PDA

Zobacz pełną wersję : Koniec testów


pregusia
11-05-14, 21:37
Witajcie!

Z dniem dzisiejszym zamykamy publiczny serwer testowy. Chcielibyśmy podziękować wszystkim zaangażowanym za wiele godzin testów, długie dyskusje na forum i ogólną chęć pomocy. Dzięki Wam, drodzy gracze, udało nam się naprawić ponad 20 błędów różnej natury oraz dokonać potrzebnych zmian i poprawek w balansie profesji. Cieszymy się, że tak bardzo zależy Wam na tym, by rozgrywka była jak najbardziej wyrównana. Podczas tygodnia testów odnotowaliśmy ~3500 logowań a gracze obalali siebie około 900 razy! Spędziliście setki godzin na forum opisując swoje wrażenia i pomysły. My z kolei czytaliśmy każdą wypowiedź i dyskutowaliśmy nad jej sensem i możliwymi skutkami wprowadzenia danej zmiany. Podsumowując - przez czas trwania serwera testowego udało nam się dopiąć balans postaci na ostatni guzik oraz wyeliminować wiele błędów.
Dziękujemy!

Teraz, gdy już wszystkie prace związane z aktualizacją zostały wykonane, śmiało możemy poinformować, iż aktualizacja odbędzie się

19 maja

w godzinach nocnych. W tym czasie serwery gry, strona oraz forum poddane zostaną aktualizacji i będą niedostępne dla graczy.

Jak pewnie wiecie, razem z wprowadzeniem aktualizacji bronie, które posiadają bonus stworzony w kostce transmutacji, ten bonus stracą. Dlatego wszyscy Ci, którzy chcą zachować bonusy w swojej broni proszeni są o wysyłanie ich paczkami do MG Altrel na serwerze pvp oraz MG Altrel II na serwerze npvp do miasta Neolith.
Po aktualizacji bronie te zostaną odesłane adresatowi paczki.


Administracja Altaron.pl

19960314
11-05-14, 21:42
Ależ nie ma za co

Arkon
11-05-14, 22:02
mogą być gracze również spóźnieni np. nie mają teraz dostępu do komputera lub są gdzieś na wyjeździe nagle się budzą o swoje itemy ulepszone kostką xD
warto zrobić jakąś kopie serwera aby zajrzeć czy faktycznie taki Pan/Pani miała owy przedmiot. no chyba że to surowa zasada i kto nie zdąży ma pecha.

ehh niestety za wiele nie sprawdziłem i nadal do końca mnie nie usatysfakcjonowało moje rozdawanie Pn-ów. Jednak teraz będę jakoś ciężej expił bym się wyrobił z 200 do update : >

życzcie mi powodzenia! i obym zdążył ;d a czasu nie mam za wiele na expienie :D
pozdrawiam Arkon.

Wymiatacz788
11-05-14, 22:11
Bonusy w zbrojach ulepszonych zwojami zostaną?

pregusia
11-05-14, 22:15
Bonusy w zbrojach ulepszonych zwojami zostaną?

Tak, zostaną

Kennis
11-05-14, 22:18
do kiedy mozna wyslac bronie i moglibyscie sczegolowiej poddac co zostalo poprawione co zmienione itp.

Altrel
11-05-14, 22:19
Zmiany były odnotowywane w changelogu.

Kennis
11-05-14, 22:23
Zmiany były odnotowywane w changelogu.
zamkneliscie server testowy i temat test servera wraz z changelogiem a chialbym wiedziec czy np rpzyspieszycie przedkosc poruszania rycerza albo czy zrobicie ze potiony da sie stackowac na 1 kratce albo cos takiego jak kolczan na potiony bo nie mam jak teraz wejdz w ten change log

Altrel
11-05-14, 22:28
Rycerz po aktualizacji będzie posiadał najwięcej udźwigu, a co za tym idzie będzie najszybszy, nie będziemy nic w tej kwestii zmieniali.

Stackowania mikstur nie planujemy w żadnej formie.

cewix
11-05-14, 22:30
I jestem ciekaw, czy zmodyfikowaliście tą tabelkę, limit do 100lvl na taki mlvl i dist to porażka, na 19 lvlu moim palkiem bez rozdania pnów miałem 85 dist (100 wydaje mi sie spokojnie bym wbił do 25 lvla bez skillowania, tylko na samym expie) 6mlvl i 64pn, po rozdaniu pnów na 19lvl miałem wymaxowany dist i mlvl, powodzenia :D

Kennis
11-05-14, 22:48
Rycerz po aktualizacji będzie posiadał najwięcej udźwigu, a co za tym idzie będzie najszybszy, nie będziemy nic w tej kwestii zmieniali.

