PDA

Zobacz pełną wersję : Przypomnienie oraz kilka zmian


Altrel
28-05-14, 01:06
Do gry wprowadzone zostały 4 zmiany podyktowane Państwa sugestiami:


Zmiana w sile ataku puginału z 60 na 75,
Zmiana w sile paraliżu potworów,
Poprawki w manie wymaganej do przywołania drzewców oraz entów,
Naprawa questloga w misji 'Czas Zbrojeń', przy czym Gracze, którzy misję już otrzymali, niestety posiadać będą ucięte informacje.


Dodatkowo chcieliśmy przypomnieć, tudzież zakomunikować 2 ważne sprawy:


Jeżeli ktoś zakupił błogosławieństwo ekwipunku przed aktualizacją, niech skontaktuje się z Nami za pośrednictwem zgłoszenia w celu odzyskania jego kosztów, błogosławieństwa ekwipunku zakupione przed aktualizacją NIE DZIAŁAJĄ,
Drugą kwestię stanowi sam system zgłoszeń, który jak zauważyliśmy nie dla wszystkich jest jasny. Administracja nie rozpatruje zgłoszeń w grze, wszelkie zgłoszenia wysyłane są na forum i pojawiają się w formie tematu, który może zobaczyć uprawniony Administrator oraz osoba, która dokonała zgłoszenia. Wasze zgłoszenia znajdziecie na tym (https://forum.altaron.pl/forumdisplay.php?f=65) forum.


Życzymy przyjemnej rozgrywki,
Administracja altaron.pl

Adrondil
28-05-14, 09:07
Moje pytanie brzmi, a gdzie naprawienie błędu ze skilowania dualem? Mianowicie skill 1h idzie dużo wolniej używajac 2 broni jednocześnie niż skill z użycien 1 broni, to jest dziwne dlla mnie bo dual skoro używa 2x broń to skill 1h powinien iść szybciej, i tak ma przewalone bo musi wbijać duże ilości zręczności żeby nie otrzymywać przesadzonych kar do dmg. Jest jeszcze 1 problem, bo majac 70 siłki, 60 skill 1h, 106 zręczności bije więcej z 2x gladiusów niż 2x zaibatsu, moim zdaniem kary do dmg za 2 bronie sa przesadzone, chyba, że robie coś źle, dlatego proszę adminów o udzielenie info o dualu, bo spora część wojowników poszła w ślady tej techniki, i konkretne info by znacznie nam pomogło w rozpoczęciu przygody dualem, bo obecnie nawet nie wiadomo jaką subprofe do niego brać, jakie bronie na danym skillu nosić itp. pozdrawiam i z góry dziękuje za wszelkie info.

makmej
28-05-14, 10:00
Morał z tego jest krótki i wszystkim znany, skilluj ile możesz, aż Ci spadną majtki!

Catthon
28-05-14, 10:25
Moje pytanie brzmi, a gdzie naprawienie błędu ze skilowania dualem? Mianowicie skill 1h idzie dużo wolniej używajac 2 broni jednocześnie niż skill z użycien 1 broni, to jest dziwne dlla mnie bo dual skoro używa 2x broń to skill 1h powinien iść szybciej, i tak ma przewalone bo musi wbijać duże ilości zręczności żeby nie otrzymywać przesadzonych kar do dmg.

Przyznam, że nie zauważyłem podobnej zależności. Jesteś pewien, że idzie dużo wolniej? Na pewno leci wolniej niż zręczność, ale nie sądzę, by leciał wolniej niż przy trenowaniu z tarczą.

Jest jeszcze 1 problem, bo majac 70 siłki, 60 skill 1h, 106 zręczności bije więcej z 2x gladiusów niż 2x zaibatsu, moim zdaniem kary do dmg za 2 bronie sa przesadzone, chyba, że robie coś źle, dlatego proszę adminów o udzielenie info o dualu, bo spora część wojowników poszła w ślady tej techniki, i konkretne info by znacznie nam pomogło w rozpoczęciu przygody dualem, bo obecnie nawet nie wiadomo jaką subprofe do niego brać, jakie bronie na danym skillu nosić itp. pozdrawiam i z góry dziękuje za wszelkie info.

