PDA

Zobacz pełną wersję : [odrzucone] Nowe Pomysły do gry


Madela
02-05-11, 22:33
Jestem nowy w grze i nie wiem czy jest taka możliwość, ale nic. Chodzi mi o to że jeżeli trwa wojna powinni być też żołnierze i pole walki, np. Idziemy do generała co jest na statku w dużej grupce 30 typa wszyscy w party i mówimy żeby nas wysłał na pole bitwy. Jeżeli już raz jakaś grupka popłynęła na pole walki nie możemy płynąć na to samo tego samego dnia .wybieramy inne(może być 10 różnych), i jeśli w żadnej wyprawie nie zginął tego dnia żaden żołnierz GM-i ogłaszają na następny dzień jakieś święto np. nie wiem exp o 20% większy, coś jest tańsze albo coś. Takie wyprawy mogły by robić bardziej doświadczeni gracze. Po zabiciu wszystkich wrogich wojsk na wyprawie wchodzimy do jakiegoś teleportu albo coś i dostajemy jeszcze dodatkowe doświadczenie za przetrwanie wyprawy.

Przemyt.
Proste. Gdzieś jest jakieś miasto co jest tańsze wszystko, jakiś handlarz ale dotarcie do niego i droga z powrotem jest bardzo trudna. W końcu jest wojna:D

Wielkie oblężenie.
Nawiązanie do 1 pomysłu. Wielka Bitwa na 100 typa raz w miesiącu w losowym miejscu na mapie.
System Psucia.
System psucia broni, pancerz itp. dało by to wiele realizmu do gry. Musielibyśmy uważać na ataki ze strony potworów.

Kowalstwo
Im większy lvl tym lepszy item możemy naprawić.
Działało by to na zasadzie czaru ale nie zabierałoby to many ani niczego tylko np. punkty nauki.

System języków
Idziemy na jakąś wyspę, nieznaną i npc i potwory mówią w innym języku. Więc szukamy jakiegoś npc na wyspie i prosimy żeby nas nauczył języka. On mówi, że musimy mu coś przynieść albo coś zrobić w zamian za naukę(quest).
Jeżeli wypełnimy jego przysługę on daje nam słownik.(najważniejsze słowa do porozumienia się będą tam napisane np. witaj, oferta, misja, historia.
Jeżeli wypowiemy te słowa, tekst jaki nam odpowie będzie normalny jako znak że niby znamy ich język:D.

System obozowiska.
Jesteśmy w lesie. Ciemno. Zakładamy obóz. Stawiamy opał na ziemię, i zapalamy. Powstaje światło, regeneruje się hp, i mp, możemy upiec jakieś żarcie np. zwykły meat regeneruje nam hp przez 180, upieczony 360. Dookoła powstaje strefa ochronna. Zwierzęta boją się ognia:D A ludzie boją się poparzyć:D. Obozowisko nie działało by na strefach gorących(magma,Ogień), w końcu demon nie boi się ognia.
Urozmaiciło by to grę dało by czas by odpocząć coś zjeść i wrócić do expienia.

Proszę o komentarze dotyczące pomysłów
Edit1
Piwko wypiłem to mnie natchnęło:D

kokolinko
02-05-11, 22:45
po czym masz takie fazy;>??

Narcyz
03-05-11, 01:26
Uważam, że pomysły jak najbardziej dodające klimatu. Szczególnie te obozowiska, przemyt i kowalstwo. Tylko hp i mp musiały by się regenerować nie za szybko (albo można rozbić obozowisko np. raz na 24 tibijskie godziny), itemy musiały by byś nie jakoś strasznie różne cenowo żeby nie psuć gospodarki. No i itemy musiały by się w miarę w rozsądnym czasie psuć, niezupełnie losowo.
Ale generalnie pomysły dla poprawy RPG ;>
Popieram

Van Taron
03-05-11, 03:09
po czym masz takie fazy;>??

Podbijam hehe :D


A tak na serio to pomysły ciekawe, ale to wymagało by beta testów na jakimś serwerze oddzielnym (czyt. Testowym). A chodzi mi tu o System Oblężenia i Obozowiska.

gex1995
03-05-11, 08:33
To by było ciekawe , szczególnie te oblężenia .

psotek
03-05-11, 13:17
System psucia(rdzewienie, tępienie) i kowalstwo rządzi!!
!!to powinno być!!

Madela
03-05-11, 13:26
No i itemy musiały by się w miarę w rozsądnym czasie psuć, niezupełnie losowo.
Można by było zastosować to co jest w amulecie co dostajemy z deserta. Działa tylko przez 100 uderzeń. Ale rycerz musiałby mieć więcej tych punktów niż mag i łucznik bo otrzymuje więcej obrażeń.

Remu
03-05-11, 13:28
Uważam, że takie słynne już rzeczy, jak "castle siege" można by tutaj wprowadzić. Oczywiście odpowiednio zmodyfikować pod klimat gry i naprawdę super mogłoby to wyjść.

Dinoo20
03-05-11, 13:32
To z ogniskiem i robieniem sobie schronienia w lesie bardzo mi podpasowalo! Klimat jak najbardziej by byl. Super pomysl!

CySiO
04-05-11, 08:37
Podoba mi się pomysł z psuciem rzeczy, ale zniszczona broń tarcza itp. nie powinny być całkiem bezużyteczne, tzn. że uszkodzona tarcza, broń traciła by część punktów ataku/obrony. Spowoduje to, że podczas tych przypadkowych wypadków nie będziemy bezbronni.

Hmmm....
Jeszcze taka propozycja ode mnie, żeby wprowadzić mikstury na odporności (np. dostajesz 50% odporności ognia, ale tracisz 25% odporności lód)

gaLi
04-05-11, 08:43
Zgadzam się z 'CySiO'... ale jak chcesz już dać nowe propozycje to zrób nowego posta ;p.

maverick987
05-05-11, 22:51
Interesujące pomysły, ponownie ZA! ;PP

Apausfo
05-05-11, 23:55
po czym masz takie fazy;>??

popieram, lol, haha, dobre. :B

Drakonno
06-05-11, 05:47
Ech, każda z tych rzeczy była poruszona na Beta Serwerze.
@up ileś w górę
Takie rzeczy jak mikstury dodające różne bonusy są wprowadzone.
@topic
Jest kilka spraw, o których ciągle zapominacie. Nie wiem jak tam twórcy się trzymają, ale jest czas matur, a gdzie indziej egzaminów, więc jest dość ciężko, zanim będzie coś wprowadzone. Poza tym, z pewnością kolejne łatki będą, a także pełne aktualizacje dodające nowe rzeczy i wprowadzające innowacje do gry.
Inną sprawą jest to, że niektóre rzeczy wymagają dużego nakładu pracy i gdyby nagle wszystko miało wyjść na raz to jedynymi osobami, które by znały wszystko to osoby grające 24/7, co też jest bezsensowne.
Temat kowalstwa, z tego co kojarzę, chcą to wprowadzić, ale kiedy nie wiadomo, podoba im się ten pomysł.
Psucie broni podobnie jak wyżej.
Wielkie wojny i rajdy, myślę, że coś takiego przejdzie, albo wyrzuca ileś losowych graczy na wielkie pole bitewne, gdzie się bronią przed abitańczykami. Tak jakby Tower Defense.
Języki, było o tym wspomniane, ale to jest taki smaczek, na który trochę pracy trzeba włożyć, więc szybko się to nie pojawi. Ogólnie najwięcej pracy jest przy zadaniach. Nawet nie wiecie ile było testowania zadania z Panną Heleną, co to ją orki porwały.
Tamte wszystkie zbójcerze, przemytnicy, tego typu postacie, to podobnie jak wyżej, smaczek, ale niestety trochę trzeba popracować.
A te obozowiska by były ciężkie chyba w stworzeniu i... Macie grafiki na pieczone mięso?

Naprawdę było na testach od groma pomysłów, niektóre zostaną wprowadzone, inne nie. Póki co zróbcie te zadania, które obecnie są do zdobycia i poszukajcie ciekawych miejsc na mapie. Jeśli jest jakiś wysoki poziom... Wschodnie góry z lekkim odbiciem na południe... Tylko uważajcie tam.

To tyle, miłego dnia! :)

Madela
20-05-11, 20:36
A te obozowiska by były ciężkie chyba w stworzeniu i... Macie grafiki na pieczone mięso?


Znam się trochę na skryptach i nie sądzę żeby było to trudne stworzyć miejsce gdzie wokoło dodaje się hp i mana, rośnie stamina a grafika pieczonego mięsa to chyba nic trudnego:/

wojtek9200
21-05-11, 10:30
kombinujecie... nie wiem jak jest w grze bo mam niski lvl ale wydaje mi sie ze na stronie powiiny byc info nt czarow, przedmiotow, miejscowek itp... zupelnie jak w Tibii.. bo jakby nie bylo.. strona altaronu wcale gry nie ulatwia. no chyba ze ktos sie orientuje w temacie i poda mi jakas stronke gdzie moge sobie to ogarnac.

Maat
21-05-11, 11:10
Obozowisko, jak najbardziej fajny pomysl. wystarczy go rozbudowac, wpasowac technicznie w gre, by nie popsul rozgrywki, i jest naprawde fajna rzecz!

Kosiek
21-05-11, 12:41
W tym werbalnym śmieciowisku rzuconych w eter liter, cyfr i znaków interpunkcyjnych; o dziwo dopatrzyłem się dwóch ciekawych rzeczy:
Raz: niszczenie się broni: jest jeden prosty powód - ekonomia serwera kwiczy, leży i płacze. Broń, która kilka dni temu chodziła za 3.5 - 4k, dzisiaj chodzi po 2 - 2.5. Oczywiście jest dużo więcej takich przykładów. Niszczenie się przedmiotów dałoby serwerowi szansę zbalansowania loota, ale oprócz tego trzeba by było zmnienjszyć drop rate.

Dwa: wielkie bitwy, coś a la world tasks: wprowadziłoby to nieco więcej RPG do gry, na przykład: raz na tydzień ma miejsce duży, zorganizowany najazd Abitańczyków na Neolith i okoliczne miasteczka, z dwu stron, a zadaniem graczy byłoby utrzymać miasto z dala od wroga.

Slythia
21-05-11, 13:45
Ekonomia się zmienia, bo jest coraz więcej silnych osób. Im więcej pojawi się np straszaków na rynku, tym niższa będzie ich cena. Na początku wszyscy byli na w miarę tym samym poziomie, stąd ceny lepszych przedmiotów były kosmiczne.

Sosna
21-05-11, 14:20
ja kupiłem straszaka za 10k bo tyle kosztował a teraz już grosze wart :) w każdej grze wszystko tanieje z postępem graczy :p jestem na nie z psuciem itemów denerwuje mnie takie coś w grach :p ognisko te to nawet zabawny pomysł. Jeśli potrafisz to zrobic zgłoś się do administracji może przyjmą Twój pomysł :D

!Aadie.
21-05-11, 15:15
pomysły jak najbardziej ciekawe. zresztą jak narazie mapa jest niewielka, mam nadzieje, ze administratorzy już pracują nad jakąś aktualizacja terenów, questów, potworków, ogólnie fabuły. może by zaczerpnęli kilku pomysłów z tychże Twoich :)

czarny992
21-05-11, 18:12
haha niezły fail , ziomek nie ty to wymyśliłeś tylko bezczelnie skopiowałeś z któregoś projektu na tibia.net.pl słowo w słowo ;) pozdrawiam

Sosna
21-05-11, 18:19
@up które jest plagiatem? Ten pomysł kolegi z ogniskiem?

czarny992
21-05-11, 18:30
wszystkie te pomysły od początku do końca ;d no może bez tego przemytu

Tron
21-05-11, 18:33
wszystkie te pomysły od początku do końca ;d no może bez tego przemytu

Skąd wiesz, może to były jego pomysły? A jeśli plagiat to nie ładnie :)

czarny992
21-05-11, 18:41
gdzieś takie coś już czytałem z tym obozowiskiem :D

Sosna
21-05-11, 18:55
czarny nasz detektyw <3 precz z plagiatami :s nie wiem co za radość kopiować :/

czarny992
21-05-11, 19:08
nie mam 100% pewności że to nie jest jego pomysły

czarny992
21-05-11, 19:12
Murzynie uspokój się :d hmm niech pomyśle tak widziałem ^^ było na głównej stronie tibia.pl ;d btw Wracaj do gry ;p