Zobacz pełną wersję : [wprowadzone] Straty po śmierci, pkt Nauki itd...
Witam, ostatnio zauważyłem z przyjaciółmi dość poważny problem. Otóż chodzi mi o straty po śmierci(umiejętności).
Zacznę od tego że jeśli "gracz" padnie z umiejętnościami 60/60 lub wyższymi. Spada mu cały skill + level, a pkt nauki nie są zwracane. Chodzi mi o to że straty po śmierci są zbyt duże, a odrobienie dajmy na to skilla z 59 na 60 zajmuje bardzo dużo czasu, nie mówię o magicznym poziomie bo tą umiejętność odrobić jest o wiele ciężej.
Moje propozycje polegają na tym aby:
1. Usunąć pkt nauki, i przywrócić system skilowania jak w real tibi
2. Wprowadzić system błogosławieństw(bless), czyli zmniejszenie strat po zgonie.
3. Przywrócić, regenerację pkt nauki po ponownym wbiciu poziomu.
Poziom postaci jest najmniejszym problem w tym wszystkim, skupiłem się najbardziej na umiejętnościach, bo straty oraz ich ponowne "wyskillowanie" nie balansuje się z sobą. Proszę o wypowiedzenie jakiegoś z Administratorów.
1. Usunąć pkt nauki, i przywrócić system skilowania jak w real tibi
Chyba kpisz.. A nie pomyślałeś że łatwiej, i prościej było by zmniejszyć tracenie umiejętności po śmierci?
Zwariowany Alkoholiku(czyt: pkt 2). Dlatego napisałem kilka propozycji.
Zwariowany Alkoholiku(czyt: pkt 2). Dlatego napisałem kilka propozycji.
Nikt nie mówił, że będzie łatwo. Ale błogosławieństwa byłby by przydatne :)
Zgadzam się z tym.. Przykład : Padłem na 17 lvlu z 17 mlvlem. Spadł mi mlvl na 16 i pół.. Teraz już na zawsze będę 1 mlvl w plecy (a na wyższym poziomie jeszcze więcej)bo już tego ręcznie nie odrobie. A magiem niestety łatwo paść. Więc moja propozycja jest taka żeby zmniejszyć straty skilli po śmierci. Jak ktoś to napisał w innym temacie (przepraszam, nie pamiętam nicku :( ) że jeżeli jakąś umiejętność się nauczymy to jej nie zapominamy :P
Ja byłbym za całkowitym usunięciem strat umiejętności, bądź zrobieniem, że kupione skille są jak bonus (czyli nie tracimy ich i nie spowalniają przyrostu danego skilla), czyli jak np. bonusy z ekwipunku.
Oczywiście jeśli uważacie, że byłoby za łatwo to można zwiększyć stratę doświadczenia po śmierci po wprowadzeniu powyższych ułatwień, bo wolę o wiele bardziej tracić coś co mogę odrobić, a nie tracić takim magiem NA STAŁE mlvl osłabiając tym swoje czary (czyli to co w tej klasie jest najważniejsze).
To naprawdę bardzo zniechęca do gry, więc liczę na szybką interwenję władzy w tej sprawie.
@Tao Fao
Racja, tylko że jak komuś spadnie z 35 na 33.5 mlvl to by musiał stać z 200+ godzin chyba na promocji żeby to odrobić, bo tutaj mlvl strasznie zwalnia :/ na pewno kilkakrotnie razy bardziej niż na rl tibii, więc mag NIGDY nie odrobi 25+ mlvlu, chyba że będzie grał miesiąc bez użycia PN. Smutne xd
PS. Aktualnie na wyższym lvlu skille zdobywamy głownie z expienia (zwłaszcza mag xD), więc lvl = skille. Jeśli zwiększymy stratę expa niwelując do 0 stratę skilli to po deadzie stracimy więcej lvli (lvl = skill), więc wyjdzie na to samo co teraz, tylko że będziemy mogli odrobić stratę - to to samo co dostawanie PN za odrobienie straconych lvli, jednak zabezpiecza przed oszustwem (padaniem bez wykorzystania PN). Więc wydaje mi się to idealnym wyjściem.
Oczywiscie popieram kolege wyzej Pepeszke, skile po zgonie okropnie ciezko odrobic, szczegolnie magiczny poziom.. Wybaczcie ale zeby mi przez godzine palenia many weszlo z 59% na 54% do poziomu magicznego 14, to jest jakas porazka, przez godzine 5% mi weszlo... Wychodzi na to ze musiabym siedziec 20 godzin w grze by odbic 14 magiczny poziom, nie uwazacie ze to jest chore?
co mowic o graczach z wiekszym poziomem magicznym, dajmy na to 35+ po zgonie spada im zalozmy 1,5 poziomu magicznego i musza siedziec tydzien by go odrobic. Lekka przesada.
Wszyscy piszecie "przydały by się błogosławieństwa" a jesteście pewni, że takowych nie ma ;>? Server jest nowy i wiele rzeczy będzie trzeba odkryć więc nie zakładajcie z góry, że czegoś nie ma.
Jak by były to nie pisałbym tego tematu, z resztą czekamy na odpowiedz Administratorów, może któryś/któraś się wypowie.
Nawet jak są błogosławieństwa to pewnie drogie a wgl co z tego że zmniejszają strate.
Zamiast stracić 80%mlvlu strace 20% i co z tego i tak w żaden sposób na wyższym skilu tego nie odrobie tylko musze odrobic lv, wbic jeszcze 1+
żeby móc sobie dać PN w Mlv.
Żeby potem nie było sytuacji że 50 sorc co nigdy nie padał ma 50mlv
a taki 50sorc co pada co pare lvli ma 20mlv.
(a nieraz padnie się z sytuacji technicznej, prąd,internet może nawalić)
Rozumiem ze trzeba cos tracic po smierci ale zeby tracic skil ktorego w pozniejszym stanie nigdy sie nie odrobi zenada.
PS.
PN co najgorsze daje skil do równego.
:\
Ludzie, ale wy płaczecie.
I tak straty po śmierci ostatnio zmniejszono, tak stratę skilla jak i mlvl.
I faktycznie, odrobienie mlvl to taki wysiłek. Klikanie use na jedzeniu i palenie hota raz na 5 minut. Łał!
@Rekhyd
Ogarnij się jak nie wiesz o czym mówisz. Tutaj każdy mlvl leci około 1.5x wolniej niż poprzedni, i wbicie z 24 na 25 mlvl to kwestia "afkowania" z promocja jakieś 100+ godzin, nie mówiąc już o tym co jest na 40+ mlvlu -.-. Co to jest jeść food i spalać co 5 min manę przez 100 godzin? A potem pójdziesz na zły resp - spadasz na combo, przyjdzie pk team - padasz w trapie, odetnie ci neta - padasz w 5 sek.
Jak się nie znasz to wyjdź i nie wracaj. A i nie zamykaj za sobą drzwi.
ja dziś padłem od jakiegoś op mobka na 2 hity xD ale straciłem mniej niż tu piszecie. Około 60% lvla na 30. Dodatkowo po jakieś 1,5 walki bronią 1-ręczną i obrony :P nie ma co narzekać ^^ trzeba grać dalej hehe
edit: nawet mnie to nie ryje bo zrobiłem misję na nowy wygląd :)
Sosna, ale tu w większym stopniu rozchodzi się o skille, a w mniejszym o level.
Odrobienie poziomu to jest chwila czasu, a skilla to masakra...
Jestem za zmniejszeniem strat w skillach po śmierci.
Dyst - 45
Wbicie jednego % trwa ~~2 minuty... to całkiem sporo...
wbicie więc skilla to 200minut...
Jeden zgon i musimy tyle odrabiać? Geeeeez.
mi łatwiej skille niż lvl xD weź odrób lvl jak wszędzie zajęte i po 10 osób na malutką pipidówę ^^
Mam dla was lepsze rozwiązanie... zlikwidujmy śmierć, po co ona komu.
W momencie gdy nasze życie spadnie do 1 punktu będziemy odporni na wszystkue obrażenia.
haha dobry agent xD a tak na serio to masz rację. Jest jak jest. Ludzie nie narzekajcie. Mi dziś spadła połowa eq ale ziomek zdążył wziąć je z mojego ciała nim te dziwne mobki go zaczęły gonić. A więc niech fart będzie również z Wami :)
@Sosna
Tylko, że woj ma najlepszą sytuację ze wszystkich, bo skille mu ładnie lecą i ma dużo więcej defa i hp od innych klas. Tu chodzi o to że magiem odrobienie mlvlu na 35+ jest NIEMOŻLIWE, a dodatkowo PN dają mlvl "do pełna" przez co nawet strata 20% mlvlu to strata 1 mlvlu. Dlatego Altaron wymaga zmian, bo znam dużo osób, które skończyły przez to grę (w tym ja). A MG się niestety w tej sprawie nie spieszy:(. Zróbcie żeby się traciło coś co da się odrobić, a nie że traci się na stałe i przez śmierci gra magiem na 60+ lvlu może nie mieć sensu, bo zamiast iść ze skillami na + to stoi w miejscu bądź tylko je traci, a jak wiecie nie trudno ubić maga biorąc pod uwagę wysokie obrażenia zadawane przez tę profesję (3 magów bez problemów złoży silniejszego maga, a tu nie trudno o dobrą ekipę).
właśnie skilluje, na razie ponad godzina z 50 na 51, przy 55 polegne na pewno, nikt nie ma lepiej czy gorzej. Moge powiedziec ze mag ma lepiej m lvl wbijac bo tylko hota wcisnie i afkuje dalej a ja musze patrzec czy sie przebijam, ustawic dobrze i zeby mi nikt mobkow nie wybil. Tutaj dla wszystkich padanie jest niekorzystne. Proponuje tylko zmniejszyc nieco spadek skillow o jakieś.. no przynajmniej 1/3, jak i mlvla. ;)
@Muminek
Omg kolejny co twierdzi, że skillowanie magiem jest łatwe !!
Weź graj magiem i zobacz, że wbicie mlvlu z 24 na 25 to 50h+- godzin afkowania.
I nie spotkałem jeszcze maga, który ręcznie nabił 20 mlvl.
Jak się na czymś nie znasz to się w tej sprawie lepiej nie wypowiadaj, bo co z tego że mag może afkować jak musi to robić 50x dłużej niż palladyn? A na 35 mlvlu ktoś musiałby chyba stać przez miesiąc non stop żeby wbić 1 mlvl...
@Uncle
W 100% się z tobą zgadzam. Pn niby są fajne, ale późniejszym etapie gry nie opłaca się przez nie skillować (zawsze lubiłem skillowanie, zbieranie kasy na bicie mlvlu itd. :(), a śmierć to po prostu coś strasznego na 80+- lvlu i na trwałe nas "osłabia".
Mógłby się ktoś w Władzy wypowiedzieć na ten temat, bo to chyba dość ważne.
Jestem wojem, ale w pełni się z tym zgadzam, to troche dziwne, że gra przewiduje wysokie poziomy (buty na 90lvl u kogoś w chacie widziałem XDD) a blokuje np magom zdobywanie mlvla po 50lvlu ;) Nawet straszny szczęściarz padnie przynajmniej raz w ciągu tych 40lvli :) PNy to pomysł fajny, dość oryginalny, ale całkowicie nieprzemyślany ;)
Tyle ode mnie. ;)
może jakiś administrator się wypowie na ten temat :) a nie tylko gracze
Zgadzam sie z flaszem w 100%, sam gram magiem i wiem jak latwo jest nim pasc a jak trudno odrobic mlvl;p Najsmieszniejsze jest to ze taki woj ktory nie dosc ze ma duzo defa duzo hp i duzo capa nie wspomne tu o tym ze bron mu sie w zaden sposob nie tepi z mlvl 3 leczy sie srednio o 10 punktow zycia mniej niz mag z mlvlem 15 ktory nei dosc ze ma malo capa malo hp i malo defa to jeszcze jest ograniczony jakimis ladunkami w rozdzce....
maga trzeba zdecydowanie poprawic