PDA

Zobacz pełną wersję : Periodycznie respiące się bossy


909794
12-03-17, 14:06
Wszystkie występujące w Altaronie bossy pojawiają się chaotycznie (w czasie), jedynym znanym mi wyjątkiem jest Złoty Smok, który respi się co określony czas. Proponuję uzupełnienie tego systemu o większą ilość bossów respiących się w podobny sposób co Złoty Smok, ale na nieco zmienionych zasadach:
- na wejściu do legowiska każdego bossa stałaby bramka levelowa, ale ograniczająca poziom tylko od góry, nie od dołu. Miałoby to zapobiec expieniu przez h-lvle na słabych bossach, jednocześnie umożliwiając dużej grupie niższych poziomów spróbować swoich sił w walce z potężniejszym bossem.
- loot z tych bossów byłby zdecydowanie słabszy niż z występujących losowo bossów, jednak dawałyby konkretny exp, co byłoby bardzo fajną alternatywą dla expienia.
- powinno istnieć dużo różnych bossów tego typu, pewnie około 40 różnych, tak żeby już od 20 lvla gracze mogli w drużynie zdobywać na nich doświadczenie, zamiast być zmuszonym do bicia czerwi.

Przykładowa sytuacja: boss z bramką ograniczającą level do 30, zebrała się drużyna 10 osób, mających 20-30 poziom. Boss ma około 20k hp i daje 200k expa (czyli 20k na głowę przy 10 osobach), maksymalne combo ma około 400, średnio bije koło 200 na turę, używa jakiegoś prostego czaru obszarowego i oczywiście szybko się leczy. Dropi około talara w gotówce, jakieś kryształki, przedmioty typu stalowy zestaw i niewielka szansa na przedmiot, na przykład, z królewskiego setu. Dziesięć osób max 30 lvl będzie biło go 10-15 minut, każdy dostanie 20k expa, czyli jakieś 50-60% paska. Na expowisku na tym poziomie ma się jakieś 60k/h, czyli 200k za takiego bossa to naprawdę nie jest dużo.
Czas respu takich bossów wynosiłby od kilkunastu minut na najniższych poziomach do kilkunastu godzin w przypadku tych najsilniejszych na ~150 lvl.

Jak nie w Altaronie (bo raczej nie ma komu tego zrobić), to może w powstającej grze :p pozdrawiam.

adrx95
12-03-17, 16:52
Jesteś zbyt nastawiony na gre na otsach.
Charakter bossów jest taki, że broni danego miejsca i jest najsilniejszy i niepowtarzalny w danej lokalizacji, a ty chcesz go przerobić na stałego bywalca.
Dlaczego bossy muszą być dostępne tylko do małych lvli??? Wg. ciebie żeby zapobiec "expieniu" na bossach? co?
Dlaczego bossy mają być alternatywą do expienia?
Co do zróżnicowaniu bossów to mam ciekawy pomysł, żeby zamiast tego samego bossa to jeden z kilku możliwych występował.
Czemu sugerujesz, że na 20 lvlu jesteś zmuszonym do bicia czerwi? (Trochę mnie to rozbawiło).

Pomysł do kosza.

909794
12-03-17, 20:30
Nie wiem co ma to wspolnego z ots, nigdy czegos takiego nie spotkalem na zadnym, nie mowiac juz o tym, ze od lat na oczy zadnego ots nie widzialem. I nie "bossy nie maja byc tylko dla malych leveli", tylko bossy maja miec ograniczenia levelowe, bo inaczej wszystkie respy slabych bossow bylyby permanentnie zajete przez samotne 100+ levele. Po prostu mam wrazenie ze nie przeczytales tego co napisalem... Napisze wiec jeszcze raz, ze gracze o wysokim poziomie beda mieli bossy adekwatne do swojej sily, bo zamysl jest taki, zeby tylko silna druzyna mogla takiego bossa pokonac. Skoro uwazasz ten pomysl za tak razaco zly, to dlaczego nie krytykujesz istnienia Zlotego Smoka? To jest dokladnie to, tylko na wieksza skale i z ograniczeniem levelowym dla najslabszych bossow.