PDA

Zobacz pełną wersję : [odrzucone] Ograniczenie maksymalnego poziomu doświadczenia.


Kosiek
28-04-11, 07:08
Witajcie,
Altaron jest z założenia RPG, grą drużynową, nastawiona na fabułę. Natomiast zawsze znajdzie się jakiś kilku graczy którzy zaczną powergaming, a potem założą gildię i PA na całym świecie. Moim zdaniem zdobywanie poziomu bez końca jest błe, esencją Altaronu powinno być PvP i fabuła. Dlatego mam konkretną propozycję - ograniczyć maksymalny poziom tak, jak na przykład w World of Warcraft - z kilkoma różnicami:

Maksymalny poziom doświadczenia zależy tutaj od Teamu - ja proponuję coś pomiędzy 100 a 150.
Po tym czasie multipler doświadczenia dla gracza wyniesie 0 - krótko mówiąc będzie mógł polować, ale nie dostanie doświadczenia - łup może spokojnie zbierać.
Zwolnione z tego ograniczenia będą zadania - wszystkie zadania które dają doświadczenie, nadal będą je dawać, czyli w praktyce będzie możliwość odskoczenia na 1 - 2 poziomy od celu ograniczenia

Co to nam da?

Wprowadzenie klimatu RPG - nie będzie takiego nacisku na zdobywanie jak największej siły, gracze będą mogli się spokojnie skupić na odkrywaniu świata, bo krótko mówiąc po zdobyciu maksymalnego poziomu będą się nudzili
Ograniczenie Power Abuse - niższe poziomy oznaczają bardziej wyrównane szanse w PvP przeciwko, ale i także w obronie
Aby zdobyć dodatkowe doświadczenie, gracze będą musieli wykonywać długie zadania fabularne (ale tu już pole do popisu dla Teamu - aby stworzyli ciekawe, klimatyczne zadania związane z wojną)
Botowanie straci całkowicie, lub w większej części, sens.

Mam nadzieję, że przemyślicie moją propozycję. Wiem że na tym forum jest zajob i bałagan grzecznie mówiąc, ale liczę że chwilę poświęcicie. ;)

adiif1
28-04-11, 07:26
Lol jestem na duze nie niekazdy lubi robic misje ...
wiec jak ty nielubisz expic zmien server czy idz na reala
wlasnie tutaj chodzi o bycie pro...150 lvl
wiec jestem na nie

dark303
28-04-11, 07:56
LOL a o co chodzi w RPG???? wbij wysoki lvl to bedziesz koksił a nie 150 i stop

Seeyo
28-04-11, 08:14
LOL a o co chodzi w RPG???? wbij wysoki lvl to bedziesz koksił a nie 150 i stop

Tak tak, o to właśnie chodzi w rpg <smiech>

@Temat
Ja uważam, ze to dobry pomysł, wtedy napewno gracze nie skupią się na jak najszybszym zdobywaniu doswiadczenia (o co napewno nie chodzi w rpg), tylko beda starac sie ulepszac umiejetnosci, ekwipunek, odkrywac swiat, nowe misje, oczywiscie moga tez walczyc pvp :) Moznaby takze wprowadzic jakis system bossow, na ktore sie chodzi grupami i mozna zdobyc jakies unikalne przedmioty.

To jest tylko moje zdanie, dlatego NIE KAŻDY musi sie z nim zgadzac.

Okocim
28-04-11, 08:32
Lol jestem na duze nie niekazdy lubi robic misje ...
wiec jak ty nielubisz expic zmien server czy idz na reala
wlasnie tutaj chodzi o bycie pro...150 lvl
wiec jestem na nie

Czytałem twojego posta 7 razy aby choc częściowo zrozumieć o co chodzi -,-
Jak już zrozumiałem to doszłem do wniosku, że albo jesteś koljnym 12 latkiem, które na gwiazdkę dostał komputer i od tej pory od niego nie odchodzi przez co nie opanowałeś umiejętności czytania ze zrozumieniem(chyba nie zrozumiałeś co napisał przedmówca), pisania(kompletny brak składni w twoim poście), oraz masz problemy z interpretacją(nie zrozumiałeśco ten serwer miał osiągnąć), albo po prostu pomyliłeś forum/grę.

Wracając do tematu nie jestem na nie ani na tak.
Jest to nowy pomysł nad którego skutkami się nie zastanawiałem.
Normalnie byłbym na nie ale koledzy wyżej udowodnili, że to nienajgorszy pomysł.

mopsiok
28-04-11, 09:18
Lol jestem na duze nie niekazdy lubi robic misje ...
wiec jak ty nielubisz expic zmien server czy idz na reala
wlasnie tutaj chodzi o bycie pro...150 lvl
wiec jestem na nie

No no, nieźle mnie rozbawiłeś :p.
Pomysł świetny, jestem bardzo na tak! Jak dla mnie, to można by było wprowadzić mnożnik 0 nawet przed 150 poziomem. Sami Twórcy mówili, że w grze chodzi bardziej o wspólne wyprawy niż expienie solo, więc nie rozumiem po co aż tak duży poziom. Myślę, że można by było skończyć nawet na 100. A Panów chętnych do expienia non stop miesiącami (swoją drogą, bardzo kreatywne zajęcie) zapraszamy na inny serwer, z Kolegą Adiif1 na przedzie.

cado
28-04-11, 09:29
Jestem całkowicie na tak. Wyrównanie szans sprawi, że serwer będzie bardziej przyjazny dla nowych, a bezsensowny wyścig szczurów zastąpi RPG.

Kosiek
28-04-11, 10:08
wiec jak ty nielubisz expic zmien server czy idz na reala
wlasnie tutaj chodzi o bycie pro...150 lvl

http://emotikona.pl/emotikony/pic/2smiech.gif O kurde, dawno się tak nie uśmiałem... szczególnie z tego pogrubionego, ahahaha... :D

dawidek9117
28-04-11, 10:31
on ma racje zmień server!...

Tummi
28-04-11, 11:07
Nie uśmiecha mi się (czysto teorytycznie) siedzieć na tyłu z max lvlem i bicie potworków dla samego loota... W końcu ktoś kiedyś wbije ten naj. lvl i co dalej? Questy? Questy też się kiedyś kończą, postać się nie rozwija tylko stoi w miejscu.jestem niestety na nie.

adiif1
28-04-11, 13:31
zalozmy bedzie ten limit wbijesz max lvl zzrobisz all qusty,outfity i co dalej serv straci graczy wy macie problem ze niemacie czasu na gre a ta blokada to tylko wymowka... poza tym okocim moja sprawa jak pisze

Astacius
28-04-11, 13:50
LOL a o co chodzi w RPG???? wbij wysoki lvl to bedziesz koksił a nie 150 i stop

Nie wiem jak to skomentować, poniżej poziomu.

Lol jestem na duze nie niekazdy lubi robic misje ...
wiec jak ty nielubisz expic zmien server czy idz na reala
wlasnie tutaj chodzi o bycie pro...150 lvl
wiec jestem na nie

Bycie "pro" w Tibii jest niestety niemożliwe.

Nie uśmiecha mi się (czysto teorytycznie) siedzieć na tyłu z max lvlem i bicie potworków dla samego loota... W końcu ktoś kiedyś wbije ten naj. lvl i co dalej? Questy? Questy też się kiedyś kończą, postać się nie rozwija tylko stoi w miejscu.jestem niestety na nie.

Postać możesz rozwijać dalej, bijąc skille, a durne wbijanie doświadczenia to też chyba niezbyt dobra perspektywa na spędzenie wakacji?

zalozmy bedzie ten limit wbijesz max lvl zzrobisz all qusty,outfity i co dalej serv straci graczy wy macie problem ze niemacie czasu na gre a ta blokada to tylko wymowka... poza tym okocim moja sprawa jak pisze

Będzie lepsze pvp, lepsze możliwości balansu, lepsza ekipa graczy.

Jestem na TAK.

drazbeczka
28-04-11, 14:08
Sry ale ja jestem na nie :(

mopsiok
28-04-11, 14:10
[...]poza tym okocim moja sprawa jak pisze
Obawiam się, że nie tylko Twoja. Zaniżasz poczucie estetyki na forum.

Uważam dokładnie tak samo jak Astacius, co do każdego względu. A co o tym sądzą Mistrzowie Gry?

demonks
28-04-11, 14:22
jak bedzie blokada stanei sie tak jak z METINEM wbiłes 99 lvl i konczysz gre tu bedzie tak samo na 200% wiec niema sensu dawac blokady moim zdaniem a zeby wbic 100lvl+ trzeba expic w ekipie chyba

Astacius
28-04-11, 14:34
jak bedzie blokada stanei sie tak jak z METINEM wbiłes 99 lvl i konczysz gre tu bedzie tak samo na 200% wiec niema sensu dawac blokady moim zdaniem a zeby wbic 100lvl+ trzeba expic w ekipie chyba

Proponowałbym powrót.

Kosiek
28-04-11, 14:37
@demonks: Wcale nie! Jest tu tyle ciekawych rzeczy... Jest wojna, można kopnąć Abitańczyka tam gdzie światło nie dociera, można zwiedzać teren, poznawać fabułę, można walczyć przeciwko innym graczom/gildiom, Altaron nie powinien opierać się na zdobywaniu doświadczenie: 130 poziom i dobranoc!
To było od początku jasne że to nie będzie gra dla wszystkich, któzy grają w Tibię. Ja należę do tego przeklętego pokolenia między starymi, klimatowymi graczami a dziećmi nastawionymi na exp. I wiecie co? Wolę klimat. Bo z expa mi nic nie zostanie.

Kosky
28-04-11, 14:38
wszystko ma swoje wady i zalety.
Limit= kiedys gra dobiegnie konca, jestem w stanie sie zalozyc ze i tak 80 % spoleczenstwa altaronu gra tu po to, by sie wybic, bo w tibii to juz niemozliwe przez boty. sam z takim zalozeniem zaczalem, zmienilem zdanie kiedy wczulem sie w klimat gry. ale... majac maksymalny poziom (pewnie zajeloby mi z 3 lata wbicie 150) zacznie sie nuda. skillowanie- najnudniejsza czesc kazdej z gier. wspolne wyprawy- dla loota w koncu przestaną cieszyc.

Moze kompromis?
-kazdy potwór, co lvl postaci daje mniej expa, ale nigdy zero, tak, ze exp rate bedzie malał co lv, z 1x na na przyklad 0,99, 0,98 etc etc, do minimum 0,1 ( tu kwestia przeliczenia na przykladach, dajmy na to ze za zabicie smoka, 100 lvl dostanie 70 expa ( bo co to za wyzwanie ?, takie jak zabicie rotworma na 10)

-albo nowy styl walki, doda doswiadczenie, załóżmy, ze z różnym typem broni osiąga sie maximum, a potem trzeba zacząć z nowym typem.

- moze okreslony typ potworow ? zalozmy, ze nieumarli do pewnego momentu dajądoswiadczenie, a pozniej juz wiecej na tym typie nie zdobedziemy, bo mamy walkę "obcykaną"

Tego typu rozwiązania zachowają klimat rpg, jak i mozliwosc stałego ulepszania postaci.
Kosky

asasyn9048
28-04-11, 14:43
LOL a o co chodzi w RPG???? wbij wysoki lvl to bedziesz koksił a nie 150 i stop

I TAK MA BYĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


dobrze mówi

Kosiek
28-04-11, 14:45
Nie, to odpada, to nie rozwiąże problemu Power Abuse. Jeżeli grzebiemy przy zdobywaniu doświadczenia, nie stosujemy półśrodków, bo niezdecydowanie jeszcze bardziej odciągnie graczy.
W World of Warcraft jest ograniczenie do 80 poziomu i jakoś nikt nie narzeka. Dlaczego? Bo są świetne zadania, wyważone PvP i wciągający świat oraz fabuła. Do tych trzech cech należy dążyć.

Astacius
28-04-11, 14:45
Cytat:
Napisał dark303
LOL a o co chodzi w RPG???? wbij wysoki lvl to bedziesz koksił a nie 150 i stop
I TAK MA BYĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


dobrze mówi

11 lat, nie więcej.

adiif1
28-04-11, 14:55
hah porownywac wowa do tibi gz poza tym zeby wbic ten max lvl tza pograc poza tym juz jest inny limit lvl zauwaz ile tam jest mini gier eventow tibia to tibia tutaj liczy sie glownie exp bedzie limit zostanie z 30 osob i server padnie

mopsiok
28-04-11, 14:58
Rozumiem, że masz na myśli wiek emocjonalny/psychiczny? Bardzo możliwe.

Kosiek, jesteś jednym z nielicznych wypowiadających się w tym temacie, których da się czytać. Są ważniejsze rzeczy niż exp, ale najwyraźniej spora część serwera tego nie rozumie. Może mały przykład. W Guild Wars - wprawdzie nigdy nie grałem, ale to z opowieści kolegi - można wbijać tylko do 20 lvla, a później robi się inne rzeczy i wcale się nie nudzi. Przestańcie w kółko powtarzać "LOL z blokada to bendzie nódne!!!1! jak masz 150 lvl to jestes koksu i masz respekt a tak to nic", bo czuję się (i chyba nie tylko ja) jak na tibijskim game chacie :|. Naprawdę.

Kosiek
28-04-11, 14:58
adiif1, ale zauważ że Altaron to nie jest Tibia, i nią nie będzie. Jeżeli chcesz expa, idź na OTS albo na oryginalną Tibię, bo ta spełnia Twoje wymagania.

adiif1
28-04-11, 15:05
niech wypowie sie administracja

Tummi
28-04-11, 15:17
Myślicie, że z blokadą będzie klimat?
Pograjcie sobie w margonem. Polska gra graficzna przez www. Klimat jest bardzo odczuwalny, jak w żadnej innej sieciowej grze, i co ? Jest tam limit? Nie. Latają 100 czy 200 + lvlowcy (dawno nie gralem więc nie wiem, ale 130+ jeszcze latały jak grałem :D). A klimat to mocna strona tamtej gry (ze względu na questy itd.

Van Taron
28-04-11, 15:17
Pomysł jest ciekawy, o ile pamiętam to tak samo było w Tibi do którejś tam wersji, bo potem zwiększono bramkę dodając nowe potwory by dalej uzyskiwać doświadczenie. Gra PVP została wtedy tylko dla wysoko poziomowych postaci a te nowe musiały naprawdę dużo poświecić by uzyskać poziomy poprzedników, z dużo cięższą pracą przez napotykane przeszkody. Można by w takim wypadku liczyć tylko na wyrozumiałość i litość wysoko poziomowych dla tych słabszych.