Stackowania mikstur nie planujemy w żadnej formie.

przeciez predkosc ie zalezy od maksymalnej ilosci capa a od stosunku czyli rycerz nie bedzie najszybszy mag i palek maja hape odes ktore trwa dosc dlugo a rycerz ma tylko repito co trwa bardo krotko i po nim jest duzy exaust na odes i to moglibyscie dopracowac
co do mikstur dodajcie chociaz zeby mozna je w bp kupowac

Arkon
11-05-14, 23:05
ale chodziło o wątek z udźwigiem i dostałeś odpowiedź dotyczącą odpowiedniego wątku.
czary to inny wątek. po za tym odes z 5k capa a hape odes z 10 capa (chyba, nie dopatrywałem się za mocno) nie ma dużej różnicy. pierścienie szybkości dają aż 40% co w końcu robi je użytecznymi na wielką skale! i pewnie podniesie to ich wartość :D

i czemu tak płaczesz o te mikstury :D

Kennis
11-05-14, 23:56
boli mnie jak mam kupowac 60 bp na miksturki zeby isc expic

Uiop
11-05-14, 23:59
boli mnie jak mam kupowac 60 bp na miksturki zeby isc expic

Zawsze możesz zatrudnić sobie ludzi od kupowania mikstur

tomakeo
12-05-14, 00:10
Kupienie 60 bp mikstur to jest kwestia 30-60 sekund (mi to zajęłoby jakieś może 10sec). Ba, będą one nawet poukładane :P
Póki nie można wprowadzić możliwości stackowania, to niech pozostanie tak jak jest.

Mcree
12-05-14, 00:25
Uwaga spoil jak kupować mikstury!
Jak masz domek i odpowiednią ilość capa ściągasz wszystko z siebie, zakładasz w wolne miejsca (tam gdzie tarcza, miecz, bełty, zwykły bp) 4 MULTIBP (1 multibp=20 bp w środku).
W 1 bp w miejscu na pierwotny bp wkładasz najlepiej odliczoną ilość talarków (np. dla mikstur maga to 28 talarków)
Ot cała filozofia.
Ja chodzę do Rojena się obkupić raz na miesiąc, bo poświęcam godzinę miesięcznie na jednorazowe kupienie Multibp'ka multibp'ków.
Po co domek? Żebyś miał gdzie to składować.
Co bym zmienił? SPRZEDAWANIE pustych powtarzam SPRZEDAWANIE wszystkich pustych butli, żeby za jednym zamachem się śmieci pozbyć. I tyle.

Tron
12-05-14, 01:23
Dlatego wszyscy Ci, którzy chcą zachować bonusy w swojej broni proszeni są o wysyłanie ich paczkami do MG Altrel na serwerze pvp oraz MG Altrel II na serwerze npvp do miasta Neolith.
Po aktualizacji bronie te zostaną odesłane adresatowi paczki.

Tylko drodzy gracze, nie bierzcie przykładu z niego (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=10625)! Bo jeszcze popsujecie depo mistrzowi i potracicie bronie!

To się Altrelowi trafiła robota z odsyłaniem tego wszystkiego :uśmiech7:

sebastianix
12-05-14, 13:49
Byłoby miło jakby ktoś jeszcze raz wypisał zmiany jakie zajdą. Nie było mnie jakiś czas, a chciałbym wiedzieć jak to teraz będzie wyglądać. Ile będę miał tego udźwigu na lvl, jak mi to poprzelicza itd. Tabelkę ze skilami o której ktoś wspomniał. W ogóle ile teraz będzie many i punktów życia na lvl w każdej profesji?

Ezreal
12-05-14, 14:48
Wejdz na forum serwera testowego

cewix
12-05-14, 15:33
Wejdz na forum serwera testowego

Jak ma wejść bez linku? Ja osobiście takim linkiem nie dysponuje więc nie pomoge.

Mervakis
12-05-14, 15:47
https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=10479

Veliothe
12-05-14, 16:39
Czy skille podczas śmierci będą spadały?

Wyrosuaw
12-05-14, 16:44
Czyli jak w końcu mam rozdysponować PN'y na Licorze żeby być w stanie expić normalnie a jednocześnie zabić młodego smoka..?

sebastianix
12-05-14, 18:34
Dziękuję,
a tak pyzatym dziwi mnie, że martwisz się o licor. W sumie magiem nie masz co sie zastanawiac. MGLVL, MGLVL i MGLVL.

Ja np. nie mam pojęcia co maksowac. Mam do wyboru zręczność, dystans i sile. Od wszystkich zależy dmg, ale co najlepiej max'owac to nie mam pojęcia. Nie znam przeliczników dmg. A pozatym zostaje ta nieszczęsna alchemia która chyba pójdzie jednak w odstawkę u wszystkich rycerzy i zwiadowców.

Z resztą balans i tak nie wyszedł. Mag alchemik nadal jest gówniany. A dream team na expa to i tak zwiad nekro 3x + ewentualnie zwiad duchowny, a na mocniejsze potwory + kina i sichocher. Reszta w odstawkę. Wasz ultra suport taki jak Lai nadal jest ssie. Ultra suport? Super manasowanie? Walić to, kasa na lvl 150+ i tak się nie liczy. Lepiej iść z kimś kto ma dmg. Wszyscy co nie mają elementalisty ssą. Jedynie w wojnie mają bomby. A i tak z tej bomby tyle walniesz co nekro.

