PDA

Zobacz pełną wersję : Dostosowanie systemu PVP


Altrel
08-06-15, 15:15
Aktualny system punktów pvp jest wydajniejszy od poprzedniego (pozwala na pokonywanie większej liczby przeciwników), jednakże faworyzuje osoby z niższymi poziomami, które to poziomy bezpośrednio nie wpływają na umiejętności bojowe postaci (wpływ pośredni stanowią lepsze czary/ekwipunek, itp).

Zastanawiamy się więc nad rezygnacją z systemu punktów uzależnionego od poziomów, ale oznacza to również zmniejszenie całkowitej dopuszczalnej liczby punktów pvp.

Nowy system dopuszczałby pokonanie 15 osób w miesiącu, by zdobyć czerwoną czaszkę, od 30 punktów dochodziłoby do blokowania możliwości walki. Stary system (sprzed 1,5 roku) dopuszczał pokonanie maksymalnie 12 osób, by zdobyć czerwoną czaszkę oraz fraga otrzymywały 2 osoby, aktualnie 1, tak więc osoby walczące zyskują 2,5x wolnych punktów.

Jak zmieniłoby to aktualną sytuację?

- aktualnie postać dużo silniejsza może pokonać 15 osób dużo słabszych, by wbić czerwoną czaszkę i 30, by otrzymać blokadę pvp (w tej sytuacji nic się nie zmienia).
- polowanie na Graczy noobcharami dopuszcza zabicie aż 45 Graczy neutralnych, by wbić czerwoną czaszkę i 90, by otrzymać blokadę pvp, tak więc ta liczba spadłaby trzykrotnie eliminując tym samym część random pk.
- w walkach pvp faworyzowana jest drużyna posiadająca niższe poziomy, zmiana spowodowałaby wyrównanie szans walczących, nie trzeba by zakładać nowych postaci, by dostawać mniej punktów.

Skupiamy się nad kwestią punktów pvp, prosiłbym o nie rozpoczynanie dyskusji na tematy obrażeń, stackowania i innych tego typu rzeczy, które już mamy opracowane. Do tematu dołączamy ankietę, od jej wyniku będzie zależeć czy w grze pozostanie aktualny system czy wprowadzony zostanie ten opisany powyżej.

Głosy z tego samego IP będą liczone jako 1, chyba że mamy pewność, że nie głosowała ta sama osoba. Głosy osób nieposiadających postaci na serwerze PVP nie będą brane pod uwagę.

szymongal
08-06-15, 15:25
- w walkach pvp faworyzowana jest drużyna posiadająca niższe poziomy, zmiana spowodowałaby wyrównanie szans walczących, nie trzeba by zakładać nowych postaci, by dostawać mniej punktów.

Jeśli mogę, chciałbym skomentować, że osoby z niższymi poziomami nie są faworyzowane, mogą zabić więcej silniejszych osób, ale przecież z lvl dochodzą nam pkty nauki, hp i inne rzeczy o których Pan już wspominał, nie sądzę więc, że niższy lvl równa się słabsza postać. Z tego względu uważam, że aktualny system pvp jest lepszy.

Altrel
08-06-15, 15:29
Obserwując walki zauważyłem, że często postacie z niższym poziomem nie są atakowane, gdyż stronom walczącym po prostu szkoda na nie punktów. Drużyna przgrywajaca przychodzi celowo niższymi poziomami, by nabić przeciwnikom większą liczbę punktów, chodziło mi o ten aspekt.

Uiop
08-06-15, 15:45
Obserwując walki zauważyłem, że często postacie z niższym poziomem nie są atakowane, gdyż stronom walczącym po prostu szkoda na nie punktów. Drużyna przgrywajaca przychodzi celowo niższymi poziomami, by nabić przeciwnikom większą liczbę punktów, chodziło mi o ten aspekt.

W takiej sytuacji to nie robiłbym nawet ankiety. Dyktatura i zmiany

szymongal
08-06-15, 16:24
Ale czy nowy system rozwiąże ten problem? Wydaje mi się że nie. W dalszym ciągu będzie bardziej opłacalne nabijanie fragów na postacie bardziej wartościowe. Chcąc czy nie chcąc, noobchary to nieodłączna część wojen :/

CySiO
08-06-15, 18:02
Powiem tylko jedno, ZAWSZE zmiany są, gdy ta druga strona w tym momencie więcej zyska. Tyle z mojej strony.

Quares
08-06-15, 18:37
Ja bym nawet nie przeprowadzał ankiety zaoszczędziłoby to zbędnych wyzwisk w stronę administracji i między graczami. Po prostu bym wprowadził to co uważam za stosowne czyli nowy system pvp. Co jakaś zmiana to zawsze jedna ze stron gada że na korzyść drugiej tak non stop.

CySiO
08-06-15, 18:51
@Vertero
Czemu akurat teraz ta zmiana?? Jak my pisaliśmy coś o systemie, to było nie możliwe, nagle furtka się otworzyła.

Windykator
08-06-15, 18:54
proponuję też stworzyć 'sms shop', a w nim stamina scroll 'odnawia bonus staminy' oraz frag remover 'zeruje pkt pvp', śpieszcie się ze zmianami, bo broń boże się wyexpimy.

dzik2
08-06-15, 19:02
Nie ma to jak cofać się w rozwoju.

Quares
08-06-15, 19:22
Dobra widzę że najlepsza robota dla tego serwera to nic nie robienie, po co jakieś zmiany, aktualizacje i inne badziewia jak wiecznie komuś coś nie pasuje. Najlepiej jeszcze to cofnąć altaron do dawnych dawnych czasów jak zwiad bił kpiro w biegu w pvp mag zabijał na nuty, a ryc nie był nic warty i Ozi który stał na tapenie 20 osób. Tak zostawić do końca wszystkiego. \o/

Windykator
08-06-15, 19:47
nie Vertero, po prostu zmiany albo są sensowne albo nie. Dodatkowo wprowadzane w śmiesznych momentach, a na domiar wszystkiego są obecnie ważniejsze zmiany do wprowadzenia. Mimo wszystko tak jak pisałem - wszystko na altaronie jest ok.

Kr92
08-06-15, 19:51
Najśmieszniejsze jest to, że nie macie nic do samego pomysłu tylko przeszkadza wam fakt, że akurat to strona przeciwna ma teraz przewagę poziomów.
Już tworzą się teorie spiskowe, że Altrel jest z nami na vc?
Miesiąc temu skakalibyście ze szczęścia na takie zmiany, no ale teraz jest to niewygodne.

@down


trochę taka cebulandia

Windykator
08-06-15, 20:07
tak, i miesiąc temu proponowaliśmy coś tego typu i było nierealne. Nie krytykuje pomysłu, krytykuję kolejność wprowadzania zmian.

kompromis
08-06-15, 22:21
Artezon, cebulandia? Hipokryto śmierdzący :->

Ja uważam, że zmiana nieprzemyślana, dodatkowo nie na czasie.

http://i.imgur.com/711G7nf.png

Przykre.

