PDA

Zobacz pełną wersję : Łatka 22.05.14


Altrel
22-05-14, 13:40
Do gry wprowadzony został patch, w którym poprawiono:


Zmiany w liczbie łowionych śmieci oraz samych ryb,
Zmiany w systemie PVP - przywrócono białe czaszki i zniesiono otrzymywanie punktów PvP za zabijanie graczy oznaczonych owymi czaszkami,
Poprawki w czarach hape tawis oraz runach większego leczenia i pociskach śmierci



Ponadto naprawione zostały błędy z magiem Twardowskim oraz błąd powodujący "ścinanie" się przy chodzeniu w momencie, kiedy naszą drogę zagrodzi jakiś przeciwnik.

Dodatkowo wprowadzone zostały punkty przetrwania. Otrzymuje się je po wyjściu z archipelagu Licor (obecnie otrzymają je gracze z poziomem <= 20 którzy już wyszli). Posiada się 3 takie punkty i stanowią one ochronę dla graczy - mianowicie podczas pokonania naszej postaci liczba punktów zostaje odjęta i nie tracimy naszego wyposażenia ani doświadczenia.



Życzymy przyjemnej rozgrywki,
Administracja altaron.pl

Dreat
22-05-14, 13:53
Można coś więcej o PP?
Można je regenerować jakoś?
Czy zdobywa się na lvl?

Walles
22-05-14, 13:54
Rewelacyjny pomysł z punktem numer 3 :)

pregusia
22-05-14, 14:05
Można coś więcej o PP?
Można je regenerować jakoś?
Czy zdobywa się na lvl?

Nie, poprostu ma sie 3 i tyle. To ma ulatwiac nowym graczą zwiedzanie mapy chociażby i poznawanie świata gry. Pierwsze 3 deady które zaliczą nic ich nie kosztują.

don browaro
22-05-14, 14:14
ja mam pytanie czy to tak ma być bo nie jestem w temacie, ale oddałem kilka testowych uderzeń 6 z pocisków mroku i 5 z pocisków śmierci mam 125 lvl i jak na ten lvl oczywiście maksymalny mlvl a o to rezultaty:

14:50 Daiver otrzymuje 308 obrażeń. pocisk mroku
14:50 Daiver otrzymuje 306 obrażeń. pocisk mroku
14:50 Daiver otrzymuje 309 obrażeń. pocisk mroku
14:50 Daiver otrzymuje 331 obrażeń. pocisk śmierci
14:50 Daiver otrzymuje 303 obrażeń. pocisk mroku
14:50 Daiver otrzymuje 342 obrażeń. pocisk śmierci
14:50 Daiver otrzymuje 333 obrażeń. pocisk śmierci

15:06 Esthis otrzymuje 329 obrażeń. pocisk mroku
15:06 Esthis otrzymuje 324 obrażeń. pocisk śmierci
15:06 Esthis otrzymuje 322 obrażeń. pocisk mroku
15:06 Esthis otrzymuje 372 obrażeń. pocisk śmierci

czy rzeczywiście to ma tak wyglądać że różnica miedzy tymi dwoma pociskami to zaledwie 30 parę punktów obrażeń, przy czym koszt zrobienia sdeka jest kosmiczny w porównaniu do zrobienia pocisku mroku, gdybym grał i przykładowo uczestniczył w wojnie to tych sdeków nawet na wojnę nie opłacało by mi się robić. Raz nawet udało się uderzyć więcej z pocisku mroku jak z pocisku śmierci.

5ho
22-05-14, 14:19
Hmm a widać gdzieś albo da sie sprawdzić ile sie ma tych PP ?

Altrel
22-05-14, 14:24
don browaro - różnica między tymi runami jest bardzo dobrze widoczna na wyższych poziomach magii, gdy słabsza runa się "nasyci" (osiągnie maksimum swoich obrażeń) silniejsza wciąż zyskuje dodatkowe obrażenia.

5ho - nie widać.

CySiO
22-05-14, 14:28
Witam, czy możliwe jest przywrócenie saim unara i możliwość używania tego czaru mając puginały w plecaku, a do tego kusza, z której możemy bić?? Bo teraz zwiadowca nekromanta bije tyle samo, co przed updatem lecz 5x drożej, bo 3 puginały+500many, a poza tym może bić co 2 tury czar.

Walles
22-05-14, 14:31
Bije tyle samo ? to my chyba na innych serwerach gramy..

Zapewne dodałeś źle skile lub w ogóle ich nie skilowałeś ;<

Altrel
22-05-14, 14:34
Czar Saim Unar nie zostanie przywrócony.

krrystian
22-05-14, 14:39
Czar Saim Unar nie zostanie przywrócony.


Co w praktyce oznacza że nekromanta na non pvp jest bezużyteczny.

Puginał przy autoataku jest przeraźliwie(śmiesznie) słaby a Yase unar nie nadaje sie do expa bo jest za drogie

Zmiany subprofesji nie ma, a że necro robiło się tylko do sami unar którego juz NIE MA to nieważne.

sawyerknw
22-05-14, 15:42
dokładnie.. ;/

Atnamorken
22-05-14, 16:04
Mam pytanie. Kiedy widać różnicę między sd a pociskiem mroku?
Jak patrzę na dmg browara to wydaje mi się że palek nadal bije więcej, mimo tego że to mag nekro powinien być najlepszym dps...

pregusia
22-05-14, 16:10
Pocisk mroku:
http://i.imgur.com/2dTfcxe.png

Pocisk smierci:
http://i.imgur.com/CMwogGC.png

Os pozioma to mlvl, pionowa to relatywne obrazenia.

Walles
22-05-14, 16:13
Większość i tak nie zrozumie, oni nie potrafią skumać prostej tabelki z dmg poszczególnych subek a co dopiero takie wykresy.

Stros
22-05-14, 16:19
@Pregusia
Proszę o taki wykres dla pocisków światła dla duchownych.

pregusia
22-05-14, 16:23
@Pregusia
Proszę o taki wykres dla pocisków światła dla duchownych.

Wszystkie pociski wygladaja tak samo. Fakt ze bije sie wiecej/mniej wynika z roznych subprofesji.

cewix
22-05-14, 16:25
Mam pytanie. Kiedy widać różnicę między sd a pociskiem mroku?
Jak patrzę na dmg browara to wydaje mi się że palek nadal bije więcej, mimo tego że to mag nekro powinien być najlepszym dps...

Nie, nie nie, to zwiad powinien być największym dpsem i jest, a mag powinien mieć największy dmg obszarowy

don browaro
22-05-14, 16:41
Większość i tak nie zrozumie, oni nie potrafią skumać prostej tabelki z dmg poszczególnych subek a co dopiero takie wykresy.


a ja mam takie wrażenie że większość potrafi skumać tą tabelkę tylko nie przypuszczali że te % co tam są, zamienią się w takie obrażenia a nie inne, rozumiem też zdenerwowanie większości graczy bo teraz mają nie takie postacie jakie sobie wybrali na początku gry, ich wybór subprofek poszedł w otchłań, dlatego podczas takiego obrotu sprawy każdy powinien mieć możliwość od nowa wybrania sobie subprofek przynajmniej takie jest moje zdanie.

Walles
22-05-14, 16:44
haha dobre dobre, szkoda ze ja nie mogłem zmienić Nekro Alchemika na Duchownego Elementaliste by być najlepszym.

don browaro
22-05-14, 16:49
duchowny elementalista był najlepszy wieki temu gdy odes kpiro mogło się spamować w biegu, a ty tego nekro zrobiłeś poźniej więc nie wiem co cie tak śmieszy. Miałeś wybór dokonałeś, a teraz mam takie wrażenie ze byś psychicznie nie wytrzymał tego jak połowa zwiadowców nagle zrobiła by się taka, jak ty i biła tyle co ty. To pewnie by było dla ciebie upokarzające??

wyprzedzając to co masz zamiar napisać że Slythia Ci tego nekrusa osłabiła to napisze tyle, tamte zmiany nie biły w cały system tak jak obecne :)

Mervakis
22-05-14, 16:53
Teraz znowu można spamować kpiro w biegu.

Wicher
22-05-14, 17:00
@Casual

Jesli uwazasz ze to jest fair ze bijesz praktycznie tyle samo co ja majac 50 lvli mniej, to cos jest nie tak :) Poza tym dmg z puginalow z reki faktycznie jest zbyt slaby, bija praktycznie tyle samo co belty kosztujac duzo duzo wiecej. DO tego fakt ze 70% prawdopodobienstwa ze sie zepsuja jest zdecydowanie zbyt duzy. Wychodzac na akcje trzeba miec ze soba minimum 400 puginalow co i tak poszloby doslownie w chwile, zas wziecie wiekszej ilosci sprawi ze bede biegal jeszcze bardziej jak paralityk.

