PDA

Zobacz pełną wersję : Ankieta VI - Jakie tereny z potworami chciałbyś/a widzieć najbardziej w Altaronie?


Tron
22-09-13, 02:38
Witajcie drodzy gracze!

Piąta ankieta (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=6988) należy już do przeszłości. Wypowiadaliście się w niej na temat poziomu trudności gry. W sondzie zagłosowało łącznie 64 użytkowników, a w wyniku nie było miejsca na równe starcia. Ilość głosów oddana na "Altaron powinien być grą trudniejszą." zdruzgotała i zostawiła w tle inne możliwe odpowiedzi zdobywając 78.13% wszystkich głosów. Podczas gry tylko 9.38% z Was uznało, że gra powinna zostać ułatwiona, a 12.50% nie mogło podjąć jednoznacznej decyzji.

Nie mogliśmy zignorować tak jednogłośnego głosu graczy. Ankieta zaowocowała wieloma zmianami w grze zasugerowanymi przez Was w postach, które już zostały wprowadzone na test serwer, gdzie są w tej chwili testowane, aby obyło się bez wpadek w dniu w jakim wypróbujecie te zmiany na własnej skórze - miejmy nadzieję!

A teraz czas na coś, na co większość z Was czeka pomijając powyższy tekst. Ankieta oczywiście nie może się odbyć bez losowo wybranych zwycięzców spośród biorących udział. W tym tygodniu siedmiodniowy status szlachecki otrzymują Ellegon (https://forum.altaron.pl/member.php?u=22) i rycerz5 (https://forum.altaron.pl/member.php?u=29579). Gratulacje i mamy nadzieję, że przyjemnie spożytkujecie bonusy jakie oferuje status!

Tym pozytywnym akcentem przejdźmy do szóstego już pytania, które będzie lekko odmienne od pozostałych. A mianowicie:
Jakie twoim zdaniem tereny z potworami powinny się pojawiać w Altaronie? Uzasadnij swój wybór i opisz propozycje nowych terenów (i potworów na nich zamieszkujących jeśli proponujesz ich nowy rodzaj).

Ze względu na wcześniejsze zakończone zaplanowanych prac nad mapą na nadchodzącą aktualizację, proszę Was graczy o propozycje terenów jakie chcielibyście zobaczyć w grze. Może to być wszystko co według Was powinno się znajdować na terenach do polowań, aby urozmaicić ich zwiedzanie - Pułapki? Iluzje? Zagadki? Nawiązania do świata realnego? Niespotykane wcześniej rozwiązania? Nie bójcie się używać przykładów. A jeśli proponowane przez Was tereny nie mogą istnieć bez nowych kreatur i wymagają nowych potworów, to nie zapomnijcie ich dokładnie opisać!

Proszę jednak o realne pomysły nadające się do gry, a obiecuję te najlepsze wcielić w życie jeśli starczy mi czasu i nie będą one wymagały ogromnych nakładów pracy zajętych już grafików i programistów!

Nieuzasadnione propozycje będą usuwane. Dodatkowo, miejsce to nie służy do krytykowania, lub dyskutowania nad pomysłami innych użytkowników. Proszę także o przestrzeganie zasady jeden użytkownik = jeden post. Wszelkie próby obejścia tych zasad będą karane.

Temat zostanie zamknięty 28 września. Zapraszam więc do brania udziału!

status szlachecki był losowany po numerze posta, poprzez stronę www.losowe.pl

siwyus
22-09-13, 09:42
Tajemniczy, ciemny las. Coś w podobie do Zakazanego Lasu w 'HP'. Tylko, żeby było ciemno po wejściu do niego (np. jak teraz pod ziemią). Nie wiem czy można tak zrobić, ale chciałbym zobaczyć taki las :D

Ogromny, nawiedzony zamek. Z duchami, qustami itd.!

Jak wymyślę coś więcej, dopiszę ;p

yahiko96
22-09-13, 10:23
Więcej stacji z krasnoludami i żeby było więcej Szeregowych, bo w obecnej stacji jest ich z 30 max. na wszystkich respach w kopalni.

Można też zrobić jakąś opuszczoną fortece gdzie znajdował by się jakiś quest, po drodze były by do przejścia pająki od najmniejszych po Mysmenie i jeszcze lepsze (jak są).

Nie ma respów wgl z wiedźmami. Na zachód od Neolithu jest jest ich max 10? Przydało by się też zwiększyć ich loot trochę.

Więcej expów dla low lvl'i jakieś góry małe z samymi młodymi smokami lub młodymi czerwonymi smokami.

tomakeo
22-09-13, 12:02
Ja to był chciał zobaczyć ogromną pustynię.
Występowałyby na niej skorpiony różnej maści (skorpion, skorpion cesarski, olbrzymi skorpion...), berberowie , węże i te pe.
Widzę też skrypty z ruchomymi piaskami, burze piaskowe.

Bossowie występujący:
-piaskal
-sfinks
-boss skorpionów
-boss nomadów

Plusy wprowadzenia:
-nowa nacja (berberowie) do zadania "Wsparcie"
-możliwość stworzenia nowych zadań typu 3 piramidy - 3 bossów, 7 grobowców - 7 bossów bla bla bla
-nowy jeździec = nowe zadanie

Taka tam wizja :krewetka:

@edit
I koniecznie dodać do tego nowe miasto, coś a'la Ankrahmun, tak żeby nie trzeba było wszędzie z Neolithu gnać.

Smile1
22-09-13, 12:45
Całkowicie wyniszczona fauna i flora. Przerosniete wilki i niedźwiedzie, pszczoły i pjajonki. Bagna, rozwalone klody, ogromne drzewa...
:krewetka:

Arkon
22-09-13, 12:45
ja chce resp krewetek :krewetka:

oraz jak mówił Tomakeo pustynia też fajna jakieś piaskowe smoki można zrobić, ogromne skorpiony, jakieś piaskowe golemy w podziemiach, egzotyczna roślinność.
na pustyni mogła by być gdzieś oaza.
na północy od BK jest kraina lodu, to teraz jakaś pustynia na południe od Raindaru? :D

przykładowa oaza dużo się nie napracowałem xd

http://i.imgur.com/E1FZVtj.jpg

Zenon von Wons
22-09-13, 13:17
Ja bym widział pomysł Kael'a który kiedyś wspominał w związku z miksami alchemicznymi. Wielkie rozwalone centrum badań alchemicznych. Pełno wielkich roślin, widać że dawno opuszczone. Porozwalane kolby, porozlewane dziwne pływy. Zmutowane potwory gdzie demona może zabić 30 lvl a rat potrafi zabić 100 rycerza bez problemu (oczywiście looty i expy dostosowane do siły potwora). Nigdy nie wiadomoby było co cie może zabić bo było by to jakoś losowo który potwór ile by bił i wyprawa po tym centrum badań zawsze było by wielką zagadką. Jak Kael czytasz to to wrzuć ten cały pomysł tutaj bo a gdzies to zapodziałem :)

zipek
22-09-13, 13:19
Jak najbardziej jestem za pustynią.
Potwory:
-Piaskowy wąż
-Piaskowy stwór
-Nieumarli
itp.
Boss:Sfinks
Efekty:
-Ruchome piaski
-Burza piaskowa
-Plaga owadów (bardziej jako najazd)


Pozdrawiam ;)

Kuzyn
22-09-13, 13:24
Nie wiem czy na Altaronie jest jakaś pustynia, ale jeśli tak to myślę, że w jakimś zaułku warto dodać mitologiczne stwory "Blemmjowie". Mogliby by mieszkać w jaskiniach na pustyniach.

link do wiki (http://pl.wikipedia.org/wiki/Blemmjowie)

A to zdjęcie tych śmiesznych postaci :P
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/70/Blemmyes.jpg

paulusia
22-09-13, 13:26
Tez uwazam ze powinien zostac stworzony resp z większą kopalnią samych szeregowców.

Ellegon
22-09-13, 14:17
Ja proponuje zrobić nową wyspę na której by jedna połowa byłaby zniszczona przez orki, a druga zajęta przez elfy - oczywiście o wiele mocniejsze wersje od obecnych (czyli od pradawnych) i do tego nowe rodzaje np. orki, które by ujeżdżały wiwerny czy smoki wyglądające jakby zostały zrobione z liści i gałęzi (przez magie elfów). Jakaś fabuła, dlaczego mają wojnę itd. - zostawiam administracji, ale można byłoby zrobić jakieś długie zadanie w której wybieramy jedną lub drugą stronę (a nawet trzecią w postaci inkwizytorów siedzących pod ziemią, czy czekających niedaleko na statkach).

Co do uzasadnienia: przydałaby się gdzieś inna wojna na boku niż abitańska.

MianDa
22-09-13, 14:58
Miejsce jakiejś katastrofy magicznej. Coś na kształt krateru, gdzie po wybuchu wielkiego zaklęcia zostały efekty. Dziwne portale, zmutowane wersje normalnych potworów.

Np zwykłe stwory ale z mocą żywiołu, albo po prostu przerośnięte i dużo silniejsze. I wszystko ułożone na kształt poziomów. Zewnętrzne kręgi najwyżej i z najsłabszymi potworami, a potem w dół coraz niższe kręgi i coraz mocniejsze potworki. Tak żeby można na zewnętrznym kręgu pójść już na 20 poziomie a do ostatniego, w samym środku gdzie występowały by najpotężniejsze i najbardziej zniekształcone potwory praktycznie nie dało się iść solo, nawet na 150+ levelu.

Można by tam znaleźć nowe składniki do nowych mikstur (np mikstura chaosu - dająca duży bonus do jakiejś cechy, ale wybierająca tą cechę losowo).

No i ułatwiło by to też przygotowanie grafik, bo można by korzystać z gotowych potworków, tylko przerobionych lekko żeby było widać mutacje.

Uzasadnienie: To fajny pomysł, który da coś nowego każdemu, niezależnie od levelu.

poiuyt321
22-09-13, 17:29
Nie czytałem nic co jest wymienione wyżej więc wypisuje moje pomysły a czy się powtrzają mam tzw. wyjebane więc:
Pierw lokacje:
- Pustynia ( t nie mam pomysłów, mogłyby być jakieś np Faraony jako bossy a potwory nw)
- Woda ( nie wiem jakby to nazwac np " Wodnik" :D takie monstery expa powiedzmy z 800)
- Lodowa wyspa (Lodowe smoki i Male lodowe smoki ale bardzo duzy resp)
- Ognista wyspa (Same Male i Duze czerwone smoki duży resp)
- Zaginiona wyspa (Wyspa, ciemny las, ruiny coś podobnego do filmu " Dom w głębi lasu" a na niej exp Zombiaków samych duży najlepiej jakby dawały po 450 expa)
- nw jakby mogło się nazywać to miejsce ale fajny resp byłby np takie cos jak Drakeny na real tibi byście musieli zobaczyć na prawde fajny resp dla osób z większym lvl lub w kilku :) Mam nadzieje że przeczytacie tą zajebiście długą wypowiedź ;)

KUSZNIK
22-09-13, 18:34
Była proponowana pustynia, ciemny las, ruiny wszelakie. Ja proponuje zrobić jakąś nową lokację NA wodzie (tibia pod wodą a u nas na) mam na myśli jakąś flotylle okrętów na której oczywiście resp mobków typu piraci wszelkiej maści i odmianach, duchy korsarzy, oczywiście zadania etc. etc.

krawat
22-09-13, 18:47
Tak jest,piraty w roznych postawach,zaczynajac od tych slabszych do tych dosc mocnych. Wystepowali by na swoich wielkich statkach do ktorych dostep bylby po wykonaniu misji(dosc trudnej,badz wymagalo by to aby miec juz ukonczone kilka wczesniejszych questow,tak jak Urban,Mechaniczna Rezydencja)

Gekko
22-09-13, 18:57
Witam

Proponuję nieco poszerzyć horyzonty Altaronu o morza... tak bo myślę iż jest to niezbędny element do kontynuowania historii zielonych najeźdźców z za morza, powinniśmy poznać w końcu lądy, kontynenty z których oni się wywodzą, dziwnym faktem jest to że nigdy wcześniej przed ich najazdem królestwo altaronu nie miało o nich żadnych informacji a w końcu ich flota była przeogromna, kto czytał książki Początki Wojny ten wie, także Morza,lądy, Królestwo Abitańczyków który by był największym terenem i siedliskiem abitańskich wojowników rycerzy etc, można by do tego dodać potwory: Abitański Smoczy Jeździec który zioną by ogniem i był silniejszy od abitańskich monstrów,można by dołożyć do tego Elitarną abitańską służbę złożoną z najsilniejszych wojowników,kuszników,magów,łotrów w ich królestwie, a jako bossów można dodać Generałów ;)

Także tereny pustynne,podmokłe etc do nowego kontynentu dołożyć, małe wioski byłego, upadłego królestwa które zostało zmiażdżone przez siły abitańskie skąd można by poznawać historię powstawania zielonej zarazy.