PowerGamer
08-06-15, 22:32
Przecież altaron od zawsze był kabaretem gdzie szukanie profesjonalizmu to jak szukanie igły w stogu siana.

Wprowadzaj Altrel, będzie śmiesznie, wojna znów będzie wyglądać tak, że wszyscy stoją koło siebie i czekają, aż ktoś wbije skulla xd


p.s
wprowadźcie język angielski to nie będziecie mieli problemu z poirytowanymi graczami. Bez tego to w sumie bez znaczenia co zmienicie, na tym otsie grają te same osoby od zawsze i każdemu coś pasować nie będzie xd

Albo nic nie róbcie, chociaż śmiesznie jest xd

kompromis
08-06-15, 23:00
kiedy naprawicie skillowanie alchemii?
kiedy rozwiążecie problem PNów, które zrujnowały system skillowania?
kiedy nadacie sens wytwarzaniu run?
kiedy naprawicie spawn rekinołaków?
kiedy doczekamy się pnów za misje na ankardii?

ktoś chce dopisywać? dajmy im nieco do roboty.

kiedy zwiadowca będzie miał możliwość wbicia krytyka w kuszę tak samo jak rycerz w broń?
kiedy mag doczeka się zwojów ulepszających różdżki?
kiedy dodacie jakiś trop odnośnie ostatniej misji grabarza?
kiedy kamienie przykrywające dekoracje mapy zostaną podmienione na 'niewidzialną' grafikę?


kiedy rozwiążecie problem stackowania się, by otoczenie faktycznie wpływało na rozgrywkę?
kiedy naprawicie problem "double hitów"?
kiedy dostosujecie ceny u npc do zmian w trollowych itemach oraz kuszach?

kiedy zmienicie brak sensu w rozdawaniu pnów w zręczność, bo koszt jest różny od czasu jaki trzeba poświęcić na awans?

19960314
08-06-15, 23:19
Ohoho, ale im roboty dowaliłeś. Pewnie teraz cała siedziba altronu zostaje po godzinach, aby jak najszybciej rozwiązać te problemy. :uśmiech9:

Altrel
09-06-15, 02:38
Prosiłem o nie zbaczanie z tematu jednakże na 'propozycje odpowiem'.

https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=4015&stc=1&d=1433810282

1. Rycerze 1-ręczni jak i 2-ręczni przy starcie serwera otrzymali obniżenie redukcji obrażeń za sprawą pancerza, rycerz 1-ręczny otrzymał zmniejszenie redukcji tarczą oraz osłabienie 'odes rago' o 10%, jedna zmiana w rycerzu dwuręcznym wejdzie w przyszłej łatce. Zmianie ulegną też bomby o czym już wspominaliśmy. Tak więc jak Pan widzi to zostało już dawno zrealizowane.

2. Zwiadowcy podczas resetu otrzymali zmniejszenie poboru many za czar 'hape odes kpiro' niedawno otrzymali też dodatkową kratkę, na której zadają 100% obrażeń jak i zmniejszono wagę strzał/bełtów, by mógł przebywać dłużej na polowaniach. To również zostało zrealizowane.

3. Mag z założenia jest postacią posiadającą najmniejszą przeżywalność, sytuację tę koryguje pierścień magicznej tarczy, któremu już dawno temu została wprowadzona redukcja wszelkich obrażeń zarówno fizycznych jak i magicznych, które mag otrzymuje o max 12% na 160 poziomie magii.

4. Na ten temat czytał Pan wypowiedzi w odpowiednim temacie, nie jest to zmiana, którą od tak można bez testowania wprowadzać.

5. Nie ma kary bez udowodnienia winy, wiedza nie jest podstawą do nałożenia bana.

Wprowadzaj Altrel, będzie śmiesznie, wojna znów będzie wyglądać tak, że wszyscy stoją koło siebie i czekają, aż ktoś wbije skulla xd

6. W ten sposób wygląda aktualna wojna, stoją Państwo wszyscy w bezruchu i oczekują czy strona, po której aktualnie są niższe poziomy rzuci combo bomb i wbije czaszki, następnie wracacie i wszystkich zabijacie. Teraz Pańska drużyna jest na etapie, gdy wszyscy zrobiliście rycerzy, w walkach uczestniczy 2 magów, a zwiadowcy nie posiadają bełtów i biją z efo tote, zastanawiając się czemu nie możecie zabić 150 poziomowego rycerza, a ten bijąc 'rago tote' przez 20 minut w końcu zabija maga, któremu zabrakło mikstur. Doskonale wiem jak wygląda sytuacja, obserwuję każdą walkę.

kiedy naprawicie skillowanie alchemii?
kiedy rozwiążecie problem PNów, które zrujnowały system skillowania?
kiedy nadacie sens wytwarzaniu run?
kiedy naprawicie spawn rekinołaków?
kiedy doczekamy się pnów za misje na ankardii?

ktoś chce dopisywać? dajmy im nieco do roboty.

kiedy zwiadowca będzie miał możliwość wbicia krytyka w kuszę tak samo jak rycerz w broń?
kiedy mag doczeka się zwojów ulepszających różdżki?
kiedy dodacie jakiś trop odnośnie ostatniej misji grabarza?
kiedy kamienie przykrywające dekoracje mapy zostaną podmienione na 'niewidzialną' grafikę?


kiedy rozwiążecie problem stackowania się, by otoczenie faktycznie wpływało na rozgrywkę?
kiedy naprawicie problem "double hitów"?
kiedy dostosujecie ceny u npc do zmian w trollowych itemach oraz kuszach?

kiedy zmienicie brak sensu w rozdawaniu pnów w zręczność, bo koszt jest różny od czasu jaki trzeba poświęcić na awans?

7. Wbijanie alchemii zostało celowo spowolnione, by nie wbijało się 150 poziomu umiejętności na blokadzie robiąc setki tysięcy ekstraktów i odblokowywać ją poprzez wbijanie poziomów do końca gry, a by umiejętność ta rosła wraz z rozwijaniem postaci. Moim zdaniem spowolnienie jest lekko zbyt wysokie, ale aktualnie jakiekolwiek zmiany nie wchodzą w grę z tego względu, że część osób wydała już punkty nauki.

8. Nie nazwałbym tego rujnowaniem czegokolwiek, to czy ktoś chce poświęcać czas na wbijanie umiejętności czy nie to jego wybór, PN pozwalają tę czynność ograniczyć do minimum.

9. Wytwarzanie run ma bardzo prosty sens - zdobywanie doświadczenia bardzo niskim kosztem. Postulował Pan by zmienić koszt zdobywania doświadczenia magiem, te 2 postulaty niejako zaprzeczają sobie wzajemnie. Jeżeli chodziło tu o poziom magiczny to proszę zauważyć jakie aktualnie poziomy magiczne mają Pańscy koledzy, wzrost poziomu magii przy tworzeniu run jest celowo tak ograniczony, gdyż zmniejszona została liczba PN (zwiększenie limitu z max 181, który można było wbić przy użyciu PN na 201) na poszczególne poziomy magii. Jest to praktycznie jedyna umiejętność rozwijana przez maga, uwolnienie jej spowodowałoby, że aktualnie każdy miałby już 200 poziom magii.

