Zobacz pełną wersję : Uniknij Celu
Proponuję zastanowić się nad nowym czarem dla każdej postaci, który byłby na wzór "Dodge-Uniknij Celu" który możemy poznać w wielu grach mmorpg 3D. Działałoby to tak że gracze którzy mają mnie zaznaczonego po użyciu tego czaru tracą cel i muszą mnie zaznaczyć ponownie, czar mógłby mieć cd. 30 sekund i nie działałby na potwory. Myślę że byłoby to bardzo pomocne do obecnego systemu pvp ponieważ aktualnie prawie każde odliczone combo = śmierć zaznaczonego gracza a tak dzięki temu Uniknij Celu bity gracz miałby szansę na wyjście z trapa bądź przynajmniej pożyłby kilka sekund dłużej.
Peace szatany :zły:
Jestem za, dobry pomysł w sumie.
Tylko z kim Ty chcesz tu się bić? :D
Witam serdecznie!
Pomysł bardzo mi się podoba i jestem jak najbardziej za!
Nooo w sumie całkiem dobry pomysł, tylko jestem ciekaw czy jak by dodali to dla wszystkich profesji czy tylko dla wojów.:owca:
dla wszystkich i dodatkowo czar ten mógłby być dostępny dopiero po wykonaniu jakiejś specjalnie do tego stworzonej misji, ewentualnie od jakiegoś poziomu postaci.
Czar, który pozwala na zgubienie przeciwnika (potwora) mają duchowni. Jeżeli chodzi o pvp to czar byłby w pewnych sytuacjach bezużyteczny. Napisał Pan, że w chwili użycia czaru atakujący gubiłby target (samo zaznaczenie), tak więc nadal można by atakować przy użyciu czarów typu 'odes rago' oraz przy użyciu run celując w oknie 'walka' lub na ekranie. Czar utrudniłby życie tylko i wyłącznie zwiadowcom, którzy muszą mieć zaznaczony cel, aby atakować zarówno z 'hape odes kpiro' jak i (w przypadku nekromantów) 'yase unar'. W wspomnianej przez Pana sytuacji, gdy ktoś jest w trapie mijałby się całkowicie z celem.