Nawet sondy pokazują, że większość graczy tego nie chce. Dużo osób gra bez elemenatlisty, myślę, że w tej sondzie to oni przede wszystkim opowiedzieli się, że nie chcą tych zmian. I mają o co się czepiać. Wszyscy alchemicy narzekają. Bo nie dość, że muszą pny wydawać na tą alchemie, to za dużo z tego nie mają.

Wspomnę jeszcze raz o moim koledze Lai'u (Duch-alchemik). Dużo osób nadal twierdzi, że to najgorszy wybór. Chłopak próbował coś wywalczyć, to mu nawet nie odpisano. Z resztą wiele osób olano. Najlepiej zamknąć testy.

Alchemik profesja dla noba!


Game over. Moje zdanie wyraziłem. Bez komentarza plx.

begar321
12-05-14, 18:50
Jestę Tankę i wezmę Sis Roya na Bagienne (Solo)
@Mustafa
Exoreniuss uczy się na błędach ^^

sebastianix
12-05-14, 19:02
Jestę Tankę i wezmę Sis Roya na Bagienne (Solo)


Ty to jesteś :)

:uśmiech8::uśmiech8::uśmiech8:

begar321
12-05-14, 19:24
XD (znaki)

Catthon
12-05-14, 19:47
Cóż, jeśli masz góry talarów w depo, to owszem, alchemik jest nieprzydatny. Z tym tylko, że góry talarów powstały dawno - ktoś się dorobił na bugu, inny na przepakowanych rekinach i wodnikach, innemu zwrócono 40kk zamiast 400k. Teraz tak fajnie nie jest i moim zdaniem alchemik jest obecnie (i będzie w przyszłości) jedną z najlepszych subek. Gdybym miał obecnie wybierać subki, to celowałbym w alchemika elementalistę.
Mag... no cóż. Mag alchemik ma swoje plusy. To, że na tle innych subek dają one mało, to inna sprawa.

Spójrzcie jednak na to:
Nekromanta - magia śmierci
Elementalista - magia żywiołów
Duchowny - magia życia
Alchemik - wiedza (całkiem przyziemna)

Wybierając subkę alchemika pozbywasz się 1/3 potencjalnej magii, a zdobywasz 1/3 wiedzy.

tomakeo
12-05-14, 19:48
Alchemik profesja dla noba!


Alchemik jest subką do zarabiania. Nie dość, że robi sobie mikstury tańszym (nieraz dwukrotnie) kosztem, to jeszcze po aktualizacji będzie robił je bardziej efektywne i dodatkowo będzie miał bonus do efektywności mikstur.

cinkiwonsz
12-05-14, 21:04
Uiop, masz pecha, tak mi się to widzi. Miałeś wyszkolonego alchemika, miałeś prawo walić wszystkie PNy w alchemię, bo nikt Ci nie bronił trzymać chara do tego właśnie. Ograniczy Ci się to teraz poziomem. Wyszkolisz tego swojego rycerza = będzie wprawnym alchemikiem. Rób nim dalej exp, misje, w tym dzienne, to nadrobi ten char w końcu swój skill alchemii.

sebastianix
13-05-14, 01:21
Ej tam gadacie. Ma małe mikstury, które może ci zrobić każdy kolega. Średnich i większych nikt Ci nie zrobi, kto niby spędzi tyle czasu żeby pozbierać składniki. Żeby na godzinnego hunta nazbierać piórek to na tym respie kolo neolith (respi się tam 6 czy 7 kur) chyba by trzeba było z godzinę spędzić.

Catthon
13-05-14, 09:03
Można kupować składniki a i tak wyjdzie dużo taniej.
Poza tym - jak się bierze alchemika, to chyba po to, by się bawić w alchemię.

Uiop
13-05-14, 10:05
Uiop, masz pecha, tak mi się to widzi. Miałeś wyszkolonego alchemika, miałeś prawo walić wszystkie PNy w alchemię, bo nikt Ci nie bronił trzymać chara do tego właśnie. Ograniczy Ci się to teraz poziomem. Wyszkolisz tego swojego rycerza = będzie wprawnym alchemikiem. Rób nim dalej exp, misje, w tym dzienne, to nadrobi ten char w końcu swój skill alchemii.

No trochę 'penis', bo żeby odblokować moją alchemie będę musiał wbić 180 poziom postacią, ze słabym skillem, bo chciałem alchemie. Ale co tam, dam rade.

cewix
13-05-14, 14:00
Ja nie ważne kim bym grał to wybrałbym na 100% alchemie, bo jak już nie masz ochoty na exp, czy cokolwiek, to wtedy przychodzi pora na alchemie, idziesz wtedy zbierasz skłądniki, przy okazji wbijasz troche lvla. Nie zawsze exp na którym masz duży exp/h jest najlepszy, bo możesz się tam kurewsko nudzić przez co pograsz 2 godzinki i już ci sie odechciewa, idziesz na resp na którym dobrze się czujesz, możesz mieć nawet exp/h po połowe mniejszy, ale siedzenie tam sprawia ci przyjemność.

