PDA

Zobacz pełną wersję : Altaron - czy zacząć rozgrywkę?


Siupek
20-06-11, 14:08
Witam serdecznie. Mam kilka pytań na które nie znalazłem odpowiedzi przeglądając forum.

Po pierwsze ciekawi mnie jak funkcjonuje ten OTS czyli jaki jest tu mnożnik expa? Dodatkowo czy gra umilona jest questami, za które dostaje się doświadczenie (a nie tylko przedmioty) czy też poziom nabija się wyłącznie katowaniem przeróżnych poczwar? Chodzi mi ogólnie aby rozgrywkę z tego OTS porównać z normalną Tibią . Zainteresowany jestem sporadyczną grą, która pozwoli mi cokolwiek osiągnąć w wirtualnym świecie bez spędzania kilkunastu godzin dziennie przy komputerze. Dodatkowo jakie są kary dla postaci w wypadku śmierci ? Studiuję tak więc tragicznie wolne, mozolne wbijanie poziomu i skilli jest pewną przeszkodą, chociaż i tak najgorsze są straty w razie śmierci - w normalnej Tibii bez pacca grając 1-2h dziennie zdarzało mi się odrabiać stratę po dedzie nawet tydzień. Dodatkowo jak oceniacie społeczność w świecie gry?

Pytania te zadaję ponieważ chciałbym wiedzieć czy przy moich preferencjach w ogóle opłaca mi się rozpocząć przygodę w świecie Altaron'a. Proszę o odpowiedzi - zwłaszcza graczy zaprawionych w boju. Pozdrawiam.

Obles
20-06-11, 14:23
Exp jest wybalansowany na nowo, mnożnik określiłbym jako x1.
Co do zadań - większość jest właśnie za doświadczenie a nie za przedmioty.
Co do kar za zabijanie: https://forum.altaron.pl/showthread.php?p=1623#post1623 - tutaj masz regulamin a w nim i kary za zabijanie.
Co do czasy spędzonego na wbijanie skilli - tutaj jest innowacyjny system Punktów Nauki, które się zdobywa i można nimi "wbijać" skille.
Społeczność - miła, oczywiście zdarzają się wątki jak i wszędzie, ale szybko zostają eghm... karani :)
A co do Statusu Szlacheckiego (czyli konto premium), możesz bez niego spokojnie grać, nie ma przepaści między graczami posiadającymi SS a nie. Zresztą, Szlachta jest raczej nie za droga więc może warto zastanowić się nad jej zakupem?

Choratio