PDA

Zobacz pełną wersję : Łatka 15.06.2015


Altrel
15-06-15, 21:37
Nadszedł czas, by wgrać kolejne zmiany i poprawki do gry, zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi:

System PVP:

Poprzedni system za sprawą ograniczenia wpływu poziomu na wiele aspektów gry nie sprawdzał się w 100%. Z tego względu postanowiliśmy wprowadzić zmiany, które ograniczą randomowe zabijanie i wyrównają szanse w wojnie. Oto główne założenia nowego systemu:

- Za każdą pokonaną osobę bez względu na różnicę w poziomach Gracz otrzyma 1 punkt PVP.
- Po wbiciu 15 punktów PVP postać otrzyma czerwoną czaszkę (zasada działania bez zmian).
- Ograniczenie maksymalnej liczby punktów PVP z 90 do 30 (blokada PVP).
- Straty po śmierci nie ulegają zmianie i wynoszą 3% + PKT PVP*0.12%.

Zmiany w mapie:

W dzisiejszej łatce postanowiliśmy wgrać jedną nową lokację, która ma na celu nadać większą atrakcyjność północnym terenom, a także rozwinąć dwie już istniejące lokacje:

Tereny na północny-wschód od Aganir upodobały sobie przegonione z wyższych partii górskich przez lud Ymira - Lodowe Wiwerny.

https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=4023&stc=1&d=1434400555
Czy Wioska Kobiet jest zagrożona?

Renegaci dotąd chowający się w jaskiniach przed najeźdźcą dostrzegli szansę w chwilowym wycofaniu się wojsk abitańskich. Zwołali swoich braci ze szlaków i wspólnie wznieśli obóz na wschodnich zboczach Kanionu Kobarta.

https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=4024&stc=1&d=1434400555
Powstała kolejna zorganizowana grupa łotrów zagrażająca królestwu.
https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=4025&stc=1&d=1434400555
Fortyfikowanie obozu trwa w najlepsze.

Niedawna odwilż sprawiła, że lód zaczął pękać odsłaniając dawne zejścia wgłąb gór. Hrimtury przemierzają lodowe korytarze jakby czegoś poszukiwały.

https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=4026&stc=1&d=1434400555
Nie daj się zamienić przeciwnikom w lodowy pomnik.
Zmiany w czarach:

Poprawiliśmy kilka błędów związanych z czarami, inne poddaliśmy lekkiej modyfikacji:

- Wyłączenie blokowania 'oreh tuur' i 'hape oreh tuur' przez czar 'cain'.
- Wyłączenie możliwości zdjęcia paraliżu (wszelkich jego rodzajów) przez czary leczące, jego zdjęcie umożliwiać będą wyłącznie czary przyspieszające.
- Zmniejszenie czasu jaki należy odczekać, aby rzucić kolejny czar w obrębie grupy czarów wspomagających z 1 sekundy do 300 milisekund.
- Naprawienie działania czaru daarfa, który zamiast efektywnej obrony (zwiększenie o 50%, efektywna obrona nie jest tożsama z umiejetnością obrony, więc nie jest wyświetlany wzrost umiejetności) zwiększał umiejętność walki, którą miał obniżać (umiejętność walki bronią 1h/2h o 50%).
- Wydłużenie działania czaru graata do 20s (zwiększenie umiejętności walki bronią 1h/2h o 25%, obniżenie efektywnej obrony o 25%).
- Osłabienie czaru 'rago tote' u wojowników dwuręcznych o 10%.
- Dodanie blokowania ponownego znikania potwora, który został odkryty czarem 'saim atro' przez 10 sekund.

Zmiany w craftingu:

Od jakiegoś czasu dochodziły Nas słuchy, że nekromanci mają znaczną przewagę w osiąganiu bonusów do obrażeń zadawanych mrokiem oraz, że niektóre klejnoty posiadają zbyt dużo bonusów. Z tego względu postanowiliśmy dodać trzy nowe kamienie szlachetne:

https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=4027&stc=1&d=1434400555

- Wielka Czarna Perła, którą wykonać będzie można z Czarnych Pereł odpowiadać będzie za bonusy zmniejszenie/zwiększenie obrażeń zadawanych/otrzymywanych z żywiołu mroku oraz za szczęście.
- Wielka Różowa Perła, którą pozyskać będziemy mogli z Białych Pereł odpowiadać będzie za zmniejszenie/zwiększenie życia.
- Wielki Klejnot tworzony z Diamentów odpowiadać będzie za zwiększenie/zmniejszenie obrony tarczą.

Nastąpiły również zmiany w obecnych kamieniach szlachetnych:

- Kryształ Górski odpowiada tylko i wyłącznie za zmniejszenie/zwiększenie alchemii (bonusy od mroku zostały przeniesione do Wielkiej Czarnej Perły, a bonusy prędkości skasowane (można je pozyskać Żółtym Klejnotem)).
- Magiczny Szafir nie będzie już zmniejszał/zwiększał alchemii (bonus przeniesiony do Kryształu Górskiego).
- Magiczny Rubin nie będzie już zmniejszał/zwiększał życia (bonus przeniesiony do Wielkiej Różowej Perły).
- Zielony Klejnot będzie zmniejszał/zwiększał zręczność (bonusy od obrony tarczą przeniesione do Wielkiego Diamentu).

Zmiany w potworach:

Po przeanalizowaniu łupów zdobywanych przez Graczy na wielu rodzajach potworów jak i osiąganych przez Nich wartości doświadczenia na godzinę postanowiliśmy wprowadzić kilka modyfikacji zarówno bezpośrednio w potworach jak i w pozostawianych przez nie łupach. Dodany został też nowy potwór:

- Dodanie Lodowych Wiwern.
- Zmiana ataków obszarowych Trolli Twardzielów z fizycznych na ziemne, dodanie 100% odporności trollom na obrażenia zadawane żywiołem ziemi, by nie zabijały się wzajemnie i Gracze nie tracili doświadczenia.
- Dodanie 100% odporności na obrażenia zadawane energią Widmom i Upiorom, by nie zabijały się nawzajem.
- Zwiększenie wartości obrony tarczą potworów: Ork Zabójca, Ork Dowódca, Czerwony Smok, Kościany Smok, Starszy Smok, Starszy Czerwony Smok, Opat, Umarły Mnich, Mysmenia, Górski Troll, Profan, Wieczny Pokutnik (obrona tarczą jest pomijana przez zwiadowców i magów).
- Zmiana poziomu Młody Czerwony Smok, by nie zabijał czerwonych smoków oraz Ork Dowódca, by nie był zabijany przez Orków Zabójców i Berserkerów.
- Zwiększenie górnej granicy miedziaków pozostawianych przez Nadzorców o 120 miedziaków, zwiększenie szansyna zdobycie tasaka/rozpruwacza o 0,2%.
- Zwiększenie szansy na zdobycie płaszczu czarnoksiężnika i katany z Obserwatora o 0,5%.
- Zwiększenie górnej granicy miedziaków pozostawianych przez Strzygę o 70 miedziaków.
- Zwiększenie górnej granicy miedziaków pozostawianych przez Rekinołaka o 100 miedziaków.
- Zwiększenie górnej granicy miedziaków w Abitańskich Monstrach o 90 i Uzbrojonych Abitańskich Monstrach o 80.
- Zmniejszenie górnej granicy miedziaków pozostawianych przez Ghula o 20 miedziaków.
- Zwiększenie szansy na zdobycie pierścienia magicznej tarczy z Oświeconego Fardosa o 1%.
- Zmniejszenie szansy na wycięcie łapy Górskiego Trolla z 20000 na 15000 punktów (nadal jest modyfikowana przez zręczność i można osiągnąć 100%).
- Zmniejszenie szansy zdobycia królewskiej tarczy z Kościanego Smoka o 0,5%.
- Zmniejszenie szansy zdobycia kościstych nogawic z Opata o 0,5%.
- Zmniejszenie szansy zdobycia smoczego tasaka z Czerwonego Smoka o 0,5%.

Zmiany w przedmiotach:

W tym miejscu pragniemy wspomnieć o zmianach jakie poczyniliśmy zarówno w broniach jak i w sklepowych ofertach niektórych NPC:

- Zmniejszenie obrażeń zadawanych przez bomby i silne bomby o 10%.
- Zmiana wymagań siły Szpona z 140 na 155 oraz poziomu ze 130 na 150 (błąd wynikał ze złego odczytania wartości ataku).
- Zmiana wymagań siły Mira z 25 na 60 (nie został uwzględniony we wcześniejszych zmianach ze względu na brak możliwości zdobycia w grze).
- Zmiana cen protektorów u Reginalda ze 150 do 450 miedziaków.
- Zmiana cen pierścionków z kryształem z 230 do 1500 miedziaków, złotych pierścieni z 500 do 1000 miedziaków, dodanie skupu protektorów po 400 miedziaków u NPC Bazyli.
- Mikstura pogromcy żywiołów chronić będzie wyłącznie przez paraliżem nałożonym przez potwory, nie będzie już chroniła przed paraliżem nałożonym przez Graczy.
- Zmiana ciężaru fiolka (1,00 uncja), kolba (1,20 uncji), buteleczka (1,20 uncji), butla (1,40 uncji).
- Zmiana sklepowych cen kamieni runicznych (30 miedziaków).

Pozostałe zmiany:

Kierując się sugestiami Graczy postanowiliśmy również wgrać pewne zmiany wpływające na PVP i Waszą wygodę:

- Zmniejszenie liczby osób mogących się zalogować na 1 kratce z 5 do 3.
- Dodanie możliwości wynajęcia pokojów w Karczmie u Eńka (prowadzonej przez Bonawenturę na Ankardii).

Pełną listę zmian znajdziecie jak zwykle w Changelogu (https://forum.altaron.pl/showpost.php?p=130692&postcount=46).

Mamy nadzieję, że zmiany pozwolą wykonać kolejny krok w drodze do osiągnięcia balansu i przypadną Wam do gustu.

Administracja Altaron.pl

Windykator
15-06-15, 21:48
dobra robota, ale co do zmian w łupie czerwonych smoków... nie wiem czy tam należało nerfić (smoczy tasak).

ares88
15-06-15, 21:48
Paral zdejmowany tylko czarem przyspieszającym? żenua, może w pvp od innego gracza miałoby to sens, ale jak wychodzi 4-6 obserwatorów na raz to postać musiałaby spamować tylko odes...

szymongal
15-06-15, 21:51
12k za mbp kamieni runicznych? Sądzę że trochę przesadzone...
Reszta zmian bardzo na propsie

paaaprikos96
15-06-15, 21:53
"- Wielki Klejnot tworzony z Klejnotów odpowiadać będzie za zwiększenie/zmniejszenie obrony tarczą."
Nie powinno być 'diamentów' w miejscu 'klejnotów'?
@topic Nieźle nieźle, z tym paralem to poorane :uśmiech8:

Kr92
15-06-15, 21:57
Jak expić na potworach które paralują - piaskowe, czarnoksiężniki? brać kolejny multi manasów na hape odesy? czy nosić multi pogromcy żywiołów? Przerabiane kilka updatów wcześniej i się nie sprawdziło, po co do tego wracać.

Catthon
15-06-15, 22:01
O której mniej więcej będzie możliwość zalogowania?

Wladzio
15-06-15, 22:07
Wszystko ładnie pięknie no ale za ten paral to łapka w dół :(

brave12013
15-06-15, 22:09
Kamienie runiczne to przegięcie...
Oraz ulubiona rzecz jaką robi administracja. Zmniejsza po kolei każdemu obrażenia. Niedługo będziemy szli w 10 expić na czerwiach bo gdzie indziej nie będzie dmg :uśmiech4:

mario
15-06-15, 22:15
30 miedzi za kamień runiczny świetnie ; ) zwiększy się koszt produkcji run i to że już nikt nie będzie chciał ich robić : )

xenros
15-06-15, 22:30
Nowe lokacje to fajny pomysł, w szczególności ta z renegatami. Oprócz tego nic na moją korzyść, a wręcz przeciwnie, podobnie jak w ostatniej łatce. Więc zachwycony nie jestem.

inbass
15-06-15, 22:35
Czyżby haper odes hatas zaczęło mieć jakikolwiek sens? Szkoda, że zabiera to stanowczo za dużo many.
Coś czuje, że przez tą zmianę z paralem dużo osób zginie... W tym pewnie ja :D

Sosna
15-06-15, 22:42
No całkiem ciekawie. Szczególnie nowe tereny mnie zaskoczyły. ^^

Altrel
15-06-15, 22:46
O której mniej więcej będzie możliwość zalogowania?

Już można.

Jak expić na potworach które paralują - piaskowe, czarnoksiężniki? brać kolejny multi manasów na hape odesy? czy nosić multi pogromcy żywiołów? Przerabiane kilka updatów wcześniej i się nie sprawdziło, po co do tego wracać.

Tak jak do tej pory używając odesa.

30 miedzi za kamień runiczny świetnie ; ) zwiększy się koszt produkcji run i to że już nikt nie będzie chciał ich robić : )

Raczej to, że wytwórcy run doliczą cenę oraz dostosują ją do nowych realiów, by więcej zarobić, a wojownik i mag przestaną zarabiać znacznie więcej od zwiadowcy.

szymongal
15-06-15, 22:48
Czy PNy stracone na misji na 300 abitanczykow zostały zwrócone?


@edit.
W takim razie zgłaszam się. Zabiłem wymagana ilość przed wzięciem misji :<>

Altrel
15-06-15, 22:53
Były zwracane osobom, które się zgłosiły, po uprzednim sprawdzeniu czy ich nie otrzymały (w sytuacji, gdy zabijaliśmy Abitańczyków po wzięciu misji przyznawane były prawidłowo).

Noratl
15-06-15, 23:07
a 30 pnów których nie otrzymałem za zrobienie przeszłości?

neilran
15-06-15, 23:10
Powrót do altaronu sprzed dwóch lat!
Zwiększcie jeszcze obrone zwiadowcom, żeby byli lepszymi blokerami!
A rycerze będą robić uhy w depo.

Kr92
15-06-15, 23:16
Tak jak do tej pory używając odesa.



Raczej to, że wytwórcy run doliczą cenę oraz dostosują ją do nowych realiów, by więcej zarobić, a wojownik i mag przestaną zarabiać znacznie więcej od zwiadowcy.

Do tej pory na expie używało się tawisa ponieważ wychodziło dużo taniej, dodatkowo zbyt często niektóre moby paralują i cd czarów przyśpieszających nie pozwoli dobrze tam expić.

Co do kosztu run i tańszego expienia maga i rycerza, pragnę przypomnieć, że zwiadowca potrzebuje także ładunki których koszt w tym momencie też wzrośnie czyli dalej nic się nie zmienia :)

Astronomer
15-06-15, 23:20
Morgian - mało zabawne i dziecinne jak zawsze. Głosuję w kolejnej łatce za testem inteligencji lub zada iami maturalnymi z matematyki obowiązkowymi przy rejestracji. Brakuje mi w Altaronie inteligentnych ludzi na poziomie, z którymi można normalnie pograć i pogadać. Reszta zmian na drugi plan-wiadomo, balans ważny, jednak klimat i poziom graczy również.

paaaprikos96
15-06-15, 23:29
Co do kosztu run i tańszego expienia maga i rycerza, pragnę przypomnieć, że zwiadowca potrzebuje także ładunki których koszt w tym momencie też wzrośnie czyli dalej nic się nie zmienia :)

Wydaje mi się, że zmienia. Popatrz, ile runek na expa musi zużyć zwiadowca a ile mag, różnica kolosalna, na jeden hunt zwiadowcy potrzeba ok 8-10 runek, aby zaczarować 2-3k bełtów (2x więcej jak idzie na takie piaskowe), magowi potrzeba 5-10 bp runek na expa, w zależności od tego, na jaki resp idzie (nie do końca znam maga, więc ta liczba jest lekko szacowana).

Kr92
15-06-15, 23:31
U maga koszt mbp pocisków zmieni się z 7 do 8t

Nil Loth
15-06-15, 23:43
W jaki sposób zostały przeliczone punkty PVP na obecny system?

Altrel
15-06-15, 23:47
U maga koszt mbp pocisków zmieni się z 7 do 8t

Rozpatrując multi plecak:

Mag:
20 plecaków = 400 run x 5 ładunków = 2000 pocisków. 400 run x 20 miedziaków = 8k więcej. (1 polowanie z tego co piszą na forum).

Wojownik:
20 plecaków = 400 run x 1 ładunek = 400 użyć. 400 użyć x 20 miedziaków = 8k więcej. (zależnie od stylu gry może starczyć na 1, 2, 4 polowania, więc 8k/4k/2k więcej na polowanie).

Zwiadowca
20 plecaków = 400 run x 3 ładunki = 1200 użyć. 400 użyć x 20 miedziaków = 8k więcej. 1200 użyć x 100 sztuk amunicji = 120000 zaczarowanej amunicji. Biorąc pod uwagę, że Gracze biorą 2-4k amunicji na polowania koszt wzrasta o - dla 2k amunicji na polowanie o 133 miedziaki.

W jaki sposób zostały przeliczone punkty PVP na obecny system?

W bazie zapisane są wszystkie zabójstwa Gracza, przeliczono punkty za nie na nowy system:

1->1
2->1
3->1

Nowe punkty wynikają z liczby pokonanych przeciwników w warunkach obecnego systemu, gdy za każdego otrzymuje się 1 punkt PVP.

Kr92
15-06-15, 23:54
Koszta faktycznie zgadzam się, paral to masakra, przecież kilka łatek wcześniej był taki system i został zmieniony do formy sprzed obecnej łatki. Mając 3 czarnoksięzniki / hydry na ekranie praktycznie non stop dostaję parala, magiem muszę uciekać, natomiast przy obecnym systemie będę miał z tym straszny problem. Na expie przekłada się to na droższy hunt, podczasz akcji nie liczą się koszta tylko przetrwanie, tutaj ratują mnie mikstury energetyczne, system utrudni tylko expienie, a podejżewam, że chodziło o walkę pvp ...

Altrel
15-06-15, 23:58
Chodziło o nadanie większego sensu czarom przyspieszającym zamiast tibijskiego upychania zdejmowania wszystkich negatywnych efektów czarem leczącym. Kilka łatek temu problemem była siła paraliżu w połączeniu ze spowolnieniem postaci od pozostałego udźwigu, nie wróciliśmy do tego stanu, a wprowadziliśmy rozwiązanie, które jest równe dla wszystkich.

Catthon
15-06-15, 23:59
To proponuję, by paraliż był jeszcze zdejmowany śmiercią potwora rzucającego paraliż.

Kr92
16-06-15, 00:01
Nie będę się upierał, w dzień to przetestuję, natomiast bazując na doświadczeniach na expie podejrzewam, że mogę być szczuplejszy o kolejne blesy, a już na pewno mogę liczyć na znacznie większy waste w końcu to 100, a nie 20 many, zobaczymy w praktyce.

Altrel
16-06-15, 00:03
Może Pan używać 'odes' wtedy to 60, a nie 100 many.

Kr92
16-06-15, 00:07
Szczerze to mam łącznie 34 zaprogramowane hotkeye na myszce i keypadzie, nie mam miejsca na dodatkowy odes, podejżewam, że nikt nie ma.

Nil Loth
16-06-15, 00:10
Co do paraliżu trzeba zobaczyć jak to będzie wyglądało w praktyce, na razie nie będę się wypowiadał.


Co do fragów, nie mam jakiegoś ogromnego bólu dupy ale uważam, że rozwiązanie przeliczenia punktów jest niesprawiedliwe. Przed łatką uważałem, żeby tej czerwonej czaszki jednak nie zdobyć, po łatce dostałem ją w gratisie. Moim zdaniem podzielenie punktów przez trzy, było by lepszym rozwiązaniem.

Altrel
16-06-15, 00:18
Nie dało się podzielić przez 3 w prosty sposób, nie przechowujemy informacji o całościowych punktach PVP posiadanych przez poszczególnych Graczy, a jedynie zbiorczą listę wszystkich omdleń w PVP na serwerze, z której dane przesyłane są dalej i sumowane na końcu.

Nil Loth
16-06-15, 00:25
Czyli faworyzowani zostali gracze, którzy zabijali słabszych, a Ci którzy dostawali punkty za graczy silniejszych od siebie dodatkowo ukarani?

Proszę mi wybaczyć czepialstwo, ja rozumiem, że albo to albo reset punktów. To dopiero był by płacz!

Co nie zmienia faktu, nie podoba mi się

Not fair! :<

Tron
16-06-15, 00:26
Niech się ktoś zlituje i porobi w Altaronie jako grafik :smutny: Fajnie by było coś nowego zobaczyć, nie pokolorowanego.

Ditos
16-06-15, 00:42
Proponuje tych co narzekaja na grafikow. Dacie rade!

Altrel
16-06-15, 01:43
Czy PNy stracone na misji na 300 abitanczykow zostały zwrócone?


@edit.
W takim razie zgłaszam się. Zabiłem wymagana ilość przed wzięciem misji :<>

Dodadzą się po zalogowaniu.
verified pos: ( 02049 / 02040 / 007 ) powiedzial do na kanale #0: tak

a 30 pnów których nie otrzymałem za zrobienie przeszłości?

Dodadzą się po zalogowaniu.
verified pos: ( 00275 / 03166 / 002 ) powiedzial do na kanale #0: hej

Kapralski
16-06-15, 02:07
dobra teraz to troche przegieliscie, sciagam nowego klienta wbijam do gry i pierwsze co mowie ide testowac mojego ulubionego expa hydry z nowym paralem

to sa jakies kpiny, nie dosc ze sciagniecie paralizu kosztuje teraz 60/100 many to jest jeszcze na to cooldown i expienie zwiadem/magiem na CZYMKOLWIEK CO PARALIZUJE teraz mija sie z celem

wbijam na hydry dostaje paraliza uzywam odesa dostaje drugiego co skutkuje zblizeniem sie do mnie potwora i zmniejszenie moich obrazen, zanim moge uzyc odesa po raz drugi hydra sobie mnie spokojnie obija przez 2-3 sekundy a ja ja łaskocze zmniejszonymi obrazeniami w skutek 1 sqm zasiegu
wniosek - podejrzewam ze jak bym posiedział tam godzine bym był 2x wiecej w plecy albo i wiecej niz wczesniej

zabilem 6 hydr i stwierdziłem ze to nie ma najmniejszego sensu

hydry hydrami dajmy na to profany - exp zwiadem/magiem teraz to smierc 100%

pozdrawiam inbassa który tak lubiał czarnoksiezniki

dobrze ze ja juz nie expie na strzygach i wampirach bo z obecnym systemem paraliza to exp tam mija sie z celem

WsT
16-06-15, 02:25
Z tego co pamiętam to również nie dostałem PN za przeszłość oraz zabicie abitańskich, proszę o sprawdzenie.

marcinyk
16-06-15, 03:11
Paral zdejmowany czarem przyspieszającym? przepraszam,ale to żenada.. a na reszte sie nie wypowiem, nie mam większych zastrzeżeń

Kapralski
16-06-15, 03:25
nie wiem kto wam to testuje i kto zezwala na te zmiany ale gra zamiast sprawiać przyjemność staje się coraz bardziej uciążliwa

jak komuś się dobrze gra to dążycie do tego żeby mu to spier*olic

uciążliwie dążycie do gry nastawionej na grupową rozgrywkę a w glosowaniach na forum bierze udział 30 osób

jeśli wam się serwer znudził i chcecie się pozbyć graczy może po prostu napiszcie "altaron ma być chuj*wy i trudny, proszę wypie*dalać i życzymy miłej gry"

mamy na non pvp 2 rycerzy którzy są w stanie coś blokować a takich expowisk jest więcej niż graczy na serwerze

Ditos
16-06-15, 04:38
Bardzo mozliwe ze ja rowniez nie otrzymalem pnow za 300 abi wiec ustawiam sie w kolejce.

neilran
16-06-15, 06:41
uciążliwie dążycie do gry nastawionej na grupową rozgrywkę

A nie każdy ma w ogóle warunki do gry w party, ja rzadko kiedy mam swobode bycia przez dłużej niż godzina bez przerwy na pc, często się wylogowuje na respach.

Dodałbym jeszcze predyspozycje takie jak brak podzielności uwagi, czy słaby refleks. A blokując trzeba ogarniać sporo hotkeyów, myszke i strzałki, bo oreh wrek ma kijowy zasięg.

PS. proszę również o sprawdzenie czy dostałem PN za misje 300 abi, bo nie przypominam sobie żebym dostał.

marcinyk
16-06-15, 06:54
W moim przypadku również proszę o sprawdzenie czy dostałem pny za 300 abi! Z gory dziekuje !

gumizelka
16-06-15, 07:41
Co do paraliżu trzeba zobaczyć jak to będzie wyglądało w praktyce, na razie nie będę się wypowiadał.


Co do fragów, nie mam jakiegoś ogromnego bólu dupy ale uważam, że rozwiązanie przeliczenia punktów jest niesprawiedliwe. Przed łatką uważałem, żeby tej czerwonej czaszki jednak nie zdobyć, po łatce dostałem ją w gratisie. Moim zdaniem podzielenie punktów przez trzy, było by lepszym rozwiązaniem.

Ja się zgadzam z kolegą wyżej.. tak samo uważałem by nie wbić tego rsa a tutaj mamy prezent tylko niestety troche spóźniony ponieważ święta już były...
Ta gra jest troche no fair..

papej
16-06-15, 07:43
Bardzo kiepsko teraz wychodzi się zwiadem na wampirach i strzygach, gdzie co chwile leci paraliż.

Aellius- ma rację, że już się tam nie poexpi zwiadem

Catthon
16-06-15, 07:51
Darmowy rs w wyniku nowego przelicznika to bardzo głupi błąd i po prostu należy go cofnąć w wypadku tych osób. Prawo wstecz nie działa, nawet w Altaronie.

Lunaar
16-06-15, 07:51
Zacząłem grać 2h ryckiem i już coś mu osłabili GZ ;P

Co do reszty to nie jest źle.

paaaprikos96
16-06-15, 08:11
@Paraliż: taki rycerz 50-60 poziomowy miał dość ciężko z zabiciem strzygi, która ucieka już na w miarę wysokim 'yellowie', wiem, bo przed resetem sporo expiłem rycerza na strzygach/wampirach. Teraz, kiedy nie można zdjąć parala czarem leczącym, taki rycerz nie zabije tej strzygi, jesli nie zdejmie jej na 'strzała'/na krytyka. To jeden z kilku przykładów, który pokazuje, że to nie był dobry pomysł z tym paraliżem. Niech administracja nad tym pomyśli poważnie.

@Punkty pvp: skoro max liczba pkt pvp ma wynosić 30, to jakim cudem mój 'noobchar' posiada 31 pkt? :uśmiech8:

neilran
16-06-15, 08:32
Zacząłem grać 2h ryckiem i już coś mu osłabili GZ ;P

Co do reszty to nie jest źle.

Zrób 2h ele alch / ele duch - ele alch ma duży bonus do dmg obszarowego, a tego nie osłabiali. Kombinacja nekro alch oberwała najbardziej w przypadku rycerzy 2h.

inbass
16-06-15, 08:54
Chciałem dziś iść na bagienne ale zrezygnuje. Są dni w których hydry stoją spokojnie a są w których... nawet oreh na nie nie działa.
Napisze 2 scenariusze. Pierwszy z przed update, drugi po.

1.
4 osób na bagiennych, 140+lvl, 1 tank, 1 sio, 2 zwiadów. Wyskakują 2 hydry w randomowym miejscu. 2 są na tanku -> jedna zmienia target -> tank ma parala, używa tawisa -> dostaje od razu drugiego parala -> sio go leczy i mu zdejmuje parala -> tank podchodzi i zabiera hydre -> jedna z pozostałych osób uniknęła powrotu do Konstantyna

2.
4 osób na bagiennych, 140+lvl, 1 tank, 1 sio, 2 zwiadów. Wyskakują 2 hydry w randomowym miejscu. 2 są na tanku -> jedna zmienia target -> tank ma parala, używa odesa -> dostaje od razu drugiego parala -> tank nie może zdjąć parala bo ma cd -> hydra klepie jedna z pozostałych osób -> tank się patrzy, reszta osób się patrzy i modlą o zdjęcie parala -> tank używa odesa i podbiega po druga/tank dostaje parala po zdjęciu go i jedna z osób znajduje się u Konstantyna

Trochę z irytacji to napisane ale tak to będzie wyglądać...

Jeszcze dopisze o profanach, na które chodzę z dexterem dla relaksu. Po tej łatce nie będę tam w stanie odpoczywać kiedy on tankuje 4+ porofany (które 2x na ture dają parala) tylko będę pod stresem, że on nie dobiegnie w porę i będzie pozamiatane... Tak samo ich lurowanie, w ilość większa niż 3 będzie większym wyzwaniem. Doliczę do tego 'lagi', które występują po dostaniu parala w momencie wchodzenia na innego sqm.

Ehhhhhhhh..... I tak pozostanie tylko sprawdzić te miejsca i wierzyć, że wszystko będzie ok.

Catthon
16-06-15, 08:54
@Paraliż: taki rycerz 50-60 poziomowy miał dość ciężko z zabiciem strzygi, która ucieka już na w miarę wysokim 'yellowie', wiem, bo przed resetem sporo expiłem rycerza na strzygach/wampirach. Teraz, kiedy nie można zdjąć parala czarem leczącym, taki rycerz nie zabije tej strzygi, jesli nie zdejmie jej na 'strzała'/na krytyka. To jeden z kilku przykładów, który pokazuje, że to nie był dobry pomysł z tym paraliżem. Niech administracja nad tym pomyśli poważnie.

@Punkty pvp: skoro max liczba pkt pvp ma wynosić 30, to jakim cudem mój 'noobchar' posiada 31 pkt? :uśmiech8:

A co z hoxe alpem?

Nil Loth
16-06-15, 09:30
A co z hoxe alpem?

