PDA

Zobacz pełną wersję : Przywrócenie czaru Saim Unar w zamian za Yase Unar.


CySiO
11-03-15, 07:16
Witam, proponuję przywrócić czar Saim Unar do nadchodzącej aktualizacji z odpowiednim dmg (nie za duży i nie za mały) dla zwiadowców nekromantów w zamian za czar Yase Unar, którego nikt nie używa, ponieważ pobiera 500 many, ma bodajże 5 sekund opóźnienia. Do tego zwiadowca nekromanta by miał instant dmg, co by było jego wielką zaletą jako zwiadowca.

Masterglocker
11-03-15, 07:49
jako były zwiadowca nekromanta popieram.

WarlordPL
11-03-15, 09:32
Jeszcze serw nie wystartowal na nowo a juz zmian chcecie? Oni niech zrobią jak ma byc ...

CySiO
11-03-15, 10:05
Lepiej wszystko wprowadzić teraz, niż wciągu tygodnia wprowadzić zmiany, które wniosą sporo do gry.

Quares
12-03-15, 22:44
jestem ZA z tego względu że jako były i chyba obecny zwiadowca na pvp i tak wolałem używać hape odes kpiro ewentualnie rix tris kpiro które miało większy dmg niż yase unar + puginał. Jakby wrócił saim unar to by dodało taką fajną różnice miedzy zwiadowcą nie nekromantą a nekromantą nie koniecznie do expa, bo jest to zbyt drogie, ale tak jak Rekerafi napisał jeden stały dmg tak jak runa, a nie rozproszone na 3 różne ataki. Yase unar jest totalnie zbędnym czarem;p duży timeout, sporo many i wcale nie taki fajny dmg w pvp jak się wydaje, a tylko do tego to jest, a co mają powiedzieć ludzie z npvp dla nich to w ogóle bezużyteczny czar;p.

Walles
12-03-15, 22:47
Jestem za ale sztylet 10 talarów sztuka, musi być jakiś minus.

CySiO
14-03-15, 08:17
Odświeżam temat, ponieważ moim zdaniem zwiadowca nekromanta powiniem mieć czar Saim Unar, co wyróżnia go od innych zwiadowców. Ponieważ w innym wypadku puginały nie są używane, więc każdy zwiadowca jest taki sam. Różnią się tylko tym z jakiego żywiołu biją.

Dinula
14-03-15, 11:30
to rob duchownego jak sie nie podoba

CySiO
14-03-15, 11:52
Na chuj coś piszesz jak jesteś ***** ???? Po prostu się nie wypowiadaj na forum. Dziękuje.

Jakaś odezwa ze strony administracji???

beciany
15-03-15, 11:04
chyba sie nie doczekasz :D

pan
15-03-15, 11:16
Juz bez saim unar wiekszosc zwiadkow bedzie nekro. Jesli juz to cos za cos.
PS. Sam bede gral zwiadem nekro

CySiO
19-03-15, 16:16
Dobra wypowie się ktoś z administracji czy w dupie ma Zwiadowce ?? Bo innymi profesjami i tak napierdala się expy takie, że szkoda gadać. Ja tylko chce głupie saim unary do pvp, bo expić przy autoattackach z puginałów to tryliardy talarów stracę. PROSZĘ O WYPOWIEDŹ KOGOŚ Z ADMINISTRACJI!!!!

Altrel
19-03-15, 16:20
Została zmieniona łamliwość puginałów, nie widziałem, aby póki co ktokolwiek próbował zdobywać doświadczenie przy ich użyciu, więc skąd dane o wydawaniu "tryliardów talarów"? Nie widzę, aby zwiadowcy narzekali na tempo zdobywania doświadczenia/pieniędzy w porównaniu z innymi profesjami.

CySiO
19-03-15, 16:45
Bo nikt nie płacze na forum, albo nie wie jak się expi innymi profesjami, ale nie chodzi o to. Najbardziej mi chodzi o to, że chcę żeby ten nekromanta się czymś wyróżniał. Puginały to była największa jego zaleta ponieważ miał instant dmg co chwila tak jak mag nekromanta SD. A teraz co?? Ma większy dmg niż inni o 15 %?? Ale każdy może bić z tej samej amunicji, ponieważ grałem zwiadowcą nekromantą wiem, że używanie puginałów jest bezsensowne, bo lepiej bić kpiro, ponieważ więcej się bije z kpiro niż z puginałów (auto attacki). Więc proszę to wziąć pod uwagę.

CySiO
19-03-15, 19:11
Jeżeli moje argumenty są niewystarczające proszę o informację.

WarlordPL
19-03-15, 19:13
Puginały jak były są dalej bez użyteczne i tak lepsza kusza i łuk niż te puginały.
A żeby się wyrożniały jako atut Nekromany Zwiadowcy powinno się z nich bić jak z Łuku i mniejsza łamliwośc!!!!!!!
I oddajcie czar SAIM UNAR ale to i tak nic nie zmieni,jedynie do PVP.

Masterglocker
20-03-15, 12:57
saim unar jest nie ważny, najważniejsze jest to aby usunąć zależność Obrażeń od odległości, to jest śmieszne, nie dość że zwiadowca solo nie wyciągnie takiego expa co wojownik czy mag, to w dodatku posiada kary do obrażeń jeżeli przeciwnik jest za blisko lub za daleko.

P.S. Podejrzewam że większość ludzi nie wie że zwiadowca ma taki "Bonus"

Walles
20-03-15, 13:24
saim unar jest nie ważny, najważniejsze jest to aby usunąć zależność Obrażeń od odległości, to jest śmieszne, nie dość że zwiadowca solo nie wyciągnie takiego expa co wojownik czy mag, to w dodatku posiada kary do obrażeń jeżeli przeciwnik jest za blisko lub za daleko.

P.S. Podejrzewam że większość ludzi nie wie że zwiadowca ma taki "Bonus"

O ta i jeszcze żeby kpiro nie kosztowało 130 many a 10, biegać się nie chce z mobkami to wojka zrób.

dawidees
20-03-15, 13:45
chodzi bardziej o to ze ciezko utrzymac dystans przy moobkach, które mają haste, przynajmniej ja tak uważam.

Masterglocker
20-03-15, 14:38
O ta i jeszcze żeby kpiro nie kosztowało 130 many a 10, biegać się nie chce z mobkami to wojka zrób.

w wielu miejscach nie da się uciekać, wiele potworów biega dość szybko.
potwory takie jak czarnoksiężnicy czy diabliki trzymają za duży dystans i również muszę za nimi biegać. przed resetem mag robił sd, szedł na wrl i 1kk expa + potężne profity (około 10 talarów na +), ja musiałem zrobić bomby, targać masę bełtów i kombinować kpiro + rix triks kpiro + bomba i robiłem 800k i modlić się żeby się zwróciło, rozumiem że to gra drużynowa ale dlaczego zwiadowca jest najbardziej w dupe w solo expie. teraz też tak jest, zwiadowcą można było zrobić 200k na trollach ale wychodziło się na minus (teraz twardziele widzą niewidzialnych), gdzie magowie robią większy exp i profity, wojownicy to samo (55 wojownik 300k na katakumbach, pozdro)

sokoskiiii
20-03-15, 22:50
Dobra rozumiem ze z 1 kratki bije mniej niz z 3 ale bic mniej z 5 /6 kratek mniej niz z 3 kratek to pozdro.

CySiO
21-03-15, 06:41
Więc dlaczego tylko zwiadowcy mają jakieś urojone redukcje obrażeń a inne profesje nie??
Nie chce, by pogorszyli inne profesje, ale by wyrównano łucznika do innych. Mag oraz Rycerz mają stałe obrażenia z czarów/run (u magów), a dokładniej mały rozrzut i biją za każdym strzałem jakieś obrażenia. Zwiadowca ma to do siebie, że ze strzał jak i z czarów szybkostrzelności mogą uderzyć (na większych lvl/skillach) od 0 do 500, czy nawet więcej. Dlatego też chciałbym mieć czar Saim Unar, który miał swoje obrażenia z małym rozrzutem i wiedziałem za ile mogę uderzyć. Czy nasze argumenty są wystarczające????

begar321
21-03-15, 06:56
Więc dlaczego tylko zwiadowcy mają jakieś urojone redukcje obrażeń a inne profesje nie??
Nie chce, by pogorszyli inne profesje, ale by wyrównano łucznika do innych. Mag oraz Rycerz mają stałe obrażenia z czarów/run (u magów), a dokładniej mały rozrzut i biją za każdym strzałem jakieś obrażenia. Zwiadowca ma to do siebie, że ze strzał jak i z czarów szybkostrzelności mogą uderzyć (na większych lvl/skillach) od 0 do 500, czy nawet więcej. Dlatego też chciałbym mieć czar Saim Unar, który miał swoje obrażenia z małym rozrzutem i wiedziałem za ile mogę uderzyć. Czy nasze argumenty są wystarczające????
Hmm, nie wiem czy przy takim mocnym kpiro potrzebny jest jeszcze saim unar. Hity w magów/zwiadowcow z kpiro na 50 poziomie wynoszą około 400, na dziendobry pierwszy hit leci za 250+ więc o co Wam chodzi? Stały dmg to teraz kpiro, a jak będzie z expem na puginalach to zobaczymy na 100 lvlach. Narazie jestem przeciw saim unar.

Zwiadek Ele Nekro

dawidees
21-03-15, 17:32
Saim Unar zły pomysł, 99% populacji zwiadowców to nekromanci ( tylko ja gram duchownym na tym pvp ??????), jak jeszcze zrobia saim unar to moge chara kasować. Zwiadowca wymaga innych zmian, ale sam nie mogę teraz wymyślić jakich.

Garok
21-03-15, 20:47
Grałem całe życie zwiadowcą nekromantą. od 10 do notabene 35 poziomu (już po resecie) nie zużyłem więcej niż 50-70 manasów. Gra zwiadem póki co jest niezwykle opłacalna (na respie tracę 2-3 manasy/H i strzały). Nie wiem czy robię tyle expa co mag i ryc, ale z bonusem robię 60K/H na 30 lvlu co w zupełności mi wystarcza. Hity są niesamowicie duże (do PVE, gdyż w pvp jak zawsze ten minus - raz się nie przebijesz, raz nie trafisz po czym jebniesz krytyka) bo krytyki siadają nawet po 400 (zwykłe strzały). Dzięki temu, że cap niezbyt redukuje moją prędkość, podczas gdy goniło mnie 4 wyrwidębów zużyłem jednego manasa. Jak pomyślę ile to kosztuje gdy wszystko trzymasz na sobie (woj) to chce mi się śmiać. To tak dla sprostowania narzekań na zwiada. Póki co wydałem 4 pny w siłę.
@TOPIC
Na tak, na expie z pugi byłem 2 razy i oczywiście waste i zbyt mały dmg jak na cenę, więc przydatne tylko w PVP (yase unar ma taki koszt i okres czekania, że śmiech na sali).

Masterglocker
21-03-15, 21:04
garok
wszystkimi profesjami możesz grać bardzo, ale to bardzo oszczędnie, rycerzem wyszedłem z miasta na 10 lvlu i wróciłem dopiero na 20, mając sporo kasy i loota, kilka paczek wysłałem, nie użyłem żadnej mikstury. ale mi nie chodzi o oszczędną grę, w altaronie im szybciej expisz tym więcej zarabiasz, cóż tego że ty zużyjesz 50 manasów, mag zużyje 500 manasów ale zarobi wprost proporcjonalnie więcej niż ty i będzie miał lepszy exp.