Mervakis
13-05-14, 14:04
Cewix na prezydenta!
Exp Loverzy na raty pod Thais!

sebastianix
13-05-14, 15:43
Ja nie ważne kim bym grał to wybrałbym na 100% alchemie, bo jak już nie masz ochoty na exp, czy cokolwiek, to wtedy przychodzi pora na alchemie, idziesz wtedy zbierasz skłądniki, przy okazji wbijasz troche lvla. Nie zawsze exp na którym masz duży exp/h jest najlepszy, bo możesz się tam kurewsko nudzić przez co pograsz 2 godzinki i już ci sie odechciewa, idziesz na resp na którym dobrze się czujesz, możesz mieć nawet exp/h po połowe mniejszy, ale siedzenie tam sprawia ci przyjemność.

Na kurczakach na pewno wbijesz dużo expa (przy okazji), albo na niedźwiedziach. Świetna zabawa.

tomakeo
13-05-14, 16:07
Spoko, o ile na kurczakach i niedźwiedziach expa nie wbijesz, ale ile jest mobów które zrzucają przedmioty alchemiczne, a przy okazji dają expa? Multum. Praojce, rekinołaki, mysmenie, abitańce, smoki. Mógłbym wymieniać i wymieniać.

@dół
http://wiki.altaron.pl/index.php/Potwory
You're welcome.

Catthon
13-05-14, 17:34
Jeśli ktoś nie chce się bawić w alchemię, bo jest nudna, to dlaczego wybiera alchemika?

Obles
13-05-14, 18:24
Wybór sub-profesji alchemika jest wyborem świadomym.
Bycie uczonym posiadającym wiedzę na temat tworzenia mikstur (i nie tylko!) ciągnie za sobą szereg korzyści. W szczególności finansowych.

Jeśli jedynym kontrargumentem jest "nuda" w pracy alchemika to cóż... Sam Altaron nie jest z gatunku gier, które dostarczają nam na okrągło multum wrażeń.
To jak praca - zazwyczaj jest nudna i jej nie lubimy ale przynosi nam $.

Można rozważać rozwijanie tej jak i innych sub-profesji, ale na pewno nie powiedziałbym, że alchemik jest sub-profesją nieopłacalną i zapomnianą. Co to to nie.

Szkoda jednak, że jak zawsze zamiast konkretnych propozycji jest czcze gadanie o dupie Maryny.

Buhajek
13-05-14, 18:44
Selbo nie przesadzaj !

Mervakis
13-05-14, 21:23
Selbo nie przesadza, MÓWI JAK JEST.

NinjaArabStrateg
14-05-14, 09:32
Proszę wybaczyć, jeśli popiszę się ignorancją - ale czy czasem plusem wybrania alchemika jest brak utraty bonusów do obrażeń?

Biorąc za przykład takiego nekromantę alchemika dysponujemy np. 40% więcej obrażeń zadawanych od mroku, podczas gdy nekromanta elementalista - tylko 25% (Oczywiście chodzi o obrażenia punktowe).

sebastianix
14-05-14, 10:23
Było dużo konkretnych propozycji, choćby Lai'a, jeżeli chodzi o alchemie. Z resztą patrząc na sondę ponad połowa graczy nie chce upa. Coś w tym musi być, czy ż nie? Mówiłem sam żeby były misje na poszczególnych lvl, za które dostawałoby się alchemie. Z racji tego ze ma więcej nikt skili do pakowania. Każdemu alchemikowi który coś proponował, mówiliście tylko "profesja jest świadomym wyborem". I tylko na tyle było stać administracje. Mówisz, że jest tylko czcze gadanie. Jak dla mnie są tylko czcze odpowiedzi. Bo propozycji było dużo.

Udowodnij mi, że tak nie było... Co niby zrobione w stronę alchemika?

begar321
14-05-14, 10:40
Dajcie juz spokoj z tym alchemikiem , moim zdaniem jest to dobry wybor .
1.Bomby , parale , mikstury ktore 19 maja beda dawaly naprawde duzo .
2.Bedzie mozna sie bawic w bonowanie ekwipunku
3.Skorowanie , moze na h lvlu nie przynosi tyle kozysci ale na poziomach 50-150 jest to naprawde duzy zastrzyk !

Catthon
14-05-14, 12:19
:Sis Roy
Tak jak przedmówcy piszą.

* Alchemik nie ma utraty bonusu do obrażeń (najlepszy wybór dla nekromanty?)
* Dostał mikstury, które dają więcej niż zwykłe
* Nowe możliwości dot. ekwipunku

To jest nowość.
Czy wg Ciebie to nie ma znaczenia? Może wolałbyś, by alchemik dostał nowe czary?

cwirek
14-05-14, 16:45
naprawiony został bug z helena i drzewcem?
I dodatkowo przy minotaurach w kamieniołomie - jak wchodzimy przez poludniowe wejście, to minotaur sie pyta" czy chcesz zrobis interes ?" Odpowiadasz, ze tak - a on cicho - trzeba napisac "interes" zeby cos odpisal. Pozdrawiam:)

Mcree
14-05-14, 16:48
Wystarczy napisać oferta :>

cwirek
14-05-14, 16:51
no wiem, tylko jak on zadaje pytanie - odpowiadasz mu tak, to nic nie odpisuje, a powinien tak sam jak ten gość z połnocnego wejscia :)

Altrel
14-05-14, 16:55
Helena i Drzewik będą naprawione.