Ale nie wydaje mi się byśmy na razie się tym przejmowali, na razie nie ma takich poziomów wysokich no i liczba graczy też nie jest kolosalna, to wciąż świeżo rozwijająca się gra. Chyba że naprawdę są tu tacy, którzy świata poza grą widzieć... nie będą.

Piglet
28-04-11, 15:31
Mysle, ze blokada jest zlym pomyslem, choc trzeba o tym dyskutowac, aby pasowalo to wiekszosci graczy.

Ale pierwsze co mi sie rzucilo w oczy to przeogromne powierzchnie, gdzie mozna nastawic mase mobow, jednak jak np. resp rotow, dlugie korytarze, a rotwormow nie za wiele. To jest pewien przyklad, ze na serio na wyzszym poziomie zdobywanie doswiadczenia stanie sie uciazliwe i kazdy przestal by 'lvlowac' pomimo braku blokady.

Takze tak wykonane respawny potworow naklaniaja do kolejnego przemyslenia. Aktualnie jest za duzo ludzi, aby to jakos ogarnac( ludzie wbijajacy sie na resp itd, a kiedy prosisz o wyjscie, to od razu wyzwiska i trapy). Sadze, ze po jakims czasie takie osobniki sie wykrusza i pozostana rpgowcy lub ludzie szanujacy takie osoby. Wracajac do respow i czasow, gdy zostana wlasnie rpgowcy, mozna zastosowac metode listow przed wejsciem do jaskin z potworami. To mysle pozwoliloby na spokojne polowanie i brak blokad poziomow nie bylby problemem, gdyz jak sadze, ludzie chcacy blokady obawiaja sie, ze nie dadza rady dogonic ludzi z wyzszym lvlem.

Astacius
28-04-11, 15:33
Ale pierwsze co mi sie rzucilo w oczy to przeogromne powierzchnie, gdzie mozna nastawic mase mobow, jednak jak np. resp rotow, dlugie korytarze, a rotwormow nie za wiele. To jest pewien przyklad, ze na serio na wyzszym poziomie zdobywanie doswiadczenia stanie sie uciazliwe i kazdy przestal by 'lvlowac' pomimo braku blokady.

Takze tak wykonane respawny potworow naklaniaja do kolejnego przemyslenia. Aktualnie jest za duzo ludzi, aby to jakos ogarnac( ludzie wbijajacy sie na resp itd, a kiedy prosisz o wyjscie, to od razu wyzwiska i trapy). Sadze, ze po jakims czasie takie osobniki sie wykrusza i pozostana rpgowcy lub ludzie szanujacy takie osoby. Wracajac do respow i czasow, gdy zostana wlasnie rpgowcy, mozna zastosowac metode listow przed wejsciem do jaskin z potworami. To mysle pozwoliloby na spokojne polowanie i brak blokad poziomow nie bylby problemem, gdyz jak sadze, ludzie chcacy blokady obawiaja sie, ze nie dadza rady dogonic ludzi z wyzszym lvlem.

Jaki to ma związek z limitem poziomowym?

Kosiek
28-04-11, 15:39
Piglet, nie wierzysz chyba w to, co mówisz. O wagę fabuły trzeba dbać. A na 100% nie zrobi się tego pozwalając na PA, PG i botowanie, jak zrobił CipSoft w Tibii. Nie popełnijmy ich błędów i ograniczmy maksymalny poziom, bo znajdą się powergamerzy którzy to wykorzystają i szybko zrobi się to samo co w pierwowzorze.

P.S: Nie mówi się rotwormy tylko Czerwie, błagam, na litość boską, rozumiem słowa które ciężko tłumaczyć jak PG, PA etc, ale czerwie to czerwie, a gra jest po polsku!

Kosiek, jesteś jednym z nielicznych wypowiadających się w tym temacie, których da się czytać

Dziękuję. :)

demonks
28-04-11, 15:50
dacie blokade 150 lvl ok i co wbije jaksa gildia 150lvl np. magi same i beda sidziec przy depo i niepozwola nikomu wyjść bo niemają co robić bo questy itd. porobili jezeli ma być blokada lvl to niehc bedzie np. w styczniu 150lvl a w litym 180lvl jakos tak

Xaynus
28-04-11, 16:02
Kosiek dobrze pisze. Ponadto, ograniczenie poziomowe powstrzyma pg, no-life'ów i innych przed biciem lvla na złamanie karku, aby być ,,pr0 m3g@ eVul k0ks3m". Dzięki temu gracze będą mogli nie tylko poświęcać czas na bicie poziomu, ale np. na umiejętności, odkrywanie mapy, niezbadanych terenów, a także poznawanie siebie nawzajem.
Jak najbardziej jestem za ograniczeniem poziomów

mopsiok
28-04-11, 16:37
jak sadze, ludzie chcacy blokady obawiaja sie, ze nie dadza rady dogonic ludzi z wyzszym lvlem.
Ludzie chcący blokady najprawdopodobniej mają ważniejsze priorytety niż lvl. Moglibyście to w końcu zrozumieć, i przestać Nas zamęczać stwierdzeniami, że po prostu nie umiemy grać.

Dokładnie tak jak napisał Xaynus. Ciągle tylko exp, exp... jeden wielki wyścig szczurów, przy czym "szczurów" nie zawsze jest przenośnią ^^. Na serwerze jest exp x1, potwory wcale nie są zbyt łatwe jeśli się poluje solo. Nie widzicie? Altaron różni się znacznie od innych otsów z expem x<liczba dążąca do nieskończoności>. A to w nich chodzi o to, by mieć jak największy poziom i być jak najwyżej w rankingach. Wniosek? W Altaronie expienie nie jest najważniejsze, a rankingi zupełnie niepotrzebne.
Ktoś wyżej napisał, że po wprowadzeniu blokady poziomowej ludzie poświęcaliby więcej czasu na pogawędki z innymi, na zwiedzanie mapy, i takie tam. I słusznie?

demonks
28-04-11, 16:39
jak ma byc ograniczenie lvl to po co bedą uptade ??? rozumie questy itd. ale żeby zrobic niektore questy bedzie trzeba miec na 100% ekipe 150 lvl + wszytko zalezy od twórców ALTARONA a nie od graczy . Może ktos umi grac i wbije 150 lvl i tu niepisze moim zdaniem zgadzają sie osoby które mają mało czsu na gre i niewiedza co to za fraida mieć wysoki lvl ;p,zazdroszcza że inni wbiją lvl a oni tego niepotrafią . TO WASZA STRATA JEŻELI NIEUMIECIE GRAĆ

mopsiok
28-04-11, 16:49
Właśnie takie komentarze miałem na myśli... :facepalm:

Update'y. Słysałem, że są po to, by wprowadzić do gry coś nowego.
Questy... jakie questy? Skoro sądzisz, że poziom jest najważniejszy, to dlaczego w argumentacji używasz właśnie ich? Zresztą. Na serwerze najwyższy poziom to pewnie coś w granicach 30, więc jeszcze duuużo mamy do odkrycia. Zamiast wyciągać pochopne wnioski, może lepiej poszukać i poczekać?

Tummi
28-04-11, 17:02
Ja powiem Wam tak... skoro dal Was jest ważne odkrywanie mapy, robienie questów, no to wtf? Róbcie je sobie a innym dajcie expić i trzaskać lvl. Sam jestem w tym neutralny. Wolę expić niż łazić bez sensu po mapie, czasami strzelić questa albo wybrać się szukać nowego expowiska. Nikt tutaj nie mówi o "Pro elo nou lajferach" tylko o ludziach którzy wolą polować niż robić zadania dla wieśniaków. Pozdrawiam wszystkich.

voagar
28-04-11, 17:56
Rozumiem, że masz na myśli wiek emocjonalny/psychiczny? Bardzo możliwe.

Kosiek, jesteś jednym z nielicznych wypowiadających się w tym temacie, których da się czytać. Są ważniejsze rzeczy niż exp, ale najwyraźniej spora część serwera tego nie rozumie. Może mały przykład. W Guild Wars - wprawdzie nigdy nie grałem, ale to z opowieści kolegi - można wbijać tylko do 20 lvla, a później robi się inne rzeczy i wcale się nie nudzi. Przestańcie w kółko powtarzać "LOL z blokada to bendzie nódne!!!1! jak masz 150 lvl to jestes koksu i masz respekt a tak to nic", bo czuję się (i chyba nie tylko ja) jak na tibijskim game chacie :|. Naprawdę.
Tylko ze w guild warsie nie ma czegos takiego jak exp, sa tylko i wylacznie zadania, ktore trzeba robic w grupie. Pozatym po wbiciu 20 lvl, pasek doswiadczenia skacze dalej, punkty rozdaje sie dalej, zdobywa sie skille i itemy. Calkiem inna gra, wiec nie ma sensu porownywac jej z Altaronem, ktory czy chcecie czy nie jest na silniku Tibi.

Dreat
28-04-11, 19:50
WoWie od zawsze jest limit. I tam gra zaczyna się dopiero od osiągnięcia tego limity. Rajdy, grupowe questy, insty... Najlepsze iemy można tylko w ten sposób dostać i naprawde gracze świetnie się bawią. No i to jest sprawdzian czy dobrze kreowało się postać przez ten cały czas.
Jestem za.

Dzieci neo niech spadają do Tibii i ostów

Thratlin
29-04-11, 16:37
Jestem za ograniczeniem maksymalnego poziomu nawet do 100. Wszystko w temacie klimatu i zadań zostało powiedziane w poprzednich postach. Całkowicie popieram. Może dzięki temu gra nie zdobędzie miliona graczy, ale za to ich jakość się podniesie.

mopsiok
29-04-11, 16:53
Szczerze? Nawet lepiej że będzie mniej ludzi. Nie ilość, a jakość.

psotek
29-04-11, 19:03
jak dla minie blokada powinna być gdy bedzie koło 400+ questów(podzielonyh na granice levelowe np.1-10) aby lewel mozna było płynnie wbijać ( najpierw reset (albo coś innego w jego stylu) a póżniej patche z nowymi questami lokacjami potworami i podnoszeniem granicy jak w wowie)a z modków exp powinien byc ale mały jako dodatek dla oka i jako mozliwośc odzyskania expa po śmierci.
To według mnie jest najlepsze rozwiazanie ,które może być wprowadzone w przyszłości.(narazie na nie)

demonks
29-04-11, 20:34
NIEMAM SIŁY Z WAMI SIE KŁÓCIĆ!!!!!!!!!!!!!!
PO CO ZACZYNALIŚCIE TU GRE PRZECIEZ NIGDZIE NIEPISANO O MAX LVL A TERAZ JAK TO WPROWADZĄ TO SERVER PADNIE bo w ten sposob oszukane zostana osoby kotre pierwszy raz w zyciu chialy wbic 200 lvl + itp.
JAK NIEUMIECIE WBIC 30 lvl + to wasz problem a nie innych graczy JESTEM I BĘDE NA NIE

swiruch
30-04-11, 05:44
Bzdura. Moim zdaniem temat założony ponieważ masz ograniczenia od rodziców :) A to Cię wyraźnie gryzie.

Precz z nabijaczami! :)

Zyraf
30-04-11, 07:45
Pomysł... jak najbardziej trafiony jednak trzeba by do tego specjalnie przygotować mapę, potworki itd. Podejrzewam że mogłoby to jakoś wypalić. Ale co wynika z takiego rozwiązania... mapa musiałaby być ogromna, ilość questów również oraz częste eventy... Skoro taki serwer powstawał 3 czy 4 lata to na taki w miarę dobry z ograniczeniem lvlowym daję 4-5.

pogromek
30-04-11, 07:48
Czemu na siłę chcecie pokolorować ten obrazek ?
Coś takiego jak ograniczenie lvl'owe nie ma sensu w grze opartej na interfejsie Tibii, a tym bardziej serwerze, na którym poziom zdobywa się stosunkowo wolno.
Gdyby ten pomysł miał wejść w życie zajęłoby to szmat czasu - a to chyba Wam na rękę nie jest, bo grać chcecie, czyż nie ?

edriv1997
30-04-11, 08:13
Ja jestem na tak!

Zmieniłoby to klimat gry na lepsze. Ludzie by zajęli się składaniem dobrego eq na pvp. Każdy normalny człowiek, który spędza przy grze mało czasu miałby też szansę zdobyć level, na którym mogłby rywalizować z serwerem :)

Gdyby się stało, że ktoś bota pod klient Altaronu miał, to gówno by mu dal :D

Cavebot po co? jeśli nawet miałby osiągnięty max lv.

Ja bym jeszcze dodał do tego ulepszanie item do +16 np.
(nie wiem czy jest takie coś na serwerze)

I wtedy każdy gracz z 'max levelem' miałby co robić ;d
dążyłby do ulepszenia najlepszego seta na +16 by stać się legendą pvp.


JESTEM NA TAK

marcingl7
30-04-11, 08:17
Również i mnie podoba się ten pomysł i to nie dlatego ,że nie potrafię expić lub nie mam czasu... po prostu chciałbym aby Altaron nie podzielił losu pierwowzoru i nie został torem dla kolejnego wyścigu szczurów.

Btw. Ludzie prowadzą tu zażarte spory na ten temat ale , serwer stoi dopiero parę dni, może twórcy już o tym pomyśleli i jest ta blokada (nie zdziwiłbym się wcale bo idzie zauważyć trochę podobieństw do Wow'a)? :p

saitaver
30-04-11, 08:33
Ja jestem na tak, ale nie z powodu pvp jak pan dwa razy powyżej, to nie WAR OTS dla mnie większął legendą byłby ktoś kto ubiłby w walce tego twojego pro ze zbroją +16, samemu nie posaidając prawie nic

Kosiek
01-05-11, 11:29
Bardzo ciekawe to spostrzeżenie o botowaniu... Bo to właściwie prawda, na dłuższą metę ograniczenie poziomu powstrzyma też boterów. Nie będzie już miało sensu stawianie bota na maksymalnym poziomie, więc chociaż miejsca polowań dla wysokopoziomowych graczy będą wolne od tej plagi.

blanko2222
01-05-11, 11:57
Rozumiem, że masz na myśli wiek emocjonalny/psychiczny? Bardzo możliwe.

