Shrime
01-09-17, 15:51
Jako że zabijanie przeciwników na początku rozgrywki jest strasznie monotonne i nudne, przedstawiam wam sposób na zdobycie 10 poziomu w mniej nudny,a bardzo często również szybszy sposób :)
Aby zdobyć nasz upragniony 10 poziom i opuścić startową wyspę, wykonamy szereg misji, głównie polegających na pomocy NPC w wiosce.
Jeśli bardziej wolicie poradniki wideo, to zamieszczam tutaj link do takiego, zrobionego przez Hexenussa.(pokazany jest również samouczek, który ja pominąłem)
https://youtu.be/Ji0wHKNR2Cs?t=1100
Na początek przyda nam się mapa, z oznaczonymi NPC potrzebnymi do naszych misji:
https://wiki.altaron.pl/images/Anan.png
~~Droga do zielarki (1)
~~Młynarz Janusz M
~~Stolarz W
~~Wschodnie wyjście 4
~~Karczma, na +1 znajdziemy Małgorzatę G
~~Droga do rolfa 3. Po wejściu kierujemy się na zachód na schody.
~~Kowal Szymon K
~~Płatnerz Joanna P
~~Sklep z asortymentem dla łucznika A
~~Sklep wielobranżowy(Zapytaj o ofertę) Z
~~Budynek zarządcy B
~~Droga do statku 5
Wszystkie potrzebne przedmioty do misji:
20 jagód,
2 księżycowe kwiaty,
rumianek pospolity,
skalniak rdzawy,
martwa żaba,
łapa niedźwiedzia,
martwy warchlak,
5 buraków,
10 garści gałązek
3 bukowe liście
Pierwszym krokiem będzie wbicie ręcznie 3-ego poziomu doświadczenia. Gdy już to zrobimy udajemy się do zielarki i wykonujemy trzy proste zadania:
Witamy się z zielarką i pytamy o misję. Każe nam przyniesć 20 jagód.
Duże skupisko krzaków z jagodami znajdziemy po drodze do jej chatki.
https://wiki.altaron.pl/images/Jagoda.gif
Oddajemy jagody, w zamian dostajemy exp + 15 miedziaków.
Kolejnym składnikiem do eliksiru będą księżycowe kwiaty,są bardzo pospolite i znaleźć je można na ziemi dosłownie wszędzie. Występują pojedynczo bądź w skupiskach po 3.
https://wiki.altaron.pl/images/Ksi%C4%99%C5%BCycowe_Kwiaty.gif
Po zebraniu dwóch wracamy do zielarki i oddajemy misję.
Trzecia misja polega na upolowaniu żaby i przyniesieniu jej truchła.
Żabe spotkamy przy brzegu, schodząc na poziom 0(miejsce oznaczone gwiazdką)
Pomarańczowe okręgi to miejsce w którym powinniśmy szukać żaby:
https://wiki.altaron.pl/images/%C5%BBaba.gif
Po oddaniu ciała, musimy poczekać, dlatego w tym czasie przejdziemy robić inne zadania.
Niedaleko chatki zielarki znajduje się młyn, tam znajdziemy kolejne zadanie:
Młynarz Janusz potrzebuje naszej pomocy, rozpoczynamy u niego misję witając się i pisząc misja.
Magazyn jest obok miejsca, w którym przebywa Młynarz oznaczony na mapie wyżej.
Przechodzimy przez ladę, i schodzimy po drabinie w dół.
W piwniczce wyciągamy ser z szafki, pojawią się trzy szczury które możemy zabić dla dodatkowego doświadczenia
Wracamy do młynarz i oddajemy questa.
Po misji u młynarza udajemy się do kowala Szymona
Misję u niego rozpoczniemy po napisaniu płatnerz Joanna
Wręczy on nam list, z którym wędrujemy do Joanny. Możemy u niej kupić drewnianą tarczę, która przyda nam się do kolejnych misji.
Witamy się i mówimy list
Wracamy do kowala, piszemy list, a następnie bardzo chętnie.
Wracamy do zielarki odebrać nagrodę i rozpocząć kolejna misje. Dostajemy od niej kilka mikstur, które możemy wypić i sprzedać jej buteleczki.
