PDA

Zobacz pełną wersję : Runa pocisku czterech żywiołów


Kr92
03-02-13, 12:32
"Najwyżsi rangą Alchemicy oraz Elementaliści postanowili wraz z pomocą Maga Erazmusa połączyć siły i stworzyć potężną runę pocisku 4 żywiołów"
Runę tworzymy wrzucając do kostki transmutacji po 1 runie każdego żywiołu (ogień, woda, ziemia, energia). Zadaje ona z każdego żywiołu jakieś 40-50% obrażeń jednocześnie. Wiadomo jest droga do wytworzenia i kłopotliwa za to jej moc w pvp czyni z maga najlepszego pvp dealera , oprócz tego daje wyjście dla biednych magów duchownych którzy w pvp są póki co 0.

Podobnie można by zrobić np. z mocą światła i mroku.

Piszcie co podoba się w tym pomyśle i dlaczego jest świetny ;)

Edit. Może ją używać tylko elitarny czarodziej z poziomem powiedzmy 130+, 150+ żeby warto było jednak expić :D

Zkopyta
04-02-13, 08:41
WoW dobry pomysł a z światłem i mrokiem to niewiem czy taki dobry

Walles
04-02-13, 09:04
Pomysł fajny, tylko jakoś go jeszcze uskutecznić :)

beta2468
05-02-13, 18:43
Światła i mroku nie ma sensu. Co jedno jest wrażliwe na śmierć, to jest odporne na światłość. Nie bez przyczyny nie można być nekromanta i duchownym razem.
Co do łączenia pozostałych 4 żywiołów pomysł świetny. Ale zastanawiam się, czy sens jest łączyć 4 runy by mieć siłę tylko ich dwóch. W sumie na potwory to by różnie działało, bo odporności są inne dla każdego potwora. Wysoki lvl jak najbardziej potrzebny do używania.

Powiem tak, pomysł godny przetestowania:)

Uiop
05-02-13, 22:16
J.w., pomysł zdecydowanie dobry.

sadysta
05-02-13, 22:32
za to jej moc w pvp czyni z maga najlepszego pvp dealera
Mag przecież jest najlepszym dmg dealerem w pvp ;f

oprócz tego daje wyjście dla biednych magów duchownych którzy w pvp są póki co 0.
duchowny to raczej supporter, a to, że nie ma żadnych lepszych run targetujących nie czyni z niego 0 w pvp.

Uiop
05-02-13, 22:43
Dmg dealerem, to jest chyba jak ktoś stoi(i nie ucieka). Poza tym nic nie zrobisz magiem, jak nie możesz chodzić.

sadysta
05-02-13, 23:02
To Ty chyba Eastside'a nie widziałeś co robił swoim magiem,
nie ważne czy ktoś stał czy uciekał :)
To wymaga już pewnych umiejetnosci, więc jak ktoś nie ogarnia to już inna kwestia.

Majkul
05-02-13, 23:08
A to łuk nekro nie bije więcej niż mag z sd, pytam bo się już przestaję orientować, jedni piszą że tak inni że siak. Bo ue no to wiadomo, różnie.

Pomysł o tyle dobry że taki atak z 4 żywiołów nadaje się do pvp ale na potwory już nie bardzo bo zawsze niektóre z trafień nie wejdą przez odporności. Widziałbym to jako wysokopoziomowy czar dla ele zarówno maga, łuka jak i ryca (każdemu jakaś inna wersja oczywiście).

Tyrond
06-02-13, 00:49
@Grejpfrut
Mag bije więcej, ale tylko z UE. Jeśli chodzi o porównanie SD i tego spella zwiadów nekro z puginałami to lepiej wychodzi zwiadek. Wniosek, dmg z puginałów powinien mocno pójść w dół.

@Topic
Lepsza by była możliwość po prostu łączenia run, 2, 3 lub 4 żywioły w jednej. W takiej sytuacji można by było robić sobie ciekawe miksy run pocisków na wybrane hunty. Na górskie połączenie energii i ognia, na profany mix ognia, energii i lodu.

Slythia
06-02-13, 06:43
@Grejpfrut
Mag bije więcej, ale tylko z UE. Jeśli chodzi o porównanie SD i tego spella zwiadów nekro z puginałami to lepiej wychodzi zwiadek. Wniosek, dmg z puginałów powinien mocno pójść w dół.