Kosiek, jesteś jednym z nielicznych wypowiadających się w tym temacie, których da się czytać. Są ważniejsze rzeczy niż exp, ale najwyraźniej spora część serwera tego nie rozumie. Może mały przykład. W Guild Wars - wprawdzie nigdy nie grałem, ale to z opowieści kolegi - można wbijać tylko do 20 lvla, a później robi się inne rzeczy i wcale się nie nudzi. Przestańcie w kółko powtarzać "LOL z blokada to bendzie nódne!!!1! jak masz 150 lvl to jestes koksu i masz respekt a tak to nic", bo czuję się (i chyba nie tylko ja) jak na tibijskim game chacie :|. Naprawdę.


Uwierz mi ,że grałem w Guild Wars 4 lata ponad i zawsze było co robić. Twórcy gry tworzyli co tygodniowe mini-eventy , do tego można było wbijać tytuły typu "Pijak,szczęściarz i 30 innych". Do tego dochodziły eventy takie jak "Hallowen,festiwal smoka,urodziny Guild Wars. Co chwile dochodziły nowe questy i nie ma w Guild Wars gracza ,który osiągnął by wszystko. Bo cały czas coś można robić. Jesli chodzi o pvp to bylo jak najbardziej wyrownane ,każdy miał 20lvl i były walki 4vs4,1vs1,guildvsguild,bitwy sojuszow 12vs12. Polecam tą gre każdemu ,który naprawdę chce poczuć klimat rpg , bo gw to nie jest zwykły mmorpg , nie ma tam otwartych lokacji , nie ma tam takiego czegoś jak lootbagi. Zresztą niebawem wychodzi Guild Wars 2 gorąco polecam. A w guild wars 2 dla miłośników masówek ,będzie world vs world czyli 100vs100. pozdro

A i przez 4 lata nie było żadnego bota do tej gry.

p.s Nadal gram i nadal jest co robić.

Dreat
01-05-11, 14:27
Uwierz mi ,że grałem w Guild Wars 4 lata ponad i zawsze było co robić. Twórcy gry tworzyli co tygodniowe mini-eventy , do tego można było wbijać tytuły typu "Pijak,szczęściarz i 30 innych". Do tego dochodziły eventy takie jak "Hallowen,festiwal smoka,urodziny Guild Wars. Co chwile dochodziły nowe questy i nie ma w Guild Wars gracza ,który osiągnął by wszystko. Bo cały czas coś można robić. Jesli chodzi o pvp to bylo jak najbardziej wyrownane ,każdy miał 20lvl i były walki 4vs4,1vs1,guildvsguild,bitwy sojuszow 12vs12. Polecam tą gre każdemu ,który naprawdę chce poczuć klimat rpg , bo gw to nie jest zwykły mmorpg , nie ma tam otwartych lokacji , nie ma tam takiego czegoś jak lootbagi. Zresztą niebawem wychodzi Guild Wars 2 gorąco polecam. A w guild wars 2 dla miłośników masówek ,będzie world vs world czyli 100vs100. pozdro

A i przez 4 lata nie było żadnego bota do tej gry.

p.s Nadal gram i nadal jest co robić.

To nie miejsce na reklame GW P:

Ale kolejne potwierdzenie - po max lvl jest co robić.

Kosiek
18-05-11, 08:07
Kolejnym faktem jest to, że Eksterminator już ma 71. poziom. Aż strach pomyśleć co może być za dwa, trzy, cztery miesiące...

Kosiara
18-05-11, 10:11
Ja jestem spokojny gracz. Lubię PG i nie znudzi mi się to na rzecz random PK czy PA. I co do tematu to nie robi mi to różnicy, może być limit, ważne tylko żeby po osiągnięciu max lvla było co robić (jak w L2, WoW etc)

PLant
18-05-11, 10:31
Nie wiem czy gra jest przystosowana do zatrzymania gracza po osiągnięciu max poziomu. Czy są tu achievementy? Są rzadkie, mocne bossy? Legendarne itemy z questów albo wypadające raz na tysiąc demonów? Warto ćwiczyć np. skill alchemii dla lepszych potków, albo czy jest podobnych profesji więcej do nauki?

To pytania retoryczne- nie wiem, czy serwer jest na tyle rozwinięty, aby to zagwarantować. Chyba, że ktoś mi powie, że się mylę. Jakiś admin (czyli poczekam rok) albo parę lvli 100+ (parę miesięcy na odpowiedź) ;)

Ravorager
18-05-11, 16:28
Pomysl moze i dobry ale trzeba urozmaicic pvp i pve w takim razie.
Zrobic system takich jakby bg z wowa tluczenie sie i ctf i takie tam i chyba najlepiej jakby lvl po wbiciu tego max juz nie spadal (najwyzej skile by spadaly).
No i oczywiscie do zrobienia wiele bossow i misji ktore nie znudza sie po pierwszym razie (jak insty w wowie).
Moze jakis system dzieki ktoremu moznaby kupowac jakies unikalne przedmioty za wykonywanie tych misji (cos jak badge of justice w wowie)

hehe wiem ze chaotycznie napisane ale nie mialem czasu xd no i pomysly zjechane z wowa ale naprawde warte uwagi jezeli mialby lvl stawac w pewnym momencie

xahiv
18-05-11, 19:57
A ja jestem zdecydowanie na "nie". Opcje limitu lvla przerabiałem już w kilku mmorpg i zawsze wypadała kiepsko. Gdy osiąga się maksymalny lvl, to po prostu odechciewa się grać, zaczyna wiać nudą i ludzie odchodzą od gry. No chyba, że na świecie są naprawdę jacyś masochiści, którzy nie dostając expa będą siedzieli kilka godzina i huncili potworki. Ponadto pvp, gdy wszyscy mają taki sam lvl (w założeniu, że wszystkie osoby walczące osiągnęły już max lvl) jest nudne, to właśnie różnice w lvlach poszczególnych graczy dodają smaczku całej walce.

Tibia słabo wypadła, bo tam chodzi głównie o pg, questy są za przeproszeniem płytkie, a jak zdarzy się jakiś trudniejszy, to i tak zaraz wszędzie w necie piszą jak go rozwiązać. Tu jest inaczej, jest miejsce na expienie i są ciekawe, ambitne questy, których rozwiązanie zajmuje trochę czasu. Nie powinno się ograniczać żadnej z tych spraw. Gra rpg, to po części questy, a po części właśnie expienie i rozwijanie tym samym swojej postaci. Nie można ograniczać żadnej z tych sfer, tylko dlatego, że ktoś expi szybciej niż ja.

Co to w ogóle jest "niech zrobią limit, bo Pan X nie chce robić questów, tylko woli expić i przez to ma za duży lvl, a przecież gra dopiero ruszyła ;("

Niech każdy robi to co lubi, nie starajmy się ograniczyć jednych tylko dlatego, że preferują inną formę rozgrywki niż my -.-

gex1995
18-05-11, 20:11
dacie blokade 150 lvl ok i co wbije jaksa gildia 150lvl np. magi same i beda sidziec przy depo i niepozwola nikomu wyjść bo niemają co robić bo questy itd. porobili jezeli ma być blokada lvl to niehc bedzie np. w styczniu 150lvl a w litym 180lvl jakos tak

magowie*
będzie*
jakaś*
będą*
siedzieć*
niech*
lutym*
jakoś*
@topic
Altaron to server RPG , więc jestem za :D

Sinic
19-05-11, 00:03
A moze zastosowac rozwiazanie podobne do tego, ktore bylo w RF online ^^?