Do wykonania kolejnej misji otrzymamy sierp, którym można zbierać niektóre składniki alchemiczne. Szukamy gałązek rumianku i ścinamy je klikając na sierp a następnie na gałęzie rumianka. Aby zaoszczędzić czasu możemy od razu szukać i ścinać również krzaki skalniaka,ponieważ do kolejnej misji będziemy potrzebować jednej sztuki skalniaka rdzawego. Rośliny te znajdziemy blisko wody.
Uwaga! Po nieudanym ścięciu trzeba odczekać aż roślina się "zregeneruje"!!
Wygląd rośliny rumianku:
https://wiki.altaron.pl/images/Rumianek_Pospolity.gif
Po zebraniu rumianku oddajemy go zielarce, i zabieramy kolejną misję. Tym razem jesteśmy proszeni o jeden skalniak rdzawy.
Ścinamy, i przynosimy.
Wygląd krzewu skalniaka:
https://wiki.altaron.pl/images/Skalniak_Rdzawy.gif
Po oddaniu skalniaka zabieramy kolejną misje zielarki i idziemy do wioski:
Udajemy się do trzech NPC po kolejne misje.
Odwiedzamy Rolfa i bierzemy od niego quest na gulasz(po schodkach oznaczonych numerem 3, a następnie na północny-zachód:
Następnie bierzemy misję od stolarza(W na mapie), a następnie udajemy się do karczmy(nr .G na mapie) na poziom +1 i odbieramy kolejną misję.Z tego miejsca warto zahaczyć o kowala, aby zakupić lepszą broń(nie wyrzucaj nożyka!).
Przechodząc obok drzew zbieramy potrzebne nam przedmioty - garście gałązek(10) oraz bukowe liście(3) za pomocą sierpa.
Drzewo, z którego zbieramy liście buku wygląda tak:
https://wiki.altaron.pl/images/Buk.gif
Garście gałązek zbierzemy z dużych drzew bez użycia narzędzi:
https://wiki.altaron.pl/images/Sosna.gif
Udajemy się teraz do wschodniego wyjścia z miast (znacznik 4 na mapie), wchodzimy po schodkach i przechodzimy przez most.
Na moście zaczepiamy strażnika i zabieramy misję na zabicie trzech wilków.
Teraz kierujemy się na północ, w poszukiwaniu niedźwiedzi i wilków,
Niedźwiedzią łapę można nie tylko wyloocić. Możemy ją również spróbować wyciąć nożykiem/scyzorykiem, który dostajemy na starcie.
Po zdobyciu niedźwiedziej łapy, szukamy warchlaka. Zwykle kilka kręci się na wschód od pomarańczowej ścieżki ze zrzutu. Zabieramy trupa warchlaka i pędzimy kupić 5 buraków od Dziwaka Staśka:
Dostaniemy się do niego idąc od strażnika(od misji z wilkami) w dół, następnie kierując się na zachód.
https://wiki.altaron.pl/images/Dziwak_Stasiu.jpg
Kupujemy 5 buraków.
https://wiki.altaron.pl/images/Burak.gif
Po kupieniu buraków wracamy oddać misję Rolfowi,stolarzowi oraz barmance, a na koniec wracamy do zielarki i dajemy jej łapę niedźwiedzia.
Po tych zabiegach powinniście osiągnąć 10 poziom doświadczenia i mieć możliwość opuszczenia wyspy.
Drogę do opuszczenia wyspy zaczynamy u zarządcy, do którego piszemy magiczne słowo pozwolenie, następnie wystarczy odpowiadać na jego pytania.
Po tym jak skończymy z nim rozmawiać i wybierzemy swoją profesję idziemy do Kapitana statku. Do niego piszemy Erec Mocec Rochew.
Na wyspie przejściowej rozmawiamy z właścicielką sklepu, a następnie z tamtejszym dowódcą. Przechodzimy przez brame na północy, pokonujemy oponenta i udajemy się do Smoczego Jeźdźca. Na słowo lot wyruszymy w drogę na główny kontynent.
Wszelkie dostrzeżone błędy możecie zgłaszać na PW lub pod postem.
Pozdrawiam, Fenrir
Aby zdobyć nasz upragniony 10 poziom i opuścić startową wyspę, wykonamy szereg misji, głównie polegających na pomocy NPC w wiosce.
Jeśli bardziej wolicie poradniki wideo, to zamieszczam tutaj link do takiego, zrobionego przez Hexenussa.(pokazany jest również samouczek, który ja pominąłem)
https://youtu.be/Ji0wHKNR2Cs?t=1100
Na początek przyda nam się mapa, z oznaczonymi NPC potrzebnymi do naszych misji:
https://wiki.altaron.pl/images/Anan.png
~~Droga do zielarki (1)
~~Młynarz Janusz M
~~Stolarz W
~~Wschodnie wyjście 4
~~Karczma, na +1 znajdziemy Małgorzatę G
~~Droga do rolfa 3. Po wejściu kierujemy się na zachód na schody.
~~Kowal Szymon K
~~Płatnerz Joanna P
~~Sklep z asortymentem dla łucznika A
~~Sklep wielobranżowy(Zapytaj o ofertę) Z
~~Budynek zarządcy B
~~Droga do statku 5
Wszystkie potrzebne przedmioty do misji:
20 jagód,
2 księżycowe kwiaty,
rumianek pospolity,
skalniak rdzawy,
martwa żaba,
łapa niedźwiedzia,
martwy warchlak,
5 buraków,
10 garści gałązek
3 bukowe liście
Pierwszym krokiem będzie wbicie ręcznie 3-ego poziomu doświadczenia. Gdy już to zrobimy udajemy się do zielarki i wykonujemy trzy proste zadania:
Witamy się z zielarką i pytamy o misję. Każe nam przyniesć 20 jagód.
Duże skupisko krzaków z jagodami znajdziemy po drodze do jej chatki.
https://wiki.altaron.pl/images/Jagoda.gif
Oddajemy jagody, w zamian dostajemy exp + 15 miedziaków.
Kolejnym składnikiem do eliksiru będą księżycowe kwiaty,są bardzo pospolite i znaleźć je można na ziemi dosłownie wszędzie. Występują pojedynczo bądź w skupiskach po 3.
https://wiki.altaron.pl/images/Ksi%C4%99%C5%BCycowe_Kwiaty.gif
Po zebraniu dwóch wracamy do zielarki i oddajemy misję.
Trzecia misja polega na upolowaniu żaby i przyniesieniu jej truchła.
Żabe spotkamy przy brzegu, schodząc na poziom 0(miejsce oznaczone gwiazdką)
Pomarańczowe okręgi to miejsce w którym powinniśmy szukać żaby:
https://wiki.altaron.pl/images/%C5%BBaba.gif
Po oddaniu ciała, musimy poczekać, dlatego w tym czasie przejdziemy robić inne zadania.
Niedaleko chatki zielarki znajduje się młyn, tam znajdziemy kolejne zadanie:
Młynarz Janusz potrzebuje naszej pomocy, rozpoczynamy u niego misję witając się i pisząc misja.
Magazyn jest obok miejsca, w którym przebywa Młynarz oznaczony na mapie wyżej.
Przechodzimy przez ladę, i schodzimy po drabinie w dół.
W piwniczce wyciągamy ser z szafki, pojawią się trzy szczury które możemy zabić dla dodatkowego doświadczenia
Wracamy do młynarz i oddajemy questa.
Po misji u młynarza udajemy się do kowala Szymona
Misję u niego rozpoczniemy po napisaniu płatnerz Joanna
Wręczy on nam list, z którym wędrujemy do Joanny. Możemy u niej kupić drewnianą tarczę, która przyda nam się do kolejnych misji.
Witamy się i mówimy list
Wracamy do kowala, piszemy list, a następnie bardzo chętnie.
Wracamy do zielarki odebrać nagrodę i rozpocząć kolejna misje. Dostajemy od niej kilka mikstur, które możemy wypić i sprzedać jej buteleczki.