Rozmowa z minotaurem nie jest błędem.

Południe.
17:51 Wirgil: Ejhże! Jaki masz interhes w naszhym kamieniołhomie?
- Pyta jaki mamy interes, więc odpowiedź "tak" jest bez sensu.


Północ
17:51 Massimo: Sthój! Jestheś na therenie naszej osadhy! Przychodzisz w intheresach?
- Pyta czy przychodzimy w interesach, jeżeli potwierdzimy wpuszcza Nas.

cwirek
14-05-14, 19:25
Zwracam honor :)

Yooback
14-05-14, 21:17
Ogólnie to zapatruję się z optymizmem na tą aktualizację. Może wróci chęć do grania, jedyna rzecz, która strasznie razi w oczy to limit na umiejętności...

Nie rozumie dlaczego ma być blokada poziomowa dla skilli. Nie wiem czemu h lvle płaczą, że niski poziom bije tyle co oni skoro nawet jeśli niskopoziomowej postaci uda się wysoko wytrenować skill dzięki czemu będzie bił podobnie to po pierwsze jest to tylko i wyłącznie jego sprawa bo to on poświęca wiele swojego cennego czasu na wytrenowanie umiejętności, po drugie postać z wyższym poziomem ma więcej hp i many a po trzecie ma więcej pnów, które może rozdać jeszcze w inne umiejętności dzięki, którym postać będzie silniejsza lub miała więcej udźwigu na mikstury, runy leczące.

Pizmak
14-05-14, 21:34
Wiele osób tego nie potrafi zrozumieć ponieważ jest to pozbawione sensu. Ale administracja ma "swoją wizję" i broni jej jak lew, tylko po co?

Wyrosuaw
15-05-14, 08:41
Itemy miały swoje ograniczenia lvlowe, miało to zostać zniesione i spoko bo można wtedy na niższym lvlu założyć lepszt set! Jednak wprowadzili limit umiejętności na dany lvl co tak na prawdę jest limitem lvlowym itemów więc zrobili jedno i to samo inaczej to nazywając. Zrobienie z jajka jajecznicy.

Veliothe
15-05-14, 11:12
Powinni dać możliwość dowolnego skillowania. Jeśli mam czas, chęć a nie chce mi się expić to idę sobie skillować. Dajcie nam taką możliwość. Kto magom będzie robił runki za manasy?

tomakeo
15-05-14, 12:49
Itemy miały swoje ograniczenia lvlowe, miało to zostać zniesione i spoko bo można wtedy na niższym lvlu założyć lepszt set! Jednak wprowadzili limit umiejętności na dany lvl co tak na prawdę jest limitem lvlowym itemów więc zrobili jedno i to samo inaczej to nazywając. Zrobienie z jajka jajecznicy.

Przeglądając tabelę, nie widzę ograniczeń poziomowych na umiejętność siły, więc o co chodzi?
@up
Widzisz, od jakiegoś już czasu ten system PN mi się kompletnie nie podoba. Lepiej jakby umiejętności (zręczność, poziom magiczny, walka dystansowa etc.) wbijało się ręcznie, a PN które dostajemy co poziom, można było pakować w umiejętności pasywne (hp, krytyczne uderzenia, szczęście, prędkość poruszania się postaci). O ile to by było przyjemniejsze, hę?

Wyrosuaw
15-05-14, 13:21
Widzisz, od jakiegoś już czasu ten system PN mi się kompletnie nie podoba. Lepiej jakby umiejętności (zręczność, poziom magiczny, walka dystansowa etc.) wbijało się ręcznie, a PN które dostajemy co poziom, można było pakować w umiejętności pasywne (hp, krytyczne uderzenia, szczęście, prędkość poruszania się postaci). O ile to by było przyjemniejsze, hę?

100% racji! Powinno tak być! Ile porządku by to wprowadziło w grze! Temat kilka razy się przwijał między postami, kilka osób o tym pisało, system taki nie ma żadnej wady więc nie rozumiem czemu by nie zrobić czegoś takiego. O ile ta gra byłaby ciekawsza! Możliwość skillowania a zarazem umiejętne wykorzystywanie PNów!

cewix
15-05-14, 14:19
Ten system jest spoko, jedynie ograniczenia to wszystko psują

Catthon
15-05-14, 15:19
Przeglądając tabelę, nie widzę ograniczeń poziomowych na umiejętność siły, więc o co chodzi?
@up
Widzisz, od jakiegoś już czasu ten system PN mi się kompletnie nie podoba. Lepiej jakby umiejętności (zręczność, poziom magiczny, walka dystansowa etc.) wbijało się ręcznie, a PN które dostajemy co poziom, można było pakować w umiejętności pasywne (hp, krytyczne uderzenia, szczęście, prędkość poruszania się postaci). O ile to by było przyjemniejsze, hę?

