PDA

Zobacz pełną wersję : [wprowadzone] Straty po śmierci, pkt Nauki itd...


Myxir
06-05-11, 20:06
Witam, ostatnio zauważyłem z przyjaciółmi dość poważny problem. Otóż chodzi mi o straty po śmierci(umiejętności).

Zacznę od tego że jeśli "gracz" padnie z umiejętnościami 60/60 lub wyższymi. Spada mu cały skill + level, a pkt nauki nie są zwracane. Chodzi mi o to że straty po śmierci są zbyt duże, a odrobienie dajmy na to skilla z 59 na 60 zajmuje bardzo dużo czasu, nie mówię o magicznym poziomie bo tą umiejętność odrobić jest o wiele ciężej.

Moje propozycje polegają na tym aby:
1. Usunąć pkt nauki, i przywrócić system skilowania jak w real tibi
2. Wprowadzić system błogosławieństw(bless), czyli zmniejszenie strat po zgonie.
3. Przywrócić, regenerację pkt nauki po ponownym wbiciu poziomu.

Poziom postaci jest najmniejszym problem w tym wszystkim, skupiłem się najbardziej na umiejętnościach, bo straty oraz ich ponowne "wyskillowanie" nie balansuje się z sobą. Proszę o wypowiedzenie jakiegoś z Administratorów.

Tron
06-05-11, 20:08
1. Usunąć pkt nauki, i przywrócić system skilowania jak w real tibi


Chyba kpisz.. A nie pomyślałeś że łatwiej, i prościej było by zmniejszyć tracenie umiejętności po śmierci?

Myxir
06-05-11, 20:10
Zwariowany Alkoholiku(czyt: pkt 2). Dlatego napisałem kilka propozycji.

Tron
06-05-11, 20:15
Zwariowany Alkoholiku(czyt: pkt 2). Dlatego napisałem kilka propozycji.

Nikt nie mówił, że będzie łatwo. Ale błogosławieństwa byłby by przydatne :)

pepeszka
06-05-11, 20:28
Zgadzam się z tym.. Przykład : Padłem na 17 lvlu z 17 mlvlem. Spadł mi mlvl na 16 i pół.. Teraz już na zawsze będę 1 mlvl w plecy (a na wyższym poziomie jeszcze więcej)bo już tego ręcznie nie odrobie. A magiem niestety łatwo paść. Więc moja propozycja jest taka żeby zmniejszyć straty skilli po śmierci. Jak ktoś to napisał w innym temacie (przepraszam, nie pamiętam nicku :( ) że jeżeli jakąś umiejętność się nauczymy to jej nie zapominamy :P

Flash
06-05-11, 20:42
Ja byłbym za całkowitym usunięciem strat umiejętności, bądź zrobieniem, że kupione skille są jak bonus (czyli nie tracimy ich i nie spowalniają przyrostu danego skilla), czyli jak np. bonusy z ekwipunku.
Oczywiście jeśli uważacie, że byłoby za łatwo to można zwiększyć stratę doświadczenia po śmierci po wprowadzeniu powyższych ułatwień, bo wolę o wiele bardziej tracić coś co mogę odrobić, a nie tracić takim magiem NA STAŁE mlvl osłabiając tym swoje czary (czyli to co w tej klasie jest najważniejsze).
To naprawdę bardzo zniechęca do gry, więc liczę na szybką interwenję władzy w tej sprawie.

@Tao Fao
Racja, tylko że jak komuś spadnie z 35 na 33.5 mlvl to by musiał stać z 200+ godzin chyba na promocji żeby to odrobić, bo tutaj mlvl strasznie zwalnia :/ na pewno kilkakrotnie razy bardziej niż na rl tibii, więc mag NIGDY nie odrobi 25+ mlvlu, chyba że będzie grał miesiąc bez użycia PN. Smutne xd

PS. Aktualnie na wyższym lvlu skille zdobywamy głownie z expienia (zwłaszcza mag xD), więc lvl = skille. Jeśli zwiększymy stratę expa niwelując do 0 stratę skilli to po deadzie stracimy więcej lvli (lvl = skill), więc wyjdzie na to samo co teraz, tylko że będziemy mogli odrobić stratę - to to samo co dostawanie PN za odrobienie straconych lvli, jednak zabezpiecza przed oszustwem (padaniem bez wykorzystania PN). Więc wydaje mi się to idealnym wyjściem.

Tao Fao
06-05-11, 20:43
Oczywiscie popieram kolege wyzej Pepeszke, skile po zgonie okropnie ciezko odrobic, szczegolnie magiczny poziom.. Wybaczcie ale zeby mi przez godzine palenia many weszlo z 59% na 54% do poziomu magicznego 14, to jest jakas porazka, przez godzine 5% mi weszlo... Wychodzi na to ze musiabym siedziec 20 godzin w grze by odbic 14 magiczny poziom, nie uwazacie ze to jest chore?

co mowic o graczach z wiekszym poziomem magicznym, dajmy na to 35+ po zgonie spada im zalozmy 1,5 poziomu magicznego i musza siedziec tydzien by go odrobic. Lekka przesada.

Mervakis
06-05-11, 21:16
Wszyscy piszecie "przydały by się błogosławieństwa" a jesteście pewni, że takowych nie ma ;>? Server jest nowy i wiele rzeczy będzie trzeba odkryć więc nie zakładajcie z góry, że czegoś nie ma.

Myxir
06-05-11, 21:21
Jak by były to nie pisałbym tego tematu, z resztą czekamy na odpowiedz Administratorów, może któryś/któraś się wypowie.

mors4444
07-05-11, 10:12
Nawet jak są błogosławieństwa to pewnie drogie a wgl co z tego że zmniejszają strate.
Zamiast stracić 80%mlvlu strace 20% i co z tego i tak w żaden sposób na wyższym skilu tego nie odrobie tylko musze odrobic lv, wbic jeszcze 1+
żeby móc sobie dać PN w Mlv.

Żeby potem nie było sytuacji że 50 sorc co nigdy nie padał ma 50mlv
a taki 50sorc co pada co pare lvli ma 20mlv.
(a nieraz padnie się z sytuacji technicznej, prąd,internet może nawalić)
Rozumiem ze trzeba cos tracic po smierci ale zeby tracic skil ktorego w pozniejszym stanie nigdy sie nie odrobi zenada.

PS.
PN co najgorsze daje skil do równego.
:\

Wicked
07-05-11, 10:25
Ludzie, ale wy płaczecie.
I tak straty po śmierci ostatnio zmniejszono, tak stratę skilla jak i mlvl.
I faktycznie, odrobienie mlvl to taki wysiłek. Klikanie use na jedzeniu i palenie hota raz na 5 minut. Łał!

Flash
07-05-11, 11:14
@Rekhyd
Ogarnij się jak nie wiesz o czym mówisz. Tutaj każdy mlvl leci około 1.5x wolniej niż poprzedni, i wbicie z 24 na 25 mlvl to kwestia "afkowania" z promocja jakieś 100+ godzin, nie mówiąc już o tym co jest na 40+ mlvlu -.-. Co to jest jeść food i spalać co 5 min manę przez 100 godzin? A potem pójdziesz na zły resp - spadasz na combo, przyjdzie pk team - padasz w trapie, odetnie ci neta - padasz w 5 sek.
Jak się nie znasz to wyjdź i nie wracaj. A i nie zamykaj za sobą drzwi.

Sosna
07-05-11, 12:07
ja dziś padłem od jakiegoś op mobka na 2 hity xD ale straciłem mniej niż tu piszecie. Około 60% lvla na 30. Dodatkowo po jakieś 1,5 walki bronią 1-ręczną i obrony :P nie ma co narzekać ^^ trzeba grać dalej hehe

edit: nawet mnie to nie ryje bo zrobiłem misję na nowy wygląd :)

Myxir
07-05-11, 12:19
Sosna, ale tu w większym stopniu rozchodzi się o skille, a w mniejszym o level.

Odrobienie poziomu to jest chwila czasu, a skilla to masakra...

Fiefióra
07-05-11, 12:39
Jestem za zmniejszeniem strat w skillach po śmierci.

Dyst - 45
Wbicie jednego % trwa ~~2 minuty... to całkiem sporo...
wbicie więc skilla to 200minut...

Jeden zgon i musimy tyle odrabiać? Geeeeez.

Sosna
07-05-11, 13:09
mi łatwiej skille niż lvl xD weź odrób lvl jak wszędzie zajęte i po 10 osób na malutką pipidówę ^^

Okocim
07-05-11, 15:14
Mam dla was lepsze rozwiązanie... zlikwidujmy śmierć, po co ona komu.
W momencie gdy nasze życie spadnie do 1 punktu będziemy odporni na wszystkue obrażenia.

Sosna
07-05-11, 15:38
haha dobry agent xD a tak na serio to masz rację. Jest jak jest. Ludzie nie narzekajcie. Mi dziś spadła połowa eq ale ziomek zdążył wziąć je z mojego ciała nim te dziwne mobki go zaczęły gonić. A więc niech fart będzie również z Wami :)

Flash
07-05-11, 19:18
@Sosna
Tylko, że woj ma najlepszą sytuację ze wszystkich, bo skille mu ładnie lecą i ma dużo więcej defa i hp od innych klas. Tu chodzi o to że magiem odrobienie mlvlu na 35+ jest NIEMOŻLIWE, a dodatkowo PN dają mlvl "do pełna" przez co nawet strata 20% mlvlu to strata 1 mlvlu. Dlatego Altaron wymaga zmian, bo znam dużo osób, które skończyły przez to grę (w tym ja). A MG się niestety w tej sprawie nie spieszy:(. Zróbcie żeby się traciło coś co da się odrobić, a nie że traci się na stałe i przez śmierci gra magiem na 60+ lvlu może nie mieć sensu, bo zamiast iść ze skillami na + to stoi w miejscu bądź tylko je traci, a jak wiecie nie trudno ubić maga biorąc pod uwagę wysokie obrażenia zadawane przez tę profesję (3 magów bez problemów złoży silniejszego maga, a tu nie trudno o dobrą ekipę).

Muminek
07-05-11, 20:15
właśnie skilluje, na razie ponad godzina z 50 na 51, przy 55 polegne na pewno, nikt nie ma lepiej czy gorzej. Moge powiedziec ze mag ma lepiej m lvl wbijac bo tylko hota wcisnie i afkuje dalej a ja musze patrzec czy sie przebijam, ustawic dobrze i zeby mi nikt mobkow nie wybil. Tutaj dla wszystkich padanie jest niekorzystne. Proponuje tylko zmniejszyc nieco spadek skillow o jakieś.. no przynajmniej 1/3, jak i mlvla. ;)

Flash
07-05-11, 20:20
@Muminek
Omg kolejny co twierdzi, że skillowanie magiem jest łatwe !!
Weź graj magiem i zobacz, że wbicie mlvlu z 24 na 25 to 50h+- godzin afkowania.
I nie spotkałem jeszcze maga, który ręcznie nabił 20 mlvl.
Jak się na czymś nie znasz to się w tej sprawie lepiej nie wypowiadaj, bo co z tego że mag może afkować jak musi to robić 50x dłużej niż palladyn? A na 35 mlvlu ktoś musiałby chyba stać przez miesiąc non stop żeby wbić 1 mlvl...

@Uncle
W 100% się z tobą zgadzam. Pn niby są fajne, ale późniejszym etapie gry nie opłaca się przez nie skillować (zawsze lubiłem skillowanie, zbieranie kasy na bicie mlvlu itd. :(), a śmierć to po prostu coś strasznego na 80+- lvlu i na trwałe nas "osłabia".
Mógłby się ktoś w Władzy wypowiedzieć na ten temat, bo to chyba dość ważne.

Uncle
08-05-11, 01:02
Jestem wojem, ale w pełni się z tym zgadzam, to troche dziwne, że gra przewiduje wysokie poziomy (buty na 90lvl u kogoś w chacie widziałem XDD) a blokuje np magom zdobywanie mlvla po 50lvlu ;) Nawet straszny szczęściarz padnie przynajmniej raz w ciągu tych 40lvli :) PNy to pomysł fajny, dość oryginalny, ale całkowicie nieprzemyślany ;)
Tyle ode mnie. ;)

szef
08-05-11, 01:11
może jakiś administrator się wypowie na ten temat :) a nie tylko gracze

Vendetta
08-05-11, 17:59
Zgadzam sie z flaszem w 100%, sam gram magiem i wiem jak latwo jest nim pasc a jak trudno odrobic mlvl;p Najsmieszniejsze jest to ze taki woj ktory nie dosc ze ma duzo defa duzo hp i duzo capa nie wspomne tu o tym ze bron mu sie w zaden sposob nie tepi z mlvl 3 leczy sie srednio o 10 punktow zycia mniej niz mag z mlvlem 15 ktory nei dosc ze ma malo capa malo hp i malo defa to jeszcze jest ograniczony jakimis ladunkami w rozdzce....

Brando
08-05-11, 18:01
maga trzeba zdecydowanie poprawic