PDA

Zobacz pełną wersję : Ankieta V - Czy według Ciebie Altaron powinien być grą łatwiejszą czy trudniejszą?


Tron
15-09-13, 18:20
Witajcie po raz piąty!

Czwarta z kolei ankieta (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=6909) już za nami. Podawaliście w niej swoje ulubione zadanie lub też zadania fabularne i wygłaszaliście swoje sugestie jakie misje powinny się pojawić w grze. Padło 34 odpowiedzi, jedne bardziej szczegółowo opisane, jedne mniej. Jednomyślnie dały nam one jednak do zrozumienia jakich wyzwań oczekujecie od gry najbardziej. Zdecydowana większość z Was chciałaby w grze zadania trudne, wymagające zebrania drużyny jak i myślenia i główkowania nad rozwiązaniem danej misji. Oczekujcie więc cierpliwie nadchodzącej aktualizacji, gdyż postaramy się spełnić Wasze prośby!

Zgodnie z tradycją, jedna wylosowana osoba z odpowiadających zostanie nagrodzona statusem szlacheckim. Postanowiliśmy jednak zmienić troszkę tą tradycję, zwiększając ilość nagród do dwóch siedmiodniowych statusów szlacheckich. Szczęśliwcami zostają Kleikk (https://forum.altaron.pl/member.php?u=35070) i my life (https://forum.altaron.pl/member.php?u=35690). Gratulacje! Jednak to nie wszystko, już wkrótce zostaną rozdane nagrody w grze dla tych najbardziej aktywnych z odpowiadających - zachęcam więc do udziału!

Przejdźmy więc do piątego już pytania:
Czy według Ciebie Altaron powinien być grą łatwiejszą czy może trudniejszą? Uzasadnij swoją odpowiedź i zaproponuj co powinno zostać zmienione, aby grę ułatwić/utrudnić.

Nieuzasadnione odpowiedzi będą usuwane. Dodatkowo, miejsce to nie służy do krytykowania, lub dyskutowania nad pomysłami innych użytkowników. Proszę także o przestrzeganie zasady jeden użytkownik = jeden post. Wszelkie próby obejścia tych zasad będą karane.

Temat zostanie zamknięty 21 września. Zapraszam więc do brania udziału w ankiecie!

status szlachecki był losowany po numerze posta, poprzez stronę www.losowe.pl

Wicked
15-09-13, 18:26
<fejsplant> A sądziłem, że głupszych ankiet już nie będzie.
Cóż. Trzeba jak krowie na rowie, to trzeba...

Chciałbym.
Aby.
Altaron.
Był.
Trudniejszy.
Podkreślam:
TRUDNIEJSZY

Była setka tematów na ten temat, ale widać administracja nie raczy ich nawet czytać albo sobie zawracać głowę opiniami graczy.
Co do uzasadnienia - odsyłam do setek moich postów na tym forum, których nie mam najmniejszego zamiaru przytaczać milionowy raz. Skoro adminom się nie chce, to czemu mi się ma chcieć?

Hef e najs iwning.

#Uzasadnij swoją odpowiedź i zaproponuj co powinno zostać zmienione, aby grę ułatwić/utrudnić.

Szczerze to mi wisi to uzasadnianie. Uzasadniałem w setce tematów. Jak się adminom tego czytać nie chce, a wszak to są PROPOZYCJE i inne tematy, to po kiego hugona mam pisać tu? A w rzyci mam.
Moje uzasadnienie, proszę:
Zmieńcie Altaron, utrudnijcie go. < - Proszę, mam nadzieję, że pomogłem.

EDIT Nr któryśtam

Dobra, po pierwszej fali fejspalmingu wrzucam, może tym razem nie zostanie to olane przez adminów.

1. Utrudnienie zbieranie doświadczenia -w każdy możliwy sposób, ale głównie daily i zadanie podobne. Nie oszukujmy się, to jest prawdziwa farma expa dla lowlvl, gdzie mając wiedzę o grze na poziomie kartofla możemy wbić 100 poziom bez większego wysiłku, logując dziennie parę razy na godzinkę max.
Samo expanie powinno wymagać większego nakładu intelektualnego niż (mówię o rycku przynajmniej) F2, F3, F8, zapętlić. Sorry, ale często przyłapywałem się na tym, że robiłem któreś kółko na starych czerwonych smokach i nawet nie wiedziałem kiedy mi tyle potów zlatywało, bo robiłem to tak mechanicznie, że nie potrafiłbym nawet powiedzieć jaki mam loot w plecaku.
Profit. Rycerz. Ma. Wszędzie. Co sprowadza się do faktu, że expanie można zapętlić jeszcze bardziej i otrzymujemy nieskończone stare smoki do lvl 250+. Jak ktoś ma dość zaparcia.

