PDA

Zobacz pełną wersję : Profesje altarońskie


Tisaya
09-12-12, 14:25
Dostępne profesje oraz droga do sukcesu:

Wyróżniamy 3 podstawowe profesje, które możemy z czasem rozwijać. Jest to mag, wojownik oraz łucznik.

Twoja postać awansuje w następujący sposób:

Mag
Przy pierwszej promocji otrzymujesz rangę Czarodzieja. Wymagany 20 poziom doświadczenia oraz 80 srebrników.
Przy następnej promocji otrzymujesz ranę Elitarnego Czarodzieja. Wymagany 55 poziom doświadczenia, 4 talary oraz Status Szlachecki!


Wojownik
Przy pierwszej promocji otrzymujesz rangę Rycerza. Wymagany 20 poziom doświadczenia oraz 80 srebrników.
Przy następnej promocji otrzymujesz rangę Elitarnego Rycerza. Wymagany 55 poziom doświadczenia, 4 talary oraz Status Szlachecki!


Łucznik
Przy pierwszej promocji otrzymujesz rangę Zwiadowcy. Wymagany 20 poziom doświadczenia oraz 80 srebrników.
Przy następnej promocji otrzymujesz rangę Elitarnego Zwiadowcy. Wymagany 55 poziom doświadczenia, 4 talary oraz Status Szlachecki!

Dlaczego warto zadbać o kolejne awanse postaci w gildii? Odpowiedź jest prosta. Z każdą promocją zyskujesz więcej możliwości, Twoja postać rośnie w siłę.

Pamiętaj, że ważne jest, abyś, jeśli to możliwe, nie odkładał awansu na później, gdyż możesz na tym stracić.

W jakim sensie? Na każdy zdobywany poziom doświadczenia po promocji postać otrzymuje dodatkowe punkty życia oraz many. Bonusy do życia i many są różne w zależności od profesji i promocji. Przykładowo, będąc magiem, Twoim bonusem są punkty magii. Jeśli grasz rycerzem, po zakupie promocji przede wszystkim zwiększa się Twoja żywotność. Natomiast, wybierając profesję łucznika, bonusy od many i życia będą w miarę zrównoważone. Co za tym idzie? Jeśli zapomnisz o kupnie promocji, to licz się z tym, że Twoja postać może mieć mniejszą ilość życia/many niż postać z tym samym poziomem doświadczenia posiadająca promocję



Charakterystyka profesji:

Każda z profesji wyróżnia się czymś od innych. Poniżej przedstawiamy krótką charakterystykę:

Mag - profesja ta opiera się przede wszystkim na magii, co sama nazwa wskazuje. Bogata lista dostępnych czarów sprawia, że rozgrywka nie jest nudna. Każdy mag posiada podstawowy zasób czarów zależny od poziomu doświadczenia. Oprócz tego ma możliwość tworzenia wszelakich run. Jego bronią jest oczywiście rózga lub kostur.


Wojownik - profesja charakteryzująca się walką w zwarciu. Postać możemy rozwijać na dwa następujące sposoby:


wojownik jednoręczny, czyli posługujący się bronią jednoręczną oraz tarczą. Umiejętność walki z tarczą sprawia, że jest on w dużym stopniu odporny na obrażenia.
wojownik dwuręczny, czyli posługujący się bronią dwuręczną, ciężką. Zadaje większe obrażenia od wyżej wymienionego, lecz brak tarczy znacznie wpływa na jego śmiertelność.

Wybór tej profesji nie wyklucza z gry umiejętności rzucania czarów. Nawet wojownik jest w stanie posłużyć się prostymi inkantacjami i wykorzystać przy tym swoją wrodzoną lub nabytą siłę. Sam się przekonaj!


Zwiadowca - profesja znana z walki na odległość. Zwiadowca woli utrzymać odległość między sobą a przeciwnikiem, wykorzystać dystans, który ich dzieli aby zaatakować. Posługuje się bronią wymagającą amunicji lub włóczniami, choć tymi ostatnimi posługują się zwykle początkujący gracze, którzy albo nie mogą sobie pozwolić na kupno strzał, albo trenują umiejętność walki dystansowej. Zwykle nie używa tarczy, więc co za tym idzie jest narażony na większe obrażenia. Profesja ta również nie ma trudności w zgłębianiu tajników magii, więc nie wahaj się zapytać w gildii o dostępne czary.

Oczywiście możliwości zwiększa nam posiadanie Statusu Szlacheckiego oraz subprofesji. A temat subprofesji dowiesz się więcej w ostatnim punkcie.



Plusy i minusy naszego wyboru. Którą profesję wybrać?

Jeśli nie wybrałeś jeszcze profesji, wahasz się, nie wiesz, co jest dla Ciebie najlepsze, to postaramy się pomóc Ci podjąć decyzję. Poniżej przedstawiamy niektóre z korzyści, które wiążą się z odpowiednią profesją.


