Zobacz pełną wersję : [wprowadzone] Dual Wield
Witam. Moim pomysłem jest Dual Wield to znaczy : noszenie dwóch broni jednoręcznych. Dual Wield polegałby na tym że od broni trzymanej w prawej ręce zadawalibyśmy normalne obrażenia a od drugiej trzymanej w lewej 25% obrażeń. To pozwoliłoby na zostanie tak zwanym DPS'em i Rycerz nie musiałby być tylko tankiem. 25% to tyle co nic a bronie dwuręczne i tak zadawałyby więcej obrażeń. Dajmy przykład : Miecz 25ataku trzymany w obu rękach prawą ręką uderzymy za 50-60 (skille) a lewą tyle co nic bo zaledwie 10-15 a broń dwuręczna o ataku 25 bez trudu zada obrażenia 80-90 nawet do 100. Więc nie mówcie że bronie dwuręczne byłyby niepotrzebne. A z Dual WIeldem będzie lepszy klimat (bardziej realistyczny/wciągający). I nie zapomnijmy o tym że ta nowość może przyciągnąć graczy oraz uprzyjemnić grę Wojownikiem.
Dodam że Dual WIeld byłby dostępny tylko dla Wojowników(i wyższych rang) bo na roku byłoby to trochę bez sensu.
Proszę o komentowanie.
P.S System Dual Wield można dodać na próbę i jak się spodoba to zostawić a jak nie to usunąć. Powiedzmy tak na 7dni. Serwer i tak na tym nie ucierpi. :)
zgadzam sie z toba calkowicie
moim zdaniem knight moze jest i sliny ale dlugo sie nim walczy tzn jest wytrzymaly ale np mag wali o wiele lepsze hity
Dodanie dual wielda urozmaiciloby gre
w koncu kazda klasa ma jakies specjalne bronie (tzn. mag ma rozdzke a łowca łuk) niech i knight ma :p
w sumie, to calkiem dobry pomysl...fajnie by bylo, jak atk speed podczas walki dwoma mieczami, byla troche zwiekszona :P
Tak. Mogłoby być tak że najpierw idzie atak z prawej ręki a zaraz po nim lewej.
zgadzam sie z toba calkowicie
moim zdaniem knight moze jest i sliny ale dlugo sie nim walczy tzn jest wytrzymaly ale np mag wali o wiele lepsze hity
zauważ także minusy maga?
mała ilość hp przez co łatwiej o zgon, jeśli wprowadzi się dmg lepsze u knighta to nagle wszyscy zaczną nimi grać..
~Bebi
Bebi przeczytaj dokładnie temat. Tam co do DMG jest wszystko wyjaśnione. 25% to tyle co nic.
drazbeczka
24-04-11, 22:54
w sumie po zastanowieniu dobra sprawa ale i tak nie od nas to zależy tylko od adminów ;p
Tak ale im więcej będzie głosów na TAK tym większa szansa że to wejdzie w życie codzienne gry. A i tak nic nie zaszkodzi Szanownej Administracji wdrążyć tego na serwer na okres próbny. :)
To prawda to od nich zależy w 99% a w 1% to to że gracze się zbuntują xD ^^
pozdro komoko
komoko A może wypowiesz się co do pomysłu? Czy się podoba a może nie?
Jeżeli prosisz to ja jestem ZA gdyż grałem na RL Tibia każdą postacią a zwłaszcza knightem on miał ciężko ojj jak ciężko dlatego ZA ale ja bym może wprowadził że można też blokować bronią np idziesz z tarcza i dajmy na to z krótkim mieczem i nie obronił tarczą ale trafił w zbroje później mieczem bloknąć i cios z miecza ^^
pomysł mój osobisty i proszę aż tak bardzo nie krytykować ^^
pozdro Komoko
Twój pomysł jest także dobry. To coś takiego jak Parry (Parowanie/blokowanie ciosu bronią). A może ktoś z zespołu Administracji wypowiedziałby się w tym temacie?
mefistomen
25-04-11, 07:42
Fajny pomysł, jestem na TAK
Coś nowego wprowadzonego do gry...osobiście jestem łucznikiem i mi się to podoba bo będę więcej wali w wojów... A jak mnie nie dogonią to może i nie dostane ;p
Moim zdaniem to będzie best rozwiązanie dla kinów. Jestem za.
Evul Zombie Jesus
25-04-11, 13:45
powiem tak, dla mnie bomba :D
Oj chyba Dual Wield nie wejdzie w życie gry... Jak widać Szanowna Administracja nawet nie chce się wypowiedzieć w tym temacie... nawet nie wiadomo czy zajrzeli i przeczytali ten temat.
mefistomen
26-04-11, 06:39
Jakow to noob i jego wypowiedzi sie nie licza bo on tylko chcial do 100 posow dobic, widze.
drazbeczka
26-04-11, 09:48
Owszem pomysł jest dobry lecz wymaga sporo pracy a nie lepiej było by dać na bronie większy atak ale np mały def ?
walił by większe ataki od zwykłego knighta z 2 ręcznym mieczem ale zato więcej by obrywał była by to profesja dla rozwiniętych graczy ale i zarazem taka by gracz początkujący mógł ją poznawać.
Za pewne za tą profesją/skilem przyszli by gracze ;p
drazbeczka Twój pomysł jest bez sensu :/ jak by tak zrobili to bronie dwuręczne byłyby bezużyteczne. Rozmawiałem z bardzo dobrym skrypterem i jego zdaniem zrobić Dual Wielda to 10-20min roboty.
Świetny pomysł z dual wield i parry. Przydałoby się, zawsze łucznicy i magowie mieli swoje bronie, a rycerz nic "swojego"
Popieram jako woj!
No to teraz czekamy na wypowiedź Mistrzów Gry bo puki co chyba ignorują ten temat. A jak pytam ludzi w Altaronie to pomysł się podoba.
w sumie po zastanowieniu dobra sprawa ale i tak nie od nas to zależy tylko od adminów ;p
Szkoda że nie można dać ankiety, tak to by miało jakieś statystyczne potwierdzenie.
A co do pomysłu, ciekawy :) Jestem na Tak.
Zyskujesz na ataku, tracisz na obronie. Wyrównujesz jak chcesz, w zależności jak lubisz grać i z czym przyjdzie Ci się zmierzyć.
Ale po co wam dual wield, skoro macie miecze dwuręczne i wychodzi dokładnie na to samo - atak kosztem obrony?
Kyle Blaze
29-04-11, 16:04
Jestem jak najbardziej ZA.
Wprowadzenie w/w pomysł zdecydowanie urozmaici grę wojownikiem.
Ale po co wam dual wield, skoro macie miecze dwuręczne i wychodzi dokładnie na to samo - atak kosztem obrony?
No ale wtedy zadajesz dwa ciosy, i możesz mieszać różne bronie tak by wyszło inaczej z atakiem (i zaklęciami/ładunkami). Przepuśćmy jeden cios z ognia drugi z trucizny :)
Co do ankiety to bardzo dobry pomysł. A więc czekamy na reakcje Mistrzów Gry co do tej sprawy.
Też jestem na tak ale szczera prawda jest taka, że są małe szanse by takie coś się stało.
Wszystkie profesje uderzają raz na turę. Dlaczego wojownik miałby uderzać 2 razy częściej? Dodając do tego jeszcze kwestię coraz większych obrażeń przy wzroście umiejętności mogę się pokusić o stwierdzenie, że para wojownik + mag (do leczenia tego pierwszego) byłaby zabójcza dla wielu, wielu graczy, i to nie tylko tych z niższym poziomem. Innymi słowy, pomysł może i ciekawy, ale moim zdaniem wojownik nie jest go godny :).
to może bardziej jakiś czar który atakował by na dystans ileś kratek jak i potwora stojące przy rycerzu/wojowniku a nie 2 bronie na reku.
mopsiok Chyba nie doczytałeś tego co pisałem... z Dual Wieldem masz hity mniejsze niż z bronią oburęczną... a do tego nie oddajesz dwóch ciosów takich samych tylko najpierw Prawa ręka (normalne obrażenia) a zaraz po niej Lewa Ręka (25% obrażeń możliwych do zadania przez broń+skill).
A więc mopsiok proszę cię o ponowne przeczytanie opisu mojego pomysłu ZE ZROZUMIENIEM.
