PDA

Zobacz pełną wersję : Łatka 06.11.2015


Altrel
06-11-15, 17:31
Witajcie Bohaterowie Altaronu! W ten piękny, listopadowy dzień wprowadzona zostaje aktualizacja Gry, w której wdrażamy zupełnie nowy system minerałów, zmieniamy i ulepszamy runy czarów, dodajemy zadania, grafiki i wiele więcej!
Zapraszamy do lektury szczegółowych opisów zmian i nowości.

MINERAŁY
https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=4327&stc=1&d=1446827117

Przechadzając się po świecie Altaronu możemy dojść do wniosku, że nie jest on bogaty w kruszce a cała gospodarka i koniunktura oparta jest na uboju kurczaków i świń. Stwierdziliśmy, że czas to zmienić! Postanowiliśmy stworzyć szereg minerałów, które w przyszłości będą wykorzystywane w systemie tworzenia wszelkich przedmiotów.
Na mapie Gry ulokowanych zostało dziewięć nowych minerałów z czego pięć, w formie umagicznionego proszku, będzie można wykorzystać już teraz. Wraz z żelazem i węglem mamy więc już jedenaście różnych złóż! Można je wydobyć za pomocą kilofu, posiadając odpowiednio dużą umiejętność siły. Gdy już uzyskamy proszek lub fragment kruszcu powinniśmy go zidentyfikować u Urda, by wiedzieć z czym mamy do czynienia (póki co dotyczy to pięciu z dziewięciu nowych minerałów, posiadających również formę umagicznionego proszku), lub sprzedać u Tereusza rozmawiając z nim o minerałach. Zrobić to mogą jedynie adepci szkoły alchemików!
Oprócz proszków i fragmentów wydobywanych bezpośrednio z elementów otoczenia, wprowadziliśmy również pięć rodzajów umagicznionych proszków danych minerałów, możliwych do zdobycia wyłącznie z potworów. Zidentyfikowane możemy je używać w kostce transmutacji wraz z runami w celu ich ulepszenia. Na szansę powodzenia operacji ma wpływ poziom alchemii oraz jakość danego proszku. Uważajcie jednak, gdyż może zdarzyć się, że zniszczymy daną runę lub usuniemy część skumulowanej many (więcej o zmianach w runach niżej).

RUNY
https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=4328&stc=1&d=1446826250

Gra postacią magiczną, choć ciekawa na początkowym etapie gry, z czasem traciła na blasku i sprowadzała się do czasochłonnego wykonywania tysięcy użyć pocisków i... to tyle. Po wielogodzinnych dyskusjach i kłótniach, po długich chwilach wzajemnego milczenia i szaleńczego zaangażowania udało nam się stworzyć finalnie innowacyjny system run, który na dobre zmieni rozgrywkę w Altaronie, nie tylko dla naszych dzielnych magów, ale i innych postaci. System run, który znaliście dotychczas odchodzi w zapomnienie!
Od tej chwili każdy czar dostępny w runie, będzie zaklęty w trzech rodzajach kamieni różniących się siłą działania:
pomniejsza,
zwykła,
mistrzowska.
W momencie użycia runy będzie nam odbierana mana równa manie potrzebnej do wytworzenia 1 ładunku starych run, która następnie będzie kumulowana w kamieniu. Wraz z ilością many, która będzie absorbowana w runie, ta stawać się będzie coraz mocniejsza. W momencie, gdy osiągniemy pełne wypełnienie runy maną, ta w niektórych przypadkach uzyska specjalne efekty jak np. zwiększenie obszaru działania czy też przywoływanie mocniejszych stworów.
Dla porównania - runa zwykła, która posiada pełne wypełnienie maną, ma moc równą dotychczasowych, starych run. Mistrzowskie runy będą więc potężniejsze od czegokolwiek co znaliście do tej pory!
Kamienie runiczne z zaklętymi czarami rodzaju pomniejszego i zwykłego będą możliwe do uzyskania z ciał zabitych potworów. Część run mistrzowskich będzie można zdobyć pokonując bossy. Głównym jednak sposobem na zwiększenie stopnia swojej runy będzie transmutacja z umagicznionym proszkiem, co opisaliśmy powyżej.
Zmiany te oczywiście spowodowały usunięcie wszystkich czarów umożliwiających tworzenie run.

ZADANIA
https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=4329&stc=1&d=1446826250

Tak tak... mieli być piraci, przygody i przeżycia. Będą! Ale nie teraz.
Na Lewanie Kompania Węglowa rozrasta się z dnia na dzień. Wydobycie węgla osiąga 300% normy a Prezes Andrzej szykuje się do podbicia rynku na Kontynencie. Póki co możesz jednak sprawdzić się w roli górnika a przy okazji zarobić parę groszy, oczywiście, gdy przejdziesz test...
Warto również odwiedzić pobliską farmę i pomóc jednemu z pracowników w nietypowym problemie. Te zadanie będzie wymagało od Was czegoś więcej niż zasobnego mieszka!
Alchemicy chcący zidentyfikować zdobyte minerały również będą musieli wykonać pewne misje, które pomogą dla Urda w trafnej ocenie odnalezionego kruszcu.

INNE
https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=4330&stc=1&d=1446826250

Zmian drobnych jest jak zwykle najwięcej. Szczegółowo zostały one opisane w changelogu (https://forum.altaron.pl/showpost.php?p=141266&postcount=65). Z tych najciekawszych warto wspomnieć o dodaniu otrzymywania doświadczenia za czynności typu robienie mikstur czy łowienie ryb oraz dodaniu nowego potwora - Świetlik. Powitajmy go brawami!