10. Legowisko Rekinołaków nie jest zepsute, odpisałem Pańskiemu koledze w zgłoszeniu na jakiej zasadzie działa i dlaczego czasami jest więcej rekinołaków. Wszystkie potwory mają określony zasięg oraz, gdy wyczuwają Gracza - wędrują. To legowisko znajduje się pod Bekalelu, ludzie robią tam misję dzienną, przebywają w depozycie, zdobywają doświadczenie na czerwiach lub zdobywają na nich umiejętności oraz łowią ryby, każda z tych czynności powoduje aktywność Rekinołaków. Gdy jeden z nich odejdzie poza obszar, na którym się odradza w jego miejsce pojawia się nowy, ten sam mechanizm działa na całej mapie, jednakże inne legowiska z reguły nie występują pod miastami i odrodzone potwory są statyczne.

11. Osoba, która ustalała liczbę PN miała określoną pulę ~450PN, stąd niektóre zadania nie dodają PN. Jeżeli wykonywał Pan misję Smoczych Jeźdźców to zapewne zauważył, że jeden z nich w porównaniu do pozostałych 5 również nie daje PN (ten przy trollach), wynika to tylko i wyłącznie z wyczerpania się puli.

12. Każda profesja jest inna, zwiadowca wbija zręczność najszybciej, więc najszybciej osiągnie wyższe obrażenia krytyczne niż rycerz. Robienie takich samych nagród dla wszystkich mija się z celem, w takim układzie powinno też dać się ten bonus magom, którzy obrażeń krytycznych nie zadają.

13. Propozycja nie została jeszcze ani zaakceptowana, ani odrzucona.

14. Z tego co się orientuję to wspomniane zadanie widnieje w dzienniku jako zakończone, a nagrodą jest dostęp do podziemnego klasztoru.

15. Aktualnie jest pisany nowy edytor map, wszystkie grafiki są odpowiednio grupowane i przenoszone, w tym czasie nie dodajemy/zmieniamy żadnych grafik, by nie zostały później błędnie nadpisane.

16. Napisałem w pierwszym poście, że kwestię 'stackowania się' już zmieniliśmy i będzie ograniczona do mniejszej liczby na 1 kratce.

17. Obecny klient nie jest i nigdy nie był w pełni zsynchronizowany z silnikiem stąd zdarzają się czasem sytuacje, gdy postać pomimo tego, że omdlała uleczy się, chwile stoi jako żywa i dopiero gdy serwer odczyta prawidłową informację (że doszło do omdlenia) wyświetli informację o klęsce. Podwójny cios wynika z faktu pozycji potwora, brana pod uwagę jest prędkość jego poruszania się i zadawania obrażeń, najczęściej do 2 uderzenia dochodzić będzie, gdy Gracz zbliży się do potwora idącego w jego kierunku - ciosy zostaną zadane, gdy zaczną wchodzić na kratkę oraz, gdy się zatrzymają. Powinno to zniknąć na OTCliencie.

18. Trollowe przedmioty mają cenę dostosowaną do parametrów obrony, kusze zaś do trudności ich zdobycia (można sprzedać 3 spośród nich).

19. Koszt PN ma jedno kryterium - maksymalny poziom jaki za pomocą PN można osiągnąć, jest to umiejętność niededykowana (każda profesja musi przeznaczyć tyle samo PN). Wartość PN nie zależy w żadnym stopniu od czasu jaki przeznaczamy na podniesienie umiejętności.

Windykator
09-06-15, 03:14
a wydawało mi się, że to logiczne iż te pytania mają znaczyć 'zajmijcie się pierw czymś na czym ludzie robią talary/ponad przewidziany exp, a nie wnikacie w politykę pvp'.

Mimo wszystko odpowiem na odpowiedzi na zadane przeze mnie pytania. Formułować pytania bardziej jednoznacznie? Tekst piękny, lecz strasznie chybiony. Opiszę wszystko raz jeszcze w wolnej chwili.

Zarzekałem się, że ni chuja więcej nie będę się bawił w próby naprawienia altaronu... I właśnie przez takie zabawy zamiast normalnie grać jestem zmuszony lamentować o to, by dało się grać...

1.
Legkan: Kiedy znerficie rycerza?

Altrel: Rycerze 1-ręczni jak i 2-ręczni przy starcie serwera otrzymali obniżenie redukcji obrażeń za sprawą pancerza, rycerz 1-ręczny otrzymał zmniejszenie redukcji tarczą oraz osłabienie 'odes rago' o 10%, jedna zmiana w rycerzu dwuręcznym wejdzie w przyszłej łatce. Zmianie ulegną też bomby o czym już wspominaliśmy. Tak więc jak Pan widzi to zostało już dawno zrealizowane.

L: Nie interesuje mnie osłabienie pancerza. Upieracie się, że Altaron to gra zespołowa, więc rycerz, jako postać o największym potencjale do bycia blokerem, powinien posiadać większe parametry obrony niżeli ataku. Do poziomu... 120? 150? rycerz robi najwięcej expa/h podczas samodzielnych polowań, niezależnie czy jedno/2 ręczny, duchowny czy alchemik. Zabraliście im 10% z rago, brawo, całe 40dmg, zrobią 24/40/50+k/h expa mniej. Dodajmy do tego mega profit oczywiście. Gratuluje, znerfiliście im armor i tarczę zamiast ostro polecieć po dmg.

Cyfry:

Duchowny:
30 poziom - 240k/h orki pod bagnem
50 poziom - 400k/h umarłe mnichy benezjon
70+ poziom - 500k+/h kościane smoki benezjon

Nekromanta:
30 poziom - 240k/h orki pod bagnem
50 poziom - chujwiegdzieitaknapierdaladuzo
70+ poziom - 700k+/h górskie trolle arion

Jeżeli jakiś pion pokroju Wolfganga napisze mi, żebym zagrał rycerzem i łgał mi tutaj, albo ktoś pierdolnie tekstem 'trzeba było zrobić rycerza' to automatycznie zapisuje nick czerwonym markerem na kartce przy komputerze.

2.
L: Kiedy poprawicie expienie solo zwiadowcą?

A: Zwiadowcy podczas resetu otrzymali zmniejszenie poboru many za czar 'hape odes kpiro' niedawno otrzymali też dodatkową kratkę, na której zadają 100% obrażeń jak i zmniejszono wagę strzał/bełtów, by mógł przebywać dłużej na polowaniach. To również zostało zrealizowane.

L: Zwiadowcy podczas resetu otrzymali oszczędność 10 many, to dalej zbyt mało w porównaniu do pozostałych klas. Mervakis twierdził, że "gracze chcą buffów, a możeby zacząć nerfić?". Kratkę otrzymali i równocześnie nową umiejętność - pudłowanie. Dostali coś, stracili coś, balans. Zmniejszona waga niewiele pomaga, i tak trzeba chować plecak z zaopatrzeniem, bo inaczej niema mowy o trzymaniu dystansu od potwora. Pomijam fakt, że zwiadowcy robią na solo expie 70 lvl mniej niż rycerze na 50, a ryzyko śmierci jest znacznie większe, balans.


3.
L: Kiedy poprawicie surv maga?

A: Mag z założenia jest postacią posiadającą najmniejszą przeżywalność, sytuację tę koryguje pierścień magicznej tarczy, któremu już dawno temu została wprowadzona redukcja wszelkich obrażeń zarówno fizycznych jak i magicznych, które mag otrzymuje o max 12% na 160 poziomie magii.

L: Fakt, pytanie brzmi jakobym chciał dla maga większej przeżywalności. Chodziło mi o osłabienie. Do niedawna byłem pewien, że Zwiadowca to typowy DPS, większy niżeli mag, stąd większe koszta. Mervakis wytłumaczył mi, że zwiadowca to klasa pośrednia między rycerzem a magiem, ma robić mniej dmg niż mag i stać dłużej niż on. Obecny system daje magowi i większy dmg i większy surv. Szczególnie w odniesieniu do zwiadowcy nekromanty.


4.
L: Kiedy zwiększycie koszt expa maga?

A: Na ten temat czytał Pan wypowiedzi w odpowiednim temacie, nie jest to zmiana, którą od tak można bez testowania wprowadzać.

L: To zajebiście, poczekajmy jeszcze trochę, niech zarobią. Trąbie o tym kawał czasu. Dla odmiany policzmy czas od początku servera i dajmy na ten okres zwiadowcy buffa do pieniążków, przeliczmy też jak bardzo rycerze zarobili na swoim expie.

5.
L: kiedy zbanujecie Artezona za makro w myszce?

A: Nie ma kary bez udowodnienia winy, wiedza nie jest podstawą do nałożenia bana.

L: Bawiłem się Macro Recorderem, bo wiedziałem, że moi przeciwnicy używają go bez konsekwencji, z czasem przywykłem. Teraz polecam wszystkim tania myszka z funkcją macro (http://www.benchmark.pl/mini-recenzje/A4Tech_XL-740K__najbardziej_oplacalna_mysz_dla_graczy-3236.html)

7. - (Caveki miał nr 6)
L: Kiedy naprawicie skillowanie alchemii?

A: Wbijanie alchemii zostało celowo spowolnione, by nie wbijało się 150 poziomu umiejętności na blokadzie robiąc setki tysięcy ekstraktów i odblokowywać ją poprzez wbijanie poziomów do końca gry, a by umiejętność ta rosła wraz z rozwijaniem postaci. Moim zdaniem spowolnienie jest lekko zbyt wysokie, ale aktualnie jakiekolwiek zmiany nie wchodzą w grę z tego względu, że część osób wydała już punkty nauki.

L: Gratuluję przemyślanej zmiany, szkoda, że przed startem nie pomyślałem żeby sprawdzić takie banały, bo usłyszałem 'wszystko o 10% w dół poszło'. W życiu bym nie pomyślał, że tak pięknie można coś spierdolić... Zrobiliście z alchemii umiejętność "chcesz? to wpierdol pn'y!". Mlvl też przeleciałem na podstawie multi mikstur maga i wyszło, że faktycznie, wszystko powinno grać, delikatnie ciężej idzie, ale ogólnie to nic nadzwyczajnego. Ciekawe czy mając 200 poziom w grze i zrobione wszelkie misje da się wbić 200 skill alchemii...

8.
L: kiedy rozwiążecie problem PNów, które zrujnowały system skillowania?

A: Nie nazwałbym tego rujnowaniem czegokolwiek, to czy ktoś chce poświęcać czas na wbijanie umiejętności czy nie to jego wybór, PN pozwalają tę czynność ograniczyć do minimum.

L: To teraz nikt nie robi run.

"to czy ktoś chce poświęcać czas na wbijanie umiejętności czy nie to jego wybór" - szkoda, że ja muszę go poświęcić tak wiele, by krzyczeć, że zaraz wszystko się spierdoli jeszcze bardziej niż jest. Ja chcę grać, a muszę pilnować, by mieć w co...

9.
L: kiedy nadacie sens wytwarzaniu run?

A: Wytwarzanie run ma bardzo prosty sens - zdobywanie doświadczenia bardzo niskim kosztem. Postulował Pan by zmienić koszt zdobywania doświadczenia magiem, te 2 postulaty niejako zaprzeczają sobie wzajemnie. Jeżeli chodziło tu o poziom magiczny to proszę zauważyć jakie aktualnie poziomy magiczne mają Pańscy koledzy, wzrost poziomu magii przy tworzeniu run jest celowo tak ograniczony, gdyż zmniejszona została liczba PN (zwiększenie limitu z max 181, który można było wbić przy użyciu PN na 201) na poszczególne poziomy magii. Jest to praktycznie jedyna umiejętność rozwijana przez maga, uwolnienie jej spowodowałoby, że aktualnie każdy miałby już 200 poziom magii.

L:: Szkoda, że wszystkie profesje są uzależnione od tych zasranych run. To dobrze, bo to klimat RPG i sprzedawcy run to jedno z pozytywnych wspomnień z czasów tibii. Mimo wszystko na altaronie brak napływu nowych graczy. Mogliście przemyśleć, że gra od dawna jest planowana również w wersjach obcojęzycznych i odpowiednio dostosować maga pod wytwarzanie run, niezależnie czy to pod zarobek czy to pod skillowanie poziomu magicznego... Głupie masowe porażenia na wrl dla zwiada czy te zlagowane UHy.

10.
L: kiedy naprawicie spawn rekinołaków?

A: Legowisko Rekinołaków nie jest zepsute, odpisałem Pańskiemu koledze w zgłoszeniu na jakiej zasadzie działa i dlaczego czasami jest więcej rekinołaków. Wszystkie potwory mają określony zasięg oraz, gdy wyczuwają Gracza - wędrują. To legowisko znajduje się pod Bekalelu, ludzie robią tam misję dzienną, przebywają w depozycie, zdobywają doświadczenie na czerwiach lub zdobywają na nich umiejętności oraz łowią ryby, każda z tych czynności powoduje aktywność Rekinołaków. Gdy jeden z nich odejdzie poza obszar, na którym się odradza w jego miejsce pojawia się nowy, ten sam mechanizm działa na całej mapie, jednakże inne legowiska z reguły nie występują pod miastami i odrodzone potwory są statyczne.

L: Wiecie o co chodzi to teraz to naprawić trzeba, przecież hunty profesjami dystansowymi są tam wyjątkowo ciężkie podczas pierwszego kółka, pomijam, że ogólnie altaron powinien zmienić nazwę na Knight OTS... Dobra, zgrywam się, przeczytałem fragment o OTcliencie w którym ma to zostać naprawione (nie zdążył Pan edytować), mam nadzieję, że tak się stanie. Nie wiem co ma client gry do systemu na której gra stoi, ale zostawiam sprawę profesjonalistą.

11 pozostawiam bez odpowiedzi, bo krew mnie zalała.
Szczerze? znowu mi się odechciewa, miałem plany in-game co zrobić przez te 8 godzin pracy, a zamiast tego bawię się w argumentację. Wracamy do taktyki 'jest źle - naprawcie, sami sprawdźcie czemu jest źle i sami wymyślcie jak naprawić, zrealizujcie'. Jako ciekawostkę tylko dodam, że na starym altaronie dostałem TRIPLE HITA od wampira (true story) i jest to uwarunkowane dobiegiem potwora do gracza, czyli jeżeli przebiegne przy takim górskim to walnie mi te 2 hity na start a potem kolejnego jak tylko dojdzie do mnei na kolejnej kratce.
Kolejna ciekawostka: Anastazy informuje Nas po wykonaniu 'ostatniej' misji grabarza o katakumbach której zagadki nie udało mu się nigdy rozwikłać i dodaje 'może Tobie się to uda'. ołtarz jest, dźwignia jest, z tego co czytałem to kiedyś nawet zbugowanego vampire shielda złożono w ofierze :-)

neilran
09-06-15, 06:41
@up
rycerz 30lvl 250/h, przestałem czytać, zabij się.

I jeszcze duch tyle samo co nekro, bajkopisarz xD

CySiO
09-06-15, 07:06
@MG Altrel
Poprawienie expa solo zwiadem. Uważa Pan, że dodanie 4 kratki 100% obrażeń, przy czym zabranie celności pomogło??? Chyba tylko na czarnoksiężnikach i exp hunty na mniejszych poziomach, gdzie nie możemy sobie pozwolić na zbyt bliskie podejście do potwora, z lvl tracimy na prędkości expienia, gdyż spadła nam celność, a moglibyśmy podejść na 3 kratki. Takie moje zdanie.

Zręczność. Jeszcze nie dawno otrzymałem wiadomość, że zręczność u każdej profesji zdobywana jest tak samo. Dlaczego nie ma żadnej wiadomości, jeżeli to zmieniliście?

Plotki od MG??? Z tego co pamiętam, to sam MG Altrel pisał to w moim temacie, ale nie jestem pewny. https://forum.altaron.pl/showpost.php?p=124965&postcount=48 tutaj link, do wypowiedzi Mg Altrela.


Tutaj pomysł Mastacha na zmianę w systemie. https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=15398&highlight=system Kiedyś nie możliwe, dzisiaj jak najbardziej.

neilran
09-06-15, 07:17
Bo to były plotki, zręczność ręcznie najszybciej wbijają zwiadowcy, a koszt PN jest taki sam dla każdej profesji, stąd plotki.

@EDIT (bo nie chce offtopować)
https://forum.altaron.pl/showpost.php?p=128878&postcount=9

Każda postać awansuje tak szybko za pomocą PNów, nie skillowania. Każdy może wbić 200 poziom umiejętności.

Ręcznie zręczność wbijają najszybciej zwiadowcy, następnie wojownicy, a najwolniej magowie.
To że Zwiadkowi idzie szybciej niż ryckowi, zostało potwierdzone przez ekspertyze graczy :v

Trixis
09-06-15, 07:26
Jestem za nowym pvp . Takie osoby jak rekerafi powinny dostać ograniczone posty bo to tylko o balanie zwiadka się wypowiada a nawet sępa nie ubrał
Boshe :-/

Kr92
09-06-15, 07:51
@Legkan

Miałem nadziej, że te "mondrzenie" ci przeszło ale widać ludzie się nie zmieniają, także po tym poście pewnie znowu zacznę cie ignorować.

Jeżeli publicznie mnie zniesławiasz i twierdzisz, że używam czegoś tam, to bądź tak "mundry" i napisz mi do czego niby miałbym używać tego "makro w myszce" i kiedy go używam inaczej zamilknij na wieki.
Wypluwasz słowa z gęby bez namysłu myśląc, że będziesz przy tym gwiazdorem forum jakże obeznanym w prowadzeniu projektu gry i rozpatrywaniu potrzeb graczy jakże trafionych.
Bądź też tak miły i uprzejmy ale widzę, że jesteś i pisz z jednego konta, żebym przynajmiej wiedział z kim mam do czynienia.
Powyższe pomysł i postulaty są tak głupie, że dziwie się, że Altrel raczył poświęcać na to czas, odpowiedzi są jeszcze gorsze.

Wybiórczo skomentuję kilka z nich:


L: Kiedy poprawicie surv maga?

A: Mag z założenia jest postacią posiadającą najmniejszą przeżywalność, sytuację tę koryguje pierścień magicznej tarczy, któremu już dawno temu została wprowadzona redukcja wszelkich obrażeń zarówno fizycznych jak i magicznych, które mag otrzymuje o max 12% na 160 poziomie magii.

L: Fakt, pytanie brzmi jakobym chciał dla maga większej przeżywalności. Chodziło mi o osłabienie. Do niedawna byłem pewien, że Zwiadowca to typowy DPS, większy niżeli mag, stąd większe koszta. Mervakis wytłumaczył mi, że zwiadowca to klasa pośrednia między rycerzem a magiem, ma robić mniej dmg niż mag i stać dłużej niż on. Obecny system daje magowi i większy dmg i większy surv. Szczególnie w odniesieniu do zwiadowcy nekromanty.
Jeżeli uważasz, że mag w tym momencie ma większy surv i dmg od zwiadowcy to chyba gramy w inną grę, poproś swoich ziomków których tyle masz niech poexpią, na piaskach bez share i zapisują kto ile zgarnia expa, zapytaj ich też kto w razie śmierci rycerza wyprowadza ich z respa, na 100% będzie to mag...

Na koniec będę tak dobry, że dam Ci super podpowiedz do ostatniej misji grabarza, która faktycznie jakiś czas temu została zmieniona i kończy się na etapie otwarcia katakumb.
Jeżeli chcesz zrobić ostatni grób musisz położyć tam pewien kamień który jest w grze ale nie da się go podnieść, może kiedyś będziesz tak silny i to zrobisz.

Pewnie i tak twoja duma nie pozwoli postu przemilczeć i zaczniesz wylewać swoje mądrości, oczekuję tylko odpowiedzi odnośnie mojego "makro w myszce" i to jedyny temat na jaki będę z tobą dalej dyskutował, z resztą mądrości odpadam, pewnie zmiażdżysz mnie swoją inteligencję i wnikliwością, w końcu wiesz nawet o "moim makro!".

CySiO
09-06-15, 08:16
Moim zdaniem, wszystko powinno być pisane wprost, bez żadnych zagrywek słownych tak jak to było z zasięgiem u zwiadowców i jak widać ze zręcznością. Myślę, że było by dużo łatwiej.

