PDA

Zobacz pełną wersję : Lista zmian


Mervakis
05-12-16, 00:04
CZARY I RUNY

- Aura żywiołów obniżona do 5%, aura śmierci do 8%.
- Osłabienie runy absorpcji many o 10%.
- Zmiany w przyrostach obrażeń/leczenia: bomba, silna bomba, śnieżyca, ognista burza, większe leczenie runiczne, mistrzowskie leczenie, absorpcja many.
- Zmniejszenie poboru many przy użyciu yase unar do 270. Zmiana czasu użycia na identyczny jak w przypadku pocisków śmierci. Osłabienie obrażeń zadawanych czarem o 15%.
- Zmniejszenie poboru dusz przez czar visko luso z 20 do 10.
- Przywrócenie możliwości tworzenia run przy użyciu inkantacji. Dodanie nauki czarów u NPC: Bożydar, Ciechomir, Dzirżyterg, Elsa, Filius, Hazred, Kalina, Robin, Siemomysł, Żelibor.
- Zmiany w paraliżu magów nekromantów, by nie paraliżował osób w drużynie oraz będących w tej samej gildii.
- Zmiany w czarze przyspieszającym duchownych, by przyspieszał tylko osoby będące z magiem duchownym w drużynie lub gildii.
- Usunięcie czarów 'repito', 'ropie repito'. Usunięcie czaru 'hape odes' zwiadowcom.
- Lekkie zwiększenie wartości przyspieszenia czarów odes i hape odes.
- Ustawienie losowego czasu runie ściany mocy na (16-19s).
- Zmniejszenie leczenia runami większego leczenia na niższych poziomach magii.
- Zwiększenie obrażeń z haper eamo aluk w późniejszej fazie gry.
- Bardziej liniowy przyrost obrażeń w runach pocisków.

PRZEDMIOTY

- Podniesiono ceny kamieni szlachetnych w banku (zakupu, nie sprzedaży).
- Zmiana maksymalnego dodatku do mikstur przy tworzeniu z 0,9 do 0,7.
- Zmiana dodatku od używania z 0,16 do 0,1.
- Udostępnienie Profilowanych Strzał w zwykłych łukach.
- Dodanie 10% szans na odzyskanie amunicji (strzały/bełty).
- Obniżenie wymagań zręczności dla orła (165->160), kruka (160->150), sępa (150->140). Kusze, z którymi można używać wzmocnionych bełtów od 60 poziomu, rozrywających od 120 poziomu. Przyspieszenie kusz o 0,3s.
- Zablokowanie możliwości wydobycia minerałów poza węglem i żelazem. Zablokowanie dialogów związanych z nimi u NPC Tereusz (minerały/identyfikacja).
- Dodanie możliwości zakupu kamieni runicznych u NPC: Feliks, Alonzo, Rudawiec, Rajner, Woland, Fabio, Trevor.
- Dodanie cooldownów żeby nie dało się użyć UHa/IHa jednocześnie z miksturami leczącymi.
- Zablokowanie możliwości używania jednocześnie mikstur many i run. - Dodanie możliwości sprzedaży gruczołów czerwi, skalniaków rdzawych i prawdziwków u NPC Eliza.
- Przedmioty 1 wnękowe będą do zdobycia ze zwykłych potworów, 2 wnękowe tylko ze skrzyń bossowych.

ZESTAWY I ULEPSZENIA

- Dodanie bonusów do hp/many do lepszych zestawów:
kościsty 5% many smoczy 5% hp złoty 5% hp, 10% many bitewny 10% hp, 5% many święty 10% hp, 10% many demoniczny 15% hp, 10% many chaosu 15% hp, 20% many przeklęty 20% hp, 10% many
- Zmiana możliwych do uzyskania klejnotami bonusów:
Różowy klejnot - tylko magia Żółty klejnot - tylko skill shieldingu Kryształ górski - tylko alchemia Zielony klejnot - tylko skill 1h Niebieski klejnot - tylko skill dist Czerwony klejnot - tylko skill 2h Dziwny symbol - tylko szczęście Magiczny ametyst - atk/def od energii Magiczny rubin - atk/def od ognia Magiczny szafir - atk/def od wody Magiczny szmaragd - atk/def od ziemi Magiczny topaz - atk/def od świętości Wielka czarna perła - tylko atk/def od smierci Wielka różowa perła - tylko siła Wielki diament - tylko zręczność
- Obniżenie maksymalnych/minimalnych bonusów/obrony od żywiołów możliwych do otrzymania (wcześniej od -3% do 3%, teraz od -2% do 2%)
- Zwiększenie zakresu możliwego do uzyskania za pomocą różowego klejnotu bonusu do poziomu magii (wcześniej -4% do 4%, teraz od -1% do 4%).

POTWORY

- Dodanie silniejszego leczenia Żarłaczowi i Ażdasze.
- Zmiana rozbieżności obrażeń piaskowych hydr z 0-550 do 320-550.
- Zwiększenie sakiewek z Praojców. - Lekkie przyspieszenie potworów Piaskowa Hydra, Praojciec, Demon.
- Usunięcie run i umagicznionych proszków z potworów.
- Dodanie kościstej zbroi do łupu Ptaszników.

POPRAWKI BŁĘDÓW

- Poprawka błędu z tworzeniem potworów w grobowcach bez czasu oczekiwania po błędnie przeprowadzonym rytuale.
- Naprawienie błędu pozwalającego wejść do komnat Ignawiusa bez uprzedniego zdobycia klucza (pożyczając go od kogoś).
- Poprawienie wyliczania -Addhealthów przy spadaniu z liny w studni Bekalelu, przeskakiwaniu przez barierki w kryptach, itp.
- Poprawienie przedmiotu księga czarów (nie wyświetlała czarów po użyciu).
- Poprawienie odporności na paraliż u potworów.

POZOSTAŁE ZMIANY

- Osłabienie obrony pancerzem wszystkich klas o 0,1.
- Obniżono nagrody zarobkowe z misji dziennych.
- Bonusy w tabeli obniżone do max 10% (grafika) (https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=4444&stc=1&d=1481647321).
- Przepisanie mechanizmów drzwi questowych w zadaniu Narzędzia Edgara (drzwi w strażnicy), na Erec Mocec Rochew (prowadzące na szczyt góry), w zadaniu Nie zalegać ze zwrotem (do pokoju Serafina), w misji dziennej Hiacynta (do ogrodu), w misjach grabarza (w grobowcach, ekwipunku Ulryka, pieczarze Brunhildy), w domu Heleny, w gildii elementalistów, w loży nekromantów, do pokoju z kostką transmutacji, tylne wyjście z komnaty Wielkiego Khana, w rezydencji smoczych jeźdźców oraz zagrodach, kopalni konkwistadorów, kwaterach Krzysztofa, wiosce Bagnów, banku Ankardii, sekcie Fardosa oraz Dorafsa, w gospodzie pod żelazną pięścią, w pomieszczeniach twierdzy Akra, w magazynach drwali oraz krasnali, w wieży Konstantyna, na farmie Harona, w misji Elficki Miecz, w pokojach gdzie znajdują się abitańskie plany, do karawany na krasnalach, do podziemnych sektorów obozu questowego, do depozytu w Grand Hotel Licor, by nie dało się i walić comba z bomb przez drzwi questowe.
- Stała cena błogosławieństw.
- Usunięcie zależności prędkości od udźwigu. Poprawienie przyrostów prędkości postaci/poziom.
- Usunięcie dodatkowych strat doświadczenia oraz skilli, podczas śmierci na rsie.
- Wgranie odgórnego ograniczenia skilli: https://forum.altaron.pl/showpost.php?p=152378&postcount=1.

Mervakis
26-12-16, 22:03
Info na stronce zaktualizowane (wiem, że jest Zatrucie 2x w czarach ;_;).

#edit: już nie ma!

Mervakis
27-12-16, 19:15
Zmiana bonusu łososi z regenu many na obronę tarczą (kto im dał tak op regen!?).

Ogólnie to od regenu many zawsze miała być płoć (i jest!) 2many/2s, bo 10% many daje leszcz (roślinożerne od many).
Analogicznie od regenu hp jest okoń 2hp/2s, bo 10% hp daje sum (drapieżniki od hp).

Chwilowo nie możemy wgrać zmian bo by nonpvp miało kurcze pióro po zmianie klienta. ;< Myślimy jak to ogarnąć. ;p

Cena jajek żółwia z 40 -> 30 miedziaków.

