MrMavado
04-09-16, 12:23
Pomyślałem, że ciekawym urozmaiceniem gry i swoistym eventem w grze mógłby być najazd licza na Altaron. Na mapie świata znajdowałyby się nekromanckie lochy. W nich pojawiałyby się potężne nieumarłe potwory. Nekromanci mogliby odprawiać rytuały w lochach poprzez zabijanie bestii i zabieranie ich dusz. Ten, kto jako pierwszy wykona rytuały we wszystkich ruinach zostawałby liczem.
Potęga legendarnego nekromanty
Z czym się to wiąże? Licz staje się silniejszy, a dodatkowo zdobywa specjalne czary oraz loch na własność. W lochu będzie się odradzał bez żadnych strat, lecz na 2 godziny znacznie słabszy (efekt może się kumulować). Gracz może wybrać sobie 3 uczniów (innych graczy) którzy posiądą nieco słabszą moc.
Walka z liczem
Jaki jest sens być liczem? Otóż co dzień naprzemiennie odbywać będą się 2 wydarzenia: najazd licza na miasto i najazd graczy na kryjówkę licza. Licz nie może wejść do miasta poza wyznaczonym czasem, a gracze nie mogą wejść do kryjówki licza poza raidem na nią.
Gdy gracze zaatakują kryjówkę licza muszą najpierw przebić się przez masę przeciwników NPC, a następnie wejść do komnaty licza, zgładzić go i zniszczyć filakterium, które czyni go nieśmiertelnym, co kończy cały event. W momencie rozpoczęcia raidu licz przenoszony jest do lochu, a jeśli jest offline, władzę nad nim przejmuje komputer. Po zwycięstwie biorący udział w raidzie zostają nagrodzeni za udział specjalnym lootem z licza oraz wstępem do expowisk w lochach aż do następnego eventu. Jeżeli minie określony czas, a gracze nie zabiją licza, to zwycięża on i ma szansę na zaatakowanie miasta.
Najazd licza na miasto wiąże się z tym, że u bram miasta pojawia się armia nieumarłych. Gracze muszą zabić licza, co kończy raid. Licz musi dotrzeć po kolei do każdej świątyni w mieście, a następnie je sprofanować. Gdy tego dokona tego 3 razy (nie pozwalając aby zniszczono filakterium) zwycięża i zdobywa specjalny, potężny zestaw licza oraz loch jako domek na określony czas.
To taki luźny zarys pomysłu.
Potęga legendarnego nekromanty
Z czym się to wiąże? Licz staje się silniejszy, a dodatkowo zdobywa specjalne czary oraz loch na własność. W lochu będzie się odradzał bez żadnych strat, lecz na 2 godziny znacznie słabszy (efekt może się kumulować). Gracz może wybrać sobie 3 uczniów (innych graczy) którzy posiądą nieco słabszą moc.
Walka z liczem
Jaki jest sens być liczem? Otóż co dzień naprzemiennie odbywać będą się 2 wydarzenia: najazd licza na miasto i najazd graczy na kryjówkę licza. Licz nie może wejść do miasta poza wyznaczonym czasem, a gracze nie mogą wejść do kryjówki licza poza raidem na nią.
Gdy gracze zaatakują kryjówkę licza muszą najpierw przebić się przez masę przeciwników NPC, a następnie wejść do komnaty licza, zgładzić go i zniszczyć filakterium, które czyni go nieśmiertelnym, co kończy cały event. W momencie rozpoczęcia raidu licz przenoszony jest do lochu, a jeśli jest offline, władzę nad nim przejmuje komputer. Po zwycięstwie biorący udział w raidzie zostają nagrodzeni za udział specjalnym lootem z licza oraz wstępem do expowisk w lochach aż do następnego eventu. Jeżeli minie określony czas, a gracze nie zabiją licza, to zwycięża on i ma szansę na zaatakowanie miasta.
Najazd licza na miasto wiąże się z tym, że u bram miasta pojawia się armia nieumarłych. Gracze muszą zabić licza, co kończy raid. Licz musi dotrzeć po kolei do każdej świątyni w mieście, a następnie je sprofanować. Gdy tego dokona tego 3 razy (nie pozwalając aby zniszczono filakterium) zwycięża i zdobywa specjalny, potężny zestaw licza oraz loch jako domek na określony czas.
To taki luźny zarys pomysłu.