Czy kojarzysz może od którego poziomu przed aktualizacją można było używać zaibatsu? To nie jest tak, że teraz postoisz godzinę pod depo, potrenujesz, i będziesz mógł latać z dwoma gromami. Poziom również jest ważny, bo dzięki poziomowi i misjom dostajesz pny, które wydajesz na odpowiednie skille, które pozwalają efektywnie używać broni.
Z jaką bronią latają inni gracze na 15 poziomie, 1h?

Co do dmg z puginałów... mam nadzieję, że to dobrze przetestowaliście. Wczoraj zwiadowca nekromanta bez problemu zbijał mi połowę życia jednym combo.

RubSon
28-05-14, 10:33
Potwierdzam, przy uzywaniu Duala skille 1h ida duzo wolniej. :)
Z 90-91 idzie jakos 1min 45sec, a przy uzyciu 1h+shield około 1min 3sec. To tyle. :)

Pozdrawiam, RubSon.

Ide Boso
28-05-14, 11:21
Morał jest z tego, że się skilluje jedną bronią, a nie dwoma dlatego zostało to zmienione aby szybciej skille nie rosły 1h proste.

Altrel
28-05-14, 12:47
Walka oburącz zależy głównie od zręczności, dlatego ta umiejętność wbijana jest szybciej niż walka bronią jednoręczną, nie jest to błąd.

Veliothe
28-05-14, 15:45
Hurra :) Zwiadowcy jeszcze silniejsi. Altaron - czyli jak zostać zwiadowcą. Szczerze nie mam nic przeciwko ich sile. Szkoda tylko, że zapomina się przy tym o magach. Trochę płaczu, jeden temat o puginałach i PACH - naprawione. Lament magów przez cały czas od kiedy wszedł update - zero reakcji.

Altrel
28-05-14, 15:49
Nekromanci biją z "SD" ponad 1000, zwiadowcy z puginałów po 700.

Catthon
28-05-14, 15:50
Na jakim poziomie biją ponad 1000?

Veliothe
28-05-14, 16:03
Od około 165 mlvla+ czyli 190+ lvla zatem bierzmy się maowie do roboty. BO do tego czasu jesteśmy nikim. Na 100 mlvlu bije się z ich po 500~~ PVM. Co z resztą nieprzydatnych czarów?

tomakeo
28-05-14, 16:07
@Catt
Janeli zdarza się sypnąć za 1000, więc odpowiedź brzmi na 320 :D
Z buffem do 1200 uderzy.


(nie wiem czy rozdała PN, piszę, co widzę)

Catthon
28-05-14, 16:09
No właśnie.
Dwa lata gram najlepszą profesją (ponoć) i nigdy nie doszedłem do tego poziomu.
Nie może być tak, że profesja jest użyteczna dopiero po takim czasie.

19960314
28-05-14, 16:17
Jest mag, jest zwiadowca. To poruszmy jeszcze temat "tanka". Czy również nie jest błędem/niedopatrzeniem to, że zwiadowca duchowny o 50 poziomów niższy niż ja, tj. 200lvl jest w stanie wystać 3-4 piaskowe bez leczenia używania na nim uhów? A ja 250 rycerz potrzebuję wsparcia drużyny, aby nie wylądować w światyni?

Oczywiście ani ja, ani zwiadowca nie mamy zestawów na m lvl, aby leczyć się więcej.

Estebano
28-05-14, 16:33
No właśnie.
Dwa lata gram najlepszą profesją (ponoć) i nigdy nie doszedłem do tego poziomu.
Nie może być tak, że profesja jest użyteczna dopiero po takim czasie.

Zwiadowca miał tak przed tym upem do 150lvla. Przez prawie rok czasu lvle 100-150 były gówniane, bo nie dało sie ani zarobić ani poexpić.

Catthon
28-05-14, 16:36
Estebano, mówię o zwiadowcy.
Jednak między 0-100 był bardzo ciekawą i dobrą profesją.

Voltix
28-05-14, 16:51
Od około 165 mlvla+ czyli 190+ lvla zatem bierzmy się maowie do roboty. BO do tego czasu jesteśmy nikim. Na 100 mlvlu bije się z ich po 500~~ PVM. Co z resztą nieprzydatnych czarów?

Wbijecie 190 i bedzie kolejny balans :D


Jest mag, jest zwiadowca. To poruszmy jeszcze temat "tanka". Czy również nie jest błędem/niedopatrzeniem to, że zwiadowca duchowny o 50 poziomów niższy niż ja, tj. 200lvl jest w stanie wystać 3-4 piaskowe bez leczenia używania na nim uhów? A ja 250 rycerz potrzebuję wsparcia drużyny, aby nie wylądować w światyni?

Oczywiście ani ja, ani zwiadowca nie mamy zestawów na m lvl, aby leczyć się więcej.

teraz zamieniamy sie rolami. Zwiad duch bd bloczyl, a ryc duch robil dps.

Ale troche rpzesadziles ;p przy 4 200 zwiad spada na combo ;p

Estebano
28-05-14, 16:51
Przepraszam, chciałem cytować tą wiadomość :D



Od około 165 mlvla+ czyli 190+ lvla zatem bierzmy się maowie do roboty. BO do tego czasu jesteśmy nikim. Na 100 mlvlu bije się z ich po 500~~ PVM. Co z resztą nieprzydatnych czarów?

Veliothe
28-05-14, 16:55
Zwiadowca miał tak przed tym upem do 150lvla. Przez prawie rok czasu lvle 100-150 były gówniane, bo nie dało sie ani zarobić ani poexpić.

Balans powinien być dopracowany na ostatni guzik, a nie tak, że teraz zwiadowca ma swoje półtorej roku bycia gwiazdą a mag zbierania za Wami loota. (chociaż nawet do tego się nie przyda ze względu na cap:zaskoczony:)

heroes133
28-05-14, 17:05
Nekromanci biją z "SD" ponad 1000, zwiadowcy z puginałów po 700.

Proszę przyjrzeć się dmg na średnich poziomach 50-100+

Patrzenie tylko na 200 poziomowe postacie mija się z celem.

Mnóstwo pracy przed wami balans leży na łopatkach.

Bubsko
28-05-14, 17:20
Jest mag, jest zwiadowca. To poruszmy jeszcze temat "tanka". Czy również nie jest błędem/niedopatrzeniem to, że zwiadowca duchowny o 50 poziomów niższy niż ja, tj. 200lvl jest w stanie wystać 3-4 piaskowe bez leczenia używania na nim uhów? A ja 250 rycerz potrzebuję wsparcia drużyny, aby nie wylądować w światyni?

Oczywiście ani ja, ani zwiadowca nie mamy zestawów na m lvl, aby leczyć się więcej.

No niestety po wprowadzonych zmianach zwiadowca duchowny nie wiadomo jaka pelni role w druzynie.
Damage dealerem nie mogę być bo moje obrażenia są bardzo słabe(w Pvp są ok bije ok~~500 łącznie,natomiast w Pve sa za slabe(wspominalem w temacie o kpiro i rekinach)

Support ze mnie też sredni,bo umowmy sie z uha duchowny leczy dobrze,ale majac do wyboru leczenie maga i zwiadowce to nie ma co porownywac.

Doszło do takiego paradoksu,ze zwiadowca duchowny najlepiej sprawdza sie jako BLOKER, z tym,ze nie mogę używać w ogóle czaru hape odes kpiro,bo wtedy siedzimy na expie 20 min.
Dlatego moje zadanie ogranicza sie do biegania przodem,leczenia sie i targetowania syfu za pomoca gfb...

A wystarczyło by zwiększyć obrażenia w moby(jakos nekromanta z sdkow wali ponad 2x więcej niż w ludzi)



Cytat:
Zwiad duch bd bloczyl, a ryc duch robil dps.

Ale troche rpzesadziles ;p przy 4 200 zwiad spada na combo ;p

Zdziwiłbyś się :P

begar321
28-05-14, 17:42
Jest mag, jest zwiadowca. To poruszmy jeszcze temat "tanka". Czy również nie jest błędem/niedopatrzeniem to, że zwiadowca duchowny o 50 poziomów niższy niż ja, tj. 200lvl jest w stanie wystać 3-4 piaskowe bez leczenia używania na nim uhów? A ja 250 rycerz potrzebuję wsparcia drużyny, aby nie wylądować w światyni?

Oczywiście ani ja, ani zwiadowca nie mamy zestawów na m lvl, aby leczyć się więcej.

Bez przesady .... no chyba ,ze nie nosisz tarczy

Kr92
28-05-14, 18:14
http://oi59.tinypic.com/2nc4cuh.jpg

Pozdrawiam ;/

Ogarnijcie z tym zabijaniem się mobów wzajemnie bo mi exp przez to spadł, prawie dobijam smoka a tu bach zabija go kolega i tyle tyle expa mogłem wyciągnąć... PORAŻKA!

Mervakis
28-05-14, 18:17
Ale jak to tak?! Magiem duchownym?! Przecież tym się nie da grać. :|||||

19960314
28-05-14, 18:17
Bez przesady .... no chyba ,ze nie nosisz tarczy

Oczywiście, że nosze. Nie napisałem, że zostanę zjedzony w 2 sekundy przez te hydry, ale to, że bardziej się opłaca zabrać zwiadowce jako blokera niż rycerza. Krótko mówiąc jeżeli by wliczać w waste zużyte uhy to zdecydowanie lepiej wyjdzie na tym drużyna która zabrała zwiadowce, a nie rycerza. Plusem rycerza oczywiście jest exeta res, ale czy dużo ona da na takich potworach jak np. piaskowe, które padają w kilka sekund i każdy jest w stanie ją wystać?

Catthon
28-05-14, 18:29
Ale jak to tak?! Magiem duchownym?! Przecież tym się nie da grać. :|||||

Ciekawe, prawda?
Mamy teraz 3 screeny po aktualizacji: Wczorajszy Casuala z 1.7kk (bodaj), dzisiejszy Arterona i wcześniejszy jakiegoś rycerza na górskich (ponad 1kk).

Bez sensu! Nie ma balalansu! 200k/h i nic więcej! :uśmiech6:

Veliothe
28-05-14, 18:39
On ma 270+ lvl -.-" Nie należy mu się ??
Btw czemu nie nosisz naręcza? :> Jakiś bonusik w wandzie?

Kr92
28-05-14, 18:44
Tak, do atk i zasięgu :)

Voltix
28-05-14, 18:54
Poza tym ten licznik pokazuje wlasciwy exp po godzinie..

beta2468
28-05-14, 19:08
Poza tym zauwazcie ze to screen z dzisiaj. Czyli standardowo Arteron ma exp 2 razy mniejszy. Catthon totalnie nie analizujesz warunkow i roznych czynnikow, zreszta to była wada administracji od poczatku serwera

Mervakis
28-05-14, 19:10
Wy serio nie widzicie, że jaja sobie robimy? Tracę wiarę w to społeczeństwo.

Catthon
28-05-14, 19:17
Poza tym zauwazcie ze to screen z dzisiaj. Czyli standardowo Arteron ma exp 2 razy mniejszy. Catthon totalnie nie analizujesz warunkow i roznych czynnikow, zreszta to była wada administracji od poczatku serwera

Podziel sobie 2.5kk na dwa i zobacz ile wyjdzie. A to chyba solo!

Jeśli ja jestem administracją (choć tak nie myślę), to Ty też nią byłaś. :oczko:

cewix
28-05-14, 20:19
1.25kk solo to mało? + jeszcze mógłby wyciągnąć więcej jakby nie to, że moby biją same siebie ;|
Ale tak czy siak mag na lvlach 50-120 leży :D