Prakt
30-09-13, 22:44
Przychodzimy do Was dzisiaj z wspaniałą wiadomością. Ogłaszamy, że trwające od długiego czasu prace nad stworzeniem w pełni własnych grafik gry dobiegły końca. Najnowsza wersja klienta zawiera już tylko wyglądy elementów otoczenia, postaci, potworów i przedmiotów stworzone dla nas przez grupę oddanych twórców. Jest to wielkie osiągnięcie i z pewnością zapisze się jako jeden z najistotniejszych punktów w historii projektu.
Zapraszamy do pobrania najnowszej wersji klienta i przekonania się o tym na własne oczy:
KLIENT (http://altaron.pl/Index-downloadClient/)
Pragniemy w tym ogłoszeniu wyrazić nasze uznanie wszystkim grafikom, których dzieła możemy podziwiać dzisiaj w grze. Przewinęło się sporo utalentowanych osobistości przez te wszystkie lata i każdej z całego serca dziękujemy.
Pierwsi twórcy, którzy wykonywali dla Altaronu grafiki jeszcze na samym początku istnienia projektu, to Drakon (https://forum.altaron.pl/member.php?u=1057) oraz Kwaso (https://forum.altaron.pl/member.php?u=14860). Niektóre ich prace można było odnaleźć w sieci jeszcze lata przedtem, lecz wykonali również sporo rzeczy specjalnie dla tego projektu. To w zbrojach Kwasa gracze najczęściej przemierzają krainy Altaronu, walcząc z groźnymi pająkami Drakona za pomocą jego magicznych run.
https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=2124&stc=1&d=1380573353
Kolejny grafik - osoba, która jeszcze przed uruchomieniem gry brała udział w jej testach - to Michos (https://forum.altaron.pl/member.php?u=604). Jest on drugim, pod względem liczby autorskich grafik w grze, twórcą przy projekcie. Przykłady jego prac gracz może zauważyć na każdym kroku swoich przygód.
https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=2126&stc=1&d=1380573353
Tisaya (https://forum.altaron.pl/member.php?u=6050) dołączyła jako grafik później, lecz jej liczne prace wniosły do Altaronu parę naprawdę interesujących wizji. Z pewnością gra wyglądałaby inaczej bez jej zwierzątek!
https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=2128&stc=1&d=1380573353
Pod pseudonimem forumowym nastan6 (https://forum.altaron.pl/member.php?u=11178) kryje się utalentowany grafik, którego prace możemy wszyscy podziwiać w Strefie twórczej. Zgodził się zrobić trochę naprawdę ciekawych elementów dla Altaronu, przez co otoczenie gracza bardzo się ożywiło dzięki spektakularnym efektom.
https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=2127&stc=1&d=1380573353
Przy ostatnich dociągnięciach bardzo mocno pomagał Majkul (https://forum.altaron.pl/member.php?u=3045). Jego niektóre dzieła pojawiły się w grze już wcześniej, ale dopiero teraz będziemy mogli podziwiać w grze pewne oryginalne stwory, jakie wymyślił i namalował. Czy i Wam się spodobają?
https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=2125&stc=1&d=1380573353
Na koniec uważam, że warto wyróżnić szczególnie osobę, która zdecydowania przoduje w rankingu wykonanych grafik: Trav (https://forum.altaron.pl/member.php?u=5) nie tylko stworzył najwięcej grafik ze wszystkich, ale również to on nadzorował pracę innych, zajmował się wgrywaniem ich dzieł, a także rozliczeniami z grafikami. Jest on autorem m.in. największej liczby potworów, prawie wszystkich wyglądów gracza i prawie wszystkich podłóż i ścian w grze, stąd nie ma właściwie miejsca, w którym nie widzicie ręki tego artysty.
https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=2129&stc=1&d=1380573353
Jeszcze raz szczerze i ciepło dziękujemy wszystkim grafikom, którzy wnieśli coś do tego projektu! Życzymy im dalszego rozwoju i kolejnych sukcesów w "branży".
Oczywiście mamy nadzieję, że ich współpraca z Altaronem na tym się nie skończy. Bez wątpienia nowe grafiki, czy też poprawki w starych, będą potrzebne w najbliższej przyszłości. Rozwoju nie powinno się hamować. Z zainteresowaniem poznamy Waszą opinię na temat grafik Altaronu. Czy się Wam podobają? Czy coś byście zmienili? Wyczekujcie najbliższej ankiety, żeby się swoim zdaniem podzielić!
Dodatkowo, biorąc pod uwagę opinie graczy, a także nasze dalekosiężne plany balansu, postanawiamy cofnąć zmianę, która zmodyfikowała ilość zostawianego przez potwory doświadczenia. Tak szybkie zmiany okazały się być błędne i zapewniamy, iż przyszłe zmiany o podobnym znaczeniu będą zapowiadane z wyprzedzeniem.
W skrócie: doświadczenie zostawiane przez potwory wróci do normy. Jednocześnie zapowiadamy, iż rozpoczynamy prace nad innymi sposobami zmiany rozgrywki, podejmujemy jednak decyzję, iż zostaniecie o nich odpowiednio wcześniej uprzedzeni, a część z Was będzie mogła brać aktywny udział w testowaniu planowanych przez nas zmian. Więcej informacji już wkrótce!
Prosimy o zgłaszanie ewentualnych błędów.
Zapraszamy do pobrania najnowszej wersji klienta i przekonania się o tym na własne oczy:
KLIENT (http://altaron.pl/Index-downloadClient/)
Pragniemy w tym ogłoszeniu wyrazić nasze uznanie wszystkim grafikom, których dzieła możemy podziwiać dzisiaj w grze. Przewinęło się sporo utalentowanych osobistości przez te wszystkie lata i każdej z całego serca dziękujemy.
Pierwsi twórcy, którzy wykonywali dla Altaronu grafiki jeszcze na samym początku istnienia projektu, to Drakon (https://forum.altaron.pl/member.php?u=1057) oraz Kwaso (https://forum.altaron.pl/member.php?u=14860). Niektóre ich prace można było odnaleźć w sieci jeszcze lata przedtem, lecz wykonali również sporo rzeczy specjalnie dla tego projektu. To w zbrojach Kwasa gracze najczęściej przemierzają krainy Altaronu, walcząc z groźnymi pająkami Drakona za pomocą jego magicznych run.
https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=2124&stc=1&d=1380573353
Kolejny grafik - osoba, która jeszcze przed uruchomieniem gry brała udział w jej testach - to Michos (https://forum.altaron.pl/member.php?u=604). Jest on drugim, pod względem liczby autorskich grafik w grze, twórcą przy projekcie. Przykłady jego prac gracz może zauważyć na każdym kroku swoich przygód.
https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=2126&stc=1&d=1380573353
Tisaya (https://forum.altaron.pl/member.php?u=6050) dołączyła jako grafik później, lecz jej liczne prace wniosły do Altaronu parę naprawdę interesujących wizji. Z pewnością gra wyglądałaby inaczej bez jej zwierzątek!
https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=2128&stc=1&d=1380573353
Pod pseudonimem forumowym nastan6 (https://forum.altaron.pl/member.php?u=11178) kryje się utalentowany grafik, którego prace możemy wszyscy podziwiać w Strefie twórczej. Zgodził się zrobić trochę naprawdę ciekawych elementów dla Altaronu, przez co otoczenie gracza bardzo się ożywiło dzięki spektakularnym efektom.
https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=2127&stc=1&d=1380573353
Przy ostatnich dociągnięciach bardzo mocno pomagał Majkul (https://forum.altaron.pl/member.php?u=3045). Jego niektóre dzieła pojawiły się w grze już wcześniej, ale dopiero teraz będziemy mogli podziwiać w grze pewne oryginalne stwory, jakie wymyślił i namalował. Czy i Wam się spodobają?
https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=2125&stc=1&d=1380573353
Na koniec uważam, że warto wyróżnić szczególnie osobę, która zdecydowania przoduje w rankingu wykonanych grafik: Trav (https://forum.altaron.pl/member.php?u=5) nie tylko stworzył najwięcej grafik ze wszystkich, ale również to on nadzorował pracę innych, zajmował się wgrywaniem ich dzieł, a także rozliczeniami z grafikami. Jest on autorem m.in. największej liczby potworów, prawie wszystkich wyglądów gracza i prawie wszystkich podłóż i ścian w grze, stąd nie ma właściwie miejsca, w którym nie widzicie ręki tego artysty.
https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=2129&stc=1&d=1380573353
Jeszcze raz szczerze i ciepło dziękujemy wszystkim grafikom, którzy wnieśli coś do tego projektu! Życzymy im dalszego rozwoju i kolejnych sukcesów w "branży".
Oczywiście mamy nadzieję, że ich współpraca z Altaronem na tym się nie skończy. Bez wątpienia nowe grafiki, czy też poprawki w starych, będą potrzebne w najbliższej przyszłości. Rozwoju nie powinno się hamować. Z zainteresowaniem poznamy Waszą opinię na temat grafik Altaronu. Czy się Wam podobają? Czy coś byście zmienili? Wyczekujcie najbliższej ankiety, żeby się swoim zdaniem podzielić!
Dodatkowo, biorąc pod uwagę opinie graczy, a także nasze dalekosiężne plany balansu, postanawiamy cofnąć zmianę, która zmodyfikowała ilość zostawianego przez potwory doświadczenia. Tak szybkie zmiany okazały się być błędne i zapewniamy, iż przyszłe zmiany o podobnym znaczeniu będą zapowiadane z wyprzedzeniem.
W skrócie: doświadczenie zostawiane przez potwory wróci do normy. Jednocześnie zapowiadamy, iż rozpoczynamy prace nad innymi sposobami zmiany rozgrywki, podejmujemy jednak decyzję, iż zostaniecie o nich odpowiednio wcześniej uprzedzeni, a część z Was będzie mogła brać aktywny udział w testowaniu planowanych przez nas zmian. Więcej informacji już wkrótce!
Prosimy o zgłaszanie ewentualnych błędów.