Według mnie nie masz racji. Zauważ, że mag w Altaronie nieco odbiega od swojego tibijskiego pierwowzoru i specjalizuje się głownie w atakach obszarowych, to one są podstawą jego walki. Obrażenia zadawane smoczym oddechem są spore. Czary i runy atakujące tylko jeden cel są tylko swoistym dodatkiem do całości. W przeciwieństwie do niego zwiadowca charakteryzuje się bardzo dużymi obrażeniami w pojedynczego stworka. Zabierając mu dmg sprawimy, że gra nim nie będzie miała najmniejszego sensu - sam fakt, że ma trochę więcej hp to za mało, by profesja ta była atrakcyjna zważywszy na fakt, że obrywa najmocniej ze wszystkich profesji, nawet biorąc pod uwagę maga.

tomakeo
06-02-13, 06:56
Też nie można tego porównywać w ten sposób, że mag bije z obszarówek, a zwiad tylko jeden cel. Pragnę zauważyć, że to właśnie zwiadowcy osiągają najlepsze wyniki jeśli chodzi o expienie solo, a to już o czymś świadczy. Takie gadanie, że zwiad atakuje jeden cel, a mag więcej, nie ma nic do rzeczy, bo na czym mag ma te obszarówki robić ? Przecież nie weźmie na siebie 3-4 hydr, czy 3-4 kościanych i nie będzie spamował obszarówek, bo się zaspamuje na śmierć. Nie stoję tutaj ani po stronie magów, ani po stronie zwiadów. Narzekacie, to zagrajcie sobie ryckiem 1h ! TO JEST MOC moi drodzy :)

388261
06-02-13, 07:17
Według mnie nie masz racji. Zauważ, że mag w Altaronie nieco odbiega od swojego tibijskiego pierwowzoru i specjalizuje się głownie w atakach obszarowych, to one są podstawą jego walki. Obrażenia zadawane smoczym oddechem są spore. Czary i runy atakujące tylko jeden cel są tylko swoistym dodatkiem do całości. W przeciwieństwie do niego zwiadowca charakteryzuje się bardzo dużymi obrażeniami w pojedynczego stworka. Zabierając mu dmg sprawimy, że gra nim nie będzie miała najmniejszego sensu - sam fakt, że ma trochę więcej hp to za mało, by profesja ta była atrakcyjna zważywszy na fakt, że obrywa najmocniej ze wszystkich profesji, nawet biorąc pod uwagę maga.

Te argumenty jakoś do mnie nie trafiają, wyjaśniam dlaczego:
1) Nikt nie będzie bił obszarówek (ue) w otwartej bitwie, chyba że chce wykończyć swój własny team
2) Jak wspomniała osoba wyżej, zwiadowca nekro expi najszybciej solo
3) Zwiadowca nekro jest najszybszą postacią
4) Powiedziałbym, że ma jednak sporo więcej hp

Wydaje mi się naturalne, że mag, jako iż jest najbardziej kruchą postacią, powinien zadawać jednak najwyższe obrażenia.

tomakeo
06-02-13, 07:36
Wydaje mi się naturalne, że mag, jako iż jest najbardziej kruchą postacią, powinien zadawać jednak najwyższe obrażenia.

Najbardziej "kruchą" postacią (niepotwierdzone) jest zwiadowca pozbawiony tarczy. Mag jakąś tam tarczę zawsze nosi to trochę defa dostaje, jednak co mu z defa jak ma małą ilość hp ?

Slythia
06-02-13, 07:53
Te argumenty jakoś do mnie nie trafiają, wyjaśniam dlaczego:
1) Nikt nie będzie bił obszarówek (ue) w otwartej bitwie, chyba że chce wykończyć swój własny team
2) Jak wspomniała osoba wyżej, zwiadowca nekro expi najszybciej solo
3) Zwiadowca nekro jest najszybszą postacią
4) Powiedziałbym, że ma jednak sporo więcej hp

Wydaje mi się naturalne, że mag, jako iż jest najbardziej kruchą postacią, powinien zadawać jednak najwyższe obrażenia.

Prędkość expa to nie jest stały wyznacznik. Zauważ, że bardzo dużo zależy od osoby, do której należy postać. Na non-pvp zauważyłam, że to mag najszybciej zdobywał doświadczenie (a konkretnie - Didrika).

Zwiadowca nekro wcale nie jest najszybszą postacią, rycerz także posiada repito o identycznej mocy.

Rozmawiamy tu o pvp czy o pve? Cały czas pisałam o expie, nie o waszych wojenkach.

Podsumowując - każda profesja ma swoje wady i zalety, i to od gracza zależy, czy da radę wykorzystać mocne strony swej profesji, czy też nie. Nigdy nie będzie tak, by np był we wszystkim najlepszy.

Kr92
06-02-13, 08:50
Widzę zamiast rozmawiać na temat to wybuchła kolejna dyskusja o profesje :D

Lepsza by była możliwość po prostu łączenia run, 2, 3 lub 4 żywioły w jednej. W takiej sytuacji można by było robić sobie ciekawe miksy run pocisków na wybrane hunty. Na górskie połączenie energii i ognia, na profany mix ognia, energii i lodu.

Jak dla mnie bomba :)

388261
06-02-13, 13:41
Rozmawiamy tu o pvp czy o pve? Cały czas pisałam o expie, nie o waszych wojenkach.

Śmiem twierdzić, że aspekt pvp jest nawet ważniejszy niż pve, a "wojenki" to główny element dla którego altaron jest obecnie ciekawszą propozycją niż tibia, której twórcy przekształcili ją w szachową przepychankę :) Jestem też lekko zdziwiony, iż wśród administracji panuje przekonanie o niewielkim znaczeniu run/czarów atakujących jeden cel (w przypadku maga). Runa sd jest najważniejszą korzyścią z bycia nekromantą.

Wicher
06-02-13, 14:44
Pomysl raczej nie przejdzie bo jesli runa ta bylaby silniejsza od sd, sd stalo by sie bezuzyteczne...chyba ze faktycznie wprowadzic ograniczenie lvlowe np 150 lvl tak aby tylko najsilniejsi mogli z niej korzystac. Rozwiazaloby to takze problem tego iz palek necro bije mocniej od maga :P

Kr92
06-02-13, 15:05
Pomysl raczej nie przejdzie bo jesli runa ta bylaby silniejsza od sd, sd stalo by sie bezuzyteczne...chyba ze faktycznie wprowadzic ograniczenie lvlowe np 150 lvl tak aby tylko najsilniejsi mogli z niej korzystac. Rozwiazaloby to takze problem tego iz palek necro bije mocniej od maga :P


Jeżeli chodzi o pvp byłaby porównywalna do sd, 200% obrażeń normalnej runy, wychodzi miedzy 400-500 w ludziki moim magiem. Ograniczenie lvl-we raczej na pewno powinno być właśnie +- 150lvl

Edit. Dodam jeszcze tyle, że runka zbalansowała by maga necro z resztą magów, bo sory ale to "lepsze" leczenie raczej w przypadku magów się nie sprawdza, bo który mag duch używa tapen tawis? Didrika, Tyrond, Siemanos wypowiedzcie się, używacie tego? Palek dzięki dużej ilości hp może i się cieszy z tapena ale nie mag.

Didrika
06-02-13, 16:01
Może i dobry pomysł z tą runą, ale znowu spowoduje to zabranie jednej z korzyści nekromantów - największych obrażeń w jeden cel.

@up
Mnie tapen leczy za 80% hp i bodajże ma 2 sec cd, szczerze wolę użyć hape tawisa, który leczy 50%. Na expie rzadko kiedy dostanę tyle żeby tapen się przydał, a jak już dostanę to następne combo zapewne będzie podobne i dostane je szybciej niż cd na tapena się odnowi. Zresztą żeby tapen się opłacał to muszę czekać aż potwory sprowadzą mnie do niebezpiecznej ilości życia. Na takim 200+ magu może się ten tapen przyda.

Kr92
06-02-13, 16:18
I widzisz ciągle to drążę, takiej odpowiedzi się spodziewałem, mówisz, że runa zabierze jedyna korzyść necro, a jaką korzyść ma duch w tym momencie? zostaje chyba odstawić na półkę kostur i czekać aż kurz go obleci i wejdzie łatka w której będziemy mogli pójść na coś sensownego w teamie i wykorzystać swoje grupowe leczenie, póki co zostaje gra necro.

Didrika
06-02-13, 16:26
Duch no cóż.. ma leczenie i deper tewo olta, gdybym mogł zmienić subki to zostałbym przy duchownym, nekro przeciw potworom jest zdecydowanie gorszy moim zdaniem.

Tyrond
06-02-13, 16:54
Tapena używałem, przez prawie padłem, potem w takich samych okolicznościach lecząc się hape tawisem nie miałem żadnych problemów. Przykład, na hape tawisie wystoję bez problemów 2 hydry(przy dobrym combie zjadą mi hp do poziomu trochę poniżej połowy), lecząc się tapenem bez problemów mnie zjeżdżają do reda. Tak więc to "mistrzowskie" leczenie nie jest atutem a jedynie pułapką dla nowych magów duchownych, którzy przez kłamliwą nazwę czaru mogą paść. Jedyny atut ducha to leczenie w teamie, lubię być supporterem(mimo iż nie często jest do tego okazja) i dlatego zawsze będę tym duchem.

@Didrika
Czy ja wiem czy tak dużo lepiej, jedynie delikatny plus to exp na umarlakach. Ale tam nekro weźmie pociski światła i nie będzie mu się wcale dużo ciężej expić niż duchowi.

Didrika
06-02-13, 17:09
Przejdź się na czarnoksiężników i bij po 2-3 z depera + święte pociski - 650-700k/h bez bonusu ze sporym profitem. Deper jest dobrym czarem podczas wypraw grupowych i na wyższych poziomach podczas samotnych wypraw, a nekro co ma? Runy sd, których koszt jest spory i chyba taiw fomes, to wszystko jeśli się nie mylę.

Slythia
06-02-13, 17:27
Tapena używałem, przez prawie padłem, potem w takich samych okolicznościach lecząc się hape tawisem nie miałem żadnych problemów. Przykład, na hape tawisie wystoję bez problemów 2 hydry(przy dobrym combie zjadą mi hp do poziomu trochę poniżej połowy), lecząc się tapenem bez problemów mnie zjeżdżają do reda. Tak więc to "mistrzowskie" leczenie nie jest atutem a jedynie pułapką dla nowych magów duchownych, którzy przez kłamliwą nazwę czaru mogą paść. Jedyny atut ducha to leczenie w teamie, lubię być supporterem(mimo iż nie często jest do tego okazja) i dlatego zawsze będę tym duchem.
Kiedy testowałeś, po zmianach? Przecież znacznie zmniejszyłam exosta.

Kr92
06-02-13, 18:32
Powiem od siebie, w moim mniemaniu mag był zawsze profesja która z założenia była papierowa ale za to mocno z***ła, nie ma znaczenia czy to duch czy necro, próbowałem po łatce tapena na czarnoksiężnikach, jest niebezpiecznie to fakt.
Jeżeli chodzi o balans necro-duch uważam, że z leczeniem jest lekka przewaga ducha chodź taiw fomes + hape O.O wtf? , runa rozwiązałaby dziurę powiedzmy atakiem ducha, a necro. W tym momencie co ja mogę 200-250 z runki w człowieka? no sory ue nie bede bił bo chce powalczyć trochę dłużej niż sekundy, po których wbiłbym bana (masa nobów na akcjach), runa o której mowa w temacie byłaby droższa niż SD necro, do tego biłaby podobnie, może nawet lekko mniej.
Przejdź się na czarnoksiężników i bij po 2-3 z depera + święte pociski - 650-700k/h bez bonusu ze sporym profitem. Deper jest dobrym czarem podczas wypraw grupowych i na wyższych poziomach podczas samotnych wypraw, a nekro co ma? Runy sd, których koszt jest spory i chyba taiw fomes, to wszystko jeśli się nie mylę.
I tutaj widzisz, jeżeli chodzi o pvm jest git bo faktycznie duchowny jest fajny, ale w pvp jest ogromna przepaść duch z runy 200-250, necro 400-450, mówię o wymaxowanych postaciach :) balans to nie przepaść, a jakby nie było runka przyda się głowie w pvp, jeżeli chodzi o exp dużo nie wniesie

Majkul
06-02-13, 19:15
Artezon tu się zgodzę z Tobą, że taka runka/czar to dobry pomysł ale pod warunkiem że będzie to 130-150+ a obrażenia w pvp też konkretne, tego właśnie potrzebują hlvl. Do tego jeżeli nekro też dostanie jakiś wave to będzie równowaga zarówno w pvp jak i w pve.
Wbrew pozorom wcześniej duch też będzie miał znaczenie w pvp bo może uhać wysokopoziomowych łuków, dopóki nie wbije skula to nikt go nie zabije bo po co, strata fraga a nawet po paru śmierciach mlvl nie spadnie i wciąż będzie tak samo leczył.

Kr92
06-02-13, 19:32
uwierz, że 170~ lvl to nie jest strata fraga ;) i tak jak pisałem w pierwszym edytowanym poście runa byłaby właśnie dostępna dla wysokopoziomowych graczy 150~

amindos
06-02-13, 21:22
może ja sie wypowiem bo właściwie też gram magiem a mianowicie:
Według mnie w ogóle jest tak, mag duch(wybieraliście go czyli byliście niektórych rzeczy świadomi typu lecze sie/kogoś-nie zadaje obrażeń jeżeli ktoś o tym nie wiedział to już jego problem). Są pociski świętości itd których sobie można używać. Natomiast teraz troszke przybije sie do tematu o którym tu mowa a mianowicie chodzi wam zapewne o dmg zadawany magiem(ogółem). Pomysł łączenia run jak najbardziej mi odpowiada(ciekawsze zdobywanie doświadczenia-wreszcie można by zrobić dobre PG). Lecz nie za bardzo wiem co w tej sytuacji zrobić z necrosem. Bo jeżeli duch ma jakieś tam leczenie,wave,leczenia obszarowe,członka drużyny i jeszcze dać rune podobną w obrażeniach do SD.. realnie patrząc nikt z necrosem już na expa nie wyjdzie. Wspominałem w którymś temacie iż edtz bije praktycznie tyle samo z sd co ja swoim 116 magiem.
Więc jestem za tym iż taka runa mogłaby powstać ale tylko gdy różnica pomiędzy SD a tą runą byłaby znaczna. Ograniczenia lvl-owe nic nie dadzą bo ty swoim 170 duchem będziesz bił praktycznie tyle samo co edtz z sd więc osobiście uważam iż wtedy necro/elemental będzie znacznie słabszy. Necro wydaje mi sie że został stworzony jako DD(damage dealer) oczywiście palek necro moim skromnym zdaniem jest odrobinke przesadzony lecz jak wyżej gdzieś czytałem i w pełni sie z tym zgadzam mag powinien być najsilniejszą profesją ofensywną(przynajmniej necro). Duch=support, elemental powinien mieć jakieś czary ofensywne też dosyć dobre( w końcu włada żywiołami). 90% magów wybiera elementaliste jako subprofesje więc może i im dać jakieś czary fajne dzięki którym duch/elemental byłby silniejszy lecz słąbszy w ofensywie niż necro.

edit: oczywiście nie piszcie że jest UE/Oflando bo to sie z celem mija jest ue i fajnie że jest tylko tego można używać lecąc po 1 osobe, wziąć kogoś z zaskoczenia lub też mieć dużo wyższy lvl. Bijąc sie na wojnie bardzo żadko widziałem aby ktoś w ogóle go używał.

Kr92
06-02-13, 22:42
Poniekąd się zgadzam, z tym, że zauważ:
różnicy miedzy leczeniem duchownego, a necro nie ma aż tak dużej. Tak jak wypowiadało się kilku duchowych wcześniej, tepen jest praktycznie bezużyteczny, więc dlaczego różnica w zadawaniu ciosów ma być tak duża. Widzisz i tak i tak będzie utrudnienie w postaci ceny i sposobu wytworzenia runy, uważam, że to wystarczy. W rzeczywistości runa nie spowoduje, że nagle wszyscy zaczną grać duchownymi, a zmieni fakt, że mag duchowny będzie mógł zadawanymi ciosami dorównać zwiadowi który jak wiemy teraz bije mocno, oj mocno. Pamiętać także trzeba, że to własnie mag necro ma jakże przydatny "paral". Runą SD poexpisz, runą pocisku czterech żywiołów różnie to może być. Ewentualnie pomajstrowałbym, żeby była lekko słabsza od SD 50 obrażeń mniej dla przykładu

Edit. co do wyboru postaci, osobiście kierowałem się lepszym leczeniem kosztem parala (można było wtedy jeszcze używać SD, tapen nie miał cooldowna i bodajże leczył lepiej).
To, że odebrano w późniejszym czasie moc uderzenia i osłabiono leczenie dobiło z deka ;)

amindos
07-02-13, 00:01
dalej nie wiem czy sie zgodzić z Tobą. Macie czary dosyć przydatne tym duchem-leczenie masowe/ten wave dla ducha. Osobiście powiem Ci że z sd sie w ogóle expić nie opłaca ostatnimi czasy taiw fomes=praktycznie SD tylko tyle że mane pożera. Więc dalej uważam że runa 4 żywiołów czy iluś tam będzie zbyt mocna(nie wiem czy chodzi CI o to że tylko i wyłącznie można 4 żywioły zmieszać czy np można 2-3) jeżeli tak exp będzie zarąbisty i za tym jestem jak najbardziej. Natomiast znowu kwestia necro pozostaje dla mnie nie zmieniona , ,dodajmy system w w którym obrażenia w większej mierze zależą od lvl-a (wtedy ty liczmy z takiej runki walniesz 400-500 w ludzi) Lecz niech taki 170 mag necro walnie 650-750 z sd(wtedy ty będziesz moim zdaniem zadowolony jak i on). Takie moje zdanie bo po liczmy 130 lvl-u nie ma właściwie po co grać w to(ani nie będe DD -ponieważ każdy 100+ mag bije tyle co ja, nie będe postacią najszybszą ani postacią najwytrwalszą po prostu jeden wielki szit. Jestem jak najbardziej za tymi runami(ciekawsza rozgrywka) jednak po wprowadzeniu zmian w systemie czarów-run.

Kr92
07-02-13, 02:34
Dziwi mnie strasznie różnica obrażeń, necro -duch, stąd pomysł na nową runę, dostępną dla maga, bez różnicy czy to duch necro czy ele, w tym momencie 97 necro bije na poziomie 350~ natomiast 176 duchem 250, a jednak oboje jesteśmy czarnoksiężnikami nie ważne czy walczymy po stronie dobra czy zła, prawda? Jeden świetnie czaruje i drugi. Necro nie stracą bo też będą mogli jej używać, z tym, że na odpowiednim poziomie 150~.
Co do samej runy, rzuciłem propozycje, a czy runa będzie się składać z 2,3 czy 4 żywiołów to już kwestia dla administracji bo to jednak ich gra :)

amindos
07-02-13, 03:29
nie chce sie spierać ale dalej nie rozumiem. Bo jeżeli(liczmy TY I TAKI EDTZ) macie podobne lvl-e możecie używać tych samych run i liczmy ty bijesz z nowej runy 400 a on z sd 450 to dalej nie widze rozwiązania niestety, przy tym masz dosyć dobry wave,leczenie wbrew pozorom, leczenie innych w pt bądź obszarówki. I tak to nie odemnie zalezy ale duch z tego co widze typowo w support jest pchany i dobrze, według mnie oczywiście. Jeszcze powinien dostać jakieś czary wspomagające drużyne(coś ala buff). Jeżeli duchami chcecie mocniej bić to necro powinien być prawdziwym DD którego obawialiby by sie ludzie. Bo prawda taka że 100 palka to sobie moge ganiać dopóki mi sie SD nie skończą a on hape tawis wrzuci i wyleczy sie za tyle co ja piepszne. W każdej grze MMORPG był jakiś taki normalny podział jestem profesją leczącą i tak każdy mnie ,,lubi" bo opłaca sie ze mną wszędzie chodzić/jestem potrzebny na wojnach. Jestem DD zadaje ogromne obrażenia nie mam leczenia ludzie mnie ,,lubią" bo jestem potrzebny na wojnach. Mam kilka ciekawych pomysłów lecz niestety nie mam na nic wpływu(chodzi głównie o balans) zawsze będą oczywiście postacie lepsze od innych większości by mogło to podpasować.

388261
07-02-13, 07:37
Moim zdaniem sprawa jest w sumie jasna.
Jaki byłby sens gry magiem necro po wprowadzeniu takiej runy? Raczej żaden. Koszt takiej runy też w sumie nie gra roli, bo co z tego że byłby zwiększony, skoro nie ukrywajmy, każdy ogarnięty gracz i tak skołuje odpowiednią ilość gotówki żeby naskrobać ilość run potrzebną na pvp.

beta2468
07-02-13, 12:16
Taka runka powinna być tylko dla elementalistów. Skoro rozgraniczamy profesje na typowych morderców, leczących itd, to niech każdy ma coś swojego. Nekro powinien robić sieczkę, duchowny leczyć a taki elementalista mieć runkę, która może nie daje tyle co sd, ale w walce z potworami powinna być przydatna, a nie w pvp! Tak jak pisałam, każdy potwór ma inne odporności, więc runka powinna mieć te 4 żywioły. Uniwersalne rozwiązanie dla takich elementalistów, ponieważ będzie je robił zarówno na jakiś hunt profanów, quarów czy czegokolwiek innego, ponieważ skutecznie uderzy chociaż z 2 żywiołów.
Trzeba by było po prostu to dobrze przetestować, bo nasz obraz może trochę odbiegać od rzeczywistości.

Kr92
07-02-13, 14:13
Zamiast mówić, że nagle necro przestanie grać przez 1 runę która przyda się głowie w pvp, bo cośtam. To może zadajmy sobie pytanie czemu wymieniłem w którymś tam poście 3 osoby, łącznie ze mną mamy 4 duchownych + z 2-3 mniej wyraźnych. Co powoduje, że ludzie nie grają tą podprofesją? Przecież mamy wave i leczenie które jest super! wave tylko do expa (necro taiw fomes), dalej tapen tawis ( bezużyteczny jak stwierdziliśmy), leczenie innych? (na wojnie wole uha, co może każda profesja duchowna), necro ma bardzo przydatnego parala.
Jak dobro ze złem wygra skoro jest takie słabe, zwastuje ?
Moim zdaniem sprawa jest w sumie jasna.
Jaki byłby sens gry magiem necro po wprowadzeniu takiej runy? Raczej żaden. Koszt takiej runy też w sumie nie gra roli, bo co z tego że byłby zwiększony, skoro nie ukrywajmy, każdy ogarnięty gracz i tak skołuje odpowiednią ilość gotówki żeby naskrobać ilość run potrzebną na pvp.
Osobiście jakbym miał stanąć jeszcze raz i wybrać podprofesję, uwierz brałbym necro, chociażby dlatego, że ma paral, że używając tawi fomesa + hape tawisa mogę wyjść z nie jednej opresji ( mam 97 necro ). Może zamiast pytać jaki sens byłby gry nero, zapytaj jaki sens gry jest duchownym bądź innymi podprofesjami? A co gdybym wybrał ele-alchemik, stać i płakać? a to jednak też mag.

amindos
07-02-13, 14:30
dlatego Ci chłopcze mówie, iż widać że duchowny całkowicie idzie w support, zrobiłeś tego maga aby mieć leczenie/leczenie innych wave i sd. Niestety administracja popsuła Ci plany zabierając SD. Mówisz że wolisz leczyć uhami na wojnie i dobrze necro nie posiada tej możliwości-więc jesteś w miare potrzebny. Jak pisałem wyżej widać pomału że z ducha robią support dla innych graczy to że zabarali Ci SD w ostatnim update no cóż bywa i tak. Jeżeli w ,,pytaniach i odpowiedziach" ktoś z SG/MG mi odpowie na poszczególne pytania(mianowicie w jakim kierunku zmierzają subprofesje) spróbuje pomóc w balansie. Grałem w różne gry MMORPG więc widziałem wiele co potrafią takie supporty( były zawsze pierwszym targetem). Bo mająć healera na plecach ciężko kogokolwiek zabić. To iż tutaj nie jest tak wszystko zbalansowane jest pewnym rodzaju problemem.
Czekam na odpowiedź w ,,pytaniach i odpowiedziach" i Uwierz iż jeżeli zostanie zauważony mój post i odpowie mi ktoś w jakim kierunku to według twórców ma to dalej dążyć to nie będziesz płakał na bezużyteczność ducha.

Slythia
07-02-13, 14:43
(...) dalej tapen tawis ( bezużyteczny jak stwierdziliśmy), leczenie innych?
Moment... przecież tapen tawisa poprawiliśmy i to nawet zgodnie z Twoimi uwagami, co zaznaczyłam w pw. Jeśli nadal jest zły to możesz mi odpisać i wyjaśnić co poprawić, zamiast płakać*na forum.

grek
07-02-13, 16:07
teraz tapen jest wyrownany z puginalami tylko ze puginaly są drogie :p

Tyrond
09-02-13, 01:30
@amindos
Racja, ta runka w teorii byłaby za mocna. Musi być słabsza od SD a przy obecnie marnych hitach maga z run, runa 4 żywiołów gdyby miała być słabsza od SD byłaby zbyt droga. Nie wiem jak to rozwiązać

@Pro Scout
Cena Puginałów jest dobra, są póki co jeszcze za mocne. Może w końcu to naprawią:/