A mianowicie, po wbiciu danego poziomu (dajmy na to 100) trzeba by było wykonać odpowiednie zadanie (trudne, wymagajace myslenia oraz, co najwazniejsze, pracy zespolowej) po wykonaniu którego dalej mozna by bylo zdobywac doswiadczenie. Ale na tym nie koniec, bo np. na 150 poziomie znowu jakieś zadanie stanęło by na przeszkodzie w spokojnym zdobywaniu doswiadczenia. No i tak jakos by to się działo... oczywiscie nie w nieskonczonosc ^^

Co do tematu w ogolnym spojrzeniu, bede za wprowadzeniem limitu poziomowego dopiero wtedy, kiedy beda zagwarantowane odpowiednie zajecia po osiagnieciu maskimum. Grałem i w L2 i w WoWa, wiec wiem jak to wyglada ^^

Klawizna
19-05-11, 00:23
to idźcie na fo na pewno nie bedzie ograniczenia lvla lol oskara powinni dac tej osobi kto wymysliłto i założył temat hahahahaha pozdro !!

Zembolx
19-05-11, 03:00
Jestem na NIE.

Sosna
19-05-11, 05:15
ja lubie sobie poquestować ale i poexpić. Co mam niby robić jak nie będę mógł grindować :o mało tego gry typu wow sa moim zdaniem nieciekawe. Grałem w to trochę i nie przyciągnęło mnie na dłużej

Remu
19-05-11, 05:43
Na nie. Sami twierdzicie, że to gra RPG, więc powinno się kształcić swoją postać w nieskończoność, cały czas się uczyć. A nie nagle 100lvl i osiągnąłem szczyt i jestem Bogiem.

piotrek09i
19-05-11, 16:06
Hahahaha, ten co dowalił ... Chcesz prawdziwe RPG? Idź pograj w Gothica I, II, III i IV

Vorian
19-05-11, 16:56
Haltek, lepsza seria The Elder Scrolls :D

taki maly offtop ;d

Hpplttlbzr
19-05-11, 17:09
to idźcie na fo na pewno nie bedzie ograniczenia lvla lol oskara powinni dac tej osobi kto wymysliłto i założył temat hahahahaha pozdro !!

Wyjdź, wyjdź, wyjdź. I zabierz kolegów, skoczycie sobie na oranżade na miejscu czy czipsy.

Generalnie limit rzeczywiście już na wstępie odstraszył by część grających, jak i dopiero mających ochotę zacząć grać, bo odebrał by sens grania osobom podobnym do cytowanej powyżej. Społeczności ambitniejszych graczy wyszłoby to z pewnością na dobre.

Ale... podzielam obawy co do tego, czy Altaron miałby czym przyciągnąć na chwilę obecną po osiągnięciu maks. poziomu. Fabuła fabułą, ale wiadomo że twórcom nie chodziło o to, żeby stworzyć coś na kształt Gothic'a, którego się przechodzi i kończy się grać, by ewentualnie potem przejść go jeszcze raz od początku. Wtedy wpływy z zakupu SS byłyby znacznie mniejsze, a przecież nikt dobrowolnie i świadomie nie obniży sobie rentowności interesu ;)

Wniosek: pomysł dobry, ale jego realizacja byłaby wielce ryzykowna przy obecnym poziomie rozwoju świata gry i przez to nie liczyłbym na jego wprowadzenie. Ale kto tam wie...:rolleyes:

DavisX
19-05-11, 18:19
Hahahaha, ten co dowalił ... Chcesz prawdziwe RPG? Idź pograj w Gothica I, II, III i IV

Jeśli sądzisz, że gothic to PRAWDZIWE rpg to jesteś w błędzie.. idź pograj np. w Planescape Torment :)

Topic:
Max. poziom myślę, iż jest zbędny, gdyż po osiągnięciu tego poziomu wielu graczy rezygnowałoby z gry..

Sosna
19-05-11, 18:25
@2xup a ci ludzie którym podoba się expienie nie są ambitni? :o ograniczenie poziomu dla wielu ludzi kończy się klęską. Wiem bo u nas w maple story max lvl to 200 znam osobiście pierwszych polaków którzy to osiągnęli. Przestali grać lub grają nową postacią mimo że dalej mogą robić zadania mają nowego mounta medal i miejsce w hali sław... Ograniczenia to zło :/

Hpplttlbzr
19-05-11, 19:05
Wydaje mi się, że sprecyzowałem o jaką grupę graczy mi chodzi ;) No ale dobra, napiszę dosłownie: chodzi mi o tych, dla których expienie jest lekiem na kompleksy i próbą dowartościowania się, jedynym sensem ich internetowej egzystencji.

I owszem, uważam, że gracz, który mając do dyspozycji świat z fabułą, rozbudowanymi zadaniami i misjami, świat wciąż przecież jeszcze niezbadany i czekający na odkrycie, wybiera wyłącznie bicie lvl'a jest mniej ambitny od ludzi, którzy np. tworzą na tym forum temat "Sin'Selema". To właśnie takie osoby wyciągają z tej gry maksimum, a ponadto dają jej jeszcze coś od siebie ;)

Przy czym oczywiście rozumiem, że każdy robi co lubi. Nie chcę krytykować, tylko obiektywnie stwierdzić co jest ambitne, a co mniej, co wymaga jakiegoś wysiłku intelektualnego, a co nie. To tak jak z teatrem: nie każdy lubi, ale chyba każdy przyzna, że jest to poziom wyższy niż np. festyn z okazji 15-to lecia istnienia koła gospodyń wiejskich "Warzecha" z Żemięchlina Zarzecznego ;)

Kosiek
19-05-11, 22:27
Ja sądzę, że po wprowadzeniu tego pomysłu do życia najwięcej zyskałyby wojny. Właśnie wtedy najbardziej zaczęłyby się liczyć skille i umiejętności gry PvP, a nie poziom.
Poza tym, nadal by można było zdobywać doświadczenia przez zadania, więc gracze robiliby te zadania, aby wbić ten 1 - 2 poziomy więcej.
Ale rzeczywiście, Team musi stworzyć dużo ciekawych i wciągających zadań. Do tego przydałyby się zapełnione biblioteki i cała masa ciemnych korytarzy i lochów do zwiedzania.

Ghall2
19-05-11, 23:39
Ja powiem Wam tak... skoro dal Was jest ważne odkrywanie mapy, robienie questów, no to wtf? Róbcie je sobie a innym dajcie expić i trzaskać lvl. Sam jestem w tym neutralny. Wolę expić niż łazić bez sensu po mapie, czasami strzelić questa albo wybrać się szukać nowego expowiska. Nikt tutaj nie mówi o "Pro elo nou lajferach" tylko o ludziach którzy wolą polować niż robić zadania dla wieśniaków. Pozdrawiam wszystkich.

Dokładnie zgadzam się wbijanie coraz większego lvla NIE przeszkadza w odkrywaniu mapy , robieniu questów itd
Trzeba też zauważyć że są gracze którzy wolą expić i mieć coraz większy lvl.
Moim zdaniem taka blokada to najgorszy z pomysłów i zapewne część graczy przestanie grać.

Jestem na nie.

Tomek119
20-05-11, 14:24
Jestem jak większość wypowiadających się tutaj.. duży lvl nie ogranicza zwiedzania mapy, a nawet pomaga.. dajmy przykład: idzie sobie jakiś 20 mag zwiedzać mapę, zwiedza, chodzi i zagląda w każdy zakamarek.. nagle widzi otwór w ziemi.. wchodzi i ? oh nie, to bagienny smok, co robić ? nie ma liny a ta bestia się zbliża.. los tego bohatera jest przesądzony..może gdyby miał większy poziom doświadczenia, nowe zaklęcia, więcej potków to by dał radę ?

Nie wiem po co to pisałem, ale jestem na NIE !! ograniczenie poziomu jest dla mnie zbędne, a wręcz tragiczne :D

Tron
20-05-11, 14:33
Jestem jak większość wypowiadających się tutaj.. duży lvl nie ogranicza zwiedzania mapy, a nawet pomaga.. dajmy przykład: idzie sobie jakiś 20 mag zwiedzać mapę, zwiedza, chodzi i zagląda w każdy zakamarek.. nagle widzi otwór w ziemi.. wchodzi i ? oh nie, to bagienny smok, co robić ? nie ma liny a ta bestia się zbliża.. los tego bohatera jest przesądzony..może gdyby miał większy poziom doświadczenia, nowe zaklęcia, więcej potków to by dał radę ?

Nie wiem po co to pisałem, ale jestem na NIE !! ograniczenie poziomu jest dla mnie zbędne, a wręcz tragiczne :D

Zauważ gdyby było ograniczenie poziomu to i potwory były by do tego przystosowane, czyli nie byłoby żadnych potworków z kosmosu, tylko takie idealne na ten maksymalny poziom. Oczywiście jestem na "nie", jeśli chodzi o ten pomysł, argumenty już padły, i nie będę ich powtarzał. Ale jestem pewny, że na 100% takie coś nie przejdzie przez sito administracji.

Sosna
20-05-11, 14:34
@up a czar na magiczną line? :o zapomniał chyba ten mag z wrażenia :D

Maat
22-05-11, 09:06
Jak najbardziej na tak, Tibia spadla na psy dlatego, ze graczy porwal wyscig glupich szczurkow, powstalo tysiac fanowskich stron ociekajacych spojlerami questow, rzeczy, miejsc, wszystkiego+ odkrywanie swiata stracilo jako tako sens, zabilo ta strone gry. Co zostalo? Bicie numerka przy lvl, i glownie gracze, ktorym odpowiada to wyszukane zadanie.

Bezcelowa zabawa w nieskonczonosc. Wyscig bez mety, nie widzicie, ze to troche bez sensu? Rozwoj rozwojem, ale takie 'puste bicie lvl' nie ma nic wspolnegoz RPG.

Ograniczenie lvl moznaby wprowadzic i teraz, nie trzeba dopracowywac do tego zaraz mapki, i wszystkiego, o czym piszecie. Poki co to, co mamy, wystarczy, a i tak z 70% jest nieodkryte.

Przyjmijmy taka sytuacje, jest sobie maks 150lvl, jest sobie potworek, przepraszam za uzycie tibijskiej nazwy, nie wiem czy tu taki istnieje, ale dajmy na to, Demon. 150lvl sam ledwo ogarnia, a wiekszego lvla nie zrobi. Wtedy w gre wchodzi praca zespolowa. Uzyskanie najwyzszego lvlu nie umozliwi nawet ubicia najsilniejszych potworow. Taki stworki rozpykuje sie w grupie. Oczywiscie, wyczyn to zsolowac.

Dalej, gracze nastawili by sie bardziej na eksploracje, wspolne wyprawy, odkrywanie. Wydaje mi sie, ze nie po to ekipa altaronu budowala swiat bogaty w zagadki, i npc'ow, po to, by kisic na jednym zakichanym expowisku powiedzmy smokow, i bic lvl.

To cel Tibi. To nie cel tej gry.

Ograniczenie jest okej, jestem na tak.

Vorian
22-05-11, 10:26
Maat, zgadzam sie z Tobą w 100% ! Inaczej ta gra bedzie drugą Tibia, wyscigiem szczurow po lvl ;/

Deevilek
22-05-11, 10:32
w pełni się zgadzam, takie ograniczenie wyszłoby wszystkim na dobre, a nie gnanie po lvl, dzieci tibii.

muscovite
22-05-11, 10:34
Hmm, ja tez jestem za ograniczeniem ale 'ruchomym'. O co chodzi?
Typowy system z wielu gier mmo, który według mnie jest bardzo dobry. Tak jak kolega wyżej pisał mamy maksymalny 150 poziom i najlepszego potwora demona. Mija jakiś czas, do gry wprowadzane są nowe tereny i potwory. Maksymalny poziom zostaje podniesiony do 165. Daje to znowu radość z możliwości wbicia nowych poziomów, może nowych czarów i zmierzenia się z nowymi trudniejszymi potworami.

Kolejna sprawa to zgłębienie tajników np. alchemii Poszukiwanie wartościowych misji oraz rzeczy, które uczynią naszą postać silniejszą. Kiedy osiągany jest maksymalny poziom skupiamy na na zabawie ze znajomymi, i poszukiwaniach. Oczywiście przydały by się jakieś innowacyjne (jeśli chodzi o Tibię i Altarona) sposoby urozmaicenia rozrywki. W stylu walki na arenie, obrony i ataku zamku, ochrona osad przed Abitańskimi najeźdźcami czy jakieś Altarońskie biegi na orientacje z rankingiem u któregoś z npców.

Kosiek
22-05-11, 10:41
Tak jak kolega wyżej pisał mamy maksymalny 150 poziom i najlepszego potwora demona. Mija jakiś czas, do gry wprowadzane są nowe tereny i potwory. Maksymalny poziom zostaje podniesiony do 165.
Nie będzie takiej potrzeby. Założyłem w pomyśle, że za wykonywanie zadań nadal będzie można otrzymywać doświadczenie, więc odskoczenie na kilka poziomów od granicy będzie możliwe, trzeba mieć tylko dobre RPG.
Poza tym, uważam że 150. poziom to za wysoko, maksymalnym poziomem na tę chwilę powinien być 110 - 130 (to już gestia Teamu jaki będzie ostatecznie).

maszasz
22-05-11, 11:08
ja jestem na tak :) maksymalny poziom i po update np. dodane 20 lvli do wbicia :P albo coś :P

Wow style

Nathaniel1991
22-05-11, 12:18
całkowicie idiotyczny pomysl. dziekuje.

deska550
22-05-11, 12:18
Jestem na 1000% na NIE. A propo q wczoraj skończyliśmy wszystkie q w kanionie i co wielkie zero expa już nie mówiąc o jakiejkolwiek nagrodzie

nie ma lipy
22-05-11, 14:15
to zły pomysł w world of warcraft ograniczenie jest dobre ale tam jest masę itemow, kombinacji ze talentami i rozwinięty system pvp dzięki któremu ta gra jest tak popularna i tam naprawdę lvl nie ma znaczenia, a w altaronie mamy tylko lvl i skille a to zasadniczo za mało aby to ograniczyć

Ghall2
22-05-11, 14:25
Kosiek napisałeś że że po wbiciu maksymalnego lvla zabijając potworki gracz będzie dostawał 0 ale łup będzie można zbierać.
Przedtem tego jakoś nie zauważyłem co napisałeś ale teraz spadłem z krzesła ze śmiechu. Myslisz że znajdzie sie Gracz który będzie zabijał potworki dla łupu nie bijąc lvla? załóżmy że się znajdzie i co wtedy będzie zbierał itemki aż stanie sie obrzydliwie bogaty i co? Nic. Koniec gry.
Powiem ci jaki ja przewiduje scenariusz jeśli blokada zostanie wprowadzona do gry (Mam nadzieję że to nigdy nie zostanie wprowadzone):

1 Blokada zostaje wprowadzona
2 Gracze wbijają załóżmy ten 150 lvl
3 robią questy
4 Myślą se "A żal znoobiał ten serwer do reszty nie gram tu przypomina mi metina"
5 3/4 graczy odchodzi
6 połowa z reszty graczy po jakimś czasie też odejdzie bo się po prostu znudzi. Zostanie tylko garstka nie licznych graczy , którzy mają podobny punkt widzenia do ciebie.
7 Większość nowych graczy gdy zobaczy że jest blokada nawet nie wejdzie by chwile pograć.
8 co za tym idzie Altaron Albo upadnie albo będzie w większości Utrzymywany przez założycieli.

Podsumowując: Blokada= Koniec Altaronu.

JESTEM JESZCZE RAZ NA NIE I MAM NADZIEJĘ ŻE TEN POMYSŁ NIGDY NIE ZOSTANIE WPROWADZONY DO GRY>
Pozdrawiam

zxc
22-05-11, 14:35
chcesz ograniczenia poziomów i rpg idź graj sobie w wowa a nie to jest na bazie tibi a nie wowa! zal mi cie..

fiodor89
22-05-11, 14:44
Mam nadzieję, że przemyślicie moją propozycję. Wiem że na tym forum jest zajob i bałagan grzecznie mówiąc, ale liczę że chwilę poświęcicie. ;)

A ja mam nadzieję, że Twój pomysł nigdy nie zostanie zrealizowany :) Całe piękno w tym, że brak ograniczeń. Teoretycznie można rozwijać postać w nieskończoność, niemniej szanuje Twoją oraz innych kreatywność, niektóre pomysły są bardzo ciekawe.

Kosiek
22-05-11, 15:06
Szczerze Wam gratuluję ambicji, jeżeli Waszym jedynym celem gry jest nudne bicie potworków... :F
chcesz ograniczenia poziomów i rpg idź graj sobie w wowa a nie to jest na bazie tibi a nie wowa! zal mi cie..
Broń, której używasz jest obosieczna: chcesz nie mieć ograniczenia poziomów i bicia expa całe życie to graj w Tibię. Ta gra to nie Tibia!

fiodor89
22-05-11, 15:17
Szczerze Wam gratuluję ambicji, jeżeli Waszym jedynym celem gry jest nudne bicie potworków... :F[/I]

Każdy gra tak jak lubi, jedni robią zadania, inni skillują, jeszcze inni biją potwory albo zbierają kasę i rzadkie przedmioty... nie rozumiem dlaczego tak Ci to przeszkadza

Ghall2
22-05-11, 15:20
Masz rację to nie Tibia , ale Altaron ma dużo wspólnego z tibią , większosć graczy gra dlatego że różne systemy są jak w tibi , że grafika jest jak w tibi
z dodanymi wieloma funkcjami wymyslonymi przez twórców Altaron co daje spójną bardzo dobrą całość.

Uważam że Altaron jest Super jaki jest Teraz a próba Upodobnienia go do gier typu Metin2 jest porażką.
Altaron jak nie zauważyłeś Jest grą MMORPG Jedyną w swoim rodzaju (tak jak tibia kiedyś do póki nie zaczeli upodabniać jej do innych mmorpg ).

Podsumowując: Próba upodobnienia Altarony do innych MMORPG Jest nie udanym pomysłem mam nadzieję że zrozumiesz o co mi.
Postaraj się wymyślić coś co naprawdę dało by klimat RPG
Pozdrawiam

PS. Może nie zauważyłeś tej prawidłowości Ale ci powiem raz jeszcze Tibia była kultową grą
z klimatem RPG dopóki nie zaczeli iść na łatwiznę i brać pomysłu z innych gier to co się dzieje z tibią teraz moim zdaniem to porażka.
To samo czeka Altaron jeżeli takie pomysły były by wprowadzane w życie.
Podam ci przykład np Wierzchowce poroniony pomysł

Kosiek
22-05-11, 15:25
@up: to proste: robią się potem dziwolągi jak w Tibii typu 21987362981 lvl Royal Paladin soluje POI / Inq, bezsensowne PA, botterów w ciul bo wyścig szczurów kto pierwszy wbije lvl etc. Mamy teraz jako przykład niedawny wyścig lvlowy Securum vs Plan B... wiadomo kto wygrał.

Teraz pozwolę sobie odpowiedzieć na słowa Ghalla, który najwyraźniej nie ma pojęcia o co tu chodzi:
Przedtem tego jakoś nie zauważyłem co napisałeś ale teraz spadłem z krzesła ze śmiechu. Myslisz że znajdzie sie Gracz który będzie zabijał potworki dla łupu nie bijąc lvla? załóżmy że się znajdzie i co wtedy będzie zbierał itemki aż stanie sie obrzydliwie bogaty i co?
(...)
Podsumowując: Blokada= Koniec Altaronu.

Nie mam pojęcia czy mam się śmiać czy płakać. Wyobraź sobie, że istnieje coś takiego jak wojna, i czasem zdarza się, że potrzeba pieniędzy na miksturki / runki / amunicję...

Co do końca Altaronu: odejdą jedni, znajdą się następni, Ci znużeni Tibią by CipSoft. Ty jak tak lubisz sobie expić to wracaj skąd przybyłeś, proszę...

Altaron jak nie zauważyłeś Jest grą MMORPG Jedyną w swoim rodzaju (tak jak tibia kiedyś do póki nie zaczeli upodabniać jej do innych mmorpg ).
Tibii nie zabiło upodabnianie do innych MMO. Zabiło ją zniszczenie przez twórców systemu PvP (zaczęło się od hotów w 7.8, ale po patchu z czarnymi czaszkami i 20 fragami przestałem grać).

Graudenz
22-05-11, 16:17
Tez dodam kilka słów od siebie.
Gra i sam serwer jest od niedawna,gro osób zaczynając gre niewątpliwie liczyło na wykazanie się (czyt.jedni grają dla qestów ,inni dla lvl). Nie zabierajmy im możliwości robienia tego co chcą na serwerze.
Co do klimatu RPG.Tyle się gada o tym klimacie a połowa nawet nie wie o co w tym wszystkim kaman.Nieoszukujmy się.Altaron posiada jakiś tam klimat RPG ,ale nie jest aż na tyle dopracowany żeby robić z niego nie wiem jaką klimatyczną rozkrywke.
Nastepny powód na NIE to że po wprowadzeniu max lvl dla graczy którzy osiągną limit ta gra po prostu się znudzi. Nie zasłaniajmy się tekstami że zaczną wtedy chodzić na polowania grupowe czy odrazu zaczną robić wszystkie qesty.Równoznacznie kto chce tak grać może już teraz odkrywać mape ,robić qesty itp...
Reasumując jestem na NIE

Pozdrawiam Grau

seya
22-05-11, 16:41
Szczerze ?? To gówniany pomysł ;]

Klawizna
22-05-11, 17:49
nigdy takiego czegos nie wprowadzą, żegnam ;)