PDA

Zobacz pełną wersję : [odrzucone] Straty po Śmierci - SONDA


Flash
08-05-11, 20:42
Wnoszę o zrobienie sondy na temat strat po śmierci.
Mogłaby wyglądać mniej więcej tak:

Jestem za:
1. Zostawieniem jak jest.
2. Zmniejszeniem strat skilli po śmierci.
3. Zmniejszeniem strat skilli po śmierci do zera, zwiększając tym samym straty doświadczenia.
4. Zmniejszeniem strat skilli po śmierci do zera, resztę zostawiając bez zmian.
5. Zrobieniem, aby skille wyuczone za PN, były w formie bonusu - nie wpływały na szybkość skillowania i straty po śmierci
6. Inna propozycja (napisz ją w temacie)

Mam nadzieję, że Altaron to serwer dla graczy i że to oni wybierają co dla nich dobre. Proszę o szybkie stworzenie ankiety i poinformowanie graczy o niej w newsie. Graczy chcących powstania tej sondy proszę o pisanie w tym temacie.
Pozdrawiam i liczę na szybką reakcję Władzy.

@Edit
Dodałem nowy podpunkt w propozycji sondy.

Ps. MG mówi żebyście tu głosowali.

mors4444
08-05-11, 20:46
Podpisuje się.
Można byłoby też zrobić ankiete na temat 2 servera NPVP dla miłośników RPG

Moja propozycja:
Precz z PN!!

Cała idea gry magiem to bicie mlvla za kaske z huntów.
A tutaj wbijesz 10 a potem tylko za PN mlvl.
Wsumie można wbijac ale na 20mlv , 1% wpada w 30min
Wbijesz sobie w 50godzin mlv, a potem padając go tracisz fajnie co:)

Seku88
08-05-11, 20:57
mlvl idzie zdecydowanie za wolno, odrobienie go po smierci zajmuje 10 razy dłużej niż odrobienie straconego doświadczenia...:\

saitaver
08-05-11, 21:18
Wnoszę o dodanie do sondy propozycji zawartej w temacie: O spadku skili z punktów nauki, słów kilka.

@Dziękuję za dodanie.
Jestem za punktem 5.

Alex
08-05-11, 21:57
4. Zmniejszeniem strat skilli po śmierci do zera, resztę zostawiając bez zmian. jestm za tym.

drazbeczka
08-05-11, 21:59
Sąda jest oki i pkt są aki przydało by sie stworzyć coś na stronie głównej

n0taku
08-05-11, 22:02
3 albo 4. Strata mlv za bardzo boli.

Mervakis
09-05-11, 00:36
1. Niech zostanie tak jak jest.

cado
09-05-11, 05:22
1. Zostawieniem jak jest.

thosek551
09-05-11, 06:12
Nawiązując do tego M lvla, mam jak narazie 27 m lvl wczoraj padłem 50 % m lvla spadło około. Na następny dzień wbiłem 2 lvle a do m lvla weszło 2 %...
To jest żenada.
Tutaj mowa o m lvlu 27 , a co będzie jak wejdzie 40-50 + tylko PN zostaną.
Każdy sobie padnie pare razy i wyjdzie na to , że na 50 lvlu bedzie miał 25 m lvl :>

Uiop
09-05-11, 08:07
5-pn jako bonus

Ravorager
09-05-11, 14:55
Punkt 3 myślę, że zwiększenie ilości straconego expa, a zlikwidowanie strat skilla (lub strata kilku %) byłaby niezłym rozwiązaniem

Jimson
09-05-11, 15:22
2. Zmniejszeniem strat skilli po śmierci.

Acolt
09-05-11, 15:36
Ja głosuje na numer 4. "Nareszcie" zdarzyło mi się zamrzeć i aż sie przeżegnałem. 120% skilla spadło, i około 80% lvl. Coś jest nie tak!!
Już w innym temacie o skillach powiedziałem taką rzecz:
Skille to nic innego jak nasze UMIEJĘTNOŚCI!!
Nauczymy się czegoś(wyskillujemy) to przez sen(śmierć) tego nie zapominamy(tracimy 120%)... Straty po śmierci są gigantycznie wielkie!! To jest nienormalne i na pewno nie przyciągnie graczy do Altaronu...

Remu
09-05-11, 16:10
Opcja numer dwa.

siwyus
09-05-11, 16:21
Jestem za propozycja 4 ewentualnie 5.

Barrbosa
10-05-11, 01:01
jak dla mnie:
Propozycja 1 nie jest dla wszystkich równa, sprawiedliwa. sam gram wojem i wiem ze szybciej leca skile w porownaniu z innymi profesjami.

Propozycja 3 i 4 zdecydowanie odpadają. Wiem że jest ciężko ze skilami ale co to za przyjemność gry jeżeli nie zależy czy padne czy nie padne bo wiem że skile nie spadają a lvl szybko się odrabia = zero emocji. :)

Nie chodzi tu tak naprawde o straty po śmierci (i tak są troche za duże). Według mnie jedyny problem tkwi w tym ze mag czy łucznik musi kilka razy dłużej się namęczyć żeby wbić średniej klasy skile.
Z drugiej strony każdy może być przyzwyczajony do rl tibi, że jak to możliwe ze 15 czy 25mlvl się tak długo trenuje. A czy na tibi uderzyłbyś tak mocno na 20 mlvl jak na altaronie z flam hur czy exori vis??

Dla mnie propozycja 2 jest najbardziej optymalnym rozwiązaniem "Zmniejszeniem strat skilli po śmierci" + minimalnie podniesienie szybkości trenowania tych skili dla maga i łucznika + jeżeli nie ma wprowadzenie tych błogosławieństw (nie wiem czy cena zależna od lvl czy nie) ze względu na system pvp.