Mervakis
29-12-16, 21:00
Ok, udało się zrobić automatyczne stackowanie podczas łowienia, zrywania, używania sierpa, używania szpadla, używania kilofa, skórowania mobków.

Wszystkie zmiany wejdą najprawdopodobniej jutro wieczorem.

Mervakis
17-01-17, 18:54
Podsumowanie:

Słaba bomba: -20% dmg

Silna bomba: -30% dmg

Olta tote/efo tote: zmiana z 30 na 20 many

Pociski bez sd: wzmocnienie o 15%

15 minut kick zablokowany dla skulli/osób bitych przez skulla

Skórowanie w party bez czekania.

Zbieranie dusz bez czekania dla ownera i jego drużyny.

Lekkie zwiększenie wykorzystania pancerza dla maga.

Ustawienie maxymalnej wrażliwości na żywioł potworom na 15%.

Wyłączenie funkcji extra swing, którą nazywaliście popularnie "błąd z double hitem" chociaż z błędem nie ma ona nic wspólnego.

Naprawienie działania pierścieni trzeźwości (usuwały upicie zamiast niwelować go tylko, gdy są założone).

Naprawianie działania cain kpiro (można było paraliżować potwory odporne na paraliż).

Poprawienie Haper Odes Hatas, który nie przyspieszał osób z aktywnym odesem/hape odesem.

Nowa receptura mikstur mocy: https://forum.altaron.pl/showpost.php?p=154192&postcount=9

Zmiany w misjach dziennych alchemików: https://forum.altaron.pl/showpost.php?p=154112&postcount=12

Zmiany w misji dziennej elementalistów: żywiołak ziemi na 35 poziom zamiast na 20.

Zmiany w misji dziennej magów: haubak od 15 poziomu zamiast od 10.

Poprawienie wypowiedzi i talkstate'ów u NPC Lutomir, Montaron, Hubert, Piotr oraz karczmarzy (2 wynajęcie jest na 7 dni, jedynie dialog był błędny).

Poprawienie bonusu królewskiego zestawu (był gorszy od mosiężnego).

Zmiana wagi szprotki z 4 na 1 uncję.

Poprawienie drzwi do karawany na krasnalach.

Mervakis
31-01-17, 17:25
Zmiana blokad poziomu magii u magów na poziomach 86-160.

Zwiększenie stawek, które można postawić podczas gry w kostkę u Dawida i w karty u Wojciecha do 2000.

Mervakis
28-03-17, 01:08
Usunięcie pz na profanach.

Poprawienie pz u Elżbiety.

Dodanie większej elastyczności wypowiedzi u NPC dla osób nieposiadających polskich znaków.

Zablokowanie skillowania dla osób będących w trakcie walki pvp (czerwone mieczyki).

Dodanie większej liczby kratek z komunikatami na Szelobie.

Poprawki graficzne przedmiotów typu krawężniki (żeby nie psuły reszty, np. latarni), okien większych żeby dało się je otwierać, itp.

Przerobienie lokacji bossów Boruta, Czarny Smok, Ażdacha.

Przywrócenie wypadania run z potworów.

+ tematy:
https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=19817
https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=20097
https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=19992
https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=19684
https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=20089
https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=19877
https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=20098
https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=20122
https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=19656
https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=20128
https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=20131

Obles
06-10-17, 10:38
Zmiany wprowadzone 6.10.2017

Zmiany w potworach:
Goblin
Polepszenie sakwy
Polepszenie dropu czerwonej róży

Elf
Polepszenie sakwy
Dodanie szczerbca

Elf Łucznik
Polepszenie sakwy

Ork Szaman
Polepszenie sakwy

Ork Berserker
Polepszenie sakwy

Ork Zabójca
Polepszenie sakwy

Bandyta
Polepszenie sakwy

Świetlik
Polepszenie dropu ametystów

Granitowy Gargulec
Dodanie kamiennego miecza
Polepszenie dropu stalowej tarczy

Żywiołak Ziemii
Osłabienie ataku

Obserwator
Zwiększenie doświadczenia
Osłabienie ataku

Nadzorca
Osłabienie ataku

Diablik
Osłabienie ataku

Hydra
Zmniejszenie wrażliwości na ogień i śmierć

Górski Troll
Zmniejszenie wrażliwości na śmierć

Rekinołak
Zmniejszenie wrażliwości na śmierć
Zwiększenie kosztu produkcji runy kuli ognia, burzy, gradobicia oraz kamiennego deszczu z 450 na 500 many.
Zmniejszono cenę prochów wampira u NPC Kunai z 200 do 80 miedziaków.
Zmniejszono cenę jaja hydry u NPC Korwin z 500 do 250 miedziaków.