Na dziś to wszystko. Nie zamierzamy jednak odpoczywać nawet dnia - największa aktualizacja Gry w historii sama się nie przyszykuje, prawda? Mamy nadzieję, że zmiany oraz nowości, które dla Was przygotowaliśmy zaspokoją choć na chwilę głód aktualizacji Projektu Altaron. Zachęcamy do dyskusji na temat zmian oraz proponowania kolejnych, które sprawią, że Świat Gry stanie się jeszcze lepszy!
Przypominamy, że do prawidłowego działania Gry niezbędne jest ściągnięcie najnowszego klienta - klik (http://altaron.pl/download).

Administracja Altaron.pl

19960314
06-11-15, 17:34
Usunąc licor.
Zamykam

abyzou
06-11-15, 17:38
Czekałem na ten up z Runami ciekawi mnie działanie runy mistrzowskiej:)

rycerz1996
06-11-15, 17:38
o co biega z tymi runami? ;d

Arkon
06-11-15, 17:41
Wszelkie błędy mapy zgłaszać na forum w odpowiednim dziale.

Shrime
06-11-15, 17:44
Tak piękny update <3
Nic tylko kochać Altaron i wolny czas!

michal16202
06-11-15, 17:45
Przyznam się szczerze że trochę się zawiodłem, pomysł z minerałami jest dobry ale za mało innowacyjny i zbyt prosty. A co do run jeśli spełni się to co myślę to jest to plus.

dzik2
06-11-15, 17:52
już działa

Yooshi
06-11-15, 17:58
Interesującym pomysłem byłaby możliwość robienia pancerzy z rud żelaza czy innych metali, nawet tych najgorszych.

oczywaszki
06-11-15, 17:59
W momencie wejścia do nowego budynku na Licorze wyskakuje kurze pióro.

Ditos
06-11-15, 18:00
A ja wszedlem do gildii ele i mam kurcze pioro i nie moge sie zalogowac ciagle jest kurcze pioro :)

Altrel
06-11-15, 18:01
Niech Państwo całkowicie usuną starego clienta i dopiero pobiorą nowego, zastępowanie plików jest tego przyczyną.

Ditos
06-11-15, 18:02
Niech Państwo całkowicie usuną starego clienta i dopiero pobiorą nowego, zastępowanie plików jest tego przyczyną.

Nie zastępowałem klienta :O

oczywaszki
06-11-15, 18:02
Nie, pan ie Altrel, bo tak robię zawsze ;) I kurcze pióro

Bajceps
06-11-15, 18:02
A ja mam pióro u krasnali ;v

michal16202
06-11-15, 18:03
Yooshi dokładnie o to mi chodzi tyle że najprawdopodobniej dali by to tylko do alchemików. Moim zdaniem powinni zrobić rzemiosło i tam wsadzić alchemie i inny crafting. Bo teraz alchemik jako subklasa jest trochę słaba.

@edit ja nie mogę w ogóle wejść

carlcoxxx
06-11-15, 18:07
serwer wyłączony z powodu usterki...:zdziwiony:

CySiO
06-11-15, 18:07
A ja mam pytanie co do starych run. Czy pozostają one?? Te które wcześniej sobie zrobiliśmy.

19960314
06-11-15, 18:09
No i reset :/ Expimy od nowa

damian1591
06-11-15, 18:09
Rozumiem, że wystarczy zloocić 1 runę i będzie ona nieskończona ?

oczywaszki
06-11-15, 18:09
A ja mam pytanie co do starych run. Czy pozostają one?? Te które wcześniej sobie zrobiliśmy.

Narazie zostają, do pewnego czasu.

Altrel
06-11-15, 18:10
Tak runa będzie nieskończona. Stare runy pozostają do wykorzystania, nie będę usuwane. Proszę pobrać klienta jeszcze raz, brakowało 1 pliku. Baza cofnięta do godziny 17:15 tak więc nikt nie poniósł zgonu.

19960314
06-11-15, 18:12
Czy runy ładunków również, mogą być mistrzowskie? Jeżeli tak to w jaki sposób to mistrzostwo będzie się objawiało?

Matys333bis
06-11-15, 18:12
Nareszcie coś z licorem :)

Altrel
06-11-15, 18:17
W przypadku run ładunków zależnie od rozwinięcia runy będą dodawały więcej ładunków.

paaaprikos96
06-11-15, 18:22
A ja mam pytanie co do starych run. Czy pozostają one?? Te które wcześniej sobie zrobiliśmy.

Tak, pozostają.

19960314
06-11-15, 18:28
Wydaje mi się, że magowie i wojownicy względem zwiadowcy wychodzą teraz dużo lepiej. Wojownik ze 150-160 sily będzie miał o wiele, wiele większą szansę na wydobycie minerału niż zwiadowca, nie mówiąc już o magu. W przypadku magów wystarczy teraz posiadać jedną runę, i tylko dokupować manasy(jeżeli dobrze zrozumiałem). Zwiadowca pozostaje tym, który czasami zdobędzie rudę, i musi się bawić w kupowanie, czarowanie strzał i odpowiedzniej ilości manasów. W porównaniu do rycerza i maga, którzy porpostu iddą kupić mikstury i wio na expa słabo to wypada :<

W przypadku run ładunków zależnie od rozwinięcia runy będą dodawały więcej ładunków.