A ja nie lubię trenować i ten pomysł mi się nie podoba. Wolę siedzieć w depo niż godzinami tłuc skille, bo od nich uzależnione są moje obrażenia.

Mcree
15-05-14, 15:22
Catthon przez Ciebie to wszystko! Nowych graczy którzy będą się pytać czemu im skille nie rosną będziemy odsyłać do Ciebie :>

tomakeo
15-05-14, 16:07
A ja nie lubię trenować i ten pomysł mi się nie podoba. Wolę siedzieć w depo niż godzinami tłuc skille, bo od nich uzależnione są moje obrażenia.

No jak ktoś woli siedzieć w dp, zamiast iść potrenować, to już jego sprawa.
Logiczne jest, że podczas treningu zdobywamy doświadczenie chociażby w posługiwaniu się bronią.
Albo zrobić, żeby skille dało się wbijać tylko za pomocą PN, albo żeby wpadały podczas treningu/expienia.
Ale nie, lepiej to wymieszać, zrobić jakieś kosmiczne wymagania PN ot tak żeby max nigdy nie był do osiągnięcia i wrzucić na serwer, niech ludzie mają fun.

Trening powinien być elementem gry. Takie moje zdanie. Peace.

Mcree
15-05-14, 16:11
Nie mogę się doczekać wypowiedzi Mervakisa. On na temat skillowania i PN'ów miał zawsze dobre rozwiązania.

Walles
15-05-14, 16:21
To teraz ten moment kiedy jako grupa trzymająca władzę wjeżdżamy i masakrujemy malkontenckie lewactwo? Odpuść Selbix, po upku i tak będzie płacz, ale to będzie płacz spowodowany niezaradnością jednostek. :D

Mój ulubiony urywek a jak pasuje :D

Pamela
15-05-14, 17:04
[...]

Trening powinien być elementem gry. Takie moje zdanie. Peace.

Dokładnie, sam wbiłem wysokie skille bez PN.
Swoją drogą zacząłem się zastanawiąc nad 1 kwestią. Jak to jest :
- Po UP'ie bedę miał zablokowane skille ex. 1h = 100 (poziom <100, na tst przeliczyło mi ex. 1h = ~140).
- Po wbiciu odpowiedniego poziomu doświadczenia z automatu dostanę kolejne skille.
- Po nadrobieniu poziomu doświadczenia będę mógł znowu skillować i korzystać z PN.
I do tej pory mi się zgadza ale :
- Z informacji na temat blokady skilla na forum testowego servera zrozumiałem, że dopuki nie biję odpowiedniego poziomu moje skille będą zablokowane (nie będzie mi naliczać dalej)
- Skoro tak to podczas exp-ienia w przedziale 70(aktualny) - ~140 (poziom, na którym będę mógł zacząć trenować) punkty do skilla 1h nie będą naliczane, nawet do zapisanego stanu, który będę odzyskiwał w między czasie.
Ergo przez 70 poziomów expienia nie przybędzie mi ani 1% (nawet do stanu zapisanego) - troche słabo bo napewno w tym czasie kilka skilli bym wbił przy samym expie.

Jeżeli jestem w błędzie prosze mnie z nigo wyprowadzić ;)

Mcree
15-05-14, 17:26
- Skoro tak to podczas exp-ienia w przedziale 70(aktualny) - ~140 (poziom, na którym będę mógł zacząć trenować) punkty do skilla 1h nie będą naliczane, nawet do zapisanego stanu, który będę odzyskiwał w między czasie.
Ergo przez 70 poziomów expienia nie przybędzie mi ani 1% (nawet do stanu zapisanego) - troche słabo bo napewno w tym czasie kilka skilli bym wbił przy samym expie.

Jeżeli jestem w błędzie prosze mnie z nigo wyprowadzić ;)

Zablokowane będzie wyświetlanie/korzystanie ze skilli ponad poziom, jednak możesz siedzieć miesiąc na czerwiach i trenować a twoje umiejętności będą rosnąć, tyle że nie będzie to pokazane. I taka mała prośba do Ciebie i ludzi którzy chcą publicznie się wypowiadać. Zaznaczajcie postać do wyświetlania na forum. Pamiętasz jak chciałeś('ałaś?) iść na Runę Ognia i mieliśmy się z Tobą skontaktować w grze? No właśnie przez brak głupiej miniaturki nie mogliśmy. Także pod spodem screen gdzie zaznaczyć.
http://www.iv.pl/images/32255686142665538515.jpg (http://www.iv.pl/)

Mervakis
15-05-14, 17:36
Na mnie nie liczcie, moja epopeja odnośnie skillowania i PNów kończy się wyświetleniem napisu, że post jest zbyt długi i żeby połowę wykasować, a rozdrabniać się nie lubię.

Pamela
15-05-14, 17:45
I taka mała prośba do Ciebie i ludzi którzy chcą publicznie się wypowiadać. Zaznaczajcie postać do wyświetlania na forum. Pamiętasz jak chciałeś('ałaś?) iść na Runę Ognia i mieliśmy się z Tobą skontaktować w grze? No właśnie przez brak głupiej miniaturki nie mogliśmy. Także pod spodem screen gdzie zaznaczyć.


Rozumiem, nawet chciałem to zrobić tylko nie wiedziałem gdzie to ustawić. Szukałem w profulu na forum. Dzięki za instukcję.

cewix
15-05-14, 18:32
Co nie zmienia faktu, że skillować opłaca się dałej, max możemy wbić ręcznie, a pn przeznaczyć w siłę, w ten sposób będziemy mogli nosić dobre eq na niskim lvl i mieć do tego "porządne" skille.

Yooback
16-05-14, 04:08
A ja nie lubię trenować i ten pomysł mi się nie podoba. Wolę siedzieć w depo niż godzinami tłuc skille, bo od nich uzależnione są moje obrażenia.

To tak samo jakby porównać dwóch sportowców... Obaj chcą być najlepsi ale jeden chodzi tylko na treningi klubowe (porównanie do expienia) a później leży na kanapie w domu (depo) a drugi po treningu klubowym jedzie jeszcze potrenować na siłownie lub basen (porównanie do skillowania) bo chce się rozwijać. Niestety Bóg stworzył tak świat, że gdy dopóki będą grali w tej samej drużynie (ten sam lvl) będą tak samo dobrzy mimo, że ich wkład w swój rozwój sporo się różni. Dodatkowo ten co siedzi na kanapie, żeby czasami podgonić do maxa swoich umiejętności wpierdziela dozwolone środki dopingowe :D hehe

Catthon
16-05-14, 07:18
No tak Veron, ale w myśl tej analogii gdyby nie taki bóg, to ja nie zostałbym sportowcem. Siedzenie na kanapie to podstawa. :uśmiech:

Altrel
16-05-14, 12:16
Prosiłbym o nie wysyłanie do mnie broni, które są ulepszane tylko zwojami oraz tych, które mają bonusy wbudowane. W pierwszym poście dokładnie sprecyzowaliśmy, że chodzi o bonusy z kostki alchemika.

Mcree
16-05-14, 14:20
Zapewne dostaje Pan bronie ulepszone jednym i drugim na raz, myślę że gracze nie są na tyle głupi żeby wysyłać bronie ulepszone tylko zwojami. A może są...

Altrel
16-05-14, 14:22
Prawie połowa otrzymanych paczek zawiera kusze oraz bronie ulepszane tylko zwojami.

19960314
16-05-14, 16:19
Prawie połowa otrzymanych paczek zawiera kusze oraz bronie ulepszane tylko zwojami.

XDDDD

Tak btw, bo nie zapytałem wcześniej. Czy tarcza będzie też redukować obrażenia fizyczne w większym stopniu niż teraz??

Altrel
16-05-14, 16:29
Zarówno tarcza jak i reszta wyposażenia odgrywać będą większą rolę niż dotychczas.

Arkon
16-05-14, 16:46
pacany wysyłają ulepszenia zwojami xD
czy może mam się bać, że stracę moją legendarną kuszę? :D

i chyba zadam tu kilka pytań...

1. Jeśli tracimy SS po pierwszym zalogowaniu do gry system uważa mnie za zwykłego łucznika a nie zwiadowcę. (to bardzo utrudnia grę. wylogowałem się na expie i nie miałem żadnego czaru do bicia! a hotów nie było czasu zmieniać taki lur :D)
będzie to naprawione?

2. kiedy zwiadowca elementalista będzie miał jakieś przywileje? prócz ładunków i krzaków. (krzaki wymiatają!) ale alchemik względem elementalisty jest napakowany przywilejami!

3. Arena PVP wejdzie w życie w tym updacie?

4. czy War mode będzie dostępny również na npvp? (dlaczego nie? ;o kto chce się bije proste.)

Altrel
16-05-14, 16:50
1. Wystarczy przelogować.

2. Zadaje 125% obrażeń z żywiołów zaczarowaną amunicją, "nie-elementalista" zadaje jedynie 70%.

3. Nie wejdzie.

4. Nie będzie dostępny dla non-pvp.

Arkon
16-05-14, 16:53
1. tak wystarczy przelogować, to ja wiem. ale nie mając zwiadowcy nie mam hape odes kpiro, który zawsze jest na klawiszu, wylogowując się na epxie a na drugi dzień logam bez SS nie mam możliwości zmienić szybko czary. potwór mnie bije albo i 4. więc prędzej przeloguje się ale pojawiając się w świątyni ;o

2. 125% to fajnie ale mi bardziej chodziło, że alchemik ma pełno przepisów itd a zwiad ele 2 rodzaje czarów - runiczne i krzaki.

3. ok nie wejdzie, szkoda.

