Elminster
31-05-11, 13:19
Pierwszy czar - Rozproszenie magii, rzucony na obszar rozpraszałby całą magię na danym obszarze (np 3x3 kratki), dotyczyłoby to czarów takich jak niewidzialność lub te buffy które można rzucać na członków drużyny, ewentualnie na jakieś inne czary o których nie wiem albo które będą dodane, np mana shield.
Myślę że to ciekawy czar, urozmaiciłby grę a nie jest tak trudny do opracowania przez ekipę zajmującą się serwerem.
Drugi czar - Teleportacja (podobny do tego z DnD jeżeli ktoś z Was się orientuje), byłby to czar dla wysoko poziomowych magów (np. 80+), który pozwalałby im na przeteleportowanie siebie na jakiś obszar.
Powiecie pewnie że teleportacja byłaby zbyt OP, dlatego pewne restrykcje byłby wprowadzone, np. nie można korzystać z czaru będąc w "walce" - jakiejkolwiek. Dodatkowo przy każdej teleportacji istniałaby szansa na teleport w miejsce do którego niekoniecznie chcielibyśmy się udać.
Miejsca myślę że powinny być z góry ustalone przez administrację, zarówno jak i ryzyko błędu dotyczące każdego z nich, np teleport do wieży magów w neolicie miałby 99% szans na sukces, ale już teleport do strażnicy w Raindarze tylko 80%, 20% że wyrzuci nas w troszkę inne miejsce (dodatkowo np 1% na wyrzucenie nas w losowe miejsce na mapie) (losowe, tzn losowe z tych które administracja przewidziała, całkiem losowe mogłoby nas wrzucić w ścianę ;), dlatego administracja powinna ze 20-30 losowych spotów ustawić, od jakiś niegroźnych w kanałach pod neolithem, poprzez np środek respa abitańców do skrajnych jak środek lewej strony raindaru...).
W taki sposób opracowany czar byłby bardzo łatwy do dodania dla administracji.
Te czary bardzo urozmaiciły by rozgrywkę no i troszkę by zbuffowały klasę maga. Ktoś powie że Mag już jest dobry bo bije mocno z SD i tu się zgodzę, obrażenia z SD możnaby zmniejszyć.
Wszystkich którzy są za, proszę o wpisanie się do tego tematu.
Podpisano, Elminster Aumar
Myślę że to ciekawy czar, urozmaiciłby grę a nie jest tak trudny do opracowania przez ekipę zajmującą się serwerem.
Drugi czar - Teleportacja (podobny do tego z DnD jeżeli ktoś z Was się orientuje), byłby to czar dla wysoko poziomowych magów (np. 80+), który pozwalałby im na przeteleportowanie siebie na jakiś obszar.
Powiecie pewnie że teleportacja byłaby zbyt OP, dlatego pewne restrykcje byłby wprowadzone, np. nie można korzystać z czaru będąc w "walce" - jakiejkolwiek. Dodatkowo przy każdej teleportacji istniałaby szansa na teleport w miejsce do którego niekoniecznie chcielibyśmy się udać.
Miejsca myślę że powinny być z góry ustalone przez administrację, zarówno jak i ryzyko błędu dotyczące każdego z nich, np teleport do wieży magów w neolicie miałby 99% szans na sukces, ale już teleport do strażnicy w Raindarze tylko 80%, 20% że wyrzuci nas w troszkę inne miejsce (dodatkowo np 1% na wyrzucenie nas w losowe miejsce na mapie) (losowe, tzn losowe z tych które administracja przewidziała, całkiem losowe mogłoby nas wrzucić w ścianę ;), dlatego administracja powinna ze 20-30 losowych spotów ustawić, od jakiś niegroźnych w kanałach pod neolithem, poprzez np środek respa abitańców do skrajnych jak środek lewej strony raindaru...).
W taki sposób opracowany czar byłby bardzo łatwy do dodania dla administracji.
Te czary bardzo urozmaiciły by rozgrywkę no i troszkę by zbuffowały klasę maga. Ktoś powie że Mag już jest dobry bo bije mocno z SD i tu się zgodzę, obrażenia z SD możnaby zmniejszyć.
Wszystkich którzy są za, proszę o wpisanie się do tego tematu.
Podpisano, Elminster Aumar