PDA

Zobacz pełną wersję : EVENT - Ukryte Abitańskie Miasto


Breaner
11-08-14, 14:02
Moją propozycją jest wprowadzenie swojego rodzaju eventu który będzie ściśle wiązał się z RPG Altaronu.

Opiszę trochę nie składnie bo nie ma to być ładna historyjka tylko póki co wstęp do dyskusji czy takie coś w ogóle ma sens ;)

Niby największymi wrogami naszego świata, z którymi walczą bohaterowie Altaronu są Abitańce. Niestety nawet jakbyśmy ich nie zabijali przez rok nic się z naszym Altaronem nie stanie.

Należy zatem sprawić, aby zabijanie Abitańców było równie ważne jak dla niektórych zdobywanie kolejnych cyferek przy nicku.

Event wyglądał by następująco :
Czas trwania : Powiedzmy 3-4 tygodnie
I teraz najtrudniejsze a zarazem najciekawsze (bo nie wiem czy takie coś w ogóle da się zrobić).
Któregoś dnia dowiadujemy się że Abitanie rozpoczynają budowę podziemnego miasta z którego ich oddziały uprzykrzały by życie Altarończykom (zaraz opiszę w jaki sposób).
Dostalibyśmy komunikat iż otrzymaliśmy list od Rohinama w którym dowiedział się on od swoich oddziałów patrolujących, że Abitanie zaczeli budowac gdzieś w podziemiach swoje nowe miasto. Nie wiemy jednak gdzie ono jest i musielibyśmy sami znaleźć wejście do niego (wejście powinno być umieszczone gdzieś na mapie na poziomie 0 na jakimś dajmy na to otwartym terenie (lub mogło by być kilka wejść).
I teraz najlepsze :
Z dnia na dzień postęp budowy było by widać coraz bardziej. Np początkowo były by tylko jakieś deski, mini konstrukcje jednak miasto mogło by być rozmiarów powiedzmy porównywalnych do tego obozu na północny-wschód na wschód od Smoków (ten największy obóz). I po całym mieście chodziły by róznego rodzaju Abitanie (być może nawet jakieś nowe rodzaje, np budowniczych). Naszym zadaniem było by ubicie w ciągu dnia lub tygodnia danej liczby abitanów (licznik ten byłby ogólny dla wszystkich czyli dajmy na To ja ubije 10, ktoś inny 15 i na konto Altaronczyków wpływa 25 zabitych abitanów).
Jeżeli w ciągu dnia-tygodnia tego nie zrobimy postęp budowy by się zmieniał a potwory tam były by silniejsze (np mogły by strzelać do nas z jakieiś wieży, lub mogło by ich być więcej jak to z rosnącym miastem bywa).
Liczba do zabicia musiała by być naprawdę duża żeby większość graczy była zaangażowana.

Jeżeli w ciągu np miesiąca nie uda nam się udaremnić budowę owego miasta Abitanie rosną w siłę a każdy gracz Altaronu dostaje np ujemny bonus do zdobywania doświadczenia (np 80-90% obecnej liczby) lub każdy z potwórów staje się o 20-30% silniejszy. To jeszcze należy przemyśleć co i jak ale w każdym razie kara musi być na tyle wysoka żeby każdy miał motywację żeby nie dopuścić do triumfu Abitanów.

Gdy Abitanie wygrają dajmy na to taka kara działa przez tydzień lub można ją znieść jeżeli zrobimy jakąś rzecz. Np znieszczenie miasta które polegało by na zabiciu xxxxx Abitanów i np użyciem aż 30-40 bomb na każdej konstrukcji itd itp wiecie o co chodzi.

Możemy również pójść w drugą stronę i jeżeli wygramy czyli zniszczymy miasto przed upływem miesiąca to dostajemy bonus np 10% expa więcej przez tydzień itd.

Odradzam również następujący "pod-pomysł" : żeby bonusy zależały od tego kto ile ubije abitanów ponieważ wiele ludzi wyrzucało by innych z expa i tylko by nas to pokłóciło. Walczmy ramię w ramięna jedno kontro Altaronu! :)

Opisałem póki co w przerwie w pracy ogólny koncept. Zapraszam do komentowania a ja z czasem będę edytował i obrabiał te złe pomysły lub dodawał kolejne.

Pozrawiam! ;)

szymongal
11-08-14, 14:33
A może zrobić z tego rywalizacje PVP vs NPVP.
Który server zabije ich więcej otrzyma bonus lub cos w tym stylu :P

WarlordPL
11-08-14, 14:37
Jeżeli takie coś by miało być na PVP to każdy by się zabijał tam,ale pomysł fajny mozna to nazwać Event Światowy jak to robią w tibi różne takie eventy co wlaśnie daje więcej expa,potiony są tańsze itp.
Albo też w tibi jest takie coś ze dostaje się Voucher co daje 2x exp i skill 2x szybciej leci.

