Zobacz pełną wersję : [odrzucone] Pomysł na temat skill mlvl
Witam
NO ja mam taki pomysł w bo w większości gier mmorpg dostaje się po wbiciu właśnie jakieś punkty i gdy się umrze to ich się nie traci to dlaczego nie wprowadzić tego tutaj .
Bo ile razy jak przeglądam forum piszą gracze że 5% mlvl wchodzi mu na 80 manasów i ziomek pisze mu że gra polega na wbijaniu pn też tak uważam ale czarodziej to taka profesja że często nim się umiera i łucznik ma tak samo więc a co będzie na większych skilach to idzie się wieszać i punkty pn są zmarnowane dlatego dochodzę do wniosku że po dedzie skille powiny nie ulec zmianie albo redukować się w małej ilości np 10-20%
Więc apeluje do administracji oraz do was gracze żebyście pomyśleli i wypowiedzieli się o tym pomyśle
Jest dużo takich tematów, a MG się nie spieszą w tej sprawie :\
Zredukowanie strat do 10-20% nie ma sensu, ponieważ tutaj używając PN dobija nam do równego skilla, czyli w tym wypadku da nam 10-20% co jest równoznaczne ze stracenie pełnego skilla;/. Dość, że magiem najłatwiej paść, to jeszcze najwięcej traci po śmierci bo ręczne odrabianie 30+ mlvlu jest niemożliwe. Inne klasy mają niestety dużo łatwiej. Dlatego tak jak większość magów i dużo innych graczy, apeluję po raz kolejny do MG o szybkie usunięcie strat skilli po śmierci. Chyba, że chcecie tracić graczy - Wasz wybór.
... ponieważ tutaj używając PN dobija nam do równego skilla...
Coś ci sie kolego miesza. PN nie dodaje "do pełnego". Wiele razy miałem tak, że wbiłem skilla(a więc do następnego 100%) i dodawałem przez PN i nie dość, ze mi dodało jeden skill to jeszcze 90% kolejnego miałem. Co łatwo policzyć dostałem 190% za PN...
A pomysł ze stratą rzędu 10-20% jest spoko, chociaż fajnie by było gdyby nie spadało w ogóle(w końcu to nie tibia)...
Jest dużo takich tematów, a MG się nie spieszą w tej sprawie :\
Zredukowanie strat do 10-20% nie ma sensu, ponieważ tutaj używając PN dobija nam do równego skilla, czyli w tym wypadku da nam 10-20% co jest równoznaczne ze stracenie pełnego skilla;/. Dość, że magiem najłatwiej paść, to jeszcze najwięcej traci po śmierci bo ręczne odrabianie 30+ mlvlu jest niemożliwe. Inne klasy mają niestety dużo łatwiej. Dlatego tak jak większość magów i dużo innych graczy, apeluję po raz kolejny do MG o szybkie usunięcie strat skilli po śmierci. Chyba, że chcecie tracić graczy - Wasz wybór.
Co ty mówisz chłopie każda klasa ma problem z tym ... ale musi coś spadać bo to by nie miało sensu . Ale można by było zrobić jak jakaś protekcja w tibi brzmiało to błogosławieństwo na zabójstwa przez gracza i wtedy można by było się zmierzyć z tym że nic nie spada może trochę lvl : )
Sami się nie znacie omg. Pisałem o MAGU A MAGOWI MLVL DOBIJA DO PEŁNA NIE WAŻNE CZY 10% CZY 99%!!!!
Zapraszam do gry magiem jak uważacie, że każda klasa ma z tym problem. Bo mag traci O WIELE WIĘCEJ od innych klas zwłaszcza od woja....
Jak już pisałem kilka razy - jak nie wiecie to się nie wypowiadajcie.
Jakoś zgon nie był dla mnie strasznie traumatycznym przeżyciem.
Grajcie, zabijajcie potwory i zamknijcie zakładkę umiejętności.
Każdej profesji dobija do pełna i każda profesja ma problemy z 'dobiciem' ręcznie skilla, by za dużo nie stracić przy dodawaniu PNów.
błogosławieństwa są dobre i załatwiają sprawę skilli, ale powinny być mniejsze straty jeśli zabija Cię gracz z dużo większym poziomem lub grupka graczy przeciw której masz marne szanse...