Zobacz pełną wersję : Mag + m lvl
Witam.
Mój post dotyczy wbijania ręcznie mlvla przez maga a mianowicie , gdy się ma 20 + m lvl to prawie nie widać postępu po expieniu czy robieniu runek...
To jest masakra, isc na hunta ,50 mf poszlo 2 % do m lvla -.-
Jestem tylko ciekawy czy to jest zrobione celowo czy może jakiś bląd się wdarł
Pozdrawiam
A od czego masz PN? ;) Serwer bardziej opiera się tych właśnie punktach, niż na "ręcznym" wbijaniu umiejętności. Nikt nie mówił, że będzie łatwo.
Hmm...
Zapomniałeś , że po każdym dzedzie leci po pól m lvla w plecy a PN juz nie ma :P
Dobijesz 40 m lvl.
Bedziesz miał gorszy dzień padniesz ze 4 razy i odrabiaj sobie przez tydzien 2 m lvle ...
No to proszę, oto recepta na życie - "Staraj się nie umierać". Powtarzam jeszcze raz - nikt nie mówił, że będzie łatwo ;)
na 35 mlvl wbiłem 2 lvl normalne i około + - 8 k many i nie dostałem nawet 1% czyli 1 lnormalny vl to 8k many spalonej 10 lvl 80k liczmy 5-10 % czyli 10-20 lvl na 1 magiczne :D 20 x 5 100 pn nauki jak nie padniesz przez 10 lvli inaczej wszystko psu w .....
Właśnie o to chodzi że te PN które tak łatwo sie rozdaje i które przyrastają co lvl wykorzystujemy tylko raz.Przy mlvl powyzej 20 ded = strata 1 mlvl (3pkt PN), i adekwatnie im dalej tym większa strata. Jak to potem odrobić skoro ręczne wbijanie idzie tak mozolnie. W tym momencie dochodzi do paradaksu że te skrupulatnie dodane PN tylko nas oddalają od wymarzonego mlvl gdyz po dedzie lvl rośnie w miarę szybko a mlvl wręcz stoi w miejscu. Kilka takich sytuacji i mamy maga z ładnym lvl a beznadziejnym mlvl.A przypominam że dla profesji magicznych to poziom magiczny decyduje w głównej mierze o sile jego obrażeń.
Pozdrawiam Grau
No to proszę, oto recepta na życie - "Staraj się nie umierać". Powtarzam jeszcze raz - nikt nie mówił, że będzie łatwo ;)
Kto to mówi;) popatrz na swoje deady:)
Co do tematu widać że coś z tym mlvlem jest nie tak..
Jestem za tym aby cofneli te PN i zwiekszyli rosniecie skila
Bo najwieksza frajda z gry magiem to wlasnie wbijanie Mlvlu ;(
A od czego masz PN? ;) Serwer bardziej opiera się tych właśnie punktach, niż na "ręcznym" wbijaniu umiejętności. Nikt nie mówił, że będzie łatwo.
Skoro serwer opiera się na PN, to niech wojowi skille lecą 5x wolniej, a zwiadowcy 3x wolniej. Można też zrobić żeby w ogóle nie dało się skillować.
Bo czemu mag ma być poszkodowany i NIE MOŻE ręcznie odrobić 30+ mlvlu?
Bo PN są jednorazowe.
No to proszę, oto recepta na życie - "Staraj się nie umierać". Powtarzam jeszcze raz - nikt nie mówił, że będzie łatwo ;)
Moglbys juz nie doradzac innym ?? xDDD mysle ze to bardziej by im pomoglo...
BTW TO NIE JEST TIBIA!! TUTAJ NIE MUSISZ MIEC 70MLV!!!!
Buhahahaha xDDD
Ja mam ten sam problem. Myślę że to powinno zostać zmienione. Że można samemu odrobić. Albo żeby traciło się taką ilość że w 2h można sobie odrobić.. ;/
Witam.
Mój post dotyczy wbijania ręcznie mlvla przez maga a mianowicie , gdy się ma 20 + m lvl to prawie nie widać postępu po expieniu czy robieniu runek...
To jest masakra, isc na hunta ,50 mf poszlo 2 % do m lvla -.-
Jestem tylko ciekawy czy to jest zrobione celowo czy może jakiś bląd się wdarł
Pozdrawiam
Tylko jak byś nie zauważylem mag z 20 mlv bije po 100 w ludzi a ty co byś chciał ? na 20 lv z 20 mlv bic po 500 ?... Po to jest tak zrobione żeby mlv wolno szedł bo masz PN a tu mlv robi porządnie swoje ... I tak jak juz ktos tam napisal tu mozesz miec 30 mlv a bedziesz bil jak glupi ... Nie trzeba miec 70
Skoro serwer opiera się na PN, to niech wojowi skille lecą 5x wolniej, a zwiadowcy 3x wolniej. Można też zrobić żeby w ogóle nie dało się skillować.
Bo czemu mag ma być poszkodowany i NIE MOŻE ręcznie odrobić 30+ mlvlu?
Bo PN są jednorazowe.
Narazie to zwiadowcy leca 10x wolniej a najtowi rosna tak jak na rl..
Ale zrozumcie że to nie fer bo jak dajmy na to taki 50sorc nigdy nie padał
to ma 50mlvl
A inny który pada co jakiś czas ma 25mlv i 2x gorsze Hity;)
Sprawieldiwe co że ten co ma gorszego neta i pada czesciej nie ma szans miec hitow takich samych jak ten sam lvl maga nie padajacy:)
Wiem, ale ja mówię o ODRABIANIU skilli, a nie o ich biciu. Bo jak magiem dasz pn w mlvl to nie masz szans wbić już ręcznie mlvlu, a inne klasy mają tu dużo łatwiej (wiem, że leci im wolno, ale i tak dużo szybciej odrabiają niż mag).
mlvl idzie strasznie wolno :S i po śmierci traci się zdecydowanie zbyt wiele % poziomu magicznego ...
Wiem, ale ja mówię o ODRABIANIU skilli, a nie o ich biciu. Bo jak magiem dasz pn w mlvl to nie masz szans wbić już ręcznie mlvlu, a inne klasy mają tu dużo łatwiej (wiem, że leci im wolno, ale i tak dużo szybciej odrabiają niż mag).
Jak padlem na 11 lvlu ze skilami 34/32 spadly mi prawie 2 skille wiec nie mow ze inne klasy maja duzo latwiej bo skoro przy 34 swordzie tyle sie traci to ja sie boje pomyslec co bedzie jak padne z 70 skilem >.<
Mag zadaje potężne obrażenia obszarowe + walczy na dystans. Jeśli do tego dodamy szybkie i efektywne nabijanie poziomu magicznego, to mag stanie się niepokonaną maszyną do zabijania, która będzie biegać i zdejmować wszystko na hita.
Mag zadaje potężne obrażenia obszarowe + walczy na dystans. Jeśli do tego dodamy szybkie i efektywne nabijanie poziomu magicznego, to mag stanie się niepokonaną maszyną do zabijania, która będzie biegać i zdejmować wszystko na hita.
A pomyśl taki 50mag który nigdy nie padał jakie będzie miał hity;)
Dlatego zmniejszyc hity ok.
Ale zeby mlvl lepiej szedl
po śmierci niech spada mniej i będzie ok
po śmierci niech spada mniej i będzie ok
zgadzam się z kolegą wyżej :)
Blablabla. Niech wszystko zostanie tak jak jest, będziecie chcieli kombinacji będziecie potem narzekać że było lepiej.
Temat już bym dawno zamknął.
Blablabla. Niech wszystko zostanie tak jak jest, będziecie chcieli kombinacji będziecie potem narzekać że było lepiej.
