PDA

Zobacz pełną wersję : Uniknij Celu


Walles
04-10-13, 14:13
Proponuję zastanowić się nad nowym czarem dla każdej postaci, który byłby na wzór "Dodge-Uniknij Celu" który możemy poznać w wielu grach mmorpg 3D. Działałoby to tak że gracze którzy mają mnie zaznaczonego po użyciu tego czaru tracą cel i muszą mnie zaznaczyć ponownie, czar mógłby mieć cd. 30 sekund i nie działałby na potwory. Myślę że byłoby to bardzo pomocne do obecnego systemu pvp ponieważ aktualnie prawie każde odliczone combo = śmierć zaznaczonego gracza a tak dzięki temu Uniknij Celu bity gracz miałby szansę na wyjście z trapa bądź przynajmniej pożyłby kilka sekund dłużej.

Peace szatany :zły:

zonu
04-10-13, 14:18
Jestem za :)

Vahell
04-10-13, 15:47
Jestem za, dobry pomysł w sumie.
Tylko z kim Ty chcesz tu się bić? :D

pjekosz
04-10-13, 16:11
Witam serdecznie!
Pomysł bardzo mi się podoba i jestem jak najbardziej za!

mwrobie
04-10-13, 19:47
Nooo w sumie całkiem dobry pomysł, tylko jestem ciekaw czy jak by dodali to dla wszystkich profesji czy tylko dla wojów.:owca:

Walles
05-10-13, 09:24
dla wszystkich i dodatkowo czar ten mógłby być dostępny dopiero po wykonaniu jakiejś specjalnie do tego stworzonej misji, ewentualnie od jakiegoś poziomu postaci.

Altrel
11-08-14, 16:06
Czar, który pozwala na zgubienie przeciwnika (potwora) mają duchowni. Jeżeli chodzi o pvp to czar byłby w pewnych sytuacjach bezużyteczny. Napisał Pan, że w chwili użycia czaru atakujący gubiłby target (samo zaznaczenie), tak więc nadal można by atakować przy użyciu czarów typu 'odes rago' oraz przy użyciu run celując w oknie 'walka' lub na ekranie. Czar utrudniłby życie tylko i wyłącznie zwiadowcom, którzy muszą mieć zaznaczony cel, aby atakować zarówno z 'hape odes kpiro' jak i (w przypadku nekromantów) 'yase unar'. W wspomnianej przez Pana sytuacji, gdy ktoś jest w trapie mijałby się całkowicie z celem.