PDA

Zobacz pełną wersję : Animacje


Silent Rage
22-07-12, 21:22
Witam.

1. Większość ludzi grających na Altaronie (lub ogólnie w tibie) wie że animacje naszych postaci oraz potworów składają się z 2 klatek (niektóre potwory mają 3 klatki ale jest to rzadkość). Może mało kto zwraca na to uwagę i pewnie było by z tym dużo roboty ale gdyby miały przykładowo 5/6klatek animacje były by płynniejsze i ładniej by to wszystko wyglądało.

2. Podczas walki z potworem sytuacja wygląda tak że my stoimy obok potwora i patrzymy się na niego a on na nas i bijemy się bez żadnego ruchu. Proponowałbym że jak już będziemy bili potworka to żeby przy uderzeniu go nasza postać machała mieczem, rzucała włócznią lub puszczała ładunki ze swojej różdżki bądź kostura, tak abyśmy my to widzieli, to samo tyczyłoby się potworów. Walki stały by się fajniejsze i bardziej efektowne, wtedy nikt już by nie porównywał Altaronu do tibi :rolleyes:.

3. Wiem że ten temat był już parę razy poruszany ale jest on dość fajny i nietrudny do zrealizowania. Chodzi mi o możliwość siedzenia na krześle przy stole lub poprostu na ławce w parku.

4. Miejski depozyt - Mam taką sugestię że gdy stoimy sobie przy skrzynce w ''depo'' i ją otwieramy w celu (x) żeby ta skrzynia się otwierała i zamykała gdy odchodzimy od niej lub wyłączamy okno z nią związane. Nie jest to chyba dużo roboty a wprowadzało by trochę świeżości do naszego Altaronu.

Pozdrawiam Silent Rage...

siwyus
22-07-12, 22:39
Wszystko super, tylko że to wymaga ogromnego nakładu pracy.

ad.2
Te kilka grafik (uderzenie mieczem, wyciąganie łuku itp) bardzo urozmaiciłoby grę. Myślę, że graficy powinni się na tym zastanowić.

gonzoraz
23-07-12, 07:00
ad. 4
Bardzo dobry pomysł wyglądałoby to o wiele lepiej niż postać gapiąca sie na skrzynke i wymaga bardzo małego wkładu pracy.

Mervakis
23-07-12, 10:40
Mało pracy?
1. Animacja wyciągnięcia rąk/złapania wieka skrzyni x wszystkie outfity.
2. Animacja podniesienia wieka/ukośny układ wieka skrzyni względem gracza x wszystkie outfity.
3. Otwarta skrzynia + opuszczanie rąk x wszystkie outfity.
4. Animacja wyciągnięcia rąk by zamknąć skrzynię + złapanie wieka w inny sposób niż w punkcie 3 - inaczej trzeba złapać przy otwieraniu (od spodu) inaczej przy zamykaniu (od góry) x wszystkie outfity.
5. Animacja 5 podobna do 2 tylko inny układ rąk x wszystkie outfity.
6. Zamknięcie wieka + opuszczenie rąk x wszystkie outfity.

Czyli 14 outfitów x 2 płci x 6 animacji = 168 dodatkowych grafik.

Kuzyn
23-07-12, 11:03
Mało pracy?
1. Animacja wyciągnięcia rąk/złapania wieka skrzyni x wszystkie outfity.
2. Animacja podniesienia wieka/ukośny układ wieka skrzyni względem gracza x wszystkie outfity.
3. Otwarta skrzynia + opuszczanie rąk x wszystkie outfity.
4. Animacja wyciągnięcia rąk by zamknąć skrzynię + złapanie wieka w inny sposób niż w punkcie 3 - inaczej trzeba złapać przy otwieraniu (od spodu) inaczej przy zamykaniu (od góry) x wszystkie outfity.
5. Animacja 5 podobna do 2 tylko inny układ rąk x wszystkie outfity.
6. Zamknięcie wieka + opuszczenie rąk x wszystkie outfity.

Czyli 14 outfitów x 2 płci x 6 animacji = 168 dodatkowych grafik.

To ma być coś ala minecraft, skrzynia się otwiera bez naszej ingerencji panie majster więc 168 - 160 = 8

Czyli skrzynia zamknięta/otwarta w cztery strony świata daje osiem grafik.


