Zobacz pełną wersję : Zmiejszona ilość unjustów
konradowalkero
02-05-11, 09:15
Co wy robicie ludzie? Jak można robić tak poważne zmiany na zawołanie paru graczy? Ci których bijemy sami się oto prosili. 5 zabójstw w ciągu miesiąca? Jak my mamy nie dopuścić żeby wrogowie nie wbili większy poziom skoro nie możemy ich zabijać? To nie sprawiedliwe. Przegraliśmy wczoraj i zginęliśmy parę razy a wrogowie powbijali red sculla na 3 postaciach i teraz im zresetujecie red scula? Nie zabijaliśmy żadnych neutralnych graczy więc nie piszcie mi tu że jesteśmy bandą dzieciaków którzy przyszli tu tylko po to żeby zabijać innych. Bronimy tylko swoich podstawowych praw, jak expowisko które zajęliśmy o 4:00 nad ranem, teraz kto będzie chciał to nam wejdzie na expowisko i nic nie będziemy mogli zrobić. To jest MMO gdzie gracze rywalizują miedzy sobą, to że ktoś nie umie grać/uciekać przed pk/nosić potiony lol/zorganizować silną gildie to już nie moja wina. Poszliście na rękę graczom którzy nie potrafią grać/złodziejom/irytującym noobom a utrudniliście grę graczom którzy mają skila. Ułatwiliście grę bandzie noobów którzy ukradną wrzucą mi do wody loot baga a ja będę mógł tylko na to patrzeć bo jak go zabije to dostane bana. Każdy zaczynał tu grać na równych zasadach więc poco to zmieniać? Zgłaszam aby ilość możliwych unjsutów została przywrócona do poprzedniego stanu.
Popieram w stu procentach, przecież to jest bez sensu, ludzie zaczną robić co im się podoba.
Na server przyjdzie banda dzieciaków którzy zaczną wchodzić na twój resp, bić twoje potwory,
a jak tobie sie to nie spodoba to ci taki gracz Zacznie wyzywać twoich rodziców, a ty nie będziesz mógł z tym nic zrobić. Będzie zero porządku, szacunku itd.
Fragi zostały zmniejszone w zamian za pvp od 10 poziomu. Jeszcze nikt nie nauczył się tego dobrze wykorzystywać, a mógłby nieźle namieszać. Poza tym, to nie koniec zmian, cierpliwości.
greensinestro
02-05-11, 09:41
To jest porażka, od początku istnienia servera zmiany które tutaj zachodzą są na ich korzysc.(Naszej Wojny)
-Na raporty ze strony Securum nie reagujecie, a wczoraj Spectrum blokowali dojście do swoich red skulli 19lvlami...
-Wbili red Skulle a teraz mają byc usunięte fragi?
Zróbcie system podobny jak ten na real tibi i będzie ekstra, server podchodzi pod noobów którzy boją się paść.
Subiektywnie sądzę ze Altaron powstal tylko dla zarobku a nie dla klimatu gdzie zmiany są wprowadzane dla 95% graczy którzy praktycznie tego klimatu nie tworzą...
Jestem za zwiększeniem ilości fragów.... Wszyscy zaczynają praktycznie od tego samego momentu!!!
Jestem za.
@Ludzie którzy stwierdza, że tak będzie dobrze.
Żebyście się nie zdziwili, jak Ci wasi pseudo koledzy (Ci wszyscy anty-securum), nagle was oleją, bo zaczniecie przegrywać. Z taką ilością fragów na miesiąc, zacznie rosnąć noobostwo z dnia na dzień. Teraz gildia Securum tak czy siak ogranicza ludzi którzy kradną looty, bo boją się przynajmniej nam kraść te looty. Zobaczycie będziecie płakali za gildią która czyści chamstwo, ale jak ja mam do was przemówić skoro większość z was te chamstwo szerzy. Większość ludzi na serwerze to ludzie nie potrafiący grać. Administracja ułatwia im grę, co wysnuwa wniosek "idą w hajs".
ZROBICIE Z TEGO RL TIBIĘ, I BĘDZIECIE SOBIE ROZWIĄZYWAĆ PROBLEMY DZIECI (EWENTUALNIE LUDZI KTÓRZY SOBIĘ NIE RADZĄ Z TRUDNYMI SYTUACJAMI I SPAMUJĄ NA FORUM). A WY JAK TAKIE PIESKI BIEGAJĄCE ZA HAJSEM BĘDZIECIE SPEŁNIAĆ ICH ZACHCIANKI. ŻYCZĘ WAM UDANEGO SPIER***ANIA WŁASNEJ MORALNOŚCI...
Ludzie, słownictwo! Macie pvp od 10 poziomu, czy to źle? Przecież zawsze możemy zwiększyć limity jeśli te nie zdadzą egzaminu... Ktoś chce pogadać? Zapraszam w grze.
Prośba jest o przywrócenie ilości nieuzasadnionych zabić do stanu poprzedniego. A jaki był poprzedni stan? Różnił się jedynie tym, że na RSa trzeba było 7 fragów, a nie 5 miesięcznie. Reszta wygląda identycznie. Usunęliśmy też czarną czaszkę na rzecz banicji tygodniowej.
Nie rozumiem skąd pomysł na usunięcie fragów jakichkolwiek. Jeśli chodzi o blokowanie czegokolwiek niskopoziomowcami, to już nie będzie możliwe, bo poziom PVP został przywrócony do 10tego.
A teraz coś dla tych szczególnie, którzy uważają, że PVP jest nieodłączną częścią RPG:
TAK. Jest nieodłączną częścią. Odgrywając swoją postać czasem trzeba swoją tezę uargumentować siłą. Ale nie zapominajcie o tym, że to nie jest jakiś OTS gdzie celem gry jest bycie pierwszym na liście highscores i stworzenie najsilniejszego klanu, który by trzymał władzę na serwerze.
Bo tutaj władzę trzyma namiestnik. Jesteśmy w obliczu zbliżającej się wojny, w której z pewnością wielu przyjdzie zginąć. Zawieszenie broni trwa już zbyt długo. Abitańczycy zbroją się w swoich obozach, urządzając często (o czym ktoś już pisał na forum) wypady na młodych wędrowców. Barykady obsiane są wojskami. Wojna wisi na włosku... a klany Montekich i Capuletów w tym czasie toczą ze sobą bezsensowną wojnę, która osłabia wewnętrznie już i tak wycieńczone państwo. Nie zapominajcie o tym, że to WY TWORZYCIE ten serwer. Jego rozwój (który już jest zaplanowany) będzie ściśle związany z tym, jak będziecie walczyć i z kim będziecie walczyć. Nie zaostrzamy systemu PVP, bo nie lubimy któregoś z klanów, ja nawet nie wiem kto w którym jest, a Securum i Spectrum mi się mylą z powodu podobnych nazw. Ale ostrzegam Was, że wojny między klanami osłabią Neolith. Nie mówię tu, że macie się kochać nawzajem - możecie zabić określoną ilość osób jeśli jest to konieczne. Konieczne.
konradowalkero
02-05-11, 10:13
To co napisałeś o świecie Altaronu to fabuła. Co ma fabuła do pvp? Jak mamy stworzyć klimat na serwie skoro nie możemy ukarać złodzieji i tak dalej? To jest klimatyczne że osoba która kradnie na naszych oczach może odejść bez kary? Tak robili w średniowieczu? Czy jak złapali złodzieja to ucinali mu rękę?
