PDA

Zobacz pełną wersję : Ankieta I - która profesja zasługuje na największe zmiany?


Tron
18-08-13, 19:33
Pytanie na pierwszy tydzień to:

Która profesja zasługuje na największe zmiany według Ciebie? Uzasadnij dlaczego i opisz zmiany, które byś wprowadził.

Proszę o przestrzeganie zasady jeden użytkownik = jeden post. Wszelkie próby obejścia tej zasady będą karane.

Przypominam także o losowo przydzielanej nagrodzie, w postaci darmowego statusu szlacheckiego dla osób uczestniczących w ankiecie. Status szlachecki będzie przydzielany dla konta z jakiego wylosowany post został napisany. Dla najbardziej aktywnych uczestników przewidziane zostały specjalne nagrody.

Temat zostanie zamknięty 24 sierpnia. Zapraszam więc do dyskusji!

tomakeo
18-08-13, 19:42
Rycerz elementalista (głównie). Dlaczego? Wiele osób skarży się na jego osiągi (exp, dmg), a to samo w sobie sprawia, że profesja alchemika jest obecnie rzadko wybierana przez rycerzy.
Jak to rozwiązać? Oczywiście balansując obrażenia rycerzy (nekro,duch,elementalista) no i oczywiście innych klas. Długa i ciężka robota :)

Artur II.
18-08-13, 19:46
Według mnie też najwieksze zniany powinny dotyczyc rycerza,ponieważ rycek necro a rycek ducho zero porówna .Niby ten rycerz necro ma grate itp. ale nienadrabia te czary leczenia jakie ma rycerz duchowy.

Walles
18-08-13, 19:52
Zwiadowca Nekromanta - Powód? do 150 poziomu mocno pokrzywdzony bo znany z ataku puginałami w ogóle nie są mu one potrzebne, zatem gdzie plusy bycia Nekro po za niewidką.

Zenon von Wons
18-08-13, 20:02
Każdy narzeka na swoje więc nie będę inny:

Klasa: Zwiadowca elementalista.
Powód: totalny brak przydatnych czarów.
Uzasadnienie:

ładunki żywiołów - dostępne u praktycznie każdego maga za drobną opłatę.
'krzaki' - przydatne tylko na wojnie, w biciu bossa(na npvp tylko boss)
ekhm... o wyglądzie się nie wypowiem :)

Porównanie do przeciwległej klasy:
Zwiadowca alchemik:
Kostka transmutacji :
łącznie kasy miedzie -> srebrniki - mega przydatne na smokach
robienie bardzo tanim kosztem bełtów na respie - nie musisz targać bełtów = wiecej manasów i dłuższe refile!
prawie darmowe robienie potionów
skórkowanie mobów - smoki bije sie od 45 nawet do 100lvl'a (na npvp są tacy co do 110 biją zwykłe a potem starsze.Teraz też starsze smoki dają drogie czaszki !
silna bomba
bomba alkoholowa
bomba paraliżująca
Mega wyglądający outfit.


Wnioski? Alchemik jest dużo lepszym od elementalisy mimo, że większość osób gra właśnie ele. Spowodowane jest to tym, że gdy nadchodziła fala zwiadów wszyscy zrobili ele bo myśleli że alchem to raczej dla woja i się nie przyda, a teraz niczym się nie wyróżnia i mimo że większość(przynajmniej na npvp) zwiadów to ele to każdy nowy których ostatnio jak na lekarstwo biorą alchema.


Co bym zmienił? Ograniczyłbym dmg z kpiro dla postaci nie ele dla bełtów zaczarowanych żywiołem. Odjąłbym im 25% obrażeń ktore zadają teraz. Oczywiście fizyk, mrok i świętość były by takie same dla ele i alchema.
Dodanie czaru na zasadzie tibijskiego utori vis\flam\frigo\tera. Jak komuś nie pasuje to, że tibijskie to niech przykładem będzie corruption lub immortale z gry world of warcraft. Tylko, żeby zadawało wartość naszego lvla co 2s sec przez 10 sec.

@up efo tote jest naprawdę przydatnym czarem, mimo wszystko są zbalansowane na zasadzie 20-150 dobrze duchem po 150 dobrze nekro. Nie najlepszy balans, ale lepszy niż żaden

Mastach
18-08-13, 20:03
Czary obszarowe rycerza elementalisty (żywiołowe rago) a czary obszarowe maga elementalisty (ue). Rycerz nie powinien specjalizować się we władaniu magia, natomiast wali więcej lub tyle samo co mag(nie liczmy tego, ze można walnac kilka razy bo w potwory na prawdę ciężko trafić kilkukrotnie)

sidexxx
18-08-13, 20:10
Według rycerz nekromanta, i zwiadowca elementalista powinni zostać poprawieni lecz zagłosowałem na zwiadowce ele bo w żadnym upie nie dostał nowych czarów a gołym okiem widać że zawsze jest i był pokrzywdzony, a rycerz nekro jako tako dostał nowe czary.

Kleikk
18-08-13, 20:19
Zwiadowca elementalista, z wiadomych przyczyn podanych wyżej przez wuja.

Gekko
18-08-13, 20:23
Na największą zmianę zasługuję wojownik a dokładnie Nekromanta i Duchowny ponieważ są całkowicie nie równi wobec siebie dlaczego?

Duchowny-Elementalista
Leczenie Wrek Tawis
Hity z obszarowych czarów takie same jak u nekromanty

Nekromanta-Elementalista
Brak leczenia poza tawisem
Hity z obszarowych czarów całkowicie ni czym nie różniące się od duchownego

Także gołym okiem widać że wojownik wojownikowi nie równy, cóż może i tak według was ma być? ale myślę że fajniej by było jednak gdyby te klasy były w miarę wyrównane ale jak?

Proponuję nie dodawać specjalnych czarów nekro ani nie zwiększać mu siły, zmieńcie nazwę żywiołu mroku na żywioł śmierci a następnie każdy potwór który żyje powinien być na ten żywioł oczywiście jak najbardziej uczulony czyli nie zwiększamy siły tego żywiołu lecz po prostu niemal wszystkie potworki są na nią wrażliwe tak samo jak np Smok na lód i tym samym nekro już ma jakiś sens w grze bo nie musi wykorzystywać w przypadku żyjących mobków innych żywiołów czyli zaklina sobie topór śmiercią i śmiga na wszystko co żyje i tym samym nie potrzebuje setek różnych innych żywiołów.

I to jest jak najbardziej ok dla nekro bo i tak z tym nie wszędzie poexpi np na raidnar ta koncepcja jest wykluczona z góry wiadomo dla czego ;p

Arkon
18-08-13, 20:34
Proponuje nowe czary dla Zwiadka Ele. krzaki i ładunki super pomysł ale fajnie jakby miał parę czarów żywiołowych nie tylko krzaki :_;
i albo nowe bełty na mniejszy poziom, albo zmniejszenie tego przeskoku z 75 aż na 150 moim zdaniem to duży skok.


nie hejtować opinii innych to jest ankieta.

cewix
18-08-13, 20:35
Moim zdaniem powinny zostać osłabione żywołowe rago i to znacznie o jakies 20-25%, dodam, że rago nekromanty również powinno zostać osłabione, ale tylko o jakies 10%
no i dodam jeszcze, że moim zdaniem powinny zostać wprowadzone typowe buffy, które by urozmaiciły gre ;)

pezet
18-08-13, 20:52
Zagłosowałem za zwiadem nekro, bo jestem takiego zdania jak ktoś wyżej, że osoby, które nim grają akceptują fakt, że do lvla 150 muszą się przemęczyć :p jednak wydaję mi się, jakby konkretnie przetestować wiele aspektów profesji to każdej by się przydały zmiany.

9106796
18-08-13, 20:55
Głosuje na Maga poniewaz - mag jest postacia ktora najltawiej jest zabic i moja propozycja to:
-dodanie mu jakiegos czaru na szybsze bieganie
-umozliwienie uzywania najmocniejszych potow tylko magowi ktory zyska co nie co na expieniu i jednoczesnie oslabi to expienie rycerzy (glownie duch/ele)
-zmienienie czaru sniezyca tak aby bila konkretniej w jeden target a nie zostala rozrzucona po calym ekranie trafiajac cel jeden,max 2 razy.


Co do palka ele,to:
-dodanie cos na ksztalt tibijskiego exori con ktore by bilo z sila 50-60% kpiro z odpowiednim exh
-zmienienie tak aby krzaczki mozna bylo rzucac caly czas bez ich znikania tak jak jest to teraz

Rycerz:
-oslabic elem te jego rago o 20-30%


Ogolnie. Zwiekszysc sile mobkow i ich ilosc hp co spowoduje znacznie wolniejsze expienie.

adamo199412
18-08-13, 20:56
Wojownik 2h. Nie wiem ale w moim odczuciu nadal nie jest tym czym rzeczywiście powinien być.

jakub00s
18-08-13, 21:04
Zdiadowca Nekromanta ; Do 150 lvl praktycznie nie oplacalym jest używanie pugianłów . Na serverze pvp maja zastosowanie do wojny , ale na non pvp już wg . Nie powinno być tak że do 150 lvl profesja nie daje praktycznie atutów .
Rycerz Elementalista ; Na 100 lvl pije po 900-1000 z zywiołowego rago , Jest to przesadom żeby ryc duchowy elementalista brał na siebie po 4-5 górskich i zabijał je w 5 sec .

Plendil
18-08-13, 21:19
Wojownik, z tego co zauważyłem to skillowanie nim na małym lvl'u mija się z celem, ponieważ ciężko uzyskać wymagany bloodhit co 30 sekund aby skill szedł normalnie, także trzeba kombinować z full defem, balanced fightingiem i brońmi aby szybko szło.

sokoskiiii
18-08-13, 21:22
Według mnie zwiadowca.Zbyt duża różnica w amunicji miedzy 75-150.
Moja propozycja to dodac bełty na 110 lvl 10% mocniejsze od wzmocnionych, natomiast te na 150 lvl zmniejszyć o 10%.

Nowa kusza wymagany poziom 100.Kusza ta była by tak jak ta normalna tylko, że miała by bonus+3 do dista, ulepszając ją zwojem zwiękaszała by dista o 1.

tarzan15
18-08-13, 21:30
Głosowałem na zwiada nekro, bardzo on jest pokrzywdzony do tego 150 lvla.

Betoniarix
18-08-13, 21:32
Zwiadowca elementalista bezużyteczny, wypowiedź uzasadnił Wujek Wons.

Legolas
18-08-13, 21:34
Która profesja zasługuje na największe zmiany według Ciebie?

Trudne pytanie bo zapewne każda.

Nie znam się na pozostałych profesjach więc nie będe pisać głupot.

Nie powiem która najbardziej ,ale napiszę co mi się nie podoba w magu.

Właśnie czary obszarowe teraz jest tak ze silniejsze potwory bijemy pojedynczo z czego obrazenia maga /a zwiada sa chyba takie same.
2 sprawa przez zmniejszenie sily leczenia nie możemy lurować słabszych potworów i bić z obszarówek. Mam na mysli lurowac ryboludzi po czym faszerowac ich z run burzy jak na dobrego maga przystało .

Mozliwe czary sa fajne ale o 180stopni magiem gorzej sie gra.
Nic trzeba wibijac poziomy najlpiej 450+ zeby rycerz mogl blokowac po 3 gargantuany. Wtedy bede mogl korzystac z swoich obszarowek bo tak sa teraz nie potrzebne.

smoku71
18-08-13, 21:37
Zwiadowca elementalista:

Powód: totalny brak przydatnych (vel unikalnych) czarów dla profesji zwiadowcy.

Propozycja: większy dmg używając żywiołów,
ew. coś à la "żywiołowe" kpiro? - obrażenia w 100% magiczne od konkretnych żywiołów - czar pobierałby normalnie 3 bełty.

fiodor89
18-08-13, 21:40
Zwiadowca elementalista. Krzaki i cztery runy wypadają dość ubogo w porównaniu z resztą profesji.

Ezreal
18-08-13, 22:37
Na zmiany zasługuje każda profesja ,zacznę od maga bo właśnie nim gram -resztę profesji opiszę z obserwacji i własnego wywiadu.

Mag- Osobiście gram Duchownym-Elementalistą (nie wiem jak nekromanta) Głównie elementalista prosi się o zmiane w czarach ponieważ nikt z nich nie korzysta systematycznie ,są nieprzydatne. Kiedyś już poruszałem ten temat- w potwora z Tornada ciężko trafić więcej niż raz osobiście maksymalnie udało mi się 2x (nie wiem jak to w pvp wygląda ktoś tam pisał ,że trafił 5 x ale z tego co wiem to postać stała w miejscu ALE przecież nie trenujemy na słupkach prawda?) śnieżyca kolejna do poprawy , ten czar od ziemi nie wiem na jakich mobkach można go używać nie miałem okazji. Propozycje zmiany śnieżycy są w temacie który założyłem kiedyś. Proponuje również dodać nowe bronie dla maga, co 15 poziomów np.
Robienie run uważam jest do poprawy, dlaczego ich nie możemy robić hurtowo? Oszczędzając nam klikania?
#propozycje śnieżycy z mojego tematu
http://vpx.pl/i/2013/08/07/czar_tornado.jpg

Zwiadowca- Też powinnien mieć większą możliwość wyboru broni czy amunicji ,urozmaiciłoby to trochę rozgrywkę zwiadowcą. Elementalista jest mało przydatną subprofesją można by dodać jakiś ciekawy czar. Może oprócz zaklinania amunicji na dany żywioł można by było go jeszcze bardziej nasycić i dodatkowo cel otrzymywałby obrażenia na ture?

Rycerz- Tutaj trzeba go podzielić na 1h i 2h.

Uważam ,że ta profesja zasługuje na największe zmiany. W ogóle odciąć się od czarów (ewentualnie jakieś drobne typu podwójne cięcie czy cięcie w koło - nie pamiętam jak te czary się nazywają) bardziej skupić się na buffach ,wzmocnieniu siły ale pozostać przy walce w zwarciu. Kto to widział rycerza rzucającego czary od ognia w okół siebie(tragedia nie moge tego przeżyć)

Nie mam za to kompletnie pomysłu jak by dobrze podzielić 1h i 2h.

Tyle ode mnie ,oddaje głos na rycerza!

ReeZo
18-08-13, 23:21
Zagłosowałem na zmianę Rycerza. Oczywiste, że chodzi o Elementaliste. Jak już ktoś wyżej zdążył zauważyć Ryc Ele z swoich żywiołowych RAGO bije mocniej lub tak samo jak Mag. No jest to troszeczkę przesadzone biorąc pod uwagę, że po :
1. Posiada więcej HP i to sporo
2. Obrona Tarczą w przypadku Rycka 1h
3. Większe obrażenia z uderzenia bronią niż Mag z różdżki czy kostura

Druga zmiana powinna dotyczyć Zwiadowcę Elementalistę. Same robienie ładunków i Krzaki to nie wystarczy aby postać dorównywała do Alchemika czy Nekromanty.

No to teraz życzę Wam powodzenia w balansowaniu postaci :)
Wiemy chyba wszyscy, że to nie będzie łatwe :)

Nil Loth
18-08-13, 23:32
Zgadzam się z kolegą Ezrealem. Moim zdaniem wszystkie profesje zasługują na pewne zmiany a w szczególności rycerz nekromanta ponieważ odstaje on w porównaniu do rycerza duch.

Happy kiddo?

zipek
19-08-13, 00:06
Wszystkie profesje wymagają moim zdaniem wielu zmian i dodatków takich jak:
-U Zwiadowców bełty na 100-110 lvl
-Nowe bronie dla każdej profesji np.Złocista kusza dla zwiadowców na 100 lvl
-Wydobywanie minerałów gdzieś np.W Kopalniach golemów ruda żelaza,a gdzieś głębiej złota,platyny wokół mocniejszych potworków itp.Surowce te by były do jakichś ciekawych nowych questów lub do sprzedaży u npc za np.2K-10K (Byłaby zdecydowanie ciekawsza gra)
-Myśle że coś w stylu BOH-ów to jest bardzo przydatna rzecz ale trudna do zdobycia.

Zwiadowca duchowny i alchemik

PS:Wracam po wakacjach :)

Zly On
19-08-13, 00:18
Mag - moim zdaniem powinien miec nowy czar przyspieszajacy by byc najszybsza z postaci poniewaz takze najszybciej ginie, mozna by takze cos zrobic z czarami elementalisty. Tak jak napisal Ezrael przydalby sie czar do expa a nie tylko do zabijania:).
Mag ma zabijac szybciej niz zwiadowca lecz wieksza ilosc potworow wiec moze wproawdzic jakies ue z ktorego da sie expic :)

Zwiadowca - tak jak wyzej zrobic cos z palkiem nekro

Wojownik - nie jest zle, agri potrafi robic ponad 1kk expa na godzine wiec jesli chodzi o exp to nie jest zle. Jedyne co zrobic to moim zdaniem poprawic czary ofensywne nekromanty.

Z kazda postacia jest cos do zrobienia. Ja glosuje na maga poniewaz sam nim gram.

Lester86
19-08-13, 00:36
POPIERAM ZIPKA, ON SIĘ ZNA! Nie no żarcik.

140 woj, 2h nekro, graata po 350 w ludzi, beczka.

6543134
19-08-13, 01:19
Wiedzę że dużo osób mówi o konieczności zmian u rycerza elementalisty, więc i ja się wypowiem.

Dwie osoby napisały żeby zmniejszyć siłę żywiołowego rago o 20%, jak wy to sobie wyobrażacie ? na 150 lvlu z bronią 69 atk bije ~650 z odes rago i ~900 z żywiołowych. Po odjęciu 20% obrażeń zostaje ~700, więc różnica będzie znikoma. Przypominam że żywiołowe zabierają 2x więcej many od odes rago; do tego będzie nawiazywała pierwsza propozycja.

Pierwsza propozycja: jeżeli już na siłe chcecie to osłabić, należy też zmienić pobór many, żeby te czary nie stały się bezużyteczne. Proponuje zmniejszyć siłę rago o 10-15% max, oraz zmniejszyć pobór many do 150.

Druga propozycja: całkowite usunięcie obszarówek i zastąpienie ich żywiołowymi aurami, wzmacniającymi nasze obrażenia i odporności od żywiołów. Koszt rzucenia takiego zaklęcia mógłby wynosić 300 pkt many i jeden kamyk w zależności od żywiołu (rubin, szmaragd, ametyst, szafir), czas trwania 5 minut. Rycerz 2h otrzymywał by 20% do obrażeń z żywiołów i 10% odporności, rycerz 1h 10% do obrażeń i 20% odporności.

Zagłosowałem na zwiadowce elementaliste bo jest najmniej przydatną subprofesją, jednak póki co nie mam żadnej propozycji jej ulepszenia.

Co do zwiadowcy i zwiadowcy nekromanty, konieczne jest uniezależnienie siły ataku z pugiałów od bełtów, jak i stworzenie nowych na 110-120 lvl, lub zmiejszenie wymagań dla rozrywających na 130 lvl.

Mam jeszcze propozycję co do odes kpiro, tylko nie wiem czy jest to wykonalne, mianowicie gdy mamy zaznaczonego potwora, kpiro działało by w biegu, gdy zaznaczamy gracza musimy bić z miejsca. Myślę że to by poprawiło grę bo zwiadek powinien uciekać, a nie brać wszystko na klate... Pozdrawiam.

my life
19-08-13, 05:26
O... a ja się z Aptaunem zgadzam co do rycka ele. Trzecia propozycja mogłaby być jeszcze taka, żeby zmniejszyć obszar działania tych obszarówek do obszaru wokół postaci.

Co do zwiadka... Widzę, że jeszcze nie wszyscy pogodzili się z tym, że nekromanta nie może mieć takiego dmg jak mag z sd. Teraz te dmg jest chociaż od 150 lvla.
200 mag z pocisków lodu w profany bił po 700+ no i do tego różdżka czyli jakieś 900 razem. 200 palek w hydry z kpiro koło 1k, z puga 1k+. Proponowałbym osłabić kpiro do dmg pocisków, nie wiem ile bije z sd 200 mag, ale chyba coś takiego jak ten puginał.

Rycek nekromanta... z tego co napisał xanvin to chyba graate możnaby poprawić, ale co wy więcej chcecie?... Jako duchowny mam tylko leczenie, którego używam. Reszta się nie nadaje. Wy macie efo rago i słabo przydatną niewidzialność, no i ta graata, której używa się pewnie tylko na pvp. Nie wiem co wy jeszcze byście chcieli... Chyba normalka, że nie dorównacie duchownemu w leczeniu, który tylko w tym jest lepszy.

Moim zdaniem na największe zmiany zasługuje palek ele. Mi się podobał pomysł Aelirenn. Paraliżujące bełty. Wystarczy lekki paraliż, a już zyskamy trochę czasu zanim potworek do nas podejdzie.

nike123
19-08-13, 05:56
Ja także popieram Wuja. Największe zmiany dla Zwiadowcy Ele.
Praktycznie u niego jest ciężko.
~Drogie czary (1,8k) i można używać to jak ma się Pacca.
~Taiw Abar ( zdaję się ) bierze moim zdaniem za dużo many ( 300 ) trochę sporo jak na 3"mw" przez, które można jeszcze bić i w dodatku ściąć.
~Nie ma żadnego czaru offensywnego, przez co jest poszkodowana prof. zwiadowca ele.
~Trudno zdobyć Outfit

I propozycja, z którą może się nie zgodzić wiele osób. Bo jak dla mnie jak się bije kpiro w biegu na follow, to powinny iść jak zwykle 3 szybkie strzały, a nie jak zaczniesz biec i odes kpiro to wchodzi 1 szybki + zwykły.

jaskolaa
19-08-13, 06:12
Popieram Kaela z pomysłem rozdzielania zasad co do pvp i pve.Widzieliscie Władcę Pierścieni? Czy Legolas jak strzelał to stał jak ciele i dawał sie prać po pysku orkom ? Nie bedę spekulować o dmg zwiada itd bo to juz robiono sporo razy ostatnio , ale z samego założenia łucznik powinien biegać prawda ? Argument ze zwiad bije z pugi tyle co mag z sd itd , spoko , ale mag moze uciekać a zwiad zeby rozwinąć skrzydła musi dzielnie brać na ryj...Swoja drogą z nekro poki co mam taki pożytek że ...hmm nie mam żadnego jak narazie , podobno na 150 będzie bosko ale narazie jest 76 i do 150 daleeeko.Gdzieś ktos dał pomysł żeby sam żywioł śmierci bił mocniej w żywe stworzenia i myślę że to mogloby być dobre w stosunku do nekro , a ja chce ten pomysł rozwinąć i dać wiekszy dmg elementaliście na mobki wrażliwe na elementy.Sam ele nie mam coprawda ale myślę że byłoby ok jakby np w smoki bili mocniej z racji bycia ele , czy w golemy np.

Zmija
19-08-13, 07:13
Popieram wuja. Największe zmiany dla zwiadowcy ele. Żadnych czarów ofensywnych drogi koszt many z taiw abar.

siwyus
19-08-13, 08:23
Jak dla mnie profesje same w sobie są nawet w porządku. Dopiero przy subprofesjach wszystko zaczyna się mieszać. Przyczepię się jednak trochę do wojownika.

Zmieniłbym grafikę klona "exori" na jakiś "wir miecza" czy inny "ostrzopodobny" atak.
I różnica przy 1h a 2h powinna być widoczna gołym okiem. Podział ten powinni uwzględniać npc od czarów. Mocne czary defensywne działają tylko z tarczą, a te bardziej ofensywne tylko z bronią 2h. Poza tym podstawowe ataki. Szczerze to nie wiem jak to teraz wygląda, ale swoim 1h potrafię uderzyć za ponad 400. Myślę, że woj 1h powinien mieć mniejszy rozrzut i mniejsze obrażenia niż 2h. Przykład: 1h - obrażenia 200-300 a 2h 1-600 przy "jakimś tam" skillu. Nie wiem jakby to wyszło w średnich obrażeniach, ale... Dodać czar 'Szał bitewny', który dawałby wojowi 2h minimum 80% max. obrażeń na 10 sek, zerując przy tym jego obrone.

Z tego co wiem na tarczę można przyjąć tylko 2 moby. Proponuję to zmienić.

I jeszcze słówko o zwiadowcy. Brak bełtów między 75 a 150 lvl to naprawdę duży przeskok. Zwłaszcza jeśli chodzi o zwiada nekro.

jankolo21
19-08-13, 09:17
moim zdaniem powinien być zmieniony zwiad elementalista dać mu jakieś dodatkowe czary i runy wtedy innym będzie się lepiej grać

yahiko96
19-08-13, 09:20
Ja proponuje, żeby było więcej i lepszych trochę moobów takich co nie widzą niewidzialnych. Bo ten czar bardziej się przydaje na na małym lvl'u a dalej jest zbędny.

Frit
19-08-13, 09:40
ja mam take zdanie o wojownik nekro może i ma ten czar z którego wali po 200-300
ale duch ma leczenie i też jest dobrze ale najlepiej by było jak by można wybrac np duch i nekro to wtedy byłó by można gracz wojownikem

Uiop
19-08-13, 10:38
Zwiadowca elementalista nic nie ma, jednak nie mam pomysłu jak go poprawić. Od robienia run jest mag, od czarów ofensywnych jest nekromanta. Jak już go zmieniać to tak, żeby nie poszkodować tym innych subprofesji.

No i ryc nekro, i jego graata.

jasiek50
19-08-13, 11:25
ulepszenie czaru przywódca "cain" rycerzowi duchownemu i dodanie jakiegoś innego czaru defensywnego aczkolwiek żeby był użytkowy, bo może rycerz duchowny ma dobre leczenie ale z expem odstaje od elementalisty czy nekro którzy wyciągają dobre 30% expa więcej dzięki swoim czarom z subprofesji i nie kosztuje ich to bóg wie ile...

my life
19-08-13, 11:48
Fajnie byłoby mieć taką obszarówke od światła dla duchownego ;p Ale pewnie to by była przesada.

naus
19-08-13, 11:56
Oczywiście zwiad ele zasługuje na jakieś zmiany, bo właściwie ele nic nie daje zwiadowi. Mógłby chociaż jakimś czarem za np 500 many zaczarować calą amunicję jaką mamy na sobie, ot tak w końcu jakiś bonus dla większych lvli zwiadów ele:D, lub chociaż np za każdą rozpoczętą setkę amunicji którą mamy na sobie brać 20 many i czarować wszystko czyli np za 4000 bełt powinno zjeść nam 800 many (jest to ilość jaką zabiera 150 zwiad na expa i wystarcza mu to na 1h expienia) a ile many spala wojownik czy mag na zaczarowanie broni na 1h expenia?^^.

mortans
19-08-13, 12:20
Wypowiem się na temat rycerza, bo nie grałem żadną inna profecją...

Wojownik alchemik:
Alchemik najbardziej przydatny jest na niższych lvl, możemy robić sobie miksturki, wycinać skórki... no i mamy kostkę. Jak już wbijemy ten 100 lvl to potek raczej się już nie robi bo za długo to trwa... kostkę można używać ciągle ale oprócz niej zostaje nam już tylko wycinacie skórek do zarobku. Niby alchemik ma bomby ale na serverze N-PvP nikt ich nie używa, ponieważ składniki są trudno dostępne na małych lvl ( a na wyższych bardzo żmudne jest ich zbieranie), bomby są dość ciężkie i nie da rady brać mikstur many i bomb + zbierać loot... a po za tym na ja wojownikiem na 117 lvl więcej bije z run obszarowych (gradobicie itd) niż z małej bomby i do tego runy są lżejsze oraz mają większy obszar zadawania obrażeń + mogę je łączyć kostką i praktycznie nie zabierają mi udźwigu. Z dużymi jak jest to nie wiem bo nawet ich nie robię... na tym lvl nie sam nie dam rady zbierać proch z demonów. Na PvP ludzie mówią, że te bomby są bardzo dobre na wojny... ale na N-PVP są mało użyteczne (w sumie to tylko do zadań się przydają). Sądzę, że przyszedł czas aby rozdzielić server PVP i N-PVP, bo to co jest dobre na jednym jest słabe na drugim. Na N-PvP zmieniłbym moc bomb tak aby opłacało się je robić oraz ich recepturę tworzenia jak aby były bardziej dostępne. Bo po co alchemikom bomby skoro mogą kupić albo wylocić z żywiołaków runy i je połączyć ?

Podsumowując, jedyny plusy rycerza alchemika na wyższych lvl to kostka i wycinanie skórek ( co spowalnia exp ).

Wojownik Elementalista:
Ludzie narzekają, że ele ma za duże obrażenia.... Ja bym to zmienił tak: osłabić czary żywiołowe wojownikom, za to dać im czar, który zwiększa odporność na jeden konkretny żywioł, np na ogień, energię i ziemię. Czar ten trwałby gdzieś z 1 min tak, aby wojownik mógł blokować magiczne monstra.

Wojownik 2h i 1h
Niby było założenie, że 1h jest postacią do blokowania... ale gram wojownikiem 2h i szczerze mówiąc mogę blokować to samo co wojownik 1h na tym lvl, ponieważ większość lepszych potworów bije czarami, więc dostajemy takie same obrażenia... No niby dostaje większe obrażenia z łapy ale jak jestem z sio to nie robi mi to różnicy... Jestem za tym aby rycerz 1h i 2h mieli osobne czary, aby npc sam rozpoznawał (albo się pytał na początku przygody ? ) jaką walkę preferujemy i dostosowywał ofertę czarów tak aby wojownik 2h był postacią do bicia a 1h, dobrą postacią do blokowania. Nie chodzi mi o to, żeby wojownik 2h był bezużyteczny w grze zespołowej, tylko o to, aby gra wymuszała dopasowaniu taktyki gdy w drużynie jest wojownik 1h czy 2h.

apophenion
19-08-13, 12:42
Więc i ja się wypowiem.

Napewno do zmiany powinien pójść mag....

A dlaczego?

Dlatego że:

- Mag jest tak upośledzony w ilości HP. Że praktycznie sam nie może huncic na mniejszych lvlach.

- Brak czaru Niewidzialności, poza subprofesją nekromanty.

- Brak czaru Magicznej Tarczy co wgle jest dla mnie chore, nie każdego nowego gracza stać aby kupywać takie pierścienie.

- Zdecydowanie mało capa, przykład 65 mag idąc huncic maksymalnie może wziąść 300 mikstur i już brak capa

- Magic lvl leci jak krew z nosa...

Do poprawy powinien także pójść Wojownik Elementalista, patrząc na jego DMG i ilość wyciąganego xp/h to jest lekka przesada :\:\:\

Solmyr
19-08-13, 12:50
Moje odczucie w kwestii maga:

W opinii administracji mag miał być multi target dps, gdzie zwiad single.
Jak to wychodzi w praktyce do wojów 2h elementalistów, którzy bija więcej z swoich żywiołowych exori + 3x więcej hp widzi każdy. Rola maga tutaj jest żadna bo woj robi to sam i lepiej.

Do pojedynczych celów też szału nie ma, SD po 600-700 w stwora na 90 poziomie i 86 m lvl to chyba nie jakieś cudo? Rozumiem bycie papierowym (820 hp!!!), ale za cenę jakiegoś uderzenia. Obecnie padam jak mucha dla zabawy.

Teraz kwestia duchownego maga, a nekromanty bo też mamy tutaj ładną przepaść od 100+. Nowe katakumby są rajem dla duchownych wave, psuedo ue/gfb robią z nich morderców, na czarnoksiężnikach z wave radzą sobie równie dobrze, gratis do tego sio. Nekro nie ma gdzie wykazać się swoimi umiejętnościami, gdyż żywioł śmierci jest mało praktyczny do exp'a. Sad but true.

Madius
19-08-13, 13:26
Na największe zmiany zasługuje wojownik, gdyż jest postacią najmniej zbilansowaną, jednak robiąc to należy wziąć pod uwagę też inne profesje. Aktualnie Alchemik całkiem nieźle zarobi, a Elementalista ma dobre obrażenia, jednak dalej Nekromanta nie ma porównania z Duchownym. Wyrównanie jest bardzo potrzebne tej profesji.
Podobnie jest ze zwiadowcą Elementalistą, gdyż aktualnie jest nieprzydatna w danej chwili dla tej profesji. Nic mu nie daje.
Co do maga to nie mam żadnych uwag, bo nim nigdy nie grałem.

eloelo320
19-08-13, 14:12
Ja proponuje aby największe mikstury były wyłącznie dla maga. Bo mag i tak nie ma szans nawet na ucieczkę, gdy bije cie kilka osób. A wy chcecie dołożyć palkowi i tankowi kolejne 10k obrażeń.

KarolOs
19-08-13, 14:37
Widze, ze mało kto chciałby zmienic cos w magu, ale co sie dziwic jak jest ich najmniej na serverze, bo to jest najsłabsza profesja...
Gram magiem od początku servera więc sie tu wypowiem

Mag w PVP
Mag ma 0 wytrzymalosci. Nawet na 150 lvlu mag moze pasc od 4 osób z takim słabym leczeniem, ponieważ jeżeli stoi na pierscieniu magicznej tarczy to zostaje zjechany z many w pare sekund, bo ma manasy takie jak kazdy, a jak stoi na hp to pada jescze szybciej, bo mag leczy sie hape tawisem po 500, chyba ze jest sie duchownym.
Porównajmy go do zwiadowcy czy wojownika 150 lvla. Zwiadowca z rozrywającymi bełtami z kpiro lub puginała walnie tyle co mag z sd. Wojownik z broni + swojej obszarówki lub bomby walnie tyle co mag z sd, tylko musi podejsc, ale on raczej jest od tankowania. Więc gdzie sens?

Co do tych pierscieni magicznej tarczy o których wspomnialem. Zwiadowca równie dobrze moze zalozyc sobie pierscien magicznej tarczy i stac tak samo jak mag, bo ma takie same poty i duzo many.

Skoro juz jest tak papierowy i pada szybko to chociaz powinien miec dmg prawda? Więc ja sie pytam gdzie jest to dmg? SD za 300-400 w ludzi? Owszem, jest obszarówka elementalisty, która bije mocno, ale zeby trafic tym czarem trzeba byc doswiadczonym graczem. Trzeba wziąc również pod uwage to, ze jezeli walnie ten czar to jest duze prawdopodobienstwo, ze wbije skula, a wtedy rzuca sie na maga cala ekipa, bo pada w pare sekund. Więc zostają mu sdki po 300-400, gdzie zwiadowca na 150 lvlu z kpiro lub puginala bije więcej i do tego ma o wiele większą wytrzymalosc. Nekromanta i duchowny tez maja obszarówki, ale z tego na wojnie nie da sie bic za cholere, bo ma za duzy zasieg. Efo oreh, stare "nutki" były idealne, biło sie z nich dosyc dobrze i latwo bylo trafic, bo bilo tylko na około postaci. A teraz? Nekromanta nie rózni sie niczym od duchownego, tylko tym, ze duchowny ma lepsze leczenie i nie ma sd, ale ma pociski, z których bije sie prawie tyle samo. Więc nekromanta nie jest lepszy od duchownego w pvp ani w expie, ale to zaraz.


Mag w PvM

Nekromanta a Duchowny
Gra od 120+. Duchowny ze swojej obszarówki na katakumbach robi strasznie duzo expa z tego co widziałem, nie wiem, nigdy nie mialem duchownego, ale po zdjeciach widziałem ze tak jest. Nekromanta nie ma za bardzo gdzie expic ze swojej obszarówki, bo zostają tylko smoki przeszlosc. Te obszarówki to jest strasznie duzy waste, więc tutaj była mowa o bogaczach. Na wyzszym lvlu dobrze się expi na czarnoksięznikach i obie profesje mają tam dobrze.
Oprócz tych obszarówek dla magów zostają tylko pociski, z którymi gdzie nie pójdziesz to i tak zrobisz tyle expa co zwiadowca i mniej niz wojownik.
Remis

Mag a Wojownik

Wojownik elementalista ma obszarówke z kazdego zywiolu, a mag ma tylko smierc lub swiętosc. Zwykly wojownik, który nie ma elementalisty ma odes rago, którym moze bic z kazdego zywiolu. Na kazdym lvlu zrobi wiecej expa i pieniędzy niz mag. Do tego wojownik może pojsc wszędzie gdzie mu sie tylko podoba, a mag bez blokera ma expowiska ograniczone.
Wojownik zdecydowanie wygrywa z magiem.

Mag a Zwiadowca

Zwiadowca ma do expa tylko odes kpiro lub saim unar, zaleznie od subprofesji, czyli tak samo jak mag pociski. Do 150 lvla z tego co wiem zwiadowca jest słaby, więc mag do tego lvla wygrywa, ale pozniej z rozrywającymi bełtami dorówna dla maga a nawet go przebije, bo juz od tego lvla bije więcej niz mag, ma więcej hp niz mag i do tego bije więcej niz mag.
Do 150 lvla mag wygrywa, lecz potem jest taki sam, a nawet gorszy

Podsumowując. Mag w tym momencie jest dobry tylko w leczeniu ludzi, bo w porówaniu do innych profesji jest taki sam albo nawet gorszy., do tego trzeba byc duchownym. Mag wyróznia się jedynie obszarówką elementalisty (haper eamo aluk) którą i tak cięzko trafic w ludzi, ale to jest jedyny czar, którym mozna cos komus zrobic.

Polecam zrobic lepsze manasy dla maga, zeby na pierscieniu magicznej tarczy lepiej sie trzymał.
Mozna dodac nowy czar, który byłby uzyteczny w wojnie lub w expie, lub polepszyc dmg obecnych czarów, np. efo oreh nekromanty, które jest teraz bezuzyteczne, bo ma duzy colldown, mało bije i zabiera duzo many, po co jest taki czar?

Mozna dodac dla maga elementalisty czary od wszystkich zywiołów takie jak ma teraz wojownik, lub zmodyfikowac je na swój sposób aby nie były tez za dobre.

W tym momencie magiem nikt sie nie interesuje, bo mało ludzi nim gra i nikt sie na niego nie skarzy, ale w koncu mam okazje zeby troche sie poskarzyc.

konato
19-08-13, 15:08
Zwiadowca Elementalista, wyjaśnia Wujek Wons

Agri
19-08-13, 15:51
Rycerz nekromanta, nie chce mi się wymieniać miliarda powodów, ale na pewno trzeba go udoskonalić do poziomu duchownego i elementalisty.

Wolf
19-08-13, 17:49
Największych zmian potrzebuje zwiadowca- do 150 lvl jest słaby. Kolejnym problemem jest dmg rycerza elementalisty- to rycerz nekromanta powinien bić tak jak teraz elementalista- moim zdaniem to nekromanci powinni mieć ogólnie w grze największy dmg, a wcale tak nie jest. To samo dotyczy maga nekro- jedna z najsłabszych profesji w grze. Przecież mag jest tak mizerny, słaby, ma mało hp, że powinien zadawać największe obrażenia w grze aby szybko likwidować cel/przeciwnika- a tak nie jest niestety. To dotyczy maga nekro oczywiście. Co do maga duchownego nie jest źle. Jest w miarę dobry, jeżeli weżniemy pod uwagę że ma przede wszystkim leczyć i dbać o bezpieczeństwo towarzyszy. Ponadto może expić solo z całkiem niezłym skutkiem. Denerwuje tylko to, iż mag duch- profesja magiczna (mająca jakieś 70 mlvl więcej od rycerza) która powinna wymiatać jeśli chodzi o magie leczy porównywalnie z uhów do rycerza, to samo z bala hape tawis "...". Moim zdaniem to śmieszne i wymaga naprawy. Najwięcej napisałem o magach bo to tą profesją gram i hmm.. wiem co mówię i o czym. Ponieważ zwiadowce wymieniłem jako pierwszego, to tą profesje zaznaczam w ankiecie.

jankolo21
19-08-13, 19:27
moim zdaniem powinien zostać zmieniony zwiad nekromanta bo czar skrytobójca a klącze sztylety to jest to samo tyko silniejsze obrazenia tyko przeszkok jest za duży

Wicher
19-08-13, 20:36
Kazda profesja potrzebuje delikatnych zmian, az trudno mi zdecydowac na co mam zaglosowac w ankiecie :P Nie bede sie zbytnio rozpisywal bo propozycje ktore uwazam ze sluszne padly juz w poprzednich postach.

Mag necro delikatnie zwiekszyc dmg. Dodac expowiska w ktorych z zywiolu smierci biloby sie najwiecej. Ogolnie dodalbym czar dla maga cos ala magiczna tarcza. Dzialal by on na zasadzia 30% zadanych obrazen ktore odejmuja hp sa przeksztalcane na utrate many. (przy hicie za 100 mag tracilby 70 hp i 30 many). Mniej wiecej, trzebaby popracowac nad tym czarem na tescie jesli chodzi o ilosc many/czas trwania/dokladny % przeklstalcenia obrazen.

Woj ele bije zdecydowanie za duzo z obszarowek robi takie pg na proficie jakie nawet mag na waste trudno zeby zrobil. Woj necro bije zbyt slabo w porownaniu do ducha.

Palek necro dmg w porownaniu do ducha zbyt slaby, odrobine zwiekszylbym dmg z puginałów, w yase unar polepszylbym paraliz gdyz obecny gowno robi. Palek ogolnie zbyt wykokszony od 150 lvla jesli chodzi o PvP maga gniecie jak gowno.

CySiO
19-08-13, 20:51
Dobra widzę hejt w stronę rycerza elementalisty. Bije on tyle dlatego, że pobór many jest 2x większy niż odes rago więc też musi mieć proporcjonalnie większy dmg. Jeżeli macie zamiar obniżyć tylko dmg elementalistów to pozdro, bo nikt nie będzie nim grał, jeżeli zwykły rycerz ma bić 50-100 mniej. Więc jeżeli macie coś robić to obniżcie o tyle samo % odes rago co żywiołowe rago.

skyromk71
20-08-13, 09:01
co z tego wynika pallkowie mowia ze pallek potrzebuje zmiany wojownik ze wojownik potrzebuje zmiany i tak dalej to nie jest dobre rozwiązanie! naprawde jest tak
kazda profesja potrzebuje zmian bo tu nie ma balastu gram magiem i sadze ze to jest nic bije tak samo jak pallek ktory ma wiecej hp wiecej sie leczy i ma wiecej capp :) dziekuje
to co mam mam ue ale co ? z tym mam zrobić raz na rok to uzyje w jakiegos nooba xD

bananowy joe
20-08-13, 13:52
Jak dla mnie powinniście dodać dla rycerza możliwość trenowania walki wręcz. Tak na szybko:
+nie masz tarczy ani broni (bądź wprowadzenie jakichś kastetów, czy noży na rękę, które powodują krwawienie)
+to rycerz walczący wręcz powinien mieć takie czary jak teraz ma rycerz elementalista (coś w stylu uderza w ziemię płonącą pięścią z taką siłą aż ziemia w okół niego wybucha i zadaje obrażenia od ognia)
+kolejna ścieżka rozwoju rycerza co by urozmaiciło grę
Wiadomo trzeba by było rozwinąć ten pomysł, ale już jest coś ciekawego

Lecz i tak swój głos oddałem na maga ponieważ jego czary elemetalisty jak dużo ludzi wspomniała są do niczego PvM. Cierpi także małą ilością HP a jego dmg mało się różni od dmg innych profesji

Rayo
20-08-13, 15:37
Gram magiem i tylko o nim mogę coś powiedzieć.
1. Zbyt małe HP - to można niby zniwelować pierścieniem, ale...nadrabianie straconej many trwa zbyt długo w porównaniu z leczeniem. Wydaje mi się, że przydałby się czar, który powodowałby wypicie większej ilości mikstur w jednym czasie (kumulacja)
2. Zdecydowanie za mało cappa w porównaniu do innych profesji.
Mag duch czy mag nekro ?
No tu wygrywa zdecydowanie mag duch. Lepiej leczy a bije tak samo jak mag nekro. Jest bardziej uniwersalny. Powinna zostać podniesiona siła czarów nekro, chociażby nawet sd, bo często nie widać zbyt dużej różnicy między biciem zwykłym pociskiem a sd, gdzie koszty zrobienia obu run są w ogóle nieporównywalne.

leon
21-08-13, 09:26
Rycek 1h jest taki słaby to on powinien być trochę zmieniony
a już na pewno Zwiększyć Obronę w Tarczy bo dość że tarcze na coraz większy lvl dają nie wiem z 5 więcej obrony niż poprzednie co jest wgl nie odczuwalne proponuje zwiększyć obronę
w Tarczy i to o Bardzo dużo.

nie pisze żebyście Ulepszyli Wojownika 1h bo ja nim gram
tylko po prostu taka jest prawda możecie się spytać
wszystkich nawet tych co nie grają Wojownikami.

Wyrosuaw
21-08-13, 15:03
Najczęściej grałem rycerzem lub magiem więc w tej kwestii się wypowiem.

Rycerz duchowny elementalista
1h czy 2h rycerz duch ele to koks.
Rycerzem 1h dobiłem 80 lvl i expiło mi się bardzo baaaaardzo dobrze i równie dobrze zarabiało, jednak zauważyłem napływ rycerzy 2h duch ele i stwierdziłem, że spróbuję. Okazało się że rycerzem 2h duchem ele expi się jeszcze lepiej i jeszcze lepiej zarabia.
Prosty wniosek, że lepiej pograć 2h który ma większy DMG ale ciut gorszą obronę bo tak na prawdę nie zwraca się na nią obrony. Od ostatniego up'a widać, że balans był ruszony, ale jeszcze trochę potrzeba przy tym pogrzebać i będzie idealnie.
Na pewno trzeba pomyśleć, co zrobić, aby obniżyć trochę expa/h temu oto rycerzowi. Wynika to z tego, że po serwerze non-pvp 3/4 serwera to rycerze duchy ele, bo najzwyczajniej w świecie jest to postać najprostsza, najtańsza w utrzymaniu i jest swoistą maszynką do zarabiania. Wielu nowych graczy wychodzi z założenia że dobiją takim rycerzem 80 lvl i zarobią trochę kasy a dopiero później zrobią sobie maga lub zwiada, żeby mieć już na niego kasę.

Rycerz nekromanta
Tutaj na pewno trzeba coś zrobić, wyrównać to do rycerza duchownego. Wydaje się, jakby niewidka miała spełniać rolę wrek tawisa, lecz niestety nie spełnia to swojej roli, i mało kto wybiera tą postać, bo najzwyklej jest do dupy. Marne leczenie, marny, niewyróżniający się niczym DMG, a powinno być na odwrót.

Mag duchowny
Zacznijmy od tego, że jeżeli osoba dopiero co zaczynająca, nieznająca gospodarki/zadań/'sekretów'/sposobów tej gry, wybierze maga jako pierwszą postać, szybko z niej rezygnuje. Wynika to z tego, że DMG niestety jest gorsze w porównaniu do zwiada czy ryca.
Mniej HP niż ryc czy zwiad, tak samo mniej cap'a. Więc jasne, że jeżeli ktoś nie lubi grać rycem to szybko przerzuci się tutaj na zwiada.
Jeżeli chodzi o sama sub-profesje duchownego, to myślę, że jest tutaj w miarę spoko. Duchowny to siocher i już, wiadomo, że trzeba się tą postacią pomęczyć.

Rycerz 1h a rycerz 2h
Sama idea jest trafna, jednak chyba nie do końca miało być to to.
Myślę, że sam system broni jedno i dwu ręcznych trzeba rozwinąć.
Trafnym pomysłem jest już przy wyborze profesji zapytanie czy chce się być rycerzem jedno czy dwu ręcznym, trochę ustabilizowałoby to sytuacje, a jednocześnie urozmaiciłoby grę. NPC też mogliby wtedy oferować inne czary rycerzowi 1h i 2h.
Można byłoby pomyśleć nad czymś takim, że rycerz 1h może nosić broń jednoręczną i tarczę która dawałby mu więcej obrony niż obecnie, natomiast rycerz 2h może nosić dwie bronie jednoręczne które nie posiadałyby obrony w ogóle lub broń dwuręczną która posiadałaby i atak i obronę. Jednak to też wprowadziło by dużo roboty i modyfikacji.

Ogólnie rzecz biorąc oddaję głos na rycerza, mimo iż uważam, że mag powinien być udoskonalony równocześnie z rycerzem. Magiem gra bardzo mało osób i jest on najzwyczajniej w świecie nie opłacalny na pierwszą postać. Nie da się nim zarobić, co tutaj uniemożliwia grę.

42553865
21-08-13, 19:36
ZWIADOWCA: ELEMENTALISTA

Moją propozycją byłoby podobnie jak w przypadku rycerza elementalisty, dać zwiadowcy żywiołowe czary, typu eamo kpiro, harga kpiro itp. Działałyby one tak, że miałyby 10% większe DMG od zwykłego kpiro + biły by w 100% obrażenia żywiołowe, co dawałoby dodatkowe obrażenia poprzez ominięcie pancerza. Czaru można by było użyć jedynie posiadając amunicje odpowiedniego żywiołu. Innym ciekawym czarem mógłby być "Rozprysk". Polegałby na tym, że za odpowiednią ilość many na czas zależny od poziomu magicznego strzały żywiołowe będą zadawać obrażenia AoE na obszarze 3x3. Główny cel otrzymywałby zwykłe obrażenia, a 3x3 wokół niego ~35% zadanych obrażeń. Proponowałbym również przynajmniej dwa nowe rodzaje bełtów na poziomy 100 i 125.

Gimlis
22-08-13, 00:08
Myślę że parę nowych rodzai broni dystansowych było by miłe np. Łuk kompozytowy czy inne ustrojstwo :D.

Maverick24
22-08-13, 08:45
Uważam, że każdy kto sie tu wypowie będzie chciał zmiany profesji i subprofesji, którą aktualnie gra. Najlepiej wypowiedziałby się tutaj gracz, który posiada wszystkie postaci na dośc wysokim levelu i umila sobie grę czestymi zmianami charakterów. Jednak myslę że wielu takich graczy nie ma... W takim wypadku jak każdy wypowiem się co do postaci, którą gram ja. Moim zdaniem na balans zasługuje kwestia PVP pomiędzy rycerzem 1H i 2H mianowicie wiadomo, że rycerz 2H kosztem tego, że jest bardziej podatny na obrażenia fizyczne sam również jest w stanie zadawać zdecydowanie wieksze obrażenia niż rycerz 1H jest to jak najbardziej słuszne. JEdnak jesli chodzi o PVP pomiędzy tymi 2 postaciami sprawa już nie jest tak klarowna. Chodzi tu o fakt, że rycerz 1h posiada tarcze która zdecydowanie powinna zmniejszać otrzymywane obrazenia. Kiedy jednak dochodzi do starc pomiedzy 1H a 2H to pomimo tarczy rycerz 2H zadaje bardzo duze obrazenia rycerzowi 1H podobnie jest w przypadku rycerz 1H vs Zwiadek. Moją sugestią więc jest zwiększenie znaczenia obrony w takich starciach aby troche skuteczniej redukowały otrzymywane obrażenia gdyż rycerz 1H pomimo tarczy otrzymuje znacznie wieksze obrazenia od 2H niz odwrotnie. Serdecznie pozdrawiam

Demon Hunter
23-08-13, 23:25
Skoro palek duch po 150lvlu bije takie buły i tapena ma co 2 sec, to mag powinien miec manasy dające po 350many, sd mocniejsze, bo teraz od pocisków się prawie nie różnią no i nutki powinny bić jak kiedyś. Bo teraz jak 2 palki zaczną bić maga to gleba po 5 sec, bo nawet od 1 nie idzie się wymanasować, a od 2 wyleczyć na hp, bo 150mag leczy się z hape tawisa po 500-600