@Temat
3 punkt prawidlowo. Jednak wprowadzenie spowrotem bialych czaszek - masakra. Praktycznie jedyna rzecz ktora mi sie podobala - a wiec brak tego niedojebanego systemu skulli poszla sie jebac. Bezsens totalny. Jesli wybuchnie kolejna wojna znowu najprawdopodobniej bedzie walka na ,,kto pierwszy wbije skulle''.

Obles
22-05-14, 17:03
@Casual

Jesli uwazasz ze to jest fair ze bijesz praktycznie tyle samo co ja majac 50 lvli mniej, to cos jest nie tak :) Poza tym dmg z puginalow z reki faktycznie jest zbyt slaby, bija praktycznie tyle samo co belty kosztujac duzo duzo wiecej. DO tego fakt ze 70% prawdopodobienstwa ze sie zepsuja jest zdecydowanie zbyt duzy. Wychodzac na akcje trzeba miec ze soba minimum 400 puginalow co i tak poszloby doslownie w chwile, zas wziecie wiekszej ilosci sprawi ze bede biegal jeszcze bardziej jak paralityk.

@Temat
3 punkt prawidlowo. Jednak wprowadzenie spowrotem bialych czaszek - masakra. Praktycznie jedyna rzecz ktora mi sie podobala - a wiec brak tego niedojebanego systemu skulli poszla sie jebac. Bezsens totalny. Jesli wybuchnie kolejna wojna znowu najprawdopodobniej bedzie walka na ,,kto pierwszy wbije skulle''.

Odniosę się jedynie co do skulli.
Zostało to zmienione dlatego, iż część niezadowolonych graczy zabijało niskopoziomowych nowicjuszy o tak o dla zabawy. I spoko - raz czy dwa można paść, ale zabijanie tych co dopiero wyszli z Licor jest nie fair. Teraz ktoś kto lata ze skullem na low lvl ma przesrane, bo zabije go chociażby ja, gdy dowiem się, że pk ot tak. Wcześniej byli oni w trybie "niewidocznym".

Wojna... zauważ, że obecnie ilość fragów została zwiększona. Ponadto dostaje się jeden frag. Co więcej - system wojny... także tu nie powinno dojść do tego problemu, bo każdy będzie miał fragi na zabijanie nawet tych lowlvl.

Walles
22-05-14, 17:07
Pierwsza rzecz, balans jest dobry wystarczy zrozumieć co od czego jest, pamiętaj że magowie mają teraz buffy drużynowe i po coś one do chuja pana są. Kolejna rzecz typu kutas, wojownik 1h na tarczy z zaznaczonym full defem dostaje ode mnie z puginału za 200-300 więc jeżeli ktoś dalej płacze że bije za dużo to niech usunie Altaron z dysku. Obecny system PvP jak i PvPE wymaga użycia mózgu a nie obładowania się na milion capa i wyciągania milion expa dzień w dzień. Kolejna rzecz typu kutas - nigdzie nie jest napisane że np. 250 lvl musi wyciągać 5 milionów expa na godzine by poexpić. obecnie wyciąga 700k/h czasami milion zależy gdzie ale i tak dalej dla niego to za mało. Jedyny problem który sam widzę że jest to faktycznie DMG z SD magów chociaż tu też sie zastanawiam bo widziałem jak Vojuva bił w kogoś to uderzał za 700+. Nie chce mi się pisać tego samego dzień w dzień dlatego pierw polecam poskilować, rozdać PN, pójść testować a następnie pisać na forum.

PS. ktoś pisał że obecna administracja niszczy grę, to poprzednia administracja niszczyła grę bo dała się manipulować przez ludzi którzy lubią popłakać i ponarzekać a nawet nic nie sprawdzili. Teraz odpowiedni ludzie są na odpowiednich miejscach i gra idzie w dobrym kierunku. Chyba że wam podobało się że Duchowny Elementalista leczy się dużo bije z kpiro po 1k i niszczy system a Palek nekro leczy się jak gówno i bije jak gówno, to w porządku nie mam więcej pytań ale na Altaronie sobie nie poradzicie ^^.

Atnamorken
22-05-14, 17:28
Nie, nie nie, to zwiad powinien być największym dpsem i jest, a mag powinien mieć największy dmg obszarowy

@administracjo Czy to prawda? Proszę o szybką odpowiedź bo nie wiem czy robić nową postać.

cewix
22-05-14, 17:30
Własnie kłóciłem się z kolega na temat wprowadzenia czaszek i on rzucił czymś takim, że white skulle byłyby dobre jakby nie było ich widać, czyli jakby ktoś biegał po mieście i zabijał ludzi to byśmy wiedzieli, że jest pekerem i moglibyśmy go zabić bez straty pkt pvp, zaś jakby tak peker zabił sobie raz na jakiś czas kogoś na respie i tamten by przybiegł do dp i płakał, że go zabił peker to taki h-lvl nie miałby pewności, czy aby napewno to tamten jest pekerem i by nie miał pewności, czy aby napewno nie straci przypadkiem pkt pvp, więc takie pożalenie się typom z dp nie byłoby tak efektywne ^^

@up to chyba logiczne, że skoro zwiad bije prawie zawsze tylko w 1 cel to powinien mieć większy dmg niż mag, bo jaki to by miało sens?

tomakeo
22-05-14, 17:35
@administracjo Czy to prawda? Proszę o szybką odpowiedź bo nie wiem czy robić nową postać.

Logiczne, że zwiadowca powinien posiadać największy dmg w jednego targeta.
Mag powinien posiadać duże dmg z czarów/run obszarowych.

cewix
22-05-14, 17:38
bo takie było założenie, jaki sens miałby zwiad, kiedy mag biłby mocniej+ jeszcze obszarowo?

cewix
22-05-14, 17:53
Jak miałoby być w sposób "dużo hp-mały dmg i na odwrót" to byłoby to bez sensu bo wtedy mag byłby najlepszą klasą, ze względu na to, że wszyscy uczyliby się nim grać tylko dlatego, że jakby go ogarnęli to nikt by mu nie mógł dorównać, pozatym jakby mag miał najwięszy dmg i w 1 cel i w wiele celów to jaki sens miałoby zabieranie zwiadów na wspólne expy? ŻODYN zrozumcie to ludzie.

cewix
22-05-14, 18:00
Wcale nie jest analogicznie, bo takiego maga opłaca się wziąść choażby ze względu na jego obszarowy dmg, leczenie(duchowny) i aury, nie mówie, że mag jest aktualnie idealny, bo wymaga lekkich zmian, ale nie odrazu, żeby z sd, czy czegoś innego bił mocniej w 1 cel niż zwiadek ^^

bilsom
22-05-14, 18:01
wiec po co ten mag skoro i tak praktycznie na każdym huncie bije się w jeden cel, większość ludzi expi samemu, a wiem ma robić za parcela, donosić poty i podkładac się drużynie przeciwnej żeby jak najszybciej wystukali sie z punktów pvp za zabicie, oświeciłeś mnie przyjacielu.

mikeleplacido
22-05-14, 18:01
bo takie było założenie, jaki sens miałby zwiad, kiedy mag biłby mocniej+ jeszcze obszarowo?
Mag - tu się nie oszukujmy - powinien bić i bije najsłabiej. Powinien bić najsłabiej, ale na pewno nie z run. Rozumiem, zwiad byłby poszkodowany (tu proponuję dodać jakiś bonus dla niego - np. więcej hp, many, udźwigu, zwiększenie prędkości niż ma obecnie), ale zrozum, to mag wytwarza runy i to głównie chyba z nim się one kojarzą. Tyle ode mnie.

@up
Właśnie, po co ten mag? Praktycznie zawsze bije się w jeden cel.

@2up
Zwiadowi można równie dobrze dodać nawet 50% (no może bez przesady) do dmg, choć i tak bije chyba najmocniej. Zauważ, że mag ele ma chyba tylko 1 czar obszarowy (jeśli chodzi o czary tylko dla elementalisty, nie runy).

cewix
22-05-14, 18:04
wiec po co ten mag skoro i tak praktycznie na każdym huncie bije się w jeden cel, większość ludzi expi samemu, a wiem ma robić za parcela, donosić poty i podkładac się drużynie przeciwnej żeby jak najszybciej wystukali sie z punktów pvp za zabicie, oświeciłeś mnie przyjacielu.

