PDA

Zobacz pełną wersję : Kolejny kamień milowy rozwoju Altaronu


Prakt
30-09-13, 22:44
Przychodzimy do Was dzisiaj z wspaniałą wiadomością. Ogłaszamy, że trwające od długiego czasu prace nad stworzeniem w pełni własnych grafik gry dobiegły końca. Najnowsza wersja klienta zawiera już tylko wyglądy elementów otoczenia, postaci, potworów i przedmiotów stworzone dla nas przez grupę oddanych twórców. Jest to wielkie osiągnięcie i z pewnością zapisze się jako jeden z najistotniejszych punktów w historii projektu.

Zapraszamy do pobrania najnowszej wersji klienta i przekonania się o tym na własne oczy:
KLIENT (http://altaron.pl/Index-downloadClient/)

Pragniemy w tym ogłoszeniu wyrazić nasze uznanie wszystkim grafikom, których dzieła możemy podziwiać dzisiaj w grze. Przewinęło się sporo utalentowanych osobistości przez te wszystkie lata i każdej z całego serca dziękujemy.

Pierwsi twórcy, którzy wykonywali dla Altaronu grafiki jeszcze na samym początku istnienia projektu, to Drakon (https://forum.altaron.pl/member.php?u=1057) oraz Kwaso (https://forum.altaron.pl/member.php?u=14860). Niektóre ich prace można było odnaleźć w sieci jeszcze lata przedtem, lecz wykonali również sporo rzeczy specjalnie dla tego projektu. To w zbrojach Kwasa gracze najczęściej przemierzają krainy Altaronu, walcząc z groźnymi pająkami Drakona za pomocą jego magicznych run.

https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=2124&stc=1&d=1380573353


Kolejny grafik - osoba, która jeszcze przed uruchomieniem gry brała udział w jej testach - to Michos (https://forum.altaron.pl/member.php?u=604). Jest on drugim, pod względem liczby autorskich grafik w grze, twórcą przy projekcie. Przykłady jego prac gracz może zauważyć na każdym kroku swoich przygód.

https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=2126&stc=1&d=1380573353


Tisaya (https://forum.altaron.pl/member.php?u=6050) dołączyła jako grafik później, lecz jej liczne prace wniosły do Altaronu parę naprawdę interesujących wizji. Z pewnością gra wyglądałaby inaczej bez jej zwierzątek!

https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=2128&stc=1&d=1380573353


Pod pseudonimem forumowym nastan6 (https://forum.altaron.pl/member.php?u=11178) kryje się utalentowany grafik, którego prace możemy wszyscy podziwiać w Strefie twórczej. Zgodził się zrobić trochę naprawdę ciekawych elementów dla Altaronu, przez co otoczenie gracza bardzo się ożywiło dzięki spektakularnym efektom.

https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=2127&stc=1&d=1380573353


Przy ostatnich dociągnięciach bardzo mocno pomagał Majkul (https://forum.altaron.pl/member.php?u=3045). Jego niektóre dzieła pojawiły się w grze już wcześniej, ale dopiero teraz będziemy mogli podziwiać w grze pewne oryginalne stwory, jakie wymyślił i namalował. Czy i Wam się spodobają?

https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=2125&stc=1&d=1380573353


Na koniec uważam, że warto wyróżnić szczególnie osobę, która zdecydowania przoduje w rankingu wykonanych grafik: Trav (https://forum.altaron.pl/member.php?u=5) nie tylko stworzył najwięcej grafik ze wszystkich, ale również to on nadzorował pracę innych, zajmował się wgrywaniem ich dzieł, a także rozliczeniami z grafikami. Jest on autorem m.in. największej liczby potworów, prawie wszystkich wyglądów gracza i prawie wszystkich podłóż i ścian w grze, stąd nie ma właściwie miejsca, w którym nie widzicie ręki tego artysty.

https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=2129&stc=1&d=1380573353

Jeszcze raz szczerze i ciepło dziękujemy wszystkim grafikom, którzy wnieśli coś do tego projektu! Życzymy im dalszego rozwoju i kolejnych sukcesów w "branży".
Oczywiście mamy nadzieję, że ich współpraca z Altaronem na tym się nie skończy. Bez wątpienia nowe grafiki, czy też poprawki w starych, będą potrzebne w najbliższej przyszłości. Rozwoju nie powinno się hamować. Z zainteresowaniem poznamy Waszą opinię na temat grafik Altaronu. Czy się Wam podobają? Czy coś byście zmienili? Wyczekujcie najbliższej ankiety, żeby się swoim zdaniem podzielić!

Dodatkowo, biorąc pod uwagę opinie graczy, a także nasze dalekosiężne plany balansu, postanawiamy cofnąć zmianę, która zmodyfikowała ilość zostawianego przez potwory doświadczenia. Tak szybkie zmiany okazały się być błędne i zapewniamy, iż przyszłe zmiany o podobnym znaczeniu będą zapowiadane z wyprzedzeniem.

W skrócie: doświadczenie zostawiane przez potwory wróci do normy. Jednocześnie zapowiadamy, iż rozpoczynamy prace nad innymi sposobami zmiany rozgrywki, podejmujemy jednak decyzję, iż zostaniecie o nich odpowiednio wcześniej uprzedzeni, a część z Was będzie mogła brać aktywny udział w testowaniu planowanych przez nas zmian. Więcej informacji już wkrótce!

Prosimy o zgłaszanie ewentualnych błędów.

tomakeo
01-10-13, 14:27
Świetna wiadomość! Z pewnością ucieszy graczy.

@Mam nadzieję, że ktoś, kto ma dostęp do nowych grafik, wrzuci je na wiki.

Lila
01-10-13, 14:31
Gratuluję wszystkim grafikom za kawał dobrej roboty :) i cieszę się, że opinia graczy ma taką siłę przebicia oraz że potraficie przyznać się do błędu ;)

paulusia
01-10-13, 14:32
"nie mozna otworzyc altaron.exe''

Prakt
01-10-13, 14:36
Przepraszam za utrudnienia z korzystaniu z serwera. W najbliższym czasie proszę zachować ostrożność, dążymy do tego, by gracze nie mogli napotkać żadnych błędów.

14:55 Już powinno wszystko działać sprawnie. Jeśli jednak napotkacie jakieś błędy, proszę o zgłaszanie ich - przypominam o tym, że zgłoszenia w grze są obecnie rejestrowane automatycznie na forum, dzięki czemu żadne nie zostanie zagubione.

A tak poza tym, to jako ktoś o słabych zdolnościach graficznych naprawdę polecam obejrzeć dokładnie wszystkie obiekty (szczególnie potwory!), które do tej pory nie były wymienione na Altarońskie. Są naprawdę świetnie wykonane :)

ventes55
01-10-13, 15:24
Chciałbym zaproponować jeszcze coś takiego jak automatyczne łączenie itemków po wrzuceniu do plecaka.

Walles
01-10-13, 15:34
Martwice i Kościeje kozackie :) brawo dla autora

YeK
01-10-13, 15:40
BRAWO!
Na to czekałem cały tydzień!
Grafiki już były wyśmienite, a teraz z pewnością cieszą oko jeszcze bardziej.
Powrót do normalnego expa = powrót do normalnej gry!

Altaronie, powracam!

suchar
01-10-13, 16:12
Noo... Grafiki fajniejsze niż na rl tibi ;p

Wymiatacz788
01-10-13, 16:48
Piękne grafiki i normalny exp. Super wiadomości :)

Mortis
01-10-13, 18:15
ten nowy klient nie działa jak należny dziś mnie 5 razy wywaliło z gry, przez co raz padłem :/

Enerv
01-10-13, 18:35
Miło, ostatniego czasu sporo się dzieje, co pozytywnie odbija się na atrakcyjności projektu.

Oregane
01-10-13, 18:36
ten nowy klient nie działa jak należny dziś mnie 5 razy wywaliło z gry, przez co raz padłem :/

Też miałem taki problem, ale wydaje mi się, że i u mnie, i u Ciebie jest to wina neta - Netia dziś szwankuje.

malpad
01-10-13, 18:43
Gratulacje wszystkim zaangażowanym w ten projekt. Jest na prawdę super. I fajnie też, że zostały uwzględnione prośby graczy. Pozdrawiam

Mortis
01-10-13, 18:55
Też miałem taki problem, ale wydaje mi się, że i u mnie, i u Ciebie jest to wina neta - Netia dziś szwankuje.

Nie mam Netii :P

internet chodził bez problemu tylko z klienta mnie wywalało :/

Smile1
01-10-13, 18:57
Całkowicie z klienta? Może coś źle przepakowales etc..

Mortis
01-10-13, 19:02
Całkowicie z klienta? Może coś źle przepakowales etc..

Wszystko dobrze przepakowałem.
wywalało mnie do listy postaci i przez jakiś czas nie moglem się zalogować. Na początku myślałem ze to przez neta ale przeglądarka działała bez problemu w tym samym czasie :/

Lila
01-10-13, 20:33
@up
miałam taką samą sytuację ostatnio i wtedy był jeszcze stary klient, także mimo wszystko wydaje mi się, że to wina neta

jaskolaa
01-10-13, 21:11
Po pierwsze szacun z całego serca że umiecie przyznać się do błedu i cofnąć zwaloną poprawke , zyskaliście cała mase szacunku w mych oczach.Proponowałbym rozważyć kwestie dropu bo naprawde nie jest lekko znalezc party obecnie z powodu ilosci graczy pozatym taki zwiad jak ja lvl 80 nie zarabia kroci , ba po łatce po mimo alchemii i zbierania wszystkiego nawet miedziaków wychodzę na duzy minus na górskich trollach.Grafik jeszcze nie mialem okazji zobaczyć , zrobię to za moment.Wielkie graty dla grafików za ciężką prace no i gz Majkul , ktoś cię w końcu docenia chłopie :)

Whisperka
01-10-13, 21:57
Naprawdę gratuluję, świetna grafika, bardzo fajne pomysły na wygląd potworów i przede wszystkim ich ORYGINALNOŚĆ :oczko: Powrót do dawnych wartości zdobywanego doświadczenia zapewne również mile zaskoczył nie jednego gracza :uśmiech4:

pjekosz
01-10-13, 22:51
Witam serdecznie!

Nareszcie skończą się narzekania na ten exp- gratulacja dla administracji że byli w stanie cofnąć zmianę, która się nie spodobała użytkownikom.
A te grafiki, które zdążyłem zobaczyć bardzo ładne(ghoul w końcu nabrał kolorów ;d).

Noigel
01-10-13, 23:00
Witam,

Gratulacje.Trafna decyzja, znów chce się grać :uśmiech:







"Łatka cofnięta nie zostanie, jak już zostało powiedziane jest to dopiero pierwszy etap zmian - cierpliwości." - Mervakis

my life
01-10-13, 23:01
@Brokenarrow... expisz zwiadem nekro na górskich trollach na 80 lvlu i jeszcze chcesz mieć profit?

A co do łatki...
Zajebiście ;D

jakub00s
01-10-13, 23:15
A co to za różnica czy zwiadek nekro czy duchowy . Da sie biegac po respie tak by biły Cie tylko max 2 gorksie . I wtedy spokojnie na owli stojisz .

jaskolaa
02-10-13, 00:51
Mały oftop, zazwyczaj bije 1 na raz leczac sie w wiekszosci tawisem.Pozatym chodzilo mi o to ze przed łatką bylem na 0 lub mały plus teraz mimo alchemi i wyciętych łapek wtapiam mase kasy a przeciez to są mobki na zarobek dla alchemika nie ?
Graty Zmian w obserwatorach i im podobnych , kozacko wyglądają :)

Walles
02-10-13, 03:43
Mały oftop, zazwyczaj bije 1 na raz leczac sie w wiekszosci tawisem.Pozatym chodzilo mi o to ze przed łatką bylem na 0 lub mały plus teraz mimo alchemi i wyciętych łapek wtapiam mase kasy a przeciez to są mobki na zarobek dla alchemika nie ?
Graty Zmian w obserwatorach i im podobnych , kozacko wyglądają :)

Ja 130+ zwiadem alchemikiem nie mogę wyjść na plus pomimo tego że wynoszę na jednym refilu 130-150 łapek, ale i tak nie wierzą mówiąc "masz pecha". Wszystko zaczęło się od obniżenia cen łap górskiego trolla.. żałuje wyboru alchemika no ale od 150 poziomu przynajmniej się przyda do czegoś.

4 refile - 4x co najmniej 2 talary w plecy.. ofc mam pecha.

YeK
02-10-13, 06:37
Jeśli chodzi o tą sytuacje z klientem, to miałem dosłownie to samo.
Po kilka razy wywalało mnie do listy postaci a potem nie mogłem się zalogować.
A net hulał, za każdym razem sprawdzałem.

AdaSko_358
02-10-13, 11:50
Witam,

Gratulacje.Trafna decyzja, znów chce się grać :uśmiech:







"Łatka cofnięta nie zostanie, jak już zostało powiedziane jest to dopiero pierwszy etap zmian - cierpliwości." - Mervakis

Juz sie nie czepiaj jak rzep dupy, wazne ,ze mimo wszystko to zmienili i sie przyznali , tez bym probowal bronic czegos co zrobilem , do momentu kiedy bym zauwazyl ,ze to COS jest bez sensu , na szczescie ONI zauwazyli to dosc predko.

Chyba moje pierwsze,PRAWDZIWE zaskoczenie odkad tu gram(od poczatku serwera), rzeklbym mile nawet , mimo,ze juz nie gram.

leon
02-10-13, 14:22
bardzo bardzo ładne grafiki :) i bardzo dobra decyzja żeby przywrócić dawny exp widzę Altaron zaczyna iść do przodu :)

xyro
02-10-13, 17:54
cieszę się, że opinia graczy ma taką siłę przebicia oraz że potraficie przyznać się do błędu ;)

Według mnie zmniejszenie ilości zdobywanego expa to nie był błąd. Po prostu jest to konieczne na dłuższą metę, chyba że chcemy mieć 600 poziomy jak w tibii.

Błąd polegał na sposobie w jaki administracja to zrobiła. :)

Wicked
26-10-13, 21:25
Kamień milowy. I co? Kamień milowy oznaczał z reguły koniec danego królestwa. I tak samo widzę, że ogłoszenie tego stało się końcem prac? Update'u ani widu, ani słychu, zapowiedzi nie ma. Do testów nikt nie werbuje. Cisza i stagnacja. Co dalej z Altaronem? Ogłosicie zaraz, że to koniec projektu? Że możemy grać, ale nowości nie będzie? Co z własnym klientem? Co z update'ami? Co z rozwojem? Co z skryptami, questami, expowiskami, wyzwaniami i setką innych rzeczy? Co z rzeczami Drakonno?

W skrócie ujmując to: "Co z tą pols... Altaroną?"