PDA

Zobacz pełną wersję : Propozycja balansu


Kennis
18-01-16, 11:54
Proponował bym zmienić bonusy podprofesji i usunąc tą tabelkę w pizdu.
Duchowni 10% mocniejsze leczenie
Nekromancji mają niewidke dodac im tylko po spellu na każda profesje by na niewidce miec jeden spell ktory mocno bije i nic nie zmieniac przez co nie beda mocno bili z sd i beda uzywac tych czarów, oczywiscie bez zadnego bonusu do dmg.
Elementalista 10% mocniejsze dmg od żywiołów.
Achemicy mają bonus do potów taki ze na poziomów alchemi przypada im 1% mocniejszy potion czyli na 100 poziomie alchemi maja bonus 10%, do tego robione potiony działały by tak robione od 101 alchemi srednie daja koło 5% wiecej, czyli taki 120 alchemi najwiekszym manasem manasuje sie 15% wiecej czyli cos kolo 250, a od 151 alchemi robimy mixy 10% wieksze czyli taki alchemik ze 150 alchemia ma bonus juz 25%.
A propo dmg obszarowe pkt itp wypowiem sie tylko a propo maga:
s.d dmg 1.3
pocisk dmg 1.0
gfb dmg 0,7
bazowe dmg jest 100 to z sd walniemy 130 z pocisku 100 a z gfb 70
jak bedzie 1000 to z sd walniemy 1300 z pocisku 1000 a z gfb 700
Co do setów uważam ze błędem jest ze każdy bonus jest od -4 do +3% wbicia przez co niektore bonusy sa zbędne, np takie odporności powinny wchodzić do max 7% czyli taki set caly 2 wnekowy by mial kolo 50 kilku %+ powinny byc jakieś ujemne bonusy np jak ktos ma obrone przed ogniem 30% to jest 30% bardziej podatniejszy na lód wtedy na pvp nie bylo by samych nekro i robiło by sie wiecej setów a nie tylko obrone przed mrokiem.
Zaraz powiedziecie ze sa amulety ringi czary na odpornosci
Po to one są byśmy nie padali na 2 hity tylko stali troche dłużej :).
No i oczywiście dodać wiecej respów potworów typu profan starsze smoki zwykła hydra praojciec demony diablików nadzorców jakiś resp trolli tych slabszych nie górskich. Rozwinąc bardziej przesłość i rubieże. To by było tyle czas na zarówno pytania jak i hejt dziękuje.

Rahilux
18-01-16, 11:58
Dla mnie jest to fajne rozwiązanie ;) Więc jestem za.

sebastianix
19-01-16, 09:18
Wystarczylo by zmienic odpornosci w pvp i by bylo git. A balans 10 raz chcecie zmieniac? Bez sensu....

mortans
19-01-16, 16:41
Twórzcie tematy i produkujcie się ile chcecie.... ale balansu dobrego nigdy nie będzie bo nie rozumiecie jeden podstawowej rzeczy. Do światów pvp i n-pvp powinny wprowadzane NIEZALEŻNE zmiany. Jestem ciekaw czy administracja kiedyś do tego dojdzie.

Dather
25-01-16, 18:46
Twórzcie tematy i produkujcie się ile chcecie.... ale balansu dobrego nigdy nie będzie bo nie rozumiecie jeden podstawowej rzeczy. Do światów pvp i n-pvp powinny wprowadzane NIEZALEŻNE zmiany. Jestem ciekaw czy administracja kiedyś do tego dojdzie.

MOWIŁEM O TYM 3 MIESIĄCE TEMU.

Zostało to bez odzewu. A napisałem przemyślcie.

LukaszNiesforny
25-01-16, 19:02
Jak dla mnie niezależne zmiany to głupota ... jaki w tym sens ?
Aktualny balans nie jest zły, je bym jedynie zredukował trochę hity.

Jak ktoś kiedyś stwierdził na forum, że bardzo dobre rpg jest na rooku a altaronie, domniemam dlatego ze nie jest tam za łatwo, dobrze by było jak by na mainie tez nie było.
Jak dla mnie do poprawy są jedynie hity, potrzebują lekkiej redukcji oraz rozdawanie punktów nauki - np. poprzez wprowadzenie limitów co do poziomu.

No i administracja musi sobie odpowiedzieć jaki jest cel do którego dąży,
czy serwer pod graczy ? - w tym wypadku demokracja ssie
czy pod pvp, stage exp ?
czy klimatyczny serwer pvp, gdzie dochodzi się do wszystkiego pomału :)

carlcoxxx
26-01-16, 01:24
Obniżenie dmgu z sd i jednoczesne znaczne obniżenie leczenia tanka to porażka...