4. dlaczego nie?

Edit: czy będzie opcja - bonus spada tylko wtedy gdy mamy pz?

Edit2: Tak eletrix wybrałem N-pvp gdy jeszcze nie było takich zaawansowanych opcji jak war mode, lubię spokojną grę ale zawsze jest jakieś urozmaicenie gry.

jeszcze raz powtarzam, że mi się tam podobają te cyferkowe procenty, ale chodzi mi oto że alchemik i tak ma tyle tego napakowanego, że szok!

edit3: bo jest przypakowany a i tak nadal im nie pasuje.. to pakują w alchema! co update coś ma, a mi zmienili tyle, że moje krzaki zadają dmg :owca2:

tomakeo
16-05-14, 17:05
Lol Arkon. Chyba po to robiłeś postać na non-pvp, żeby uniknąć walk, nie? Poza tym masz arenę w obozie, na której możesz się bić. Jak to nie wystarcza, to na pvp graj hyhyhy.
70% a 125% to chyba wystarczający plus elementalisty, hę? Chcesz czary? Zrób sobie maga elementalistę :P

@up
Jedni uważają, że alchemik to gówno, inni że jest za bardzo przypakowany.
Mój kraj, taki piękny.

Catthon
16-05-14, 17:32
Zapewne dostaje Pan bronie ulepszone jednym i drugim na raz, myślę że gracze nie są na tyle głupi żeby wysyłać bronie ulepszone tylko zwojami. A może są...

Hahahahahaha :uśmiech4:
Na jakim świecie...

A co do końca SS - moim zdaniem postać powinna logować się w świątyni. Koniec problemów.

Siupek
18-05-14, 12:31
A ja mam takie pytanko odnośnie update :P.

Będzie on wprowadzony z 18 na 19 maja, czy z 19 na 20 maja? Określone jest to co prawda w newsie, ale 19 maja w nocy to przykładowo mogą być godziny zarówno od północy do 3 rano (18-19 maja) jak i od 22 do północy (19-20 maja). Będę wdzięczny za odpowiedź.

Pozdrawiam.

carlcoxxx
18-05-14, 12:53
...aktualizacja odbędzie się 19 maja w godzinach nocnych...

serio? nie wiesz co to znaczy?:zdziwiony:

cewix
18-05-14, 12:59
ta ja nie wiem, to wkońcu w pon już będzie można pograć na update, czy dopiero we wtorek :D

Obles
18-05-14, 13:02
W poniedziałek wczesnym rankiem.

Mcree
18-05-14, 13:14
od 22 do północy
To jest noc? :oczko:

tomakeo
18-05-14, 13:19
To jest noc? :oczko:

Właśnie. Dla mnie to co najwyżej późne popołudnie :P

@topic
Na funpage na facebooku ładnie zostało określone kiedy. Pozwolę sobie zacytować:

Aktualizacja zostanie wprowadzona już w nocy z niedzieli na poniedziałek!
Pamiętajcie by wysłać bronie ulepszone kostką do MG Altrel na serwerze pvp oraz MG Altrel II na serwerze npvp do miasta Neolith. Jeśli tego nie zrobicie - bonusy przepadną.
Po aktualizacji bronie te zostaną odesłane adresatowi paczki.

Siupek
18-05-14, 13:55
...aktualizacja odbędzie się 19 maja w godzinach nocnych...

serio? nie wiesz co to znaczy?:zdziwiony:

Godziny nocne to bardzo elastyczny wymiar czasu... i skoro nie jest to sprecyzowane w newsie to według mnie można przyjąć, że są to godziny 22-6 (cisza nocna) albo 21-7 (kodeks pracy). Zatem może to być przykładowo godzina 0-3 zarówno jak i godzina 22-0 tego samego dnia, więc czepiasz się niesłusznie. Ponad to nie odpowiedziałeś na pytanie, które zadałem, więc wnioskuję, że sam do końca nie jesteś pewien...

Co do pytania, to zadałem je, gdyż kilku graczy miało podobne wątpliwości co ja i nie potrafili udzielić jednoznacznej odpowiedzi.

Obles, Tomakeo dziękuję Wam za odpowiedzi.

Arkon
18-05-14, 14:14
już można powoli kasować przestarzałe poradniki dla profesji : >
hyhyhyhyhhy i nie dostałem odpowiedzi na pytania :D

jasiek50
18-05-14, 16:00
Aktualizacja zostanie wprowadzona już w nocy z niedzieli na poniedziałek!
Pamiętajcie by wysłać bronie ulepszone kostką do MG Altrel na serwerze pvp oraz MG Altrel II na serwerze npvp do miasta Neolith. Jeśli tego nie zrobicie - bonusy przepadną.
Po aktualizacji bronie te zostaną odesłane adresatowi paczki.



a wystarczy śledzić profil na facebook-u

Morvid123
18-05-14, 22:36
Jest jakas przyblizona godzina wlaczenia serwera, czy po prostu jak sie uwiniecie to wlaczycie? Przepraszam za brak polskich znakow.