1. Tutaj pewnie trzeba własnego klienta i byłoby to bezsensu.

2. Bezsensu bo jak masz w outficie miecz a założoną siekierę to nijak to się ma do rzeczywistości. Musiałby klient Tibii pracować jak w grach 3D czyli jak zakładasz miecz to ci się pojawia i nim bijesz, jak siekiera to siekierę. Ale wtedy by były płacze czemu nie ma zbroi itp. (które by zakrywały outy).

3. Było już o tym, o czym sam wspomniałeś więc pewnie nie trzeba powtarzać.

4. A to jest proste i wykonalne.

Silent Rage
23-07-12, 11:35
Mało pracy?
1. Animacja wyciągnięcia rąk/złapania wieka skrzyni x wszystkie outfity.
2. Animacja podniesienia wieka/ukośny układ wieka skrzyni względem gracza x wszystkie outfity.
3. Otwarta skrzynia + opuszczanie rąk x wszystkie outfity.
4. Animacja wyciągnięcia rąk by zamknąć skrzynię + złapanie wieka w inny sposób niż w punkcie 3 - inaczej trzeba złapać przy otwieraniu (od spodu) inaczej przy zamykaniu (od góry) x wszystkie outfity.
5. Animacja 5 podobna do 2 tylko inny układ rąk x wszystkie outfity.
6. Zamknięcie wieka + opuszczenie rąk x wszystkie outfity.

Czyli 14 outfitów x 2 płci x 6 animacji = 168 dodatkowych grafik.

No tak trochę dużo pracy, ale jeśli skrzynia otwierała by się bez naszej ingerencji to by uprościło zadanie bez tych 168 dodatkowych grafik, zamiast nich było by 8 grafik i dużo ładniej by to wyglądało, nieprawdaż?

beta2468
23-07-12, 11:56
Jak dla mnie to jest tylko niepotrzebna dodatkowa robota, więcej satysfakcji przyniosą nowe misje, niech temu administracja poświęci czas, a nie robieniu grafik jak to postać sobie siedzi na ławeczce przed depo niczym żule pod sklepem i naśmiewają się z nowych graczy.

zal12345
23-07-12, 12:18
nom betka ma racje

Graczom chodzi o Misje Expowiska Potwory a nie zrobienie lockera w dp czy zmiana wyglądu czerwia ...8)

Silent Rage
23-07-12, 18:51
Jak dla mnie to jest tylko niepotrzebna dodatkowa robota, więcej satysfakcji przyniosą nowe misje, niech temu administracja poświęci czas, a nie robieniu grafik jak to postać sobie siedzi na ławeczce przed depo niczym żule pod sklepem i naśmiewają się z nowych graczy.

Kurcze, ekipa Altaronu nie liczy przecież 2 osób... Takie grafiki jeden człowiek
może zrobić w parę godzin. Nowe zadania, owszem przydałyby się bardzo ale przecież każdy zdaje sobie sprawe że nowy update wprowadzi je, a takie animacje to dosłownie parę godzin. Taka prosta sprawa nie rujnuje prac na misjami, potworami itd. Wprowadzała by jakieś innowacje których niema nigdzie indziej, administracja powinna się nad tym pomysłem zastanowić. Niemówie że wszystkie punkty które napisałem są dobre lub nierealne ale niektóre można wybrać... Takie jest moje zdanie niewiem jak inni.

Kuzyn
23-07-12, 19:41
@UP
Kilka godzin może dla ekipy kilkunasto osobowej.

beta2468
23-07-12, 20:10
Skoro były już takie propozycje i zostały odrzucone to widocznie mają jakiś powód:)

Tron
23-07-12, 20:21
Najpierw skoncentrujemy się na elementach gry, które faktycznie wniosą coś dobrego i pożytecznego do gry, np. nowe zadania. Bo raczej gracze nie byliby zachwyceni jakby po wypuszczeniu nowej łatki pojawiły się tylko takie elementy. Na takie zmiany czysto stylistyczne, nic nie wnoszące przydatnego nie mamy teraz czasu.

adamo199412
24-07-12, 18:23
Aaaa NIEEE bo mi komp zacznie przycinać 8) Już teraz trochę muli :\ Przy większym obciążeniu graficznym może eksplodować :confused: