PDA

Zobacz pełną wersję : Ankieta


turbo
16-10-11, 23:30
otóż, ucieszył mnie fakt, iż powstała ładnie zrobiona i czytelna Altaron Wiki,,Gratuluje twórcom,, Sporo dobrej roboty, Ale mam pewne pytanie dotyczące graczy którzy pewnie zauważyli brak mapy respawnów<miejsc narodzin stworzeń> oraz ogólnej mapy kontynentu. twórcy gry, tłumaczą to tym, że poznanie samemu świata Altaronu jest leprze, niż posługiwanie się gotową mapką... Ja jestem podzielony miedzy tą kwestią, a tym, że większość nowych graczy (truje dupe) innym, żeby ów oni ich zaprowadzili(gdzie chcą) i tak naprawdę 40% wyspiarzy i tak jest prowadzana po mapie,50 ma już gotową mapę z googl, a tylko 10 ( moim skromnym zdaniem, informacje wyssane z palca) poznaje świat Altaronu samodzielnie eh i zazwyczaj przypłaca to śmiercią na 10lvl na Abitanicach xD heh ale dość tej lektury, moje pytanie brzmi...
fan fan rafan
Czy waszym zdaniem, mapa kontynentu powinna pojawić się na AltaronWiki, czy nie/?
I dlaczego...
Ta Ankieta służy tylko dla suchych informacji.
P<>S
Pracowitość grupy Altaronu, oraz reakcje na problemy ,,Ludu,, pozytywnie zaskoczyły większość graczy, nie cały dzień, po opublikowaniu postu i rozmowie o kompromisowej mapie kontynentu...Oto JEST, Oto ona, świeża i czytelna, prosto z pieca. http://img10.imageshack.us/img10/7452/podpisanamapawiata.jpg

Slythia
16-10-11, 23:36
Nie :). <znaaaczkiii>

Powód - każdy sam niech myśli, zwiedza.

Mervakis
16-10-11, 23:37
Klikając w hasło Altaron na wiki, zobaczycie mapę świata, expowisk dodawać nie będziemy co najwyżej możemy zaznaczyć kilka lokalizacji np. krasnoludów carskich stację czy obóz drwali.

makmej
17-10-11, 08:35
@up
Dobry pomysł:) Główne lokalizacje można by było zaznaczyć na mapie a nawet jakieś mniejsze lokalizacje. Wg mnie jest to dużo lepsze rozwiązanie niż mapa respawn'u.

maja1414
17-10-11, 08:48