Flash
01-05-11, 16:31
Proponuję dodać do gry błogosławieństwa (chyba że już są xd).
Blessów byłoby 4/5. Ograniczałyby one stratę doświadczenia 2-4 krotnie i niwelowały stratę skilli i ekwipunku.
Każdy bless kosztowałby 0.5-10k (w zależności od poziomu).
Blessy sprzedawaliby np. npc z gildi magów, wojowników i zwiadowców oraz mag "władający" Arkadią (każdy po jednym)
Koszt błogosławieństwa wynosiłby odpowiednio:
10 lvl i mniejszy - 500 mdz
11 lvl - 550 mdz
12 lvl - 600 mdz
...
100 lvl - 5k mdz
...
200 lvl i większe - 10k mdz
Piszę tę propozycję, bo na takim 50+ lvlu po deadzie traci się naprawdę dużo i jest to bardzo męczące :( (niektórym może odciąć neta itd.)
Blessów byłoby 4/5. Ograniczałyby one stratę doświadczenia 2-4 krotnie i niwelowały stratę skilli i ekwipunku.
Każdy bless kosztowałby 0.5-10k (w zależności od poziomu).
Blessy sprzedawaliby np. npc z gildi magów, wojowników i zwiadowców oraz mag "władający" Arkadią (każdy po jednym)
Koszt błogosławieństwa wynosiłby odpowiednio:
10 lvl i mniejszy - 500 mdz
11 lvl - 550 mdz
12 lvl - 600 mdz
...
100 lvl - 5k mdz
...
200 lvl i większe - 10k mdz
Piszę tę propozycję, bo na takim 50+ lvlu po deadzie traci się naprawdę dużo i jest to bardzo męczące :( (niektórym może odciąć neta itd.)