Zobacz pełną wersję : Propozycja Plecaki na atak
Orochimaru
23-03-17, 22:00
Chciałbym zrobić plecaki na atak, powinna być równowaga skoro są na obronę to i na atak. Jednak 5% będzie to za dużo, to proponuje 2%.
Plecki na atak od:
- Ognia
- Lodu
- Ziemi
- Energii
- Świętości
- Mroku
Jeśli głosujesz na "nie", to proszę o uzasadnienie
Jesli 2% to oddaje glos na TaK
Weźcie już głupot nie wymyślajcie -.- to będzie za DUŻE ułatwienie do gry...
Orochimaru
24-03-17, 13:01
Weźcie już głupot nie wymyślajcie -.- to będzie za DUŻE ułatwienie do gry...
Aha, czyli według was ktoś może sobie zrobić set, dajmy na to 8% + 5% na obronę, np. Od mroku, ale już ataku nie można. Nie jest to ułatwienie, a balans.
I tak to jest 2%, a nie 5%, więc nie będzie to aż tak bolało.
Dobra, moim zdaniem to nie jest jakieś kolosalne ułatwienie gry, bo kiedyś można było robić dużo mocniejsze sety.
To po prostu masakryczna strata czasu, ponieważ:
- trzeba opracować nowe grafiki plecaków
- trzeba opracować składniki dla tych plecaków
- trzeba opracować dialogi dla Nikoli
- trzeba to poskładać i zaimplementować
Jedną rzeczą rzeczywiście jest balans - zwiększenie ilości many wymaganej na czar, zwiększenie/zmniejszenie dmg z broni lub czaru, nawet wprowadzenie tych run do sklepów, ponieważ bezpośrednio przekłada się na atrakcyjność profesji.
Ta propozycja na balans nie wpływa - każdy będzie mógł nosić taki plecak. Wpływa na atrakcyjność rozgrywki, ale teraz nie ma wystarczających zasobów, by pracować nad takimi detalami.
Stanowcze nie.
Orochimaru
24-03-17, 13:59
Dobra, moim zdaniem to nie jest jakieś kolosalne ułatwienie gry, bo kiedyś można było robić dużo mocniejsze sety.
To po prostu masakryczna strata czasu, ponieważ:
- trzeba opracować nowe grafiki plecaków
- trzeba opracować składniki dla tych plecaków
- trzeba opracować dialogi dla Nikoli
- trzeba to poskładać i zaimplementować
Jedną rzeczą rzeczywiście jest balans - zwiększenie ilości many wymaganej na czar, zwiększenie/zmniejszenie dmg z broni lub czaru, nawet wprowadzenie tych run do sklepów, ponieważ bezpośrednio przekłada się na atrakcyjność profesji.
Ta propozycja na balans nie wpływa - każdy będzie mógł nosić taki plecak. Wpływa na atrakcyjność rozgrywki, ale teraz nie ma wystarczających zasobów, by pracować nad takimi detalami.
Stanowcze nie.
Masz może rację Catthon, ale sama idea nie jest zła.
@Catthon
Z takimi plecakami to całe miesiące zabawy, a roboty żeby to wprowadzić góra dwa dni jeśli ktoś przy tym siądzie dobrze ...
@Catthon
Z takimi plecaki coolpack (https://www.humi.pl/pl/c/COOLPACK-kolekcja-2017/295) to całe miesiące zabawy, a roboty żeby to wprowadzić góra dwa dni jeśli ktoś przy tym siądzie dobrze ...
dużo roboty mało zysków!
Nie lepiej po prostu zamienić obecne plecaki (oprócz opancerzenia) na dmg 3% ?
Dodajcie plecak który po wyrzuceniu do lawy, przenosi się do depozytu :uśmiech2:
po co wam plecak co daje 2%
jestem na nie, nie podoba mi się ten pomysł
a jak już to lepiej zrobić u nikoli by dawał albo ochrone albo atak.
Albo jeszcze lepiej, wprowadzić losowość bonusów w plecaku np. od 3 do 5 %, na atak albo obrone :D