PDA

Zobacz pełną wersję : ataki na miasta


gotelkaZ4
08-06-14, 15:06
ja się pytam czemu nie ma żadnych ataków na miasta?? ataków na miasto powinno być 1 atak codziennie miasto różnych potworków czy innych śilnych potworków typu złoty smok czy coś innego.NP.....takie mocniejsze potworki typu złoty smok to by mogło być ostrzeżenie że np>>>> przy południowej bramie zaraz pojawi się potworek złoty smok>>> wtedy słabe ludzie by się tam nie wpychali tylko by omijali to miejsce szerokim łukiem.a mocniejsi by poszli tam i czekali na bossa :D NAJLEPIEJ ŻEBY MIAŁ DUŻO HP 5K CZY COŚ ŻEBY TEN SMOK NIE DEDŁ W 5 SEKUND

tomakeo
08-06-14, 15:09
1 atak dziennie? Szybko by się to znudziło i po pewnym czasie zamiast cieszyć, to raczej by denerwowało.
Ataki miały być, a czemu ich nie ma? Nie wiem :(

mody189
08-06-14, 15:10
Jak był atak terrorysty na Neolith to nikt z dp nie wychodził!


Pomysł dobry:)

Mcree
08-06-14, 15:16
Na pewno każdy atak wiązałby się z chwilowym lagiem, bo takich np. szczurów (Marku wybacz!) powiedzmy musiałoby z 40 się zrespić na raz, dla osób zdobywających w tym czasie doświadczenie byłoby to niebezpieczne. To jest chyba główny powód dla którego to nie zostało wprowadzone.

cewix
08-06-14, 15:34
@up mogłyby być ostrzeżenia przed takim najazdem, pozatym na rl tibii nie zaobesrwowałem scinek kiedy pojawią się nawet 100 mobów naraz, wątpie żeby altaron dostał laga, bo pojawiło się pare mobków...

RubSon
08-06-14, 15:41
Pomysł jak najbardziej udany ale!!! Ja bym to widział jako Dynamic Event. Chodzi o to, że w okręgu miasta, w dowolnym miejscu respiłyby się takie moby oraz szykowały do ataku. Myślę, że przy odpowiednim skrypcie dałoby się zrobić tak aby z punktu X przemieszczaly sie do punktu Y. Jeżeli nie obroniłoby się miasta to NPC zostaliby wzieci w niewole badz zabici... :-D Taki Dynamic Event moglby rowniez polegac na zasadzie respienia sie takich jednostek maszerujacych na miasto badz cokolwiek innego z dowolnego miejsca na mapie, wybijając wszystko po drodze. :-)

Pozdrawiam,
RubSon

gotelkaZ4
08-06-14, 15:42
a taki 1 potworek to nie zrobi laga a 100 to nie wiadomo czy zrobi> a to był by lepszy FUN takie coś.

Mcree
08-06-14, 15:49
@up mogłyby być ostrzeżenia przed takim najazdem, pozatym na rl tibii nie zaobesrwowałem scinek kiedy pojawią się nawet 100 mobów naraz, wątpie żeby altaron dostał laga, bo pojawiło się pare mobków...

Ostrzeżenia kojarzą mi się raczej z OTS'ami, tutaj lagi występują np. jak ktoś daje loga z otwartym pełnym dp, czy podczas masowego używania run obszarowych :)

Arkon
08-06-14, 16:11
na teście były już najazdy, adminów pytajcie co było nie tak :D

gotelkaZ4
08-06-14, 16:49
nie złote smoki > tylko złoty smok > a lepiej by było innego potworka który będzie mial ze 5-10k hp żeby nie dedł w 5 sekund ... a że było ostrzeżenie że tam się pojawi to będą już gracze czekali na tego bossa w którego będą walić minute a graczy może być sporo dobrze by było żeby był exp i loot lepszy niż ze zwykłych potworków>>loot równo kto na ile zasłużył >> był by to BOSS :)

Mcree
08-06-14, 16:56
@up
Jeśli bossa nie zabije zgrana ekipa tylko przypadkowi gracze to w grę pójdzie runa zniszczenia, i tyle z loota będzie :x Co do punktów doświadczenia, aktualnie jest trend odchodzenia od expa więc prędzej PNy
@down
Nie wiem jaka jest wizja twórców, ale podejrzewam że pod obecnym silnikiem to nie przejdzie.

cewix
08-06-14, 17:31
@Up
Dlatego dobrym rozwiązaniem byłby system jaki jest aktualnie z tym najpotężniejszym bossem z tibii, gdzie loota dostaje każdy na jakiego zasłużył

Altrel
11-06-14, 16:54
Ataki są w planach, te które były na serwerze testowym nie zostały wprowadzone, gdyż były problemy z pobieraniem pozycji, zostaną wprowadzone, gdy będą działać w 100% jak należy.