Widać, że rycerzem strzygi nie biłeś :P

kacpinio1
16-06-15, 09:34
Ogolnie fajnie ale z tym paralem to bedzie rzezn. Ostatnio bylem solo na zwyklych hydrach i jak wyskoczyly mi trzy to mialem problemy z odbiegnieciem bo lecial paral za paralem. Teraz to moge sb stanac w miejscu i modlic sie aby nie walneły combo bo proba ucieczki nie ma sensu. Moze wprowadzcie tak ze parala od graczy(bombe i czar) zdejmuje tylko leczenie a od potworow czary przyspieszajace i leczenie.

Catthon
16-06-15, 09:34
Biłem, ale jeszcze przed resetem i przyznam, ze nie pomnę.

A co do hydr i profanów - może to nie miejsce do chodzenia solo?

mario
16-06-15, 09:39
Moze wprowadzcie tak ze parala od graczy(bombe i czar) zdejmuje tylko leczenie a od potworow czary przyspieszajace i leczenie.

Chyba coś ci się Navarog pojebało od tego hashyszu. Od graczy tylko przśpieszeniem. Od potworów leczenie/przyśpieszenie ;]

leavemealone!
16-06-15, 09:54
@punkty pvp.
wejdzie sobie w swoj profil na stronie i policzcie ilosc zabitych graczy. Nastepnie wykonajcie działanie: ilosc zabitych graczy*1. Wynik powinien odpowiadac liczbie punktow pvp. I to jest wlaciwe. Gdyby punkty z przed latki zostaly podzielone przez 3, to okazaloby sie, ze za niektore fragi zdobylismy 0.33 punkta, co jest niezgodne z nowym systemem pvp, za ktorym glosowaliscie. Ciezko jest zjesc ciastko i miec ciastko. Nie ma tu zatem mowy o zadnym bledzie.

@paral
yahooo. Teraz wreszcie mikstury pogromcy zywiolow beda sluzyc do czegos innego niz loor na piaskowych. Beda potrzebne rowniez do expa :) sprawdza sie rowniez mikstury na speed :)

kacpinio1
16-06-15, 10:25
Keavira masz racje pojebalo mi sie :)
A cathhon hydry to "byl" dobry exp dla maga solo na wiekszym poziomie :/

koziolqq
16-06-15, 10:27
Czy przy zmniejszaniu wagi pustych fiolek, buteleczek itd nie powinna zostać zmniejszona waga mikstur? Czy po prostu waga 'płynu' została specjalnie podniesiona aby plecak mikstur ważył dokładnie tyle samo co przed łatką?

Altrel
16-06-15, 12:34
Chodziło o to, by nie trzeba wyrzucać pustych naczyń podczas zdobywania doświadczenia, można z nimi wrócić do miasta i wykorzystać do alchemii. Sama ciecz wcześniej ważyła zbyt mało (w porównaniu do wagi naczyń), teraz jest to lepiej widoczne.

memoreloo
16-06-15, 13:18
Czy nie był zmniejszany dmg odes rago o 10%, bo 1H expił za szybko względem 2H? To teraz nerfimy 10% rago tote dla 2H, by ten expił jeszcze wolniej.

Altrel
16-06-15, 13:22
Zarówno z odes rago jak i rago tote ma Pan tę samą przewagę nad wojownikiem jednoręcznym.

memoreloo
16-06-15, 13:26
Rycerz 2H faktycznie jest na tyle za mocny, żeby go nerfić? Taki postrach na PVP?

Altrel
16-06-15, 13:28
Aktualnie już nie jest 'za mocny'.

ares88
16-06-15, 13:46
Kiedy przywrócicie zdejmowanie parala tawisem? zostawcie takie zdejmowanie odesem ale tylko do pvp, tylko patrzyć jak magowie liczą barany na respie od mobów, przecież moby mają combo paral/fizyczne/magia/wyssanie many i to wszystko w jednej turze, a my w jednej chwili jak mamy spierdalać, pijąc pota lecząc się a przy okazji zdejmując parala szybszym przebieraniem nóg? jeżeli piszą wysokie poziomy, że coś zostało zepsute kolejną łatką to albo to poprawiacie albo wycofujecie a nie administracja rzuca głupie argumenty, nie po to jest forum by się na nim kłócić, tylko by przedstawić wam co jest na tak a co na nie.

inbass
16-06-15, 13:48
Pytanie
Czy to 'coś' z tym paraliżem zostało dobrze przemyślane? Czy osoby, które to testowały robiły to w grupie i na potworach typu piaskowe/bagienne/profany/czarnoksiężniki/hydry/gargantuany/praojce?
Jeżeli moje przypuszczenia się spełnią (oby to się nie spełniły) to... Nawet nie wiem jak to określić. To nie będzie strzał w kolano tylko usilne zarażenie się sepsą i czekanie na śmierć.
Mam nosić mikstury, które dają mi odporność na paraliż? A skąd wezmę na to capa, pieniądze bądź gdzie mam to wydropić skoro leci to jak krew z nosa/leci z potworów niedostępnych dla przeciętnych graczy. Co z tego, że wezmę te mikstury jak ich efekt mija po... 30sec?

Chciałem iść to przetestować ale nawet nie mam ochoty. Nie mam zamiaru się więcej denerwować. Nie jestem jakimś 'beta testerem' żeby iść to testować ale i tak pójdę wieczorem na niektóre expowiska i to sprawdzę (bo kur** nie mam wyjścia). Jeżeli będzie jak myślę to prawdopodobnie przystopuje z grą. Myślę, że inne osoby z npvp zrobią to samo.

Kapralski
16-06-15, 13:55
wedlug mnie to nie bylo testowane tylko zmiana wedlug widzimisie jednej osoby (wiadomo kogo)

ograniczam altarona do zadan dziennych dopoki nie przywrocicie stanu paralizu sprzed łatki

dziekuje dowidzenia

Altrel
16-06-15, 14:35
Kiedy przywrócicie zdejmowanie parala tawisem? zostawcie takie zdejmowanie odesem ale tylko do pvp, tylko patrzyć jak magowie liczą barany na respie od mobów, przecież moby mają combo paral/fizyczne/magia/wyssanie many i to wszystko w jednej turze, a my w jednej chwili jak mamy spierdalać, pijąc pota lecząc się a przy okazji zdejmując parala szybszym przebieraniem nóg? jeżeli piszą wysokie poziomy, że coś zostało zepsute kolejną łatką to albo to poprawiacie albo wycofujecie a nie administracja rzuca głupie argumenty, nie po to jest forum by się na nim kłócić, tylko by przedstawić wam co jest na tak a co na nie.

Jeżeli argumenty są 'głupie' to proszę podważyć ich logikę.

Jak na razie jedynymi sensownymi kontrargumentami były:
1. Zbyt długi czas jaki należy odczekać, by rzucić kolejny czar przyspieszający, który wynika z błędu (pozostałości po starym zapisie czaru z 2013 roku), właściwa wartość wynosi 1 sekundę (tyle samo co tawis), jest to nawet napisane na stronie i pobierane z pliku.
2. Zbyt częste rzucanie paraliżu przez słabsze potwory.

Kontrargument pozbawiony logiki - czar leczący ma zdejmować paraliż. Czemu ma to robić? Czar leczący przywraca punkty życia, takie jest jego zadanie. Czemu czary leczące miałyby zdejmować parametr ujemnego bonusu prędkości skoro jego przeciwieństwem są czary przyspieszające, a nie leczenie.

Kontrargument do przemyślenia - czas trwania mikstury pogromcy żywiołów jest zbyt krótki.

Kr92
16-06-15, 14:39
Proponuję dodać ring / amulet chroniący nas przez x czasu od paraliżu oczywiście tylko tego rzucanego przez potwory.

Altrel
16-06-15, 14:40
Pytanie
Czy to 'coś' z tym paraliżem zostało dobrze przemyślane? Czy osoby, które to testowały robiły to w grupie i na potworach typu piaskowe/bagienne/profany/czarnoksiężniki/hydry/gargantuany/praojce?

Właśnie z tego względu między innymi zostało to zmienione. By legowiska tworzone pod wypady grupowe stały się nieopłacalne przy zdobywaniu doświadczenia bez blokera. Czarnoksiężniki nie pasują do tej grupy, nie wymagają blokera, a nałożony paraliż nie zmniejsza szans na przeżycie (nie podbiegną i nie zadadzą obrażeń meelee).

Proponuję dodać ring / amulet chroniący nas przez x czasu od paraliżu oczywiście tylko tego rzucanego przez potwory.

Od tego są mikstury pogromcy żywiołów. Chronią przed paraliżem, nie tylko zdejmują.

Kr92
16-06-15, 14:43
mikstury pogromcy żywiołów są za ciężki żeby nosić ich kilka plecaków, nawet jeżeli czas ich działania miałby zostać wydłużony 2x

leavemealone!
16-06-15, 14:43
Pytanie
Czy to 'coś' z tym paraliżem zostało dobrze przemyślane? Czy osoby, które to testowały robiły to w grupie i na potworach typu piaskowe/bagienne/profany/czarnoksiężniki/hydry/gargantuany/praojce?
Jeżeli moje przypuszczenia się spełnią (oby to się nie spełniły) to... Nawet nie wiem jak to określić. To nie będzie strzał w kolano tylko usilne zarażenie się sepsą i czekanie na śmierć.
Mam nosić mikstury, które dają mi odporność na paraliż? A skąd wezmę na to capa, pieniądze bądź gdzie mam to wydropić skoro leci to jak krew z nosa/leci z potworów niedostępnych dla przeciętnych graczy. Co z tego, że wezmę te mikstury jak ich efekt mija po... 30sec?

Chciałem iść to przetestować ale nawet nie mam ochoty. Nie mam zamiaru się więcej denerwować. Nie jestem jakimś 'beta testerem' żeby iść to testować ale i tak pójdę wieczorem na niektóre expowiska i to sprawdzę (bo kur** nie mam wyjścia). Jeżeli będzie jak myślę to prawdopodobnie przystopuje z grą. Myślę, że inne osoby z npvp zrobią to samo.
Alchemik bedzie mial teraz wiecej zabawy przy robieniu mikstur ;) nie bedzie sie juz ograniczal wylacznie do potow na mane/hp. Jak chcesz isc solo na wymagające potwory, to się dobrze przygotuj . Nikt nie powiedzial, ze trzeba za kazdym razem wykrecac 1kk/h expa. Jesli chcesz cisnac pg, to licz sie z tym, ze bedzie trudno. Dawniej palek jak szedl expic, to robil 350 na koscianych na 100 lvlu na bonusie i to bylo cos... teraz grupa 80-100 lvli idzie na piaskowe to robia 800k-1kk.