Obles
12-10-17, 16:23
Zmiany wprowadzone 12.10.2017

Zmiana ceny błogosławieństwa ekwipunku z 10 na 5 talarów.
Zmiana czasu działania czaru wijące pnącza (16-19 s.).
Poprawa literówek w wypowiedziach NPC.

Obles
22-10-17, 20:53
Zmiany wprowadzone 23.10.2017

Zmiany w potworach:
Bagienny Smok
Dodanie stalowego hełmu
Osłabienie sakwy

Renegat
Zwiększenie prędkości

Gwardzista
Zwiększenie prędkości

Łotrzyca
Dodanie widzenia... niewidzialnych

Abitańskie Monstrum
Zwiększenie prędkości

Uzbrojone Abitańskie Monstrum
Zwiększenie prędkości

Troll
Zmniejszenie dropu stalowych butów

Troll Siłacz
Zmniejszenie dropu stalowej tarczy

Troll Twardziel
Zmniejszenie dropu stalowej zbroi

Inkwizytor
Usunięcie stalowych nogawic

Elf (przeszłość)
Dodanie stalowych nogawic

Strzyga
Zmniejszenie mnożnika bonusu nocnego
Zmiana w przedmiotach i czarach przyspieszających. Od teraz będą one zwiększały prędkość o daną ilość poziomów a nie jak dotychczas - procentową wartość:
Eliksir energetyczny - 5 poziomów
Mikstura energetyczna - 10 poziomów
Przyspieszenie (odes) - 10 poziomów
Mocne przyspieszenie (hape odes) - 20 poziomów
Pierścień szybkości - 20 poziomów
Dodano możliwość podróżowania karawanami do obozu minotaurów oraz obozu drwali poza "godzinami pracy".
Zmniejszono "mnożnik mocy" mikstur tworzonych przez alchemika.
Zmniejszono redukcję czaru gruboskórność (kostelnaar) z 70 na 60%.
Zwiększono czas wyczerpania czaru miecz zegiona (haper rago) z 2,0 na 2,3s.
Zmniejszono wymaganie poziomowe w misji gildii elementalistów z 40 na 30 poziom.
Powrót do dawnego systemu punktów pvp: dzień/tydzień/miesiąc 3/7/15 na czerwoną czaszkę oraz 6/14/30 na blokadę. Co za tym idzie - obecne punkty pvp zostaną zresetowane.
Usunięcie zależności traconego doświadczenia od ilości punktów pvp.
Dodanie do klienta gry wskaźnika punktów pvp z podziałem na dzień/tydzień/miesiąc.

Obles
31-10-17, 21:06
Zmiany wprowadzone 01.11.2017

Zmiana w przedmiotach i czarach przyspieszających:
Eliksir energetyczny - 5 --> 10 poziomów
Mikstura energetyczna - 10 --> 25 poziomów
Przyspieszenie (odes) - 10 --> 20 poziomów
Mocne przyspieszenie (hape odes) - 20 --> 40 poziomów
Pierścień szybkości - 20 --> 40 poziomów
Święty zapał (haper odes hatas) 80% --> 70 poziomów

Obles
19-11-17, 13:56
Zmiany wprowadzone 15.11.2017
Bossy potworów od teraz zabijają słabsze potwory, które stoją na ich drodze.
Zmieniono miejsce pojawiania się Juranda.
Zmniejszono ilość punktów życia dla Górskiego Trolla z 6000 na 5500.

Trwają pracę nad zwiększeniem atrakcyjności grania drużynowego oraz zmianami w broniach dystansowych zwiadowców.

Obles
26-02-18, 22:38
Zmiany wprowadzone 27.02.2018

Naprawa błędu związanego z tworzeniem bonusów do rynsztunku - bonusy do ochrony przed żywiołami będą się prawidłowo tworzyć.
Zmiana sposobu wejścia do Świątyni Wogiona (Szkwały/Wodniki) - od teraz postać może przechodzić przez bramę dowolną ilość razy (aż do wylogowania), po uprzednim wykonaniu niezbędnych czynności.