Do wykonania kolejnej misji otrzymamy sierp, którym można zbierać niektóre składniki alchemiczne. Szukamy gałązek rumianku i ścinamy je klikając na sierp a następnie na gałęzie rumianka. Aby zaoszczędzić czasu możemy od razu szukać i ścinać również krzaki skalniaka,ponieważ do kolejnej misji będziemy potrzebować jednej sztuki skalniaka rdzawego. Rośliny te znajdziemy blisko wody.
Uwaga! Po nieudanym ścięciu trzeba odczekać aż roślina się "zregeneruje"!!
Wygląd rośliny rumianku:
https://wiki.altaron.pl/images/Rumianek_Pospolity.gif
Po zebraniu rumianku oddajemy go zielarce, i zabieramy kolejną misję. Tym razem jesteśmy proszeni o jeden skalniak rdzawy.
Ścinamy, i przynosimy.
Wygląd krzewu skalniaka:
https://wiki.altaron.pl/images/Skalniak_Rdzawy.gif
Po oddaniu skalniaka zabieramy kolejną misje zielarki i idziemy do wioski:
Udajemy się do trzech NPC po kolejne misje.
Odwiedzamy Rolfa i bierzemy od niego quest na gulasz(po schodkach oznaczonych numerem 3, a następnie na północny-zachód:
Następnie bierzemy misję od stolarza(W na mapie), a następnie udajemy się do karczmy(nr .G na mapie) na poziom +1 i odbieramy kolejną misję.Z tego miejsca warto zahaczyć o kowala, aby zakupić lepszą broń(nie wyrzucaj nożyka!).
Przechodząc obok drzew zbieramy potrzebne nam przedmioty - garście gałązek(10) oraz bukowe liście(3) za pomocą sierpa.
Drzewo, z którego zbieramy liście buku wygląda tak:
https://wiki.altaron.pl/images/Buk.gif
Garście gałązek zbierzemy z dużych drzew bez użycia narzędzi:
https://wiki.altaron.pl/images/Sosna.gif
Udajemy się teraz do wschodniego wyjścia z miast (znacznik 4 na mapie), wchodzimy po schodkach i przechodzimy przez most.
Na moście zaczepiamy strażnika i zabieramy misję na zabicie trzech wilków.
Teraz kierujemy się na północ, w poszukiwaniu niedźwiedzi i wilków,
Niedźwiedzią łapę można nie tylko wyloocić. Możemy ją również spróbować wyciąć nożykiem/scyzorykiem, który dostajemy na starcie.
Po zdobyciu niedźwiedziej łapy, szukamy warchlaka. Zwykle kilka kręci się na wschód od pomarańczowej ścieżki ze zrzutu. Zabieramy trupa warchlaka i pędzimy kupić 5 buraków od Dziwaka Staśka:
Dostaniemy się do niego idąc od strażnika(od misji z wilkami) w dół, następnie kierując się na zachód.
https://wiki.altaron.pl/images/Dziwak_Stasiu.jpg
Kupujemy 5 buraków.
https://wiki.altaron.pl/images/Burak.gif
Po kupieniu buraków wracamy oddać misję Rolfowi,stolarzowi oraz barmance, a na koniec wracamy do zielarki i dajemy jej łapę niedźwiedzia.
Po tych zabiegach powinniście osiągnąć 10 poziom doświadczenia i mieć możliwość opuszczenia wyspy.
Drogę do opuszczenia wyspy zaczynamy u zarządcy, do którego piszemy magiczne słowo pozwolenie, następnie wystarczy odpowiadać na jego pytania.
Po tym jak skończymy z nim rozmawiać i wybierzemy swoją profesję idziemy do Kapitana statku. Do niego piszemy Erec Mocec Rochew.
Na wyspie przejściowej rozmawiamy z właścicielką sklepu, a następnie z tamtejszym dowódcą. Przechodzimy przez brame na północy, pokonujemy oponenta i udajemy się do Smoczego Jeźdźca. Na słowo lot wyruszymy w drogę na główny kontynent.
Wszelkie dostrzeżone błędy możecie zgłaszać na PW lub pod postem.
Pozdrawiam, Fenrir