szymongal
28-08-15, 08:32
Rozumiem sens fabularny owego zadania, jednak jest kilka rzeczy, które chciałbym wyjaśnić.
1. Moby z klasztory duchownym mają o kilka tysięcy więcej pktów życia.
Jeżeli wynika to z faktu, że duchowni mogą bić swoim żywiołem(światłem),
a nekromanci nie, to może ma to sens, a jeżeli były inne powody, to chętnie je poznam.
2. Właśnie sposób ataku. Rozumiem, że np. Dugionici są 'nieumarli', lecz jest to ogromne utrudnienie głownie dla zwiadowców i rycerzy, bo o ile mag necro alchemik ma te 110%, to reszta profesji uderza tylko ~91%.
Może nekromanci mają większy dmg, ale nie mają tak efektywnego leczenia(tu głównie o rycerzach), mamy czar 'visko luso' lecz po kilku nieudanym próbach, dusz zabraknie i trzeba będzie poczynić większy przygotowania.
Wg. mnie jest to trochę nieprzemyślane, chyba że są jeszcze inne argumenty.
3. Loot. Przedmioty które może pozostawić upiorzyca są o wiele atrakcyjniejsze że te z proroka. Tak samo ma się sprawa Tyran-Wybawca.
Głównie chodzi o ORŁA. Dlaczego jeden z najrzadszych przedmiotów w grze jest łatwiejszy do zdobycia dla duchownych? Jeżeli się nie mylę, leci jeszcze tylko z Boruty. Wybawca nie zostawia nic równie wartościowego co w.w przedmiot.
4. Loot vol.2 Rozumiem fabularny sens i logikę pozostawiania przez poszczególne moby części zestawów świętego i demonicznego, tak samo z łukami śwatła/mroku.
Lecz jedną z nagród dla necro jest możliwość sprzedaży demonicznego zestawu, ale wykonując klasztor spada nam święty(!). To kolejna rzecz, która wg. mnie jest trochę nieprzemyślana pod względem praktycznym.
Może npc u nekromantów mógłby zamiast demonicznego, skupować święty set, pod pretekstem np. zbierania trofeów z brzydkich klech :<>
Oczywiście to tylko luźna sugestia.
Wybaczcie ten 'płacz'.
W ramach rekompensaty zostawię smutnego ziemniaka
http://torunmiasto.pl/wp-content/uploads/2014/12/ziemniak.jpg
Zapraszam do dyskusji! :gasienica:
1. Moby z klasztory duchownym mają o kilka tysięcy więcej pktów życia.
Jeżeli wynika to z faktu, że duchowni mogą bić swoim żywiołem(światłem),
a nekromanci nie, to może ma to sens, a jeżeli były inne powody, to chętnie je poznam.
2. Właśnie sposób ataku. Rozumiem, że np. Dugionici są 'nieumarli', lecz jest to ogromne utrudnienie głownie dla zwiadowców i rycerzy, bo o ile mag necro alchemik ma te 110%, to reszta profesji uderza tylko ~91%.
Może nekromanci mają większy dmg, ale nie mają tak efektywnego leczenia(tu głównie o rycerzach), mamy czar 'visko luso' lecz po kilku nieudanym próbach, dusz zabraknie i trzeba będzie poczynić większy przygotowania.
Wg. mnie jest to trochę nieprzemyślane, chyba że są jeszcze inne argumenty.
3. Loot. Przedmioty które może pozostawić upiorzyca są o wiele atrakcyjniejsze że te z proroka. Tak samo ma się sprawa Tyran-Wybawca.
Głównie chodzi o ORŁA. Dlaczego jeden z najrzadszych przedmiotów w grze jest łatwiejszy do zdobycia dla duchownych? Jeżeli się nie mylę, leci jeszcze tylko z Boruty. Wybawca nie zostawia nic równie wartościowego co w.w przedmiot.
4. Loot vol.2 Rozumiem fabularny sens i logikę pozostawiania przez poszczególne moby części zestawów świętego i demonicznego, tak samo z łukami śwatła/mroku.
Lecz jedną z nagród dla necro jest możliwość sprzedaży demonicznego zestawu, ale wykonując klasztor spada nam święty(!). To kolejna rzecz, która wg. mnie jest trochę nieprzemyślana pod względem praktycznym.
Może npc u nekromantów mógłby zamiast demonicznego, skupować święty set, pod pretekstem np. zbierania trofeów z brzydkich klech :<>
Oczywiście to tylko luźna sugestia.
Wybaczcie ten 'płacz'.
W ramach rekompensaty zostawię smutnego ziemniaka
http://torunmiasto.pl/wp-content/uploads/2014/12/ziemniak.jpg
Zapraszam do dyskusji! :gasienica: