Zobacz pełną wersję : Filmy i seriale, który każdy powinien obejrzeć
Liczę na to, że temat nie umrze i mam nadzieję, że będziecie wpisywać ciekawe tytuły :oczko:
Postaram się co jakiś czas wrzucić kilka filmów i seriali. Komentować, pisać, narzekać, dyskutować :uśmiech3:
Filmy:
1. Incepcja [sf]
2. Niezgodna [sf]
3. Pan życia i śmierci [sensacyjny]
4. Igrzyska Śmierci [sf/dramat]
5. Wiadomości Onion [komedia]
Seriale:
1. Odwróceni [kryminalny]
2. Pitbull [kryminalny]
3. Simpsonowie [animowany dla dorosłych]
Moje tereny!
Jeśli chodzi o bardzo dobre filmy kina bardziej nowoczesnego to kilka przychodzi mi na myśl na chwilę obecną:
Nietykalni (biograficzny)
Gran Torino (dramat)
Nazywam się Khan (dramat)
Mój przyjaciel Hachiko (dramat)
V jak vendetta (sci-fi)
Prawo zemsty (thriller)
Django (dramat)
Kamerdyner (biograficzny)
Wilk z Wall Street (biograficzny)
Niebo istnieje... naprawdę (dramat)
Wszystko za życie (biograficzny)
Ostatni samuraj (dramat)
Zielona mila (dramat)
Anioły i Demony (thriller)
Zniewolony (biograficzny)
Wyścig (biograficzny)
Les Misérables (musical)
Władcy umysłów (thriller)
Z kina azjatyckiego to polecam:
A-jeo-ssi (dramat)
Shin-sae-gye (dramat)
Oldboy (thriller)
W ten weekend w kinie byłem na The Guest i Lucy, warte polecenia filmy.
Seriale, to z takich lepszych i raczej wszystkim znanych to:
Breaking Bad
Spartakus
House of Cards
Wikingowie
Homeland
Arrow
Podlinkowałbym swój spis filmów z Filmwebu, ale jednak nie.
Homeland - mega :)
House of Cards - to samo :)
Ja polecam jeszcze z seriali :
Suits
Alive
Film - TED
Serial - Ray Donovan
Seriale, które nikomu przedstawiać nie trzeba:
Gra o Tron - BEST EVER
Breaking Bad - BEST EVER2
Właściwie to jedyne nowe seriale jakie oglądam/oglądałem ^^.
Z filmów to wszystkie Quentina Tarantino (a raczej od Wściekłe Psy w górę).
Kultowe polskie komedie jak Kiler, Kilerów Dwóch, Chłopaki nie płaczą, Pieniądze to nie wszystko, E=mc2, Kariera Nikosia Dyzmy.
Oczywiście filmy Barei, które najlepiej oglądać ze starszymi pokoleniami, bo czasem nie zawsze załapie się aluzje co do tamtych czasów. Kultowy Miś, Alternatywy 4 (serial), Co mi zrobisz jak mnie złapiesz, Poszukiwany poszukiwana.
Obecne kino za to mnie nudzi. Choć autorzy chcą zakamuflować beznadziejny scenariusz ogromem efektów specjalnych i dziwnymi zawrotów akcji, to i tak te filmy to gówno. Rzadko kiedy trafi się na coś godnego uwagi, a to co pamiętam, wymieniliście wyżej.
No, chyba, że bajki! Jak wytresować smoka - zajebiste!
O, Ranczo - polski serial, jest na prawdę fajnie wyreżyserowany i nosi przesłanie.
Pamiętajcie - książka wygrywa z kinem na każdym froncie :).
brave12013
11-09-14, 10:01
Z filmów polecam
Seven punds
Skazani na shawshank
Ojciec Chrzestny
Jak wytresować smoka 1/2
Z seriali:
Dexter
Suits
HIMYM(Jak poznałem waszą matkę bez ostatniego sezonu :P)
Gre o tron
Vikings
Przyjaciele
Filmy.
1. Blow (kryminalny)
2. American Gangster (kryminalny)
3. Las Vegas Parano (surrealistyczny)<raczej dla ludzi mało wrażliwych
4. Człowiek z blizną (kryminalny)
5. Kokainowi kowboje (kryminalny)
Większość z wyżej wymienionych tytułów to filmy oparte na faktach.
~Bonus~
6. Osiem Części Prawdy (kryminalny) <jest to "inny" film niż przeciętny z TVN'u, może nie za ciekawa fabuła, ale montaż- a raczej przedstawione ujęcia z innych perspektyw dają sporo do myślenia
Seriale.
1. Dr. House
2. Top Gear
3. Spadkobiercy (polski improwizowany)
ostatnisamuraj
16-09-14, 01:48
Ostatni Samuraj, polecam
Sekretne okno
Dziewiąte wrota
Source code
District 9
Van Helsing
Pozdrawiam i życzę miłego oglądania :uśmiech7:
Dzisiaj nieco muzycznie:
Skazany na Blues'a
Berlin Calling
Pete Tong- historia głuchego DJ'a
The best of DJ INOX
Filmy z Jasonem Stathamem(czy jakoś tak się on zwał)
Mechanik
Adrenalina 1/2
Dwa filmy W których ktoś "Wymierza sprawiedliwość"
Strzelec
Prawo zemsty
Death Note (W tytułowym "dzienniku śmierci" osoba która zostanie zapisana ginie w przeciągu 40 sekund na zawał serca, film anime który trzeba obejrzeć, 37 odcinków)
Komedie:
Dyktator
21 Jump street
Job czyli ostatnia szara komórka
Dzień świra
Inne:
Incepcja
Memento (film o człowieku który cierpi na zanik pamięci krótkotrwałej, bardzo fajny film)
Symetria (o polskim więziennictwie, 9,5/10)
Polecam :uśmiech7:
Incepcja
Jakbym mógł prosić to nie powtarzajmy tytułów (w tym temacie)- dyskutować, komentować owszem, ale tytuł niech pozostanie jeden.
Symetria (o polskim więziennictwie, 9,5/10)
Jestem pod dużym wrażeniem, - od siebie dodam, że wiele rzeczy się potwierdza, kto przeżył na własnej skórze ten wie o czym mówię :oczko:
Sasha Grey Double anal
Dobre, polecam
@góra: W tych rejonach to proszę o ekspertyzę arkona, niech zrobi małe streszczenie fabuły.
Symetria (o polskim więziennictwie, 9,5/10)
Polskiego kina zbyt bardzo nie lubię, poza tymi starymi klasykami. Ten tytuł jakoś mi umknął, obejrzałem i co prawda w polskim więzieniu nie byłem... i po tym filmie jakoś mi się do nich nie spieszy. Film niesamowity, 10/10. Zdecydowanie w topce najlepszych polskich filmów.
Jeśli macie konta na filmwebie to podajcie, oto mój (http://www.filmweb.pl/user/dedmaus), może ktoś jakiś ciekawy film znajdzie.
Equilibrium ( nwo)
Siła spokoju (przebduzenie)
Filmy
1. Bogowie (o prof. Relidze)
2. Głupi i głupszy bardziej (komedia)
3. Szklana Pułapka- wszystkie części (sensacyjny)
Seriale
1. Służby Specjalne- serial (podobnie jak to było z Odwróconymi > Świadkiem Koronnym) mimo, że nie obejrzałem wszystkich odcinków o wiele lepszy niż film.
Papallardo
13-06-15, 16:10
"Za kilka dolarów więcej"
Sam nigdy nie byłem wielkim fanem westernów, ale ten film to naprawdę klasyk, barwne postacie, klimat, polecam.
OKULUS - horror, polecam bardzo.
Tak Eldo, jestem rownież krytykiem filmowym.
Honorata3333
02-03-20, 13:06
SUUUUPER! Będzie co oglądać :D
marcinekk240
12-03-20, 18:04
Seriale:
1.Gomorra (Polecam)
2.Suburra
3.Narcos (Mexyk)
4.Dom z papieru
5.El chapo
6.Wejście
7.4 blocks
8.Sex education
9.apache (historia Carlosa teveza)
10.Wikingowie
Filmy:Cela 211,Skazaniec,Symetria,Prorok,American History X,Zielona Mila,Skazany (polecam!!!!),Irlandczyk,Niezłomny,przychodzi po nas noc,johny wick,Irlandczyk (trwa ponad 3h:uśmiech8:)
Kapitan bomba od ~50 odcinka i Chłopaki z baraków wszystkie stare odcinki z Walentowiczem
Beneddykta
17-03-20, 11:48
Oczywiście FRIENDS!
Najlepszy serial ever!
Boys over flowers
The man from the star
hotel del luna
moon lovers
Seriale które mi skradły serce to lucyfer, dom z papieru, marcella. Polecam je serdecznie. Ja bardzo lubię seriale gdzie są wątki kryminalne zagadki i mnóstwo pytań na które samemu trzeba szukać odpowiedzi. Takie właśnie lubię.
o lucyfer jest świetny, nie mogę się doczekać finału
Filmy:
- Grave Encounters
- Jako w piekle, tak i na Ziemi
- The Blair Witch Project
- The Tunnel
- The Purge (Noc oczyszczenia)
Serial:
- Rick and Morty
True Detective :wąsacz: (https://gryonline2.pl/book-of-ra-deluxe/)
Death note, Stein's gate, Attack on titan, Promised neverland.
https://www.youtube.com/watch?v=HJujtEBIQ14
paaaprikos96
20-01-21, 00:47
Mega Shark vs. Crocosaurus
Mega Shark vs. Kolossus
Mega Shark vs. Giant Octopus
Mega Shark vs. Mecha Shark
Rubber
MisiuJogiNaPatyku
14-01-22, 04:30
Supernatural (do piątego sezonu)
Black Sails
Taboo
Expanse
Mandalorian
Gra o Tron do 3 sezony
Lost
Dr. House
Married With Children