PDA

Zobacz pełną wersję : Poprawienie mniej uczęszczanych potworów


mexiunio
05-10-17, 13:35
Gobliny - zwiększyć częstotliwość wypadania czerwonych róż.

Elfy - zwiększyć szansę na sakiewkę.

Orki (wszystkie) - zwiększyć sakiewki.

Dezerterzy - dodać możliwość wydropienia płytowych nogawic.

Bandyci - zwiększyć sakiewki na takie, jakie lecą z olbrzymów.

Szlamy - dodać do loota rare grudki szlamu/niech szlamki nie pozostawiają po sobie pól gazu.

Haubaki - wywalić wysysanie many.

Świetliki - one potrzebują całkowitego remake.

Młode smoki - dodać sakiewki albo dodać możliwość wycinania z nich łusek nożykiem.

Bagny - zmniejszyć wysysanie many do minimum.

Drzewiec - zmniejszyć wysysanie many o połowę.

Żywiołaki ognia - zmniejszyć ich zadawany DMG.

Granitowe gargulce i marmurowe golemy - ktoś w ogóle na nich expi? Do loota gargulca bym dorzucił królewskie legi, a do golemów królewskiego arma.

Żywiołaki energii - zmniejszyć ich pancerz, bo poza magami nikt tam nie poexpi.

Żywiołaki ziemi - zmniejszyć ich DMG (kamień, łapa), NIE RUSZAJĄC przy tym loota.

Diabliki - wywalić im niewidkę.


Zapraszam do dyskusji czy jesteście za czy przeciw. Może ktoś się wypowie o lepszych potworach?

Bryndzaarron
05-10-17, 14:09
Diablikom zmienilbym maxymalny dmg z spella jednoczesnie zwiekszajac minimalny raz mozesz dostac trzy spelle w 1 sekundzie kazdy 70 a raz tak samo tylko ze po 400... zwiekszylbym tez ich zageszczenie moze zeby nie uciekaly?

Zywiolaki ziemi maja teraz op loota serio to jest resp do zarabiania (przynajmniej magiem z gfb gdy mozna sobie pozwolic na luranie po 6+) Sa ryzykowne i wymagaja duzego lvla zmniejszajac im dmg z lapy/kamienia zmniejszylbym jednak tez loota troche bo byloby zbyt latwo

Co do drzewcow i entow juz sie wypowiadalem leca z nich fajne sakwy (z entow chyba do 150?) ale te sakwy leca co 2-3 potwor czasem co 4 + mana drain + zbyt malo entow/za wolny respawn

Zywiolaki energii mysle ze maja zbyt duze obrazenia zeby moc na nich expic bez niewidki wiec moze zrobic z nich taki resp dla nekromantow RYCERZY? No ale resista maja ogromnego na smierc wiec raczej lipton :/

Od siebie bym dodal zeby zamiast zwiekszac hp po prostu zmniejszyc exp z ze wszystkich mobow niby na jedno wyjdzie ale... ale wtedy nie beda znikaly potwory z ktorymi biegamy zwiadowcami/magami + latwiej bedzie balansowac potwory pod wzgledem k/h

Przydaloby sie dodac do jakis mobow bitewne buty i zlote nogawice najlepiej do potworow ktore nikt nie hunci ze wzgledu na kiepski profit (oba te itemy mozna sprzedac za ladna sumke przynajmniej w poczatkowej fazie rozgrywki) Np jakies praojce(znam je tylko z opowiesci ludzi ktorzy juz nigdy tam nie chca wracac)?

genofag
05-10-17, 14:51
ja bym cos zrobił z Obserwatorami bardzo klimatyczne potworki i miejscówki gdzie występują tylko są strasznie nie opłacalne pod względem expa w stosunku do siły.

Veliothe
05-10-17, 15:31
ja bym cos zrobił z Obserwatorami bardzo klimatyczne potworki i miejscówki gdzie występują tylko są strasznie nie opłacalne pod względem expa w stosunku do siły.

Wystarczyłoby dodać fajne zadanie z jakimś magiem, który w efekcie końcowym daje nam przedmiot, który podczas noszenia daje nam całkowitą ochronę przed wysysaniem many ale tylko od obserwatorów. Mogłoby to być też w formie jakiejś aury, która działa przez 2h.

Ogólnie można by dodać takie questy z przedmiotami, czy blessami wspomagającymi nas w walce z DANYM potworem. Np Miecz +10 ataku przeciwko olbrzymom.
Płaszcz elementalisty 20% redukuje ataki żywiołaków.
Aura 1,5h łowców wampirów +5% ataku przeciw wampirom i 20% redukcja wysysania życia.
Chodzi tu o konkretne moby, lub grupy mobów a nie o wszystkie żywioły czy też pvp.

Obles
06-10-17, 09:43
Gobliny, Elfy, Orki, Bandyci, Granitowe Gargulce, Świetliki, Żywiołaki Ziemii oraz Diabliki - zmiany zostały wprowadzone, więcej informacji tutaj (https://forum.altaron.pl/showthread.php?p=160603#post160603).

Haubaki, Drzewce oraz Bagny mają już mocno zmniejszoną ilość wysysanej many, wprowadziłem to kilka dni temu i taki stan zostanie.
Resztę propozycji uznaję na chwilę obecną za bezzasadną, dziękuję za uwagi.

Catthon
06-10-17, 09:47
Żywiołaki ziemi to ryzykowny eksperyment. Już teraz są non stop zajęte, jest to świetny resp do zarabiania kasy. Wiąże się z pewnym ryzykiem dla maga, ale to ryzyko jest wpisane w jego profesję. Znam go dobrze i uważam to za pochopne (zwłaszcza w świetle oblężenia, jakie ten resp przeżywa na co dzień).

Reszta zmian - in plus.

Rahilux
06-10-17, 09:55
Zmiany już są wprowadzone?



/
Największym zagrożeniem ze strony żywiołaków ziemii była tylko dzienna u magów ele która do pewnego czasu mogła Ci go dać do pokonania już na 30 lvlu.

Tylko że jak tą dzienną zrobiłeś a dobrze sypło to jeszcze z niej wyniosłeś +4k xd.

Bryndzaarron
06-10-17, 10:02
Ide znow na diabliki jak mnie 2 zajebia bo nie bede wstanie ich zjechac hp zanim skonczy mi sie mana przekladajac e ringa spamujac hape tawisa(gdy hp zejdzie do 200 a hape tawis uleczy 400 to e rin na 1ture) to quit

Windykator
06-10-17, 10:15
Nadzorca - usunac wysysanie zycia z ich arsenalu.

mario
06-10-17, 10:30
Bagnowie ruszyliscie a co z konkwistadorami?

Catthon
06-10-17, 10:46
Ide znow na diabliki jak mnie 2 zajebia bo nie bede wstanie ich zjechac hp zanim skonczy mi sie mana przekladajac e ringa spamujac hape tawisa(gdy hp zejdzie do 200 a hape tawis uleczy 400 to e rin na 1ture) to quit

To straszne.
Diabliki to niezły resp dla zwiadowcy, słaby dla maga (nie wiem jak po zmianach). Można powiedzieć, że to resp dla zwiadowcy dedykowany. Rycerzem też byś tam śmigał?

Marancza
06-10-17, 10:50
To straszne.
Diabliki to niezły resp dla zwiadowcy, słaby dla maga (nie wiem jak po zmianach). Można powiedzieć, że to resp dla zwiadowcy dedykowany. Rycerzem też byś tam śmigał?

Z tego co pamiętam to one cały czas ostro nawalały niewidkę, więc raczej dla maga z ava niż dla zwiadowcy.

Obles
06-10-17, 10:58
Konkwista ma dobry łup, szczerze to nie rozumiem, dlaczego na ich obozowiskach nie ma tłumów 25-35 poziomowych graczy.
Co do diablików - to zdecydowanie wymagający przeciwnik nie dla każdego gracza a na pewno nie dla pojedynczej jednostki we wczesnym etapie gry. Diablik ma na prawdę dobry łup, który wynagradza trudności.

Catthon
06-10-17, 11:02
Z tego co pamiętam to one cały czas ostro nawalały niewidkę, więc raczej dla maga z ava niż dla zwiadowcy.

Z tego co pamiętam to zwiadowca ma czar odkrycia, który między innymi z tego powodu został wprowadzony. Czarnoksiężniki też znikają.

Rahilux
06-10-17, 11:02
^

Bo mało kto wie gdzie oni mają resp xD.
Szukałem ich i bagnów a znalazłem ropuchy, żółwie i kapliczke.

Wprowadzone zmiany już są czy po jutrzejszym save?

mario
06-10-17, 11:19
Konkwistadorzy są za drzwiami z klamka w ich wiosce a bagnowie są na północ i wchodzi się do nich przez domek taki rozwalony, nawet tego domkiem nazwać nie można ;p
Jeśli selbo mówisz że z nich dobrze sypie to wybacz mi ;p

Marancza
06-10-17, 11:39
Z tego co pamiętam to zwiadowca ma czar odkrycia, który między innymi z tego powodu został wprowadzony. Czarnoksiężniki też znikają.

Ano, fakt.

Zapomniałem o tym.

Ten czar blokuje możliwość wrzucenia niewidki przez potwora?

Catthon
06-10-17, 11:40
Ano, fakt.

Zapomniałem o tym.

Ten czar blokuje możliwość wrzucenia niewidki przez potwora?

Na pewno powoduje odkrycie potworów znajdujących się w pobliżu. Dawno nie grałem zwiadem, ale o ile pamiętam, to wystarczy zrobić kroczek i go trzasnąć, by odkryć skurczybyka.

Wicked
06-10-17, 12:01
<clap, clap, clap> Nerfić śmierć, niech zwiadek nekro nie może nigdzie expić. xD
W górskie trolle nie biło się jakoś wybitnie więcej z tej śmierci niż inne moby, a tu jeszcze nerf. xD KEK.
Proponuje w ogóle o 50% obniżyć obrażenia ze śmierci vs wszystko, because reasons. Niech nekro zwiad biega ze świętością. xD
To i tak już jest clown fiesta trochę, granie zwiadem nekro, ale no tak, przecież od 120 zaczyna się gra dopiero.

