PDA

Zobacz pełną wersję : Kim grać el o el


Graata
07-12-16, 10:33
Nie mogę się zdecydować, ciężki wybór. Ciekawi mnie kim wy będziecie grać i dlaczego. Nowym pomogę nieco wybrać swój styl gry

Myśłałem nad:

Mag ele alch, przyjemnie się nim grało, mocne żywiołówki, dobry w pvm, ale lipny w pvp - i to go już niestety z automatu wyklucza. Do tego osłabiona śniężyca, która była jego jedynym atutem, gdy wpadli na ciebie po expa, mogłeś się bronić, stackując. Nie trzeba skillowac

Mag nekro-alch, najlepszy wybór do pvp. Największy dmg. Im więcej ich w teamie tym lepiej, ale za to najniższa przeżywalność. Jestescie pierwsi do odstrzału. Nie trzeba skillować.

Zwiad nekro-alch. Najmocniejszy dmg zaraz po magu, plus średnia przeżywalność. Szybkie czary przyspieszające, po nieudanej akcji zawsze jest szansa ucieczki. Drudzy do odstrzału. Niestety trzeba dużo skillować.

Ryc nekro-alch 2h. Początki trudne, później w raz z eq i lepszą bronią co raz lepsze efekty. Przeżywalność na początku jak u maga, w raz z lvl co raz większa, nawet może sięgnąć przeżywalności rycka duch-ele 2h. DMG może przewyższyc dmg zwiada nekro-alch, a nawet być podobny do maga nekro. Największa wada: nie zawsze jestes w stanie sięgnąć swojej ofiary. Można kombinować, zakładając tarczę. Niestety trzeba dużo skillować.

Ryc duchowny-ele 1h - największa przeżywalność. Dmg zero. Pozostają jedynie bomby. Typowy czołg. Trzeba skillowac

Ryc duchowny-ele 2h. największa przeżywalność zaraz po rycku jednoręcznym. Można kombinować z tarczą. Dmg w pvp nieznaczny. Zaś w PVM, raczej najlepsza profa do szybkiego ekspa i zarobku. Nie trzeba, ale można skillowac, jesli decydujemy sie na kombinowanie z tarczą.


Jak widzicie balans zachowany, przyczepiłbym się jedynie maga ele-alcha, który nie ma prawa zaistnienia na serwerze pvp. Jego dmg z pociskow jest o 1/3 mniejszy niz dmg maga nekro, i o połowe mniejszy niż z sd. Do tego como lefa.. Redukująca nasz dmg o 60% bodajże. Jego obszarówki ranią twoich, oflanda są nie do ogarnięcia na akcjach. Leczenie niby większe, ale to bez znaczenia, utama musi byc. Zdecydowanie pvm, a szkoda, bo ma bardzo widowiskowe czary.

mutek99
07-12-16, 11:34
Ja se bede gral rycem duchem alchemikiem bo jest usefull na wojenkach

nevonsky
07-12-16, 12:09
como lefa miala nerfa, teraz redukuje 25% i nie potrzeba tarczy przy castowaniu, a rycek duch alch jest bardziej wytrzymaly od jakiejs malej kanapeczki rycka ducha ele

3005259
07-12-16, 14:21
Nie mogę się zdecydować, ciężki wybór. Ciekawi mnie kim wy będziecie grać i dlaczego. Nowym pomogę nieco wybrać swój styl gry

Myśłałem nad:

Mag ele alch, przyjemnie się nim grało, mocne żywiołówki, dobry w pvm, ale lipny w pvp - i to go już niestety z automatu wyklucza. Do tego osłabiona śniężyca, która była jego jedynym atutem, gdy wpadli na ciebie po expa, mogłeś się bronić, stackując. Nie trzeba skillowac

Mag nekro-alch, najlepszy wybór do pvp. Największy dmg. Im więcej ich w teamie tym lepiej, ale za to najniższa przeżywalność. Jestescie pierwsi do odstrzału. Nie trzeba skillować.

Zwiad nekro-alch. Najmocniejszy dmg zaraz po magu, plus średnia przeżywalność. Szybkie czary przyspieszające, po nieudanej akcji zawsze jest szansa ucieczki. Drudzy do odstrzału. Niestety trzeba dużo skillować.