Może i się nie znam, ale wydaje mi się, że jest dużo respów na których lepiej zebrać najpierw pare mobów, a dopiero potem bić i to najlepiej z jakiejś runki obszarowej.

mikeleplacido
22-05-14, 18:08
Może i się nie znam, ale wydaje mi się, że jest dużo respów na których lepiej zebrać najpierw pare mobów, a dopiero potem bić i to najlepiej z jakiejś runki obszarowej.
Runki obszarowe na 30-70 lvlu wcale nie są takie dobre na respach, na których - jak to powiedziałeś - "lepiej zebrać najpierw parę mobów" (jeśli chodzi o maga).

Catthon
22-05-14, 18:10
Runki obszarowe na 30-70 lvlu wcale nie są takie dobre na respach, na których - jak to powiedziałeś - "lepiej zebrać najpierw parę mobów" (jeśli chodzi o maga).

Od kiedy nie to są?

mikeleplacido
22-05-14, 18:15
Od kiedy nie to są?
Mógłbyś wytłumaczyć mi, po co używać - jak twierdzisz - mocnej obszarówki, skoro moby, które są słabe można "ignorować", a na respie z mocnymi potworami zbierać je, aby nas zabiły, zamiast zabić je z różdżki lub jakiegoś czaru (ew. runy, która nie jest obszarówką)?
PS. Mag ma najmniej hp, stąd do stwierdzenie.

Catthon
22-05-14, 18:16
Spytaj Westa, który w 10 minut magiem robił 40+ poziom z gfb.

corkarypto
22-05-14, 18:21
Wcale nie jest analogicznie, bo takiego maga opłaca się wziąść choażby ze względu na jego obszarowy dmg, leczenie(duchowny) i aury, nie mówie, że mag jest aktualnie idealny, bo wymaga lekkich zmian, ale nie odrazu, żeby z sd, czy czegoś innego bił mocniej w 1 cel niż zwiadek ^^

Niech zwiad nekro/alchem ma tyle hp i many co mag to się z tym zgodzę.
Ja nie rozumiem jednego taki zwiad nekro/alchem z leczeniem teamu stoi w pierwszej lini i nakurwiają najwięcej z teamu to w takim układzie po co nam wojownik? po co nam magowie skoro mniej bija a padają jeszcze szybciej.

mikeleplacido
22-05-14, 18:21
Spytaj Westa, który w 10 minut magiem robił 40+ poziom z gfb.
10 minut? Nawet jeśli, to przydaje się - jak twierdzisz - na niższych poziomach. Pomijam fakt, że - jak to stwierdził @glowa223 - musiałby zrobić to z blokerem (bo w przeciwnym razie potwory, które mógłby wystać nie dałyby odpowiedniej na ten poziom ilości expa), a nie mówimy tu o grze drużynowej tylko o grze ogólnej, co powoduje, że jakikolwiek argument związany z rozgrywką drużynową nic tu nie wniesie.

bilsom
22-05-14, 18:24
Niech zwiad nekro/alchem ma tyle hp i many co mag to się z tym zgodzę.
Ja nie rozumiem jednego taki zwiad nekro/alchem z leczeniem teamu stoi w pierwszej lini i nakurwiają najwięcej z teamu to w takim układzie po co nam wojownik? po co nam magowie skoro mniej bija a padają jeszcze szybciej.
hue hue dokładnie dajcie im tyle hp i many co magowie i niech sobie biją punktowo więcej od maga

Catthon
22-05-14, 18:34
No z blokerem. Spróbuj tyle zrobić zwiadowcą - z blokerem.
Z drugiej strony - magowie przed upkiem solo expili właśnie z obszarówek. W teamach czasem też, ale było to bardziej męczące (trzeba się było ustawić).
Z tego co wiem, to jednak obszarówki były non stop w użyciu.

cewix
22-05-14, 18:35
Jak ktoś ogarnia to i da rade z gfb po pare mobów. Przypominam, że można bić w miare inteligentnie nie zachaczając blokera, a kiedy jest to nie możliwe wtedy przydaje się mag duchowny który wyleczy blokera, wtedy taki nekro nakurwia hity w moby+rycek coś tam bije i trzyma oreh wrek+duchowny leczy rycka żeby nie padł i jeszcze rzuca tam jakieś inne bajery.

bilsom
22-05-14, 18:39
jak najbardziej za tylko ilości hp robimy takie same i niech ten zwiadek se nakurwia najwięcej

cewix
22-05-14, 18:44
jeżeli różnica w dmg punktowym byłaby jeszcze większa, to nie ma problemu :)

Mervakis
22-05-14, 18:47
Mag około 200 poziomu bije 750 z sd w człowieka, 1 ładunek.
Zwiadowca nekro-alchem bije 600 kosztem 3 puginałów i 900 many.

SD możecie wziąć 10000 bo nic nie ważą i bijecie mocniej punktowo instant, zwiad weźmie pugi 300-400 i każdy yase unar zabiera 3 (w odstępach można się leczyć), to co piszecie zakrawa na parodię. Wielce pokrzywdzeni magowie, a tfu.

corkarypto
22-05-14, 18:49
No z blokerem. Spróbuj tyle zrobić zwiadowcą - z blokerem.
Z drugiej strony - magowie przed upkiem solo expili właśnie z obszarówek. W teamach czasem też, ale było to bardziej męczące (trzeba się było ustawić).
Z tego co wiem, to jednak obszarówki były non stop w użyciu.

Ty serio nie widzisz różnicy miedzy pvp a pve?
Prawda jest taka że w team huntach mag obniżał expa względem zwiadów ale zmniejszał waste.
Więc tak czy siak zwiad bił najwięcej podczas expienia (mowa tutaj o pojedynczym targecie), już nie wspomnę jak nam dark podkręcał exp puginałami jednym zwiadem nekro bił tyle co 2 magów. (Każdy chciał z darkiem expić i to było coś)
Tak to prawda mag całkiem dobrze expi z obszarówkami bo sam expiłem tak na smokach z efo owla. Ale i tak nie wyciągałem tyle co w team huncie z takim darkiem co z puginałow bił i to było naprawdę dobre ale to było przed UP

Ale w pvp nie może być tak że taki 200 zwiad nekro/alchem z leczeniem teamu jest głazem i zarazem zadaje największe obrażenia.

mikeleplacido
22-05-14, 18:51
Z drugiej strony - magowie przed upkiem solo expili właśnie z obszarówek.
Skąd Ty bierzesz takie informacje? ;p Obszarówki są raczej nie do expa (tu mówię o lvlu -70, co innego na wyższym lvlu), a do ubijania mocniejszych mobów. Np. na wyprawy z blokerem (ale i tu głównie chodzi o wyprawy na misje).

Walles
22-05-14, 18:55
Mag około 200 poziomu bije 750 z sd w człowieka, 1 ładunek.
Zwiadowca nekro-alchem bije 600 kosztem 3 puginałów i 900 many.

SD możecie wziąć 10000 bo nic nie ważą i bijecie mocniej punktowo instant, zwiad weźmie pugi 300-400 i każdy yase unar zabiera 3 (w odstępach można się leczyć), to co piszecie zakrawa na parodię. Wielce pokrzywdzeni magowie, a tfu.

Za długi tekst by wkleić w sygnaturkę ale może w końcu się przebudzą i zaczną używać mózgów.. wczoraj podałem idealny przykład naszej ulubionej rudej koleżanki zwanej tisayą która będąc duchownym elementalistą, biła w gościa z czystych bełtów a dodatkowo stała od niego 1sqm, a jak wiemy trzeba stać kilka kratek od celu tak by wykorzystać bonus do dmg.. napisała "to jest kpina kurwa" a jeszcze dodam że nawet nie miała zapewne zręczności na rozrywające bełty i nie dodała PN w skile, to potem wychodzą takie kwiatki na forum bo jeden z drugim tumany zobaczą, powiedzą dalej, sami nie sprawdzą i spamują, płaczą, kończą gre, rozdają itemy, zabijają 10 levele.

Dzięki bogu mamy Merva ktory w końcu napisał to co trzeba.

mikeleplacido
22-05-14, 19:18
Mag około 200 poziomu bije 750 z sd w człowieka, 1 ładunek.
Zwiadowca nekro-alchem bije 600 kosztem 3 puginałów i 900 many.

SD możecie wziąć 10000 bo nic nie ważą i bijecie mocniej punktowo instant, zwiad weźmie pugi 300-400 i każdy yase unar zabiera 3 (w odstępach można się leczyć), to co piszecie zakrawa na parodię. Wielce pokrzywdzeni magowie, a tfu.
Chciałbym zauważyć: mag nekro.

Atnamorken
22-05-14, 19:31
Wypowie się ktoś z administracji jak to powinno wyglądać?

CySiO
22-05-14, 19:32
Nie oszukujmy się, teraz palek nekro stał się bezużyteczny. Ponieważ czar Yase Unar jest bardzo drogi w użyciu i można go używać raz na 2 tury. Z Puginałami to teraz nawet nie ma co się wybierać na expa, bo expa nie ma, a na dodatek waste taki, że szkoda gadać. To co było przed upem dla palka nekro było 100 razy lepsze niż to co jest teraz. Teraz musimy zużyc 3 puginały + 500 many by uderzyć w człowieka za 600 na 150+ lvl, kiedyś rzucaliśmy bełta + saim unar i mieliśmy ten sam dmg za 5-cio krotną niższą cenę i biliśmy 2 razy szybciej czar niż teraz.

Lonewolf
22-05-14, 21:11
Mag około 200 poziomu bije 750 z sd w człowieka, 1 ładunek.
Zwiadowca nekro-alchem bije 600 kosztem 3 puginałów i 900 many.

SD możecie wziąć 10000 bo nic nie ważą i bijecie mocniej punktowo instant, zwiad weźmie pugi 300-400 i każdy yase unar zabiera 3 (w odstępach można się leczyć), to co piszecie zakrawa na parodię. Wielce pokrzywdzeni magowie, a tfu.


Masakra jednym słowem. Przed up'em ryc ele był OP, bo z żywiołowego rago bił więcej niż wyższy poziomem od niego mag ale tłumaczyliście to tym, że rycerzowi te obrażenia nie rosną i od 200 lv'a zaczniemy bić więcej od niego!

Teraz widzę że mag jest OP bo od 200 lvl'a zacznę widzieć jakieś różnice w obrażeniach z SD w porównaniu ze zwiadowcą.... czyli co, żeby wgl coś w tej grze znaczyć, trzeba mieć minimum 200 lvl?? a mówiliście że nie chcecie z tej gry zrobić tylko cyferek:D


Większość graczy nie osiągnie poziomu 200 więc nie wiem pod kogo wy te gre robicie -.-



# Edit, za rok w upie zapewne będzie tak! Mag jest OP bo od 400 lvl'a z sd będziemy zadawać 200dmg'a więcej niż palek nekro z puginału :D



http://www.iv.pl/images/46698363794206964109.jpg (http://www.iv.pl/)

Atnamorken
22-05-14, 21:12
@CySio
Zrób se maga ;D

Bubsko
22-05-14, 21:21
Chciałoby się powiedzieć: "Skoro jest tak dobrze to dlaczego jest tak źle?

Kilka tygodni temu z niecierpliwością czekałem na aktualizacje,licząc na bardzo ciekawa wojnę(chociaż ta ostatnia tez momentami była ciekawa),zapowiadany warmode itd. Biorąc pod uwage balans postaci w pvp przed bylo calkiem ok poza paroma wyjątkami (m.in. mag duchowny alchemik,który lekko odstawał od reszty,zepsuty "tapen",reszta była ok i każda postać miała swoje atuty).

Obecnie panuje spory chaos,postacie są "rozchwiane",panuje za duży dysonans miedzy niektórymi profesjami( i dajcie spokój z ta tabelka,może to z wartościami w niej jest coś nie tak,a nie z nami?)

Biorąc pod uwage odporności mobów na żywioły(każdy lepszy potwor ma ich sporo),czy tez w przypadku nie posiadania profesji elementalisty brak możliwości korzystania z nich robicie gre bardziej monotonna,bo duchowny będzie wybierał tylko potwory wrażliwe na światłość i analogicznie postąpi nekromanta.

A czy to nie chodziło o to, by gracze odwiedzali każdy zakątek mapy,zmieniali miejsca huntów,a nie jak to miało miejsce do tej pory tylko piaskowe i bagienne hydry,sporadycznie dochodziły do tego "lodowe potwory"?

Dodam,ze przed updatem logując się o każdej porze dnia lista moich vipow "pękała w szwach",obecnie wchodząc do gry i widząc 2 osoby świecące się na zielono odechciewa się grac. Uprzedzając wasz argument,ze jest duzo nowych graczy to pewnie chwile pograją,ułatwiając im grę na niższych poziomach,ale im dalej w las tym ich zapał będzie stygnął,bo potwory coraz silniejsze,a obrażenie te same.(A te opowieści o tym,ze wraz z levelem dostajemy pny itd,możecie włożyć miedzy bajki,bo wydajać 50 pnów na jeden skill nie zauważa się żadnej różnicy.)
Pozdrawiam.

Xerion
22-05-14, 21:25
Ku*wa, magowie.. Chcecie sie wymienić? Daje 100lv alchem necro na n-pvp, za jakiegoś maga podobnego lvlu. Skoro zwiadek alchem necro teraz jest OP.

Estebano
22-05-14, 21:33
10 minut? Nawet jeśli, to przydaje się - jak twierdzisz - na niższych poziomach. Pomijam fakt, że - jak to stwierdził @glowa223 - musiałby zrobić to z blokerem (bo w przeciwnym razie potwory, które mógłby wystać nie dałyby odpowiedniej na ten poziom ilości expa), a nie mówimy tu o grze drużynowej tylko o grze ogólnej, co powoduje, że jakikolwiek argument związany z rozgrywką drużynową nic tu nie wniesie.


didrika - 2 miesiące na abi z gfb - 150 lvl
matt - exp z masówek potem solo masówki na katakumbach świętości - 100 w tydzień w 2-3 miechy 250+?
ja - gfb + ofla 20-80vl w 3 dni.

Poza tym, zobacz że teraz magowie mają mega aury. Co wołabyś jakbył być knightem? Zabrać ze sobą maga który obkupi sie na 3h bedzie bić po ~500 w jeden target + sumą więcej w pare targetów, dodatkowo doda wam aurę która doda leczenie\większe hity całemu teamowi. Czy zwiada który obkupi się na godzine ale bije za to po 750?

cewix
22-05-14, 21:40
Ta administracja popada ze skrajności w skrajność był sobie zwiad nekro-alche, był za mocny puginały miały 80dmg, no tak trzeba osłabić, nie powiem, że nie, no ale zamiast zmniejszyć dmg o 5 GÓRA 10, to nie jeb o 15, zwiad nekro alche na non-pvp gówno w pvp - średni, w 1 cel bije mniej niż mag o wiele, pozdro pompa.
Ah ta administracja :D

Atnamorken
22-05-14, 21:52
@cewix Z twoich postów wynika, że masz palka nekro. Tak walczysz o ten jego dmg, który i tak jest największy.

Pasztet
22-05-14, 22:01
matt - exp z masówek potem solo masówki na katakumbach świętości - 100 w tydzień w 2-3 miechy 250+?

chyba zapomniałeś wspomnieć o jeszcze jednym źródle expa :D

Estebano
22-05-14, 22:08
@cewix Z twoich postów wynika, że masz palka nekro. Tak walczysz o ten jego dmg, który i tak jest największy.

Ma palka nekro ale to nie znaczy że walczy o jego dmg bo coś. Jaki ty wgl masz lvl że tak sie wypowiadasz bo po twoich wypowiedziach nie wydaje mi się, że wbiłeś kiedykolwiek coś dużego. Moim zdaniem teraz balans jest dobry, puginał może znów mocno stracił na znaczeniu ale nigdy nie będzie się dało zrobić go dobrze ze względu na to, że jak jest dobrze dla pve to jest wtedy too OP na pvp. Mimo wszystko nekro alch daje spory bonus dmg do samego kpiro więc i tak mocnego kopa dostaje taki ktoś.

Stros
22-05-14, 22:17
Proszę nie używać skrótu myślowego "mag". Różnica między magiem ele-nekro a duch-ach jest gigantyczna. Obecnie mag duch-achemik nie ma bonusu ani do obszarówek ani do ataku punktowego.

Tu jest pies pogrzebany:

http://i.imgur.com/2dTfcxe.png

Obrażenia zadawane z pocisków są zależne jedynie od mlvla.
Przy tak wyglądającej relacji mlvl - dmg z pocisków (po za SD):
od 160 mlvla dmg prawie nie rośnie, przy gigantycznych nakładach w itemy i PNy.