Temat już bym dawno zamknął.
jak masz pisać takie beznadziejne posty to lepiej się nie udzielaj skoro nie znasz problemu
Niemożliwość nabicia poziomu magicznego ręcznie, polując i spalając manę, w przypadku poziomu większego niż 20 uważam za totalny debilizm i bezsens gry magiem. Jak nie narzekałem, tak po ostatnich śmierciach narzekać zacznę, bo to jest idiotyzm, by PNy wydawać w nieskończonośc.
jak masz pisać takie beznadziejne posty to lepiej się nie udzielaj skoro nie znasz problemu
Czemu sądzisz że nie znam problemu?
Znam ludzi którzy graja magami i nie robią durnych tematów o poziomie magicznym.
Jak chcecie by wam szybko szedł mlvl to grzecznie powiem idźcie na otsy typu 9999999999x. Tutaj o to chodzi by wszystko powoli szło i skille takie jak np. 60 to już respect, a nie tak jak w tibi na realu skille 80/80 to nic...
(dałem przykład na wojowniku)
Ogarnij się Lewy, bo nie masz pojęcia nawet o czym jest temat -.-.
Nam nie przeszkadza tak bardzo to, że wolno skille lecą, ale to że ręczne odrobienie mlvlu nie niemożliwe, a PN są jednorazowe, więc gra magiem na 50+ lvlu traci sens jeśli się padnie raz na parę lvli, bo skille nam tylko maleją, a tym samym maleją hity. Choć fakt, że mlvl rośnie przesadnie wolno, bo takiemu wojowi skille jakoś lecą dużo szybciej.(25 mlvl ręcznie jest praktycznie niemożliwy, a skille 60/60 są o wiele łatwiejsze do osiągnięcia)
No coz, to i ja sie wypowiem. M lvl odrobic po stracie to całkowita niemozliwość jest ( chyba ze zostanie jakies 2-3% do nabicia). Nie dosc, ze mag jest papierowy, to jeszcze takie akcje z tym m lvlem. Praktycznie co 1 smierc spada mi 1 m lvl w dol, ktorego juz nie odrobie (czyt. PNy ida w cholere). Gdzie tu jest sprawiedliwosc?
To jest śmieszne! Łucznik miał opłakane rośnięcie skila, teraz? OMG jak na szybkich ots'ach, woj tak ma od początku. Mag nie dość, że najsłabsza profesja, najdroższa w utrzymaniu, obrona opłakana na 20lvl Czerw KróLewski mi ładuje, że szok (nie wspominając o czymś lepszym) to jeszcze nie może mlvl'a normalnie trenować... śmiechu warte. Tylko czekam aż mnie pojedziecie, że płaczę, ale magiem zapewne nie graliście... Jak balans profesji to balans profesji...
Mam nadzieje ze w tej latce cos zmienia i mag bedzie wkoncu mogl wbic magic bez PNÓW...
Juz nie chodzi mi o to, zeby m lvl rosl nie wiadomo jak, ale moze jakis sposob zeby odrobic te stracone % po smierci... ja moge nawet zaplacic za to xD byleby dalo sie je w jakis sposob odzyskac xD
Nathaniel1991
16-05-11, 07:58
Ogolnie zgadzam sie z tymi ktorzy narzekaja na szybkość wbijania mlvl. ale miejmy nadzieje ze to sie z czasem wyrowna, trzyba zapytac MG czy kogoś tam albo jakiegos emaila do szefostwa zredagować.:confused:
piotrek09i
21-05-11, 13:35
:) TO już wiadomo czemu na serwer 80% to wojownicy 15% Łucznicy a 5% to magowie:)
Ja mam propozycję taką, aby przyspieszyć szybkość trenowania poziomu magicznego, a w zamian za to nie można by było wydawać pn na m lvl, lub koszt bylby znacznie wyższy.
Co do zdobywania umiejętności szybciej niż mag - przecież 1 mlvl dla maga daje tyle co okolo 3 poziomy umiejetnosci jak nie wiecej co oznacza, że mag z 20 poziomem magicznym ma tak samo rozwiniente umiejętności jak wojownik z 60 walki.
25 poziom magiczny = 75 poziom walki.
Przeliczając na pny dla maga awans z 24 na 25 kosztuje 3 pn dla wojownika awans z 72 na 75 (3 poziomy) koszt wynosi około 20 pn nie zapominajmy, że wojownik musi rozwijać jeszcze obronę czyli mamy juz 40 pn. 40 pn to 8 lvli 3 pn to nawet nie 1.
Ktoś powie, że nie mogę tego w ten sposób porównywać..
Wy porównujecie więc dlaczego nie?
Problem nie tkwi w tym, że mag wolno bije mlvl, ale że traci go NIEODWRACALNIE po śmierci, gdyż wydanie 100+ PN na mlvl, na tyle zwalnia jego przyrost, iż jego odrobienie graniczy z cudem.
Dlatego jest tak mało magów i wydaje mi się, że powinno się znacznie ograniczyć spadek umiejętności, najlepiej do 0, bo strata doświadczenia i ekwipunku to wystarczająca kara (można ją powiększyć, by nie było za łatwo).
Strata umiejętności jest inna dla każdej profesji, a najgorsza dla maga i 2h woja, co niestety niszczy balans, a nie lepiej by było nie tracić skilli? Uprzyjemniłoby to skillowanie, bo strata kilkudniowej pracy, przez odcięcie neta nie jest za przyjemna.
@down
Łucznik ma aktualnie NAJLEPSZĄ sytuację po śmierci, bo łatwo może odrobić straty. Taki mag na 25 mlvlu żeby wbić 1% mlvlu musi spalić 1k many (czyli 1 mlvl - około 5 talarów wastując manasy), nie jest to strasznie dużo, ale wbicie za PN 45+ mlvlu nie jest wielkim problemem, a wtedy ilość many drastycznie się zwiększa i jest ponad 10x większa (czyli 1 mlvl - około 50 talarów), więc jak się domyślasz, odrobienie wtedy mlvlu jest bardzo trudne, a mag ma 3x mniej hp na lvl niż zwiadowca i sporo mniejszą obronę.
nie ma lipy
22-05-11, 13:58
to zły pomysł skille muszą spadać właśnie to jest jeden z uroków tej gry nie walisz wszędzie na ślepo bo wiesz, że to kosztuje dużo i grasz z głową.
co do m lvla maga gram akurat łucznikiem to za bardzo nie orientuje się jak to u niego jest, ale skoro tyle osób pisze to mogli by szybkość trochę zwiększyć
błedne myślenie wszystkich graczy: w tibii musze miec taki wysoki mlvl.. sprawdzcie sobie ile bije EAMO OFLA czy jak to sie pisze.. nie jest tak zlechodz naprawde nielatwo sie gra postacią magiczną.. moim zdaniem jest najtrudneijsza do ogarniecia w altaronie
uważam ze powinno spadać trochę mniej poprostu magicznego bo wlasnie ktos juz pisal urokiem tej gry jest nabijanie powoli skili wiec zamiast pol magicznego spac powinno z 15% max 20%
leavemealone!
25-05-11, 11:00
mam 45 lvl i 55 mlvl. I nie uważam, żeby był to jakiś wyczyn. To raczej kwestia racjonalnego rozdawania PN w odpowiednim do tego momencie.
Dziękuję :)
To kwestia unikania śmierci, ale czasem uniknąć się nie da.
Dokładnie jestem za tym samym co koledzy.
1.Mlvl leci za wolno.
2.Każdy padnie nie 1 nie 2 to tylko kwestia czasu.
3.27 m lvl + zgon = 26,5 mlvl ----> 1 % = 8 k many
50 % = 400 k many
Proszę sobie przepalić tyle many (nie mówiąc, że to 27 m lvl a nie np 40-50)
4."Mag 40 lvl 40 m lvl + eamo ofla = Maszyna do zabijania", ten sam mag bedzie miał 3 , 4 kicki neta w tygodniu = 4 dedy = 300 % straconego m lvla
ODRABIANIE ZAJMIE MU Z PÓŁ ROKU :>
Pozdrawiam
Prosze o odpowiedz jakiegos Gamemastera do tego tematu... Ludzie czekaja !!
Taaak odrazu dajcie kazdemu magowi na poczatek 100 mlvl, zeby zamiast na 50 lvl 400, bil po 700 w ludzi z sd :)
I tak magowie mają kosmiczne obrażenia. Nikt przy zdrowych zmysłach wam jeszcze tego nie powiększy.
4."Mag 40 lvl 40 m lvl + eamo ofla = Maszyna do zabijania", ten sam mag bedzie miał 3 , 4 kicki neta w tygodniu = 4 dedy = 300 % straconego m lvla
ODRABIANIE ZAJMIE MU Z PÓŁ ROKU :>
Pozdrawiam
4 dedy = 300% straconego m-levela?;D Dawno się tak nie uśmiałem. Załóżmy że ma 20mlvl to stracił 60 mlvli ?:]
4 dedy = 300% straconego m-levela?;D Dawno się tak nie uśmiałem. Załóżmy że ma 20mlvl to stracił 60 mlvli ?:]
Czytanie ze zrozumieniem: niedostateczny
Chodziło mu że traci się 3 mlvl - 300 % :rolleyes:
Zgadzam się ze Slythią, i tak macie za dobrze. Możecie dostać mniejszy spadek mlvla po śmierci, ale tylko gdy cena za 1 skill w PNach wyraźnie wzrośnie, tak o 40%...
4 dedy = 300% straconego m-levela?;D Dawno się tak nie uśmiałem. Załóżmy że ma 20mlvl to stracił 60 mlvli ?:]
Ja pie*dole, mam 2 z matmy, ale ogarnąłem to lepiej, aww :confused:
Można zrobić, żeby ml rósł normalnie, ale wtedy np zmniejszyć obrażenia wprost proporcjonalne do magicznego poziomu. Teraz jest tak. Ktoś na 100 lvl padł 20 razy i mu spaloną postać bo do tyłu z ml jest.
To zmniejszcie ten przyrost mlvlu, zwiększcie koszt PN, ale zlikwidujcie stratę mlvlu!! I wszyscy happy :). Można tak zrobić ze wszystkimi umiejętnościami, lecz pozostaje problem, gdyż gracze już wbili skille;/.
Ps. Władza zanim coś zrobi to minie pół roku pewnie, bo sprawa mlvlu już od miesiąca jest dość często wymieniana w błędach, propozycjach.
To zmniejszcie ten przyrost mlvlu, zwiększcie koszt PN, ale zlikwidujcie stratę mlvlu!! I wszyscy happy :). Można tak zrobić ze wszystkimi umiejętnościami, lecz pozostaje problem, gdyż gracze już wbili skille;/.
Ps. Władza zanim coś zrobi to minie pół roku pewnie, bo sprawa mlvlu już od miesiąca jest dość często wymieniana w błędach, propozycjach.
Kolejny specjalista.
No tak, przecież nic nie robimy. A zwiększenie prędkości przyrostu skilla i porządek z pnami zrobił się sam.
Slythia, popieram, zupełnie NIC nie robicie w tej grze, tylko zbijacie kasę za pacce i grzejecie du*y...:\
Slythia, popieram, zupełnie NIC nie robicie w tej grze, tylko zbijacie kasę za pacce i grzejecie du*y...:\
Z tym ostatnim się zgodzę :D. Alt tak działa na mój procek, że laptopik jest fajnie ciepluuuutki. I się ogrzewam nim!
Moje zarobki są z alt takie, że nie byłoby mnie z nich stać nawet na moją dietę.. Cóż, woda też kosztuje.
@Deeb(v)ilek
Śmieszny mnie takie zachowanie jakie tu przedstawiasz. A te wszystkie poprawki dotyczące gry, nowe działy na forum too ? Wiem ! To krasnale przyszły i wyczarowały, zawsze w nich wierzyłem :D
Jeśli dla ciebie niczym jest próba balansu profesji, naprawianie bądź przyszłe naprawianie błędów, literówek, questów, PN'ów i skilli to ja ci szczerze współczuję :(
metoda małych kroczków. Powoli wszystko zostaje zmieniane ale dokładnie. Tak żeby potem nie było płaczu.
@slythia hmm... Udaje Ci się żyć na samej wodzie? :o awesome też tak chce xD
A mi się wydaję że nie ma co narzekać, pograjmy trochę zobaczymy jak będzie, a za jakiś czas zmiany same nastąpią taka kolej rzeczy wkońcu na altaronie jak w życiu raz na wozie raz pod wozem... Normalna kolej rzeczy panie i panowie...
dMarley
To zmniejszcie ten przyrost mlvlu, zwiększcie koszt PN, ale zlikwidujcie stratę mlvlu!! I wszyscy happy :). Można tak zrobić ze wszystkimi umiejętnościami, lecz pozostaje problem, gdyż gracze już wbili skille;/.
Ps. Władza zanim coś zrobi to minie pół roku pewnie, bo sprawa mlvlu już od miesiąca jest dość często wymieniana w błędach, propozycjach.
Norma, a potem żałują. Rycerzyka zrobili tak mocnego, że po miesiącu już 105 lvl, aż sie grać odechciewa. Skoro zrobiliście coś podobnego do polskiego ,, rl '' to mogliście zrobić tą grę trudniejszą. Za ok. pół roku będzie 300 lvl, zobaczycie :) - i 30 osób online. Lvl tu nie problem wbić, a z kasą jeszcze łatwiej. Gra powinna być trudna bo wtedy jest prawdziwy klimacik. Moim zdaniem gdyby było naprawdę trudno i max byłby z 50 lvl przez ten czas to nadal by grało sporo ludzi. Róbta co chceta ja i tak tu długo nie zagoszcze bo tak czy siak RL ma większy klimat, a straciło go w ch*j i jeszcze troche.
Moje zarobki są z alt takie, że nie byłoby mnie z nich stać nawet na moją dietę.. Cóż, woda też kosztuje.
Nic dziwnego... pacc za sms jak na jakimś marnym OTS. Wyłączcie serva, popracujcie nad nim jeszcze rok bo tego mu brakuje, a potem jak już będzie balans, duża mapka, stabilny serv etc. sobie wprowadzajcie pacc nawet przelewem. Przynajmniej na początku PACC byłby rzadkością, a potem co druga osoba go będzie mieć. PACC kiedyś w tibii to był respekt, a ludzie nie zamawiali go tylko dla nowych expowisk, miast czy outfitów tylko przede wszystkim dla szpanu. Wiem i tak, że to zignorujecie lub wyśmiejecie bo ja też bym nie chciał przyjąć do informacji kolejny rok ,, ciężkiej pracy'', który mógłby sie okazać stratą czasu jak dotychczas.
Norma, a potem żałują. Rycerzyka zrobili tak mocnego, że po miesiącu już 105 lvl.
Gdyby nie pewne okoliczności ingame to teraz byś płakał że maga zrobili tak silnego ze ma 110 lvl+
eot
Norma, a potem żałują. Rycerzyka zrobili tak mocnego, że po miesiącu już 105 lvl, aż sie grać odechciewa. Skoro zrobiliście coś podobnego do polskiego ,, rl '' to mogliście zrobić tą grę trudniejszą. Za ok. pół roku będzie 300 lvl, zobaczycie :) - i 30 osób online. Lvl tu nie problem wbić, a z kasą jeszcze łatwiej. Gra powinna być trudna bo wtedy jest prawdziwy klimacik. Moim zdaniem gdyby było naprawdę trudno i max byłby z 50 lvl przez ten czas to nadal by grało sporo ludzi. Róbta co chceta ja i tak tu długo nie zagoszcze bo tak czy siak RL ma większy klimat, a straciło go w ch*j i jeszcze troche.
Nic dziwnego... pacc za sms jak na jakimś marnym OTS. Wyłączcie serva, popracujcie nad nim jeszcze rok bo tego mu brakuje, a potem jak już będzie balans, duża mapka, stabilny serv etc. sobie wprowadzajcie pacc nawet przelewem. Przynajmniej na początku PACC byłby rzadkością, a potem co druga osoba go będzie mieć. PACC kiedyś w tibii to był respekt, a ludzie nie zamawiali go tylko dla nowych expowisk, miast czy outfitów tylko przede wszystkim dla szpanu. Wiem i tak, że to zignorujecie lub wyśmiejecie bo ja też bym nie chciał przyjąć do informacji kolejny rok ,, ciężkiej pracy'', który mógłby sie okazać stratą czasu jak dotychczas.
jakbyś nie zauważył to są takie lvle bo oni ciągle grają (bez obrazy kosiara pocket itd :p) skoro często nie mają nawet staminy. rycerz stoi tu po środku drabiny. Wystarczy wbić magiem ten 30+ i gra się rozkręca aż za bardzo...
Popieram Sosne, magiem pow. 30 lvla można już fajnie pograć :) Oczywiście, denerwuje mnie to że niemoge odrobić mlvl, ale widze jaki dmg maja magowie na 55+ wiec staram sie rozumieć do czego to dąży, mogę się wypowiedzieć tylko na temat maga bo tylko magiem gram :> Podsumowując - mag = ok. (Pomimo tych wszystkich rzeczy - mlvl, def. Nie ma co narzekać na niskich poziomach tylko sprawdzić jak gra się daną profesją np po 60 lvlu... )
W temacie nie chodzi o to, że nie ma balansu (bo mag jest silny), tylko że odrobienie mlvlu jest praktycznie niemożliwe. Może zwiększyliście jego przyrost, ale na wyższym skillu i tak jest to nieodczuwalne. Rozumiem, iż mag nie musi mieć wysokiego mlvlu, aby dużo walić z czarów, ale porównajcie 50 maga który nigdy nie padał, a tego co padł 10x niekoniecznie z jego winy. Ten co padał ma DUŻO gorzej, bo jednak siła czarów to najważniejsza rzecz w tej klasie. Dlatego dość niesprawiedliwe jest, że ten gracz będzie już na stałe pokrzywdzony :( (chyba że drugi zacznie padać, ale nie o to tu chodzi)
Proponuję zwiększyć wymaganą ilość many na początkowe mlvle, ale zrobić ich mniejszy przyrost (np. jak na rlu - x1,1). Można też zrobić aby skille "kupione" za PN były w formie bonusu lub coś w tym stylu.
jakbyś nie zauważył to są takie lvle bo oni ciągle grają (bez obrazy kosiara pocket itd :p) skoro często nie mają nawet staminy. rycerz stoi tu po środku drabiny. Wystarczy wbić magiem ten 30+ i gra się rozkręca aż za bardzo...
Myslisz, że na RL tak nie grali? Ja nie mówie, że mi sie tu nie podoba, bo jest spoko. Tyle, że nie chce tracic czasu skoro ta gra długo nie pociągnie, a wszystko na to wskazuje. Ta wiem, że mag silny, że wali na wyższym lvl po 800+ w ludzi. Pisząc o wyłączeniu servera na rok i poprawieniu błędów miałem głównie na myśli maga i rycerza. Nie potrzebnie Administracja z tym zwleka, a teraz jak osłąbi maga i rycerza, a następnie polepszy łucznika - będzie era łuczników.
@up no ja myślę ze mag mógłby mieć zmniejszony dmg a poprawiony ten mlvl. A lucznika poważnie powinno się rozpatrzyć i coś zrobić żeby przyrównał się do pozostałych klas
mam juz 55 magiem.. balans jezeli chcecie to niech dodadza utamę a odejmą okolo 100 obrazen od sd.. dodawanie pnow.. straty mlvlow to smieszna rzecz bogeneralnie magowi to nawet odpowiada i to bardzo dobrze.. tylko trzeba myslec jak rozdawac pn noi nie padac
także zgadzam się z kolegami powyżej