PDA

Zobacz pełną wersję : Test Profesji ich +i-


turbo
09-10-11, 23:26
Witam, Temat ten powstaje z myślą o nowych graczach altaronu, By mogli przeanalizować wady i zalety profesji i uzyskać jak najlepsze informacje o profesjach ... zaczynamy ^^

Wojownik
+wysoka ilość Hp, Wysoki udźwig, silna obrona<najlepsze zbroje+obrona w broń (1h) > Tanie trenowanie postać(wydatek na jedzenie), Dobra magia obszarowa, (tak zwane ,,exori,,) najlepiej zarabialna proff, w przeliczeniu na waste i ogólnie ...

-Walka na kontakt, nie magiczność postaci, Brak możliwości użycia Magicznych ścian(mw) przez długi okres gry, Utrudniony Solo exp na Abitanicach z powodu szamanek.

<Dobra profesja, dla spokojnych graczy, którzy nie lubią/chcą pocić się na expach, i tańczyć z Mobami, przy wysokim lvl, z sub klasą ,,alchemik,, oraz dużymi bombami, jest niczym czołg, moim zdaniem najczęściej wybierana klasa>

Mag
+Walka na dystans, Wysoka ilość magii, Wysoka ilość punktów magi, Najtańsze leczenie w przeliczeniu na waste<mana-Spell>, Tworzenie wielu cennych run, Bardzo dobre magie obszarowe, Wysoki Demage, Tanie skillowanie(wydatek na jedzenie), tworzenie kreatur.

siwyus: Warto dodać, że jest to postać, na której możemy wyciągnąć sporo dośw./h, nawet na małym poziomie.
-Niski def, ciężki i mozolny start, Niski Cap, Niska ilość Hp, konieczność ładowania broń( różdżek ) wymuszona koncentracja na exp,

Mały def plus niska ilość hp, sprawiają, że sekunda nie uwagi, prowadzi szybką drogą do temple, Ale rekompensuje to nam, szalenie urozmaicona gra, oraz potężne Uderzenia na dystans, które sprawiają, że Mag to najlepszy morderca ^,^ Ilość capa, zmusza nas do robienia lot bagów, ładowanie różdżek, kupywanie potów, oraz czasami run, sprawiają, że ów postać na małych lvl jest biedna ..

łucznik

+Walka na dystans, potężna magia ,,szybkostrzelność,, już od 24lvl, dobrze broniąca i atakująca postać, Szybki start, zdobywanie doświadczenia na silnych potworach od bardzo niskiego lvl ( spowodowane wysokimi uderzeniami z dużej odległości)

-Minimalna <wolna> ilość udźwigu( spowodowana koniecznością noszenia amunicji), Kosztowne i obowiązkowe trenowanie( koszt kamieni, jedzenia) Ograniczone Czasowo expienie ( spowodowane szybko-wystrzeliwaną amunicja)

łucznik, to najrzadziej wybierana profesja w grze, Nie dziwię się, aczkolwiek ubolewam nad tym, Bardzo kosztowne i obowiązkowe skillowanie( brak widocznego trenowania na expie) powoduje, że wiekrzość naszej kasy, poświęcana jest na zakup kamień, a jej reszta na amunicje, lecz spokojnie, łucznik jest dobrym mordercą ze względu na jego czar szybkostrzelności, oraz nie źle się broni ( nie tak dobrze jak woj.) ale jego ilość życia i many nie jest skąpa, Postać ciekawa, dająca radość.
Teverix:Chciałbym powiedzieć, że kamienie do 65 skila nie są potrzebne. Wystarczą włócznię które są bardzo tanie. Potem można już expić i na expie tak do 50/55 lvl wbija się 75 skila po czym rozdaje się pny.
Jak kamienie tylko używałem wtedy gdy chciałem doskilać skila, a nie skilać nimi cały czas ^^
Ps. To są moje prywatne przemyślenia, kulturalna debata mile widziana, jestem gotowy na krytykę, pozdrawiam.

siwyus
10-10-11, 08:47
Ja dodam coś od siebie.

Woj: Dobra magia obszarowa, (tak zwane ,,exori,,)- trochę słaby balans, bo więcej z miecza bije... Na początku wojownik jest dobry, wraz z większym poziomem zaczyna odstawać od innych postaci, zwłaszcza w pvp.

Mag: Racja słaby def i mała ilość hp. Ale dmg jest OGROMNE!! Warto dodać, że jest to postać, na której możemy wyciągnąć sporo dośw./h, nawet na małym poziomie.

Łucznik: Najrzadziej wybierana profesja?? Może było tak na początku serwera, ale teraz to co 2 gracz to łucznik (z tego co widzę pod dp). Po ostatnim update, kiedy to można ulepszać kuszę i jest nowa, lepsza amunicja, łucznikiem gra się bardzo dobrze. Na początku może ciężko wyjść na dłuższy hunt (z braku udźwigu), ale z kolejnymi poziomami jest coraz lepiej. Jednak większość nowych graczy myśli, że łucznik powinien mieć lepsze włócznie i jeszcze najlepiej gwiazdki z dużym atakiem. Tylko, że wtedy z łucznika zrobiło by się postać dominującą, czyt. czołg, tak jak to teraz jest na rl. Łucznik jak sama nazwa wskazuje powinien chodzić z łukiem.

Tyle ode mnie, jak na dzień dzisiejszy.

maja1414
10-10-11, 09:54
Bardzo kosztowne i obowiązkowe skillowanie( brak widocznego trenowania na expie) powoduje, że wiekrzość naszej kasy, poświęcana jest na zakup kamień, a jej reszta na amunicje.
Ps. To są moje prywatne przemyślenia, kulturalna debata mile widziana, jestem gotowy na krytykę, pozdrawiam.

Chciałbym powiedzieć, że kamienie do 65 skila nie są potrzebne. Wystarczą włócznię które są bardzo tanie. Potem można już expić i na expie tak do 50/55 lvl wbija się 75 skila po czym rozdaje się pny.
Jak kamienie tylko używałem wtedy gdy chciałem doskilać skila, a nie skilać nimi cały czas ^^

turbo
10-10-11, 15:49
Siwy Masz racje, Magiczną postacią Najszybciej Robi Się exp <H> . Teverix, Z włóczniami też się zgodzę, aczkolwiek, ciężej znaleźć partnera, który chce skillować, kiedy Ty używasz tej ów broni.

Ale Jak najbardziej trafne uwagi, proszę o kolejne wypowiedzi na temat profesji.

MyronQ
10-10-11, 19:57
Stanowczo powinni ulepszyc rycerza ...

Wilo Dazim
10-10-11, 22:43
Stanowczo powinni ulepszyc rycerza ...


hahahahahaha

turbo
10-10-11, 23:08
Dlaczego, uzasadnij? Bo zareagowałem jak kolega z góry jak to przeczytałem ;P

jakub00s
11-10-11, 08:34
Stanowczo powinni ulepszyc rycerza ...

Nie powinni i nie ulepszą. Kiedyś rycerz miał praktycznie wszystko czego mógł zapragnąć. Dzisiaj na szczęście tą profesję osłabiono, przez co rozgrywka stała się bardziej wyrównana.

Avgett
27-11-11, 19:55
Jak dla mnie to przydały by się nowy łuki, kusze dla łucznika.
Tak jak w normalnej Tibii są różne typy łuków tak i tutaj powinny być, bo jeden łuk przez całą grę robi się nudny ;)

Attax
28-11-11, 07:14
A moim zdaniem powinnien zostac zniesiony tzw max skill. Bo to nie sprawiedliwe ze np zwiadek z 150lvlem ma taki sam skill jak ktos na 50 badz 70 poziomie. Na takie rzeczy nie powinno byc ograniczenia to moje zdanie, bardzo ciekawy temat.

jakub00s
28-11-11, 14:35
A moim zdaniem powinnien zostac zniesiony tzw max skill. Bo to nie sprawiedliwe ze np zwiadek z 150lvlem ma taki sam skill jak ktos na 50 badz 70 poziomie. Na takie rzeczy nie powinno byc ograniczenia to moje zdanie, bardzo ciekawy temat.

To prawda, chociaż nie osiągnąłem maksymalnego poziomu w żadnej z umiejętności, świadomość o istnieniu takowej troszkę mnie zniechęca. Jednak z logicznego punktu myślenia - administratorzy mają rację. Wyobrażacie sobie damage z SD za 700 w ludzi?

Attax
28-11-11, 15:23
Wiesz z jednej strony bijesz po 700 jako mag ale padasz tez na lepe po to ktos gra x czasu i wbija ten magiczny poziom oraz poziom aby po te 700 bic to powinien byc przywilej, wiadomo ze bardziej doswiadczony gracz powinnien miec wieksze doswiadczenie w wladaniu bronia czy tez w magi. Po 700 co to jest juz teraz mag bije po 1200 z ue w ludzi. Nie wiem juz sam sporna kwestia.

jakub00s
28-11-11, 16:56
Wiesz z jednej strony bijesz po 700 jako mag ale padasz tez na lepe po to ktos gra x czasu i wbija ten magiczny poziom oraz poziom aby po te 700 bic to powinien byc przywilej, wiadomo ze bardziej doswiadczony gracz powinnien miec wieksze doswiadczenie w wladaniu bronia czy tez w magi. Po 700 co to jest juz teraz mag bije po 1200 z ue w ludzi. Nie wiem juz sam sporna kwestia.

Znasz przyczynę powolnego upadku większości gier tego typu? Nowi gracze nie mają żadnych szans z tymi, którzy swoją rozgrywkę zaczęli o wiele wcześniej. W Altaronie jest zachowany na tyle dobry balans, żeby nowicjusze mieli jakiekolwiek szanse doścignięcia lepszych i pokonania ich.

voagar
28-11-11, 17:52
Wiesz z jednej strony bijesz po 700 jako mag ale padasz tez na lepe po to ktos gra x czasu i wbija ten magiczny poziom oraz poziom aby po te 700 bic to powinien byc przywilej, wiadomo ze bardziej doswiadczony gracz powinnien miec wieksze doswiadczenie w wladaniu bronia czy tez w magi. Po 700 co to jest juz teraz mag bije po 1200 z ue w ludzi. Nie wiem juz sam sporna kwestia.
Trzeba jescze trafic wszystkie 3 hity :D