Rozwiązania są dwa:
1) Wzór na zadawane obrażenia wzbogacić o bonus wynikający z poziomu postaci.
2) Dmg do mlvl jest wprost proporcjonalny. Wykres linowy.

Bubsko
22-05-14, 22:23
Lai dochodzi do sedna sprawy,level teraz nic nie daje,poniewaz nawet rozdajac pny w magic level nasze obrazenia przestaja rosnac i to kiedy?Przy 150mlv?

@Mozecie pokazac jeszcze wykres dotyczacy obrazen zwiadowcy i jak one rosna wraz z wzrostem dista?

Altrel
22-05-14, 22:33
Obrażenia nie będą uzależniane od poziomu postaci.

Obles
22-05-14, 22:43
Z jednym trzeba się zgodzić. Zdobywanie kolejnych poziomów naszej postaci jest sensowne do momentu zdobycia umiejętności, przez którą zadajemy widocznie większe obrażenia. W tym przypadku ~160 poziomu magicznego.

Expienie po zdobyciu tego może tylko irytować, bo czy mamy 190 czy 290 poziom - zadawane obrażenia będą różnić się minimalnie.

Wykres liniowy byłby trudny do prawidłowego zrobienia. Wystąpiłyby kolizje z za słabym/mocnym przelicznikiem na niskich i wysokich poziomach. Tak mi się zdaję.

Siemanos
22-05-14, 23:07
Wiec i ja sie wypowiem w temacie. Nie lubie hejtowac ani obrazac itd itp........ale kur...... na jaki ch... wbijac teraz lvle i tak jest to teraz bez znaczenia,,, nie po o tyle gramy zeby bic ten lvl i ch.. z tego jest... ale widocznie macie inne myslenie..aaaaaaaa i jeszcze jednooo najlepsze jest to ze mam ponad 160 mlvl i lecze sie z hape tawis po 800 a np... Lai i Arteron ktorzy nie rozdali jeszcze penow lecze sie tyle samo chociaz maja 120+ mlvl wiec gdzie tu jest logika......
Pozdrawiam Majster Siemanos

Kr92
22-05-14, 23:14
Coś czytam, że mag ma głównie skupiać się na obszarowym biciu?
Przy tym co jest teraz?
Fakt przed upem z GFB (każdego rodzaju) expiło się zacnie, ale teraz bijąc 350-400~ to sory ale odpada.
Obszarowe czary? Jedyny przydatny to "święte ue" które w tym momencie jest nie opłacalne: 750 many, DMG na poziomie 700-800? nie dzięki.
I rozmawiamy tu o magu 250~ nie 100 żeby była jasność
Niby jako ele mam super "bonus" do obszarowych czarów, tylko co z tego jak ogólny wzór został osłabiony znacznie.
Dużo jest do zrobienia oj dużo...

Co do tego, że magiem nie idzie expić z gfb z racji małej przeżywalności:
Pewnie, że się da!! Pod warunkiem, że masz dobrą mysz(z programowalnymi guzikami) i DOBRY DMG, żeby jak najszybciej zabić to całe świństwo!
Przy tym co zostało zmienione, sama mysz nie wystarczy.

Wiem kochani, że pracy macie dużo, a pieniądze nie te, ale to jest wasza inwestycja więc zepnijcie się i zróbcie to dobrze, ja chętnie pomogę i służę radą (w granicach rozsądku)

pozdrawiam.

ReeZo
22-05-14, 23:57
matt - exp z masówek potem solo masówki na katakumbach świętości - 100 w tydzień w 2-3 miechy 250+?

Keee ? ja 250 wbijałem 2 lata :) z łączną przerwą 6-8 miesięcy

cewix
23-05-14, 00:16
Skoro dało się zrobić, aby puginały nie waliły krytów w pvp to pewnie da się również obniżyć ich dmg w pvp przez co już nie będą op, mylę się?

Ezreal
23-05-14, 07:56
110 mag duchowny 98 mlvl - leczę się po 600 z bala tawisa
50 mag duchowny 70 mlvl - leczy się po 600 z bala tawisa

Tak dla waszej informacji

ReeZo
23-05-14, 09:14
No bo roznica od 200 podobno jest widoczna :-)

Karthus
23-05-14, 10:03
Non pvp do 20 lvla? Z tego co pamiętam,mamy już serwer non pvp. Spoko 20 lvlem będę chodził na akcje bloczyć i zbierać lota,chyba że zrobiliście tak że mozna przez ludzi przechodzić hahaha :) To miało iść we własną stronę a nie taką jak tibia.

Catthon
23-05-14, 10:06
:Karthus
Nie ma napisane nic o jakimkolwiek non pvp.
Czy ktoś zorientowany mógłby odpowiedzieć na kilka pytań, które rozjaśnią sytuację?

a) Czy pp neutralizują jedynie śmierci zadane przez potwory od nas silniejsze?
b) Czy pp znikają z czasem (po przekroczeniu jakiegoś poziomu)?
c) Czy pp działają przy okazji pvp? To znaczy czy jeśli ja zabiję jakiegoś noobka (mając znacznie wyższy poziom), to on nie straci ekwipunku ani expa?

pregusia
23-05-14, 10:22
:Karthus
Nie ma napisane nic o jakimkolwiek non pvp.
Czy ktoś zorientowany mógłby odpowiedzieć na kilka pytań, które rozjaśnią sytuację?

a) Czy pp neutralizują jedynie śmierci zadane przez potwory od nas silniejsze?
b) Czy pp znikają z czasem (po przekroczeniu jakiegoś poziomu)?
c) Czy pp działają przy okazji pvp? To znaczy czy jeśli ja zabiję jakiegoś noobka (mając znacznie wyższy poziom), to on nie straci ekwipunku ani expa?

Przeciwdzialaja jakiejkolwiek smierci.

Dreat
23-05-14, 11:44
To ja mam jeszcze pytanie.

Jak wygląda sprawa RS + PP?
Jak ktoś ma RS ale ma PP, to wypada eq czy nie? Traci exp czy nie?

Veliothe
23-05-14, 12:41
@up zapewne nie przemyśleli, że ofiara może stać się zabójcą ];>

Estebano
23-05-14, 13:18
Up - a przydalo by sie haha bo ja zwiadem pierwszy raz umarlem na 130. Jakas granica gdzie znikaja one czy cos moze?

mikeleplacido
23-05-14, 13:54
didrika - 2 miesiące na abi z gfb - 150 lvl
matt - exp z masówek potem solo masówki na katakumbach świętości - 100 w tydzień w 2-3 miechy 250+?
ja - gfb + ofla 20-80vl w 3 dni.

Poza tym, zobacz że teraz magowie mają mega aury.

Co do obszarówek głównie chodziło mi o stan obecny (patrz dół).
Coś czytam, że mag ma głównie skupiać się na obszarowym biciu?
Przy tym co jest teraz?
Fakt przed upem z GFB (każdego rodzaju) expiło się zacnie, ale teraz bijąc 350-400~ to sory ale odpada.
Obszarowe czary? Jedyny przydatny to "święte ue" które w tym momencie jest nie opłacalne: 750 many, DMG na poziomie 700-800? nie dzięki.
I rozmawiamy tu o magu 250~ nie 100 żeby była jasność
Niby jako ele mam super "bonus" do obszarowych czarów, tylko co z tego jak ogólny wzór został osłabiony znacznie.

Co do tego, że magiem nie idzie expić z gfb z racji małej przeżywalności:
Pewnie, że się da!! Pod warunkiem, że masz DOBRY DMG, żeby jak najszybciej zabić to całe świństwo!
Przy tym co zostało zmienione, sama mysz nie wystarczy.


Wspomniałeś coś o aurach. Jedną z aur możesz użyć dopiero na 130 poziomie.

Estebano
23-05-14, 14:42
Aktualnie eletrix z akenem robia 450k'h na hydrach. Mag plus wojownik i leca z masowek...

Mervakis
23-05-14, 14:47
Wujek, Ty nie rozumiesz ich problemu, Oni chcą zawsze wbijać nieważne czy na 20 czy na 200 lvlu, lvl na godzinę robiąc 2kk expa/h. ;p Te czasy przeminęły i nie wrócą.

Estebano
23-05-14, 14:54
Btw aury od 130? To jest twoj argument? A wiesz ze pugi od 100 wiec argumet inwalida. Marku treningowy wiem ze tak to wyglada ale nie przegadasz...

mikeleplacido
23-05-14, 15:02
Btw aury od 130? To jest twoj argument?
Tak, to mój argument.
Aktualnie eletrix z akenem robia 450k'h na hydrach. Mag plus wojownik i leca z masowek...

nie mówimy tu o grze drużynowej

Atnamorken
23-05-14, 15:25
Ma palka nekro ale to nie znaczy że walczy o jego dmg bo coś. Jaki ty wgl masz lvl że tak sie wypowiadasz bo po twoich wypowiedziach nie wydaje mi się, że wbiłeś kiedykolwiek coś dużego. Moim zdaniem teraz balans jest dobry, puginał może znów mocno stracił na znaczeniu ale nigdy nie będzie się dało zrobić go dobrze ze względu na to, że jak jest dobrze dla pve to jest wtedy too OP na pvp. Mimo wszystko nekro alch daje spory bonus dmg do samego kpiro więc i tak mocnego kopa dostaje taki ktoś.

Mam:
* 118 maga duch ele
* 101 rycerza 2h duch ele
* 92 zwiadowce duch ele
I wiele nobów... m.in. tego co tu widać na forum.

Mcree
23-05-14, 16:54
@up
Nostradamus
Sknera
Shepard

Zgadłem? :>

Atnamorken
23-05-14, 17:06
@up Chciałem chodź troche pozostać anonimowy ;P

Altrel
23-05-14, 18:32
Liczba Graczy na serwerze pvp jak i non-pvp jest większa niż przed aktualizacją, używa Pan danych wyciągniętych z rękawa, o których nie ma Pan pojęcia.

c770832
23-05-14, 18:32
Propsy za walke Maciek, ale szkoda nerwow ;d
Administracja nie rozumie, ze dodajac nowe tereny, potwory, questy, addony sukcesywnie zdobywałaby sporą ilość graczy oni wolą brnąć dalej w to gówno z klapkami na oczach takze jak to ty masz w zwyczaju mawiać "Pozdro 600" ;DD

Veliothe
23-05-14, 18:35
@Zurvy
Dawaj adres na pw !! :uśmiech8:

heroes133
23-05-14, 18:38
Liczba Graczy na serwerze pvp jak i non-pvp jest większa niż przed aktualizacją, używa Pan danych wyciągniętych z rękawa, o których nie ma Pan pojęcia.

Pytanie tylko, jakich graczy?

Ludzi którzy dopiero co założyli konta, z których 50% uzna, że serwer jest "za trudny" w ciągu najbliższych 2 tygodni?

Co z ludźmi którzy na dobrą sprawę 3mają ten serwer przy życiu czyli stałych bywalców. Średnio i wysokopoziomowych graczy którzy byli zakochani w Altaronie. Czy ich liczba również jest większa?

Skoro administracja jest tak zadowolona z liczby graczy czemu nie udostępnić statystyki liczby ludzi na poszczególnych serwerach.

Statystyka profesji była by również mile widziana. Jestem ciekaw ilu magów będzie aktywnie grać na serwerze.

bilsom
23-05-14, 20:19
Pytanie tylko, jakich graczy?

Ludzi którzy dopiero co założyli konta, z których 50% uzna, że serwer jest "za trudny" w ciągu najbliższych 2 tygodni?

Co z ludźmi którzy na dobrą sprawę 3mają ten serwer przy życiu czyli stałych bywalców. Średnio i wysokopoziomowych graczy którzy byli zakochani w Altaronie. Czy ich liczba również jest większa?

Skoro administracja jest tak zadowolona z liczby graczy czemu nie udostępnić statystyki liczby ludzi na poszczególnych serwerach.

Statystyka profesji była by również mile widziana. Jestem ciekaw ilu magów będzie aktywnie grać na serwerze.

statystyki online nie będzie bo ich zdaniem szkodzi serwerowi, przez 3 lata liczba graczy jakoś radykalnie się nie zwiększyła poza terminami w których był upek, potem wszystko spadało do jakiejś tam średniej liczby graczy, wiec nie wiem w czym ma im to zaszkodzić skoro ci co grają i tak wiedzą mniej więcej ile osób gra a nowi dowiadują się tego od starych graczy z czatu po wejściu na rook

tomakeo
23-05-14, 20:25
Oni sie ciesza bo low lvl narazie maja ochote na gre. Fakt na tych 50-100 lvl moze im sie podobac jednak jesli na 200 beda bili tak samo i tak samo sie leczyli stwierdza,ze zostawiaja to gowno. 3 lata tu gram byly update gorsze,lepsze ale ten co wyszedl wyglada jakby robil go sam daiver z morgianem. Administracja BRAIN turn off i robienie gry pod siebie! Wpieprzyliscie w ta gre tyle zamieszania z tymi czarami jakbyscie chcieli osiagnac na grafice 2d to co sie dzieje w 3d np. LOL. 70-80% ludzi tu grajacych ma w dupie te wasze pomysly z tymi zjebanymi czarami. Wy oczekujecie tego by tu chodzilo sie 5vs5 kazdy rzucal buffy chuj wie co jeszcze a na koniec dopierdalal ULTI tak jak w lolu. Popieprzyly wam sie troche gry ale to wasz problem bo z czasem Ci co przyszli dopiero odejda ;)
Jednak zycze Wam powodzenia bo robic gowno i zeby w gowno ktos chcial wchodzic to trzeba umiec.

I znowu się sprawdza powiedzenie: Nie chcesz? Nie graj.
Mówisz, że 50 poziom bije tak samo jak 200. Ciekawe, ciekawe. Ciekawe też czy taki 50 poziom rycek pójdzie z 50 magiem na chociażby praojce i sobie poradzą, bo przecież bija tyle samo co na 200. To ma sens!
5vs5? Wystarczy się dobrać we 2 i można spokojnie iść, a buffy może rzucić Ci mag pod depozytem i masz z bani godzinę.
Pozdrawiam.

Altrel
23-05-14, 20:35
Popieprzyly wam sie troche gry ale to wasz problem bo z czasem Ci co przyszli dopiero odejda ;)

To nie Nam się pomyliły gry tylko Panu, Altaron nie jest robiony głównie pod grupę odbiorców, którzy wywodzą się z nowych wersji gry Tibia, dla których liczy się tylko wbijanie poziomów, a dla osób potrafiących logicznie myśleć i grających dla własnej przyjemności. Od zawsze piszemy, że Altaron to nie Tibia i w finalnym kształcie, po wszelkich przemianach, nie będzie jej w ogóle przypominał.

Walles
23-05-14, 20:51
Ele, prócz buffa maga bo pewnie ciężko im o takiego poprosić, mogą sobie wbić do eq bonus +35% do obrażeń z danego żywiołu, w tedy zamiast 500 mogliby bić za 800. No ale czasu nie mają na dropienie topazów, tak to już jest jak się przyzwyczaiło do expienie/refill/expienie/refill/expienie/refill/ładowanie bonusu/expienie/refill.

Obecnie wystarczy rozkminić swoją postać by zadawać dobre obrażenia, jeżeli już teraz połowa poległa to co będzie jak Altaron stanie się jeszcze trudniejszy ^^.

Marek przepraszam, miałem im nie mówić o tych bonusach może by doszli do tego sami, w co wątpię ^^.

ReeZo
23-05-14, 21:01
mogą sobie wbić do eq bonus +35% do obrażeń z danego żywiołu, w tedy zamiast 500 mogliby bić za 800.

to oznacza, że trzeba mieć 5 setów demo / chaosu na 150-175lvl :) w zaleznosci na co idziemy :D woda ogien energia ziemia swiatlo w moim przypadku ;]

Walles
23-05-14, 21:03
trzeba? ja biegam za 160 poziomie w mosiężnym secie z +14% hp bonusem i jakoś expi mi się dobrze. obecnie zbieram smocze itemki z dwoma wnękami i będę atakować odporność na dane żywioły :)

ReeZo
23-05-14, 21:04
@Zurvy

nie szanujac gracza do ktorego piszesz gdy ten z toba rozmawia per pan swiadczy o tobie... pamietaj.

trzeba? ja biegam za 160 poziomie w mosiężnym secie z +14% hp bonusem i jakoś expi mi się dobrze. obecnie zbieram smocze itemki z dwoma wnękami i będę atakować odporność na dane żywioły :)

O kurcze racja :D 5 setow na obrazenia. kolejne 5 na resy i jeszcze jeden na hp :P nie no zarcik, trolluje troszke :D

Mcree
23-05-14, 21:04
Nowy El Kael na Altaronach :<

19960314
23-05-14, 21:08
A co za różnica czy gracz ma 200 poziom czy 50? Patrząc na to z punktu widzenia każdej firmy gracz = gracz, czyli i ty musisz kupić pacc i ten 20 lvl też musi kupić pacc. To, że teraz gra dużo więcej graczy jest jak najbardziej na rękę administracji, ponieważ sa to gracze nowi, z małymi poziomami, którzy z chęcią kupić pacc. Tylko pytanie czy na długo tak pozostanie? Dojdzie do tego momentu, że na serwerze nie będzie ani nas, ani tych "tłumów". Mam nadzieję, że mervakis otrzyma tą trudną grę o której tak marzy. Będzie stał sam w dp i jako jedyny opłacał pac! To dopiero będzie wyzwanie! Nie sądzicie?