A co z bełtami/ strzałami, które i tak zużywają 1 ładunek na 100 sztuk amunicji? Czy mistrzowski ładunek doda jakiś bonus od zaczarowanego żywiołu?

paaaprikos96
06-11-15, 18:35
A co z bełtami/ strzałami, które i tak zużywają 1 ładunek na 100 sztuk amunicji? Czy mistrzowski ładunek doda jakiś bonus od zaczarowanego żywiołu?

Zwiadowcy będą takie runy trenować i sprzedawać innym.

Altrel
06-11-15, 18:36
Biorąc pod uwagę koszty używania, np. run pocisku śmierci, które teraz będą tym, czym dla zwiadowcy nekromanty yase unar oraz kosztów run większego leczenia, które będą w końcu spełniać swe zadanie - ratować tylko w sytuacjach krytycznych, nie sądzę, by zwiadowca miał tak źle. System wpływa na wiele sfer, w jednych aspektach jest lepszy, w drugich nie tyle gorszy co trudny do przyzwyczajenia się.

19960314
06-11-15, 18:38
A co z mocną przewagą wojowników w sferze wydobywania minerałów? Mag posiadający 30 siły ma nikłe szanse na wydobycie jakiegokolwiek minerału.

I co z tymi ładunkami?

rycerz1996
06-11-15, 18:46
Czyli wychodzi na to że musze magiem brać multum bp manasków na expa żeby poexpić z gfb??

Altrel
06-11-15, 18:51
I co z tymi ładunkami?

Odpisałem już wyżej. Im mocniejsza runa tym więcej ładunków doda, w przypadku zwiadowcy jest to maksymalnie 100 czyli tyle ile ma slot strzał.

Nie każda profesja może być sobie równa. Tak jak zwiadowcy najlepiej pozyskują składniki, tak wojownicy najlepiej wydobywają surowce.

inbass
06-11-15, 19:05
Jest w ogóle runa rozładunku?

Altrel
06-11-15, 19:15
Runy rozładowania i zniszczenia występują tylko w jednym wariancie, są do zdobycia z potworów.

Obles
06-11-15, 19:51
a jak z uhami ? mam też go wylotować z potwora ? i będzie zabierał mane ?

Tak jak każda inna runa. Tak.

#dół:
Od zawsze NPC pytało się o "zawód" :).

Rahilux
06-11-15, 20:02
Powiem szczerze, odjebaliście kawał dobrej roboty! Zmotywowaliście mnie do dalszej gry na Licor.
Dodajcie więcej dialogów u npc (licor nowe) Bo gdy pytam się, czym się zajmujesz to o nie wie o co chodzi. Dodajcie także zegar obok nich albo ciężkiego taska dla stałych (ubijanie mino i rozbóje) na zegarek ^.^.

Ide grać dalej, jeśli chce ktoś pomoc to pisać do mnie na świecie PVP :)


EDIT: Mc Didżej Raper ANDRZEJ

http://i.imgur.com/kZyJRPB.jpg


Zmniejszcie mu częstotliwość gadania ;)

Marancza
06-11-15, 20:26
Musiliście zepsuć coś co było dobre? Teraz woj ele-alch to gówno i śmieć, którym nie da się grać.

Altrel
06-11-15, 20:28
Alchemicy mają duże bonusy do mikstur, które ze względu na zmiany po 1 - są tańsze do kupienia w sklepie, po 2 - są łatwiejsze do zrobienia ze względu na zwiększenie liczby legowisk alchemicznych i czasu odnawiania się składników.

Marancza
06-11-15, 20:35
Alchemicy mają duże bonusy do mikstur, które ze względu na zmiany po 1 - są tańsze do kupienia w sklepie, po 2 - są łatwiejsze do zrobienia ze względu na zwiększenie liczby legowisk alchemicznych i czasu odnawiania się składników.

Ja nosząc manasy miałem po 400-500 cappa jak teraz bym mial nosic mikstury, które wymagają pierdyliarda różnych albo ciężkich do zdobycia składników to ja podziękuję.

Altrel
06-11-15, 20:55
Które masowo wypadają ze szkieletów i można je aktualnie zerwać 12x częściej niż przed zmianami.

Yooshi
06-11-15, 20:59
Altrel lataj po respie szkieletów 1h by wydropić 100 róż by poexpic x minut na górskich :D

Marancza
06-11-15, 21:17
http://fabrykamemow.pl/uimages/services/fabrykamemow/i18n/pl_PL/201511/1446839929_by_anonymous_500.jpg?1446839929

Morgian, naucz się pierw dobierać dobry szablon. Dziękuję.

cewix
06-11-15, 21:20
Altrel lataj po respie szkieletów 1h by wydropić 100 róż by poexpic x minut na górskich :D

Tak to jest jak jedynym twoim celem jest latanie na górskich i wbijanie masowo lvla

Yooshi
06-11-15, 21:25
Tak to jest jak jedynym twoim celem jest latanie na górskich i wbijanie masowo lvla

Rozumiem, że zbieranie składników to fajna sprawa, ale nie sądzisz, że spędzanie tak dużej ilości czasu, na zbieranie składników by zużyć je wszystkie w 10 min to trochę przesada?

