turbo
09-10-11, 23:26
Witam, Temat ten powstaje z myślą o nowych graczach altaronu, By mogli przeanalizować wady i zalety profesji i uzyskać jak najlepsze informacje o profesjach ... zaczynamy ^^
Wojownik
+wysoka ilość Hp, Wysoki udźwig, silna obrona<najlepsze zbroje+obrona w broń (1h) > Tanie trenowanie postać(wydatek na jedzenie), Dobra magia obszarowa, (tak zwane ,,exori,,) najlepiej zarabialna proff, w przeliczeniu na waste i ogólnie ...
-Walka na kontakt, nie magiczność postaci, Brak możliwości użycia Magicznych ścian(mw) przez długi okres gry, Utrudniony Solo exp na Abitanicach z powodu szamanek.
<Dobra profesja, dla spokojnych graczy, którzy nie lubią/chcą pocić się na expach, i tańczyć z Mobami, przy wysokim lvl, z sub klasą ,,alchemik,, oraz dużymi bombami, jest niczym czołg, moim zdaniem najczęściej wybierana klasa>
Mag
+Walka na dystans, Wysoka ilość magii, Wysoka ilość punktów magi, Najtańsze leczenie w przeliczeniu na waste<mana-Spell>, Tworzenie wielu cennych run, Bardzo dobre magie obszarowe, Wysoki Demage, Tanie skillowanie(wydatek na jedzenie), tworzenie kreatur.
siwyus: Warto dodać, że jest to postać, na której możemy wyciągnąć sporo dośw./h, nawet na małym poziomie.
-Niski def, ciężki i mozolny start, Niski Cap, Niska ilość Hp, konieczność ładowania broń( różdżek ) wymuszona koncentracja na exp,
Mały def plus niska ilość hp, sprawiają, że sekunda nie uwagi, prowadzi szybką drogą do temple, Ale rekompensuje to nam, szalenie urozmaicona gra, oraz potężne Uderzenia na dystans, które sprawiają, że Mag to najlepszy morderca ^,^ Ilość capa, zmusza nas do robienia lot bagów, ładowanie różdżek, kupywanie potów, oraz czasami run, sprawiają, że ów postać na małych lvl jest biedna ..
łucznik
+Walka na dystans, potężna magia ,,szybkostrzelność,, już od 24lvl, dobrze broniąca i atakująca postać, Szybki start, zdobywanie doświadczenia na silnych potworach od bardzo niskiego lvl ( spowodowane wysokimi uderzeniami z dużej odległości)
-Minimalna <wolna> ilość udźwigu( spowodowana koniecznością noszenia amunicji), Kosztowne i obowiązkowe trenowanie( koszt kamieni, jedzenia) Ograniczone Czasowo expienie ( spowodowane szybko-wystrzeliwaną amunicja)
łucznik, to najrzadziej wybierana profesja w grze, Nie dziwię się, aczkolwiek ubolewam nad tym, Bardzo kosztowne i obowiązkowe skillowanie( brak widocznego trenowania na expie) powoduje, że wiekrzość naszej kasy, poświęcana jest na zakup kamień, a jej reszta na amunicje, lecz spokojnie, łucznik jest dobrym mordercą ze względu na jego czar szybkostrzelności, oraz nie źle się broni ( nie tak dobrze jak woj.) ale jego ilość życia i many nie jest skąpa, Postać ciekawa, dająca radość.
Teverix:Chciałbym powiedzieć, że kamienie do 65 skila nie są potrzebne. Wystarczą włócznię które są bardzo tanie. Potem można już expić i na expie tak do 50/55 lvl wbija się 75 skila po czym rozdaje się pny.
Jak kamienie tylko używałem wtedy gdy chciałem doskilać skila, a nie skilać nimi cały czas ^^
Ps. To są moje prywatne przemyślenia, kulturalna debata mile widziana, jestem gotowy na krytykę, pozdrawiam.
Wojownik
+wysoka ilość Hp, Wysoki udźwig, silna obrona<najlepsze zbroje+obrona w broń (1h) > Tanie trenowanie postać(wydatek na jedzenie), Dobra magia obszarowa, (tak zwane ,,exori,,) najlepiej zarabialna proff, w przeliczeniu na waste i ogólnie ...
-Walka na kontakt, nie magiczność postaci, Brak możliwości użycia Magicznych ścian(mw) przez długi okres gry, Utrudniony Solo exp na Abitanicach z powodu szamanek.
<Dobra profesja, dla spokojnych graczy, którzy nie lubią/chcą pocić się na expach, i tańczyć z Mobami, przy wysokim lvl, z sub klasą ,,alchemik,, oraz dużymi bombami, jest niczym czołg, moim zdaniem najczęściej wybierana klasa>
Mag
+Walka na dystans, Wysoka ilość magii, Wysoka ilość punktów magi, Najtańsze leczenie w przeliczeniu na waste<mana-Spell>, Tworzenie wielu cennych run, Bardzo dobre magie obszarowe, Wysoki Demage, Tanie skillowanie(wydatek na jedzenie), tworzenie kreatur.
siwyus: Warto dodać, że jest to postać, na której możemy wyciągnąć sporo dośw./h, nawet na małym poziomie.
-Niski def, ciężki i mozolny start, Niski Cap, Niska ilość Hp, konieczność ładowania broń( różdżek ) wymuszona koncentracja na exp,
Mały def plus niska ilość hp, sprawiają, że sekunda nie uwagi, prowadzi szybką drogą do temple, Ale rekompensuje to nam, szalenie urozmaicona gra, oraz potężne Uderzenia na dystans, które sprawiają, że Mag to najlepszy morderca ^,^ Ilość capa, zmusza nas do robienia lot bagów, ładowanie różdżek, kupywanie potów, oraz czasami run, sprawiają, że ów postać na małych lvl jest biedna ..
łucznik
+Walka na dystans, potężna magia ,,szybkostrzelność,, już od 24lvl, dobrze broniąca i atakująca postać, Szybki start, zdobywanie doświadczenia na silnych potworach od bardzo niskiego lvl ( spowodowane wysokimi uderzeniami z dużej odległości)
-Minimalna <wolna> ilość udźwigu( spowodowana koniecznością noszenia amunicji), Kosztowne i obowiązkowe trenowanie( koszt kamieni, jedzenia) Ograniczone Czasowo expienie ( spowodowane szybko-wystrzeliwaną amunicja)
łucznik, to najrzadziej wybierana profesja w grze, Nie dziwię się, aczkolwiek ubolewam nad tym, Bardzo kosztowne i obowiązkowe skillowanie( brak widocznego trenowania na expie) powoduje, że wiekrzość naszej kasy, poświęcana jest na zakup kamień, a jej reszta na amunicje, lecz spokojnie, łucznik jest dobrym mordercą ze względu na jego czar szybkostrzelności, oraz nie źle się broni ( nie tak dobrze jak woj.) ale jego ilość życia i many nie jest skąpa, Postać ciekawa, dająca radość.
Teverix:Chciałbym powiedzieć, że kamienie do 65 skila nie są potrzebne. Wystarczą włócznię które są bardzo tanie. Potem można już expić i na expie tak do 50/55 lvl wbija się 75 skila po czym rozdaje się pny.
Jak kamienie tylko używałem wtedy gdy chciałem doskilać skila, a nie skilać nimi cały czas ^^
Ps. To są moje prywatne przemyślenia, kulturalna debata mile widziana, jestem gotowy na krytykę, pozdrawiam.