A gdzie poprawki dla zwiada? A zwiada to jeb@#(.

@up
zdjęcie niewidki ma chyba tylko duch zwiadek. ;)

Bryndzaarron
06-10-17, 12:44
Testowalem diabliki dobrze teraz bija dalej sa grozne i moga 100maga dwa zabic jak ktos poskapi hape tawisa ale nie ma sytuacji takiej ze 100magowi wylatuja dwa diabliki i on juz wie ze ginie mimo smoczego amuletu suma i przekladania e ringa

Reszte mobow sprawdze pozniej teraz ide odrobic troche levela na moim normalnym spocie :kappa

A no i troche smuteg bo dark zrobil sobie sdkow na potkach ickowych co troche trwalo nazbieral bonus poszedl na hydry potem rekiny i chyba gorskie z sd i wykrecil calkiem fajny exp tylko trzeba brac pod uwage to ile robil te sdki/zbieral skladniki a nerf zywiolu znerfil faktycznie exp tam z sd ale rowniez znerfil team hunty (efo tote, aluki style) i zwiadkowe kpiro ;f

Dather
09-10-17, 13:48
Z tego co pamiętam to zwiadowca ma czar odkrycia, który między innymi z tego powodu został wprowadzony. Czarnoksiężniki też znikają.

Expiłem zwiadem sporo i nie wiem co teraz zmieniliście ale kiedyś było tak:
Czar odkrycia ma za małe pole zasięgu powinno być na ekran bo po to jest ten czar. Wiec mało użyteczny wystarczy że mobek dał kratkę bo i wrl ucieka i diablik i niestety juz go nie uwidziałeś tym czarem. Ale są też plusy jak trafiłeś moba odkryciem to nie mógł zniknąć na 5 czy ileś sec nie pamiętam i to było/jest zaletą.
Reasumując Zwiększyłbym zasięg o +2 i czas zniknięcia dał z 15 bo pamiętam ze było trochę za krótko jak na redzie zwiały.
A dmg diablików to jakiś czarny humor 150 zwiada do reda 2 zjadały w sekunde.

A i jeszcze jedno respa bym nie zwiększał, no może bym dodał ze 3 diabliki ale przede wszystkim zwiększyłbym im czas respawnu bo maja zdecydowanie za długi...
Mam na myli zbyt powolny resp powiny respic sie 200 sec ?300 ? a maja z 600 I mozna by tam latać.

Catthon
09-10-17, 14:27
Expiłem zwiadem sporo i nie wiem co teraz zmieniliście ale kiedyś było tak:
Czar odkrycia ma za małe pole zasięgu powinno być na ekran bo po to jest ten czar. Wiec mało użyteczny wystarczy że mobek dał kratkę bo i wrl ucieka i diablik i niestety juz go nie uwidziałeś tym czarem. Ale są też plusy jak trafiłeś moba odkryciem to nie mógł zniknąć na 5 czy ileś sec nie pamiętam i to było/jest zaletą.
Reasumując Zwiększyłbym zasięg o +2 i czas zniknięcia dał z 15 bo pamiętam ze było trochę za krótko jak na redzie zwiały.
A dmg diablików to jakiś czarny humor 150 zwiada do reda 2 zjadały w sekunde.

A i jeszcze jedno respa bym nie zwiększał, no może bym dodał ze 3 diabliki ale przede wszystkim zwiększyłbym im czas respawnu bo maja zdecydowanie za długi...
Mam na myli zbyt powolny resp powiny respic sie 200 sec ?300 ? a maja z 600 I mozna by tam latać.

Teraz przy zwiększonym HP raczej czas respawnu powinien być okej, nie wierzę, że wybijasz oba piętra i nadal się nie respią, nawet we 2-3 osoby.

Shrime
10-10-17, 11:59
Faktycznie czar Odkrycie jest trochę słaby. Obecny zasięg nie obejmuje praktycznie żadnego range moba(oświecony/warlock/diablik np.).

Azizy
10-10-17, 12:50
Faktycznie czar Odkrycie jest trochę słaby. Obecny zasięg nie obejmuje praktycznie żadnego range moba(oświecony/warlock/diablik np.).

Popieram jedynie używam tego spella jak biegam z Rycerzem i niewidzialne moby są na nim :c

bart303
10-10-17, 13:07
Popieram jedynie używam tego spella jak biegam z Rycerzem i niewidzialne moby są na nim :c

Ten czar stanie się bardzo użyteczny w pvp na 100+ poziomie oraz, na czarnoksieznikach na wcześniejszej edycji dała radę więc czemu teraz miałby nie dać rady

Shrime
10-10-17, 16:08
Ten czar stanie się bardzo użyteczny w pvp na 100+ poziomie oraz, na czarnoksieznikach na wcześniejszej edycji dała radę więc czemu teraz miałby nie dać rady

Bardziej opłaca się rzucić obszarówke w miejsce potwora niż podchodzić na 2 kroki i liczyć że akurat potwór nie zdąży odejść