Barrbosa Ty to chyba w ogóle nie przeczytałeś pierwszego postu tylko od razu zabrałeś się za komentowanie. :/
ja proponuje wproadzenie nowej klasy broni jak noze czy cos(do walki na dwie łapy) a skill o tego to juz jest zrecznosć.
@NerVvuS
Hm, faktycznie, przepraszam. Temat śledziłem od dawna, ale dopiero teraz zabrałem głos w tej sprawie i zapomniałem całkowicie o postanowieniach. W takim razie może to być całkiem fajna sprawa ;).
Tak więc teraz trzeba wybłagać Mistrzów Gry o Ankietę. :confused:
Propozycja nie jest zła. Ja tam nie mam nic przeciwko aby coś takiego zostało wprowadzone :P Myślę że urozmaiciło by to grę wojownikiem.
Trochę mi się przypomina gothic 4 :/ Ale co do tematu to jestem za bo tak naprawde to nic nie daje wojowi. Bo jeżeli nie bedzie mial tarczy to bedzie więcej obrywał. Z drugiej strony to KAŻDY wojownik woli wiecej bić niż mieć większą wytrzymałość tak więc nie będą potrzebne tarcze wojownikowi. Jestem pól na tak pól na nie z przechyleniem na nie :] Ale pomysł dobry pozdrawiam.
Pomysł imo ciekawy. Ale woj bez defa by był bardzo śmiertelny.. Ale urozmaicenie jakieś jest, zawsze lubiłem walki dwiema broniami w grach w których były dostępne.
blanko2222
01-05-11, 03:12
A mi to pojeżdża pod nową profesje. Assasin inaczej zabójca który mógłby ze sztyletów różnych typów naparzać.
W cabalu był to Blader tu mógłby być hmm może np Mistrz Ostrzy?
Silentstone
05-08-11, 13:42
Pomysł ekstra, ja także zawsze lubiłem grać postaciami z dual wield`em. Taki rycek zadawał by większe obrażenia niż bronią jednoręczną a mniejsze niż dwuręczną. W defensywie zaś powinien być słabszy niż używając tarczy, ale lepszy niż walczący bronią dwuręczną.
Popieram w 100% tą opcję.
Ja też jestem jak najbardziej ZA. Tylko mam jedno pytanie a mianowicie jak zrobili ankiete i chyba każdy tutaj jest za tak to czymu w ankiecie przeważają głosy na nie? Jak dla mnie taki pomysł z dual wield jest bardzo dobry.
Lord Darkei
05-08-11, 23:40
Pomysł jest znakomity i doświadczył bym go chętnie w grze, bo było by to bardzo ciekawe, lecz administracja jest obojętna na nasze pomysły i ma je po prostu gdzieś, oni wolą swoją ścieszką iść a nie to co by gracze chcieli. Nie wiem nawet po co jest ten dział sugestie i propozycje jak administracja nawet się nie udziela co do pomysłów a jak już się udzieli to piszą że "to jest bezsensu"
Jeśli pomysł zostaje w sugestiach to znaczy, że ma sens ;).
Lord Darkei
06-08-11, 11:26
Tylko Slythia odpowiedzi z waszej strony brzmią zawsze "nie", bez sensu", "po co takie coś?" zamiast się kierować tym czego gracze chcą tak jak jest np w tym temacie ze wielu graczy jest za, to wy i tak odpowiecie swoje "nie" pomyśl jeśli podoba się to dużej ilości graczy już grających na tym serwerze, to spodoba się to nowym graczom i tak zacznie graczy przybywać bo będą ciekawi nowości gdzie nie ma jej jeszcze na żadnym serwerze.
Osobiście nie podoba mi się dlatego że ja wole latać też z tarczą. Pozdrawiam.
#up
Możesz latać z tarczą, nikt ci nie broni ale tu chodzi o to żeby latać z 2 mieczami. A jak sie komuś nie podoba to może latać z tarczą tak jak ty, nie jest powiedziane że musisz latać z 2 mieczmi.
Tylko Slythia odpowiedzi z waszej strony brzmią zawsze "nie", bez sensu", "po co takie coś?" zamiast się kierować tym czego gracze chcą tak jak jest np w tym temacie ze wielu graczy jest za, to wy i tak odpowiecie swoje "nie" pomyśl jeśli podoba się to dużej ilości graczy już grających na tym serwerze, to spodoba się to nowym graczom i tak zacznie graczy przybywać bo będą ciekawi nowości gdzie nie ma jej jeszcze na żadnym serwerze.
Ale... ja piszę nie w przypadku pomysłów, które się nie nadają do wprowadzenia i wyrzucam je do archiwum. W przypadku tych dobrych nie piszę nic, zaś opracowując zmiany bierzemy je pod uwagę. Podobnie było w przypadku poprzedniego update, gdzie parę propozycji przecież wprowadziliśmy. Poza tym, wiele tych dobrych propozycji pokrywa się z naszymi planami :).
sebastianix
07-08-11, 14:16
ciekawe :)
tylko wydaje mi sie ze na to powinien byc oddzielny skil, bo jeżeli 2 bronie 1h będą mocniejsze od broni 2h, to wtedy ci co trenowali 2h będą poszkodowani... z resztą trzeba to dobrze przemyśleć i odpowiednio balansować :)
W przyrównaniu dmg w skali od 0-100 ja to widzę tak:
Broń 1h (przykładowo 20 ataku) zadaje obrażenia 0-50 max
2 bronie 1h (przykładowo osobno każda po 20 ataku) zadają łączne obrażenia 0-75 max
(tutaj może być to rozwiązane formułą <atak broni 1h + atak drugiej broni 1h podzielony przez 2 *150%= ilość punktów ataku jaką dają nam oba miecze do kupy> co da w tym przypadku 30 ataku
broń 2h (20 ataku) zadaje obrażenia 0-100 max. Ma liczony atak *200% (w tym przykładzie 40), albo od razu zrobic tak, ze najslabsza bron 2h będzie tak silna, jak najmocniejsza broń 1h, natomiast najmocniejsza broń 2h będzie silniejsza o 25 % od dwóch najmocniejszych mieczy 1h noszonych naraz.
OBRONA (wyrażona w 0-100 punktach hp których maxymalnie może uniknąć dana postać)
1h - może nosić tarczę (przykładowo 30 def) zatem unika 50-100 hp
2x 1h - nie nosi tarczy, lecz ma 2 bronie którymi paruje ciosy, unika 25-50 hp
2h - nie nosi tarczy, robi mocne zamachy bronią, sieje spustoszenie, lecz szansa uniknięcia ciosów to 0-25 hp
Mam nadzieję, iż rozpisałem wszystko jasno, dla pewności podsumuję:
1h-najslabszy atak, najlepsza obrona
2x 1h - średni atak, średnia obrona
2h-najmocniejszy atak, najslabsza obrona.
Sens dual wielda ? Powstaje coś między 1h a 2h, złoty środek :) Coś, dla ludzi, którym 1h bije za słabo, a 2 h ma za słabą obronę.
Dla mnie jedyny + tych 2 broni 1h to to, że można używać 2 żywiołów jednocześnie ale i tak to by było skomplikowane potem.
Jak kolega wyżej dokładnie to wyjaśnił trzeba by było wszystkie skrypty broni zmienić żeby to był dobry balans postaci. I ludzie ogarnijcie się wszyscy na TAK się wypowiadacie a nawet się nad tym nie zastanawiacie, dobrze, że są tu admini którzy myślą bo by było gorzej niż jest przez takich leszczy jak tu.
Lord Darkei
09-08-11, 06:18
Heimdalld ty jesteś chory, on nic nie pisał o zmianie skryptów w broniach, po co by ktoś musiał zmieniać do tego skrypty broni ? ^_- On opisał w jakimś stopniu jak by to funkcjonowało i jaką to daje korzyść w grze. Używanie dla Ciebie 2 żywiołów naraz było by skomplikowane ? skomplikowane jest włożenie do jednej ręki miecza zaczarowanego ogniem a do drugiej ziemią ? Używanie 2 mieczów zaczarowanych pomogło by wojowi na szybsze i lepsze rozprawienie się z duchami lub innymi istotami duchopodobnymi.