Popieram pomysły z poszerzeniem królestwa ajsoru, dostęp do fortecy ideowych krasnoludów gdzie można by dodać nowego bossa Listinewa, nowe krasnale etc.

cinkiwonsz
23-09-13, 00:37
Witajcie drodzy gracze!

Piąta ankieta należy już do przeszłości.
Po pierwsze, nie uwłaczając nikomu, to nie są do końca ankiety. Są to jako takie sondy, które mogą dać większy, lub mniejszy pogląd na to, czego spodziewają się gracze. Swoją drogą, czy ktoś spodziewał się innych wyników? A jeśli nawet wyniki byłyby inne, to czy rozwiązania na test serwerze poszłyby w kierunku ułatwienia rozgrywki? Szczerze wątpię. Tak więc moim zdaniem wyniki nikogo nie zdruzgotały.

Nie mogliśmy zignorować tak jednogłośnego głosu graczy. Ankieta zaowocowała wieloma zmianami w grze zasugerowanymi przez Was w postach, które już zostały wprowadzone na test serwer, gdzie są w tej chwili testowane, aby obyło się bez wpadek w dniu w jakim wypróbujecie te zmiany na własnej skórze - miejmy nadzieję!
Jednogłośny głos graczy mi się podoba. Nieważne. Czy obędzie się bez wpadek, nie zależy od nadziei, a od jakości samych testów.

Kolejny akapit chciałem pominąć, ale nie mogę...
Ankieta oczywiście nie może się odbyć bez losowo wybranych zwycięzców spośród biorących udział. Nie rozumiem, co to znaczy...

Nieważne, przejdźmy do meritum.

Czego ja chciałbym? Ja chciałbym sensownie skonstruowanych map. Stara mapa miała kilka nie do końca wykorzystanych miejsc. Oskryptowane wejścia do kopalń itd. Może jedno miejsce na Licor nie trzymało się kupy. Nowe mapy - chociażby idiotycznie położone tory pod wózki w kopalni z szelobą. Wózek nie przejedzie przez słup podpierający strop, czy same tory nie podobne do zamysłu normalnego człowieka - konstruktora. A w testach pojawiały się głosy krytyki. (Jak ten wózek ma jeździć??)

Kolejna sprawa - same respy. Nie potrzeba mi nowych rodzajów potworów. Wystarczą same nowe gatunki - silniejsze lub słabsze - już istniejących. Ostatnio już wszystko poszło w jak najlepszym kierunku. Cyklopi zostali przemianowani na olbrzymów, za co należy się dobry koniak pomysłodawcy, to kolej teraz na przemianowanie hydry na żmija. (Chociaż ponoć ktoś z Was chciał Żmija jako nowy rodzaj potwora, jak wolicie.) Na minotaury przyjdzie pora. Ja bym zrobił żmija z hydry, kuroliszka lub bazyliszka z gryfa (jedno z dwóch, drugie ewentualnie wprowadzić, skoro i tak był zamysł wprowadzenia tego*), Wszak klimat miał zawsze być nasz, rodzimy.
A jak brakuje pomysłów, to południce, północnice, topielców itd. (Ale pomysłów chyba nie brakuje, jak Was znam.)

P.S. Trzeba tu opisów?

*P.P.S. Było faktycznie kilka pomysłów z "góry" na wprowadzenie konkretnych potworów, jak kuroliszek właśnie. Góra porzuciła, czy też z jednolitego klimatu nagle chcecie zrobić melanż/kolaż/pierdel-serdel-burdel proponowany przez graczy, którzy podchwycą jakiś wątek i w kolejnych "ankietach" będą mieli większość, choć nijak nie będzie to misiało do siebie pasować?

Wicked
23-09-13, 14:41
@Wujek,

Niestety, ale nie mam. Nie ma sensu trzymać na kompie rzeczy, których nikt nie chce. Slythia może ma, w końcu jej to wysyłałem i miała wrzucić na jakieś mega super duper zamknięte fora.

@topic,

Mi się marzy jedynie, żeby w końcu ujednolicono tę pitoloną grę tak jak mówi Cinkiwonsz. Wolę jednolitą krainę, z jednolitymi i sensownymi potworami, niż 14952950230952 krain gdzie każdy potwór z innej bajki i w ogóle jedno wielkie WTF.
Dzienkuje za wszystkie nagrody, proszę mi je słać do Neolitu.

Wyrosuaw
23-09-13, 23:30
Jak widać tutaj (http://wiki.altaron.pl/images/MapaAltaronu.jpg), Altaron otoczony jest zewsząd górami. Cała gra osadzona jest w klimacie wszechobecnej wojny o której przypominają nam wszelakie zadania i NPC.
Na mapie widać kilka rzek, za Raindarem, Bekalelu oraz Obozem Bagnów. Nie zwiedziłem całej mapy tak więc nie jestem w stanie powiedzieć czy cokolwiek jest idąc wzdłuż tych rzek za granicami tych miejsc. Jednak jeżeli nie ma, to na myśl przychodzi mi rozszerzenie mapy za którąś rzeką.

Za Raindarem mogłaby powstać pustynia.
Pustynia dlatego ponieważ idąc nią w stronę Neolithu czeka nas długa droga i wielu śmiałków próbujących dotrzeć na piechotę do Neolithu dopadały stwory w Raindarze gdzie spotykała ich śmierć, a dopiero po długim czasie opracowano sposób jakiegokolwiek transportu między pustynią a Neolithem.
Wygląd:
Piach, piach i jeszcze raz piach. Piaskowe zamiecie, wyniszczone pustynne miasto, kilka głównych szlaków i wydmy. Raz na jakiś czas oazy w których można byłoby zdobyć pożywienie, miejsce w których alchemik mógłby zrobić mikstury, a mag runy. Jakiś obszar wulkaniczny. Teren od nizinnego przez wyżynny po górzysty przy granicy z Raindarem gdzie ziemia wypłowiała przez wszechobecną śmierć przechodziłaby diametralną zmianę.
Potwory (patrząc po wyglądzie):
- Kobra http://wiki.altaron.pl/images/Kobra.gif
- Skorpion http://wiki.altaron.pl/images/Skorpion.gif
- Larwa http://wiki.altaron.pl/images/Larwa.gif
- Czerw http://wiki.altaron.pl/images/Czerw.gif
- Czerw Królewski http://wiki.altaron.pl/images/Czerw_Kr%C3%B3lewski.gif
- Bandyta http://wiki.altaron.pl/images/Bandyta.gif
- Piaskowa Hydra http://wiki.altaron.pl/images/Piaskowa_Hydra.gif
- Gargantuan http://wiki.altaron.pl/images/Gargantuan.gif
- Najemnik http://wiki.altaron.pl/images/Najemnik.gif

Oprócz tego nowe rodzaje już istniejących potworów:
- Skoro jest Piaskowa Hydra to może też być Piaskowy Smok.
- Nowy rodzaj Trollów np. Troll Wydmiasty
- Nowa rasa - Barchany. Moc pokroju rasy olbrzymów.
- Nowy boss - Wydmisko.
- Wielbłądy pełniące taką samą funkcję jak Rogacze.
- Coś na styl Żywiołaków jednak piaszczyste o nazwie Anekumen
- Coś na styl Knurzego jeźdźca, jednak byłby to np. Dezerter na Wielbłądzie.
- Rozwijając fabułę może Pustynny Abitańczyk

Uważam również, że na pewno powinny być wypełnione miejsca na aktualnej mapie, gdzie można byłoby zrobić całkiem ciekawe respy/miejsca z nowymi questami.

Legolas
24-09-13, 22:19
1.Jestem chetny wam pomóc ,hm z tematu wynika ze mamy pisać dosłownie jedynie lokacje ? Bez zadnych propozycji potworów. ?

No teren to mozecie zrobic , prywatny , budowy ,zamknięty lub strefe VIP. :D.
Mamy lasy , mrozną północ , nieumarle poludnie. Hm chyba nam wystarczy ?
Ale chcecie czegoś więcej ,więc zaproponuje teren łowiecki .
Pełno lesnej dzikiej zwierzyny i Łowców.
Pomogłem ? :)

Jeśli nie to napisze punkt 2.

2. Jestem chętny wam pomóc , dlatego zachęcam do myślenia. :D
Otwórzcie oczy.
Gra podobna do Tibii , powinna być tworzona na jej podobieństwo.
Wy idziecie w innym kierunku . :D Ale nie ma wsrod was geniuszy.

Wasza gra wyglada jak prace ekipy ,ktora z samochodu.
Normalnie na kołach chciala by zrobic samochod do podrózy w kosmos (Bez kół , latający , niemozliwe jak na razie ,ważne że własny):D.

Yea nie ma to jak stworzyc własną gre na bazie innej. W ogole to niemozliwe.
Tibia ,a Altaron ?

Rozmawia kumpel z kumplem.

X:Siema gram w nową gre .
Y:Jaką, diablo III ? Czy GTA V ?
X: Nie no w tibie , tylko że polską . (Inna wersja- Nie no w Altaron . Ten drugi myśli co to kurwa jest za gowno.)

Wy tworzycie polską Tibie? Czy za 5 lat Altaron bedzie tak daleko odchodzic od Tibii ze bedzie przypominac World of Warcraft (graficznie)? Czy GTA V (fabularnie)?
No po chuj nam luki i runy przeciez są tibijskie , dajmy karabiny i bazooki. :D

Administracjo , macie wlasne miasto,wlasne tereny , wlasne potwory ,grafiki etc.

Nigdy ta gra ,pomysłowo nie bedzie wasza wlasna.
Czego wam brakuje? Przypomnijcie sobie co kochali gracze z tibii ?
Najważniejsze to odpowiedni balans, ciekawe zadania, potwory.

Oprócz balansu to mozna powiedziec ze zadania i potwory macie.
Co jeszcze?

Tereny?

Kto grał w Tibie i nie pokochał POI ,INQ,kopalnie svargrond , demony goroma etc.

Kto nie kochal grac driudem , fajnie bic i leczyć ?
Kto nie kochał grać magiem , nie leczyć za to fajnie expić nawet solo?
Kto.. Rycerzem miał satysfakcje z odwagi, chcial być blokerem.
Kto... nie lubi maga , nie lubi blokowac ,ale nawet fajnie mu sie gra strzelajac z luku ?
(To wposmnienia z tibii ^^) Piękne.

Altaron-
Jesli to glupi ots to dodajcie zmiane profesji za smsa 5zl+VAT.
W tibii nigdy nawet o tym nie myslalem :).
A tutaj to taki mexyk ze nie wiadomo co powiedziec .
Tymbardziej starając sie zachować grzecznośc.

Co do ankiety.

Czego brakuje?
Prosto mieszanych respow ? Czemu kazdy po kilku miesiacach uznaje kazdy resp za nudny? Czy nie lepiej jak na jednym bedą i demony i profany i gorskie trolle? (Wspaniałe svargrond)

Ludzie co brakuje? Bramek lvlowych na zadania.
I zadan PoI podobnych, INQ podobnych , Innych podobnych.

Juju Rose, Wild Rose.

cewix
24-09-13, 23:12
Zajebiście byłoby, gdyby jedna z bram została otwarta, np. ta niedaleko raindaru, a za nią? Przejście na Ogromną pustynie, czaiły by się tam groźne bestie, a zarazem takie które mógłby pokonać nawet mało doświadczony gracz, może jakaś wioska nomadów, a w niej jakieś zadania. KATAKUMBY tak, to jest to, typowo tibijskie katakumby, oraz jak można zapomnieć o faraonach!
Na takiej pustyni można ukryć wieele sekretów, mógłby by być tam również wymarzony przez wszystkich graczy QUEST pokroju inq/poi itp.
Różnorodne expowiska, przykryte piachem przejścia, które można znajść przeszukując łopatą CAAAŁĄ pustynie, losowo wykopujące się z piasku SKORPIONY, w podziemiach czające się gargantuany, piaskowe golemy.
Na wyżynach różniej maści smoki.
Mógłbym wymyślić jeszcze wieele, ale resztę zostawiam już administracje, poza tym obstawiam, że i tak nie wezmą pod uwagę żadnego komentarza, co widać po ostatnim incydencie, "Olewać propozycje" to ich motto.

mortans
24-09-13, 23:45
Ja bym chciał zobaczyć większą różnorodność w istniejących już rasach jak i nowe. Moim zadaniem elfy, orki oraz minotaury mają w sobie niewykorzystany potencjał. Przykładowo istniejące już elfy zamieniłbym na leśne elfy, dodał im nowe respy, nawet wygląd nieco zmieniłbym. Następnie stworzyłbym nowe zadanie po wykonaniu, którego można by było przekroczyć Bramę Korba czy Hernesa i stworzył nową rasę wysokich elfów, które by zamieszkiwały piękne i pokaźne miasta stworzone w górach. Nowych przeciwnikom trzeba by było stworzyć ich własne, unikalne wyglądy i dodać jakiś z nimi wątek fabularny, nowe zadania.
Chciałbym też zobaczyć rasę mrocznych elfów, które zamieszkiwałby by mroczne moczary lub stare wyniszczone lasy przepełnione mrokiem.
Każdej z ras stworzyłbym nowe unikalne przedmioty, które byłby "rarami" w grze, np elfi łuk, mroczny sztylet czy elfi kostur. Można by było dodać też nowe specjalny sety, które byłby by alternatywą dla zestawów z 70 lvl.
Co do orków.... dodałbym orkowe psy czyli wargi, oraz jeźdźców. Nowe respy tych przeciwników jak i dosyć spory obszar, który byłby kontrolowany przez orki. Dodałbym nowy szczep "elitarnych" orków... Orki z klanu ostrzy, były by to o wiele potężniejsze bestie niż te już istniejące, miałby by swoją osobną, niewielką krainę.
A nawiązując do orków i elfów można by było stworzyć fajny wątek fabularny dotyczący tych ras... na przykład dać graczowi możliwość opowiedzenia się po któreś ze stron co by dawało możliwość odwiedzania całkiem odmienny, specjalnych miejsc.
Z minotaurami, można zrobić podobnie czyli stworzyć nowe potężniejsze potwory należące do tej rasy i stworzyć im odpowiednie tereny (np stworzyć specjalny labirynt ?).

Chciałbym też zobaczyć nowy lub większy resp istniejących już praojców bo istniejący jest słaby... dotyczy to samej wielkości jak i wyglądem ( jakoś jego położenie na mapie i sam wygląd nie zachwyca mnie). Te monstra są dość trudne do zabijania ale jakby się znalazła drużyna to fajna byłaby na nich zabawa.

Podobały mi się też pomysły innych wypowiadających się tu graczy... mianowicie stworzenie ojczyzny abitańczyków. Dałby by to fajny pretekst do przedłużenia wątku z wojną, można by było dorobić jakieś ciekawe pomysły ale jeśli ten pomysł miałby być zrealizowany to proszę aby obszar pochodzenia najeźców nie ograniczał się tylko do jednego obozu... Chciałbym zobaczyć potężną krainę, która byłaby pod wpływami abitańczyków.

Spodobał mi się też pomysł ze stworzeniem pusty (ooogromniej ;) ). Dałby by to możliwość stworzenia nowych potworów... oczywiście takich, które nie odbiegały by klimatem od Altaronu.

Jestem też za tym aby wprowadzać potwory z naszej słowiańskiej mitologi np. Utopiec, Płanetnik, Domowik, Poroniec i wiele wiele innych...

ordzinal
25-09-13, 00:41
Mysle ze ciekawym pomyslem byloby o tyle nie pokazanie krainy pochodzenia abitancow lecz krain przez nich zdewastowanych. Brama na poludniowo-wschodnim krancu mapy bylaby mozliwa do przekroczenia przy odpowiednim zaangazowaniu w glowny watek. Za brama znalezlibysmy krolestwo ludzi ktorzy przegrali wojne, moze grupki rebeliantow w lasach i gorach, oraz wielkie miasto na nizinach (fajny motyw to wielopoziomowe miasto jak minas tirith) ktore zostalo zdobyte przez abitancow moze oprocz ostatniego poziomu, gdzie krol z ostatnimi rycerzami sie broni. Bylby to super motyw na roznorodne questy, np doniesienie zaopatrzenia, przebijanie sie przez miasto. A moze znalezlibysmy w tej krainie gildie ktorej zalezy aby krol umarl?

To serwer rpg, nie bojmy sie wprowadzania opcji wyborow. (props dla rodzinne wiezy)

jankolo21
25-09-13, 19:06
ja proponowałbym nowe potwory i bossy do potworów bym dodał smoczego jeżdżce tejemniczego zabujcie i bossa widma ognia stworzenie nowego repsu np: wiezy ognistych mont za kturych by się dostawało 1,5kk

pjekosz
26-09-13, 11:30
Witam serdecznie!

Jeśli chodzi o nową lokacją to uważam, że można by 'otworzyć' jedną z bram a za nią będą znajdować się tereny zniszczony przez Abitańczyków.
Spalone wioski, zniszczone i splądrowane miasteczka to byłoby coś. Okazja do wprowadzania mnóstwa questów, w których mielibyśmy pomóc ocalałym. Samych Abitańczyków mogłoby już tam nie być za dużo- nie znaleźli nic ciekawego i ruszyli w innym kierunku.
W takim terenie można umieści wszelaki respy potworów, jak na reszcie kontynentu. Nieumarli powstali ze zwłok poległych(nowy potwór? Żniwiarz- zakapturzony duch z kosą, śmierć we własnej osobie, którego sprowadziła na te tereny przemoc i śmierć tysięcy); dezerterzy z armii; mięsożerne bestie, które przybyły aby pożywić się zwłokami.

Moją drugą propozycją(właściwie to fajnie działałaby połączona z pierwszą) jest teren, na który nawet Abitańczycy bali się wkroczyć. Żyliby tam mroczni ludzie, którzy zaprzedali dawno temu duszę diabłu. Potężni magowie, którzy w walce przyzywają sługi z piekieł. Wszyscy w ciemnych kapturach. (Można nawet połączyć ich z Duchownymi, przez których zostali pokonani dawno dawno temu). Wszlekie piekielne stwory, diabły, demony, szatany, upadłe anioły mile widziane.

Trzecia propozycja z mojej strony to kryjówka piracka. Kilka zwaśnionych 'klanów' walczących o władzę nad morzami, z których możemy wybrać jeden, a każdy gwarantuje nam inne profity(handel, łatwiejszy transport, dostęp do nowych terenów). Taki element wyboru byłby fajną sprawą(a może 4ta opcja- mniej profitów ale zjednoczenie wszystkich piratów pod jedną banderą w celu walki z Abitańczykami?). Oprócz piratów jako potwory mogłyby występować np. syreny, harpie, węże morskie, może nawet sam pan morza i postrach żeglarzy KRAKEN?!

Rian
28-09-13, 17:05
Moja propozycja: dodać nowe mobki dla ok 150-200 lvli. Ogólnie mobki na które nikt nie powinien teoretycznie chodzić, bo ani expa ani loota. Ale leciałyby z nich zwoje teleportacji.

Te zwoje zanosiłoby się do maga, który przetwarzałby je i dawał nam klucz. Kluczem otwieralibyśmy drzwi do specjalnego pomieszczenia. Byłoby w nim miejsce na 6 osób+dźwignia. Po użyciu dźwigni przenosiłoby graczy do labiryntu pełnego potężnych mobów dla 250+lvli. Naraz mogłoby wejść tam tylko te 6 osób.

Ale jest haczyk. A raczej 2 moje propozycje tego haczyka:
a)moby pojawiałyby się tam jednorazowo tj nie respiły się. Gracze wchodzą, zabijają i wychodzą, bo nic nowego się tam nie zrespi
b)moby respiłyby się normalnie, ale po upływie określonego czasu gracze byliby z powrotem teleportowani z labiryntu

Ten system dodałby nowe moby dla wyższych lvli, ale ograniczyłby dostęp do nich. Mający hajs kupowaliby zwoje teleprotacji i siedzieli tam ile tylko mogliby chcieć. Ale oczywiście szybko ten hajs by im się skończył (bo za przedmioty dające dostęp do unikalnych mobów raczej cena mała by nie była) i jak inni zbieraliby te zwoje, aby potem wyszaleć się w labiryncie.