2. Eq. Wszechobecne, łatwo zdobywalne tony itemów, które każdy przerzuca plecakami w depo/domku (gdy już zabraknie miejsca w depo). Nie ma to tamto, z racji braku itemów do addonów, outfitów, mountów, questów, muszą sypać eq. A jak sypie EQ, to mamy zapchanie rynku i zaraz dojdziemy do momentu, gdzie jedynym rynkiem zbytu jest Urban, gracze nie mogą nic kupić (bo mało komu się chce itemy trzymać), a nikt nic nie sprzeda, bo nie ma komu. Błędne koło, zjebana gospodarka, hiperinflacja, setki razy wałkowane, zero reakcji so far. Let's go more.

3. Straty. No cóż. Straty zawsze frustrują, ale możliwość zrobienia blessów i wykupienia ich za grosze (mówię o npvp, darować se spiny fragery) sprawia, że szybko przestają się liczyć. Zwłaszcza, że zmiana lvlu na wyższy/niższy to różnica 10-15 hp, x many, troche skilla i generalnie różnica 1-2 punktów w obrażeniach zadawanych. Działa to jednak w drugą strone tak samo, to znaczy - wbicie lvlu daje takie profity, że aż sie chce expać. ;)

4. Balans. Obecnie nie istnieje. Sad, but true. Mamy wszechmogących duchownych i taką sobie resztę. Nestety, ktoś zapomniał, że to niby gra nastawiona na exp grupowy i tym samym jedna profka dostała wszystko, a reszta w zestawieniu z duchownym wygląda jak... no, ułomnie. Tyle.

5. Rozwój gry, a gracze. To jest bardzo istotna kwestia. Nie wiem jakie administracja ma priorytety (o ile w ogóle zna takie słowo), ale obecnie gracze szybciej wbijają/zdobywają/expią i sto innch rzeczy, niż Administracja dostarcza czegokolwiek. Nowego update'u wystarcza na 2-3 dni, po czym wszyscy znudzeni wracają do grania w makao na kurniku i siedzenia pod depo.

6. Ludzie, a administracja. Jak na moje to dość istotny element, bo nawet gdy człowiek chce pomóc, to guzik może. Siedzi, nudzi się, narzeka, a potem słyszy: "Zamiast marudzić, to zrób coś , pomóż." - A jak robi, to już każdy ma w dupie. I koło się zamyka.

Nie będę sypać jakichś gotowych rozwiązań. Niech sobie administracja w końcu ogarnie własne podwórko, wtedy będzie można myśleć co dalej.

Gekko
15-09-13, 18:40
Myślę że altaron powinien być i trudny i łatwy, z początku łatwy i stopniowo powinien stawać się coraz trudniejszy podkreślam stopniowo! żeby nowi gracze nie zniechęcali się już na starcie dla tego początek powinien być łatwiejszy ponieważ ma za zadanie wprowadzić gracza w fabułę oraz objaśnić podstawowe zagadnienia niezbędne do dalszej rozgrywki która coraz to będzie trudniejsza, wymagać będzie nie małej wiedzy do dalszej eksploracji krainy i unikania zagrożeń, myślę że najłatwiejszym sposobem zwiększenia poziomu trudności rozgrywki jest zmniejszenie exp aktualnie jest zbyt ogromny, tylko że tutaj powstaje kość niezgody bo nowi gracze którzy będą zaczynać na trudniejszym poziomie nigdy nie dościgną tych graczy którzy zdobywali doświadczenie na starym altaronie, cóż wiąże się z to... tak dobrze pomyślałeś z resetem postaci, myślę że większość społeczeństwa altaronu jest przeciwko resetowi i oczekuję że szanowna administracja podzieli się swoim stanowiskiem na temat resetu postaci czy kiedy kolwiek bedzie.

Takie jest moje zdanie.

Ellegon
15-09-13, 19:06
Altaron powinien być o wiele trudniejszy (np. limit kupowania potków na 24h żeby w końcu alchemik był potrzebny), mniejszy drop (oprócz początkowych mobków typu krasnale, żeby nowi mieli gdzie i jak zarabiać).

Edit. Co do limitu kupowania potków najłatwiej obejść mając xxx postaci, więc limit by mógł wyglądać następująco: 10 lvl - 15 potionów, 20 lvl - 30 potionów (czyli co 10 lvl'i by się zwiększał limit o 15). Oczywiście należy pamiętać, że to dotyczyłoby tylko kupowanych od npc'a potów.

Edit2. Wprowadzenie ataków krytycznych dla graczy i mobów, które byłyby 1.5-2x silniejsze od zwykłego ciosu. Spowoduje to pewną ostrożność na niektórych expowiskach. Do tego wśród bonusów setowych/może do broni dodać kolejne pkt zwiększające atak krytyczny, ale niewiele, np. demoniczny set by dostał dopiero 1-2% większe szanse na krytyk; +1% do krytyka dla broni ulepszonych ZWOJAMI na min. +4 (kostka by nie zwiększała szansy na krytyk). Wtedy też może zwoje by zyskały troszkę na cenie, ponieważ zrobienie broni na +4 zwojami jest wyzwaniem.

MianDa
15-09-13, 19:25
Zgadzam się z Gekko co do:

Myślę że altaron powinien być i trudny i łatwy, z początku łatwy i stopniowo powinien stawać się coraz trudniejszy podkreślam stopniowo! żeby nowi gracze nie zniechęcali się już na starcie dla tego początek powinien być łatwiejszy ponieważ ma za zadanie wprowadzić gracza w fabułę oraz objaśnić podstawowe zagadnienia niezbędne do dalszej rozgrywki która coraz to będzie trudniejsza, wymagać będzie nie małej wiedzy do dalszej eksploracji krainy i unikania zagrożeń

Ellegon ma dobry pomysł z :

(np. limit kupowania potków na 24h żeby w końcu alchemik był potrzebny)

Wszelkie grzebanie w expie raczej uważam za zbędne. Wiadomo że albo reset i każdy kto cokolwiek osiągnął będzie niezadowolony, albo bez resetu i wtedy początkujący będą na beznadziejnej pozycji. Ale za to można by dodać trochę większe zróżnicowanie potworków - na zasadzie że potwór daje tyle samo expa co inny, ale jest od niego mocniejszy, ale tez ma lepszy loot. Wtedy byłby wybór. Kto chce mieć latwiej niech idzie na słabszego, ale liczy się z mniejsza kasą. A kto chce mieć trudniej to idzie na mocniejsze, ale też zarabia.

Wiele osób tutaj pisze o sprawieniu by potworki były tak silne by expienie w pojedynkę było nieopłacalne. Nie zgadzam się z tym. Jestem graczem bardzo solowym, nie lubię drużynowego latania, więc jestem przeciwko takiej sytuacji gdzie nie mogę sam expić efektywnie i muszę szukać drużyny. Tym bardziej że najczęściej bywam w grze rano, a wtedy większośc ludzi w szkole, bo głównie grają gimnazjaliści/licealiści a starszych którzy nie musza spędzać czasu w szkole jest malutko.

Zielu
15-09-13, 19:48
Gra powinna zaczynać się na luzaku, tak jak jest w sumie, ale od 50-70 lvl powinna robić się coraz trudniejsza.
Początek nie może być trudny bo będzie zniechęcał. Nowi bez wsparcia będą padać jak muchy i rezygnować. A to chyba nie o to chodzi...
Po 50-70 lvl powinny zaczynać się schody, a gra powinna być coraz trudniejsza.
Powyżej 150-200 lvl efektywne expienie w pojedynkę powinno być ekonomicznie nieuzasadnione.

Pobawił bym się też z lotem troszkę, tak by zbieranie pierścionków i amuletów było podstawą w locie małych lvl, a lvl 100+ by relatywnie odczuwał brak tych itemków podczas expienia.

rycerz5
15-09-13, 20:14
Stawiam na trudniejszą, odniosę się tu do strat po śmierci:
*powinno być wprowadzone o wiele większe straty po śmierci, teraz jest to rząd 1 lvla, powinny spadać conajmniej 2, osobiscie jestem za przedziałem 3-4. Daje to sytuację, w której jedna akcja na 140 lvlu dla kogos konczy sie dwoma deskami i 133-134lvlem. Zaraz wiele ludzi zacznie płakać zebym sam sobie odrabiał takie chujowe straty i tak dalej! Ale rozwiazujac to w ten sposob straciłyby swe znaczenie daily questy - nie odrabialibysmy 800-900 k expa które ja teraz Windem odrobie w 2-3 dni , tylko odrabiałbym pare milionow.
*zwiększenie ceny blessów na lvl o 50-150% - i tak kazdy z nas ma w chuj talarów w domku, jak wspomniał Kael ludzie srają talarami, a tak przynajmniej na PVP miałoby sie teraz po co naprawde zarabiać. Jak ma byc trudno to ma być trudno, albo ciułasz i masz te blessy albo dalej hunty po 2kk na plus :]

tarzan15
15-09-13, 20:58
Były miliony tematów, żeby gra na Altaronie była trudniejsza i to według mnie jest dobry pomysł. W końcu to jest RPG, głównie powinno się zdobywać lvle, czy jakieś tam nagrody na zadaniach, a expienie byłoby sprawą drugorzędną. Można by potwory (WSZYSTKIE!) ulepszyć, albo zmienić ich statystyki tak, żeby samotne polowania po prostu by się nie opłacały. Takie pomysł skutkowałby większą ilością graczy, bo ludzie by reklamowali, żeby z kimś poexpić.

Dodam że pomysł Ellegona jest zajebisty i chętnie zobaczyłbym go w grze ;)

adamo199412
15-09-13, 21:38
Ja bych chciał żeby Altaron był trudniejszy.
Po pierwsze prymo najazdy które będą kosiły wszystkich nisko poziomowych graczy na ulicach.
Po drugie może zrobicie coś z tym całym złomem bo obecnie nic się nie opłaca sprzedawać innym graczom, lepiej wszystko wyje*bac do śmietnika (ew. Urbana jak coś kupuje).
Po trzecie cała masa nowych (naprawdę trudnych questów) przy których trzeba będzie się naprawdę w gacie pos*ać. No ale niech też nagrodą będzie coś super hiper fajnego.
Po czwarte nowe stroje. Na 55 poziomie robie sobie bez problemu całego Mechanika mam strój 2h i co? I musze latać w nim do usranej śmierci. Wysoko poziomowi gracze latają w tym samym ale na różowo dla jaj. Mało tych wyglądów jest oj malutko !!!
Więcej mi się nie chce pisać bo ide grać w kalambury na Kurniku :D

cewix
16-09-13, 01:57
Po pierwsze przydałby się jakiś pożądny samouczek który prowadziłby nas krok po kroku do 10 lvla, bo z tego co zauważyłem, jest wiele graczy którzy nic nie potrafią ogarnąć, a co dopiero jak ktoś w ogóle nie grał w tibie^^.

Po drugie, MISJE, MISJE I JESZCZE RAZ MISJE, nie wiele jest ludzi którzy lubią monotonnie expić, osobiście wolałbym wbijać lvl na misjach, choć bez przesady, ale żeby nie były to również misje banalne typu dzisiejsze daily.

Po trzecie, przydałoby się wzmocnienie potworków o jakieś 30% pod warunkiem, że mielibyśmy możliwość myślenia podczas expienia, teraz to jest spamowanie 2/3 hotkeyi na przemian, gdyby wprowadzono przeróżne czary, bez których efektywne expienie byłoby trudne, musilibyśmy wiedzieć jak, gdzie i kiedy użyć danego czaru, dodatkowo urozmaiciłoby to gre i expienie NIEBYŁOBY już tak monotonne ;)

Jestem przeciwny takim rzeczom jak:
-Więcej expa na lvl/Zmniejszenie expa z mobów, bo za lvl prawie nic nie dostajemy pare hp,many,udźwigu i 1/2dmg, więc różnicie między jakimś lvl widać dopiero co jakieś 15-20lvli.

-Zwiększaniem strat po śmierci, Niektórzy mają problemy z netem/kompem, lub po prostu burza jest i może w każdej chwili prąd zabrać, lub nawet i bez burzy się to zdarza, osobiście jak i większość graczy, raczej nie ma zamiaru spędzać nie wiadomo ile czasu na jakiejś tam grze, żeby odrobić lvl, gry mają nastawiać na luźne granie, zrelaksowanie się(oczywiście wiadomo, każdy gracz może relaksować się w inny sposób, ale radziłbym nastawić się na styl relaksu tej większości graczy), więc aktualne straty są wporządku, a nie daj boże jakbyśmy podczas odrabiania lvla znowu padli.

9106796
16-09-13, 08:09
Po pierwsze: wieksze stary w levelu tak jak napisal to Dedereq(wind of hope) 3-4 levele przy obecnym expie to nie jest tak duzo chociaz mysle,ze przy desce na blessach te 3 juz by wystarczyly.

Po drugie: uwazam,ze ustawienie mikstur maga tylko magowi sprawi,ze inne profesje beda wkoncu(mam taka nadzieje) troche wolniej expily przez co skonczy sie ten pieprzony wyscig szczurow i robienie 1kk gdzie sie tylko da i mag moze wtedy poprawi troche swoja skutecznosc i respekt przez innymi.

Po trzecie: odbiegacie od tematu addonow. Nie wiem czy wiecie ale ludzie takie itemy jak szmatki zbieraja aby do plecaków. Gdyby takich itemek bylo potrzebnych do jakis addonow,questow(ale nie kur*a przynies 10 i spieprzaj) wiecej na pewno rynek troche by sie poprawil. Obecnie na PVP mala ilosc graczy kupuje od siebie itemy. Kazdy woli odwiedzic URBANA i miec w dupie to czy ktos z graczy dalby mu wiecej.

Po czwarte: tak jak tez Dedereq napisal,ze zrobic blessy w zaleznosci od levela... Co to jest za logika gdzie na 80 levelu placimy 200k i na 300 tez tyle samo...

Po piąte: zmienic uklad fragow,tzn. system dzialania tych skulli. Ale to rozwinalbym bardziej jesli ktos z adminow sie do mnie odezwie. Bo wojna na serwie PVP z reguly wyglada tak. "Ty wbij skulla a ja Ci upier**** glowe". Administracja sie tym nie interesuje totalnie ale dla ich informacji ta gra miala wiecej klimatu 2 lata temu niz teraz po tych "MEGA" updatach,przykre ale prawdziwe.

Walles
16-09-13, 13:55
Trudniejszy!

Podpisuje się do posta numer 12.

mortans
16-09-13, 15:30
Sądzę, że Altaron jest za łatwą grą... Potrzebuje on utrudnień.

Zanim zacznę chcę jednak powiedzieć, że graczom się w dupach poprzewracało z tymi stratami po śmierci... teraz są dobre. Nie rozumiem dlaczego mam tracić 4 lvl za to, że padłem i do tego jak najczęściej bywa nie z mojej winy? Przecież to nie ma żadnego związku z poziomem trudności gry... Swoją drogą nie znam żadnej gry MMORPG, w której po śmierci się traci X lvli... Ludzie marudzą, że wojny z małymi stratami nie mają sensu ale jak by zwiększyli straty to już widzę jak wszyscy biegną padać na bitwach z innymi graczami, gdzie łatwo paść gdy zaatakuje jedną osobę kilka przygłupów którzy będą cały dzień fapować, że nieprzyjaciel stracił ileś tam lvl. Jak wam źle na wojnach to powinien zostać wprowadzony specjalny system gildijnych wojen a mianowicie odrębne straty oraz kradzież expa zabitemu przeciwnikowi.

A co do trudności gry... Sądzę, że mieszanie się w exp potrzebny do lvl i zmiana otrzymanego doświadczenia z potworków nie ma sensu. Wystarczy po prostu zwiększyć siłę potworów (ale zostawić w spokoju potworki, które można bić do powiedzmy 20lvl ), tak aby zmuszać graczy do polowania razem jak tak chwilę obecną mało ludzi expi razem.

Jestem też za tym aby cena blessów byłą zależna od lvl... myślę, że to byłoby sprawiedliwe. No i ogólnie zwiększyć wartość pieniądza tzn. dać graczom więcej okazji do wydawania kasy, bo na wyższych lvl kasa już nie ma praktycznie zastosowania (oprócz potek) bo nikt nie sprzedaje przedmiotów więc nie ma nawet na co wydawać a potem ludzie płaczą, że w domkach walają się sterty talarów. Problemem nie jest szybkie zbierania kasy tylko brak możliwości wydania jej... a przynajmniej na wyższym lvl.

No i wszechobecne potki... które względnie są tanie i przez to alchemik nie ma co robić. Jakby zwiększyć cenę za kupowane mikstury i zwiększyć powiedzmy dwukrotnie ilość wytworzony mikstur na raz przez alchemika (oczywiście ilość pobranych składników była by adekwatna do ilości stworzonych na raz mikstur), zmusiło to by graczy kupowanie mikstur od innych co by już było lepsze dla (prawie, że nie istniejącej) gospodarki w Altaronie. Można też zmniejszyć ceny u Urbana oraz osłabić loota z potworków... może by to zachęciło ludzi do sprzedawania na handlu, ale przy tak małych ilościach grających ludzi nikt za bardzo nie poszaleje.

Myślę też, że wprowadzenia też innych ulepszeń broni oprócz + (np dodanie różnych efektów typu kradzież życia, spowolnienie, otwieranie ran itp.. itd..) też było by fajne i zachęcało by ludzi do kupna przedmiotów potrzebnych do ulepszenia danej bronie albo i nawet pancerz (np. elementy pancerza mogły by zwiększać prędkość ruchu, dodawać odporności na jakieś żywioły kosztem podatności na inne itp... itd...) Gdyby takim innowacją towarzyszył również osłabiony loot ludzie może częściej zaglądali by na handel.

Co do misji dzienny to... wiszą mi one... czasem jak mi się zachce to zrobię ale jak ich nie będzie to nie zrobi mi to różnicy, lecz na pewno powinny zostać dodanych multum trudnych, zespołowych misji.

No i chcę jeszcze poruszyć temat expienia na wyższych lvl... sądzę, że powinno ono być na maksa nieopłacalne w pojedynkę od 150 lvl, należy zmuszać graczy na tym poziomie do gry zespołowej.

Nom to z grubsza byłoby na tyle... reszta pomysłów została już wymieniona na tym forum to nie będę pisał jeszcze raz o tym co już było zasugerowane. Mam tylko nadzieje, że administracja uważnie przeanalizuje tą ankietę i weźmie sobie do serduszka wyniki i... zacznie realizować wszystko krok po kroku... Mam nadzieje, że zdążycie zanim wszyscy gracze odejdą :)

Wyrosuaw
16-09-13, 17:13
Cóż, gra na pewno powinna być trudniejsza.

Zarobek:
Gospodarką trzeba wstrząsnąć i to porządnie, jednak wiem, że nie da się zrobić tego bez napływu nowych graczy. Sprzedaż itemów nie ruszy dopóki nie pojawi się kolejna populacja graczy. Aktualnie zostaje nam tylko Urban.
Z tego co zauważyłem to low-lvlowi gracze mają problem z zakupem ekwipunku od innych graczy, bo większość high-lvli nie zbiera już takich itemów lub od razu sprzedaje je w sklepie. Jeżeli ktoś juz ma dany item to najzwyczajniej w świecie nie opłaca mu się biec z expa go sprzedać, bo w tym czasie na expie zarobi więcej niż na itemie.

Exp:
Misje dzienne - są mi obojętne. Raz je robię 3 razy na dzień, a później przez dwa następne dni ich nie robię bo mnie nie ma w grze co wiąże się ze stratami po śmierci (ale o tym później). Sądzę, że powinny zostać w aktualnej opcji. W sumie rozmowy na ten temat zaczynane są przez graczy którzy najzwyczajniej w świecie płaczą, że jeden robi je trzy razy na dzień a drugi może tylko dwa.
Sądzę, że misje te są zwyczajnym dodatkiem do expienia.
Expienie - wzmocnić siłę potworów i tyle w temacie.
Expienie grupowe - myślę, że powinien być taki moment gdy expienie samodzielne przestaje się opłacać. Low-lvl moim zdaniem powinni na początku gry expić sobie sami, ogarniać o co chodzi, zarobić coś na początek. Wiadomo, że gdy gra się tu pierwszy raz wszystko jest czarną magią. Dopiero gdzieś w okolicach 70-80 lvla expienie samemu powinno stać się uciążliwe.

Zadania:
Więcej zadań na myślenie oraz na wypady grupowe, np. Rokita.

Straty po śmierci:
Tutaj wiem, że zdania są BARDZO podzielone. Ja utrzymuję się przy stanowisku, że aktualne straty są jak najbardziej w porządku. Moim zdaniem nie ma sensu ich zwiększać, ALE niech same zwiększają się proporcjonalnie do tego ile aktualnie osoba spędza czasu w grze. Jeżeli gram godzinę dziennie to tracę tyle samo co osoba która gra 12 godzien dziennie. Niech w takim razie osoba ta straci więcej jak padnie, bo inaczej odrabia to w chwile. Może rozwiązałoby to trochę problem blessów oraz pvp. mam jednak w świadomości, że nie jest to do końca fair, bo każdy gra tyle ile gra.. Jednak wielu osobom to przeszkadza.
Nie chciałbym zwiększenia strat po śmierci, bo moje dedy wynikały tylko i wyłącznie z powodu laga..

Od samego początku byłem przeciwnikiem resetu, jednak coraz częściej nachodzą mnie myśli, że wszystkie takie większe zmiany w expie itd tego wymagają.. ale chyba jeszcze nie na danym etapie budowy serwera. Trzeba na pewno ściągnąć nowych graczy, aby serwer ten przeżył drugą młodość!

487596
16-09-13, 19:46
Altaron jest zbyt trudny !!!
Proponuję troche pozmieniać

- exp x2 chociaż x3 też by nie zaszkodziło
- bardzo słabo leci z potworów loot minimum x2
- potwory są zbyt mocne zbyt dużo mają hp i zbyt mocno biją
- Bossy tak samo jak potwory
- Gracz zadaje bardzo słabe obrażenia proponuje je zwiększyć
- respy są za daleko od miasta proponuje zrobić bliżej lub dodać teleporty w depo
- zbyt trudne questy zbyt dużo myślenia lepiej dodać tylko skrzynkowe
- dużo czasu zajmuje mi obkupywanie proponuje dodać mikstury które by sie nie kończyły.

Mam nadzieje że moje propozycje zostaną wprowadzone do gry w najbliższym czasie.

Amara12
18-09-13, 01:08
Altaron powinien być trudniejszy, ale wtedy musi być reset charów.

Total
18-09-13, 09:03
Głosuję na "trudniejszy".
Zbyt łatwo zdobywa się bogactwa oraz poziomy na chwile obecną.

Kleikk
18-09-13, 14:56
Zdecydowanie trudniejszą. Zbyt szybkie odrabianie strat, nabijanie 100 lvla w parę dni, produkowanie tony talarów na wyższych lvlach ( z tymi nizszymi troszke kiepsko jednak :S )

Gimbus3ziomex
18-09-13, 17:39
Nie wiem jak mają być te utrudnienia. H lvle nie ucierpią na tym.
Mają już swoje wysokie poziomy, dużą ilość talarów więc im to wisi.
Utrudnienia dotkną nowych graczy. Nie będą mogli nigdy dogonić tych h lvli.
Trzeba spojrzeć prawdzie w oczy.
Zrobicie duże utrudnienia, to nowi nie będą przychodzić.
A jeśli zrobicie utrudnienia + reset to będzie git.

jankolo21
19-09-13, 14:21
moim zdaniem altaron powinien być trudniejszy exp lepszy misje dzienne trudniejsze niż latanie z paczko i zarobek większy

ReeZo
20-09-13, 00:25
Moim zdaniem misje dzienne na początku przygody dają za dużo doświadczenia. Praktycznie nic nie grając, tylko robiąc misję wbijamy przynajmniej 1 poziom dziennie. Jest to zdecydowanie za dużo. Przez to w ogóle nie poznajemy zakątków Altaronu.

jaskolaa
20-09-13, 00:50
Ta Matt 10 lvl magiem tyle można se pozwiedzać , ach zapomniałem że ty biegałeś z wysokopoziomowym blokerem . Nie każdy ma takiego.Co do utrudnien jestem jak najbardziej za i myślę ze nie będzie trudno pogodzić wszystkich bez resetów i innych pomysłów wprowadzając poprostu nowe mobki i respy z nimi na lvl 150+.Wtedy nowi i średni stażem gracze ( jak ja) bedą mieli te same warunki jakie mieli wysokopoziomowi , a ci wysokopoziomowi będą mieli trudniej i ja jak dojde do pułapu 150 lvl też bedę mieć trudniej.Nikt nie będzie pokrzywdzony . Exp i hp obecnych zostawiłbym bez zmian.
Jeszcze taka mała konkluzja.Było sporo tematów o tym że na pvp ludzie za szybko odrabiaja straty robiąc misje dzienne itd.Może ustawcie że za smierć z rąk gracza traci sie ileś tam % wiecej expa niż od mobka?

leon
20-09-13, 10:24
tak jak inny wyżej wymienili gra powinna być w miarę łatwa z początku i stopniowo coraz trudniejsza

Uhh
20-09-13, 15:13
Jak najbardziej powinien być trudniejszy.

my life
20-09-13, 19:51
Moja odpowiedź to "Nie mam zdania".
Nie wiem co o tym myśleć.
Aby utrudnić wystaczyłoby zwiększyć ilość expa potrzebnego na lvl i zmniejszyć lota... w ten sposób nowi gracze byliby najmniej pokrzywdzeni. Jednak trochę będą ;/ wszyscy mają teraz dużo kasy, której nowi gracze nie będą w stanie tak łatwo zarobić. Co do strat po śmierci - niech są takie jakie są. Wszyscy wiedzą, że pada się najczęściej nie ze swojej winy. Czemu mam mieć gorzej tylko dlatego że np. mam słabszy internet od innych?

ordzinal
21-09-13, 21:53
Po glebszych przemysleniach i wielu rozmowach uwazam ze zmiany w systemie pvp rozwiaza problemy.

Mysle ze zwiekszenie limitu fragow na rs'a i bana lub dodanie war systemu zalatwi sprawe,
bedzie mozna wiecej zabijac osoby uczstniczace w wojnie, wtedy straty expa stana sie bardziej dotkliwe.

Rozmowa trwa, prawda jest ze lvl mozna odrobic w dosc krotkim czasie, lecz nikt z wyzej wypowiadajacych sie nie wzial pod uwage czasu realnego. Ludzie ktorzy spedzaja b duzo czasu na altaronie odrobia szybko lvl, ale co z ludzmi co spedzaja na grze np 2 lvle dziennie? Dla nich to przyjemnosc poexpic te dwie godzinki, wbic lvl i tak dalej, jak padna to moja 2 dni zycia w plecy (jeden na wbicie lvla, drugi na odrobienie) i mysle ze to wystarczajaco. Dajcie spokoj wiele osob ma rowniez jakies zycie realne i nie wszystko powinno byc brane pod uwage z perspektywy gracza ktory siedzi na altaronie po 8h dziennie, taki gracz napewno nie pracuje, nie uczy sie itd.

Zmniejszajac expa/ loota lub zwiekszajac parametry mobkow spierdolicie zycie niektorych graczy ktorzy ta gre odbieraja jako dobra zabawe a nie jako czesc zycia.

Poza tym pragne zauwazyc ze ludzie maja pieniadze, ale zazwyczaj kasa ta pochodzi z poprzednich etapow gry gdzie z huntu na gwardzistach wyciagalo sie po 300k a nie 100k jak teraz.

Podsumowujac popracowalbym nad systemem pvp/liczba fragow poniewaz wojna wyglada dosc zabawnie a nie kombinowalbym nad expem/stratami.

Szczerze sie przyznam ze jesli cos bedzie kombinowane przy expie to podziekuje za gre, mam rowniez realne zycie a nie po 10h dziennie przeznaczone na expienie.

tomakeo
21-09-13, 22:02
Szczerze sie przyznam ze jesli cos bedzie kombinowane przy expie to podziekuje za gre, mam rowniez realne zycie a nie po 10h dziennie przeznaczone na expienie.

Tylko tutaj nikt nie mówi o tym, że trzeba grać 10h. Po prostu teraz gdzie się nie pójdzie, tam się robi 1kk/h expa a do tego praktycznie wszędzie jest profit.

Odpowiedź na pytanie zawarte w ankiecie jest prosta: Ma być trudniejszy.
1. Zmniejszyć loota itemów oraz ich cenę urbanową
2. Dać możliwość wydania tych talarów co się nazbierały. Proponowałem kiedyś dodanie do jednego z npc możliwości kupna błogosławionego kamyka (?) do kostki transmutacji - koszt 100-200k. Pomysłów jest sporo

Zmuszając ludzi do zbierania miedziaków z potworów, exp sam spadnie. I może usunąć całkowicie info o loocie? To też trochę ograniczy expa.