PDA

Zobacz pełną wersję : Tak ma być czy to bug?


pozer89
23-02-12, 12:29
Podczas zabijania martwicy mózgu po śmierci jej zwłok nie można przesunąć, nawet jeżeli się odczeka około minuty. Możliwe jest dopiero gdy zmieni się podczas rozkładania ciała. Jest to dość uciążliwe bo przykrywając na przykład ciało obserwatora, tym samym tracimy lot. Nie działa na jej zwłoki runa całkowietgo zniszczenia.
Druga sprawa. Ogromna częstotliwość comba obserwatorów i widzów. W jednej sekundzie można oberwać od jednego obserwatora 5 hitów pod rząd, nie jest to akcja opisywana po lagu. Wbiłem 30 poziomów na respie widze, obserwatory i martwice więc wiem co opisuję. Na 40 poziomie magiem spłynąłem na strzał od dwóch widzów w przeciągu sekundy mając full hp. Combo niech będzie ale max 2-3 hity w ciągu sekundy tak jak może złożyć to smok. Chyba że się mylę i musi tak być.

Tron czy ja napisalem ze obserwatora nie mozna przesunąć?nie można martwicy przesunąć jak leży na obserwatorze, wtedy lota nie wyciągniesz z dołu.

blanko2222
23-02-12, 12:42
Co do 'buga' z ciałem ,jeśli taki jest to do naprawy!

Ja expiłem na widzach/obserwatorach 2 magami od 24lvl do 50. I nie przypominam sobie ,żebym kiedykolwiek padł czy też spłynął na combo. Moim zdaniem skoro mag bije z sd po 1000 to dlaczego potwór magiczny , ma nie bić mocno z czarów? w tym jest dobrze nic nie zmieniać bo za łatwo będzie

eremce
23-02-12, 15:00
Również zauważyłem ten błąd, dotyczy on wszystkich potworów.
Potwory w którymś stadium rozkładu, lub innym określonym czasie, są nieprzesuwalne.

Tron
23-02-12, 15:34
Również zauważyłem ten błąd, dotyczy on wszystkich potworów.
Potwory w którymś stadium rozkładu, lub innym określonym czasie, są nieprzesuwalne.

To jest w celu uniknięcia kradzieży łupu z potworka, a o Martwicy Mózgu wiemy. Za to z Obserwatorami nie widzę problemu.

mario
23-02-12, 15:57
Jakoś ja moge przesowac dedy fanatykow i innych potworów

konradowalkero
23-02-12, 19:49
To jest w celu uniknięcia kradzieży łupu z potworka

Moją sugestią jest aby w następnej aktualizacjii została usunięta ta blokada przesuwania potworów jeżeli zadaliśmy najwięcej dmg/lub wogóle jeżeli zabiliśmy potwora sami. Ta blokada jest strasznie uciążliwa i była złym pomysłem CipSoftu. Ten pomysł wogóle się nie sprawdził, gracze narzekają na nią od zawsze. Stosunek prób "kradzierzy" do czasu jaki musimy się przez tą blokade denerwować podczas codziennego expienia świadczy o tym że ta blokada zdecydowanie bardziej przeszkadza niż pomaga. Tak samo jest z wycinaniem skór z potwora którego tylko JA zabiłem. Dlaczego mam czekać? Według mnie ta blokada najbardziej uciążliwa jest na fanatykach. Fanatyki ciągle przywołują na nowo summony. W pomieszczeniach z fanatykami jest dosyć ciasno i większość ciał jest zasypywanana innymi ciałami. Jeżeli graczowi zależy na locie musi tracić czas na odkopywanie lota a dodatkowo musi za każdym razem czekać te pare sekund aż zniknie blokada.

Proponuje całkowite lub częściowe usunięcie blokady przesuwania ciał potwora po jego zabiciu.


Edit: Wiem, blokada może być nie do usunięcia na obecnym silniku gry.

Edit2: Nie chce zakładać nowego tematu więc jeszcze powiem o wyświetlaniu lota po zabiciu potworów. Też powinniście to usunąć. To jest strasznie nie klimatyczne i smierdzi "nową" tibią która wiele osób nienawidzi. Razi mnie to w oczy. Gra będzie o wiele bardziej ciekawa i klimatyczna jeżeli będziemy musieli otworzyć ciało potwora aby dowiedzieć się co w nim jest.

eremce
24-02-12, 01:19
To jest w celu uniknięcia kradzieży łupu z potworka, a o Martwicy Mózgu wiemy. Za to z Obserwatorami nie widzę problemu.

Napisałem przecież w pewnym stadium rozkładu, nie po zabiciu.

Blood ma całkowitą rację

blanko2222
24-02-12, 05:08
[QUOTE=konradowalkero;30704
Edit2: Nie chce zakładać nowego tematu więc jeszcze powiem o wyświetlaniu lota po zabiciu potworów. Też powinniście to usunąć. To jest strasznie nie klimatyczne i smierdzi "nową" tibią która wiele osób nienawidzi. Razi mnie to w oczy. Gra będzie o wiele bardziej ciekawa i klimatyczna jeżeli będziemy musieli otworzyć ciało potwora aby dowiedzieć się co w nim jest.[/QUOTE]

Blood był taki czas ,że administracja własnie to usunęła ,ale po 5 minutach zrobiła się petycja o przywrócenie tego i administracja to przywróciła. :)

mario
24-02-12, 07:51
To z wyświetlaniem lota moze zostać. Przecież ci zależy na czasie expienia sam blood powiedziałeś. A tak byś musial tracić duzo wiecej czasu.

Slythia
24-02-12, 10:22
Jak wyłączyliśmy to nas prawie zabili z radości.

voagar
24-02-12, 10:47
Jak wyłączyliśmy to nas prawie zabili z radości.

To byly poczatki servera, przepelnione respy - ludzie zabijali sie o cyce ;d

konradowalkero
24-02-12, 11:28
To z wyświetlaniem lota moze zostać. Przecież ci zależy na czasie expienia sam blood powiedziałeś. A tak byś musial tracić duzo wiecej czasu.

Taa ale to wyświetlanie jest nie klimatyczne. Moge expić wolniej wzamian za usunięcie tego spamu na ekranie. Zresztą każdy pamięta jak to było gdy się hunciło hydry w ekipie dwóch druidów i rycek. Nigdy się nie wiedziało czy rycek zawsze pokazuje co spadło z hydry. I to było spoko. Jak się miało paczke kumpli to rycek by nas nie oszukał przecież się znamy. Takie właśnie zabiegi budują klimat i społeczność.

Blokada przesuwania ciał też jest nie klimatyczna. Altaron ma być na RPG nastawiony a tu się nieda ciała przesunąć bo co? Jakaś siła trzyma to ciało w miejscu? Nie logiczne dla mnie. Altaron jest miksem najlepszych opcji z tibi ale zawiera niektóre debilne pomysły CipSoftu. Wyświetlanie co spadlo z potwora i blokada przesuwania ciał to początki beznadziejnych wogóle nie potrzebnych updatów które "usprawniały" rozgrywke kosztem zabijania społeczności. Później już tylko było gorzej, kupowanie/sprzedawanie itemów pisząc TRADE, stackowanie mf po 100 aż do wprowadzeniu marketu (lol mają tyle graczy online na poszczególnych serwerach że aż ludzie potrzebują market aby móc znaleźć przedmioty które chcą kupić)

To byly poczatki servera, przepelnione respy - ludzie zabijali sie o cyce ;d

I oto chodzi przynajmniej było ciekawie. Początki altaronu były najlepsze :P Potem dopiero wprowadzili SG hehe

Mervakis
24-02-12, 13:00
Blokada przesuwania ciał też jest nie klimatyczna. Altaron ma być na RPG nastawiony a tu się nieda ciała przesunąć bo co? Jakaś siła trzyma to ciało w miejscu? Nie logiczne dla mnie.


Przesunąłbyś jako mag ważącego kilkaset kilo ogromnego demona? Wg mnie powinniśmy iść w realistyke i ciała powinny być przesuwalne tylko do pewnej ich wagi, lub wcale (pozostałości po żywiołaku energii).

Total
24-02-12, 13:11
Przesunąłbyś jako mag ważącego kilkaset kilo ogromnego demona? Wg mnie powinniśmy iść w realistyke i ciała powinny być przesuwalne tylko do pewnej ich wagi, lub wcale (pozostałości po żywiołaku energii).

Zawsze można przeturlać ciało, ewentualnie mag jako mag potrafi używać czarów, wiec co to dla niego przemieszczenie ciała lub przedmiotu za pomocą telekinezy. :B

Mervakis
24-02-12, 13:31
Nie pamiętam by magowie mieli taki czar ;) . Jeżeli chcemy iść w realistykę to idźmy po całej linii, a nie tylko w tych kwestiach, które są dla nas wygodne. Jedź do Afryki przeturlaj martwego słonia, życzę powodzenia. Co do komunikatu również jestem za tym by go nie było.

Total
24-02-12, 13:43
Nie pamiętam by magowie mieli taki czar ;) . Jeżeli chcemy iść w realistykę to idźmy po całej linii, a nie tylko w tych kwestiach, które są dla nas wygodne. Jedź do afryki przeturlaj martwego słonia, życzę powodzenia. Co do komunikatu również jestem za tym by go nie było.

Jak mi kopsniesz na bilet to chętnie pojadę.

Legolas
19-03-12, 19:39
A ja to wyświetlanie lota popieram.
Ale to odrzucanie zwłok ma swoje + i - .
- taki to ze trochę nas spowalnia gdy expimy .
W tibii było to wprowadzone z tego powodu ze gracze kradli loot i + w tym że nie było miło kiedy ktoś inny wyciągnął przed tobą z twojego dragon lorda rh czy dsm.
Nie mówiąc o innych o wiele lepszych rar itemach .
Więc w sumie aby kiedyś nie żałować że ktoś podbiegł i zakosił mi to o czym marzyłem popieram tą blokadę.