PDA

Zobacz pełną wersję : Propozycja Czar leczący dla Rycerza Ele - Wersja Ezzaka ;)


ezzak
25-03-17, 22:11
Z góry mówię pomysł może być ciężki do zrealizowania

Inkantacja : Wrek Tawis :)
Pobór many: 90

Działanie: 25% obrażeń od żywiołów jest zamieniane w punkty leczenia? (nazwijcie je jak chcecie), które się zbierają przez 10 sec ( 10 sec od otrzymania ostatnich obrażeń zywiołowych )

max punkty leczenia - 500

Wzór: obrona tarczą + punkty leczenia * 0,7.

I teraz trochę ode mnie. przy 200 tarczy i max stackach punktów leczenia ( trzeba otrzymać 2k obrażeń żywiołowych ) taki knight uleczy się za 550, co w połączeniu z miksturką podratuje jego stan po otrzymaniu ciężkich obrażeń, w pozostałych przypadkach przewiduję, że srednia takiego leczenia będzie się mieściła w okolicach 300 punktów, oraz będzie można go skutecznie używać tylko na potworach zadających obrażenia żywiołowe.


@Edit.

Po 10 sekundach od otrzymania ostatnich obrażeń zebrane punkty leczenia się zerują

Godfryd Czarny
25-03-17, 23:32
Jak najbardziej na tak,wiadomo z jakiego względu.

Mervakis
25-03-17, 23:59
@UP - Nie, nie wiadomo z jakiego względu.
Duchowny-ele leczenie po 500 od spella + hape tawisy?
Nekro-ele leczenie po 500 od spella + wyssanie życia ze starszych dli?
A może blokowanie wtedy innych spelli i run = padanie w ciągu 10 sekund?

ezzak
26-03-17, 00:16
@UP - Nie, nie wiadomo z jakiego względu.
Duchowny-ele leczenie po 500 od spella + hape tawisy?
Nekro-ele leczenie po 500 od spella + wyssanie życia ze starszych dli?
A może blokowanie wtedy innych spelli i run = padanie w ciągu 10 sekund?

duchowny-ele przecież będzie miał taki sam odstęp miedzy wrekiem a hape jak pomiędzy dwoma hape, a leczą mniej więcej tyle samo ( biorąc pod uwagę że będzie dostawał 2k żywiołowych na turę)

nekro-ele ma za to o kilkanaście % słabsze GHP, oraz musiałby co turę otrzymywać 2k żywiołowych, żeby wiecznie się tak leczyć

a no i jeszcze uznałeś że będą to dwuręczne knighty z 200 obrony tarczą, to jak na moje mooga sobei byc wtedy niesmiertelni

Figovsky
26-03-17, 01:18
Nie lepiej zrobić ten czar tylko dla ele-alchemika? Wystarczy zrobić tak, że kupujemy go u elementalistów, a odbieramy u alchemików. Żeby go kupić trzeba być elementalistą, a żeby odebrać - alchemikiem. Lub coś w tym stylu.

Do ele-alch maga i zwiada też bym coś dodał i tym sposobem wybór podprofesji nie będzie ograniczony do duch/nekro, może sam nawet bym pograł takim ele-alch magiem jak by mu dodali jakiegos ueka, ofc z cooldownem.

A jaki balans by tu wyszedł.

Jedni by woleli mieć sd, parala, 2x lepszą aurę tj nekro alch lub nekro ele
A drudzy woleli by expic wszędzie i mieć kozackiego ueka tj ele-alch

Kto wie, może byśmy w altaronach kiedyś zobaczyli combo ue nawet

909794
26-03-17, 16:38
@up, fajny pomysł z tym czarem tylko dla ele-alch, mogłoby to ożywić jakoś połączenie tych dwóch podprofesji. Ale może zamiast zaklęć dodać raczej specjalne mikstury, do użycia tylko dla ele-alch? Jeśli chodzi o zachowanie logiki, to to się broni w stu procentach, bo w końcu są to ludzie obeznani i z alchemią, i kontrolujący żywioły, więc mogłyby to być mikstury dające efekty pokroju leczenia, opisanego na początku tematu, związane z ogniem, wodą etc. Mam sporo ciekawych pomysłów na tego typu mikstury, może nawet stworzę oddzielny temat.

lordps
26-03-17, 17:16
Albo dodajcie jakieś dobre źródło czerwonych róż i tyle ;d