PowerGamer
09-06-15, 09:03
6. W ten sposób wygląda aktualna wojna, stoją Państwo wszyscy w bezruchu i oczekują czy strona, po której aktualnie są niższe poziomy rzuci combo bomb i wbije czaszki, następnie wracacie i wszystkich zabijacie. Teraz Pańska drużyna jest na etapie, gdy wszyscy zrobiliście rycerzy, w walkach uczestniczy 2 magów, a zwiadowcy nie posiadają bełtów i biją z efo tote, zastanawiając się czemu nie możecie zabić 150 poziomowego rycerza, a ten bijąc 'rago tote' przez 20 minut w końcu zabija maga, któremu zabrakło mikstur. Doskonale wiem jak wygląda sytuacja, obserwuję każdą walkę.



Opisywanie pojedynczych akcji lub akcji gdzie przebijaliśmy trapa i zwastowani ze wszystkiego próbowaliśmy zabić 150 woja jest durne, nie sądzisz?
Jakbyś obserwował każdą walkę to byś nie pisał bzdur, w ciągu ostatnich dni były otwarte jak i zamknięte battle gdzie nikt nie czekał aż ktoś wbije skulla.
Poza tym jesteś na tyle nieprofesjonalny, że sam przyznałeś się, że zmiany chcesz zrobić bo my porobiliśmy nowe postaci.

Człowieku idź buduj zamki z klocków lego bo do prowadzenia otsa to Ty się nie nadajesz.

Nie pozdrawiam.

Boltzer
09-06-15, 09:06
Stary numer. exorit wygrywa, ma większe poziomy, jest ciężej, ale jakoś dają radę.
Collegium wygrywa, jest im ciężej, zaczyna brakować im punktów pvp, nadszedł czas na zmiany. Spoko, przywyklem.

beta2468
09-06-15, 10:48
Brakuje tutaj postów Adrinadrandila płączącego o zręczność w dualu...

Same zmiany dobre, szkoda, że tak późno. Każdy zaczynając grać w nowy Altaron, miał nadzieję, że już został zbalansowany. Jak widać po ilości ciągle wprowadzanych zmian, nigdy nie będzie...

corkarypto
09-06-15, 11:21
7. Wbijanie alchemii zostało celowo spowolnione, by nie wbijało się 150 poziomu umiejętności na blokadzie robiąc setki tysięcy ekstraktów i odblokowywać ją poprzez wbijanie poziomów do końca gry, a by umiejętność ta rosła wraz z rozwijaniem postaci. Moim zdaniem spowolnienie jest lekko zbyt wysokie, ale aktualnie jakiekolwiek zmiany nie wchodzą w grę z tego względu, że część osób wydała już punkty nauki..
Czyli nic nie będzie nic z tym robione? To ja chce zmianę subprofki na elementaliste bo ten alchemik mi nic nie daje, jedynie redukuje mi liczbę legowisk potworów na których mogę zdobywać doświadczenie. Wybierając Alchemika chciałem po prostu się więcej manasować tym magiem więcej od pozostałych ale obecnie manasuje się praktycznie tyle samo.

Chyba możecie pomnożyć obecną alchemie 1,5 * (dany poziom alchemii) co ile chcecie zwiekszyć szybkość jej wbijania i Ci co wbili alchemie pnami też będą zadowoleni.

Catthon
09-06-15, 11:41
Czyli nic nie będzie nic z tym robione? To ja chce zmianę subprofki na elementaliste bo ten alchemik mi nic nie daje, jedynie redukuje mi liczbę legowisk potworów na których mogę zdobywać doświadczenie. Wybierając Alchemika chciałem po prostu się więcej manasować tym magiem więcej od pozostałych ale obecnie manasuje się praktycznie tyle samo.

Chyba możecie pomnożyć obecną alchemie 1,5 * (dany poziom alchemii) co ile chcecie zwiekszyć szybkość jej wbijania i Ci co wbili alchemie pnami też będą zadowoleni.

Większy dmg w pojedynczy cel, więcej dają mikstury, możesz sam tworzyć mikstury - tańsze runy, możliwość zdzierania skór z potworów.

Obles
09-06-15, 12:12
A ja rzucę mądrością: balans to nie kwestia jednej dobrej zmiany, trzeba nad nim pracować cały czas, nigdy nie będzie idealny.

A vampire shield to myśmy z Colensem i Drakonnem próbowali dać, ale to jescze na serwerze testowym, w erze mezozoiku. W tym temacie nawet zdjęcie jest z tej chwili - klik (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=12394)
Potem kratka działała na jeden item, niemożliwy do zdobycia przez gracza. Kael go sobie wyczarował i położył ^^. Po tym incydencie Trav usunął ActionID z tej płytki. Jak sam mówił - miał kiedyś dokończyć te zadanie, ale było napisane tak dawno temu (na forum hunted jeszcze przez bodajże Mopsioka), że nie miał już notatek więc zostawił takie otwarte drzwi, by kiedyś można było to zadanie rozwinąć. Prawdą jest, że nigdy nie zostało to zrobione a w momencie gdy wygrane zostały nowe grafiki outfitów w tym grabarz z kapeluszem, trochę straciło to sens :)

corkarypto
09-06-15, 12:42
Większy dmg w pojedynczy cel, więcej dają mikstury, możesz sam tworzyć mikstury - tańsze runy, możliwość zdzierania skór z potworów.

Alchemik nie daje mi punktowych obrażeń, jedynie elementalista je redukuje. Nawet sobie nie zdajesz sprawy ile zrobiłem multi bp plecaków manasów ile przerobiłem multi bp składników, stakowanych run, a i tak tworze nadal słabsze mikstury niż w sklepie. Poświeciłem kupę czasu, pieniędzy i mam z tego kupę... Gdzie tworzone przeze mnie mikstura są nadal słabsze niż sklepowe.

A wszystko to za cenę dodatkowych czarów które daje Ele

Windykator
09-06-15, 14:07
@up
rycerz 30lvl 250/h, przestałem czytać, zabij się.

I jeszcze duch tyle samo co nekro, bajkopisarz xD

Tak jak pisałem, piony expa nie zrobią.

Noratl
09-06-15, 18:56
jeżeli altaron ma być inną grą od tibii, to dlaczego tak kurczowo trzymacie się pewnych zasad właśnie z tibii. Po rozdaniu pnów gra staje się dużo bardziej dynamiczniejsza, mag niestety nie daje sobie rady z tym przerostem umiejętności, blokuje go tylko i wyłącznie ilość hp, potrafi zadać taki dmg że z blokerem (high lvl) wyciągnie 1kk expa na ~50 lvlu; 500k na 32lvlu. dlaczego sam tyle nie wyciągnie? bo wszystko co do niego podejdzie to go zabija, ba! wiele mobów zabija go na dystans. Najważniejsza zasada altaronu: jeżeli nie padniesz na combo to możesz expić na danych noobach, po pewnym czasie pojawia się druga zasada, czyli to czy dasz rady nadążyć z leczeniem. Dlatego rycerz tak przewyższa inne profesje w szybkości expienia, lecz szybkość jego expa nie wzrasta już tak dynamicznie wraz z poziomem, u maga sprawa wygląda inaczej, do pewnego momentu brakuje mu Punktów życia, ale gdy będzie miał już pewną ilość hp, będzie mógł normalnie grać. Zwiadowca jest dobry tylko na bardzo niskich poziomach, tak to odstaje od pozostałych profesji pod każdym względem (najbardziej go zniszczyła zależność prędkości od wolnego capa)

zwiększyć ilość HP zdobywaną przez maga na poziomie 10-55 z 5 na 10, 225hp nie wiele a jednak tak wiele.

sebastianix
09-06-15, 23:38
Ten sam pomysł można osiągnąć zwiększając liczbę punktów. Może być, ale nie przyniesie większej zmiany. A jest to trochę cofanie się.