Ryc nekro-alch 2h. Początki trudne, później w raz z eq i lepszą bronią co raz lepsze efekty. Przeżywalność na początku jak u maga, w raz z lvl co raz większa, nawet może sięgnąć przeżywalności rycka duch-ele 2h. DMG może przewyższyc dmg zwiada nekro-alch, a nawet być podobny do maga nekro. Największa wada: nie zawsze jestes w stanie sięgnąć swojej ofiary. Można kombinować, zakładając tarczę. Niestety trzeba dużo skillować.

Ryc duchowny-ele 1h - największa przeżywalność. Dmg zero. Pozostają jedynie bomby. Typowy czołg. Trzeba skillowac

Ryc duchowny-ele 2h. największa przeżywalność zaraz po rycku jednoręcznym. Można kombinować z tarczą. Dmg w pvp nieznaczny. Zaś w PVM, raczej najlepsza profa do szybkiego ekspa i zarobku. Nie trzeba, ale można skillowac, jesli decydujemy sie na kombinowanie z tarczą.


Jak widzicie balans zachowany, przyczepiłbym się jedynie maga ele-alcha, który nie ma prawa zaistnienia na serwerze pvp. Jego dmg z pociskow jest o 1/3 mniejszy niz dmg maga nekro, i o połowe mniejszy niż z sd. Do tego como lefa.. Redukująca nasz dmg o 60% bodajże. Jego obszarówki ranią twoich, oflanda są nie do ogarnięcia na akcjach. Leczenie niby większe, ale to bez znaczenia, utama musi byc. Zdecydowanie pvm, a szkoda, bo ma bardzo widowiskowe czary.

Ja tam ryc duch ele 2h dobry expić wszedzie DMG mu nie brakuje no i leczonko jest wporzo ^.^

Pasztet
07-12-16, 15:06
Mag necro alchem :P

19Fafarafa06
08-12-16, 00:44
Nie mogę się zdecydować, ciężki wybór. Ciekawi mnie kim wy będziecie grać i dlaczego. Nowym pomogę nieco wybrać swój styl gry

Myśłałem nad:

Mag ele alch, przyjemnie się nim grało, mocne żywiołówki, dobry w pvm, ale lipny w pvp - i to go już niestety z automatu wyklucza. Do tego osłabiona śniężyca, która była jego jedynym atutem, gdy wpadli na ciebie po expa, mogłeś się bronić, stackując. Nie trzeba skillowac

Mag nekro-alch, najlepszy wybór do pvp. Największy dmg. Im więcej ich w teamie tym lepiej, ale za to najniższa przeżywalność. Jestescie pierwsi do odstrzału. Nie trzeba skillować.

Zwiad nekro-alch. Najmocniejszy dmg zaraz po magu, plus średnia przeżywalność. Szybkie czary przyspieszające, po nieudanej akcji zawsze jest szansa ucieczki. Drudzy do odstrzału. Niestety trzeba dużo skillować.

Ryc nekro-alch 2h. Początki trudne, później w raz z eq i lepszą bronią co raz lepsze efekty. Przeżywalność na początku jak u maga, w raz z lvl co raz większa, nawet może sięgnąć przeżywalności rycka duch-ele 2h. DMG może przewyższyc dmg zwiada nekro-alch, a nawet być podobny do maga nekro. Największa wada: nie zawsze jestes w stanie sięgnąć swojej ofiary. Można kombinować, zakładając tarczę. Niestety trzeba dużo skillować.

Ryc duchowny-ele 1h - największa przeżywalność. Dmg zero. Pozostają jedynie bomby. Typowy czołg. Trzeba skillowac

Ryc duchowny-ele 2h. największa przeżywalność zaraz po rycku jednoręcznym. Można kombinować z tarczą. Dmg w pvp nieznaczny. Zaś w PVM, raczej najlepsza profa do szybkiego ekspa i zarobku. Nie trzeba, ale można skillowac, jesli decydujemy sie na kombinowanie z tarczą.


Jak widzicie balans zachowany, przyczepiłbym się jedynie maga ele-alcha, który nie ma prawa zaistnienia na serwerze pvp. Jego dmg z pociskow jest o 1/3 mniejszy niz dmg maga nekro, i o połowe mniejszy niż z sd. Do tego como lefa.. Redukująca nasz dmg o 60% bodajże. Jego obszarówki ranią twoich, oflanda są nie do ogarnięcia na akcjach. Leczenie niby większe, ale to bez znaczenia, utama musi byc. Zdecydowanie pvm, a szkoda, bo ma bardzo widowiskowe czary.

Pisałem kiedyś na forum na temat maga ele/alch to "Altrel" napisał że jest zajebisty bo ma burze/śnieżyce