mortans
26-06-15, 16:55
Witam,
mam pewien pomysł dotyczący ulepszania broni w kostkach alchemicznych. Nie wiem czy coś takiego już było proponowane... Tak czy siak proszę o wypowiedz administracji w tym temacie.
Do rzeczy:
W Altaronie jest kilka rodzai kamyczków "szlachetnych", którymi możemy wypełniać wnęki w opancerzeniu... no właśnie, tylko w zbrojach.
Opis
Moim pomysłem jest: aby, po włożeniu do kostki jakiejś broni (broń dystansowa, różdżka, kostur, broń białą) oraz np. rubinów (100, 200 lub 300 - wpływało by to na szansę powodzenia), istniała szansa na ulepszenie naszego przedmiotu. W przypadku rubinów byłoby to: 5% szans na podpalenie przeciwnika, gdy zadamy obrażenia od ognia AKTUALNIE TRZYMANĄ BRONIĄ. W przypadku czarów i run mogło by to nie działać (lub mogło ??). Każdy rodzaj kamieni skutkowałby innym bonusem.
Przykłady: szansa powodzenia
Broń + 100 kamieni
Szansa 10% - strata kamieni lecz nie broni
Szansa 80% - kompletne niepowodzenie (utrata broni i kamieni)
Szansa 10% - sukces !!
Broń + 200 kamieni
Szansa 10% - strata kamieni lecz nie broni
Szansa 70% - kompletne niepowodzenie (utrata broni i kamieni)
Szansa 20% - sukces !!
Broń + 300 kamieni
Szansa 10% - strata kamieni lecz nie broni
Szansa 60% - kompletne niepowodzenie (utrata broni i kamieni)
Szansa 30% - sukces !!
Przykłady: bonusy
Rubiny:
5% szans na podpalenie przeciwnika, gdy zadamy obrażenia od ognia AKTUALNIE TRZYMANĄ BRONIĄ. Czas trwania: 15s
Szmaragdy:
5% szans na otrucie przeciwnika, gdy zadamy obrażenia od ziemii AKTUALNIE TRZYMANĄ BRONIĄ.Czas trwania: 15s
Szafiry:
2,5% szans na spowolnienie przeciwnika o 20%, gdy zadamy obrażenia od lodu AKTUALNIE TRZYMANĄ BRONIĄ. Czas trwania: 2,5s
Topazy:
2,5% szans na obniżenie wszystkich odporności przeciwnika o 10%, gdy zadamy obrażenia fizyczne AKTUALNIE TRZYMANĄ BRONIĄ. Czas trwania: 2s
Ametysty:
2,5% szans na obniżenie szansy przeciwnika na zadanie krytyka o 50%, gdy zadamy obrażenia fizyczne AKTUALNIE TRZYMANĄ BRONIĄ. Czas trwania: 5s
Czarne perły:
Wyssanie życia (5% zadanych obrażeń) podczas zadania krytyka bronią zaczarowaną mrokiem - nie funkcjonuje w przypadku różdżek i kosturów.
Białe perły:
25% szans na odkupienie duszy po śmierci potwora (w wyniku obrażeń od światłości). Funkcjonuje tylko w przypadku pokonania nieumarłych.
Podsumowanie
Oczywiście same bonusy jak ich wartością są przykładowe. Liczy się sama idea wykorzystania kostki.
A teraz przydały by się jakieś opnie :oczko:
mam pewien pomysł dotyczący ulepszania broni w kostkach alchemicznych. Nie wiem czy coś takiego już było proponowane... Tak czy siak proszę o wypowiedz administracji w tym temacie.
Do rzeczy:
W Altaronie jest kilka rodzai kamyczków "szlachetnych", którymi możemy wypełniać wnęki w opancerzeniu... no właśnie, tylko w zbrojach.
Opis
Moim pomysłem jest: aby, po włożeniu do kostki jakiejś broni (broń dystansowa, różdżka, kostur, broń białą) oraz np. rubinów (100, 200 lub 300 - wpływało by to na szansę powodzenia), istniała szansa na ulepszenie naszego przedmiotu. W przypadku rubinów byłoby to: 5% szans na podpalenie przeciwnika, gdy zadamy obrażenia od ognia AKTUALNIE TRZYMANĄ BRONIĄ. W przypadku czarów i run mogło by to nie działać (lub mogło ??). Każdy rodzaj kamieni skutkowałby innym bonusem.
Przykłady: szansa powodzenia
Broń + 100 kamieni
Szansa 10% - strata kamieni lecz nie broni
Szansa 80% - kompletne niepowodzenie (utrata broni i kamieni)
Szansa 10% - sukces !!
Broń + 200 kamieni
Szansa 10% - strata kamieni lecz nie broni
Szansa 70% - kompletne niepowodzenie (utrata broni i kamieni)
Szansa 20% - sukces !!
Broń + 300 kamieni
Szansa 10% - strata kamieni lecz nie broni
Szansa 60% - kompletne niepowodzenie (utrata broni i kamieni)
Szansa 30% - sukces !!
Przykłady: bonusy
Rubiny:
5% szans na podpalenie przeciwnika, gdy zadamy obrażenia od ognia AKTUALNIE TRZYMANĄ BRONIĄ. Czas trwania: 15s
Szmaragdy:
5% szans na otrucie przeciwnika, gdy zadamy obrażenia od ziemii AKTUALNIE TRZYMANĄ BRONIĄ.Czas trwania: 15s
Szafiry:
2,5% szans na spowolnienie przeciwnika o 20%, gdy zadamy obrażenia od lodu AKTUALNIE TRZYMANĄ BRONIĄ. Czas trwania: 2,5s
Topazy:
2,5% szans na obniżenie wszystkich odporności przeciwnika o 10%, gdy zadamy obrażenia fizyczne AKTUALNIE TRZYMANĄ BRONIĄ. Czas trwania: 2s
Ametysty:
2,5% szans na obniżenie szansy przeciwnika na zadanie krytyka o 50%, gdy zadamy obrażenia fizyczne AKTUALNIE TRZYMANĄ BRONIĄ. Czas trwania: 5s
Czarne perły:
Wyssanie życia (5% zadanych obrażeń) podczas zadania krytyka bronią zaczarowaną mrokiem - nie funkcjonuje w przypadku różdżek i kosturów.
Białe perły:
25% szans na odkupienie duszy po śmierci potwora (w wyniku obrażeń od światłości). Funkcjonuje tylko w przypadku pokonania nieumarłych.
Podsumowanie
Oczywiście same bonusy jak ich wartością są przykładowe. Liczy się sama idea wykorzystania kostki.
A teraz przydały by się jakieś opnie :oczko: