Zobacz pełną wersję : Nowy system PvP
Witajcie.
Od postawienia serwa, non stop powstają kłótnie i tematy na temat PvP w Altaronie. Jedni chcą PvP, inni całkowitego braku, inni ograniczeń.
Wpadłem na pomysł, który wydaje mi się być dostatecznie dobrym rozwiązaniem. Mianowicie wprowadzenia limitu atakowania gracza. Polega on na tym, że możemy zaatakować (i zabić) gracza o maksymalnie 5 niższym poziomie od nas (lub innym, do uzgodnienia).
Przykład:
Gracz 25 może zabić gracza z poziomem 20.
Ale gracz 26 nie może zaatakować gracza z poziomem 20
Co jeśli gracz z poziomem np. 20 zaatakuje gracza z 30-stką?
Wtedy gracz 30 lvlowy może oddać tamtemu. Miało by to sens, i wyrównało szanse, by nie było sytuacji, że 50 lvl bije świeżo wbitego 20 lvlowca.
Czekam na Wasze opinie, i komentarze wraz z uzasadnieniem. Pozdrawiam.
To nie przejdzie, to jest rpg. Pozatym zaraz by było pełno 10 lvl co by tylko latali i kradli loota bo nikt ich zabić nie może.
drazbeczka
30-04-11, 15:20
Niezbyt fajny pomysł przynajmniej nie na RPG
Zbyt problematyczny pomysł, not signed.
Ja chciałbym bardzo pvp, sam na Tibii grałem tylko na serwach pvp hardcore... dodaje smaczek rozgrywce...
Hahahahahahahahaha dobry żart. Dawno się tak nie uśmiałem xD
Nec Hercules contra plures. Poziom raczej nie ma znaczenia, jeżeli stoisz przeciwko zorganizowanej i zdeterminowanej grupce. To właśnie liczność jest zagrożeniem, nie siła jednostki. Zmiana nie rozwiązuje problemu i stwarza niestety inne.
to nie przejdzie pozatym zgadzam sie pvp powino być za jakiś czas od 10 ponieważ niskie lvle zabierają loota
Jeżeli jest tyle osób, które pragną grania non-pvp możnaby zrobić taki system, że albo u gubernatora przy wyjściu na kontynent albo po prostu przy stwarzaniu postaci na stronie dać do wyboru - grasz PvP czy non? To by rozwiązało wiele problemów, ale trzebaby ustalić, że jest to wybór jednorazowy - wybierasz PvP lub non i nie ma odwrotu dla danej postaci.
Teraz jest dobrze ,ci co padają to niech sobie założą własny klan i niech się jakoś bronią...
bez PVP nie ma zabawy ;p
Większość z nas gra w tę grę iż w niej jest dużo lepsze pvp niż obecnie w grze "Tibia". Więc jeżeli pvp będzie jakkolwiek zmienione oznaczałoby to że osoby które grają tutaj ze względu zabawy jaką "Pvp" jest, przestało by grać.
Więc nic nie dotykać pvp i będzie dobrze. Radźcie sobie jakoś...
@Tummi: Twój pomysł jest bezsensu.
@Howking: Twój także.
Aktualny system pvp jest do dupy, wczoraj na wojnie zabiliśmy wroga, ja osobiście wbiłem rsa, popadali po 2 razy i przychodzili spowrotem, wiedząc, że my ich nie zaczniemy bić, a oni bili 1 z naszych, żeby nie powbijać yellow skulli.
Hmm... pomysł może i nie zły ale nie do tibi :) Jak by wszedł w życie to na servie szerzyło by się cwaniactwo, złodziejstwo, pyskowanie, zabijanie monsterów itd.
Więc odpada :) A jak ktoś nie ogarnia pvp to jego strata ;)
Ludzie, czy wy nie rozumiecie, że tu nie chodzi o skill pvp? Jak na akcji zabijamy ludzi z przeciwnego klanu wracają spowrotem bo wiedzą, że nie mamy fragów, i nie możemy ich bić, a oni rzucają się wszyscy na 1 wbijając tylko na nim yellow skulla, co to ma wspólnego z skillem pvp? Tu potrzeba jakiegos systemu pvp tak jak jest na rl, albo chociaż zmniejszenie trwania rsa bo miesiąc to ZDECYDOWANIE ZA DUŻO.
Nie ma szans, niskie poziomy byłyby bezkarne, mogąc poważnie uprzykrzać grę wyższym.
@yp
Zgadzam się + przydał by się jakiś system wojen ;]
thomson1708
02-05-11, 19:29
rl war system i będzie ok :)
https://forum.altaron.pl/showpost.php?p=4711&postcount=12