A może zrobić z tego rywalizacje PVP vs NPVP.
Który server zabije ich więcej otrzyma bonus lub cos w tym stylu :P

To nie ma sensu,bo proste że na PVP więcej graczy gra a na NON PVP mało,że mało ludzi gra to i trochę się zle na na Non-PVP nie ma nawet ludzi chętnych na wspólny exp, a ci do eventu jedynie by tam biegały High levle :smutny:

Breaner
11-08-14, 14:38
Jeżeli takie coś by miało być na PVP to każdy by się zabijał tam,ale pomysł fajny mozna to nazwać Event Światowy jak to robią w tibi różne takie eventy co wlaśnie daje więcej expa,potiony są tańsze itp.
Albo też w tibi jest takie coś ze dostaje się Voucher co daje 2x exp i skill 2x szybciej leci.

Czemu kazdy by sie zabijal ? W koncu napisem ze wlicza sie na caly Altaron a nie kazdy na swoje konto.

Nie wiem jak jest w Tibii teraz. To nie Tibia.


EDIT :

Można by też dodać opcję że dany gracz może zabić max XXX potworów na dzień na jedno konto (czyli nie mógłby z noob charów z jednego konta punktować). I wtedy naprawdę każdy byłby zaangażowany. Można by również dać np licznik na stronie kto ile zabił ale żeby to był tylko informacyjnie (I dzieki temu można by np dogadywać się z graczami którzy tego nie robią aby poszli i zabili kilka Abitanców za pieniądze). Cóż pomysłów na to jest wiele :)

beta2468
11-08-14, 14:48
Nie zrobią tego z jednego powodu albo i dwóch.
Po pierwsze sama codzienna zmiana mapy - trzeba ją rysować to raz, a skoro nie chciało im się zrobić depozytu w bekalelu w trakcie budowy(starsi gracze wiedzą o co chodzi) to napewno nie bedą codziennie mapy zmieniać w tym evencie.
Po drugie ten event wiąże się z najazdami, a najazdy to odrębna kwestia, nad którą cały czas pracują.

WarlordPL
11-08-14, 14:51
Czemu kazdy by sie zabijal ? W koncu napisem ze wlicza sie na caly Altaron a nie kazdy na swoje konto.

Nie wiem jak jest w Tibii teraz. To nie Tibia.


EDIT :

Można by też dodać opcję że dany gracz może zabić max XXX potworów na dzień na jedno konto (czyli nie mógłby z noob charów z jednego konta punktować). I wtedy naprawdę każdy byłby zaangażowany. Można by również dać np licznik na stronie kto ile zabił ale żeby to był tylko informacyjnie (I dzieki temu można by np dogadywać się z graczami którzy tego nie robią aby poszli i zabili kilka Abitanców za pieniądze). Cóż pomysłów na to jest wiele :)

Chodzi mi w tym sensie zabijać,bo na PVP mają fajne zbroje,itemy,rzeczy i napewno znajdzie się ktoś jakiś High LVL co ubije tego 2.

Breaner
11-08-14, 15:07
Po drugie ten event wiąże się z najazdami, a najazdy to odrębna kwestia, nad którą cały czas pracują.

Żadnych najazdów tutaj nie planuje jeżeli chodzi o miasto, działo by się to poza granicami i to gracze decydowali by się tam iść. Żaden potwór sam by nie przyszedł.

Nie zrobią tego z jednego powodu albo i dwóch.
Po pierwsze sama codzienna zmiana mapy - trzeba ją rysować....

Cóż skoro Altaron ma być naprawdę dobrym projektem to idąc tym tokiem myslenia nic z tego nie będzie :) Wiem jak jest takze nie to ze mówie tak i jestem pewien ze tak bedzie bo mam swiadomosc jak tu ze zmianami i zaangazowaniem czasami ;)
Ale zawsze mozna ten event powtarzac o jakis czas, natrudzic sie kilkanascie nocy na rysowaniu a pozniej juz tylko wprowadzac skrypt na event :)

Chodzi mi w tym sensie zabijać,bo na PVP mają fajne zbroje,itemy,rzeczy i napewno znajdzie się ktoś jakiś High LVL co ubije tego 2.

Tak jakby nie mógł go ubić w każdym innym miejscu podczas expienia ? :zdziwiony:

kokoz
11-08-14, 20:43
przecież budują obóz na południowy wschód.

Breaner
11-08-14, 21:04
Z tego co pamietam byl juz event z najazdami pokutnikow i sporej grupie graczy sie to nie spodobalo.

Zacytuj z mojego postu tekst, w którym jest mowa o jakimkolwiek najeździe na miasto ;)

przecież budują obóz na południowy wschód.

A co to ma do mojego pomysłu ? Nic się z tym nie wiąże nawet jeżeli coś budują..