Rahilux
06-11-15, 21:26
Nie ma to jak 20k/h przez smażenie mięsa xdd.

inbass
06-11-15, 21:29
Bardzo dobra łatka! Dzięki!
W końcu mam co robić w Altaronach, ostatni raz byłem tak zaciekawiony jak zaczynałem swoją przygodę tutaj.

carlcoxxx
06-11-15, 21:30
Czy zręczność powinna lecieć tak szybko? Bo coś mi tu śmierdzi cofką...:zdziwiony:

Arkon
06-11-15, 21:30
czerwonych róż leci dobrze na renegatach ; d

Czy zręczność powinna lecieć tak szybko? Bo coś mi tu śmierdzi cofką...:zdziwiony:

jest ok. :v

c770832
06-11-15, 21:39
Latka wielka jak mozg Casuala..
Spoko poczekamy te 2 lata na nastepna latke moze sie doczekamy terenow albo jakichs zadan XD pozdro 600 jak myslicie ze przyciagneliscie tu nowych graczy ta latka ;d

pisior123
06-11-15, 21:42
Czemu został osłabiony wojownik? Znowu woja psujecie. Zajmijcie się innymi profesjami.
Te nowe uhy to jakas porażka jak mam sie leczyć na bossach co mana wysysają? Zobaczcie jakie profity i expy kręca inne profesje niż wojownik. A tak pozatym zrobiliście loota pod exp grupowy a prawie nigdzie resp nie wyrabia.

Siupek
06-11-15, 21:49
Zamiany dotyczące run zapowiadają się ciekawie. Jak tylko znajdę czas to na pewno przetestuję!

Altrel
06-11-15, 22:06
Czemu został osłabiony wojownik? Znowu woja psujecie. Zajmijcie się innymi profesjami.
Te nowe uhy to jakas porażka jak mam sie leczyć na bossach co mana wysysają? Zobaczcie jakie profity i expy kręca inne profesje niż wojownik. A tak pozatym zrobiliście loota pod exp grupowy a prawie nigdzie resp nie wyrabia.

Wojownika na bossach mają leczyć magowie duchowni, a nie inni wojownicy uhami.

rycerz1996
06-11-15, 22:06
Powie mi ktoś wkoncu skąd zdobędę gfb??????

Marancza
06-11-15, 22:07
Powie mi ktoś wkoncu skąd zdobędę gfb??????

Pewnie Ognisty Ojciec i czerwone smoki

pisior123
06-11-15, 22:14
I tak dalej wojownicy beda leczyć blokera uhami.Tylko ze ja sam nie będę mógł leczyć siebie.Więc nie rozumiem o czym mówisz.A osłabienie wojownika poprzez zmniejszenie como lefy to troche nie mądry pomysł osłabiacie wojownika który i tak jest slaby i troche nudny. Moim zdaniem mogliście polepszyć potwory skoro kazdego potworka moze mag zlobkowac i większość bossow mozna zabic bez wojownika.

Altrel
06-11-15, 22:17
Sama como lefa, gdy wojownik miał 150 umiejętność obrony i demoniczną tarczę dawała w sumie 75% odporności czyli maksymalną możliwą. Wojownik nie potrzebował ani plecaków, ani amuletów, ani zestawów, by to osiągnąć, więc nie zgadzam się, że był/jest słaby.

Walles
06-11-15, 22:23
Wojownik Ele Alchemik z niekończącym się UH/IH to ładnie ;)

aktualka na plus

Marancza
06-11-15, 22:37
Wojownik Ele Alchemik z niekończącym się UH/IH to ładnie ;)

aktualka na plus

Lol? Mi tam ledwo starczało many na odes rago, a co dopiero przywrócić 390 many, by uleczyć się uhem...

szymongal
06-11-15, 22:56
"- Dodanie możliwości rzucania kamykami w dual-wield."
Więc taki rodzaj treningu poprawia zręczność i walke dystansową?

Walles
06-11-15, 23:01
Lol? Mi tam ledwo starczało many na odes rago, a co dopiero przywrócić 390 many, by uleczyć się uhem...

IH leczy po 200-300 i zabiera 150 many, mini hape tawis na wojku który nigdy nie miał leczenia... :uśmiech2:

Altrel
06-11-15, 23:10
"- Dodanie możliwości rzucania kamykami w dual-wield."
Więc taki rodzaj treningu poprawia zręczność i walke dystansową?

Tak, zwiększa zarówno walkę dystansową jak i zręczność.

Rayo
07-11-15, 00:45
Miał być przełom dla magów, a zrobiło się tragicznie. Robienie run na expie...pogratulować pomysłu. Wszystko było dobrze, gdyby takie runy można było naładować wcześniej maną, wtedy wychwalałabym Was pod niebiosa. A jak na razie to mi się to średnio podoba.
Sd na expi to teraz super waste będzie, a biorąc pod uwagę wcześniejsze mocne znerfienie efo owli, duzy coldwon przy efo oreh, podniesienie zużytej many na depery, uważam, że magiem nekro coraz gorzej i drożej będzie się expić. Szkoda, że przed tą łatką, nie było testów otwartych.

rycerz1996
07-11-15, 01:45
@up
Do tego dochodzi naładowanie manaskami pod full cap i 200 mag biega jak 8 lvl.

Czorny3303
07-11-15, 06:53
Jaką postać najlepiej założyć teraz?

makmej
07-11-15, 08:01
Polecam Elitarnego Wiedźmina na dzień dzisiejszy

Catthon
07-11-15, 08:30
Tak na świeżo - mag krócej poexpi używając run, ale za to zwiększyli mu dmg gdy już poprawi swoje runy. Mag jest super.
Alchemik ma dużo łatwiej i jest bardziej potrzebny.
Rycerz ma gorzej, ale za bardzo odstawał. Tragedii nie ma.
Zwiadowca? Hm. Łatwiej czaruje strzały, łatwiej wbija zręczność - plusy.

Shrime
07-11-15, 09:40
Rozumiem że mag mając mało siły raczej będzie miał ciężko wykopać minerały, ale żeby kilof łamał się co 2 uderzenia? Łamanie powinno być przy wysokiej sile, bo ktoś zbyt mocno uderzył ;x

Marancza
07-11-15, 09:54
Jaką postać najlepiej założyć teraz?

Zwiad duch - nie musisz sie leczyc na wysokim lvlu uhami oraz runy na respie nie sa ci az tak potrzebne.

cewix
07-11-15, 11:02
Rozumiem, że zbieranie składników to fajna sprawa, ale nie sądzisz, że spędzanie tak dużej ilości czasu, na zbieranie składników by zużyć je wszystkie w 10 min to trochę przesada?

Nie no osobiście twierdze, że zbieranie składników jest dosyć nudne, śmieszne jest to ,że celem większości altarończyków jest expienie 24/7, widze że dodano exp za robienie mikstur i łowienie ryb, to już jakiś + teraz czekam aż będzie jeszcze exp za takie rzeczy jak zwiedzanie (spore expy za odkrycie jakiś trudno dostępnych miejsc, a nawet troche expa za wejście do bekalelu, oczywiście tak żeby dało się coś na tym nabić, zmniejszajac tym samym jak najbardziej konieczność expienia)

Btw. na jednym z otsów jest system instancji gdzie są one generowane losowo dosyć ciekawe i zawsze to jakiś ciekawy sposób na wbicie expa
na altaronie mamy taki klasztor, ale za przejście go są raczej marne expy, więc jedyne co pozostaje to expienie

carlcoxxx
07-11-15, 11:43
Drogi dzienniczku,

od dzisiejszego ss dużo ciężej wyłowić itemy. A tak fajnie łowiło sie złote kubki :<. Poza tym Waldemar krzyczy 12 miedziaków za mięsko:smutny:

aleksy5885
07-11-15, 16:14
Panie Altrelu czy wbijanie zręczności pieczeniem zostało zmienione?Jeżeli tak to czemu nie zostało to napisane w changelogu tak samo informacja o zmianie cen miesa i zmianie expa otrzymywanego za piecznie?
hmm jak dla mnie cena za wbicie zręcznosci ze 154-155 kosztem 10t i poświęceniem czasu 1h~ jest to zbyt dużo jak za taką cene (wiem, mam możliwość łowienia ryb oraz rozdania pnów w zręczność )

Altrel
07-11-15, 16:29
Tempo zdobywania zręczności nie uległo zmianie. Cena została dostosowana do pozostałych NPC, przy poprzedniej zmianie cen NPC Waldemar został pominięty co można zobaczyć na stronie głównej klikając na mięso/stek. Doświadczenie zostało zmienione ze względu na rezygnację ze wprowadzenia ograniczeń czasowych na przesuwanie przedmiotów, gdyby takowa została wprowadzona to w czasie, gdy wrzuca Pan 3-4 mięsa mógłby wrzucić 1.

aleksy5885
07-11-15, 16:36
Ja się pytałem dlaczego to nie zostało napisane w changelogu a nie o przyczyne tej zmiany oraz mam pytanie czy przyrost zręcznosci smazac steki jest taki sam jak przyrost zrecznosci smazac miesa?

Altrel
07-11-15, 16:46
Nie zostało to opisane ponieważ jak napisałem w innym temacie drobne zmiany kosmetyczne i poprawki następują do 1-2 dni po wgraniu łatki i nie są wyszczególniane w changelogu, np. nazwa run, czy zbędny komunikat, itp. Tempo wbijania zręczności wszystkimi rodzajami jedzenia jest takie samo.

Rahilux
07-11-15, 17:22
Mam pytanie,
1. jakie są szanse wyłowienia żółwia? jest na to jakiś wzór? czy każdy ma tak samo?
2. Czemu dodano psucie się kilofa? na samym licorze kosztuje on 1,60sr a to troche dużo ponieważ nie możemy sellać rud żelaz, węgiel ;)
3. Będzie w Przyszłości quest z wykorzystaniem tych rud? (licor | main)
4. Czy jeśli dam 100 mięs to dostane więcej % zręczności niż gdy dam po 1 sztuce do 100? (tzn czy te 100 mięs da mi tyle zręczności co 1 mięso? czy więcej?)
5.Co daje najwięcej zręczności? Pieczenie, Łowienie, Ścinanie

luckystrike
07-11-15, 17:22
a jak jest liczone rzucanie całego stacku mięsa? jest różnica czy rzuce 100 mięs czy 1? czy jak rzuce 100 to zaliczy mi jakbym rzucił je 100 razy?

Altrel
07-11-15, 17:30
Mam pytanie,
1. jakie są szanse wyłowienia żółwia? jest na to jakiś wzór? czy każdy ma tak samo?
2. Czemu dodano psucie się kilofa? na samym licorze kosztuje on 1,60sr a to troche dużo ponieważ nie możemy sellać rud żelaz, węgiel ;)
3. Będzie w Przyszłości quest z wykorzystaniem tych rud? (licor | main)
4. Czy jeśli dam 100 mięs to dostane więcej % zręczności niż gdy dam po 1 sztuce do 100? (tzn czy te 100 mięs da mi tyle zręczności co 1 mięso? czy więcej?)
5.Co daje najwięcej zręczności? Pieczenie, Łowienie, Ścinanie

1. 1/10000, na Licorze nie można ich wyłowić.
2. Tutaj wciąż trwa dyskusja na temat szansy na jego złamanie.
3. Na głównym kontynencie już są zadania u alchemików, w przyszłości będą kolejne. Na licorze jest związany z węglem.
4. Nie, liczone są czynności, nie ilość mięs. Nie ma różnicy czy wrzucamy 1 mięso czy 100, gdyby liczyło liczbę mięs to wbicie 200 zręczności byłoby kwestią 2 dni.
5. Najwięcej zręczności dodaje łowienie, ale najszybciej ją wbijemy piekąc, ze względu na szybkość przerzucania przedmiotów.