Mervakis
23-05-14, 21:24
Jakbyście nie zauważyli to równolegle do siebie te same profesje i subprofesje chwalą i się żalą, a to świadczy tylko o tym, ze Ci co płaczą nie ogarniają zmian. Najlepiej skompletować jeden set, niech daje 40% hp 30% many, być nieśmiertelnym i bić po 1500 z odes rago bo... UWAGA, ma się lefla. Zresztą Trannitis jakby to ode mnie zależało, dawno miałbyś deleta za te wszystkie kopiowane talary i itemy, bug abuserów nie lubię bardziej niż płaczków.

19960314
23-05-14, 21:36
Za jednego buga delete, nie bądź taki surowy. 4 dni temu go wykorzystałem i poniosłem tego konsekwencje, ban na 30 dni a do tego wszystko co skopiowałem zostało mi zabrane, więc niestety nie mam z tego żadnych korzyści, nie licząc zakazu grania przez miesiąc :<.

Jeszcze chciałbym się odnieść do tego co napisał Casual. Dużo rzeczy moim zdaniem w tym upie nie jest dobrych, ale stwierdzenie, że należy jak najlepiej poznać swoją postać, aby wykrzesać z niej jak najwięcej się da to 100% prawdy. Każdy przed odejściem powinien przetestować każdy aspekt swojej postaci a dopiero później wbijać rsy i kończyć grę.

Lonewolf
23-05-14, 21:39
Jakbyście nie zauważyli to równolegle do siebie te same profesje i subprofesje chwalą i się żalą, a to świadczy tylko o tym, ze Ci co płaczą nie ogarniają zmian. Najlepiej skompletować jeden set, niech daje 40% hp 30% many, być nieśmiertelnym i bić po 1500 z odes rago bo... UWAGA, ma się lefla. Zresztą Trannitis jakby to ode mnie zależało, dawno miałbyś deleta za te wszystkie kopiowane talary i itemy, bug abuserów nie lubię bardziej niż płaczków.




Najlepiej to pograć w inne gry, jak ja, gdyby tak wszyscy wzięli przykład:(

Bubsko
23-05-14, 22:36
Mam nadzieję, że mervakis otrzyma tą trudną grę o której tak marzy. Będzie stał sam w dp i jako jedyny opłacał pac! To dopiero będzie wyzwanie! Nie sądzicie?

Marka gra i tak ogranicza sie do skillowania i stania w depo,wiec co to za róznica czy bedzie gra trudna czy latwa :P

@A co do gry to troche szkoda,bo jeszcze tydzien temu na vc brakowalo slotów,bywalo ponad 30 osob,a teraz o kazdej porze dnia wieje pustkami,juz o grze nie wspomne bo tam to juz sie nikogo nie spotka...

Mervakis
23-05-14, 22:38
Im prędzej zrozumiecie, ze to nie tibia i że wybór subprofesji determinuje grę tym lepiej. Od początku serwera piszą jaka subprofesja do czego ma służyć, używanie mózgu nie kosztuje, potem nie trzeba płakać.

tomakeo
23-05-14, 22:46
Eletrix losiu. I po chu* mam bic te praojce jak ty na non pvp? siadasz przed tego kompa jak taki cep i chodzisz expic nic poza tym. Mi chodzilo 5vs5 na akcji nie na expie baranie...
A powiedzenie mozesz sobie wsadzic w du*e. Dlatego tu nie gram juz. Zrobili takie gowno,ze juz wojny nie bedzie. Jak tak bardzo chca urealistyczniac ta gre to niech wprowadza jeszcze mozliwosc by kazda trawa rosla i trzeba ja bylo kosic. By kazdy bohater mogl byc "chory" bo przeciez ta gra dazy do tego by byc inna niz Tibia. Ta gra jest byla i bedzie tibio podobna no chyba,ze zrobicie jeszcze wieksze gowno i tylko dzieciaki ktore zabraly babci telefon i kupily sobie pacc beda tu graly ;)


Po pierwsze ochłoń. Głęboki wdech, policz do 10 i wydech. Czynność powtarzaj do pojawienia się pozytywnych rezultatów.
Po drugie. Jeżeli dla Ciebie dobre mmo to jedynie pvp to sorry Winnetou.
Po trzecie. Może gdyby Twoje posty były konstruktywne, pozbawione takiej wrogości i nienawiści, bluzgów i czego tam jeszcze się wyuczyłeś, to Administracja brałaby je pod uwagę.
Po czwarte. Niechęć do przystosowania, a może i nawet brak takich predyspozycji to już nie moja wina. Wystarczy strategicznie podejść do gry, ale po co? Nie?
Po piąte. Wieszczycie ten koniec Altaronu od 3 lat i gdzie on jest?
Koniec świata to święto ruchome

Z resztą nie wiem po co Ci odpisuję. Znowu zaraz załączysz Angry Mode, rzucisz kilka cierpkich słów pod wpływem natłoku myśli i emocji i tyle będzie.
Pozdrawiam i bez odbioru. Peace :uśmiech2:


@dół
O, to jest konstruktywny post. Zurvy - ucz się.

@2xdół
Chciałbym wejść z Tobą w polemikę, ale że jestem mądrzejszy, to ustąpię Ci.
Masz rację we wszystkim Panie. Better? No to już :)

Veliothe
23-05-14, 22:50
Tak czy inaczej magowi oberwało się nieproporcjonalnie do innych profesji. Wiele czarów stało się (lub było i dalej zostało) nieprzydatnych w expieniu jak i w pvp.
Moje uwagi:

Efo tote- 30 many, pela aluk - 20 many a bije się tyle samo i znacznie słabiej. Bijąc nimi po 150-180 nieopłaca mi się ich używać nawet do dobijania mobów. (lepiej rzucić raz pocisk niż 2x czar) Poza tym już z kosturu za koszt 20 many biję czasem 200+ czyli więcej niż z owych czarów ;)

Efo owla- kolejny nieprzydatny czar.. Obszarówka za 420 many biję po 420-480. Nie przesada? Czar albo trzeba poprawić (dmg) albo zmniejszyć koszt jego użycia. Znacznie bardziej opłaca się rzucać gfb po 350-430 za koszt 450 many za 4 ładunki. DOdatkowo gfb rzuca się gdzie popadnie. Nie trzeba otaczać się mobami.

To samo tyczy się czaru efo oreh. 600 many a dmg rzędu 900~~. Czar byłby przydatny jakby zużywał mniej many.

Haper taiw harga- czar był i jest nieprzydatny. 600 many, hity rzędu 500~~

haper eamo aluk- 800 many, hity po 500~~ podczas expa nieprzydatny czar ze względu na duży koszt.
Tak samo oflando. Czary nadające się jedynie na serverze pvp do bicia się 1 vs 1.

Wszystkie fale.. 300-350 dmg za 100 many. 200x lepiej narobić sobie gfb, nie obciążać się maną i expić. Dmg z nich jest teraz straszny.
Tyczy się to też visko pela aluk.

Sd przydatne dopiero przy 200 poziomie. Pomysł jest the best..

W tym momencie najbardziej opłaca się używać pocisków oraz gfb. Każdy inny czar zostaje wykluczony przez jego koszty przeliczane na dmg.
Proszę o dokładne przeanalizowanie każdego z czarów. Zróbcie grę magiem CIEKAWĄ, GRYWALNĄ, wymagającą czegoś więcej niż dwie przydatne runy.


