Rahilux
29-09-17, 12:08
1.Ustawienie by Hoxe alp zadawał dmg z żywiołów taki jaki jest na broni.
2.Zmniejszenie zużycia przez niego many z 50 na 35-40.
3.Zmniejszenie wymagań lvlowych rago tote z 55 na 50. Bądź ewentualne zamienienie go miejscami z odes rago.
4.Zreworkowanie tarczy dla wojownika,
wojownik dwuręczny dostaje lekko większy dmg od knighta na tym samym poziomie z tarczą i maksymalnym skillem jaki można mieć na odpowiednim lvlu.
Obecnie Wojownik jednoręczny zadaje mniej dmg, przyjmuje prawie tyle samo co dwuręczny, jego nie opłaca się brać na TH, teraz tylko liczy się ilość HP bo tylko to odpowiada obecnie za tankowanie.
5.
Zbalansowanie broni pod względem DMG.
Wiele broni ma taki sam dmg jak poprzednik który ma mniejsze wymagania lvlowe bądź większe wymagania a mniejszy dmg.
Przykłady:
Szestospiór : wymagany 20lvl 33dmg
Zlota katana : wymagany 25lvl 33dmg
Siekiera : wymagany 25lvl 35dmg
Straszak : wymagany 30lvl 34dmg
Straszak : wymagany 30lvl 34dmg
Krasnoludzki Berdysz : wymagany 30lvl 36dmg
Krasnoludzki Berdysz : wymagany 30lvl 36dmg
Cierń : wymagany 35lvl 35dmg
Zaibatsu : wymagany 40lvl 36dmg
Siepacz : wymagany 50lvl 40dmg
Rozpruwacz : wymagany 60lvl 40dmg
Tak samo w broniach dwuręcznych, a nie biorę pod uwagę obrony specjalnie bo ona mało daje przy takich ilościach, dopiero w elfickim mieczu jest to coś.
2.Zmniejszenie zużycia przez niego many z 50 na 35-40.
3.Zmniejszenie wymagań lvlowych rago tote z 55 na 50. Bądź ewentualne zamienienie go miejscami z odes rago.
4.Zreworkowanie tarczy dla wojownika,
wojownik dwuręczny dostaje lekko większy dmg od knighta na tym samym poziomie z tarczą i maksymalnym skillem jaki można mieć na odpowiednim lvlu.
Obecnie Wojownik jednoręczny zadaje mniej dmg, przyjmuje prawie tyle samo co dwuręczny, jego nie opłaca się brać na TH, teraz tylko liczy się ilość HP bo tylko to odpowiada obecnie za tankowanie.
5.
Zbalansowanie broni pod względem DMG.
Wiele broni ma taki sam dmg jak poprzednik który ma mniejsze wymagania lvlowe bądź większe wymagania a mniejszy dmg.
Przykłady:
Szestospiór : wymagany 20lvl 33dmg
Zlota katana : wymagany 25lvl 33dmg
Siekiera : wymagany 25lvl 35dmg
Straszak : wymagany 30lvl 34dmg
Straszak : wymagany 30lvl 34dmg
Krasnoludzki Berdysz : wymagany 30lvl 36dmg
Krasnoludzki Berdysz : wymagany 30lvl 36dmg
Cierń : wymagany 35lvl 35dmg
Zaibatsu : wymagany 40lvl 36dmg
Siepacz : wymagany 50lvl 40dmg
Rozpruwacz : wymagany 60lvl 40dmg
Tak samo w broniach dwuręcznych, a nie biorę pod uwagę obrony specjalnie bo ona mało daje przy takich ilościach, dopiero w elfickim mieczu jest to coś.