Altrel
07-11-15, 17:49
Informacje na stronie głównej zostały zaktualizowane.

luckystrike
07-11-15, 17:53
1. 1/10000, na Licorze nie można ich wyłowić.


BUSTED

moze z dzisiejszym ss sie to zmienilo ale jeszcze w nocy dalo sie to zrobic, nawet 2 razy wylowilem zolwia, oczywiscie mowa o Licorze

Mervakis
07-11-15, 18:32
System run jest kolejnym krokiem po wyrównywaniu kosztów expa w dążeniu do balansu, był rozpisany na wielu płaszczyznach zarówno treningu jak i czasu.

1 płaszczyzna to poziom magiczny trenowany kosztem zerowym, a nawet zarobkiem, w sytuacji, gdy pozostałe profesje, by wbijać swoje umiejętności przy użyciu pieniędzy (odes rago / rix tris kpiro w stack) generowały jedynie waste bez możliwości zarobku. Aktualnie chcą najszybszą dostępną metodą trenować umiejętności każda musi tracić zachomikowane talary - wyrównanie kosztów fast treningu.

2 płaszczyzna to czas, który pomimo wypowiedzi magów znacznie się skrócił. Aby robić runy należało zakupić kamienie runiczne i dostarczyć je w miejsce ich robienia, zakupić mikstury i dostarczyć w miejsce ich robienia, przekładać kamienie runiczne, używać czaru, manasować się, potem samemu lub szukać kogoś do postackowania run. Aktualnie zdobywa się 1 runę i idzie zdobywać doświadczenie, nawet rozkładając to na 2-3 dobiegnięcia do depozytu po mikstury, jeżeli nie chcemy chować lootbagów - powoduje to wyeliminowanie czasochłonnych czynności oraz zmniejszenie kosztów polowań, nie wydajemy pieniążków na kamienie runiczne.

3 płaszczyzna "liczy się tylko dmg". Dysproporcje pomiędzy subprofesjami były bardzo głębokie i dobrze widoczne, wojownicy nekromanci jako blokerzy, magowie nekromanci-alchemicy jako jedyny słuszny wybór na pvp. Dlatego też system zmniejsza te dysproporcje w stopniu znacznym do bonusów z tabeli obrażeń. SDki tak jak Yase Unar biorą dużo many, ale nadal pociski mroku mają przewagę nad tymi używanymi przez inne subki, "elitarna broń" posiada swój wysoki koszt. Wojowie Duch mają swoje hape tawisy, nekro-alch i ele-alch zyskali ihy, których wcześniej nikt nie robił bo... NIE BYŁO NA TO CZASU, trzeba było robić runy lepsze, których się używało, ih aktualnie będzie pełnił funkcję a'la hape tawisa leczącego słabiej i 2x większym kosztem, co biorąc pod uwagę leczenie nekro/ele-alch jest sporym plusem. UHanie blokera stanie się trudniejsze, duchownych-alchemików jest niewielu, co za tym idzie - UHający nie dadzą się rady wymanasować i bloker zginie, bez sioherów pokonanie silnych bossów stanie się niemożliwe.

Zanim ktoś znów napisze, że zmiana była nieprzemyślana niech poda konkretny argument bo kilka miesięcy rozpatrywania wszystkich za i przeciw nie jest "nieprzemyślaną zmianą na szybko". Jeżeli ktoś tak pisze tylko ze względu na przyzwyczajenie do systemu z tibii to niech w ogóle nie pisze. _/

Mervakis
07-11-15, 18:48
W takiej sytuacji od 2011 nie byłoby żadnego upa, bo ludzie boja się wszystkiego co jest inne, nowe.

Marancza
07-11-15, 19:18
Już zostało wyłowionych co najmniej 5 żółwi na non-pvp na Licorze... Niech zostaną jak ma ich nie być

Mervakis
07-11-15, 19:47
Magowie mieli zarobek - nikt inny nie miał - wyrównanie profesji.
Alchemicy dużo szybciej trenują alchemię robiąc ekstrakty, a potem mikstury niż stackując runy. Dodatkowo są potrzebni do awansowania run na wyższe poziomy, jako jedyni mogą identyfikować materiały, ich znaczenie wzrosło bo mikstury wyzdrowienia będą chętniej używane.
Napisanie, że taka zmiana zostanie wprowadzona spowodowałoby zrobienie milionów uhów/pocisków za całą kasę by przez 2 lata ich używać co byłoby niesprawiedliwe w stosunku do nowych graczy. Runy jak spojrzysz na stronę są dostępne ze słabych potworów, które może zabijać 20-30 poziomowy mag z czarów spontanicznych bez żadnego problemu.
Współpraca i znaczenie różnych subek wzrosło o czym napisałem wcześniej, stackowanie run to nie jedyny element tej gry. ;p

rycerz1996
07-11-15, 20:10
a ja dalej nie wiem skąd wezme to głupie gfb.

