PDA

Zobacz pełną wersję : usprawnienie gry


Czlowiek
12-08-15, 11:38
Dla każdego gracza meczące jest przenoszenie interesującego nas przedmiotu z osobna z ciała zabitego przeciwnika do naszego plecaka,

Dlatego tutaj wychodzę z propozycją aby po kliknięciu na przedmiocie z automatu lądował w naszym plecaku, dodatkowo się łączył. Wiele osób nie zbiera liści z hydr, lub pieczarek z ghuli, ponieważ zajmuję to zbyt dużo czasu, natomiast po kliknięciu na sakiewkę - kasa od razu wędruje do naszej dużej sakiewki.

Podobny problem występuje ze zlewkami gdy robi się mikstury alchemiczne. Szukanie kilku zlewek które zaplątały się wśród 1600 mikstur jest dość uciążliwe. Czy jest możliwość, aby po zrobieniu mikstury, zlewki łączyły się? :zdziwiony:

Do zmniejszenia zaśmiecenia w depo i u Izaaka przyczyniłoby się łączenie mikstur many, nielogiczne jest to, że zlewki łączą się do 100, runy można połączyć do 100, kwiatki zebrać w bukiet do 100, natomiast mikstury many osobno. plecak w plecaku a tam jeszcze 20 plecaków :oczko:

Serdecznie pozdrawiam :uśmiech:

piotr1191
12-08-15, 12:09
Jestem za tym, jeżeli oczywiście wg. administracji nie będzie to zbytnie ułatwienie gry, z pewnością przyczyniło by się to do sprawniejszego poruszania się po expie i nie trzeba było by spędzać godzin na zbieraniu składników z ciał poległych. Dla mnie na plus !

CySiO
12-08-15, 12:40
Po co masz klikać?? Niech wprowadzą system w którym po prostu zabijasz potwora i to co sobie zaznaczysz wcześniej w systemie, będzie trafiało do twojego plecaka.

Jak dla mnie głupi pomysł, nie trudno przesunąć itemek do plecaka.

Catthon
12-08-15, 13:17
I jeszcze żeby automatycznie wysyłało do sprzedaży, a potwory zmieniały kolor włosów pod wpływem wartości niesionego loota.

kaos
12-08-15, 14:58
Ludzie litości...

I jeszcze żeby automatycznie wysyłało do sprzedaży, a potwory zmieniały kolor włosów pod wpływem wartości niesionego loota.

Popieram.

kacpinio1
12-08-15, 17:17
Ale według mnie coś w stylu automatycznego łączenia sie wyłowionych ryb by sie przydało na 2h łowienia ponad 15-30 min zbieram rybki.

Czlowiek
12-08-15, 21:09
oczywiście, wtedy i ryby zostałyby łączone, bo chodzi o przyspieszenie tempa gry, a nie wybieranie loota dłużej niż bicie stwora, czy wędkowanie.

Dla wszystkich snobów, którzy uważają powyższą zmianę za nie poprawiającą dynamiki gry, proponuje wybrać się na nadzorców lub w inne miejsca gdzie w godzinę zabijasz 1000 stworów i zauważ że o wiele prostsze byłoby kliknięcie na przedmiot który nas interesuje i przeniesieniu go z automatu do naszego plecaka. W takim razie małe sakiewki też jest to zły pomysł, że wskakują do większej i nie musisz ich przenosić ręcznie

sokoskiiii
12-08-15, 22:08
Ale według mnie coś w stylu automatycznego łączenia sie wyłowionych ryb by sie przydało na 2h łowienia ponad 15-30 min zbieram rybki.

Dobry pomysł.
Ewentualnie zmniejszyć szanse na złowienie śmieci z wody to też bardzo wydluża segregowanie ryb;d Czy naprawde wody Altaronu są aż tak zaśmiecone?

Aceb
12-08-15, 23:20
oczywiście, wtedy i ryby zostałyby łączone, bo chodzi o przyspieszenie tempa gry, a nie wybieranie loota dłużej niż bicie stwora, czy wędkowanie.

Dla wszystkich snobów, którzy uważają powyższą zmianę za nie poprawiającą dynamiki gry, proponuje wybrać się na nadzorców lub w inne miejsca gdzie w godzinę zabijasz 1000 stworów i zauważ że o wiele prostsze byłoby kliknięcie na przedmiot który nas interesuje i przeniesieniu go z automatu do naszego plecaka. W takim razie małe sakiewki też jest to zły pomysł, że wskakują do większej i nie musisz ich przenosić ręcznie

Nope, nope, nope.

Już bym wprowadził aby przy zabiciu X mobów w tej samej chwili, loot był tylko w zwłokach, które są najwyżej i najbliżej gracza.

Czlowiek
12-08-15, 23:51
przy zabiciu X mobów w tej samej chwili, loot był tylko w zwłokach, które są najwyżej i najbliżej gracza.

No średnio logiczne - 3 abitańczyków pod spodem nie miało nic na sobie, natomiast ten co leży na wierzchu ubierał się w 3 płytowe pancerze i miał przy sobie 4 sakiewki?

Wracając do mojej idei, nie chodzi o łączenie elementów uzbrojenia lub rzadkich rzeczy, bo nie wyobrażam sobie mieć w plecaku mistycznego miecza a u dołu cyferke 14 - jako loot, a jedynie połączenie manasów do 100 tak jak jest to w przypadku run/ryb/kwiatów i przenoszenie przedmiotu z ciała do naszego plecaka po kliknieciu na nim prawym przyciskiem myszy.

Aceb
13-08-15, 00:06
No średnio logiczne - 3 abitańczyków pod spodem nie miało nic na sobie, natomiast ten co leży na wierzchu ubierał się w 3 płytowe pancerze i miał przy sobie 4 sakiewki?

Wracając do mojej idei, nie chodzi o łączenie elementów uzbrojenia lub rzadkich rzeczy, bo nie wyobrażam sobie mieć w plecaku mistycznego miecza a u dołu cyferke 14 - jako loot, a jedynie połączenie manasów do 100 tak jak jest to w przypadku run/ryb/kwiatów i przenoszenie przedmiotu z ciała do naszego plecaka po kliknieciu na nim prawym przyciskiem myszy.

Kierując się tą samą logiką, można uznać że nie otwierasz zwłok ostatniego abitańczyka, tylko wszystkich naraz, bo w końcu i tak przeglądasz każdego.

Czlowiek
13-08-15, 00:13
idąc dalej twoim tropem, bo co w ogóle wchodzić na respa, skoro i tak wszystkie moby zostaną zabite, bo przecież wczoraj wczoraj sie udało to dziś też - niech loot ląduje od razu w pracelu w depo. :D

Boltzer
13-08-15, 02:11
Usunąłbym to opóźnienie na przesunięcie ciała zabitego potwora. Powinno to być możliwe od razu po zabiciu, ponieważ jeżeli chcemy komuś zabrać loota, to mu to zrobimy rzucając MW. Niższe poziomy będą rzucały miedziaki albo robaki (ogólnie śmieci), w celu zasypania potwora.

Windykator
13-08-15, 02:28
@up dokładnie, nei ma co bawić się w te x sekund po śmierci bycia 'ownerem' moba i blokada przesunięcia go... lepiej niech od razu będzie po prostu itemem wyglądającym jak zwłoki potwora i od razu każdy ma opcję przesuwania go. Umili to grę najbardziej mag ele na martwicach, a pozostałym profesją - głupie wycinanie skórek/łapek górskich, każdy rozumie...

Catthon
13-08-15, 07:59
@up dokładnie, nei ma co bawić się w te x sekund po śmierci bycia 'ownerem' moba i blokada przesunięcia go... lepiej niech od razu będzie po prostu itemem wyglądającym jak zwłoki potwora i od razu każdy ma opcję przesuwania go. Umili to grę najbardziej mag ele na martwicach, a pozostałym profesją - głupie wycinanie skórek/łapek górskich, każdy rozumie...
Chciałem znowu wykpić idiotyczne pomysły jakie się w tym temacie produkują,
ale ten jest dobry. Niech Cię!

Kapralski
13-08-15, 10:16
Ze względu na możliwość zniszczenia zwłok przy użyciu runy zniszczenia musiało by zostać to wycofane bo nie wyobrażam sobie zabić bossa a jakiś "nudzimisię" niszczy mój drop, musiało by zostać zmienione niszczenie ciał potworów, zawsze też zostaje kwestia podkradania dropa przez innych dlatego uważam że ruszanie zwłok powinno w dalszym ciągu być blokowane.
Co do łączenia przedmiotów też jestem przeciw, powoli chcecie zrobić z tego tibie.
Nie pasuje - nie zbieraj.

Catthon
13-08-15, 10:28
No tak. Problem z non pvp. A może da się na drodze wyjątku takie usprawnienie wprowadzić tylko na pvp?

Ditos
13-08-15, 10:32
Przenoszenie przenoszeniem ale autostack by moglby byc bo wkurwia to jak zawalisz plecak syfem

tomakeo
13-08-15, 10:40
No tak. Problem z non pvp. A może da się na drodze wyjątku takie usprawnienie wprowadzić tylko na pvp?

A może da radę zrobić tak, żeby tylko owner mógł od razu przesuwać ciało? Panie Altrel? Jak to wygląda ze strony technicznej?

Dather
13-08-15, 11:11
przydało by się jedynie jak w Tibi
Jak wkładasz np 10 pereł do plecaka gdzie masz 50 pereł to łączy to automatycznie w całość a nie leży 10 pereł obok 50 pereł

Dokładnie auto segregacja w plecaku. Nic trudnego a pomaga.
popieram

Czlowiek
13-08-15, 11:20
i ja jestem za tym, wszystko co do tej pory napisałem miało wprowadzić porządek w plecaku - nic więcej