Zróbcie tak, żeby gracz z dużym poziomem mógł zabijać tych z małym poziomem ( za które teraz dostaje 4-5 punktów) ile chce razy, tylko zeby temu malemu np. nic nie spadalo. Przychodziłby taki nobchar na wojne, by po prostu dostal tp do światyni ;P
Oprócz tego w 2 stronę. Ten gracz z małym lvl niech nie może bić tego dużego. Jakby chciał zaatakować wystarczy ze sie pojawi komunikat "Ten bohater jest dla Ciebie zbyt silny".

I nie ma problemu. Ani z trapowaniem, anie z random pk.

sokon12
10-06-15, 06:03
po co sie spinacie i tak za rok moze dwa bedzie reset postaci i od nowa sie zacznie xD

Trixis
10-06-15, 20:10
Ten sam pomysł można osiągnąć zwiększając liczbę punktów. Może być, ale nie przyniesie większej zmiany. A jest to trochę cofanie się.

Zróbcie tak, żeby gracz z dużym poziomem mógł zabijać tych z małym poziomem ( za które teraz dostaje 4-5 punktów) ile chce razy, tylko zeby temu malemu np. nic nie spadalo. Przychodziłby taki nobchar na wojne, by po prostu dostal tp do światyni ;P
Oprócz tego w 2 stronę. Ten gracz z małym lvl niech nie może bić tego dużego. Jakby chciał zaatakować wystarczy ze sie pojawi komunikat "Ten bohater jest dla Ciebie zbyt silny".

I nie ma problemu. Ani z trapowaniem, anie z random pk.
Jest problem , bo wbiegam takiemu na respa , ciskam pocisk on pojawia sie w miescie i co ? Musi zapierdzielac od swiatyni na expa ? To działa również w 2 stronę

Czorny3303
10-06-15, 20:25
Brakuje tutaj postów Adrinadrandila płączącego o zręczność w dualu...

Same zmiany dobre, szkoda, że tak późno. Każdy zaczynając grać w nowy Altaron, miał nadzieję, że już został zbalansowany. Jak widać po ilości ciągle wprowadzanych zmian, nigdy nie będzie...

Ktoś musi to trzymać, biere tą funkcję.



CO Z DUALEM?!

sokon12
11-06-15, 17:25
juz tam wczesniej bylo pisane o tym ze lvl w tej grze nic nie znaczy. to ze jest combo bomb wina alchemi, bo ktos zrobi noba wbije 160 alchemi i robi bomby a kazdy kto ja moze rzucic i zadaje taki dmg postaci ktora ja stworzyla, to chyba nie tak bo co jak mi zrobi zwiadek kusze na + 10 i ona ma 200 zreki to ja nie bede bil tak jak on bo on mial 200 zreki tylko tyle co ja mam wiec bomby powinny tylko i wylacznie zalerzec od postaci ktora ma ta jakas alchemie.

Altrel
15-06-15, 16:09
Dziękujemy wszystkim za oddane głosy, nowy system wejdzie w łatce. Za nowym systemem głosowało 39 osób (6 głosów nieważnych), za obecnym 20 osób (1 głos nieważny).

Czyli nic nie będzie nic z tym robione? To ja chce zmianę subprofki na elementaliste bo ten alchemik mi nic nie daje, jedynie redukuje mi liczbę legowisk potworów na których mogę zdobywać doświadczenie. Wybierając Alchemika chciałem po prostu się więcej manasować tym magiem więcej od pozostałych ale obecnie manasuje się praktycznie tyle samo.

Chyba możecie pomnożyć obecną alchemie 1,5 * (dany poziom alchemii) co ile chcecie zwiekszyć szybkość jej wbijania i Ci co wbili alchemie pnami też będą zadowoleni.

Nie ma możliwości zmiany pod-profesji. Każdy poziom alchemii zwiększa wartość many/życia przywracanej miksturami.

Zmieniając delikatnie przelicznik sytuacja wygląda w następujący sposób:
Pański 53 poziom alchemii zmienia się na 77.
Osoby posiadającej 120 poziom alchemii zmienia się na 164.
Sytuacja wygląda w ten sposób ponieważ PNy zwiększają posiadaną liczbę tries.

Tak więc jakiekolwiek ruszenie alchemii aktualnie sprawiłoby, że osoby, które już wydały stosunkowo niewielką liczbę PN (by wbić 120 poziom alchemii) po przeliczeniu zaoszczędziłyby aż 905 PN, które Pan musiałby wydać w przyszłości, by im dorównać.

Testowałem kilka wariantów zmian i wszystkie wpływają negatywnie na aktualną sytuację zostawiając nowych Graczy i tych, którzy nie wydali PN daleko w tyle.

Stąd jak już wspomniałem - żadna zmiana przy użyciu aktualnie dostępnych metod nie wchodzi w grę.

mario
15-06-15, 16:52
kiedy łatka będzie?

inbass
15-06-15, 16:53
[2015-06-15 14:01] W godzinach wieczornych (po 22) serwery gry zostaną wyłączone w celu wgrania łatki.

mario
15-06-15, 16:54
Dzięki śliczne za info : )

corkarypto
15-06-15, 17:21
Dziękujemy wszystkim za oddane głosy, nowy system wejdzie w łatce. Za nowym systemem głosowało 39 osób (6 głosów nieważnych), za obecnym 20 osób (1 głos nieważny).



Nie ma możliwości zmiany pod-profesji. Każdy poziom alchemii zwiększa wartość many/życia przywracanej miksturami.

Zmieniając delikatnie przelicznik sytuacja wygląda w następujący sposób:
Pański 53 poziom alchemii zmienia się na 77.
Osoby posiadającej 120 poziom alchemii zmienia się na 164.
Sytuacja wygląda w ten sposób ponieważ PNy zwiększają posiadaną liczbę tries.

Tak więc jakiekolwiek ruszenie alchemii aktualnie sprawiłoby, że osoby, które już wydały stosunkowo niewielką liczbę PN (by wbić 120 poziom alchemii) po przeliczeniu zaoszczędziłyby aż 905 PN, które Pan musiałby wydać w przyszłości, by im dorównać.