I jak już musimy nosić te miliony plecaków z manaskami to usuńcie że jak mamy mało capa to chodzimy wolniej.... bo to sensu nie ma powoli.

luckystrike
07-11-15, 20:38
albo... stackowanie manasow?

albo chociaz pojemnik 'krata manasow' 24 manasy w slocie i dzialaj!

carlcoxxx
07-11-15, 21:15
@up

Popieram. Stackowanie manasów byłoby bardzo mile widziane. Może apropo team work właśnie alchemik stackowalby je w kostce?:uśmiech7: No bo targanie kilku multi manasów zeby poexpic 2h to troche słaby gips :zdziwiony:

aleksy5885
07-11-15, 22:26
Panie Altrelu czemu został zmieniony przyrost zręczności poprzez pieczenie?
Wczoraj smażąc mniej jak 8 bp mies wbiłem skille ze 150 na 154 dzisiaj wbijam se na kompa a tu smażąc 10bp mięs które podrożyliście do 12gp wbiłem 2 skille (dokładnie 205% na 20100 użyć). Proszę się tu nie wypierać że nie zostało to zmienione gdyż nie jestem ślepy by nie zauważyć różnicy.

Altrel
07-11-15, 22:30
Im większa umiejętność zręczności tym więcej upieczeń wymaga. System ma zdefiniowane 1 tries za upieczenie co jest wartością minimalną i nie może zostać pomniejszone w żaden sposób. Złowienie ryby daje 3 tries, więc upieczenie czegoś zgodnie z sugestią daje 3x mniej.

aleksy5885
07-11-15, 23:09
To proszę mi podać ile tries trzeba by wbić umiejętność ze 153 na 154 oraz ile potrzeba ze 154 na 155.

Altrel
08-11-15, 00:01
Jaką profesją? U zwiadowców jest różnica kilku tysięcy upieczeń między poziomami, u wojowników kilkudziesięciu tysięcy upieczeń.

hejhop
08-11-15, 01:10
Nie do konca nowy, bo podobny system byl wykorzystany w serii gothic, jednak pochwalam. Uważam to za dobre rozwiązanie.

toxic2002
09-11-15, 17:25
Teraz tylko zmienić wszystkie profesje na magów albo rycerzy, czyli usunąć zwiadowcow i będzie git :)

damian1591
09-11-15, 19:57
UHający nie dadzą się rady wymanasować i bloker zginie, bez sioherów pokonanie silnych bossów stanie się niemożliwe.


Ażdacha jest silnym bossem ? Jeżeli tak to proponuję usunąć pierścienie magicznej tarczy, bo azura soluje ażdache. A ja się nie wyuham nawet na niej

Mervakis
09-11-15, 20:05
Soluje skacząc, góra, walnie, dół. Też możesz skoczyć, odes rago, dół. Nie stoi z Ażdachą na klacie. ;>

damian1591
09-11-15, 20:24
Ale może go solować, a ja nie. Czyli coś jest nie tak.

inbass
09-11-15, 20:36
A wbiłeś 270 lvl i próbowałeś?

kaczkaspa
09-11-15, 20:49
Ażdacha jest silnym bossem ? Jeżeli tak to proponuję usunąć pierścienie magicznej tarczy, bo azura soluje ażdache. A ja się nie wyuham nawet na niej

Skur widzę wysoki poziom inteligencji skoro porównujesz 116 lvl z 274lvl'em ^^

Marancza
09-11-15, 21:25
Skur widzę wysoki poziom inteligencji skoro porównujesz 116 lvl z 274lvl'em ^^

To jest logika batoja więc się nie dziw :uśmiech7::uśmiech8::uśmiech7::uśmiech8:

damian1591
10-11-15, 00:38
Skur widzę wysoki poziom inteligencji skoro porównujesz 116 lvl z 274lvl'em ^^

Jesteś na tyle ograniczony, że nie rozumiesz o co chodzi oprócz cyferek :]

Dalej będę się leczył tyle samo praktycznie :]
A Ty Marańcza cicho bądź, bo nawet Twój przyjaciel Aellius śmiał się, że jesteś upośledzony :)

LukaszNiesforny
10-11-15, 02:03
Pomysł ze "stakowaniem manasów" wydaje się sympatyczny, albo coś bardziej zgodnego z prawami fizyki - wprowadzenie jakichś nowych pojemników do których wlewały by się ów mikstury, których nie wypijało by się na raz.

Tak czy inaczej update na plus, choć uważam że możliwość zdobycia nowych run powinna być bardziej rozbudowana.
Dla przykładu: tak jak wcześniej mag osiągając poziom "x" wymagany na jakąś runę praktycznie od razu mógł się cieszyć z nowego nabytku, tak teraz mag z tym samym poziomem ma o wiele trudniej zdobyć chociażby pomniejszą wersję tej runy.
W tym wypadku patrzę z mojego punktu widzenia czyli maga elementalisty, którego głównym atutem powinny być runy obszarowe. Niestety nie mam porównania do innych profesji.

Nie wiem czy jest, ale dla podstawowych run dodałbym możliwość zdobycia wykonując jakieś zadanie (questa), np. na koniec w nagrodę można sobie wybrać jakąś runę spośród zaproponowanych przez NPC (w zależności od sub profesji).

Catthon
10-11-15, 08:03
Tak czy inaczej update na plus, choć uważam że możliwość zdobycia nowych run powinna być bardziej rozbudowana.
Dla przykładu: tak jak wcześniej mag osiągając poziom "x" wymagany na jakąś runę praktycznie od razu mógł się cieszyć z nowego nabytku, tak teraz mag z tym samym poziomem ma o wiele trudniej zdobyć chociażby pomniejszą wersję tej runy.
W tym wypadku patrzę z mojego punktu widzenia czyli maga elementalisty, którego głównym atutem powinny być runy obszarowe. Niestety nie mam porównania do innych profesji.

Nie wiem czy jest, ale dla podstawowych run dodałbym możliwość zdobycia wykonując jakieś zadanie (questa), np. na koniec w nagrodę można sobie wybrać jakąś runę spośród zaproponowanych przez NPC (w zależności od sub profesji).

Powiem Ci, że te pomniejszone runy nie są wcale jakieś wyjątkowo trudne do zdobycia. W ciągu pierwszego dnia od łatki co kilka osób z HTG zdobyło runy obszarowe, a wszyscy (prócz Janeczka) mieli poniżej 90 poziomu.

LukaszNiesforny
10-11-15, 09:20
Z tym, że wcześniej do 36 poziomu, elementalista miał dostęp do wszystkich rodzai, no ale nic to tylko mała sugestia :)

Catthon
10-11-15, 09:41
Z tym, że wcześniej do 36 poziomu, elementalista miał dostęp do wszystkich rodzai, no ale nic to tylko mała sugestia :)

Powiem Ci, że ele-duchem do 100 poziomu zużyłem może ze 4bp gfb, bo akurat miałem. Polowałem kulkami. Fakt, na non idzie więcej obszarówek, bo inaczej się poluje, ale jednak nie ma problemu gdy ich braknie.

Ogromny plus jest taki, że teraz nie trzeba martwić się robieniem tych run.

Masterglocker
10-11-15, 14:11
Eamo ofla etc ma większy dmg niż gfb, a z blokerem fajnie się to strzela.

LukaszNiesforny
10-11-15, 16:00
Wiadomo, nie mówię że to jakieś utrudnienie nie do pokonania, wręcz pierdoła - jak stwierdził przedmówca bez obszarowych też nie ma tragedii.
Ja akurat z obszarowych intensywnie biłem od 34 z runy burzy (gram solo), która aktualnie na tym lvlu jest nie do zdobycia samodzielnie, ale mniejsza z tym, są ważniejsze kwestie do poruszenia :)

damian1591
11-11-15, 01:13
No i stało się :)
11 lis 00:15 118 Pokonany przez Wąż Wodny, Wąż Wodny, Rak Olbrzymi

2 węże, rak, 2 małe i nie szło się wyleczyć i to samo jest przy 3-4 kościanych jak combo walą i/lub pokutnikach, a na upiory/widma nawet nie idę sprawdzać. Chyba coś nie halo z tym Waszym "udoskonaleniem" :>

Catthon
11-11-15, 03:10
No i stało się :)
11 lis 00:15 118 Pokonany przez Wąż Wodny, Wąż Wodny, Rak Olbrzymi

2 węże, rak, 2 małe i nie szło się wyleczyć i to samo jest przy 3-4 kościanych jak combo walą i/lub pokutnikach, a na upiory/widma nawet nie idę sprawdzać. Chyba coś nie halo z tym Waszym "udoskonaleniem" :>

Używałeś tańszych mikstur?

Marancza
11-11-15, 10:53
No i stało się :)
11 lis 00:15 118 Pokonany przez Wąż Wodny, Wąż Wodny, Rak Olbrzymi

2 węże, rak, 2 małe i nie szło się wyleczyć i to samo jest przy 3-4 kościanych jak combo walą i/lub pokutnikach, a na upiory/widma nawet nie idę sprawdzać. Chyba coś nie halo z tym Waszym "udoskonaleniem" :>

Przecież tyle hajsu ludziom ukradłeś, szkoda ci go na lepsze poty albo na średnie uhy?

damian1591
11-11-15, 11:19
Żeby mieć profit muszę na małych potach expić, bo na średnich/dużych waste gdzie nie pójdę.
Może lepiej wprowadzić coś jak UHP ?

Marańcza, a weź Pan zamknij twarz, wyjdź i zamknij drzwi :)

Zwiad może sobie na starszych smokach latać solo
Mag może na górskich z gfb latać solo
A Rycek może generały huncić, bo tam profit będzie miał

Swatek22
11-11-15, 12:14
Żeby mieć profit muszę na małych potach expić, bo na średnich/dużych waste gdzie nie pójdę.
Może lepiej wprowadzić coś jak UHP ?

To może lepiej trza było wziąć alchemika dla lepszej efektywności mikstur ;P

Dather
12-11-15, 08:40
Generalnie Było powiedziane że Rycek duch to nie postac do expienia Tylko typowy tanker.
I jest w Tym logika. zawsze mozna bic po 2 kosciane nie po 5. Itp itd.
Założenia były takie jak powiedziałem robisz kombinację ducha = tank, nie dps.

damian1591
12-11-15, 17:00
ale wypadałoby, żeby tank się leczył też :>

corkarypto
13-11-15, 14:11
Jak dla mnie jedna z lepszych aktualizacji teraz każdy solo jest do złożenia. No i jak dla mnie wielki powrót maga duchownego do pvp, może ktoś nawet pokusi się o granie duchownym alchemikiem bo teraz nie wydaje się on być wcale taki głupi.

paaaprikos96
13-11-15, 19:36
może ktoś nawet pokusi się o granie duchownym alchemikiem bo teraz nie wydaje się on być wcale taki głupi.

Nie jest to głupi wybór, wręcz przeciwnie, dobra idea. Bardzo dobre i tanie leczenie (siebie i innych), tanie manasy, z expem też nie jest mega słabo, jak pozory na to wskazują.