Kapralski
16-06-15, 14:47
w takim razie kiedy mozemy sie spodziewac zmiany cd odesa z 5(obecnie)sekund na zamierzana 1?

mario
16-06-15, 14:58
Fajnie by było żeby był ten bloker zawsze.. Nie ma blokera to nie ma expienia tak? To już mogę pomażyć sobie o pobicie mego rekordu expa na altaronie ;x

neilran
16-06-15, 15:03
Bycie blokerem wymaga niezłego refleksu, a także ponad przeciętnie podzielnej uwagi. Mi osobiście przydałaby się trzecia ręka.

Może z magiem duchownym byłoby łatwiej, nie musiałbym się tak martwić o leczenie, a bardziej skupiłbym się na spamowaniu z oreh wrek i czytaniu ruchów mobów.

Altrel
16-06-15, 15:18
w takim razie kiedy mozemy sie spodziewac zmiany cd odesa z 5(obecnie)sekund na zamierzana 1?

Precyzując 4, nie 5. Błąd został poprawiony już jakiś czas temu, poprawka wgra się rano przy zapisie serwera, wymaga ponownego uruchomienia.

Fajnie by było żeby był ten bloker zawsze.. Nie ma blokera to nie ma expienia tak? To już mogę pomażyć sobie o pobicie mego rekordu expa na altaronie ;x

Czemu 'nie ma expienia'? Nie wszystkie potwory paraliżują, poza tym mikstury pogromcy żywiołów chronią przed nałożeniem efektu paraliżu.

brave12013
16-06-15, 15:44
Mikstura jedna waży 2.2 uncji (według wiki ) trwanie 30 sekund według graczy.
1bp waży 44. I działa 10 minut. Licząc, że chcemy expić minimum 1h (co jest krótkim czasem). 264 udźwigu. Teraz mag to jeszcze może znajdzie trochę udźwigu, ale zwiad który idzie całkiem obładowany bełtami?
Dodatkowo robi się je wedługi wiki z jaj gryfa. Serio? Przecież to prawie nie dropi. Jeśli w jakiś obliczeniach się mylę to przepraszam, ale liczyłem w głowie przy nauce elektroniki :D

Altrel
16-06-15, 16:03
Bardzo mozliwe ze ja rowniez nie otrzymalem pnow za 300 abi wiec ustawiam sie w kolejce.

Jest Pan duchownym, błędne przyznawanie mogło wystąpić jedynie u nekromantów od NPC Martez, gdy pokonali abitańczyków zanim wzięli zadanie.

W moim przypadku również proszę o sprawdzenie czy dostałem pny za 300 abi! Z gory dziekuje !

Otrzymał Pan PN od NPC.

marcinyk
16-06-15, 16:11
MG Alter, kochana administracjo. Iż jak widzicie wiekszosc graczy jest za tym aby usunąć zmiany z tym paralem to czemu tego nie zrobicie? Chcecie stracic graczy ? To sie wlasnie stalo na Tibi, ktora z kazda latka staje sie coraz gorsza i z tego powodu zniknela wiekszosc graczy. Skoro nam wszystkim nie podoba sie pomysl z usuwaniem parala od MOBOW przy uzyciu czarow przyspieszajacych to zmiencie to na to jak bylo przedtem. Dziękuje, tyle w tym temacie. A pomysł - do kitu. Mozecie jeszcze zrobić ankiete na ktorej gracze zaglosuja i wtedy zobaczycie ze ten pomysl byl za przeproszeniem głupi.

mario
16-06-15, 16:11
Czemu 'nie ma expienia'? Nie wszystkie potwory paraliżują, poza tym mikstury pogromcy żywiołów chronią przed nałożeniem efektu paraliżu.

Na tych potworach nie wykręce swego rekordu proste ; ] mikstury pogromcy żywiołów tak jak mówili wcześniej inni: ważą, słabo dostępne, krótki czas działania.

Altrel
16-06-15, 16:24
MG Alter, kochana administracjo. Iż jak widzicie wiekszosc graczy jest za tym aby usunąć zmiany z tym paralem to czemu tego nie zrobicie? Chcecie stracic graczy ? To sie wlasnie stalo na Tibi, ktora z kazda latka staje sie coraz gorsza i z tego powodu zniknela wiekszosc graczy. Skoro nam wszystkim nie podoba sie pomysl z usuwaniem parala od MOBOW przy uzyciu czarow przyspieszajacych to zmiencie to na to jak bylo przedtem. Dziękuje, tyle w tym temacie. A pomysł - do kitu. Mozecie jeszcze zrobić ankiete na ktorej gracze zaglosuja i wtedy zobaczycie ze ten pomysl byl za przeproszeniem głupi.

Wyjaśniłem już czemu nastąpiła takowa zmiana oraz wypisałem kontrargumenty, które mają sens i które są bezsensowne.

Na tych potworach nie wykręce swego rekordu proste ; ] mikstury pogromcy żywiołów tak jak mówili wcześniej inni: ważą, słabo dostępne, krótki czas działania.

Pisałem o expieniu, nie o rekordach. Rekordu Pan nie zrobi z powodu innego czynnika - obrażeń, które uległy zmniejszeniu przy resecie. O czasie działania również się wypowiedziałem, a zmiana czasu działania od razu zmniejsza wagę (trzeba nosić mniej mikstur) wtedy spada też trudność zdobycia bo potrzeba ich mniej.

Trixis
16-06-15, 17:07
Już widze jak padają magi na huncie a wojownik mając parala nicnie może zrobić

Altrel
16-06-15, 17:15
Już widze jak padają magi na huncie a wojownik mając parala nicnie może zrobić

Jeżeli użycie czaru 'odes' przerasta jego możliwości to nie powinien być blokerem. Jeżeli zsumuje Pan wszystkie zmiany to:
1 - użycie 'odes' zajmie tyle czasu co aktualnie 'tawis'.
2 - użycie 'oreh wrek' po czarach zarówno leczących jak i przyspieszających zmniejszyło się trzykrotnie.

Tak więc ogólny czas, w którym bloker może pomóc drużynie zmniejszył się trzykrotnie, a przeżywalność drużyny wzrosła.

pisior123
16-06-15, 18:37
Mam pytanie ile razy jeszcze będziecie osłabiać wojownika? Na chwile obecną mam 1 expowisko gdzie mogę zarobić i mieć wmiare dobry exp (upiory). Druga sprawa po co powiększyliście respa hrimiturów? Tam może expic 10 osob i tak resp będzie. Zajmijcie sie Wodnikami Szkwałami tam na dwie osoby resp nie wyrabia, profany , praojce to samo. Moim zdaniem jest za mało potworów na wyższy lvl.

Altrel
16-06-15, 18:53
Mam pytanie ile razy jeszcze będziecie osłabiać wojownika? Na chwile obecną mam 1 expowisko gdzie mogę zarobić i mieć wmiare dobry exp (upiory). Druga sprawa po co powiększyliście respa hrimiturów? Tam może expic 10 osob i tak resp będzie. Zajmijcie sie Wodnikami Szkwałami tam na dwie osoby resp nie wyrabia, profany , praojce to samo. Moim zdaniem jest za mało potworów na wyższy lvl.

Wojownik 2-ręczny został osłabiony aż 1 raz. Kolejnych osłabień nie planujemy. Jeżeli chodzi o wartość tarczy potworów, na Pańskim poziomie posiada Pan bronie, które różnicy w wartościach obrony tarczą potworów nie wezmą pod uwagę, więc różnicy w obrażeniach nie będzie.
Jak Pan zauważył doszło do powiększenia samego legowiska Hrimturów, bez Chiller i Ymirsonów, by postacie o niższych poziomach, które prosiły Nas o wprowadzenie takiego poszerzenia terenu, mogły zdobywać doświadczenie na tym jednym typie potwora.

Praojce na Południowych Rubieżach nie nadążają się odnawiać?

pisior123
16-06-15, 18:58
Dokładnie tak nie wyrabia tam resp. W takim razie ja proszę was o powiększenia respa wodników i szkwałów.Tam naprawdę jest lipa z respem.

inbass
16-06-15, 19:15
Na południowych rubieżach nie wyrabia. Albo się nic nie zrespi albo 1 po drodze.
Problemem są właśnie expy dla high lvl. Solo i w party. Ja już nigdzie indziej solo nie pójdę prócz czarnoksiężników, tak samo dexter ma tylko upiory. Mamy się z tym męczyć do 300 lvl, jeżeli nikt nie będzie online/przestaną grać...
Powiększcie tego respa na wodnikach bo to aż woła o pomstę do nieba. Wodniki się nie respią/respi się połowa, a szkwały.... porażka. Trzeba czekać na respa ponad minute.
Może czas otworzyć drzwi?

CySiO
16-06-15, 20:40
Co do czaru odes/hape odes z tego co dzisiaj zauważyłem to jest bardzo duże opóźnienie zanim będziemy mogli użyć po raz kolejny czaru. Może to po prostu bug, bo w innym wypadku po paraliżu jesteśmy przez około 3 sekund (jak nie więcej, po prostu tak strzelam bo nie liczyłem, ale długo) praktycznie w miejscu (zależy od tego ile mamy wolnego udźwigu).

beta2468
16-06-15, 22:02
Jeżeli użycie czaru 'odes' przerasta jego możliwości to nie powinien być blokerem. Jeżeli zsumuje Pan wszystkie zmiany to:
1 - użycie 'odes' zajmie tyle czasu co aktualnie 'tawis'.
2 - użycie 'oreh wrek' po czarach zarówno leczących jak i przyspieszających zmniejszyło się trzykrotnie.

Tak więc ogólny czas, w którym bloker może pomóc drużynie zmniejszył się trzykrotnie, a przeżywalność drużyny wzrosła.


No chyba coś się Panu pomieszało. Exhaust na odesa to jakieś 6-7 sekund? Podczas gdy tawisem można śmiało spamować chyba co 2-3 sekundki..


Co do respa wodników... marne 200-300k/h na 200 lvlach. Pieniądzę się zwracają, ale trzeba okupić się za co najmniej 30 talarów(przy krótkim refilu), droga jest długa i pochłania wiele nerwów i supli. Trzeba czekać na respa. Wypadałoby więc powiększyć mapkę.

CySiO
16-06-15, 22:15
Gdybyś zapytała Gwandera o wodniki, by Ci odpowiedział co innego :).

Altrel
16-06-15, 22:21
No chyba coś się Panu pomieszało. Exhaust na odesa to jakieś 6-7 sekund? Podczas gdy tawisem można śmiało spamować chyba co 2-3 sekundki..

Odsyłam do postu nr 78. https://forum.altaron.pl/showpost.php?p=130872&postcount=78

Astronomer
16-06-15, 23:09
Nie rozumiem problemu. Zdejmowanie paraliżu czarem leczącym było błędem i było nielogiczne. Nie bez przyczyny również normalni ludzie próbują podawać kontrargumenty i wychodzą otwarcie z nowymi sugestiami odnośnie zmian w grze, a gimnazjaliści ze średnią 2.0, obcięci na jeżyka w dresach z brudem za paznokciami mają problem ze składaniem zdań.

neilran
17-06-15, 07:21
Nie rozumiem problemu. Zdejmowanie paraliżu czarem leczącym było błędem i było nielogiczne.

To racja, ale odes miał za długi cd, po dzisiejszym zapisie, o ile dobrze zrozumiałem, jego cd zostanie skrócony.
Tak samo mikstury chroniące przed paraliżem zostaną być może wzmocnione, o dłuższy czas działania.

Nie bez przyczyny również normalni ludzie próbują podawać kontrargumenty i wychodzą otwarcie z nowymi sugestiami odnośnie zmian w grze, a gimnazjaliści ze średnią 2.0, obcięci na jeżyka w dresach z brudem za paznokciami mają problem ze składaniem zdań.

No, no.. Zaorałeś, na prawde merytorycznie. Mama Ciebie bije że czujesz potrzebe psychicznego znęcania się nad mniej utalentowanymi humanistycznie ludźmi?

hojrak12
17-06-15, 09:49
Ja na wodnikach 190 ryckiem duch/ele 2h robilem 1kk/h z bonusem i dopiero wtedy resp nie wyrabiał. Na prawdę trzeba było się bardzo postarać, żeby ten resp nie wyrobił. Po 2h expienia biorąc ze sobą 1200 mikstur maga robiłem profit 50t.
Chyba idąc we 3 i bijąc z rago tote po 1 robicie 200-300k/h. Pozdrawiam

Kapralski
17-06-15, 09:57
Ja na wodnikach 190 ryckiem duch/ele 2h robilem 1kk/h z bonusem i dopiero wtedy resp nie wyrabiał. Na prawdę trzeba było się bardzo postarać, żeby ten resp nie wyrobił. Po 2h expienia biorąc ze sobą 1200 mikstur maga robiłem profit 50t.
Chyba idąc we 3 i bijąc z rago tote po 1 robicie 200-300k/h. Pozdrawiam

widziałem jak expią, byłem tam z nimi
resp nie wyrabia

Kr92
17-06-15, 10:01
W związku ze zmianą cd czarów odes / hape odes, osobiście nie widzę problemów w expieniu, po prostu jest trochę drożej, ale za to szybciej. Wcześniej expiąc raczej rzadko biłem moby na hape odesie, teraz będę zmuszony, co na pewno przyśpieszy mi exp/h.

Obawiam się natomiast czy nie za łatwo będzie teraz uciekać od parala necro w pvp, czy warto będzie marnować te 1,5k many ale to czas pokaże.

19960314
17-06-15, 10:24
Resp na wodnikach nie wyrabiał gdy 200 rycem orało się je z żywiołowych rago, których już nie ma. Przynajmniej w moim przypadku. Gdy znieśli rago, usuneli wzrost dmg/leczenia wraz z lvlem trzeba było się bardzo, bardzo postarać, aby resp tam nie wyrobił.

Kapralski
17-06-15, 10:59
widzę ze dalej nie rozumiecie, ja widziałem ze resp nie wyrabia a wy swoje ze x lat temu nie wyrabiał xx rycerzem z xx profesją

kasko43
17-06-15, 11:06
Wyrabia dla jednej osoby. Tylko czy to są moby jednoosobowe? Idąc tam z rycerzem i dwoma magami resp nie wyrabia. Jest za mały po prostu. Solo magiem tam nie ma opcji iść.

Kr92
17-06-15, 11:06
To my chyba w inną grę graliśmy albo o innym respawnie rozmawiamy, przed resetem expiłem tam z Beatą bijąc oczywiście po kilka naraz, z czarów obszarowych i ja i ona, resp nie wyrabiał, a exp nie powalał na kolana.

mario
17-06-15, 11:09
Szewczyk na bocie wykręcał expy bo jakby inaczej. Bez niego to by nie robił takich expów..

inbass
17-06-15, 11:19
Chodzę tam z dexterem i mogę powiedzieć, że ten resp ma potencjał ale.... Używam podstawowych czarów + pocisk energii. Po pierwszym/drugim kółku trzeba czekać na wszystkie szkwały a wodniki respią się średnio o 2 mniej na grupe.
Fajnie zrobiony teren i bardzo przyjemnie się tam biega, no ale... Jeżeli ma resp nie wyrabiać to już wolę aby został on usunięty bo tylko działa na nerwy.

beta2468
18-06-15, 10:34
Chodzę tam z dexterem i mogę powiedzieć, że ten resp ma potencjał ale.... Używam podstawowych czarów + pocisk energii. Po pierwszym/drugim kółku trzeba czekać na wszystkie szkwały a wodniki respią się średnio o 2 mniej na grupe.
Fajnie zrobiony teren i bardzo przyjemnie się tam biega, no ale... Jeżeli ma resp nie wyrabiać to już wolę aby został on usunięty bo tylko działa na nerwy.

Dokładnie jest tak jak mówisz. Szkwały się nie respią.
Przed samiuśkim resetem, gdy nie było już innych zmian, resp nie wyrabiał (nie gdy ryc miał żywiołowe odes rago). Oczywiście mówię o huncie 2-osobowym.
Powinni powiększyć o jakieś pomieszczenie, ponieważ jest to miejsce zdecydowanie do expienia z kimś. Samemu strata czasu (targanie supli, długa droga).

Jiraiya
18-06-15, 21:02
Jak mozna to i ja bym prosil o sprawdzenie czy dostalem PNy za abitance i za przeszlosc. Z gory DZIEKUJE

Altrel
19-06-15, 02:47
Jak mozna to i ja bym prosil o sprawdzenie czy dostalem PNy za abitance i za przeszlosc. Z gory DZIEKUJE

Zwrócone te, których brakowało.

Windykator
19-06-15, 04:39
proszę o sprawdzenie pnów za abi na Raszbek'u. Wydaje mi się, że nie otrzymałem. Dodatkowo proszę o doliczenie mi pnów za 'rodzinne więzy'.

paaaprikos96
19-06-15, 10:51
Poproszę również o sprawdzenie i ewentualny zwrot, o ile nie zostały przyznane :oczko:

uhmejker
19-06-15, 13:16
Proszę o dodanie pnów za abi Hofner, bo nie zostały dodane :)

Altrel
19-06-15, 13:22
proszę o sprawdzenie pnów za abi na Raszbek'u. Wydaje mi się, że nie otrzymałem. Dodatkowo proszę o doliczenie mi pnów za 'rodzinne więzy'.

Za Abitańczyków dodane, w misji 'rodzinne więzy' nie było błędów w przyznawaniu PN.

Poproszę również o sprawdzenie i ewentualny zwrot, o ile nie zostały przyznane :oczko:

Wykonał Pan misję w marcu bez uprzedniego zabicia Abitańczyków, więc otrzymał Pan PN od NPC.

jaca8822
19-06-15, 14:15
Bardzo bym prosił o sprawdzenie pnów dwóch postaci Bajamor i Dexter

Altrel
19-06-15, 14:23
Bardzo bym prosił o sprawdzenie pnów dwóch postaci Bajamor i Dexter

Bajamor PN zwrócone. Dexter nie jest nekromantą, więc błędne przypisywanie PN go nie dotyczy.

Vito Corleone
19-06-15, 15:00
Prosilbym o sprawdzenie pnów za abitanców na nicku Eastside

Altrel
19-06-15, 15:31
Prosilbym o sprawdzenie pnów za abitanców na nicku Eastside

Dostał Pan PN od NPC.

Shakyo
19-06-15, 17:39
Również prosił bym o sprawdzenie Shakyo.

Morvid123
19-06-15, 18:12
Jeżeli jest taka możliwość, to także proszę o zwerifikowanie, czy otrzymałem PN za tę misję. Wypełniłem jej warunki przed rozpoczęciem zadania, a nie jestem pewien, czy otrzymałem punkty nauki.

EDIT.
Sprawa nieaktualna. Zapomniałem, że miało to miejsce na postaci przed resetem :D

Altrel
19-06-15, 18:30
Również prosił bym o sprawdzenie Shakyo.

Punkty dodadzą się po ponownym zalogowaniu do gry.

Scree
22-06-15, 13:22
By legowiska tworzone pod wypady grupowe...

Mam wrażenie - i pewnie nie tylko ja - że zapomnieliście w tym wszystkim o graczach którzy wolą grać sami, którzy nie mają czasy na kilkugodzinny wypad w ekipie. Większość mobów h-lvlowych można huncić tylko w grupie. Traci na tym tylko altaron, bo część graczy odchodzi nie mając możliwości grać samemu.


Kontrargument pozbawiony logiki - czar leczący ma zdejmować paraliż. Czemu ma to robić? Czar leczący przywraca punkty życia, takie jest jego zadanie. Czemu czary leczące miałyby zdejmować parametr ujemnego bonusu prędkości skoro jego przeciwieństwem są czary przyspieszające, a nie leczenie.


A dlaczego ma tego nie robić? Jest to czar WSPOMAGAJĄCY, przywraca punkty życia + LECZY - powtórzę jeszcze raz - LECZY z innych negatywnych działań jakim poddana jest nasza postać.

Równie dobrze mógłbym napisać tak:
No fakt. "Tawis" to czar leczący, ma leczyć, przywracać punkty życia, a nie zdejmować negatywne skutki jakie posiada na sobie postać. Nie zdejmuje przecież zatrucia.

W czym teraz widzę problem? A no w tym, że zarówno argmunet Altrela jak i mój kontrargument nie za bardzo mają sens. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

Rozwiązaniem może być wprowadzenie dodatkowego czaru który będzie odpowiedzialny tylko, za ściąganie paraliżu? Zrobicie CD 1-2 sek i problem zostanie rozwiązany.

Altrel
22-06-15, 13:57
Mam wrażenie - i pewnie nie tylko ja - że zapomnieliście w tym wszystkim o graczach którzy wolą grać sami, którzy nie mają czasy na kilkugodzinny wypad w ekipie. Większość mobów h-lvlowych można huncić tylko w grupie. Traci na tym tylko altaron, bo część graczy odchodzi nie mając możliwości grać samemu.

A dlaczego ma tego nie robić? Jest to czar WSPOMAGAJĄCY, przywraca punkty życia + LECZY - powtórzę jeszcze raz - LECZY z innych negatywnych działań jakim poddana jest nasza postać.

Równie dobrze mógłbym napisać tak:
No fakt. "Tawis" to czar leczący, ma leczyć, przywracać punkty życia, a nie zdejmować negatywne skutki jakie posiada na sobie postać. Nie zdejmuje przecież zatrucia.

W czym teraz widzę problem? A no w tym, że zarówno argmunet Altrela jak i mój kontrargument nie za bardzo mają sens. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

Rozwiązaniem może być wprowadzenie dodatkowego czaru który będzie odpowiedzialny tylko, za ściąganie paraliżu? Zrobicie CD 1-2 sek i problem zostanie rozwiązany.

1. Dla Graczy, którzy grają sami również są dodawane legowiska na różne przedziały poziomowe, umarłe mnichy, lodowe wiwerny, ptaszniki, upiory (w przeszłości Rekinołaki i Górskie Trolle). Gdyby najmocniejsze potwory dało się zabijać w pojedynkę, a co za tym idzie zdobywać najlepsze przedmioty samemu to zdobywanie doświadczenia w drużynie byłoby bez sensu, każdy wolałby zdobywać te przedmioty samemu, by nie musieć dzielić się zarobkiem. Nie mówiąc o tym, że Gracze robiliby kosmiczne wartości doświadczenia/godzinę i w miesiąc wbijali 300 poziomy.

2. Paraliż nie jest chorobą, by wymagał leczenia. Dla efektu negatywnego - odjęcia życia - przeciwieństwem jest czar leczący - przywrócenie życia. Dla czaru kradnącego prędkość - tutaj błędnie zwanego paraliżem, gdyż paraliż to całkowite unieruchomienie, petryfikacja, itp. - przeciwieństwem jest czar zwiększający prędkość. Jaki sens ma wprowadzanie kolejnego czaru, w sytuacji, gdy czary niwelujące paraliż mają już ustawione 1 sekundowe opóźnienie?

maxassasin
23-06-15, 06:31
Jak mozna to i ja bym prosil o sprawdzenie czy dostalem PNy za abitance i za przeszlosc. Z gory DZIEKUJE bardzo :) :)

Scree
23-06-15, 08:04
1. Dla Graczy, którzy grają sami również są dodawane legowiska na różne przedziały poziomowe, umarłe mnichy, lodowe wiwerny, ptaszniki, upiory (w przeszłości Rekinołaki i Górskie Trolle). Gdyby najmocniejsze potwory dało się zabijać w pojedynkę, a co za tym idzie zdobywać najlepsze przedmioty samemu to zdobywanie doświadczenia w drużynie byłoby bez sensu, każdy wolałby zdobywać te przedmioty samemu, by nie musieć dzielić się zarobkiem. Nie mówiąc o tym, że Gracze robiliby kosmiczne wartości doświadczenia/godzinę i w miesiąc wbijali 300 poziomy.

2. Paraliż nie jest chorobą, by wymagał leczenia. Dla efektu negatywnego - odjęcia życia - przeciwieństwem jest czar leczący - przywrócenie życia. Dla czaru kradnącego prędkość - tutaj błędnie zwanego paraliżem, gdyż paraliż to całkowite unieruchomienie, petryfikacja, itp. - przeciwieństwem jest czar zwiększający prędkość. Jaki sens ma wprowadzanie kolejnego czaru, w sytuacji, gdy czary niwelujące paraliż mają już ustawione 1 sekundowe opóźnienie?

1. Tych potworów jest stanowczo za mało. I od pewnego momentu gra staje się masakrycznie monotonna. A gracze odchodzą. Zresztą popatrzcie tylko na statystyki aktywnych graczy, to będziecie wiedzieć o czym mówię.

2. Idąc Twoim tokiem myślenia - Paraliż jest chorobą i się go leczy (rl life:uśmiech4:) Paraliż to nie tylko całkowite unieruchomienie, to również częściowe unieruchomienie. Kradzież prędkości, albo częściowy paraliż. I moglibyśmy tak długo. Słówka. Tak jak pisałem, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
Ale przyznaję Ci tutaj rację, wprowadzenie 1 sek. opóźnienia rozwiązało problem.


I jeszcze jedna sprawa którą ktoś już poruszał.
Utrudnianie gry i sprawianie, że gra staje się coraz bardziej skomplikowana. Też odniosłem wrażenie, że 80% zmian w aktualizacjach na tym właśnie polega. Fajnie, że trzeba się napracować żeby coś osiągnąć, że za włożony trud otrzymujemy odpowiednią nagrodę. Tylko fajne jest to dla starych wprawionych graczy, a nie dla nowych. Altaron w żaden sposób nie próbuje przyciągnąć osób które nie grały jeszcze na Altaronie. Altaron jest zbyt skomplikowany i za trudny dla nowych i co najważniejsze młodych graczy.

Altrel
23-06-15, 12:32
Jak mozna to i ja bym prosil o sprawdzenie czy dostalem PNy za abitance i za przeszlosc. Z gory DZIEKUJE bardzo :) :)

Na jakiej postaci wykonywał Pan przeszłość?
PN od NPC Martez dostał Pan prawidłowo.

Altrel
23-06-15, 12:39
I jeszcze jedna sprawa którą ktoś już poruszał.
Utrudnianie gry i sprawianie, że gra staje się coraz bardziej skomplikowana. Też odniosłem wrażenie, że 80% zmian w aktualizacjach na tym właśnie polega. Fajnie, że trzeba się napracować żeby coś osiągnąć, że za włożony trud otrzymujemy odpowiednią nagrodę. Tylko fajne jest to dla starych wprawionych graczy, a nie dla nowych. Altaron w żaden sposób nie próbuje przyciągnąć osób które nie grały jeszcze na Altaronie. Altaron jest zbyt skomplikowany i za trudny dla nowych i co najważniejsze młodych graczy.

Ostatnie zmiany ułatwiają grę, zarówno samemu jak i w drużynie, chociażby zmniejszenie opóźnień w czarach wspomagających i wyłączenie wzajemnego blokowania kilku czarom, dodanie blokady znikania potwora odsłoniętego 'saim atro', poszerzenie asortymentu craftingu, by łatwiej było uzyskać konkretne bonusy, dostosowanie czasów/kosztów zdobywania doświadczenia przez różne profesje, itp.

ares88
24-06-15, 07:58
Odpowiedź do wiadomości pana Altrel,nie chciało mi się odpowiadać bo ręce mi opadły jak każdego zlewacie z wycofaniem,zero reakcji,nic z tym nie robicie. Mag nie może w nie których miejscach expić solo,a jak może to z bardzo dużym ryzykiem zgonu. Jest większe waste na expie, mikstury cały kut działają wiec warto je tylko brać do pvp, zmniejszenie częstotliwości rzucania przez słabsze potwory? A komu to przeszkadzało jak niewielkim kosztem można było się tego pozbyć używając tawisa. Proponuję jeśli nadal upieracie sie przy tym odesie,zdejmować paral hape tawisem,koszt podobny ryzyko mniejsze.

Altrel
24-06-15, 12:53
Sposoby zdejmowania paraliżu nie ulegną zmianie, wyjaśniałem już dlaczego.

ares88
25-06-15, 19:43
to po kiego grzyba karzesz pisać argumenty, które masz w dupie?

Altrel
25-06-15, 19:45
to po kiego grzyba karzesz pisać argumenty, które masz w dupie?

Jeżeli przeczyta Pan dokładnie wypowiedzi Graczy i temat changelog to zauważy, że kontrargumenty, które były logiczne poskutkowały zmianami, które zostały wprowadzone do gry. Pańskie są pozbawione logiki, są niczym niepopartym roszczeniem.

ares88
25-06-15, 22:53
nie logicznym jest dla mnie niszczenie gry małymi krokami, ale to tylko taki mały szczegół który zauważa każdy gracz oprócz administracji.

Windykator
26-06-15, 04:36
No popatrzcie... A my już wiemy, że nie warto płakać o zmiany i nauczyliśmy się grać z tym 'paraliżem'...

Yooshi
26-06-15, 10:33
Bardzo logiczne jest osłabianie wojownika pod względem dmg w 1 cel, 1,2kk zrobiłem na górskich bijąc obszarowo czyli bardziej logicznym byłoby osłabienie zadawanych obrażeń z odes rago.

Wasze osłabienie rago tote, odbije się tylko na wojowniku z małym lvlem, gratuluje udanego osłabienia wojownika.

neilran
26-06-15, 11:07
@up nadużywasz ironii, przez co jesteś nieczytelny, a musisz wiedzieć że nie każdy jest tak inteligentny jak Ty żeby to zinterpretować.