Testowałem kilka wariantów zmian i wszystkie wpływają negatywnie na aktualną sytuację zostawiając nowych Graczy i tych, którzy nie wydali PN daleko w tyle.

Stąd jak już wspomniałem - żadna zmiana przy użyciu aktualnie dostępnych metod nie wchodzi w grę.

Dobra, wróciłem. Z całym szacunkiem ale nie ma możliwości rozdzielenia umiejętności alchemii która została wbita ręcznie a która PNami? Jeżeli jest taka możliwość to zróbcie cofkę tego skilla i oddajcie PNy a następnie zróbcie porządek z tą alchemią.

Altrel
15-06-15, 17:25
Nie ma takiej możliwości, PNy są automatycznie przekształcane w zdefiniowaną liczbę tries i sumują się z tymi wbitymi ręcznie. Nie da się ustalić ile poziomów umiejętności zdobyto ręcznie. Trzeba by każdemu Graczowi cofać umiejętności indywidualnie i zwracać liczbę PN bazując na ich deklaracjach odnośnie poziomu umiejętności, na której wydali PN.

corkarypto
15-06-15, 17:35
Jak dla mnie ta sprawa jest dość marginalna jeśli chodzi o grę alchemikiem, więc proponuje: Wszystkim ludziom którzy mają Alchemie powyżej 50 zrównać do 50 poziomu alchemii i wrócić im PNy. Następnie naprawić alchemie. Jak będziecie dalej z tym zwlekać będzie jeszcze gorzej.

Graata
15-06-15, 17:40
To może by tak zmniejszyć koszt bukowych liści z 10 do 6-7md? Dzięki temu można by wbić jakiś sensowny poziom alchemi ręcznie, nie tracąc na tym aż tylu talarów. Obecnie za sprzedaż 10.000 ekstraktów z bukowych liści u Jakuba otrzymamy 200k, a na zlewki i bukowe liście przyjdzie nam wydać 250k. Zaś zrobienie 10.000 ekstraktów na takiej 50 alchemi to zaledwie 1 skill więcej.

Przy okazji przydałoby się zwiększyć limit sprzedawanych ekstraktów do Jakuba bo 100 to stanowczo za mało.

Altrel
15-06-15, 17:48
Jak dla mnie ta sprawa jest dość marginalna jeśli chodzi o grę alchemikiem, więc proponuje: Wszystkim ludziom którzy mają Alchemie powyżej 50 zrównać do 50 poziomu alchemii i wrócić im PNy. Następnie naprawić alchemie. Jak będziecie dalej z tym zwlekać będzie jeszcze gorzej.

Tu właśnie pojawia się problem indywidualności. Każdy poziom umiejętności wymaga innej liczby PN, a każdy z wydanych PN przypisany jest innej wartości tries, tak więc nie można cofnąć umiejętności z automatu.

To może by tak zmniejszyć koszt bukowych liści z 10 do 6-7md? Dzięki temu można by wbić jakiś sensowny poziom alchemi ręcznie, nie tracąc na tym aż tylu talarów. Obecnie za sprzedaż 10.000 ekstraktów z bukowych liści u Jakuba otrzymamy 200k, a na zlewki i bukowe liście przyjdzie nam wydać 250k. Zaś zrobienie 10.000 ekstraktów na takiej 50 alchemi to zaledwie 1 skill więcej.

Przy okazji przydałoby się zwiększyć limit sprzedawanych ekstraktów do Jakuba bo 100 to stanowczo za mało.

Ceny celowo są tak ustawione, by na miksturach/ekstraktach sprzdawanych do NPC nie można było wyjść na zero/zarobić.

Noratl
15-06-15, 17:51
Przy okazji przydałoby się zwiększyć limit sprzedawanych ekstraktów do Jakuba bo 100 to stanowczo za mało.

można sprzedawać po 200, pasowało by dać możliwość kupna i sprzedaży większej ilości składników/mikstur przy okazji tej łatki.

Graata
15-06-15, 17:59
Dlatego zaproponowałem żeby zmniejszyć koszt bukowych liści. Zamiast przykładowo wydawać 50k na jeden skill od 50 alchemi (przy obecnych kosztach 10md/szt) wydawalibyśmy 10-20k(po zmiane na 6-7md/szt). Dzięki temu za trochę mniejszą, ale nadal wysoką cenę moglibyśmy korzystać z subprofesji alchemika tak jak to być powinno, a nie jak jest teraz.

można sprzedawać po 200, pasowało by dać możliwość kupna i sprzedaży większej ilości składników/mikstur przy okazji tej łatki.

Tak czy siak łatwo o muted jeśli się smiga do Jakuba sprzedać 10k ekstraktów albo kupując 10k bukowych liści. Też jestem za możliwoscią kupna i sprzedaży większej ilości składnikow/mikstur.
Lub znacznie lepszej opcji - wprowadzenie okna handlu tak jak to jest w Tibii.

corkarypto
15-06-15, 18:01
Tu właśnie pojawia się problem indywidualności. Każdy poziom umiejętności wymaga innej liczby PN, a każdy z wydanych PN przypisany jest innej wartości tries, tak więc nie można cofnąć umiejętności z automatu..

Rozumiem, więc oddajcie ludziom te pany według tabelki gdzieś ona była rozpisana że do 1-70 alchemii 2 pn,70- 100 3 pny itd. W takim wypadku ludzie co rozdali pny niewiele zyskają. Ale też PNów nie stracą.

Altrel
15-06-15, 18:20
Dlatego zaproponowałem żeby zmniejszyć koszt bukowych liści. Zamiast przykładowo wydawać 50k na jeden skill od 50 alchemi (przy obecnych kosztach 10md/szt) wydawalibyśmy 10-20k(po zmiane na 6-7md/szt). Dzięki temu za trochę mniejszą, ale nadal wysoką cenę moglibyśmy korzystać z subprofesji alchemika tak jak to być powinno, a nie jak jest teraz

Wszystkie składniki dodawane do sklepu były w myśl zasady, by ich sumaryczna cena wraz ze zlewką była o 5 miedziaków wyższa niż cena sprzedaży u NPC Jerzy. Nie chcemy by zdobywanie alchemii ograniczało się do odwiedzin sklepu i ekstraktora, składniki w sposób prosty można pozyskiwać z przeciwników.

Graata
15-06-15, 18:40
Każdy by odwiedzał sklep i ekstraktor na tyle na ile byłoby go stać. Przecież tak samo jest teraz - tylko za większą cene, czyż nie? Składniki tak czy siak pozyskiwano by z przeciwników bo niesie to ze sobą większy profit.

Może dość już tego nerfienia wszystkiego co się rusza bo jak już to kiedyś napisałem ''kilka osób popłacze, a na drugi dzien jest to zmieniane'' i zająć się tym, co graczom najbardziej przeszkadza. Bo przynajmniej takie zmiany nie zniechęcą do dalszej gry, a zmiany na gorsze (w Altaronie nazywamy to nerfieniem) w balansie z pewnością.