PDA

Zobacz pełną wersję : Skille z PN jako bonusy


Spoon
18-05-11, 11:24
Wnoszę o jak najszybsze ustawienie skilli zdobytych poprzez dodanie PN jako bonusów, gdyż sytuacja obecna niesamowicie godzi w maga (czyli mnie). Wojownik i łucznik skille mogą odrobić, a mag, nawet mimo zwiększenia (buahahahahaha!) przyrostu mlvl, nie może! A uwierzcie mi, magiem pada się bardzo łatwo (spójrzcie na moją listę śmierci... set czarnoksiężnika +2 na sobie, a wystarczyło że padnie internet i zabija mnie....... stonoga!). Każda śmierć grając magiem osłabia niepomiernie tą postać w stosunku do innych profesji.

gex1995
18-05-11, 14:12
2011-05-09 20:07:22 Gracz zginął na poziomie 31 , zabity przez stonogê.

Ałć...

Flash
18-05-11, 14:18
Podpisuję się pod tym w 100%!!. Zrobienie umiejętności jako bonusów niesie ze sobą same korzyści:
+ straty po śmierci możliwe do odrobienia
+ możliwość skillowania również na wyższych lvlach (np. mag teraz nie ma takiej możliwości)
+ wreszcie nie będzie tego, że PN zamiast dawać 100 % umiejętności dobijają do pełnego skilla.
Aby zostało to szybko wprowadzone!! (w co wątpię, bo MG olewają tego typu sprawy :\)

Ps. Znam sporo osób, które wróciłyby do gry po tego typu aktualizacji (w tym ja xD), bo nadal gra magiem jest zbyt "ryzykowna", gdyż straty po śmierci są nie do odrobienia.

Alex
18-05-11, 14:37
Jestem za ;]

seya
18-05-11, 15:56
Wojownicy też lekko nie mają!

Ja podobnie padłem parę razy i sobie nie wyobrażam odrobić te skille skillując ;/
z 82 na 77 to jest katastrofa ;s

Tron
18-05-11, 15:58
Mag ma bardzo słabą obronę, w końcu to jest mag, ale za to ma bardzo dużą siłę. Trzeba się liczyć z tym, że jak zginiesz to coś tracisz. Sam zginąłem ostatnio i straciłem tarczę i buty płytowe, miecz Straszaka, 2.5 umiejętności broni jednoręcznej i 2 obrony, no i 70% poziomu. I nie użalam się na forum, tylko idę to odrabiać.

Spoon
18-05-11, 16:36
@UP

Bodzenie tekstem 'użalam się na forum' pominę. Niestety, Ty idziesz odrabiać, a mag nie ma takiej możliwości- o to się rozchodzi właśnie. Woj może w ogóle nie rozdawać PNów, podobnież łucznik, mag MUSI, gdyż wbijanie mlvl ręcznie, nawet na expie, nadal jest przerażająco mozolne.

Flash
18-05-11, 16:56
Mag ma bardzo słabą obronę, w końcu to jest mag, ale za to ma bardzo dużą siłę. Trzeba się liczyć z tym, że jak zginiesz to coś tracisz. Sam zginąłem ostatnio i straciłem tarczę i buty płytowe, miecz Straszaka, 2.5 umiejętności broni jednoręcznej i 2 obrony, no i 70% poziomu. I nie użalam się na forum, tylko idę to odrabiać.

Haha odezwał się ten co grał na początku magiem, a po tym jak padł parę razy zaczął grać wojem -.-. I gadanie "uważaj to nie padniesz" jest jak dla mnie bez sensu, gdyż paść można nie z własnej winy (odcięcie neta, pk team). A jak napisał Spoon, w tym temacie chodzi m.in. o to, że nie każdy ma możliwość odrobienia strat po śmierci, gdzie woj ma najłatwiej z uwagi na dużą ilość hp i defa oraz dużo szybsze skillowanie od maga (nie mówię o 2h).

crayzie
18-05-11, 20:54
Przydało by się to ogarnąć .. Mag pada za szybko, jeden ghoul w mojego maga z full łuskowym setem wali za 100.. a truposz po 150 . To jest chyba troszku przesada? A o zbieraniu pnów nie mówię, strasznie ciężko, bo trzeba dodawać je ciągle (inaczej nie wyexpisz postaci..) a z tych względów że mlvl leci wolno strasznie, a aby magiem trenić mlvl trzeba by było dużoo czasu, nie tak jak przy innych profesjach typu woj ... pozatym trenowanie mlvl = food a fooda trzeba też sobie załatwiać dodatkowo .. ;x

Sosna
19-05-11, 05:25
wracając do tematu bo trochę lecicie :p jak niby zrobic to jako bonusy które się zatrzymują? :o np masz skilla 70 dodasz pn i już nigdy Ci nie spadnie bo masz to jako bonus? :o

casteo
19-05-11, 07:45
@up

jestem za tym pomysłem... jeżeli niby tak mówicie że "altaron to nie tibia"

to stwórzcie system taki jak w innych mmorpg czyli punkty w umiejętnościach po śmierci nie spadają.

padniesz = skille zostają takie jakie były (może zwiększenie straty expa w takim bądź razie?)

lub inne rozwiązanie - PN dodaje bonusy do skilla i zrobić to jakos osobno czyli tracimy skill który został "wbity" ręcznie.

Sosna
19-05-11, 08:00
@up

jestem za tym pomysłem... jeżeli niby tak mówicie że "altaron to nie tibia"

to stwórzcie system taki jak w innych mmorpg czyli punkty w umiejętnościach po śmierci nie spadają.

padniesz = skille zostają takie jakie były (może zwiększenie straty expa w takim bądź razie?)

lub inne rozwiązanie - PN dodaje bonusy do skilla i zrobić to jakos osobno czyli tracimy skill który został "wbity" ręcznie.

trochę ciężko pewnie coś takiego zrobić z tym bonusem pn ;)

Okocim
19-05-11, 10:03
Coś mi się wydaje, że to zły dział.
Po za tym ten temat był już poruszany na forum wielokrotnie, więc po co zakładać nowy.
Może nie było by to trudne do wprowadzenia, skille z pn były by dodawane na tej samej zasadzie co bonusik za złożenie jakiegoś kompletu.
Siła wszystkich profesji była by dużo większa, a postacie które do tej pory zużyły swoje pn były by dużo słabsze w poruwnaniu do reszty.
Jestem na nie mag i tak jest silny.

Spoon
19-05-11, 10:08
@UP
Nie Ty jesteś od określania czy dział jest dobry ani czy mogę temat założyć. Mag jest silny, ale każda śmierć osłabia go kilkakrotnie bardziej niż inne profesje.

Okocim
19-05-11, 10:28
@down
Masz racje to nie moje zadanie jednak ja Ci przeciez nie zabronilem założyć tego tematu tylko zwróciłem uwagę.
Co do maga... coraz bardziej odczuwam wrażenie, że może to i dobrze, że śmierć tak go osłabia.

Flash
19-05-11, 11:38
Pomysł moim zdaniem konieczny, a na nie wypowiadają się zawsze wojowie i zwiadowcy, bo co dobre dla innych złe dla nich -.-. Niestety MG mają to głęboko w d****, bo temat był poruszany 10+- razy, a oni zwiększyli lekko przyrost mlvlu i olali sprawę. Ogarnijcie serwa! Gra magiem na 50+ lvlu nie ma większego sensu, jeśli czasem padniesz bo odrobienie umiejętności graniczy z cudem (a raczej jest niemożliwe), jeśli posiadamy 50 mlvl. Nie lepiej usunąć stratę umiejętności, zwiększając stratę doświadczenia!!?? Lub wprowadzić powyższy pomysł. Czekałem aż to ktoś naprawi, ale po co MG ma się męczyć, skoro gracze i tak zamawiają konto szlacheckie ;>?
Pn to porażka!! USUŃCIE TO ZWALONE PN LUB OGARNIJCIE JE!!

@Down
Zgadzam się.

Kosky
19-05-11, 14:34
skoro da się zrobic set ktory dodaje + jakies bonusy, pewnie da sie dolaczyc do postaci + skill ktory nie spada. nie znam sie na tym ale pewnie jest wykonalne. chociazby pod lista skilli tabelka "bonus skill" i po rozdaniu w dp PN rosnie wlasnie "bonus skill", a jego strata przy smierci = 0% bonus skill i normalna umiejetnosc sie sumuja = obrazenia sa takie jak np 50 mlv (recznie wbity i pn) tylko liczone 15 mlv + 35 bonus mlv.
Jestem zwiadowca, ale skille w altaronie, czy maga, zwiadowcy badz woja sa MOCNO niedopracowane. balans profesji (albo jego brak)jak dla mnie narazie opiera sie o systemie UMIEJETNOSCI. szczerze mowiac, chcieliscie stworzyc cos nowego, ciekawego (PN sa cool) ale nie do konca zostalo to dopracowane. w tibii nikt nie narzeka na straty skilli\mlv po smierci. widac tamtejszy system jest dopracowany. wedlug mnie, zrobcie skille jak w tibii, a PN zamiencie na mniej ingerujace w postac. badz usuncie je w ogole.

Maffy
19-05-11, 15:19
Temat jest po raz kolejny - fakt. Ale o to chyba chodzi tak? Może jeżeli MG zauważą, że gracze mają zastrzeżenia to coś z tym zrobią, a nie bd mieli "wy****ne", bo kasa leci tak?