P.S. Nie obchodzi mnie czy będziecie mnie krytykować za ten post czy nie, czy mówie według was prawde czy nie.
TO JEST MOJE ZDANIE. NIC WIĘCEJ MI NIE PRZYCHODZI DO GŁOWY O TEJ PORZE. ;)


Pozdrawiam

Spoon
10-05-11, 01:50
Nie chodzi tu tak naprawde o straty po śmierci (i tak są troche za duże). Według mnie jedyny problem tkwi w tym ze mag czy łucznik musi kilka razy dłużej się namęczyć żeby wbić średniej klasy skile.
Z drugiej strony każdy może być przyzwyczajony do rl tibi, że jak to możliwe ze 15 czy 25mlvl się tak długo trenuje. A czy na tibi uderzyłbyś tak mocno na 20 mlvl jak na altaronie z flam hur czy exori vis??

Dla mnie propozycja 2 jest najbardziej optymalnym rozwiązaniem "Zmniejszeniem strat skilli po śmierci" + minimalnie podniesienie szybkości trenowania tych skili dla maga i łucznika + jeżeli nie ma wprowadzenie tych błogosławieństw (nie wiem czy cena zależna od lvl czy nie) ze względu na system pvp.

Zasadnicza różnica jest taka, że jeśli łucznik lub wojownik padnie i straci umiejętność, to może ją odrobić, skillując (nie tracąc PNów). Mag jeśli padnie, nie ma takiej możliwości, wbicie 40%, jakie mi spadły z 30mlvl na 29 zajęłoby mi ponad tydzień gry. Ergo: JEDYNĄ drogą magów do pozyskiwania mlvl są PNy, które jednak są bezpowrotnie tracone po śmierci, bez możliwości odrobienia mlvl chociażby do następnego pełnego mlvl. Opcja numer 5.

fiodor89
10-05-11, 02:19
... wbicie 40%, jakie mi spadły z 30mlvl na 29 zajęłoby mi ponad tydzień gry...

mówisz o staniu przed depo i spalaniu many, czy expieniu z miksturami many?? nie gram magiem nie mogę się wypowiadać na temat m lvl'a, natomiast wbijanie skilla 74 na 75 zajmuje 2 dni, wszystkim wolno rosną umiejętności, ale też jest inny mechanizm gry i obrażenia są w gruncie rzeczy zadowalające

seya
10-05-11, 02:19
1.Jest dobrze ,niczego proszę nie zmieniać! :D
ja jak padnę to tracę ,też sporo skilla -.- przyzwyczailiście się już do tej nudnej tibi gdzie to wszyscy mają 60+mlvl :D

Punkty Nauki o dziwo są bardzo fajne ,na samym początku myślałem ,że to nie wypali ;D ale teraz jak już się wkręciłem w Altaronika to muszę przyznać ,że są zajedwabiste :P

Spoon
10-05-11, 12:46
mówisz o staniu przed depo i spalaniu many, czy expieniu z miksturami many?? nie gram magiem nie mogę się wypowiadać na temat m lvl'a, natomiast wbijanie skilla 74 na 75 zajmuje 2 dni, wszystkim wolno rosną umiejętności, ale też jest inny mechanizm gry i obrażenia są w gruncie rzeczy zadowalające

Mówię o expieniu z miksturami many. Tak, obrażenia są zadowalające przy moim obecnym mlvl, lecz nie ma fizycznej możliwości odrobienia straconych poziomów magicznych, którą to możliwość ma łucznik i wojownik.

Flash
10-05-11, 12:51
Spoon ma rację.
Pn to moim zdaniem najgorsza rzecz w Altaronie. Zrozumcie, że mag posiadający 30+ mlvl NIE MOŻE go odrobić ręcznie tylko musi użyć PN, które bezpowrotnie traci po śmierci (dodatkowo Pn dobijają do pełnego skilla, więc strata 10% to strata 1 mlvlu). Nawet zużywając ciągle manasy nabicie takiego mlvlu zajęłoby bardzo dużo czasu... Uważam więc, że mag obecnie nie może tracić mlvlu (chyba, że zmienicie szybkość przyrostu tej umiejętności).
Dlatego jestem za punktem 3, 4 albo 5. Może też być 3/4 + 5, aby to co najbardziej lubię (czyt. skillowanie), było zawsze opłacalne i nie traciło się całego czasu poświęconego na nie po śmierci.
Czy nie bardziej będzie was cieszyło nabicie ręcznie wysokiego skilla, kiedy wiecie, że go nie stracicie? I strata doświadczenia na 50+ lvlu nie jest już taka mała, a jeśli się ją powiększy to nie wydaje mi się, żeby straty tak szybko się odrabiało, jak napisał Barrbosa:


a lvl szybko się odrabia = zero emocji. :)

Astacius
10-05-11, 22:42
6. Jestem za usunięciem dwóch profesji z gry!
Tak by wszyscy grali jedną i mieli równe szanse.

Mervakis
11-05-11, 00:07
Jeśli uważasz że Twoja profesja jest gorsza od innej to zrób sobie tamtą. Usunięcie 2 profesji zniszczyło by tą grę i odebrało szansę dokonania wyboru co jest elementem RPG.

Astacius
12-05-11, 13:27
Jeśli uważasz że Twoja profesja jest gorsza od innej to zrób sobie tamtą. Usunięcie 2 profesji zniszczyło by tą grę i odebrało szansę dokonania wyboru co jest elementem RPG.

Ty jesteś tak głupi, czy udajesz?