A leszczem jesteś sam :)
Dla mnie bardzo fajny pomysł. Dawałem już takie propozycje na innych serwerach, ale były olewane bo adminom się nie chciało. Pozdrawiam i oczywiście na TAK
Ja jestem na TAK. Dlaczego? To proste - Mag ma różdżkę, kostur - Łucznik ma łuk, kuszę - Rycerz ma ???,??? KAŻDY MOŻE NOSIĆ MIECZ
Rycerz powinien się jakoś wyróżniać nie tylko tym że jako jedyny bije z bliska.
Duel Wield lub może jakiś inny rodzaj broni np. topór lub dzida, lanca, halabardia?
A taki Nightmare outfit? W jedej ręce trzyma tarczę, a w drugiej? halabardię - dzidę. Czy to ma sens? Wygląd bohatera przedstawia strażnika z halabardią - dzidą, a tak naprawdę nie ma takiego rodzaju broni.
Lord Darkei
12-08-11, 14:19
zgadzam się z grzyb567, taks amo jest z abitańskim topornikiem ma w ręce topór to lotem powinien być topór albo cyklop władca młota z niego powinien jakiś młot lecieć. Strasznie to jest niedopracowane w altaronie ze są potwory i stroje z toporami lub obuchami a broni tego typu w altaronie nie ma, strasznie głupio to wygląda.
Dla mnie bardzo fajny pomysł. Dawałem już takie propozycje na innych serwerach, ale były olewane bo adminom się nie chciało. Pozdrawiam i oczywiście na TAK
Skąd wiesz że sie nei chciało? Powiedzieli Ci? Może po prostu nie wiedzieli jak, albo nie mieli możliwości, albo mieli zupełnie inną wizje gry. Pomyśl zanim coś powiesz.
A taki Nightmare outfit? W jedej ręce trzyma tarczę, a w drugiej? halabardię - dzidę. Czy to ma sens? Wygląd bohatera przedstawia strażnika z halabardią - dzidą, a tak naprawdę nie ma takiego rodzaju broni.
To jest outfit jeszcze z tibii, jak wszystkie z resztą nie ma co sie nimi sugerować. Poza tym ryczerz ma broń jednoręczną, lub dwuręczną, więc jednak ma wybór.
Co jednak nie zmienia faktu że pomysł dość ciekawy i warty głębszego przemyślenia.
W umie, to dlaczego nie spróbować? Na pewno doda do gry jeszcze więcej klimatu i tak jak już ktoś wyżej stwierdził, przyciągnie nowych graczy. Jestem ZA!!
"To pozwoliłoby na zostanie tak zwanym DPS'em i Rycerz nie musiałby być tylko tankiem."
Przecież masz bronie dwu-ręczne więc nie rozumiem ?
Oczywiście na nie.
Myślę że pomysł nie wypali .
hahahaha, o czym wy tu wogole rozmawiacie... powiedzcie mi ile propozycji przeszło przez update? nawet tych z którymi gracze zgadzali się w 100%? Ja od szanownego Nilla slyszalem ze będzie nowy silnik na początku wakacji razem z grafiką a tu koniec wakacji i jestem pewien ze nic w tą stronę nie zostało zrobione, tak samo update niby taki duży, wrócilem na 1 dzien do gry, zobaczyłem co tam się dzieje i znowu przestałem, jak na tyle miesięcy to update był baardzo dupny. chuj wam w dupe
dziękujemy koledze za gejowskie pozdrowienie, sądzę że zarówno gracze jak i twórcy gry życzą Ci równie dobrze :)
Tymczasem proponuje ludziom którzy uważają że wprowadzanie takich rzeczy jest na tyle proste że można to robić za każdym razem jak ktoś na coś wpadnie, by zrobili własne wersje gry i udowodnili jacy są wielcy. Może wtedy będziecie nieco bardziej wyrozumiali i cierpliwi.
Szczerze pomysl podoba mi sie, cos nowego. Lecz mam pytanie jezeli dwie takie bronie zaczarowac mrokiem to taki knight ston skina zjezda dla maga w sekunde i to troche by nie mialo sensu.
Dlaczego nie miało by sensu?
Mag jest wystarczająco silny Wawro , więc puacz off
Pomysł okej ale....!!!!!!!! ,zapewne i tak nic w tym kierunku nie będzie robione.
Pozdrawiam
Cześć.
Pomysł fajny lecz nie pasuje do gry ponieważ, w Altaronie nie ma barbarzyńcy .
Rycerz to rycerz tarcza + broń lub potężna broń 2 ręczna .
2 miecze lub dwie jakiekolwiek bronie może zostawmy na później , kiedy może będzie godna tego stylu profesja. Dla rycerzy wprowadźcie czar combo x4 ciosy czy 3 zależne od umiejętności władania bronią. Jestem na nie.
Czipsu
piotrek123
05-08-12, 20:33
Według mnie to dobry pomysł, lecz gdy ten rycerz który zdecydowałby się na używanie dwóch mieczy jednocześnie powinien mieć znacznie zmniejszoną obronę a atak o około 50 %
większy to bardzo by urozmaiciło grę rycerzem która jak jest po prostu nudna w porównaniu z innymi profesjami.
Szczerze mówiąc w tej chwili czekam na zbalansowanie rycerza 2h a nie na wymysły, jednakze jak najbardziej tak
Zawsze to cos nowego ;)
Pozdrawiam Hades
Cześć.
Pomysł fajny lecz nie pasuje do gry ponieważ, w Altaronie nie ma barbarzyńcy .
Co.
Barbarzyńca bardziej się kojarzy z 2h toporem i brakiem pancerza.
Widzę, że lata mijają, a pomysł nadal niewprowadzony w życie... A szkoda, gdyby był dual wield nawet bym się pokusił o powrót do gry.
Widzę, że ktoś odgrzebał mój staro założony temat i się w nim wypowiedział. :)
Niestety takiego czegoś na pewno nie wprowadzą do gry. Swojego czasu bardzo się o to starałem ale jak widać nic z tego nie wyszło. Jak to jeden z Mistrzów powiedział "Nie zrobimy z tego WoW'a."... A według mnie taka odmiana byłaby bardzo na + jak dla Altaronu. W końcu jest to jakaś nowość i mogłaby przyciągnąć nowych graczy. Dobrym przykładem tutaj jest gracz Dreat. :)
Pozdrawiam, RubSon (Dawniej NerVvuS)
Niestety takiego czegoś na pewno nie wprowadzą do gry.
Skoro temat otrzymał prefix to oznacza to, że jest interesujący i coś z niego postaramy się wprowadzić do gry :).
Sylthia nie.
Nie wzmacniajmy rycerzy bo im będą silniejsi tym więcej będą expić samodzielnie.
Już mam wrażenie na Altaronie że o team hunt trudno.
Bo profesje są nie zależne od siebie .
Ostatnio pisałem z Mervem o balansie profesji , Merv ma bardzo świetny pomysł.
I jak wam przedstawi to nad tym pomyślcie .
A was prosiłbym o rozwijanie w gry jak najbardziej w kierunku team play.
Rycerz nie ma być lepszy tylko ma dobrze blokować . Zwiad ma dobrze strzelać , duchowny leczyć , a nekromanta napierdalać .
Trzeba jak najbardziej ,profesje dopracować tak aby różne profesje musiały z sobą współpracować.
Dzięki temu pomysłowi:
1.Urozmaici się grę (więcej możliwości rozwoju postaci i innych strategii drużynowych).
2.Nie sprawi, że rycerz będzie za silny, a że gra nim będzie bardziej interesująca.
Co do pkt 1. A kto powiedział, że będą samodzielnie expić? Brak obrony będzie bolał, sam takiego czegoś nie wytrzyma rycerz, ale jako dodatek będzie idealny. Właśnie kładzie nacisk na grę drużynową - sam dual wield nie przeżyje, ale w drużynie (może nawet samych rycerzy - jakkolowiek nierealnie to brzmi, to i tak dual wield potrzebowałby blokowania, więc małą ekipę typu 2 blok, 2 dw dałoby radę ogarnąć).
Tak więc Twoje argumenty są inwalidami Legolasie (no offense) a pomysł nadal genialny.
Skoro temat otrzymał prefix to oznacza to, że jest interesujący i coś z niego postaramy się wprowadzić do gry :).
