kaos
04-08-15, 15:55
Moja propozycja polega na wprowadzeniu dodatkowych znaczków, które pojawiałby się po otrzymaniu aury - znaczek inny niż dotychczas np. fioletowa kulka dla aury śmierci, złota kulka dla aury życia i czerwona kulka dla aury żywiołów.
W tym momencie trzeba z zegarkiem w ręku odliczać czas, czy buff aury jeszcze jest, czy już spadł(tym bardziej gdy jemy potkę/rybkę/biegamy w teamie na cainie/wszystkie 3).
Przy cainie/potce/rybce jeszcze moment w którym dany bonus spada jest łatwo widoczny, bo pojawia się komunikat na czacie i widać różnicę w cyferkach umiejętności.
Przy aurze bazujemy na tym samym znaczku dla caina/rybki/potki i właściwie tylko na tym znaczku.
Uważam, że wprowadzenie komunikatu, który by informował o zwiększeniu/zmniejszeniu sił dzięki aurze nie byłby dobrym rozwiązaniem ze względu na długość trwania aury - bardzo łatwo można byłoby taki komunikat przegapić.
Osobne znaczki dla każdej aury rozwiązałyby ten problem i znacznie ułatwiłoby to kontrolę posiadanej aury.
W tym momencie trzeba z zegarkiem w ręku odliczać czas, czy buff aury jeszcze jest, czy już spadł(tym bardziej gdy jemy potkę/rybkę/biegamy w teamie na cainie/wszystkie 3).
Przy cainie/potce/rybce jeszcze moment w którym dany bonus spada jest łatwo widoczny, bo pojawia się komunikat na czacie i widać różnicę w cyferkach umiejętności.
Przy aurze bazujemy na tym samym znaczku dla caina/rybki/potki i właściwie tylko na tym znaczku.
Uważam, że wprowadzenie komunikatu, który by informował o zwiększeniu/zmniejszeniu sił dzięki aurze nie byłby dobrym rozwiązaniem ze względu na długość trwania aury - bardzo łatwo można byłoby taki komunikat przegapić.
Osobne znaczki dla każdej aury rozwiązałyby ten problem i znacznie ułatwiłoby to kontrolę posiadanej aury.