PDA

Zobacz pełną wersję : [odrzucone] Punkty Nauki


Sokali
08-06-11, 16:23
Cała propozycja opiera się na moim założeniu, że nikt nie lubi trenować. Jeżeli lubisz stać pod depozytem godzinami bijąc się z kumplem, to ta propozycja ci się nie spodoba.

Ale kto tak naprawdę to lubi?

Moja propozycja jest taka: Zablokować przyrost skilli w normalny sposób, zostawić tylko PN'y. Można by zostawić normalny przyrost na Licorze, ale tak to zoptymalizować, żeby każdy miał po wyjściu powiedzmy 20/20. Dalej skille trzeba by było wbijać tylko PN'ami, dlatego też oczywiście trzeba by drastycznie obniżyć ich koszt.

Sam gram rycerzem, a, że jestem perfekcjonistą to żal mi wydawać PN póki nie zdobędę przynajmniej 60/60. Gdybym zrobił to od razu w przyszłości, na wyższym poziomie, miałbym poczucie, że moja postać mogła być silniejsza. Gdybym tylko odstał swoje 50 godzin pod depozytem.

Gry MMORPG powoli odchodzą od modelu gry polegającego na grindowaniu. Dobrze by było, gdyby i Altaron poszedł za duchem czasu ;)

Kosiara
08-06-11, 16:48
Hah, musisz wybrać czy szybciej chcesz expić czy potem dopiero pokazać siłę. Prawdę mówiąc PNy BARDZO ograniczyły sens treningu rycami tak więc..

.. not signed.

Choratio
08-06-11, 16:56
a pomyslales moze co by bylo w przypadku smierci?

bo ja sobie tego jakos nie wyobrazam

Sokali
08-06-11, 17:20
Tak. Nie traciło by się skilli po śmierci ;)

Choratio
08-06-11, 17:22
zdajesz sobie sprawe z tego ze kazdy z danej profesji mialby takie same skille? :D

Kosiek
08-06-11, 17:32
Gdyby skille wpadały wyłącznie za PN, zablokowany by został spadek skilli po śmierci.

jaramblanty
08-06-11, 17:34
bez sensu, nie wyszedł Ci ten pomysł :)

Sosna
08-06-11, 17:46
@autor tylko ze mało jest grind gier. Same nudy 3d nic nie wnoszące aka klony wowa :/

@topic mi to obojętne

Tomek119
08-06-11, 17:58
Zły pomysł, dajmy na to 20 knight (żadnej śmierci) vs 20 knight (kilka śmierci) jaki jest tego sens ? ten bez deda ma wszystko dane w skille więc ma wielką przewagę, a ten z dedami... szkoda gadać, i nie wyskakuj mi tu z tekstem "było nie padać" bo śmierć może być przypadkowa od h lvla ad/hd'owca lub od mocnego mobka spotkanego po drodze...

Barrbosa
08-06-11, 18:25
Cała propozycja opiera się na moim założeniu, że nikt nie lubi trenować. Jeżeli lubisz stać pod depozytem godzinami bijąc się z kumplem, to ta propozycja ci się nie spodoba.

Ale kto tak naprawdę to lubi?

Moja propozycja jest taka: Zablokować przyrost skilli w normalny sposób, zostawić tylko PN'y. Można by zostawić normalny przyrost na Licorze, ale tak to zoptymalizować, żeby każdy miał po wyjściu powiedzmy 20/20. Dalej skille trzeba by było wbijać tylko PN'ami, dlatego też oczywiście trzeba by drastycznie obniżyć ich koszt.

Sam gram rycerzem, a, że jestem perfekcjonistą to żal mi wydawać PN póki nie zdobędę przynajmniej 60/60. Gdybym zrobił to od razu w przyszłości, na wyższym poziomie, miałbym poczucie, że moja postać mogła być silniejsza. Gdybym tylko odstał swoje 50 godzin pod depozytem.

Gry MMORPG powoli odchodzą od modelu gry polegającego na grindowaniu. Dobrze by było, gdyby i Altaron poszedł za duchem czasu ;)


Sam wybieraj czy chcesz sie meczyc i trenowac godzinami czy skile pnami podrasowac.
Niech zostanie jak jest.

Flash
09-06-11, 14:10
Pomysł dobry, ale do tego musiałyby być wprowadzone inne systemy rozróżniające graczy. Np. tak jak wspomniałeś w innym temacie - umiejętności pasywne. Dodatkowo proponowałbym możliwość dania PN w życie i manę (oczywiście koszt zależny od profesji).
Ps. Rzeczy typu szybkość chodzenia, udźwig, regeneracja życia, many również byłyby ciekawym rozwiązaniem pozwalającym samemu wybrać drogę swojego rozwoju. Dodatkowe PN za zadania i misje dzienne i mamy ciekawszy rpg (wiem, wiem Wow 2d).

@down
Jak da wszystko w hp to będzie miał 10 shieldingu i 10 walki bronią, więc nie wiem jak będzie niby expił ;o

Sokali
09-06-11, 14:40
Świetny pomysł! Ale trudne do zbalansowania. Bardzo trudne. A jak ktoś da wszystko w hp?

Tomek119
09-06-11, 14:50
Vega - w takim wypadku możnaby wprowadzić ograniczenia lvlowe, np. żeby nie dało sie wsadzać wszystkich pn w hp

leavemealone!
09-06-11, 15:08
hmm, ohh, eee, Declined

Nathaniel1991
09-06-11, 16:31
Ograniczenie lvl powinno byc, sam dziwie sie ze to mowie ale system rozłożenia siły graczy altaronu nie sprawdzi sie przy tym systemie pvp. wojna tutaj ma bardzo mały sens, h lvla powstrzymuje tylko liczba fragow od zabijania kazdego przypuscmy o 10 lvli mniejszego gracza. Kiedys na tibi 45 sorcek mogl sie mierzyc z 100 knightem lub nawet 100 sorcem jak ogarnial, tutaj 100 kina czy sorc ma takowego poprostu na hita. Malo tego 80 sorc vs. 80 sorc tutaj(bez ringa na manashild) to chwilowy pojedynek kto pierwszy uderzy w klawisz i wypali czar(nie wiem jak sie nazywa) ten co za 1000 wali. No to jaki tu sens ma wojna? Trzeba to jakos podkrecic...

Bez hejtowania prosze...