Zgadzam się częściowo z kolegą wyżej. Fabuła swoje, a rzeczywistość swoje. Jeżeli chcecie abyśmy nie zabijali się za takie wnerwiające rzeczy jak kradnięcie łupów czy blokowanie, musicie dać coś w zamian aby grało się w miarę miło. Problemem Altaronu są dzieci - mali, głupi i wcale nie myślący o fabule gimnazjaliści, którym mamusia i tatuś kupili internet, potem te sceniacki weszły na tibia.pl i dowiedziały się o Altaronie. Pomyślały sobie, że to taka tibia, tylko po polsku i zaczęło się... wiadomo co - napływ noobstwa do Altaronu. Trzeba się tych dzieciaków pozbyć, albo nauczyć ich gry. Jest jedna najprostsza możliwość - PvP. Jeżeli Wy jednak uważacie inaczej, działajcie.
Ale nie wyobrażam sobie ograniczenia PvP do takiego stopnia jak teraz. Rozumiem, że wojna, rozumiem że szykujecie nas na mass event w postaci walki przeciw abitańczykom, ale 5 unjustów na miesiąc praktycznie niweluje PvP do zera. I jak tu zabijać noobków kradnących loota? Potem, jak wojna potoczy się bardziej w "naszą" stronę, będziecie musieli zwiększyć do 10 na miesiąc, 4 na tydzień, 2-3 na dzień.
migdal1994
02-05-11, 10:33
Zgadzam się! Powinniście zmienić ten system fragów! Bez przesady za kilka fragów rs?!
@Kosiek
Chamstwo trzeba tępić siłą. Gdyby nie to, że dzieli większość ludzi kabel. To prawdopodobnie połowa serwera by już nie żyła...
Dobrze. Ponieważ zbyt dużo ludzi oponuje przeciw zmianom obecnym, od teraz każdy zainteresowany ma się wypowiedzieć w TYM TEMACIE zawierając dane esencjonalne w formacie czytelnym, tzn:
Dziennie/Tygodniowo/Miesięcznie
Ilość fragów na RS: (przykład) 3/5/10
Ilość fragów na bana: (przykład) 5/10/15
<Tu można wstawić swój komentarz na ten temat>
Wiadomości nie zawierające tych konkretnych danych będą pomijane lub usuwane.
Dziennie/Tygodniowo/Miesięcznie
Ilość fragów na RS: 3/5/10
Ilość fragów na bana: 5/10/15
konradowalkero
02-05-11, 10:39
Dziennie/Tygodniowo/Miesięcznie
Ilość fragów na RS: 3/5/10
Ilość fragów na bana: 5/10/15
greensinestro
02-05-11, 10:40
Dziennie/Tygodniowo/Miesięcznie
Ilość fragów na RS: (przykład) 3/5/10
Ilość fragów na bana: (przykład) 5/10/15
<Jestem Za!!>
3/5/10 i 7/10/13 (odpowiednio rs/ban)
Dziennie/Tygodniowo/Miesięcznie
Ilość fragów na RS: (przykład) nieskończoność/nieskończoność/nieskończoność
Ilość fragów na bana: (przykład) nieskończoność/nieskończoność/nieskończoność
Enfo <3.
ziomboy1101
02-05-11, 10:43
Dziennie/Tygodniowo/Miesięcznie
Ilość fragów na RS: (przykład) 3/5/10
Ilość fragów na bana: (przykład) 5/10/15
<To jest server Pvp i jak komus sie nie podoba to żegnamy?>
Więc, moja propozycja na okres późniejszy, w tej chwili nie szachujmy i zostawmy aktualny układ chociaż przez tydzień:
Na RS: 4/6/10
Na bana: 6/10/20
Na razie zostawmy jak jest, dajmy się Wam sprawdzić, jak będziecie ogarniać to PvP. Ale trzeba ograniczyć szarogęszenie się niskopoziomowych graczy, na przykład przez poszerzenie newralgicznych punktów mapy, czy postawienie skrzynek pocztowych w miejscach zdobywania doświadczenia, bo muszę uznać że Wasza historia o wojnie i potrzebie zjednoczenia mnie dość mocno przekonuje.
Ale potem, błagam, nie psujcie nam zabawy, poluźnijcie trochę tę smycz. ;)
ziomboy1101
02-05-11, 10:46
Panie Kosiek nisko poziomowi gracze beda zabijani przez nisko poziomowych graczy gdzie oni w sumie nie sa brani pod uwagi bo nie ksztaltuja charakteru servera tutaj chodzi o ludzi nadajacych tempo w wojnach :)
Dziennie/Tygodniowo/Miesięcznie
Ilość fragów na RS: 3/5/10
Ilość fragów na bana: 5/10/15
Dziennie/Tygodniowo/Miesięcznie
Ilość fragów na RS: (przykład) 3/5/10
Ilość fragów na bana: (przykład) 5/10/15
Jak dla mnie najlepszy wybór.
Dziennie/Tygodniowo/Miesięcznie
Ilość fragów na RS: 3/5/10
Ilość fragów na bana: 5/10/15
System pvp jest tu żenujący, wczoraj na wojnie zabiliśmy niektórych graczy Securum podwójnie, a Ci znów przychodzili, wiedząc, że ich nie zaczniemy bić bo nie mamy fragów. Sam osobiście wbiłem rsa. Druga porażka jest taka, że rs trwa tu miesiąc, to jest o wiele za długo jak na czerwoną czaszkę na takim serwerze, praktycznie gdzie nie pójdę tam nie posiedzę więcej niż 20 min. Jeśli to możliwe proszę o zniesienie redskulla, albo chociaż zmniejszenie czasu jego trwania, bo nie ma co grać.
Rookie~
zmiany są dobre a wiecie czemu ? teraz cala gildia securum grzeje depo bo nie ma fragów a dla czego ? bo urządzali sobie zabawy w pk co było ich głównym celem gry który stracili wraz ze zmianami gratuluje administracji teraz nie będzie bezsensownego bicia graczy za "outift" czy też gildie panowie trzeba trzymać fragi na tych którzy zasłużyli a nie żeby był fun a jak ktoś chce sobie urządzić random pk zapraszam na WarOts exp 999x
0/0/0
Podpisano:
Odwieczny N-pvp player.
Ma zostać jak jest, tylko problem w tym że pvp od 10 poziomu jeszcze zwiększy PA. Ludzie, wy serio przyszliście tu tylko po to, żeby się cały czas nawalać? Nie widzicie innych korzyści z gry?
Ilość fragów na RS: 1/3/5
Ilość fragów na bana: 2/6/10
Dziennie/Tygodniowo/Miesięcznie
Ilość fragów na RS: 3/6/12
Ilość fragów na bana: 6/12/24
Najlepiej to znieśmy wogóle fragi i zróbmy exp za zabicie, co nie?
Ja z moim klanem walczyć nie chcemy, ale jak klan Securum atakuję to nie będziemy dłużni.
ja tak jak Caro
Ilość fragów na RS: 1/3/5
Ilość fragów na bana: 2/6/10
Dziennie/Tygodniowo/Miesięcznie
Ilość fragów na RS: 3/7/12
Ilość fragów na bana: 5/9/14
Do ludzi którzy piszą coś takiego :"Ilość fragów na RS: 1/3/5"
Nie ma to najmniejszego sensu ponieważ po zabiciu jednego gracza dziennie dostajemy RS'a. Chyba że taki jest wasz zamiar...
Ilość fragów na RS: 1/3/5
Ilość fragów na bana: 2/6/10
Zminimalizujmy PvP, albo dajmy coś na styl Optional PvP - czyli same wojny.
Chciałbym się tu skupić na fabulę, a nie mieć ciągle myśli, że zaraz ktoś mnie zabije na expie...
Tak jak ktoś napisał parę postów wyżej nie przyszliśmy się tu tylko nawalać, prawda ?