Dzięki Slythia! Widzę, że nadal jesteś przyjaznym MG i chcesz dla graczy dobrze. ^^
(offtop; nadal tak często na helpie siedzisz? :p /offtop)
I mam nadzieję, że w końcu się dw pojawi w grze.
Trzeba jak najbardziej ,profesje dopracować tak aby różne profesje musiały z sobą współpracować.
Tak, my też chcemy namawiać graczy do wspólnych polowań, ku temu służyło wprowadzenie bonusu od ilości osób w teamie. Jednak ten pomysł wcale temu nie przeczy, odpowiednio zrobiony może być ciekawy.
coś z niego postaramy się wprowadzić do gry :).
To stwierdzenie powoduje u mnie lęk. Co to dokładnie oznacza?
To stwierdzenie powoduje u mnie lęk. Co to dokładnie oznacza?
Jeszcze nic konkretnego. Jednak widząc dobry pomysł staramy się w jakimś zakresie, mniejszym bądź większym, wcielić go w życie.
Uf.
A zdradzisz nam na jakim etapie jest dw?
Ciekaw jestem w jaką stronę idzie ten plan. :-) Bylbym niezmiernie szczesliwy gdyby ktos z Gory dal znac i odezwal sie w temacie. :-)
Pozdrawiam, RubSon.
Jest to świetny pomysł! W końcu odeszłoby się od typowo tibijskiego myślenia "ryc = tank". Wyobraźcie sobie takiego rycerza nekromantę z dual wieldem! Może by też podzielić rycerzy na: duchowny bronie jednoręczne, nekromanta dual wield, a alchemik daje możliwość gry broniami dwuręcznymi! Elementalista daje możliwość walki żywiołami. (oczywiście to tylko przykład więc proszę się z góry nie oburzać)
Ten system daje duzo roznych mozliwosci ale wszystko tutaj juz zalezy od Administracji oraz tego co Oni sami mysla o tym. Mam nadzieje, ze wkrotce odezwie sie ktorys z MG oraz wypowie sie w temacie. Nic tylko czekac bo sam i zapewne nie tylko ja chcialbym zagrac takim rycerzem. :-)
Pozdrawiam, RubSon.
Uf.
A zdradzisz nam na jakim etapie jest dw?
Ponad rok. Jak nie 1.5. I cisza.
Coś z tym dual wieldem się dzieje?
Widze, ze Dreat jeszcze tutaj zaglada. :-D A co wiecej widze, ze podoba Ci sie moj pomysl. :-) Teraz to naprawde tylko czekac az ktos z Gory da znac. Ale jest zielone swiatelko skoro temat znajduje sie w "Oczekujace na wprowadzenie". Moze po aktualizacji? Kto wie... :-)
Pozdrawiam, RubSon.
PS. Tak moj temat oraz pomysl poniewaz NerVvuS to ja. Niestety zapomnialem hasla do tamtego konta. :-)
brunonbane3
25-04-14, 11:25
Hm, cios z lewej ręki za 25% obrażeń?
Jeden cios za średnio 150, drugi za 40?
Zatem cios z lewej ręki byłby 4 razy mniej groźny?
To by wyglądało nierealistycznie - ja proponuję inaczej rozdzielić obrażenia, dla przykładu rozłożyć obrażenia na 75% i 50% - wtedy byłoby to bardziej wyrównane :)
Widze, ze Dreat jeszcze tutaj zaglada. :-D A co wiecej widze, ze podoba Ci sie moj pomysl. :-)
Miło, że ktoś mnie jeszcze pamięta :)
Widzę też, że przez te lata wyrobiłem sobie reputację ;)
Hm, cios z lewej ręki za 25% obrażeń?
Jeden cios za średnio 150, drugi za 40?
Zatem cios z lewej ręki byłby 4 razy mniej groźny?
To by wyglądało nierealistycznie - ja proponuję inaczej rozdzielić obrażenia, dla przykładu rozłożyć obrażenia na 75% i 50% - wtedy byłoby to bardziej wyrównane :)
Podejrzewam, że balansem zajmie się już administracja w fazie testów.
Z doświadczenia wiem, że na papierze liczby fajnie wyglądają, ale praktyka zwykle gwałci teorię :smutny: