PDA

Zobacz pełną wersję : [odrzucone] Pomysł na temat skill mlvl


szef
07-05-11, 19:15
Witam
NO ja mam taki pomysł w bo w większości gier mmorpg dostaje się po wbiciu właśnie jakieś punkty i gdy się umrze to ich się nie traci to dlaczego nie wprowadzić tego tutaj .

Bo ile razy jak przeglądam forum piszą gracze że 5% mlvl wchodzi mu na 80 manasów i ziomek pisze mu że gra polega na wbijaniu pn też tak uważam ale czarodziej to taka profesja że często nim się umiera i łucznik ma tak samo więc a co będzie na większych skilach to idzie się wieszać i punkty pn są zmarnowane dlatego dochodzę do wniosku że po dedzie skille powiny nie ulec zmianie albo redukować się w małej ilości np 10-20%

Więc apeluje do administracji oraz do was gracze żebyście pomyśleli i wypowiedzieli się o tym pomyśle

Flash
07-05-11, 20:15
Jest dużo takich tematów, a MG się nie spieszą w tej sprawie :\
Zredukowanie strat do 10-20% nie ma sensu, ponieważ tutaj używając PN dobija nam do równego skilla, czyli w tym wypadku da nam 10-20% co jest równoznaczne ze stracenie pełnego skilla;/. Dość, że magiem najłatwiej paść, to jeszcze najwięcej traci po śmierci bo ręczne odrabianie 30+ mlvlu jest niemożliwe. Inne klasy mają niestety dużo łatwiej. Dlatego tak jak większość magów i dużo innych graczy, apeluję po raz kolejny do MG o szybkie usunięcie strat skilli po śmierci. Chyba, że chcecie tracić graczy - Wasz wybór.

Acolt
07-05-11, 21:03
... ponieważ tutaj używając PN dobija nam do równego skilla...

Coś ci sie kolego miesza. PN nie dodaje "do pełnego". Wiele razy miałem tak, że wbiłem skilla(a więc do następnego 100%) i dodawałem przez PN i nie dość, ze mi dodało jeden skill to jeszcze 90% kolejnego miałem. Co łatwo policzyć dostałem 190% za PN...

A pomysł ze stratą rzędu 10-20% jest spoko, chociaż fajnie by było gdyby nie spadało w ogóle(w końcu to nie tibia)...

szef
07-05-11, 21:10
Jest dużo takich tematów, a MG się nie spieszą w tej sprawie :\
Zredukowanie strat do 10-20% nie ma sensu, ponieważ tutaj używając PN dobija nam do równego skilla, czyli w tym wypadku da nam 10-20% co jest równoznaczne ze stracenie pełnego skilla;/. Dość, że magiem najłatwiej paść, to jeszcze najwięcej traci po śmierci bo ręczne odrabianie 30+ mlvlu jest niemożliwe. Inne klasy mają niestety dużo łatwiej. Dlatego tak jak większość magów i dużo innych graczy, apeluję po raz kolejny do MG o szybkie usunięcie strat skilli po śmierci. Chyba, że chcecie tracić graczy - Wasz wybór.

Co ty mówisz chłopie każda klasa ma problem z tym ... ale musi coś spadać bo to by nie miało sensu . Ale można by było zrobić jak jakaś protekcja w tibi brzmiało to błogosławieństwo na zabójstwa przez gracza i wtedy można by było się zmierzyć z tym że nic nie spada może trochę lvl : )

Flash
07-05-11, 21:33
Sami się nie znacie omg. Pisałem o MAGU A MAGOWI MLVL DOBIJA DO PEŁNA NIE WAŻNE CZY 10% CZY 99%!!!!
Zapraszam do gry magiem jak uważacie, że każda klasa ma z tym problem. Bo mag traci O WIELE WIĘCEJ od innych klas zwłaszcza od woja....
Jak już pisałem kilka razy - jak nie wiecie to się nie wypowiadajcie.

ruski
07-05-11, 22:32
Jakoś zgon nie był dla mnie strasznie traumatycznym przeżyciem.
Grajcie, zabijajcie potwory i zamknijcie zakładkę umiejętności.

Slythia
07-05-11, 22:51
Każdej profesji dobija do pełna i każda profesja ma problemy z 'dobiciem' ręcznie skilla, by za dużo nie stracić przy dodawaniu PNów.

CySiO
09-05-11, 08:03
błogosławieństwa są dobre i załatwiają sprawę skilli, ale powinny być mniejsze straty jeśli zabija Cię gracz z dużo większym poziomem lub grupka graczy przeciw której masz marne szanse...