Altrel
26-06-15, 13:28
Bardzo logiczne jest osłabianie wojownika pod względem dmg w 1 cel, 1,2kk zrobiłem na górskich bijąc obszarowo czyli bardziej logicznym byłoby osłabienie zadawanych obrażeń z odes rago.

Wasze osłabienie rago tote, odbije się tylko na wojowniku z małym lvlem, gratuluje udanego osłabienia wojownika.

Jeżeli jeszcze Pan nie zauważył to wszystkie ostatnie zmiany nie są ucinaniem obrażeń 'bo tak', tylko dostosowywaniem kosztów polowań poszczególnych profesji jak i czasu jaki mogą te profesje spędzać na polowaniach oraz przesunięciu przedziału poziomowego, na którym na dane legowiska mogą się udać. Wszystko to już opisywałem.

Marancza
26-06-15, 14:23
- Zwiększenie wartości obrony tarczą potworów: Ork Zabójca, Ork Dowódca, Czerwony Smok, Kościany Smok, Starszy Smok, Starszy Czerwony Smok, Opat, Umarły Mnich, Mysmenia, Górski Troll, Profan, Wieczny Pokutnik (obrona tarczą jest pomijana przez zwiadowców i magów).

Jak biję na przykład z energii to obrona redukuje jakieś obrażenia tych potworów?

Altrel
26-06-15, 14:26
- Zwiększenie wartości obrony tarczą potworów: Ork Zabójca, Ork Dowódca, Czerwony Smok, Kościany Smok, Starszy Smok, Starszy Czerwony Smok, Opat, Umarły Mnich, Mysmenia, Górski Troll, Profan, Wieczny Pokutnik (obrona tarczą jest pomijana przez zwiadowców i magów).

Jak biję na przykład z energii to obrona redukuje jakieś obrażenia tych potworów?

To już zależy od wartości ataku broni, której używamy, przy słabszych broniach redukuje, później nie.

Marancza
26-06-15, 14:28
A ciosy krytyczne są redukowane?

Altrel
26-06-15, 14:34
Cios krytyczny jest wynikiem przemnożenia obrażeń, które otrzymał potwór, tak więc jeżeli obrażenia zostały zredukowane to cios krytyczny będzie mniejszy.

neilran
26-06-15, 15:22
To już zależy od wartości ataku broni, której używamy, przy słabszych broniach redukuje, później nie.

Konkretnie od samego ataku, czy od poziomu skilla raczej?
Bo nasuwa mi się, z Pańskiej wypowiedzi, że atak pełni również funkcje "przebicia" obrony.
Chciałbym wiedzieć, bo jest to ważne przy doborze broni ;)

Altrel
26-06-15, 15:29
Od wartości ataku broni.

jacobs93
06-07-15, 13:39
Zrobcie cos z Altaronem zeby czytajac newsy chociaz troche to ciekawilo i zachecalo do gry ;) Najchetniej pogralbym w altaron sprzed tego resetu charow i bezsensownych updatow... czytam znów z boku, ze 113 nowych graczy przybylo... sie pytam w jakiej grze?XD Nie pozdrawiam, czekam na otsy-otsa-altaronu sprzed bezsensownych zmian ;) 2011 please come back :(

Catthon
06-07-15, 14:20
Mam wrażenie, że tu mózgi niektórych działają całkiem bezsensownie.
W każdym upku jest mnóstwo zmian na lepsze i 1-2, które są dyskusyjne, choć zazwyczaj potrzebne, ale modnie jest krzyczeć, że wszystko schodzi na psy.

A może to tylko przytłaczająca polska mentalność.

Noratl
06-07-15, 14:48
ciekawe jak długo byście grali jak by nie było zmian... ile razy wracaliście jak coś nowego dodali. Niektórzy płaczą o stare zestawy, ale te nowe dodały sporo zabawy i pochłaniają kupę talarów które były by odkładane i nie było by co z nimi zrobić.

Czorny3303
06-07-15, 17:29
Mam wrażenie, że tu mózgi niektórych działają całkiem bezsensownie.
W każdym upku jest mnóstwo zmian na lepsze i 1-2, które są dyskusyjne, choć zazwyczaj potrzebne, ale modnie jest krzyczeć, że wszystko schodzi na psy.

A może to tylko przytłaczająca polska mentalność.



/\

typowy polak za granicą, zgadłem?

19960314
07-07-15, 14:52
Zamykam.
Pozdrawiam

Catthon
07-07-15, 17:12
/\

typowy polak za granicą, zgadłem?

Nie zgadłeś. Socjolog amator z Warszawy.

Arkon
08-07-15, 16:10
Zamykam.
Pozdrawiam

newsów nie możesz zamykać panie Trannitis (?)

@topic fajny news.

jacobs93
08-07-15, 22:40
Mam wrażenie, że tu mózgi niektórych działają całkiem bezsensownie.
W każdym upku jest mnóstwo zmian na lepsze i 1-2, które są dyskusyjne, choć zazwyczaj potrzebne, ale modnie jest krzyczeć, że wszystko schodzi na psy.

A może to tylko przytłaczająca polska mentalność.

Przykro mi, że tak myślisz panie Catthon, jako jeden z niewielu grających na tym otsie posiadasz pewną kulturę osobistą oraz pewnego rodzaju manieryzm co sprawiało, że byłeś osobą, z którą dało się porozmawiać. Skąd więc ten brak tolerancji na zdanie innych ludzi? Każdy ma prawo do swojej opinii.. moja jest taka, że im dłużej Altaron stoi i im więcej wprowadzanych jest udziwnień (łatek, lub większych aktualizacji) tym gorzej gra się tutaj. Nikt nie musi mojej opinii podzielać ale mam prawo wypowiedzieć się jak każdy inny. Tak więc mnie od kilku lat zmiany zniechęciły do gry, najlepiej wspominam początek otsa i gdyby wszystko wróciło do stanu z 2011 roku chętnie zagrałbym znów :) Nie ubliżając oczywiście ludziom, którzy włożyli dużo pracy i poświęcili wiele godzin nad tymi zmianami...

Mówiąc, że modnie jest krzyczeć, że wszystko schodzi na psy mylisz się. Nie podążam za żadną modą.. po prostu logując do gry, widząc jakąś zmianę, dodane inne możliwości rozwoju, sposoby rozgrywki czy "balans" w Altaronie próbuję się do tego przyzwyczaić, ale mnie osobiście to zniechęca. Opieram się wyłącznie na swoich odczuciach, nie wiem jak tam idzie gra innym :) Mówię co myślę, nie przewróci to przecież świata Altaronu do góry nogami bo jakiś tam Kamil ze świętokrzyskiego powiedział, że wg. niego zmiany idą w złą stronę :) Mam nadzieję, że ktoś to przeczytał, peace.

Natchnienie
09-07-15, 01:34
Oj Jacobs93..
Aż mój post można uznać za spam, no ale co by Tobie nie napisać, nie będziesz czuł radości aż stałoby się coś co jest nie możliwe, szkoda trochę Twoich "nerwów" i pisania, że kiedyś było wg Ciebie lepiej.
Porównałbym to do swojego niedawnego użalania, że kiedyś jak miałem zdrowe kolano było lepiej, mogłem wszystko, robiłem co chciałem, zarabiałem w uj hajsu..

W każdym razie jeśli kogoś ciekawi, to życie mi sie zmienia i pomimo kolana, będzie cieszył się życiem jeszcze bardziej :) już to odczuwam, a jeszcze tyle przede mną. Prawdopodobnie nie będę miał czasu na granie, a taki Wicked Sick albo Paweł Wąchamajty zapewne gadaliby farmazony typu że ludzie odchodzą z Altaronu "przez zmiany", nie biorąc pod uwagę innych aspektów.
A wracając do tego jakby Ci tu pomóc.. hmm nie wiem. Jakieś uzależnienie chyba, nie ma starego Altaronu i masz pytania jak tu żyć? jak tu grać? Skumaj że to śmieszne, albo tak jak Catthon napisał, że niektóre mózgi działają całkiem bezsensownie. BEZSENSOWNIE. Czas na zmiany prosze pana, pierwszym krokiem byłoby chyba ograniczenie marudzenia, a żeby je ograniczyć, trzeba zmian, których nie lubisz. Nie lubisz i marudzisz. Jeśli nie lubisz, po co grasz, po co marudzisz. Po co Ci "balans", ta "sprawiedliwość" w grze, ta Utopia.. aż strach pomyśleć co by było gdyby Altaron był idealny.. ile byś grał, jak bardzo by Ci się to podobało. Ślinotok? Padaczka?
Kończę tego posta, bo przechodzi to u mnie w irytację.

Aragorn512
09-07-15, 19:53
@up

Nie ma to jak dorabiać ideologii, filozofować nad stanem gry i mentalnością grających w nią ludzi. Jesteś psychologiem światowej sławy, że potrafisz na odległość, po kilku zdaniach rozpoznać uzależnienie? Wam wszystkim przydałaby się przerwa... Większość zapomniała do czego służą gry.

W jednym masz rację. Altaron nie może i nie musi być idealny. Tyle, że przestał już dawno dostarczać rozrywki...

jacobs93
09-07-15, 22:35
Rowniez nie napisalem, ze Altaron musi byc idealny i z powodu jedynie moich narzekan nie updanie i nie zatrzyma sie w miejscu.. myslalem ze to napisalem dosc zrozumiale :) Chodzilo mi jedynie o pokazanie mojej wlasnej opinii. Nie kazalem sie nikomu do niej stosowac. Jezeli chodzi o granie i marudzenie to tu sie nie zgodze bo nie gram :p Wchodze bo projekt na poczatku mnie zaciekawil i pozostawil pewien sentyment z jego poczatkow. A wiec wbijam tu na forum czasem poczytac co sie dzieje i tyle, nie uzalam sie nad soba i nie jestem uzalezniony od gry bo jako jedyny gracz chyba od 2011 roku do resetu osiagnalem jedynie 100 lvl + kilka postaci do 50 lvla a wiec nie mozna tu chyba mowic o uzaleznieniu a mimo to znalem gre bardzo dobrze. To tylko moja opinia ze wczesniej gralo mi sie przyjemniej i tego sie trzymajmy ^^

PS. Z tym kolanem to trafiles.. tez jestem po 2 operacjach i sie z nim mecze :D