PDA

Zobacz pełną wersję : Nowy system PvP


Tummi
30-04-11, 15:16
Witajcie.
Od postawienia serwa, non stop powstają kłótnie i tematy na temat PvP w Altaronie. Jedni chcą PvP, inni całkowitego braku, inni ograniczeń.

Wpadłem na pomysł, który wydaje mi się być dostatecznie dobrym rozwiązaniem. Mianowicie wprowadzenia limitu atakowania gracza. Polega on na tym, że możemy zaatakować (i zabić) gracza o maksymalnie 5 niższym poziomie od nas (lub innym, do uzgodnienia).

Przykład:
Gracz 25 może zabić gracza z poziomem 20.
Ale gracz 26 nie może zaatakować gracza z poziomem 20

Co jeśli gracz z poziomem np. 20 zaatakuje gracza z 30-stką?
Wtedy gracz 30 lvlowy może oddać tamtemu. Miało by to sens, i wyrównało szanse, by nie było sytuacji, że 50 lvl bije świeżo wbitego 20 lvlowca.

Czekam na Wasze opinie, i komentarze wraz z uzasadnieniem. Pozdrawiam.

siwyus
30-04-11, 15:19
To nie przejdzie, to jest rpg. Pozatym zaraz by było pełno 10 lvl co by tylko latali i kradli loota bo nikt ich zabić nie może.

drazbeczka
30-04-11, 15:20
Niezbyt fajny pomysł przynajmniej nie na RPG

Dreat
30-04-11, 15:50
Jestem przeciw :<

Tommy
30-04-11, 15:54
Zbyt problematyczny pomysł, not signed.

Darandiel
30-04-11, 16:17
Ja chciałbym bardzo pvp, sam na Tibii grałem tylko na serwach pvp hardcore... dodaje smaczek rozgrywce...

eremce
30-04-11, 17:12
Hahahahahahahahaha dobry żart. Dawno się tak nie uśmiałem xD

Thratlin
01-05-11, 01:16
Nec Hercules contra plures. Poziom raczej nie ma znaczenia, jeżeli stoisz przeciwko zorganizowanej i zdeterminowanej grupce. To właśnie liczność jest zagrożeniem, nie siła jednostki. Zmiana nie rozwiązuje problemu i stwarza niestety inne.

ufosek
01-05-11, 02:16
to nie przejdzie pozatym zgadzam sie pvp powino być za jakiś czas od 10 ponieważ niskie lvle zabierają loota

Howking
01-05-11, 07:08
Jeżeli jest tyle osób, które pragną grania non-pvp możnaby zrobić taki system, że albo u gubernatora przy wyjściu na kontynent albo po prostu przy stwarzaniu postaci na stronie dać do wyboru - grasz PvP czy non? To by rozwiązało wiele problemów, ale trzebaby ustalić, że jest to wybór jednorazowy - wybierasz PvP lub non i nie ma odwrotu dla danej postaci.

seya
01-05-11, 15:11
Teraz jest dobrze ,ci co padają to niech sobie założą własny klan i niech się jakoś bronią...
bez PVP nie ma zabawy ;p

Gregor
02-05-11, 15:34
Większość z nas gra w tę grę iż w niej jest dużo lepsze pvp niż obecnie w grze "Tibia". Więc jeżeli pvp będzie jakkolwiek zmienione oznaczałoby to że osoby które grają tutaj ze względu zabawy jaką "Pvp" jest, przestało by grać.

Więc nic nie dotykać pvp i będzie dobrze. Radźcie sobie jakoś...

Tron
02-05-11, 15:45
@Tummi: Twój pomysł jest bezsensu.
@Howking: Twój także.

Rookie
02-05-11, 15:47
Aktualny system pvp jest do dupy, wczoraj na wojnie zabiliśmy wroga, ja osobiście wbiłem rsa, popadali po 2 razy i przychodzili spowrotem, wiedząc, że my ich nie zaczniemy bić, a oni bili 1 z naszych, żeby nie powbijać yellow skulli.

Klavi
02-05-11, 18:50
Hmm... pomysł może i nie zły ale nie do tibi :) Jak by wszedł w życie to na servie szerzyło by się cwaniactwo, złodziejstwo, pyskowanie, zabijanie monsterów itd.
Więc odpada :) A jak ktoś nie ogarnia pvp to jego strata ;)

Rookie
02-05-11, 19:23
Ludzie, czy wy nie rozumiecie, że tu nie chodzi o skill pvp? Jak na akcji zabijamy ludzi z przeciwnego klanu wracają spowrotem bo wiedzą, że nie mamy fragów, i nie możemy ich bić, a oni rzucają się wszyscy na 1 wbijając tylko na nim yellow skulla, co to ma wspólnego z skillem pvp? Tu potrzeba jakiegos systemu pvp tak jak jest na rl, albo chociaż zmniejszenie trwania rsa bo miesiąc to ZDECYDOWANIE ZA DUŻO.

Obles
02-05-11, 19:25
Nie ma szans, niskie poziomy byłyby bezkarne, mogąc poważnie uprzykrzać grę wyższym.

siwyus
02-05-11, 19:26
@yp
Zgadzam się + przydał by się jakiś system wojen ;]

thomson1708
02-05-11, 19:29
rl war system i będzie ok :)

Slythia
02-05-11, 19:31
https://forum.altaron.pl/showpost.php?p=4711&postcount=12