Ilość fragów na RS: 1/3/5
Ilość fragów na bana: 2/6/10
Ja dostałem rsa jak miałem 4 fragi na tydzień, pzdr.
Dzieci, dzieci, dzieci i jeszcze raz dzieci. Proponuję otworzyć drugi serwer non pvp dla tych debili, którzy zadają durne pytania typu cado "czy wy tu serio przyszliscie sie tylko nawalac?" Tak wlasnie po to na przyklad ja tu przyszedlem. Właśnie dlatego, że na real tibii zepsuli najlepszą zabawę jaka ta gra mi dawała - wojny na starym pvp. Własnie po to tu przyszedłem bo miałem nadzieję, że w końcu zrobił ktoś coś fajnego ze starszym systemem - bez swapowania, stackowania, szkoda tylko jeszcze, że te 20 fragów za osobe jest... Ale z tego co widze to tutaj robi się jeszcze gorzej niż na real tibii :] I mniemam, że to dlatego, bo na tibii.pl ukazał się news o tej grze, a przecież tibia.pl jest tworzona przez 16-letnie jeszcze dzieciaki.... które napinają w tą gre 24/7 na non pvp serwerach, tak jak ich czytelnicy... Cipsoft słuchał tych baranów ze stron fanowskich, którzy grali na non pvp serwerach i zepsuł tą gre. Tutaj widzę dzieje sie to samo, sluchacie sie jakichs baranów, którzy wylewają swoje żale na forum, bo ktoś ich zabił w grze... i to samo bedzie z ta wasza gra, bedzie upadala co raz to nizej, jak Tibia. Dziękuje papa ;*
Dzieci, dzieci, dzieci i jeszcze raz dzieci. Proponuję otworzyć drugi serwer non pvp dla tych debili, którzy zadają durne pytania typu cado "czy wy tu serio przyszliscie sie tylko nawalac?" Tak wlasnie po to na przyklad ja tu przyszedlem. Właśnie dlatego, że na real tibii zepsuli najlepszą zabawę jaka ta gra mi dawała - wojny na starym pvp. Własnie po to tu przyszedłem bo miałem nadzieję, że w końcu zrobił ktoś coś fajnego ze starszym systemem - bez swapowania, stackowania, szkoda tylko jeszcze, że te 20 fragów za osobe jest... Ale z tego co widze to tutaj robi się jeszcze gorzej niż na real tibii :] I mniemam, że to dlatego, bo na tibii.pl ukazał się news o tej grze, a przecież tibia.pl jest tworzona przez 16-letnie jeszcze dzieciaki.... które napinają w tą gre 24/7 na non pvp serwerach, tak jak ich czytelnicy... Cipsoft słuchał tych baranów ze stron fanowskich, którzy grali na non pvp serwerach i zepsuł tą gre. Tutaj widzę dzieje sie to samo, sluchacie sie jakichs baranów, którzy wylewają swoje żale na forum, bo ktoś ich zabił w grze... i to samo bedzie z ta wasza gra, bedzie upadala co raz to nizej, jak Tibia. Dziękuje papa ;*
Wybacz, tworzę t.pl a nie mam 16 lat. Poza tym, po to jest ta dyskusja, by coś ustalić wspólnie.
Jestem za tym, żeby zrobić 2 fragi do rsa przykładowo, a dla tych co chcą się bić system wojen klan vs klan tak jak jest na rl.
Dobra, może trochę przesadziłem, ale dobijają mnie wasze decyzje oparte na postach jakichś dzieci, którzy płaczą po każdej glebie... Na pewno system ten nie jest dobry dla wojen, jeśli mamy po 7 fragów na osobe w miesiącu i za unjusta możemy dostać 20 fragów, no to powiedz mi jak można się przy takim systemie bić? Po jednym open battlu połowa teamu ma red skulle... jeśli już chcecie wprowadzić tak małą ilość tych fragów to chociaż zróbcie tak, aby tylko 2 osoby dostawały fraga, tak jak to było na wcześniejszych wersjach tibii.
A tak nie jest? To zaproponuj rozwiązanie wg schematu Prakta, chociaż enfo i tak nie przejdzie.
Dziennie/Tygodniowo/Miesięcznie
Ilość fragów na RS: (przykład) nieskończoność/nieskończoność/nieskończoność
Ilość fragów na bana: (przykład) nieskończoność/nieskończoność/nieskończoność
Enfo <3.
Popieram w 100%
Jestem za tym, żeby zrobić 2 fragi do rsa przykładowo, a dla tych co chcą się bić system wojen klan vs klan tak jak jest na rl.
Zgadzam się, ograniczyć pvp dla random pk, a zrobić system wojen. Wilk syty i owca cała.
ale dobijają mnie wasze decyzje oparte na postach jakichś dzieci, którzy płaczą po każdej glebie...
Przepraszam, ale może nie każdemu podoba się napie.....
Rozumiem, że ty lubisz PvP, ok to jest twoja decyzja, twoja wypowiedź. I ją szanuje.
Ja nie lubię PvP. Dlaczego ? Nie po to np expie 2-3 h, żeby przyszedł mi jakiś koleś większy w lvlu i lepszy w eq ode mnie i mnie zabił w efekcie czego tracę cały dorobek, który zarobiłem przez te godziny.
To jest moja wypowiedź, i też ją uszanuj a nie zaczynaj wyzywać, że jestem baranem, debilem, dzieckiem, które nie potrafi grać PvP. Nazywasz twórców tibii.pl, że są 16-letnimi dziećmi tak jak jej czytelnicy. A spójrz na siebie, jaki masz styl wypowiedzi.
Administracja tej gry zadecyduję jak będzie, jeśli nie będzie ci się podobało nie musisz grać.
Miesiąc z rsem to zdecydowanie za długo, uważam, że powinien trwac około tygodnia.
Co do fragów, byłbym za wprowadzenie systemu wojen :rolleyes:
Bez różnicy. Nie jestem (jak wielu graczy) tu dla pvp.
Przepraszam, ale może nie każdemu podoba się napie.....
Rozumiem, że ty lubisz PvP, ok to jest twoja decyzja, twoja wypowiedź. I ją szanuje.
Ja nie lubię PvP. Dlaczego ? Nie po to np expie 2-3 h, żeby przyszedł mi jakiś koleś większy w lvlu i lepszy w eq ode mnie i mnie zabił w efekcie czego tracę cały dorobek, który zarobiłem przez te godziny.
To jest moja wypowiedź, i też ją uszanuj a nie zaczynaj wyzywać, że jestem baranem, debilem, dzieckiem, które nie potrafi grać PvP. Nazywasz twórców tibii.pl, że są 16-letnimi dziećmi tak jak jej czytelnicy. A spójrz na siebie, jaki masz styl wypowiedzi.
Administracja tej gry zadecyduję jak będzie, jeśli nie będzie ci się podobało nie musisz grać.
Po to są właśnie tak zwane blessy, które na rl i tak popsuli, dodając jakiś śmieszny pvp bless. Masz rację trochę przesadziłem pisząc mój post, ale irytujące są niektóre wypowiedzi na temat pvp tutaj.
@Slythia
Ja nie mówię tutaj o enfo, ale o grze, która kiedyś naprawdę sprawiała przyjemność jak się w nią grało... I po prostu chciałbym aby kilka tych rzeczy wprowadzono, które miały miejsce na starszych wersjach Tibii.
Jeszcze jedna moja propozycja. System z gry Zezenia.
Kto chce może wyłączyć dla swojej postaci tryb PvP, i wtedy ani on nie może zabijać ani jego nie można zabić. Lecz tej decyzji już nie można cofnąć. Jeśli wyłączysz tryb PvP nie możesz już nigdy go z powrotem włączyć.
EDIT: Wtedy gra nie straciła by dużo graczy, kto chce PvP to proszę bardzo, kto nie wyłacza je sobie. Nie było by także konieczne stworzenie drugiego servera, który zaspokoił by obu graczy tych PvP i tych non-PvP.
Wiem, że zaraz znajdzie się grupa hejterów i zacznie mnie wyzywać w ogóle za myśl takiej propozycji ale co tam :)
Pozdro dla hejterów.
System fragów taki jaki jest tylko żeby 2 osoby dostawały fraga a nie wszyscy, którzy atakowali.
Jeszcze jedna moja propozycja. System z gry Zezenia.
Kto chce może wyłączyć dla swojej postaci tryb PvP, i wtedy ani on nie może zabijać ani jego nie można zabić. Lecz tej decyzji już nie można cofnąć. Jeśli wyłączysz tryb PvP nie możesz już nigdy go z powrotem włączyć.
Wiem, że zaraz znajdzie się grupa hejterów i zacznie mnie wyzywać w ogóle za myśl takiej propozycji ale co tam :)
Pozdro dla hejterów.
Jestem za. Albo to, albo system wojen. A nie, że każdy może paść ofiarą silniejszego, mimo że sam nigdy nikogo nie zaatakował.
@Slythia
Ja nie mówię tutaj o enfo, ale o grze, która kiedyś naprawdę sprawiała przyjemność jak się w nią grało... I po prostu chciałbym aby kilka tych rzeczy wprowadzono, które miały miejsce na starszych wersjach Tibii.
Ale ja chcę enfo <3.
Czyli jakie dokładniej?
Geezus, a nie prościej jest wprowadzić system wojen? Gdy obie strony się zgodzą na wojnę, każdy z członków obu stron ma nieograniczoną ilość fragów (ale dotyczy to tylko graczy z przeciwnego klanu, czyli może zabijać tylko przeciwników). I może zabijać swojego wroga ile mu się podoba. I powiedzmy, że wygra ten klan, który pierwszy dobije do, np. 20 zabójstw. I prosiłbym o to żeby w takiej sytuacji, do wojny klanów zaliczały się tylko gracze z +20. Gdyż walki na niższych poziomach mijają się z celem.
Macie walczyć z najeźdźcą, nie między sobą ;).
@Xordon
Wybacz, ale to nie przejdzie.
Jestem w 100% za systemem wojen, już nie bawią mnie walki na 20 lvlach.. chcecie coś osiągnąć bijcie się potem, proste.
Trzeba iść na jakiś kompromis aby zaspokoić potrzeby obu typów graczy :) Pamiętajcie gra jest dla graczy a nie dla twórców - ważna myśl, o której CipSoft już dawno zapomniał.
@Slythia - Wiem, że to nie przejdzie, ale nic mi nie szkodzi tego napisać ;) Najprościej było by zrobić tak jak jest w Tibii Optional-PvP. Przypadkowe PK - wyłączone i tylko system wojen pomiędzy gildiami od 20 levelu
Ale ja chcę enfo <3.
Czyli jakie dokładniej?
1. Red skull - 3 fragi/dzień, 5 fragów/tydzień, 10 fragów/miesiąc (oczywiście 3, 5 czy 10 frago to już red skull)
2. Unjusty - 2 osoby dostają unjusta za 1 osobę, a nie jakieś 20 :]
No na razie nic więcej nie przychodzi mi do głowy :P
Czyli krótko mówiąc rozwiązanie Prakta + unjusty, co podobno już jest.
Mogłbym prosić o link do tego postu Prakta?
https://forum.altaron.pl/showpost.php?p=4711&postcount=12
No tak, tylko ja od siebie dodałem także zmianę ilości unjustów za 1 osobę do 2, a nie jak jest to teraz - 20.
To napisz to porządnie jak Prakt chciał :>
No nie jestem pewny czy PvP od 10 poziomu, było dobrym pomysłem. Teraz po całym mieście walają się ciała :)
@Slythia
Napisałem już to kilka postów wcześniej, myślę, że wystarczy :)
@Zwariowany
Fragi się skończą to przestaną, co za problem :]
Jeszcze tydzień temu po wprowadzeniu pvp od 20 poziomu jako jeden z pierwszych napisałeś "I tutaj zabiliście całe RPG tej gry", jeśli się nie mylę. Cały urok układania się z graczami. :)
Zwracam Wam uwagę, że na wszelkie większe zmiany jak system wojen będziecie musieli chwilę poczekać. Do tego czasu proszę ograniczyć zabijanie się nawzajem. Poza tym napisałem już - wojna w wojnie jest conajmniej złym pomysłem, pomyślcie nad jakimś fabularnym rozwiązaniem kwestii nomenklatury itp.
Myślisz, że nie próbowaliśmy nawiązać żadnego paktu, ani sojuszu? Próbowaliśmy, CLICK (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=576).
@Prakt
Czy mógłbyś odpisać mi na PW, które Cie wysłałem? :) Z góry dzięki :P
Ja bym był za wprowadzeniem nagród za zabijanie skulled. Jeśli ktoś ma czachę, to niech liczy się z tym, że łowcy nagród zaczną ostrzyć sobie zęby. Jeśli ktoś chce ryzykować i bić słabszych, to niech wie, że potem on może być słabsi, bo komuś zabraknie złotka na poty. ;)
Ma zostać jak jest, tylko problem w tym że pvp od 10 poziomu jeszcze zwiększy PA. Ludzie, wy serio przyszliście tu tylko po to, żeby się cały czas nawalać? Nie widzicie innych korzyści z gry?
Ilość fragów na RS: 1/3/5
Ilość fragów na bana: 2/6/10
Uważam podobnie.
Ilość fragów na RS: 3/4/7
Ilość fragów na bana: 5/6/10
Zgadzam się, ograniczyć pvp dla random pk, a zrobić system wojen. Wilk syty i owca cała.
Ech, a jak proponowałem to w którymś tam temacie, to nie miał kto odpowiadać ;). Ale prawda to, zrobić system wypowiadania wojen między klanami i po sprawie. Normalnie PvP ograniczone, a jak klany chcą, to niech się na....dzielają do woli. Wtedy może być nawet tak:
Ilość fragów na RS: 10/30/60
Ilość fragów na bana: 20/50/100
konradowalkero
02-05-11, 18:47
To co teraz napisze to jestem tego pewien na 100% Gram w tibie 7 lat, z tego walczyłem w wojnach 5 lat na światach pvp. Byłem świadkiem upadku tibi poprzez mieszanie w pvp co spowodowało wzrost ilości boterów do 90% wszystkich graczy. Dlaczego jest tyle boterów? Nie można ich zabić a jak ich zabijesz to wracają na respawn i bocą dalej. Jak to jest możliwe? 20 osób dostaje unjusta gdy chce zabić 200EK bo tyle trzeba osób do zabicia takiej postaci. Co się stanie gdy padnie? Leci mu 2% danego poziomu + kupuje pvp blessa za cene 30k i wraca botować. Wpadamy drugi raz go zabić. Pada. My mamy już wykorzystany limit fragów do RS. Znów spadło mu 2% i 30 k ale teraz my nie mamy fragów, on wraca na exp i 4% expa i 60 k odrobi w 2-3 godziny botowania.
Dlaczego cipsoft nie zmieni pvp na stare? Bo oni chcą żeby ludzie botowali. Tak wiem że jest to dla niektórych nierealne ale posłuchajcie i zastanówcie się nad tym. Jak jeden typ ma 4 bot knightów i puszcza to wszystko na mc to musi kupić 4 pacc na te postacie. Kupuje te pacc za GP które wyboci ale cipsofta to nie rusza bo koniec końców i tak pacc kupiony jest za EURO. Znam takie osoby które botują 10 postaciami na raz i na wszystkich jest pacc i taki jeden typ kupuję 10 pacców w ciągu 3 miesięcy!!!
Tak są mass bany, cipsoft ma narzędzie które wykrywa w 100% perfekcyjnie wszystkich boterów. Jeżeli tak jest to dlaczego bana nie dostanie 20 tysiecy osób na mass banie tylko 2 tysiące? Przecież wszyscy botują! Skąd to wiem? Była teraz łatka wiosenna. Dzień przed łatką gdy wszyscy mieli sprawnego NeoBota było 35 tysięcy ludzi online. Wprowadzili łatke i bot przestał działać (na bota pod najnowszego klienta trzeba czekać 2-3 dni) Przez ten czas gdy nie było bota na tibi było online 10-15 tysięcy online. Ktoś mi może powiedzieć gdzie się podziało 20 tysięcy? Pojechali na wakacje? Nie. Oni poprostu nie mieli bota. (2 tysięcy graczy którzy teraz są banowani na mass banach to 8 levelki które stoją w depo na bocie i reklamują linkami jakiś shit)
Teraz wracam do Altaronu i podsumuje już konkretniej.
Jak nie będzie 2 unjusty za typa jak bije go 20 osób + 3/5/10 unjusty masz rs + 6/10/15 masz bana = poziom rozgrywki na serwie spada, kradniecie lota, wbijanie noobów na respa, brak szacunku noobow dla graczy ogarnietych, na zabijanie boterów nie wystarczy fragów. Dużo ludzi botuje na spawnach i zaraz te same noobki co teraz płaczą że ich zabijamy to będą płakać że wszędzie są boty i nie mają gdzie expić.
Wierzcie lub nie ale system pvp ze starej tibi jest najlepszym i przede wszystkim sprawdzonym rozwiązaniem bo przecież dobrze służył przez tyle lat a granie w tibie to był niezły fun a przecież grafika nie piękna :p. Do czasu aż system pvp nie był zmieniany ilość graczy na tibi stale rosła aż do 65 tysiecy online w ciągu dnia. Teraz po wszystkich pvp updatach mamy 15-35 tysięcy online. Jak myślicie przez to się stało? Przecież porobili tyle ciekawych updatów, nowe expowiska, potwory, achievementy, mouty, questy lecz graczy jest coraz mniej na tibi. Zastanówcie się sami ci którzy grali całe życie na non pvp jakie mają pojęcie na temat pvp i jak pvp sprzyja rozwojowi serwera? Macie zerowe pojęcie i nie powinniście się udzielać w sprawach pvp wogóle. Przyszliście na pvp z własnego wyboru. Znaliście warunki od samego początku. Teraz jak popadacie parę razy to się może nauczycie pvp, innego wyjścia niema. Pvp sprzyja rozwojowi i podnosi poziom rozgrywki, gracz który nie umie grać albo przestaje grać jak padnie pare razy albo się nauczy jak nie padać/jak skutecznie zabijać innych co na koniec końców wychodzi że owy gracz bardziej ogarnia i stawia wyzwanie innym graczom swoją osobą. Prawo dżungli i selekcja naturalna to najbardziej rozwojowy system jaki może być. Tak bardzo lubię Darwina i jego teorie :p
Dziennie/Tygodniowo/Miesięcznie
Ilość fragów na RS: 3/7/12
Ilość fragów na bana: 5/9/14
Ludzie, czy wy nie rozumiecie, że tu nie chodzi o skill pvp? Jak na akcji zabijamy ludzi z przeciwnego klanu wracają spowrotem bo wiedzą, że nie mamy fragów, i nie możemy ich bić, a oni rzucają się wszyscy na 1 wbijając tylko na nim yellow skulla, co to ma wspólnego z skillem pvp? Tu potrzeba jakiegos systemu pvp tak jak jest na rl, albo chociaż zmniejszenie trwania rsa bo miesiąc to ZDECYDOWANIE ZA DUŻO.
@konradowalkero
Dokładnie zmianam systemu pvp zmieniła tibia w ruine
A tak btw nie mow mi o 4 kontach bo 4 konta to ma sporo osob ja znam
typa co ma 200 knajtow 100+ :D
Co do fragow 3/6/12 :>
ban: 5/8/15
/S
na rs 3/6/12
na ban 5/8/15
Czyli tak jak pan up.
Gdy zaatakujemy skull powinien trwac 1-1.5min. Gdy zabijemy 10min. Rs powinien trwac 15 dni.
Takie jest moje zdanie.
Zaostrzyć zwykłe pvp i wprowadzić system wojen, gdzie znienawidzone klany mogą się wyżywać do granic zdrowego rozsądku.
na rs:1/3/5
na ban:2/5/9
Na rs:3/5/10
Na ban:5/10/15
Moim zdaniem najlepszy system + wprowadzenie systemu wojen który (tak jak powiedział kolega wyżej) udostępniłby możliwość wyżywania do granic zdrowego rozsądku! :)
War system najlepiej dodac ;) jesli jest po 30 ludzi w gildi to zara cala gildia bd miala rsy
Jak narazie to musiałem zabić 10 typa żeby wbić bana.
Dobre!
Dwimmerlaik
02-05-11, 21:47
Na rs:3/5/10
Na ban:5/10/15
tylko dodałbym dodatkową karę dla red skulli np. w przypadku śmierci zamiast 10% strat 15% :P
Ja ze swojej strony chciala bym zapytac :Co z graczami ktorzy nie chca walczyc z innymi,ktorzy chca poznawac fabułe gry ,poznac nowych ludzi spedzic godzinke przyjemnego biegania po mapie odrywajac sie od pracy ,codziennosci ,co z takimi ? Zapytuje rowniez czy tzn ze jestem gorsza ?bo nie mam potrzeby wyzywania sie na kims innym,jestem zla bo nie chce zabijac.Ja ze swojej strony pragneła bym by system pvp byl dla tych co tego chca tzw pvp opcjonalnie chce wlacza i nawala sie do bolu z drugim chętnym,a maluczkim takim jak Ja dane w spokoju pobawic sie questami,ciekawymi dialogami z npc
Zakazałbym banów za nadmiar zabić. Świat jest brutalny, trzeba się z tym pogodzić.
Zwiększyłbym za to kary związane z posiadaniem red skulla, takóż szybkość jego pojawiania się. Cokolwiek - NPCeci dyktujący niższe ceny, większe straty w przypadku śmierci, wolniejsza regeneracja wszystkiego (zemsta zza grobu, uh-huh!) itp.
Na rs:3/8/15
Na ban:5/12/20
Tak, to jest server rpg, duzo osob chce poznac fabule servera. I co z tego?
Tu nie ma durnego sms shopu, w ktorym dzieci wykupuja bp unskulli, po czym biegaja po servie bijac kazdego. Piszecie, ze ktos was zabije i tracicie to co zbieraliscie przez jakis czas. A kto wam broni stworzyc gildie albo dolaczyc do innej i potem sie na nim odegrac?
System wojen by sie przydal ale ustalanie mozliwoscie zabicia 1 osoby dziennie jak to niektorzy proponuja to glupota...Mozna poznawac fabule i sie bic, przeciez server nie zniknie po miesiacu.
konradowalkero
02-05-11, 23:32
Ja ze swojej strony chciala bym zapytac :Co z graczami ktorzy nie chca walczyc z innymi,ktorzy chca poznawac fabułe gry ,poznac nowych ludzi spedzic godzinke przyjemnego biegania po mapie odrywajac sie od pracy ,codziennosci ,co z takimi ? Zapytuje rowniez czy tzn ze jestem gorsza ?bo nie mam potrzeby wyzywania sie na kims innym,jestem zla bo nie chce zabijac.Ja ze swojej strony pragneła bym by system pvp byl dla tych co tego chca tzw pvp opcjonalnie chce wlacza i nawala sie do bolu z drugim chętnym,a maluczkim takim jak Ja dane w spokoju pobawic sie questami,ciekawymi dialogami z npc
Gracze którzy chcą poznawać fabułę a nie robią niczego przeciwko nam mogą spać spokojnie znaczy się grać :P
System wojny to jest złe rozwiązanie. Mówię o systemie wojny który jest na real Tibi. Owy system wojny opiera się na skumplowaniu dwóch przeciwnych gildii do tego stopnia żeby jedna i druga strona przyjęła warmode. Nie ludzie tak nie może być że ja muszę być zależny od drugiej strony konfliktu czy oni chcą się bić czy nie. Jak zawinili to mają szanse albo rozwiązać problem albo walczyć sobie przeciwko. Aktualnie warmode z Tibi jest niedopracowany a powiedziałbym nawet że bezsensowny.
thomson1708
02-05-11, 23:49
Nie ludzie tak nie może być że ja muszę być zależny od drugiej strony konfliktu czy oni chcą się bić czy nie. Jak zawinili to mają szanse albo rozwiązać problem albo walczyć sobie przeciwko. Aktualnie warmode z Tibi jest niedopracowany a powiedziałbym nawet że bezsensowny.
Zawsze zostaje ci random pk, war mode jest opcjonalny w walce 2-ch lub więcej gildi o władze :)
(Pozwala on na oszczędzenie na fragach itp. na dużych openkach)
konradowalkero
02-05-11, 23:56
Zawsze zostaje ci random pk, war mode jest opcjonalny w walce 2-ch lub więcej gildi o władze :)
(Pozwala on na oszczędzenie na fragach itp. na dużych openkach)
Tak ale na real tibi myśleli że stare pvp zastąpią warmodem na który zgodzić się muszą dwie gildie kiedy im pasuję. I chodzi mi oto żeby tu nie było jak aktualnie a tibi.
To co teraz napisze to jestem tego pewien na 100% Gram w tibie 7 lat, z tego walczyłem w wojnach 5 lat na światach pvp. Byłem świadkiem upadku tibi poprzez mieszanie w pvp co spowodowało wzrost ilości boterów do 90% wszystkich graczy. Dlaczego jest tyle boterów? Nie można ich zabić a jak ich zabijesz to wracają na respawn i bocą dalej. Jak to jest możliwe? 20 osób dostaje unjusta gdy chce zabić 200EK bo tyle trzeba osób do zabicia takiej postaci. Co się stanie gdy padnie? Leci mu 2% danego poziomu + kupuje pvp blessa za cene 30k i wraca botować. Wpadamy drugi raz go zabić. Pada. My mamy już wykorzystany limit fragów do RS. Znów spadło mu 2% i 30 k ale teraz my nie mamy fragów, on wraca na exp i 4% expa i 60 k odrobi w 2-3 godziny botowania.
Dlaczego cipsoft nie zmieni pvp na stare? Bo oni chcą żeby ludzie botowali. Tak wiem że jest to dla niektórych nierealne ale posłuchajcie i zastanówcie się nad tym. Jak jeden typ ma 4 bot knightów i puszcza to wszystko na mc to musi kupić 4 pacc na te postacie. Kupuje te pacc za GP które wyboci ale cipsofta to nie rusza bo koniec końców i tak pacc kupiony jest za EURO. Znam takie osoby które botują 10 postaciami na raz i na wszystkich jest pacc i taki jeden typ kupuję 10 pacców w ciągu 3 miesięcy!!!
Tak są mass bany, cipsoft ma narzędzie które wykrywa w 100% perfekcyjnie wszystkich boterów. Jeżeli tak jest to dlaczego bana nie dostanie 20 tysiecy osób na mass banie tylko 2 tysiące? Przecież wszyscy botują! Skąd to wiem? Była teraz łatka wiosenna. Dzień przed łatką gdy wszyscy mieli sprawnego NeoBota było 35 tysięcy ludzi online. Wprowadzili łatke i bot przestał działać (na bota pod najnowszego klienta trzeba czekać 2-3 dni) Przez ten czas gdy nie było bota na tibi było online 10-15 tysięcy online. Ktoś mi może powiedzieć gdzie się podziało 20 tysięcy? Pojechali na wakacje? Nie. Oni poprostu nie mieli bota. (2 tysięcy graczy którzy teraz są banowani na mass banach to 8 levelki które stoją w depo na bocie i reklamują linkami jakiś shit)
Teraz wracam do Altaronu i podsumuje już konkretniej.
Jak nie będzie 2 unjusty za typa jak bije go 20 osób + 3/5/10 unjusty masz rs + 6/10/15 masz bana = poziom rozgrywki na serwie spada, kradniecie lota, wbijanie noobów na respa, brak szacunku noobow dla graczy ogarnietych, na zabijanie boterów nie wystarczy fragów. Dużo ludzi botuje na spawnach i zaraz te same noobki co teraz płaczą że ich zabijamy to będą płakać że wszędzie są boty i nie mają gdzie expić.
Wierzcie lub nie ale system pvp ze starej tibi jest najlepszym i przede wszystkim sprawdzonym rozwiązaniem bo przecież dobrze służył przez tyle lat a granie w tibie to był niezły fun a przecież grafika nie piękna :p. Do czasu aż system pvp nie był zmieniany ilość graczy na tibi stale rosła aż do 65 tysiecy online w ciągu dnia. Teraz po wszystkich pvp updatach mamy 15-35 tysięcy online. Jak myślicie przez to się stało? Przecież porobili tyle ciekawych updatów, nowe expowiska, potwory, achievementy, mouty, questy lecz graczy jest coraz mniej na tibi. Zastanówcie się sami ci którzy grali całe życie na non pvp jakie mają pojęcie na temat pvp i jak pvp sprzyja rozwojowi serwera? Macie zerowe pojęcie i nie powinniście się udzielać w sprawach pvp wogóle. Przyszliście na pvp z własnego wyboru. Znaliście warunki od samego początku. Teraz jak popadacie parę razy to się może nauczycie pvp, innego wyjścia niema. Pvp sprzyja rozwojowi i podnosi poziom rozgrywki, gracz który nie umie grać albo przestaje grać jak padnie pare razy albo się nauczy jak nie padać/jak skutecznie zabijać innych co na koniec końców wychodzi że owy gracz bardziej ogarnia i stawia wyzwanie innym graczom swoją osobą. Prawo dżungli i selekcja naturalna to najbardziej rozwojowy system jaki może być. Tak bardzo lubię Darwina i jego teorie :p
Zgadzam sie z Tobą w 100000000000000000000000% sam mam 21 lat tez gram w tibie 7-8 lat . obecnie mamy opanowane na RL Tibii 3 swiaty Furora , Pandoria , Morgana no i w polowie Thoria wszystko co napisales w kazdym calu zgadza sie teraz poprostu nie jestesmy w stanie zapanowac nad tzw. "zydkami" robia sobie chary 100 lvle wpadaja na kazdy resp kradna loty itp. a my im nic nie mozemy zrobic jedyna opcja sa nasze noob chary i to tez nie w ilosci 10 noob charow vs "1-2 zydkow" tylko musimy max 2 charami wpadac i marnowac po 1 unjuscie.. tak zniszczyli pvp ; ( dawniej lecialo sporo ludzi a unjusta dostawalo 1-2 osoby .. a zadne nieogary z 50-150 magami (zydki) nie zgodza sie na war moda z nami czyli 200-450 lvlami ... a na unjusty strzasznie trzeba sie nameczyc zeby zrobic cos 1 osobie teraz z tym blesem od pvp kolo pada i 5 razy dziennie pusci sobie bota na noc jak my spimy i nadrabia wiecej niz mial w ciagu dnia.. i zamiast sie cofac to leci dalej do przodu .. ten post jest naprawde za krotki zeby opisac kazdy szczegol dzisiejszego pvp . jak dla mnie to po prostu porazka na dzien dzisiejszy . teraz zchodzac troszke na ziemie powracajac do tematu Altaronu tak nie jest to ots jest to normalna tibia tylko ze po polsku tak. czyli kazdy ma szanse sie wybic server ruszyl niedawno i jak dla mnie 3/5/10 systemem gdzie kazdy char ktory zaznaczy postac ktora sie wylozy ma dostac unjusta to jest to do bani.. jak tak ma zostac to powinno byc 10/30/60 jak juz ktos wczesniej napisal ale jak zmienicie na to ze tylko ostatnia osoba ktora zada obrazenia potencjalnemu wrogowi ktory sie wylozy dostanie tylko unjusta to moze i zostac jak dla mnie 4/8/16 (fragow na rs) . tak jak juz ktos wczesniej napisal tu moim zdaniem tak jak na RL nie przejdzie system wojny na ktory mialy by sie zgodzic oby 2 strony i trzeba to zalatwiac unjustami ... niestety ale tak jest ta gra drogie dziewczyny to nie jest bajka ta gra ma najwyzsza kare smierci z wszystkich gier i obudzcie sie z tego letargu .. jak chcecie sobie mapke zwiedzac pogadac postac i miec przy tym grafike to sciagnijcie sobie nie wiem diablo , metina , linega nie wiem co jeszcze .... co tylko chcecie ta gra ma swoj klimat i niepozwolmy go zniszczyc ... tu wlasnie chodzi o to kto bedzie trzymal server kto bedzie dominujacym w przypadku tej gry klanem a nie ludzmi biegajacymi po mapie zbierajacymi kwiatki i poznajacymi przyjaciol obudzcie sie nie ma przyjaciol w tibii " umiesz liczyc licz na siebie innych twoje szczescie j..." przyjaciol poznaje sie w zyciu realnym ... moje drogie kobiety . to tyle too co napisalem to i tak wszystko w skrocie tak naprawde trzeba bylo by sie rozpisac na o wiele wiecej . mam nadzieje ze starzy Pro Playerzy mnie rozumieja a reszcie non-pvp pleyerom mowimy stanowcze NIE
Też jestem za zwiększeniem ilości fragów ponieważ nooby wbijające na expa mogą Ci cisnąć i wgl a ty nic z tym zrobić nie możesz ponieważ ? 3 fragi i rs .. pomyślcie troche..
Wy nie rozumiecie, że takie zasłanianie się 'wymierzaniem sprawiedliwości' to jest wierutne kłamstwo i wszyscy o tym wiedzą? Nie oszukujmy się, tutaj pvp to w większości ubijanie kogoś bez powodu dla zysku, zabawy albo pokazania że się jest silniejszym. Nie rujnujcie tej gry, bo zrobicie z tego serwera typową napierdalankę typu pvp-enfo albo war ots.
Dziennie/Tygodniowo/Miesięcznie
Ilość fragów na RS: 3/5/10
Ilość fragów na bana: 5/10/15
RS
dzień/tydzień/miesiąc
3/6/10
BAN
5/12/16
Wy nie rozumiecie, że takie zasłanianie się 'wymierzaniem sprawiedliwości' to jest wierutne kłamstwo i wszyscy o tym wiedzą? Nie oszukujmy się, tutaj pvp to w większości ubijanie kogoś bez powodu dla zysku, zabawy albo pokazania że się jest silniejszym. Nie rujnujcie tej gry, bo zrobicie z tego serwera typową napierdalankę typu pvp-enfo albo war ots.
signed
<znaki>
Dziennie/Tygodniowo/Miesięcznie
3/5/12
5/10/16
przy czym fragi otrzymywać powinny tylko 2 osoby, które zadają największą ilość obrażeń.
Wy nie rozumiecie, że takie zasłanianie się 'wymierzaniem sprawiedliwości' to jest wierutne kłamstwo i wszyscy o tym wiedzą? Nie oszukujmy się, tutaj pvp to w większości ubijanie kogoś bez powodu dla zysku, zabawy albo pokazania że się jest silniejszym. Nie rujnujcie tej gry, bo zrobicie z tego serwera typową napierdalankę typu pvp-enfo albo war ots.
Popieram.....
Dlaczego nie wyznaczyc terenu w ktorym mozna sie zabijac ? dla przykladu dac tam wiekszy exp,czesc questow z lepszymi nagrodami,lepszy loot i mozliwosc zabijanie sie pomiedzy graczami ,gildiami wowczas nie ograniczac ich czaszkami ani jakikolwiek karami bo kto zechce sam wejdzie na taki teren walczyc z innymi badz zdobyc rare item.Mysle ze mowienie komus kto nie chce zabijac innych graczy majac szereg roznorakich potworow jest smieszne i krzywdzace nie kazdy czerpie z takiego czegos przyjemnosci zabawy ,gra z zalozenia ma bawic ,pozwolic spedzic milo czas wszystkim bez wzgledu na poglady, charakter,kolor skory czy religie i wyganianie kogos ze wzgledu na ich przekonanie jest krzywdzace
adamo199412
05-05-11, 11:10
Bo ta gra to zbiorowisko polskiego kwiatu Tibijczyków.
Wszystkie nooby, dzieci neo, blokerzy, to wszystko Polacy.
Koniec tej gry jest bliski :p
Ilość fragów na RS: 5/8/15
Ilość fragów na bana: 8/15/20
Dlaczego tak?? Bo z pewnoscia beda wojny klanow i z pewnoscia nikt nie bedzie czekal az ktos wbije skulla jak to teraz na tibi wyglada (tak wiem to nie tibia bla bla bla)
Nastepny powod to pokazanie noobom, zlodziejom, kozakom gdzie ich miejsce nie wyobrazam sobie ze jakis typ ktory mi do gaci nie dosrasta bo urwal sie z npvp servera tibi nawciska w dp a pozniej nie bede mogl mu pokazac co sie z takimi robi... To samo sie tyczy typkom ktorzy sie wbija na wyzszym poziomie na expa...
A jesli tak bardzo chcecie to mozna racjonlanie wymyslic ilosc unjustow + zrobicie war moda ogarnietego dla klanow i bedzie po problemie...
3/5/12.. po co więcej ??
3/5/12 po co więcej...
3/5/12.. po co więcej ??
3/5/12 po co więcej...
Przeanalizuj mojego posta wyzej to sie dowiesz czemu a nie bedziesz glupie pytania dawal.
Jako, że Slythia napisała, że możliwe jest w przyszłości postawienie drugiego serwera - altaron NPVP, chciałem powtórzyć, że jestem jak najbardziej za.
Jako, że Slythia napisała, że możliwe jest w przyszłości postawienie drugiego serwera - altaron NPVP, chciałem powtórzyć, że jestem jak najbardziej za.
Podpisuję się pod tym.
10 minut temu jakiś kozak z 25 lvlem na mnie naskoczył, że mam mu wypier... z expa i dać linę i łopatę ._. Wiem, że na PA nic nie można poradzić, ale za to można zrobić serwer NPVP, który zapobiegnie chociaż PA. Oczywiście dla spragnionych walki powinny być dostępne wojny gildii jak na RL.
Jestem za
Dziennie/Tygodniowo/Miesięcznie
Ilość fragów na RS: 3/5/10
Ilość fragów na bana: 5/10/15
kadayo_pro
07-05-11, 08:25
porąbało was? co to za gra na npvp? pvp to najlepsza rzecz jaka jest w grach mmorpg , a jak was to wkurza to nara, pvp musi być, bo to podstawa, tylko tyle że po zabiciu przez gracza nie powinien leciec lvl tylko jakies 15% albo 10% lvl
A ja jestem jak najbardziej za powstaniem 2 serwera, z nonpvp, nikt nikomu nie każe grać w systemie w którym nie lubi przebywać. Śmieszą i jednocześnie smucą mnie wypowiedzi dzieciaczków którym najbardziej zależy na pk-owaniu pod bramą miasta, bo mają 20 lv i mogą zabić 10 lv na 5 czy 10 ciosów ze swoich super hiper broni +25 ataku ...
W tibii jest pvp, enfo i nonpvp, i byłoby super żeby i tu było dla każdego do wyboru.
Do dzieci pvp, jak to lubisz to się bij, ale nie obrażaj innych którzy nie lubią pvp, bo każdemu zależy na czym innym. Grałem 4 lata na non pvp i jakoś poradziłem sobie zawsze z nobami, złodziejami i innego typu hałastrą. Jeśli umiesz tylko zabijać w party albo 2x mniejsze lvle to już myślisz że taki kozak jesteś ? Tylko tak umiesz rozwiązywać swoje problemy z innymi graczami?
Podsumowując, dzieciom lubiącym pvp - jeden serwer, dzieciom lubiącym nonpvp drugi. Wszyscy będą cali i zdrowi i zapewne wystarczająco zadowoleni.
Pozdro.
Co do tematu:
System pvp 3/6/10 i ban tygodniowy za 6/12/20 wydaje się być w porządku.
Pamietaj że to nie jest tibia tylko altaron. Altaron został wymyślony jako gra w której można zabijać i jak się nie podoba nie musisz grać. TO NIE JEST TIBIA Z PODZIAŁEM NA SERWERY!!!!!!!!!!!!!
Czyli wg Ciebie jak będą 2 serwery to gra będzie już do du.y i nie będziesz w nią grać ? Nie martw się, znajdą się inni na to zwolnione miejsce ;)
Zobacz ile jest gier MMO i po ile mają serwerów. Chciałbyś grać na serwie z np. 20 tys. graczy ? To gratulacje łącza...
Jeśli ta gra się rozkręci prędzej czy później będą zakładane nowe serwery. Oby prędzej i oby z różnorodnym systemem pvp i nonpvp.
a) 3 nieoznaczonych graczy w przeciągu 24 godzin‚
b) 7 nieoznaczonych graczy w przeciągu 7 dni‚
c) 12 nieoznaczonych graczy w przeciągu 30 dni
Ludzie uważacie że to jest dużo ?
ZycieJestHajem
12-05-11, 08:12
na rsa powinny byc 3 fragi na dzien ...
miesiecznie z 15 . ja nie wiem zabic 4 osoby na miesiac przeciez to zadna zabawa
15 na miesiąc+system wojen gildi i będzie dobrze na tydzien 7 fragów albo 6 i też ok
ZycieJestHajem
16-05-11, 17:58
3/7/17 + pvp od 15
Marudzicie ;P
Dobrze jest jak jest.
Co do serwera npvp oczywiście jestem za, a ludziom którzy myślą, że gracze zmieszczą się na jednym serwerze życzę powodzenia.
Altaron fakt został stworzony z myślą o pvp, ale nie zapominajmy, że zostal stworzony w klimacie RPG - czyli nie chodzi tu o ciągłe zabijanie słabszych.
Dzisiaj widziałem jak jakiś ~30 poziomowy magus zabił dwóch trenujących na sobie 10 poziomowych graczy od tak bez ostrzeżenia.
Nie o to tu chodzi.
Dodajcie War System !! to tak nie bedzie
Hahaha secrum czyściła chamstwo<haha> DObry żart wiecie jak czyścili chamstwo kiedyś ten gamoń z megrimem wbili na expa i zabili wszystkich a potem ,, nie chciało nam się pisać więc zaoszczędziliśmy na czasie "
Ja się bardzo cieszę że to nooby z secrum są cały czas napadani.
Anty megrim anty securum
Ja jestem za tym by pvp zostało ograniczone a żeby można było się napierdzielać klan vs klan, bo to jest bez sesnu gdy wracam z expa trace 2.5 h a tu przychodzą 2 cymbały i mnie dedają i cały lot i exp i magik spada.
porąbało was? co to za gra na npvp? pvp to najlepsza rzecz jaka jest w grach mmorpg , a jak was to wkurza to nara, pvp musi być, bo to podstawa, tylko tyle że po zabiciu przez gracza nie powinien leciec lvl tylko jakies 15% albo 10% lvl
Dokładnie albo nawet nie lvl a sam bag.
War system sie nie sprawdzil w rl wiec mówie nie.
2 unjusty za 1 gracza.
co do fragów:
3 w jednym dniu - > rs
6 w tygodniu - > rs
16 w miesiącu - > rs
/S
war system? to niszczy pvp gry, jak sobie wyobrażacie starcia gildii w momencie gdy przegrywająca strona będzie blokowała przejścia innymi postaciami, niebędącymi w gildii.
kolejna sprawa,
lecicie z jakimiś głupimi tekstami typu "przyszliście się tu tylko nawalać, to jest również rpg", a w średniowieczu ludzie nie byli napadani przez bandytów i zbójów, tracąc swój dobytek? To właśnie możliwość wcielania się w postacie, opowiadanie się po jednej ze stron dobra i zła? wzajemne relacje, odzwierciedlenie społeczeństwa sprawiają, że ta gra jest tak uzależniająca.
Wiadomo, że światem rządzi silniejszy, tak było, jest i będzie. Nie twórzcie utopii gdzie wszyscy będą kulturalni, mówić 'ą', 'ę', i traktować siebie z szacunkiem, bo to
1) jest niemożliwe
2) jest nudne
3) patrz pkt 2
@Osoby tak bardzo abusowane
przestańcie płakać! od tego macie klany by się wspierać. Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego. Ktoś was atakuje, wyzywa, zabijacie go w kilka osób, klanem.
Jestem za starym tibijskim systemem pvp.
Za zabicie osoby fragi zbierają 2 osoby, ten który zrobił największy dmg oraz ten który dobił ofiare.
reszte sami znacie.
War system sie nie sprawdzil w rl wiec mówie nie.
2 unjusty za 1 gracza.
co do fragów:
3 w jednym dniu - > rs
6 w tygodniu - > rs
16 w miesiącu - > rs
/S
Signeeeeeeed.
Po prostu zróbcie 2 unjusty za osobe !! A nie 20 unjutów !!
Ja też popieram przedmówców !! \o/
"Po prostu zróbcie 2 unjusty za osobe !! A nie 20 unjutów !!"
I będzie git :3
Żadnych warmode ! Żadnego kombinowania !! Komuś sie nie podoba gra bo go zabijają niech idzie pograc w metina czy inne głupie gry , nawet w tibie... Albo niech czekaja na server non pvp !
Po prostu wystarczy zrobić 2 unjusty za zabicie jednej osoby.
Unjusta dostanie ten kto zadał ostatni cios i ten kto zadał najwiekszy damage tyle.
3/7/10 wystarcz
Dziekuje problem rozwiazany... Ci co grali w prawdziwa tibie na starym pvp wiedza ze to najprostrze i najlepsze rozwiazanie. Dzieki Pa