Mag - Na wstępie pragniemy zaznaczyć, że gra magiem wiąże się z pewnym ryzykiem. Jest profesja, której liczba punktów życia jest niewielka, co sprawia, że w starciu z silniejszym przeciwnikiem jest on praktycznie bez szans. Co wtedy? Otóż przede wszystkim zalecane jest utrzymywanie jednak odpowiednich odległości, tak, żeby rzadko lub najlepiej wcale nie dać się trafić. Z każdym zdobytym przez Ciebie poziomem znacznie wzrasta Twoja liczba punktów many, co w zestawieniu z umiejętnościami sprawia, że zadajesz duże obrażenia. Maga polecam osobom, które lubią wyzwania i trudną rozgrywkę, gdyż nie jest to najprostsza z profesji.


Wojownik - Wiadomo - profesja słynie z niewielkiej śmiertelności, ze względu na dużą ilość życia oraz wyposażenie, które oferowane jest wojownikowi. Profesja raczej niemagiczna, lecz posiadająca czary, choć główne obrażenia zadaje przy pomocy walki mieczem, toporem lub młotem. Jeśli zastanawiasz się nad wyborem wojownika musisz koniecznie wziąć pod uwagę, czy wolisz byś silniejszy, czy raczej wytrzymalszy i przydatniejszy w grze drużynowej. Decydując się na wojownika specjalizującego się w walce bronią jednoręczną, musisz mieć na uwadze, że jest on przede wszystkim przeznaczony dla osób preferujących drużynowy styl gry. Słynie on z posługiwania się bronią i tarczą jednocześnie, co za tym idzie- ma dużo większy pancerz od rycerza dwuręcznego i najczęściej w drużynowych polowaniach wykorzystywany jest jako bloker. Zatem jednoręczny rycerz posługujący się tarczą i bronią jednoręczną, otrzymuje i zadaje mniejsze obrażenia, niż rycerz dwuręczny. Ten drugi ma do dyspozycji bronie o znacznie większym ataku. Brak tarczy i umiejętności posługiwania się nią, sprawia, że jest on mało wytrzymały. Duża różnorodność broni i wyposażenia sprawia, że gra nie jest tak monotonna, jak by się wydawało na pierwszy rzut oka.


Łucznik - Tę profesję z góry proponujemy graczom, którzy wolą aktywniejszy styl gry od wojownika, ale nie chcą wybierać profesji tak śmiertelnej, jak mag. Walka na dystans sprawia, że koniecznym jest tutaj ciągły ruch i uwaga. Stopień trudności gry łucznikiem niż wojownikiem jest większy, ale również ciekawy. Profesja zalecana jest do gry zespołowej ze względu na dostępne czary. Ponieważ zasięg broni sam w sobie pozwala nam utrzymywać wrogów na dystans, gra bez drużyny również jest możliwa.



Subprofesje a profesje.

Czym są subprofesje oraz jak mają się do naszych profesji? To dość ważne pytanie na które postaramy się Wam jak najlepiej odpowiedzieć.

Wyróżniamy następujące subprofesje:

Alchemik
Elementalista
Duchowny
Nekromanta

Zacznijmy od tego, że w ciągu rozwoju postaci możliwe jest dobranie dwóch subprofesji- pierwsza dostępna już na 20 poziomie, następna na 50, lecz jedynie dla graczy ze Statusem Szlacheckim. Należy zaznaczyć, iż subprofesja Duchownego i Nekromanty, to definitywne przeciwieństwa, dlatego dołączając do jednej z tych gildii trzeba mieć na uwadze, że jest to wybór nieodwracalny i będąc, przykładowo, magiem duchownym, nie można w przyszłości wstąpić w szeregi Nekromantów. Reszta kombinacji jest już dowolna, zależnie od indywidualnych priorytetów i preferowanego stylu gry. Po więcej informacji zalecamy udać się do poszczególnych gildii i porozmawiać z odpowiednimi NPC.

miko123
09-12-12, 16:37
Bardzo ladne :)

leon
11-12-12, 21:08
no no Dobre :)

tomaszino
30-12-12, 12:32
ale nie ma gdzie to kupic szukam juz z 30 minut;/

Gaidal
30-12-12, 14:11
Ładne, przejrzyste, wszystko co istotne zostało zawarte.

wykorzystywany jest jako broker.

zwykła literówka, ale skłoniła mnie do wyobrażenia sobie faceta ubranego w puszke, z wielką tarczą i mieczem na giełdzie. Trzeba by to poprawić ;]

Estebano
22-05-14, 07:01
Zaktualizuj i dodaj o możliwości grania wojem 2x1h :P

Arkadiasz
22-05-14, 07:30
Estebano pytanko mam co ci dało to całe nabijanie postów??
Jestem pewien też, że w paru tematach nie upomniałeś się o aktualizację ;)

Estebano
22-05-14, 07:38
Tak źle i tak nie dobrze, nie mam całego dnia, żeby przeszuakć je wszystkie. Te które były widoczne od razu błedy to podałem. Jeżeli znajdziesz coś to też poproś o zaktualizowanie. I nie rozumiem o co chodzi z nabijaniem postów. Jakbym chciał to bym nabijał sobie je na 2 koncie gdzie mam ich 1000...

ferrsuczi
03-06-14, 12:44
Dołączam się do pytania Estebano jest możliwość rozwijania wojownika 2x1h? mogę założyć 2x krótki miecz?