Vorian
19-05-11, 17:01
Kosky, propozycja z "bonus skillem" chyba najodpowiedniejsza. Ale wtedy pewnie wogole zmniejsza juz wbijanie normalnego skilla tak że znowu bedzie Ku***wienie ;d
Czekamy na reakcje Teamu A

DavisX
19-05-11, 18:37
@UP

Bodzenie tekstem 'użalam się na forum' pominę. Niestety, Ty idziesz odrabiać, a mag nie ma takiej możliwości- o to się rozchodzi właśnie. Woj może w ogóle nie rozdawać PNów, podobnież łucznik, mag MUSI, gdyż wbijanie mlvl ręcznie, nawet na expie, nadal jest przerażająco mozolne.

Skoro tak to proszę bardzo, idź odrób skill 2h... Wojownik walczący dwuręcznymi brońmi też nie ma możliwości odrobienia skilli, więc nie pitol mi tu takich rzeczy..
Co do tematu, no cóż, moim zdaniem jest dobrze tak jak jest, może z wyjątkiem łuczników...

Tymol
20-05-11, 08:23
Przypominam, że gra jest tylko grą, może nie mam odpowiedniego doświadczenia by móc się w pełni wypowiedzieć na ten temat, bo póki co odrobienie mlvlu nie sprawia mi większego problemu. Ale moim zdaniem jest dobrze, ludzie są przyzwyczajeni, że w tibii mieli magiem 2 cyklopy na klacie i spokojnie mogli sobie je zabić... Tutaj gra wymaga większej precyzji w tym co się robi, wolniej się zdobywa doświadczenie uciekając z jednym cyklopem, a potem wracając i uciekać przed drugim niż wziąć oba na klatę, ale to właśnie wyróżnia Altaron od Tibii i to sprawia, że ta gra ma taki klimat. Kolejna sprawa - tutaj magiem nie ma wolnej amerykanki, w zespole gra się znakomicie :) Tutaj rycerz ma być "bezmózgim mięśniakiem" który może wpaść w resp i to blokować, mag jest inteligentem który walczy "siłą umysłu" czyli poziomem magicznym, On nigdy nie będzie wojownikiem :) On jest od strzelania, nie od blokowania :) W Altaronie wybór klasy jest adekwatny do stylu gry :) Lubisz wyzwania i ostrożną grę - graj magiem :) ja lubię :)
Spójrzcie na to z tej strony, poczujcie klimat RPG! ;)
Pozdrawiam

Acolt
20-05-11, 08:32
kolejny co pierdzieli o kimacie rpg.

Ja ponawiam swoją opinię o spadku skilli. Co raz nauczone nie powinno być zapomniane. Dziś znów sie wyłożyłem i straciłem 1,5 skilla. TO jest CHORE!! I do tego jeszcze te skille lecą jak krew z nosa... Odrabiać to po prostu strata czasu... Jak tak dalej pójdzie to coraz więcej ludzi odejdzie. Sam się zastanawiam, czy po skończeniu Statusu Szlacheckiego grać dalej. bo jak mam po jednym deadzie stracić coś na co pracowałem cały dzień(a czasem i dłużej) to mnie krew zalewa.
Zróbcie albo szybsze skillowanie(i to sporo szybsze), albo zmniejszcie straty. tematów skarżących jest multum. A nikt nic nie robi. Łał, podnieśli szybkość łucznikowi...
Gra się zaje*iście. Gra naprawde godna podziwu. ale takie małe smrodki całkowicie psują miły ogół...

Flash
20-05-11, 12:33
@Tymol
Omg ty temat pomyliłeś? Przeczytaj czego dotyczy temat, a potem pisz posta...
Kto tu mówi o klimacie? I tu nie chodzi o balans, bo ten niby jest, ale o STRATY PO ŚMIERCI, a jak nie wiesz to nie pisz lepiej, bo m.in przez PN odrobienie straconych umiejętności jest strasznie trudne... Chyba, że grasz zwiadowcą.
Ps. Nikt nie tutaj nie narzeka, że mag dostaje za duże hity.
Ja miałem kupić SS na 2 miechy, ale widząc, że ten OTS jest taki niedopracowany, mimo licznych testów i dodatkowo MG mają nas w d****, to zrezygnowałem. Wolę pograć w Wiedźmina 2, Wowa.

