PDA

Zobacz pełną wersję : [wprowadzone] Szlamy


Piruet
15-05-11, 21:07
Myślę, iż w imieniu wielu Wojowników zwracam się z prośbą by Szlamy nie zmieniały celu ataku gdy tylko takowy zobaczą. Piszę o tym gdyż we 2 wojowników nie byliśmy w stanie trenować w pewnym miejscu gdyż ciągle cel zmieniały owe stwory. Na samym początku jeszcze się pilnują trenującego, lecz po kilku minutach wystarczy, że ktoś się pojawi i zmiana.

Thudaron
15-05-11, 21:28
Zgadzam się. Szlam nie powinien zmieniać swojego celu ponieważ bardzo utrudnia to trening. Ta zmiana nie miałaby raczej wpływu na rozgrywkę drużynową bo mało kto poluje z kolegami na szlam :)

Tron
15-05-11, 21:31
Jakbyście nie wiedzieli, to Szlamy nie zostały stworzone do treningu, więc jak to każdy potwór na serwerze, zmienia cele.

Piruet
15-05-11, 21:35
Rozumiem, iż szlamy zostały stworzone do zdobywania doświadczenia, lecz z uwagi na ich funkcję mogłyby (skoro są w stanie atakować prawowity cel) nie zmieniać go tak od razu. Po prostu podczas treningu jest tak, że jak ktokolwiek się pojawi to na niego się "przekładają".

Piktogram
15-05-11, 21:36
Blizny pokryte ranami na mojej ręce po dzisiejszych bataliach z pewną sektą,ale resztkami sił podpisuje się pod tym ;)

cado
15-05-11, 22:14
Zgadzam się z inicjatywą autora.

Sosna
16-05-11, 05:12
hmm... Może i racja

Kosiek
16-05-11, 09:45
Jak mam podejść do tego tematu poważnie to tutaj w ogóle jest coś nie tak z systemem przerzucania się. Optym/Prakt (nie wiem który odpowiada za silnik bardziej) chcieli być elo i zwiększyć współczynnik przerzucania się, ale zapomnieli że istnieją potwory przy których ten współczynnik powinien być mniejszy (lub większy) i dali pewnie w konfiguracji stałą dla wszystkich stworów, zamiast zmiennej dla każdego innej.
Jest przy tym trochę pracy, ale definitywnie trzeba to zrobić, bo mnie to też denerwuje.

Trav
16-05-11, 12:33
Nie no, współczynniki przerzucania się są różne dla różnych stworów: czasem większe, czasem mniejsze, czasem zerowe. Powiedzmy że trochę zmniejszę szlamom, a co mnie tam.

Drakonno
16-05-11, 13:16
@oftp TRAV! WRÓCIŁEŚ!