EDIT: proponuję też, by subprofy nie znosiły sobie nawzajem atutów. (ele/nekro)
Przestaną płakać palkowie nekro/ele, którzy i tak mają tylko krzaki i ładunki. Alchemik miał być postacią do zarabiania i niech tak zostanie. Tańsze poty, większe manasowanie się, korzyści z tworzenia kryształów i jeszcze dmg większy w połączeniu z nekromantą. Każdemu pzyniosłoby to korzyści. Alchemik na tym nie ucierpi, gdyż zostanie jak jest. Wybór Elementalisty natomiast znowu będzie miał sens.

Edit2: Proponuję też dodać dodatkowy slot na drugiego ringa... Ten speed z manashieldem faktycznie jest powalający :/

Mervakis
23-05-14, 23:06
Nie podobał mi się update w tibii - przestałem grać.
Nie podobał mi się update w lolu (Malph :( ) i ludki - przestałem grać.
Nie podobał mi się update w path of exile jak mi spowolnili atak - przestałem grać.

W żadnej z sytuacji nie zalewałem forum płaczem, milionem postów, nie hejtowałem adminów za decyzje. Nie podoba się - przestańcie grać. Tusk podniósł podatki i dalej żyjecie, idźcie się powiesić.

cewix
23-05-14, 23:09
A zurvy tylko płacze "lvl nie ma sensu ;(!! nic nie daje, bede pakać ;((" ta gra nie powstałą po to, żeby expić w nieskończoność, to jest rpg, jeżeli nie znacie tego pojęcia to polecam się douczyć.
;(:(;(;((:( LVL NIE MA SENSU, TA GRA NIE MA SENSU IDE SIĘ POWIESIĆ, CZEMU TEN LVL NIE MA SENSU BŁEEEE ;(

Walles
23-05-14, 23:11
Dobre spostrzezenie marek uzywanie mozgu nie kosztuje. Wiec administracji z racji tego,ze ludzie kupuja pacc to placa nie potrafia uzywac mozgu :) Jesli przed tym "UP'em" bylo tak jak bubsko mowi po 30 osob na vc a teraz jest jedno wielkie nic to wiadomo chyba dlaczego tak jest. O gustach sie nie dyskutuje bo gust jest jak chuj kazdy ma swoj ale... Jesli gracze ktorzy graja tutaj 3 lata i po jednym update zmienia sie im postacie nie do poznania to chyba jest cos nie tak,prawda? Zobacz ile bylo pomyslow graczy na temat ciekawych miejsc,rozwiazan pvp. Ten system bez skulli mial byc taki mega,taka mega wojna a jest co? Wojny nie ma bo kazdy kto lubi PvP wie,ze na altaronie go juz nie ma bo nie ma balansu a skulle spowrotem wrocily bo z braku wojny(graczy) zostaja pkowani Ci nowi pod dp.
Lecz wspamnialo myslna administracja daje im 3 darmowe dedy co by ich nie zniechecic do dalszej gry. Lecz wspomnisz ten moj post gdy za 1-2 miesiace gdy ten "wytrwaly" nowy gracz napisze tu na forum,ze ten 1-2 miesiace byly jedna wielka pomylka,ze zaczal tu grac bo level w tej grze nie ma znaczenia. I nie mowie tu o expie 1kk/h i biciu 1kk bo tez temu bylem przeciwny. Ale Mag postac posiadajaca po 1.najmniej hp po 2.jest najwolniejsza a po 3. nie moze uzywac na wojnie w tym samym momencie time ringa co reszta poniewaz musi biegac z ringiem na utamke. Rozwiazanie w ktorym "obladowany"rycerz zapierdala na repito z pelnym bp i tyra tego biednego maga ktory ledwo przed nim ucieka jest tak realistyczne jak to,ze Daiver nauczy sie mowic "r"

:zły: :zły: :zły: :zły:

Zurvy każdy w tym co pisze ma trochę racji ale co do VC wiele osób z niego ostatnio wychodzi i rzadko wchodzi bo nie chce się im słuchać płaczu mustafy, bubska i dark shootera. Choć tu bubsko i tak jest najlepszy bo ma tak "słabą" postać a ciągle go widzę jak skiluje zręczność :zaskoczony: :zaskoczony: zamiast podropić trochę topazów i powbijać sobie bonus do eq z dodatkowym atakiem od żywiołów i bić mocno to woli skilować zręczność i płakać na VC/forum. Obecnie też sobie darowałem, wolę już posiedzieć na Altarońskim TS i pogadać normalnie, niż siedzieć na kanale przez kilka godzin, gdzie jedyna gadka to płacz wyżej wymienionych osób. Normalność nastaje dopiero w tedy gdy oni wyjdą a wchodzi Siemanos i tradycyjnie można się pośmiać ^^.

PS. Sam ostatnio ciągle siedzisz na afku bo zapewne nie chce Ci się słuchać beznadziejnych gadek na temat aktualizacji. Ewentualnie nie masz czasu co rozumiem.

ReeZo
23-05-14, 23:13
Im prędzej zrozumiecie, ze to nie tibia i że wybór subprofesji determinuje grę tym lepiej. Od początku serwera piszą jaka subprofesja do czego ma służyć

No ale tutaj co aktualizacja to zmieniane sa subprofki... Wiedzialem co mnie czeka wybierajac duchownego maga. A tak to wyglada na zmiane zasad gry w trakcie jej trwania :D

Wiedziałem jakie ma czary, jakie obrazenia, za ile leczy itd. Teraz mam ktorys lvl i nagle to zmienione. Hmmm to zawsze moge twierdzic ,ze gdybym wiedzial, ze tak bedzie wybralbym np nekromante :P

BTW rozwazana jest mozliwosc zmiany subprofki przy tak ich licznych zmianach wlasciwosci?

pregusia
23-05-14, 23:24
Ogolnie, jakiekolwiek uwagi czy cos odnosnie czarow i balansu to zalozcie osobny temat, na osobnym dedykowanym forum itd a nie tutaj.

@Astas

1) masz tylko 102mlvl wiec nie dziw sie, ze bijesz tak malo z tych czarow. 102 to jest jak mniej wiecej stare ~40. Dotyki rosna w miare liniowo z mlvl, takze na wiekszym poziomie magicznych bedziesz uderzal z nich wiecej.
2) co do wave'ow to rowniez. one rosna liniowo - im wiekszy mlvl tym wieksze obrazeia
3) bonusy od necro + elem nie moga sie sumowac, bo wtedy taka kombinacja stala by sie jedyna sluszna w grze i byla by zbyt OP.
4) Haper eamo aluk w wykonaniu elem+alch ze 150mlvl przykladowo uderza po ~1k (nie liczac ze mozna tym uderzyc 3 razy)
5) Oflando w wykonaniu analogicznego elem+alch czy tez samego elem (bo on ma bonus i do zywiolow i obszarowych) walnie po ~1.2k (na 1 hit, a mozna chyba 4 w nim uderzyc)
6) ogolnie co do efo oreh i innych czarow, to one nie beda mocne dla kogos, kto bedize miec maly mlvl. dopiero przy wyzszych pokazuja swoja prawdziwa moc.
7) Co do oplacalnosci gfb i pociskow to sie zgodze, ze na twoim poziomie one sa bardzo uzyteczne - tak to bylo projektowane. Dopiero pozniej czary zaczna wyprzedzac swoja uzytecznoscia runy.
8) Jak masz za maly dmg, to zawsze mozesz zalatwic sobie aure na dmg ogolne (od necro) czy tez na dmg od zywiolow (od ele) - bedzie odpowiednio wieksze
9) jak uwazasz ze masz maly mlvl, to uzbieraj sobie zestaw ktory go powiekszy, skorzystaj z roznych bonusow ktore go dodaja.
10) Jestes necro+elem czyli uniwersalne polaczenie. I ze smierci i z zywiolow bijesz podobnie. Umiej to wykorzystac poprostu. Jak ktos bedzie chcial bic tylko i wylacznie z zywiolow i obszarowo to wybierze elem+alch, a jak tylko z mroku i w 1 cel chce miec duzy dmg to wybierze necro+alch.

@Reezo

Co do zmiany subprofesji zastanawialismy sie nad tym dosc dlugo, ale niestety bylo by to strasznie trudne do wykonania z uwagi na questy itp. Najbardziej radykalna zmiana np. jak byles necro i chcesz sie na duch zmienic to wtedy cala mase questow trzeba cofac itp. A nagrod konkretnych juz nie cofniesz etc.
Ogolnie co do tego, czym dana subprofesja sie wyroznia to tak juz zostanie do konca i nie bedziemy tego zmieniali przez dlugi czas.


Ogolnie temat zamykam, jako ze malo w nim konkstruktywnych dyskusji.