@down
Specjalnie porównałem Altaron do otsa, bo jest trochę niedopracowany, a jak uważasz, że to nie tibia, to pooglądaj krajobrazy (drzewa,ziemię ;>), albo porównaj inne grafiki, bo nadal większość pochodzi od CipSoftu. Oczywiście Altaron ma dużo nowych systemów, grafik, ale dla tibijczyków to zawsze będzie ta stara, dobra Tibia ;)
Zgadzam się z Tobą, co do koniecznych zmian w aktualnych stratach po śmierci, boli mnie tylko, że MG coś się nie wypowiadają na ten temat, mimo że był on poruszany wielokrotnie :/

Acolt
20-05-11, 13:17
@up /offtop
Wiedźmin 2 fajny. Skończyłem wczoraj;) Zaraz zabieram się za drugą rundę:P


@topic

To nie ots!! zapamiętajcie to do jasnej cholery!! Tibia to też nie jest. Strasznie mnie kuje w oczy jak ktoś porównuje ciągle Alta~ do Tibii... W Tibii to, w tibii tamto...

Generalnie pomysł z PN super jest. Ale nie jest przemyślany w 100%. Ale tak z 80% jest;)
Skoro to ma być bardziej RPG niż TIBIOWANIE(walenie lvl ile sie da!) to jedyne mądre wyjście to NIE TRACIĆ CIĘŻKO NABITEGO SKILLA! Wystarczającą karą za śmierć jest utrata ekwipunku.

Albo mam inny pomysł. Gdzieś w którejś grze spotkałem się z czymś takim:
"Przyszła po Ciebie Śmierć. Stwierdziła, że jesteś zbyt młody na opuszczenie tego świata, więc za drobną opłatą wskrzesi cię w pobliskiej świątyni". W skrócie: dajesz Ponuremu Żniwiarzowi w łape i żyjesz dalej. Nie tracąc ciężko nabitego skilla(wiem, że powtarzam, ale to ważne jest:P).

Taka opłata mogłaby być ustalona np.: lvl x50. czy jakoś tak. Dla 20 lvl to by było 1k. nie za dużo nie za mało. Szlachta by miała upust powiedzmy 25%??

CO O TYM MYŚLICIE?! FAJNY POMYSŁ?

meneca
21-05-11, 19:55
Moim zdaniem jest ok, trzeba szanować swoje życie i myśleć podczas grania.
Podnosi to poziom gry. Jeśli ktoś lubi ułatwienia niech gra w tibie :)

piotrek09i
21-05-11, 20:04
UP co ty gadasz szanuj zycie... haah

Idzie sobie 17 MAG leci za nim 35 Łucznik zaczyna go walić Mag sie składa i co teraz powiesz? Szanuj życie, może na potworach tak ale nie jak Cie PK zabija....

meneca
22-05-11, 13:56
oczywiście, łucznik musi też się zastanowić czy mu się opłaca bić maga bo za jakiś czas sam padnie od niego, fakt ze na niskim lvlu jest ciężko ale czym wyżej tym bardziej się szanuje swoje skile bo jakoś nie widzę kogoś na 100 lvlu ze skilami 70/70, teraz wszyscy płaczą na pk ale za jakiś czas się to uspokoi bo się nie będzie po prostu opłacać pekować bo zyski z ubicia kogoś przekroczą własne straty, trzeba poczekać tylko jak będzie więcej hlvli

Flash
22-05-11, 14:13
Tylko, że gracze nie zabijają dla kasy, tylko często dla kaprysu, bo im się nudzi, a jak mają dobrą gildię to nikt ich nie ruszy, więc się nie boją. I bardzo łatwo jest paść magiem na lagu neta, bo wtedy nawet stonoga go po 10-20 wali jak ma dobre eq :o

fiodor89
22-05-11, 15:02
...Wojownik i łucznik skille mogą odrobić, a mag, nawet mimo zwiększenia (buahahahahaha!) przyrostu mlvl, nie może!...
nie rozumiem, dlaczego nie może? wojownik/zwiadowca skilluje, mag spala manne, i jest w o tyle lepszej sytuacji, że expi z użyciem mikstur many, przez co bardzo dużo jej spala w stosunkowo krótkim czasie, wojownik nie może przyspieszać tego procesu... no chyba, że odrabiasz mlvl stojąc przed depo, rzucając raz po raz tawis

... Każda śmierć grając magiem osłabia niepomiernie tą postać w stosunku do innych profesji.
uwierz, każda śmierć osłabia każdego gracza, nie tylko maga, wiesz ile się czasu potrzeba na wbicie skilla z 79 na 80? 2 dni surowego skillowania...

Flash
22-05-11, 15:21
Tylko, że żeby wbić 25-26 mlvl trzeba wydać na manasy 5 talarów(1% - 1k many), a na 45+ mlvlu jest to już zapewne 50+ talarów i ty uważasz to za łatwe odrobienie? Ciekawe skąd wezmę tyle kasy, biorąc pod uwagę to, że magiem można paść bardzo łatwo.